<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

zizilisko Tervetuloa mukaan toukokuisiin :wave: Kiva saada loppupään odottajia, ettei sitten ite tarvi olla täällä yksin pulisemassa, kun kaikki on jo nyytin saaneet ;) :whistle:

Miikulainen Hui, sullahan on ollu äksöniä työpaikalla :eek: Onneks ei käyny pahemmin, mutta järkytti varmasti :hug:

Haave Ihanaa, kun jo nyt tunnet pienet tassut mahassasi :heart:

KH alussa hengästyin enemmän, mutta kyllä vieläkin esim. portaat pistää läähättämään :D

Nöpö onnittelut hyvistä uä-kuulumisista ja tervetuloa taas "elävien" kirjoihin :D

Tsirppi Onnea uuteen asuntoon ! :flower:

Onnittelut kaikille poksujille :wave:

Itellä ens ke neuvola, jota odotan kovasti :)
 
Tervetuloa zizilisko :flower:

Me halutaan varmaan tietää kumpia on, rakenneultra 21.12. jos siellä näkyisi, jos ei niin 4d:ssä toivon mukaan :) Jos olisi yksi tulossa niin en tiedä, ehken haluaisi tietää, mutta nyt niin eri asia. Yhden unen näin jossa odotin kahta poikaa :heart:
Ja siis yhdelle pojalle olisi koko nimi valmiina, mies niin toivoisi pääsevänsä käyttämään sen nimen.

Mä hengästyn TOSI helposti, varsinki jos oon syöny mahan täyteen niin maatessaki joudun hengittämään rauhallisesti ja syvään ku niin ahistaa.

Meillä oli eilen esikoisen 4v-synttärit ja raskas rupeama oli mutta tosi hyvin meni. Ollaan myös oltu tää viikko nuhasia ja ti lapset sai rokotteet joista nousi yöllä kuumeet, ollaan kaikki päästy vähillä oireilla.
Liikkeitä en vieläkään tunne säännöllisesti, kuopusta nostaessa kyynärpää osuu usein tohon vatsan yläosaan navan yläpuolelle missä mytty ilmeisesti usein oleskelee niin tuntuu möykky :)
Nyt pizzan tekoon :p

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 15+6
 
Buam: Kiitos vinkistä!

Hengästymisestä, joo täällä kans huomattu et parin kerroksen portaat saa jo huohottamaan kovin. Töissä kun tulee muutamia kertoja ravattu portaissa, ei varmasti mee kauaa kun alan käyttämään hissiä :D

Tsirppi: Onnea uuteen kotiin!

Nyt sitten nauttimaan itse leivotuista pipareista ja glögistä :heart:
Illan jatkoja!

Miikulainen ja rääpäle 14+4 :heart:
 
zizilisko :wave: ! Tervetuloa. Kivaa että on muitakin loppupuoliskon odottajia kun yhessä vaiheessa tuntui että kaikki menee tosi isoilla viikoilla jo.

Hengästyminen on selkeetä täälläkin. Mutta sehän on normaalis kun keuhkoilla on vähempi tilaa kohdun kasvaessa. Tosin välillä se rasittaa aikalailla.

Tsirppi, hienoa että saitte uuden asunnon. Onnea uuteen kotiin :flower: .

Täällä alkaa olemaan tuo väsymys jo tiessään. Oon jo muutamana päivänä tuntenut oloni tosi energiseksi! Ja nytkin saunan päätteeks netissä kun lapsukaiset nukkuu. Meillä yökylässä jengiä ja hyvin oon jaksanu kokopäivän niiden kanssa touhuta.

Selis ja "mötkäle" 12+2
 
Miikulainen eipä kestä! Ite kun on nähny pojan odotusessa 4 D:nä kuvaa, niin siinä ei kyllä jää eipäilyksen siementäkään. Tytön kohdalla en taas tiiä, mut se pippeli on niin nähtävissä siellä.

Tuosta 4 D:stä, ni me ei mennä tekeen sitä yksityiselle, vaan kaikki ultrat missä oon käynyt oysissa, on siellä tehty molemmilla. Eli monta kertaa on oysissa saanut normiultran lisäksi 4 D:n. Toki varmaan eri mittakaavassa entä jos ois yksityisellä, mut monta kuvaa esikoisestakin saatiin tuolta. Toivotaan et nyt ois sit sama ja pääsis. =)
Mut eipä tuo harmita jos ei, kunhan vaan kaikki on muuten ok. Vielä parisen viikkoa ni sitten onkin jo rakenne ultra. Tai no, onhan tuohon vielä se kolmisen viikkoa, mut kuitenkin. Äkkiähän se aika menee.
2 viikkoa ni on jo puolessa välissä...HUI!

Mulla on liikkeet hieman vähentyneet, mut niitä tuntuu silti edelleen, etten sen puolesta ole sit hermostunu, ja eilen kuuntelin sydänääniä ni siellä ne poksutti, että eiköhän siellä kaikki ole ok.

Musta oli ihanaa kun mies eilen silitteli mun masua, ei se normaalisti ole niin tehny, ja jotenki siin ku telkkua katottiin ni se silitteli tossa sitä pitkän ajan. Oli kivaa! Muutama liikekkin tuli, mut ei se vielä niitä tuntenu, ne on kyllä vielä niin pieniä ettei tarvikkaan vielä tuntua. Mut olishan se kiva kun se poksuttais jo niin, et sekin ne tuntis.
Mut nyt tää jatkaa kaffen juomista ja miettii mille alkais tälle päivää!
Ihanata sunnuntaita kaikille!!!

buam ja pikkumyy 17+4
 
Oijoi, jaksoin juhlissa puol kahteentoista saakka, en kehdannut aikasemmin lähteä väsymykseen vedoten kun paikalla oli nainen, jolla laskettu aika kuukauden päästä.. =)

Aamulla uni maittoikin puol kymmeneen saakka (erittäin poikkeuksellista), silti nyt vähän krapulainen olo. Voi johtua myös sikarinsavusta, jota hetken jouduin haistelemaan. Tekis mieli hieman laiskotella, mutta ei taida auttaa, kaikki pakatut tavarat on ens viikon urakasta pois. Onneks mul on vaan 4 tunnin työpäiviä, että jaksan varmasti ihan hyvin nämä pakkailut ja muut.

Kun täällä on noista 4D-kuvista ollut puhetta, tekis mieleni käydä sellaisessa ultrassa.. Täällä Turussahan ne kuuluu käsittääkseni yksityisen puolen palveluihin, ei ainakaan missään neuvolapapereissa ole ollut tietoa.

Oletteko te pitäneet odotuspäiväkirjaa? Mä kyllä olen alottanut, mut jotenkin tuntuu aika juoksevan, enkä oo ehtinyt/jaksanut/viitsinyt viime viikkoina kirjoitella. Pitänee aktivoitua, nyt kun vähän pirteämmäksi itseni jo tunnen. Viikot vaan vilahtelee, en voi käsittää et kohta ollaan jo puolivälissä. Iik!

Tsirppi + Tyyppi 16+4
 
:wave:

Tervetuloa zizilisko!

Mää olen täynnä...
Pitsaa :D

Käveltiin esikon kans kylille ja isäntä kurvas nuoremman kans sit perästä ja mäyh mäyh :p :p

Nyt oottelen et likat ottaa pikapäikkärit ja sitten naapuriin synttäreille... Suorastaan veetuttaa mennä, kun tiedän ettei anoppia oo kutsuttu ja niistähän on sitten tulossa anopinhaukkujaiset :( Noh, herkut saa mun huomion sitten...

Niin jos sovin ees johku vaatteisiin tähän möhömahani kans. Nimittäin toi kohtu kun kasvaa niin sehän pukkaa mun navanyläpuolisen makkaran eteenpäin joka on taas niin lihoneen näköistä kun olla ja voi |O 3cm on kasvanut vyötärönympärys, just mittasin :D

Joo-o, Johjokos se ehdotteli sitä sukupuolimerkkiä.. Muuten hyvä mutta mistä mää semmoset löydän? :) Laitan kyllä mielelläni.

Sit tommonen, että onko siinä eroa et lukeeko listalla KOS vai Kät, kun jotenki ne oli kuulema sama paikka? Aika hitsin paljon meistä on sinne menossa kumminkin, varmaan tapaattekin osa siellä sit :)

Jaaha, jospa sitä kohta sovittelis vaatetta niskaan jo
:wave: *röyh* Ups, anteeksi :whistle: :D
 
ja taas poksuu 13+0 niin ne viikot vierii... huh olin eilen ensin pikkujouluissa ja sitten tupareissa.... sit tupari porukka tahtoi baariin ja pyysi mukaan en kauaa voinu olla ku mahassa alkoi epämielyttävä kipu voisko olla ett pikkuinen ilmoitti että nyt oli liikaa menoa en tiedä mut tulin kotiin ja nukuin hyvin niin aamulla ei mitään vai voiko olla kun huomaan että silloin kun poksuu niin silloin on hassuja tuntemuksia tuolla voiko olla että siellä silloin tapahtuu aina jotain muutoksia... huomenna pääsee kuunteleen sydänäänet jee.. jännittää hiukan....
mulla ei ole tummunu nännit eikä ole isontunu onko se huono merkki ainoastaan on tosi kuivat ihan nahka lähtee ja tissit kutiaa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Joo-o, Johjokos se ehdotteli sitä sukupuolimerkkiä.. Muuten hyvä mutta mistä mää semmoset löydän? :) Laitan kyllä mielelläni.
No tuolla nimimerkin perässä vois olla sininen tai punainen sydän riippuen onko tulossa poika vai tyttö. Mulle lankes aikoinaan listan pito kun alkuperäinen listanpitäjä tippu listalta. Silloin oli tällainen:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1219513

Punainen sydän:

Sininen sydän:


Jos Varanikki "lainaat" mun tekstin niin saat koodit helpoiten.

Johjo 17+0 poks
 
Viikkoja täällä kasassa nyt 16+2 ja väsymys helpottamaanpäin, jaksaa nykyään tehdäkin jotain työpäivän jälkeen eilä vaan nukkua. Oma työ on aika fyysisesti rankkaa ja saakin nähdä, miten pitkään sitä voi tehdä. Minulla ollut samaa kanssa, että hengästyy helposti, esim. bussiin nykyään ihan mahdoton juosta ja parin kerroksen kävely töissä tai kaupassa saa huokailemaan kiitettävästi.

Tiistaina pitäisi mennä tokaan neuvolaan ja hermostuttaa se ihan hirveästi. Näin lyhyesti sanottuna omalta kohdalta kaikki ei neuvolan osalta ole sujunut hyvin, esim. np-ultraa varten otettavat verikokeet tod.näk. meni pieleen, koska en saanut ohjeita niiden otattamisen suhteen vasta kuin itse ultraan mennessä...Plaah.. Mut se siitä, jos nyt ei asiat mee paremmin, tämä tyttö vaihtaa yksityiseen ja lakkaa sen jälkeen murehtimasta :)

Pikkuinen alkaa mitä ilmeisimmin saada mahassa kokoa, kun ajoittain voi tuntea heikkoja hipaisuja (lähinnä kutituksen tunne) mahassa - ihanaa! :) Odotan niin, että liikkeet alkavat tuntua kunnolla ja saa todella tuntuman siitä, että siellä oikeasti kasvaa pieni ihmisenalku :) Lisäksi odotan sitä, että 22.12 pääsee taas näkemään pienen ihmeensä ruudulta rakenneultrassa :heart:

Jaksua kaikille odotukseen!

Järvenneito + pikkuinen 16+2 :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Järvenneito:
np-ultraa varten otettavat verikokeet tod.näk. meni pieleen, koska en saanut ohjeita niiden otattamisen suhteen vasta kuin itse ultraan mennessä...
Ai mitä ohjeita? Tietoa ajankohdasta, vai mitä tarkoitat? Sitä muistan itse pohtineeni, että pitikö olla paastolla ennen verikoetta, mutta sevitin asiaa, ei tarvinnut.

Nimistä olette täällä jutelleet. Meillä on periaatteessa nimet valmiina, mutta ollaan silti avoimin mielin, jos eteen tulisi vielä kivempia =) Varsinkin pojalle on vaikea keksiä hyvää nimeä. Kaksi nimeä + sukunimi laitetaan. Mun mielestä kolmessa etunimessä on jo niin paljon haastetta, että ne rimmaisivat keskenään. Musta nimipötköt tyyliin paavomattijannevirtanen kuulostaa kamalilta, kun niissä ei ole mitään rytmiä; on vaan kolme toisiinsa sopimatonta nimeä peräkkäin "kun on ollut pakko suvusta ottaa yksi nimi sieltä ja toinen täältä".

Atopiasta joku kirjoitteli jo monta sivua sitten, että varsinkin talvella ja nyt raskauden aikana vaivaa. Mulla on aikuisiällä ollut sitä vaivaa myös, kunnes ystäväni neuvoi hakemaan apua öljypullosta. Hän sanoi hierovansa öljyä (esim. auringonkukka-, oliivi- tms.) ihollensa rasvan sijaan aina suihkun jälkeen. Mä aloin laittamaan lorauksen oliiviöljyä aina kylpyveteen, eikä ole iho enää kutissut eikä hilseillyt. Rasvoista mulle ei ollut suurempaa apua mutta öljy tosiaan toimii! Eikä ole raskausarpiakaan tullut, kun öljyssä lilluttelen :D

Ei kai muuta. Pitää kohta lähteä "esitelmöimään", jännittää :|
 
Atopiasta: pitäisköhän kokeilla taas tuota öljykikkaa? Mä oon aina kärsiny pahasta atopiasta ja etenkin näin talvisin ja raskauksissa se pahenee ja pahasti, päänahkaa kävin näyttämässä ihotautilääkärille viime raskaudessa ja totesi vain että "oho, enpä ole näin hurjaa nähnyt ennen". Pitkään lääkärit määräs vaan kortisonia erimittaisina kuureina ja nyt mulla sitten on herkkyys sillekkin ja se pahentaa ihottumaa. Mä oon kyllä jo vaikka mitä kikkaa kokeillut tuohon, mutta viimeisimmästä öljykokeilusta taitaa olla hetki. Mulle lääkäri määräs jotain voidetta joka auttaakin - ainakin pari päivää :'( Nyt noihin ihottumakohtiin on alkanu tuleen jotain ruskeita läiskiä joten pitäis kai taas hakeutua lääkärille...

Nimistä: ollaan heitelty niitä paljon ilmaan, mutta ei päätetä mitään vielä. Esikoisellekkin oli nimi valmiina mutta muutama yö ennen ristiäisiä todettiin sen olevan "väärä" joten napattiin "oikea" nimi miehen unesta vikana yönä.

ON Pahoinvointi ei hellitä vieläkään ja ruokien syöminen tuntuu turhalta kun tietää niiden tulevan ulos lähes samantien. Maha alkanu jo pyöristymään niin että sen huomaa, ja sitä mä kovasti jo odottelen - mä niin rakastan sitä pyöreetä palloo joka hytkyy ja pomppii masukin liikkeiden tahtiin.
Esikoisella alkaa kai tulemaan joku 1,5v uhma kun mikään ei ole hyvä, nukkua tai syödä ei halua, ei saisi kieltää jne. Kyllä vähän on hermot koetuksella, mutta ei kai tämä vaihe kauaa kestä (toivossa on hyvä elää!).

lynxi ja Masukki 14+0
 
Hei pitkästä aikaa!

Olen kyllä käynyt lukemassa viestejä ahkeraan, mutten ole jaksanut kirjoitella hetkeen.

Omaan napaan ei kummoisia kuulu. Masu kasvaa hurjaa vauhtia, ei mitään mahista enää piilotella.
Toissa ja viime viikolla meillä sairastettiin oikein urakalla. Koko perhe oli influenssan kourissa. Mutta siitä selvittiin kuitenkin. Itse söin tamiflu kuurin varuiksi, kun ei noita testejä enää oteta.
Perjantaina kävin neuvolassa. Olin päässyt hieman kuivumaan flunssan aikana joten pissa hälyytti ja paino oli tippunut 2 kiloa, eli ollaan jo alle lähtöpainon vaikka viikkoja sen 16+3. Noh vieläpä tässä on tokko aikaa sitä kerryttää.

Nimistä: tyttö jos on niin on selvät sävelet sen suhteen, mikä nimeksi laitetaan, mutta pojalle ei olla vielä edes mietitty.

Sukupuolesta Luultavasti otamme selville sitten rakenneultrassa, jos selvästi näkee.

Kaikille uusille tervetuloa.

Misuli ja mötkäle 16+3
 
Miikulainen Pipareita ja gögiä, nam! :p

buam Tosi epistä, ku pääsette kurkkimaan 4D:llä tavisultrissakin :D :whistle: hui, sulla enää 2 viikkoa nii puoliväli häämöttää :eek: itellä 6 viikkoa :D

tsirppi Mulla ns. päiväkirja netissä. sitä oon jo yrityksestä asti pitänyt eli ehkä n. 2vuotta?

Varanikki pizzaa, jamiii :p Kyllä tekis mieli :D Harmi, ku ite en oo tajunnu mitata vyötärönympärystä ihan alkutilanteessa, tokihan sen vielä kerkeis, mut mut..

tyttö mullakin tissit kuivuu, mut muita muutoksia ei oikein oo.. ehkä ne on vaan kiinteytyny?

johjo Ihania nuo sydämet. Kannatan niiden laittamista, jos varanikki vain oppii ne laittamaan :D (en epäile varanikin taitoja yhtään! =)

lynxi Voimia sen pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti kohta helpottaa :hug: Poksuonnittelut!!

Misuli huh, teilläkin siellä kurja sairastelu viikko takana. toivottavasti olot jo parempaan päin :snotty:

hitto, joudun varmaan siirtämään keskiviikon neuvolan yhden työjutun vuoksi :headwall: No ei auta ei.. Toivottavasti aika ei kovin kauaksi karkaa.. :/
 
Moikkelista!

Täällä sitä ollaan itä-Suomessa ja harmitus ku ei täälläkään ole enää sitä lunta. Mummin ja Ukin luona ollaan hoidossa ja napa raikuu kaikista herkuista...muutenkin oon jo niin iso verrattuna viikkoihin :kieh: . Tyttö nauttii valtavasti kun on leikittäjiä ja äiti yrittää lepäillä kovasti, väsy kyllä vaivaa. Eilen olin maha ihan kuralla, jostain kumman syystä ja heti tietty alkaa miettimään mitäköhän sitä on syöny ja toivottavasti ei oo mitään isompia pöpöjä ainakaan siirtyny sikiöille masuun....onneks on doppler mukana.

Tsirppi, kävimme esikosta 4D:ssä Kaarinan yksityisellä; Varsinais-Suomen Lääkäripalvelu, käsittääkseni siellä nuo hinnat on halvemmat kuin Turussa ja Savonlahti on todella hyvä ultraamaan. Nytkin aiomme mennä hänen luokseen, kun vaan sinne asti päästään.
Sukupuoletkinmeinataan kysyä, ajattelin kyllä jo kokeilla kertooko rakenneultrassa.
Odotuajan päiväkirjaa olen kirjoitellut satunnaisesti siihen neuvolasta saatuun vau-kirjaan.

Vakuutus meinataan ottaa taasen ennen lapsen syntymää, todennäköisesti Tapiolasta, jossa meillä kaikki vakuutukset muutenkin. Olemme jo neidin kanssa 1,5 v aikana joutuneet käyttämään yksityistä sekä julkista eli kyllä on vakuutus ollut tarpeen! Muuten useimmat vakuutusyhtiöt velvottavat myös kotivakuutuksen sit ottamaan heiltä.

Hengästyminen vaivaa täälläkin. Ei tarvii ku sohvalta ylös nousta ni johan puuskututtaa ;) , ai miten niin huono kunto....pitäisköhän alkaa tekee jotain, hih....

Nimistäkin olitte jo puhuneet. Meilläkin aina välillä heitellään ilmaan joitain nimiehdotuksia, varsinkin kun jostain pongaa kivan nimen. Meillä tytöllä on kolme nimeä, mut katotaan mitä näille...sit varmaan kun saa tietää sukupuolet ni miettii tarkemmin. Kummi-asiatkin pyörii välillä mielessä, kuten monet muutkin asiat :D ....

Ai nii, viime viikolla tuli käytyä neuvolassa. En muista nyt tarkkoja arvoja, mut verenpaine oli noin 100/60, Hb 105 (väsyyyy), painoa tullut jo melkein 4 kiloa (HUHH!!!) ja pissassa oli tulehdussoluja eli kävin antamassa uuden näytteen terveyskeskukseen eikä siellä viljelyssä ollut onneksi mitään. Sydänäänet kuului hienosti, toisella hieman matalammat mut molemmat kuitenkin 150-160 (jopa 168 ) luokkaa, IHQUU!!!

Aurinkoa naiset teille tähän harmauteen B) !!

Pilkkuliini
 
olipas tullut tekstiä... emme ole vielä miettiny tota nimi asiaa ollenkaan enkä muutenkaan vielä mieti oikein mitään suurempaa vastako sitten myöhemmin.... mutta omaa napaa tänään kävin kuuntelemassa ekaa kertaa sydänäänet jee ne kuului!! 140-150 pumppas menemään en nyt sit oikein ymmärtänyt että miten se nyt meni oliko toi lujaa vai mitä ja miten joku puhu että pojalla on eri ku tytöillä monestikki:)

mutta ei muuta.... 13+1
 
Moikka :wave:

Neuvolassa käyty tänään.

Verenpaine oli 116/70
Hb ei otettu
Pissa puhdas
Paino oli tippunut -332g/viikko
Sydänäänet + Ei meinannu eka löytyä ja sitten ku löyty ni kaveri pinkas heti karkuun
:LOL: ihan sama juttu ku np-ultrassakin. On vissiin vilkas kaveri tulossa :whistle:


Hengästyminen vaivaa täälläkin.

Kaikille uusille tervetuloa mukaan.

baby dream ja masuasukki 14+1

Ainiin mies kutsuu masuasukkia Tyyneksi ;)
 
Hellurei,

ei ole tullut kirjoiteltua kuukauteen. Kerrassaan tuon esikoisen ( 9,5kk) kanssa menee niin paljon aikaa ja muutenkaan ei ehdi/jaksa/ole niin paljon mielenkiintoa tutkiskella raskautta kuin esikkoa odotellessa :/ Masun kuvaaminenkin on vallan unohtunut.
Pahin väsy ja öglis on ohi, nyt ei vaivaa kuin tämä suomen musta talvi :( ..välillä ihan pitää pinnistellä että saa luunsa kämpästä pihalle.

Meillä oli NP ultra 11.11. ja siellä oli kaikki oikein mallillaan, turvotusta 0,1mm ja veriseula meni meiltä ohi koska LA muuttui taas aiemmaksi eli on nyt 23.5.
11.1.10 on rakenneultra, jossa toivottavasti selviää sukupuoli :heart:

Voidaanpas paksusti ;)

HM 14+1
 
Ei oo tälläkään mammalla kaikki muumit laaksossa... :headwall: Olen nyt toista tuntia ihmetelly miks mulla kuplii alamahassa koko ajan... No pitäisköhän se lapsi siellä jumppatuntia... :LOL: Nyt vasta hokasin että nuo kuplimisethan voi tosiaan olla niitä liikkeitä.

Terkuin Haave & Helmi-Orvokki 16+2 :heart:

Nyt syömään!
 
Hiphei täältäkin suunnalta!
Täälläkin käyty tänään neuvolassa, ihanaa kun mies pääsi mukaan ja kuuli ensimmäistä kertaa sydänäänet :heart: Eli lyhyesti kuulumisia;

RR 104/64 (116/71)
Hb 111 (111) -> raudansyönti jatkuu sitten kahdella tabulla päivässä nyt ainakin 2vkoa, sitten taas 1 tbl
kg 56 (55,4)
pissa puhdas (puhdas)
Sydänäänet ++ (++). Hetken aikaa piti etsiskellä kun kaveri uiskenteli koko ajan karkuun, ja kuuntelikin niitä aika kauan kun ei meinattu saada 5sek pidempää kuulumaan, kauhee jumppatuokio päällä :heart:
Kohdun korkein kohta n. kaksi sormenleveyttä navasta alaspäin, eli juuri niinkuin pitääkin.

Seuraavalla käynnillä sitten päästään jo täyttämään kelan papereita, kun tulee tuo 22vkoa täyteen. Mulla siis seuraava neuvola joulun ja uudenvuoden väliviikolla. Onneksi on rakenneultra tässä välissä, kolmen viikon päästä.

Mitähän kaikkea olitte jutelleet, hmm... hengästymisestä täällä myös yksi jolta henki loppuu... Joskus portaiden kiipeäminen ahdistaa, toisinaan taas ihan vaan sohvalla makuu ottaa koville :LOL: Oikein kun vattaa turvottaa, niin ei tiedä välillä miten päin olisi.

Raskausajan päiväkirjaa mun on pitänyt alusta asti alkaa tekemään, mutta en ole saanut aikaiseksi :ashamed: Siinä km-raskaudessa kirjoitin joka ikisen nipistyksen ylös, ja nyt oli ensin etappina 10rv, sit 12rv jne, periaatteella et sit ollaan turvallisemmilla vesilla jne, mut en sit vaan saanut aikaseksi mitään kirjottaa. Harmittaa hiukan, on jälkeenpäin varmasti ihana muisto, nyt on jotenkin enää vaikea tarttua kynään..

Ihanaa kun niin moni tuntee jo liikkeitä, kärsimättömänä odotellaan josko tuntisin kohta itsekin :heart:

Mukavaa viikon alkua kaikille!

A-L-M ja kulta 17+0 :heart: poks!
 
Juu, laiskamato täälläkin terppa :D

Enköhän minä selviä noista syrämistä, kun taas vaan kissankokosilla kirjaimilla mulle mainostatte :attn: Täällä kun käy noin joka toinen päivä, niin tulee pikaluvulla mentyä tekstit läpitte ja sit jää moniki juttu silmistä..
Huomenna luen taas ajan kanssa, nyt on sauna lämmin, joten sinne :wave:

Jaa piti ihan tarkistaa päivät, 17+2 jo :eek:
 
Mahtuisinkohan vielä tänne mukaan juttuun? Seuraillut olen jo jonkun aikaa.. Mulla on LA 26.5. Odotellaan malttamattomana esikoista ja toivotaan että kaikki menisi vain niin hyvin kuin on tähänkin mennessä odottelu mennyt.

Np-ultrassa ja veriseulassa kaikki oli kunnossa tuossa kuun alussa. Siellä se pikkunen vilisti, otti hyppyjä ja nosti kättä :)

IhanaOmena 13+6
 
Huomenta!

Oon kyllä pinon käyny lukemassa, mut eilen ei tullu mitään kirjotettua.
Mulla alko se harjottelu eilen ja ainakin eilisen jaksoin ihan hyvin, mutta mutta, sehän oli vasta ensimmäinen päivä. Pian pitää taas lähtee raahautuun sinne.
Pari possulaista siellä on hoidossa, mut on sovittu, että mä en niitä hoida lainkaan, koska ovat onneksi eristyksessä ja mä en sinne tosiaan mene. Pitänee sitten kattoo, et alkaako se miten tuolla leviämään, niin sitten pitää neuvolassa keskustella lääkärin kanssa siitä.

Täälläkin alkaa jo moni oleen ylittänyt sen maagisen 12 viikon raja, ihanaa!!! :heart:
Ja paljon hyvä ultra ja neuvola kuulumisia tullut, onnea kaikille siitä tasapuolisesti!

Nyt eväiden tekoon pakko viilettää!!

Buam ja pikkumyy 17+6 (huomenna poksuu!!!)
 

Yhteistyössä