<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

Eilen kirjottelin illasta pitkät pätkät ja kaikki katos jonnekki taivaan tuuliin. Siitäki meinas itkut päästä joten annoin sitten olla. Nyt vain pikaisesti omaa napaa, herkkulakko edelleen voimissaan ja yllättävän helppoa on ollut. Makean himoon otan hedelmiä, mutta yritän niissäkin pysyä kohtuudessa. Yksi mistä en ole luopunut on mukillinen kuumaa maitokaakaota iltaisin, se on niin hyvää ja Oskarikin tykkää kun kamala melske alkaa aina. :D
Täällä on ulkona pakkasta -30 astetta, joten enpä ole juuri ulkona käynyt... Katselin juuri että työttömät pääsisi täällä 3 eurolla/kerta uimaan, ja vähän tekisi mieli mennä kokeilemaan sitä vesijuoksua... Jos edes puoli tuntia kävisi sielä vispaamassa omaan tahtiin ja sen jälkeen vähän aikaa lekottelisi porealtaassa, saunoisi päälle niin johan olisi varmasti hyvä fiilis! B) Tätä vaikka kerta pari viikossa. Miten muuten, riittäisköhän jos ostan ihan normi yksiosaisen uimapuvun vai pitäisköhän ostaa joku raskausuimapuku? Siis että mun maha mahtuis siihen sitte vielä jonku viikon päästäki? Mulla on noiden leikkausten jäljiltä niin arpinen maha etten kehtaa kyllä mitään bikineitä laittaa päälle...

Siis mää en ymmärrä! Mää haisen nykyään koko ajan aivan tajuttoman pahalle! Voisin tyrmätä viattomia kanssaeläjiä vain nostamalla vähän kättä!(ja paljastamalla samalla ihanat kainalo ödöyrit) :ashamed: Käyn nyt joka ilta suihkussa, mutta mun herkkä iho ei tykkää yhtään siitä varsinkin kun on näin kovat pakkaset. Rasvailen joka suihkun jälkeen mutta silti iho kutisee. ARGH!!!! Muutenki hiukset rasvottuu tosi äkkiä. Ihme ja kumma mun naaman iho on kirkastunut selvästi kun olen jättänyt kaikki makeat ja rasvaset herkut pois, mutta mää en kohta kehtaa lähteä mihinkään julkiselle paikalle...

Tässä vielä masukuva päivitystä eiliseltä rv 22+5:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5523903.jpg

Haave & Oskari 22+6 :heart:

Rakenneultrassa käyty ja kaikki pikkasella hyvin :heart:
Tosi tarkasti ultras yli puoltuntia ja tutki kaikki sopukat.
Paino arvio oli 370g. Ja viikot täsmäs.
Sukupuolta ei lähteny lääkäri arvuuttelemaan 100 varmasti. Mut sano ettei kiveksiä näkyny jalko välissä. Samalla tavalla sanottiin viime raskaudessa ja poika tuli.
Vilkas kaveri oli kyl ku kokoajan vipelti karkuun.

Viime raskaudessa ku käytiin yksitysellä rakenneultrassa,ni ei sillo ultrattu noin tarkasti.

Mä en oo vielä saanu lähetettä vasta-aineseulaan siis mä olen kans rh-negatiivinen.
Mut jos antaavat sit seuraavalla neuvola käynnillä mikä on 25 päivä tätä kuuta.

Johjon kuopukselle onnittelut :flower:

Zizilisko Onnea uuteen kotiin :flower:

Miikulainen Pikaista paranemista :hug: toi oksutauti on niin syvältä ku voi vaan olla :x Ja onnea teillekkin muuttoon ja uuteen kotiin :flower:

Eipä tässä muuta ku mukavaa viikonloppua mammat :wave:

baby dream ja masuasukki 20+5

pitkästä aikaa....
SANSE olikos sinulla ensimmäinen raskaus ajattelin vaan ku noin iso ihana masu jo ja aikalailla samoilla viikoilla ollaan että missä minun masu on:( noh kyl se sieltä tuleepi hih.. mie vaan odotan innolla sitä 18.1 kun on se rakenneultra näyttää siltä että joudun sinnekkin yksin menemään mutta noh ei se mitään toivon vaan ettei olis kovin kova pakkanen kun sinne kuiten on se 160km yhteen suuntaan..... eilen käytiin juuri siellä lähimmässä kaupungissa ja kävin hiukan shoppaileen mut oli niin pirusti niitä venäläisiä ettei meinannu mukaan mahtua ei millään pahalla niitä kohtaan mutta olen vaan niin täynnä niitä ku töissä jo niiden kans päivittäin taistelee hyi olipas rumasti sanottu noh mie olen aika suorapuheinen ihminen ollu aina...... kävin katteleen vaunuja huh hel li 700e ihan jokainen sepä on just ku ainoa liike.. voittekos kertoa mulle MISTÄ KUKANENKIN ON VAUNUT / TARVIKKEET HOMMANNU JA MIKÄ HINTA OLIS KIVA SAADA HIUKAN APUA kiitos... olen ihan sekaisin jo näissä eikö tosiaan saa mistään alle 700 emmaljungan vaunuja? pakko saada:)
minulla myös ollut noita supistuksia enimmäkseen illalla kun käyn nukkumaan onneksi olleet kivuttomia ainakin vielä... jotenkin oli eilen alavatsa muutenkin aran oloinen....
niin ja vielä siitä että kyllä tuntuu ku neuvolatäti anoi sen lapun mikä pitää sinne synnärille viedä että hui nyt jo nimiä pitäis miettiä.....

taapero 19+4

Me ollaan menossa 4d-ultraan, käytetään kaikki mahdollisuudet nähdä ja kuulla poikaa ja se video on mulle myös tärkeä. Ja näkeehän sillä käsittääkseni tarkemmin kuin tavallisella ultralla, esim. sydämen.

Katsu ja Pömppis rv 22+2

Tervetuloa minttuxxx :flower:

marjutilla oikein nätti masu :heart: Sansella myös :heart:

A-L-M:
Nimistä.. Meillä oli toiselle jo ennen rakenneultraa nimi valmiina mutta tälle toiselle en keksi en sitten millään |O Kävin ton nimikirjanki läpi oikein ajan ja ajatuksen kanssa ja listasin kaikki nimet joita edes mietin kauemmin ja mies meni sitten ja veti yli puolet yli :kieh: Ahdistaa tää nimijuttu ja kun mieheltä ei tule ehdotuksia jotka mulle kelpaisi ja hänelle ei kelpaa mun parhaat :/ No, onneksi on aikaa mutta saa nähä mihin oikein päädytään, olen aiemmista lapsien nimistä ollut niin innoissani niin siksi en halua tyytyä johonkin kun ei parempaakaan keksi.

Toinen joka ahdistaa on kummit :ashamed: Molemmilla lapsilla on kolme kummia mutta näille tuskin keksin niin montaa kun kaksikin per lapsi tuntuu mahdottomalta :x No, täytyy vaan toivoa että nämä jo päätetyt kummit suostuvat :kieh:

Mun napa on jo pullahtanut kokonaan ulos. Ja edelleen iho kutisee joka puolelta, täytyy sitten neuvolassa kysyä mitä rasvaa kannattaisi levitellä. Mahakuvaa otin taas mutten viitti sitä joka viikko teille tyrkyttää :D Mä vaan otan sen joka viikko kun kasvaa niin vauhdilla.
Väsyttää taas kaameasti, hitto jos ei hemo ole noussut.
Mylläys on aivan uskomatonta ja ihanaa :heart: Ja sitä tuntuu todella usein, varmaan pienenkin liikkeen tuntee jo ja iltaisin kun myllää niin miehen käsken kokeilemaan kun on niin hienon tuntusta, mies kuunteleekin vauvoja ja he potkivat päähän B)

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 22+5

Ultrassa käyty ja kaikki näytti ihan normaalilta. Vauva ei oikein tainnu tykätä toimenpiteestä, kun heti alkoi sätkiminen. Jalkoväliäkin kurkattiin ja kyllä siellä aika selvät pojan vehkeet näytti olevan :D :heart:

Moi!

Uusille tervetuloa ja ONNEA :flower: !

Ihania masukuvia tullu ja ultrakuulumisiakin =) .

Enkelipoikien äidille iso :hug: , toivottvasti kaikki on kunnossa!!!

Herkkulakkolaisille tsemppiä!!

Kuulostaa ihanalta nuo tulevat reissut, joista kirjoittelitte. Rentouttavaa lomaa!!

Haave, voi olla et oon jo omasta endostani kirjoittanut, mut kerran vielä ;) eli miullahan oli ennen ekaa raskautta molemmissa munasarjoissa ja varmaan vähän kaikkialla endoa ja kystia, jotka kasvoivat hoitojen myötä. Mut raskauden ja imetyksen aikana kivut yms vaivat pysyivät suht stabiilina ja endo oli hävinny munasarjoista. Kyllähän tietty oireita pikkuhiljaa alkoi imetyksen lopulla tulemaan mut ei mitään sellaisia etteikö alkuun buranalla pärjänny. Toivottavasti siullakin endokudos surkastuisi, ainakin suurimmilta osin!!

Isyyspakkauksesta oli kirjoiteltu, tein itse sellaisen esikoisesta. En muista kaikkea mitä laitoin mut mm. isä-mukin, vauvalle "minun kirjani", jota isä saa täyttää, isin rinsessa -body (virkkukoukkunen), isä-kirja, batterya, sikareita, pikkupullo skumppaa, hanskat ja esiliina sekä nenäsuojus, taisi olla jotain millä hemmotella tulevaa äitiäkin yms yms., availi ihan mielissään laatikkoa.

Nimistä, ollaan pyöritelty vaan heittelymielessä nimiä, mitään ei olla vielä tarkkaan päätetty. Ehkä sit kun saataisiin selkeä varmuus sukupuolista eli 4D:n jälkeen. Tuli kylläkin vaan mieleen, et ois hyvä olla nimet suht valmiina jos kaksosille joutuu hätäkastetta suorittamaan ja johan kohta pitää neuvolan lappuihinkin nuo kirjoitella :) .
Kummeja ollaan myös ajoittain pyöritelty, meillä esikoisella on kuusi kummia :D, mut ei näille kyl ihan niin montaa saada.

Tiitiäinen kyselit streptokokki-b:stä, itse kävin sen edellisessä raskaudessa tutkituttamassa kun supisteluja oli paljon, mut ei sitä todettu. Mie kuvittelin, et siihen saa heti antibioottia ja sit vielä synnytyksen yhteydessä. Toivottavasti nyt sitä ei olisi siulla riesana.

Kaikille tasapuolisesti oikein hyviä vointeja ja pitäkää huolta itsestänne + pikkuisista!!
Mukavaa viikonloppua!!

Pilkkuliini ja Tiuhti + Viuhti 23+1

En ikinä saa kirjoitettua kunnolla ja vastatailtua :( . Nytkin kuopus sylissä eikä oo helppoo kirjoittaa ku pikkusormetkin pyrkii näppikselle :headwall: .

Sokerit kunnossa. Oli jopa paremmat (matalammat) kuin 14.12. Kuopuksen 1v. neuvola maanantaina ja pyydän et mittaa kunnolla tuon sf-mitan. Jos se sijainen mittas viimeks väärin ja paaaaljon. Oli sekin ihan oikee neuvolaterkka mutta eri alueen kuin mun. Jos vielä sf-mitta suuri niin yritän kerjätä et pääsisin ultraan. Tietäis et onko vauva todellakin iso vai onko lapsivettä paljon vai mistä johtuu. 32d2rf

dz a

Ja siinä terveiset ja kiitokset onnitttelijoilta kuopukselta :D

Johjo 23+5

Mäkin sain tietää maanantaina neuvolassa että joudun siihen sokerirasitukseen..:/ En tiedä vielä milloin, jutellaan enemmän ens neuvola kerralla.

Voisiko joku valaista sitä sokerirasitus juttua? Mitä siinä tehdään, missä se tehdään ja kauan se kestää? Olen aivan avuton kun tuntuu että kaikki on niin uutta etten tiedä mistään mitään. :(

Riikka ja pikkuinen 19+5 :heart:

Riikka: Yleensä sokerirasitus tehdään eka kertalaisille noin rv 24-28, voi kyllä vaihdella paikkakunnittain. Se suoritetaan labrassa. Kopsasin TYKSin ohjeita siulle, mut varmaan oman laboratorion nettisivuilta löydät myös tietoa ja viimeistään neuvolassa sitten ohjeistavat.

VALMISTAUTUMINEN TUTKIMUKSEEN
Olkaa syömättä ja juomatta edellisestä illasta klo 22 alkaen. Lasillisen vettä voi kuitenkin juoda. Välttäkää tupakointia.

TUTKIMUKSEN SUORITUS
Kokeessa otetaan ensin verinäyte kyynärtaipeen laskimosta tai sormenpäästä. Tämän jälkeen annetaan suun kautta testiannos glukoosiliuosta (rypälesokeriliuosta). Glukoosiliuoksen nauttimisen jälkeen otetaan 1 ja 2 tunnin kuluttua uudet verinäytteet. Kokeen tekemiseen kuluu aikaa n. 2 ½ tuntia.

Järvenneito Jopas sulle on nyt sattunu ja tapahtunu, mut hyvä, että tutkivat :hug:

Nimistä Itellä olis tytölle nimi valmiina, mut miekkonen ei vaan oo vielä sulattanu nitä :D Pojalle en tahdo millään löytää sopivaa nimeä.. :/

Kyyneltenhymy Mitään vauvan tarvikkeita ei oo esillä, ku mitään ei olla ostettu :D

zizilisko puolivälipoksuonnittelut! :heart:

tiitiäinen iso hali noiden supistusten kanssa :hug: Kurjia ovat ja toivotaan, että ei oo tehneet alakerralle mitään.

miikulainen paranemisia :hug:

haave Nyt puolen välin jälkeen kilpirauhanen on aktiivisempi eli toimii isommilla kierroksilla, sen vuoks saattaa hikooiluttaa enemmän, lepoaineenvaihduntakin on 20% korkeempi ku normaalisti. Ihana masu :heart:

Onnea kaikille ultrassa käyneille ja ihania uutisia saaneille :heart: Itellä uä maanantaina ja jännittää kovasti.

tyttö82: Mulla on 4:s raskaus. Se vaikuttaa paljon asiaan että maha kasvaa isona. Se on myös yksilöllistä, toisilla ensisynnyttäjillä on valtava maha ja joillai monisynnyttäjillä pienen pieni maha. Kyllä se masu sielt viel kasvaa, tai jos ei kasva isoks niin pääasia kuitenki että vauvalla on kaikki hyvin. :)

Ohhoijakkaa..

Eipä tullu äiti tyttösä 30v synttäreille kiitosta vaan...

Jaaha, se olis kauhee kasa tekstiä kahlattavan joten eikun hommiin....

HUUDELKAA jos on tietoi päin pylleröä... :attn:

Maanantaina pääsee litkii sen sokeriliemen, oliko sitä peräti 2dl x2 juotava? Ei se pahaa ole mut se olo... Onneks on välillä neuvola kera Kelan lappujen, joten ei tarvii ihan tylsistyä siinä..

Nimistä ei oo juuri ollut puhetta, T:llä tai M:llä pitäis alkaa ja kolme nimeä pitää olla. B)

Kummit on kateissa, alkaa nämä vähäset IRL-ystävät olla vähissä.. :ashamed:

*tumpsit* on muuttunu jytkeeks ja parasta huumoria väsyneille lapsille on kun Rääpylä viihdyttää heitä keikuttamalla kaukosäädintä äipän massun päällä :D :heart:

Ei kai mulla muuta...

Joo, jos sitä lähtis siivoilee..

VN& Rääpylä 24+0 :heart: :heart: :heart:

Piti tulla kirjautumaan kun puoliväli on saavutettu :D on se hassua et sekin on joku "etappi" jota odottaa kovasti, mutta eipä tää sen kummosempi päivä oo kun muutkaan.

Meillä olis pikkaselle kummit mietittynä, mutta lasta ei kasteta niin moisia ei tarvita :)

Heeeeiiii!! Nyt kysymys: olenko minä ainoa -tuskin- jolla on odotettavissa suunniteltu sektio? ja onko jollekin jo tehty moinen? Juuri kaverille naureskelin, että jotkut käy pelkopolilla ja toivovat sektiota ja itse melkein tarvitsisin sen, koska pelkään ihan suunnattomasti tota suunniteltua sektiota! En mä tiiä, mikä siinä on, mut pelottaa ihan suunnattomasti se ja samalla harmittaa ihan älyttömästi kun en saa pikkuista synnyttää ja hän ei saa itse päättää, koska on valmis tulemaan maailmaan :(

Mut siis: sattuuko se puudutus? entä katetrin laitto? Kait ne tunkee sen vasta kun puudute on laitettu??? saako vauvan heti rinnalle? Ja kuinka teillä on imetys lähtenyt käyntiin? Sikäli mikäli siis jollain on jo kokemusta.

Mulla on ruvennut tuleen supistuksia, äsken supisti ja viime yönä heräsin pari kertaa supistukseen, toinen sattuikin jonkin verran. Mulla noi supistukset tuntuu tulevan kun oon levossa tai muuten ihan rauhassa, tai sitten en vain touhutessani huomaa niitä.

Jahas, kait mä könyän sohvalle kirjan kanssa kuulostelemaan pikkukaverin potkuja :)

tatomira ja itu 20+0

Tatomira Mulle tehdään taas suunniteltu sektio. Mulla on kaikki 3 edellistä olleet sektioita. 1 ja 2 yritettiin normaalisti maailmaan,mut kohdunsuu ei avautunut tarpeeks ja oli muutakin. Ja ekassa synnytyksessä hävis sydänäänet,ni sillo vietiin kiireesti leikkaukseen ja se sektio oli nukutuksessa. Toka sektio oli epiduraalipuudutuksella ja kolmas mikä oli suunniteltu sektio oli spinaalipuudutuksella. Ja varmaankin tämä neljäs tulee kans olemaan spinaalipuudutuksella. Ei se puudutus satu eikä katetrin laittokaan. Mies oli mukana leikkauksessa ja vauvan sain nähdä heti. Sit mies ja kätilö veivät vauvan synnytys-saliin pesulle ja punnitukseen ym... Ja mut vietiin sit toimenpiteen jälkeen heräämöön niin pitkäks aikaa ku jalkoihin tuli tunto. Ja sit takas osastolle.
Ja imetys lähti ihan hyvin käyntiin maito nous kolmantena yönä sektiosta.
Toivottavasti sait jotain selvää ja kysy lisää =)

Kummeja on mietitty ja kolme pitäs niitä sit olla.

Joo meillä on sit taas jokaisella räkätauti ja nuorimmaisella lisäks kova yskä :snotty: :headwall:

baby dream ja masuasukki 20+6

TATOMIRA minulla on myös noi supistukset aina kun olen levossa onneksi ne ei ole olleet kivuliata niin en ole huolissani....
NIMIASIAA pojalle nyt olis sit jo nimi mutta tytölle on vielä harkinnassa.....
KUMMIT lapsellani tulee varmaan olemaan aika monta kummia olen tottunu että lapsella on monta kummia... se tulee sittä mun toisesta kansallisuudesta mikä mulla on...... sielä on nimittäin tapana olla monta kummia.... olen jotenkin ollu niin väsynyt tämän päivän että huh huh..hoksasko kukaan kun kyselin tota vaunu asiaa yms?

taapero 19+6

Heipä hei kaikille!

Tatomira täällä myös yksi jolla supistuksia oikeastaan vain levossa. Välillä vähän kipeitä, mutta pääasiassa kivuttomia.

Meillä ois nimikin jo suht valmiina. Nyt jo myös pojalle, kun ultran mukaan sellainen sieltä on siis tulossa. Tytölle olis enemmän vaihtoehtoja ja ehkä pidän tyttöjen nimiä jopa kauniinmpina ku poikien... kolme nimeä tulee, koska esikoisellakin on. Oisin halunnut esikoiselle kaksi nimeä, mutta jotta saatiin nimet rimmaamaan, niin piti se kolmaskin työntää siihen. Tytön etunimi on ihan "oma", mutta kolmas nimi isomummun ja toinen nimi minun toinen nimi. Pojalle ollaan nyt kehitelty jotain samantyyppistä, missä käytettäis noita suvusta varastettuja :D

Oonko muuten ainoa, joka pelkää tuota epiduraalin/spinaalin laittoa?? Viime synnytyksessä sen sain, ja se sattui!! Se sattui niin helv***sti, että tosissani mietin, että uskallanko ottaa tällä kertaa. Sanoisin, että supistuksetkaan ei olleet niin kivuliaita kuin tuo :( Toki epiduraalin jälkeinen olo oli mahtava, kun kaikki kivut hävisi, mutta silti... Onko joku pärjännyt esim. pelkällä ilokaasulla?

Alisa voi miten ihanan pieni maha sulla onkaan!! Mulla on jo aivan valtava :ashamed: Oli kyllä esikoisestakin, mutta nyt jo näytän kyllä todellakin siltä kuin olisin viimeisilläni :eek:

Mut nyt lähden kattoon oisko mun pullataikina kohonnut jo tarpeeksi. Mitäsnyttillä joku puhui pullasta ja alkoi niin tekemään mieli :p

Vauvatavaroita ei oo vielä yhtään esillä. Kaipa mulla tulee vielä kiirekin :LOL: . Jotenkin vaan kun päivisin on töissä ja iltaisin niin paljon muuta puuhaa niin ei oo käyny mielessäkään kaivaa vauva juttuja esille. Pinnasängylle oon miettiny kyllä jo paikan.

Tatomira kyseli tuosta sektiosta. Ite en vielä varmaksi tiiä saanko synnyttää normisti vai tuleeko suunniteltu sektio. Esikoisesta tehtiin sektio eikä pahaa sanottavaa oo toimenpiteestä, vaikka kaikki kävi tosi nopsaan. Puudute ei sattunu eikä katetrin laittokaan. Ainoo negatiivinen asia oli kun mulla tuli leikkauksen jälkeen tosi huono olo ja oksensikin :x . Oli viimisestä syömisestä niin paljon aikaa. Maito nousi pumppaamalla ja lypsämällä ihan hyvin ja sitä tuli runsaasti aluksi. Esikoinen asui keskolassa enkä saanut imettää.

Kivoja masukuvia taas oli laitettu :) .

Herkuttomasta tammikuusta: Toistaiseksi on kyllä mennyt hienosti, eikä oo tehnyt tiukkaa. Mä oon herkutellu hedelmillä ja tehny hedelmäsalaattia makean himoon. Aattelin että tällä linjalla vois koettaa jatkaa koko rskauden ajan, muuten samalla lailla mut kylässä sit voi herkutella välillä. En kuitenkaan toivo että paino nousis hirveesti huonojen ruokailutottumuksien vuoksi. Ite oon tehny aikaisemmin totaalisen ruokaremontin ja tossa alkuraskauden tienoilla alkoi ote lipsumaan, nyt oon päättäny olla tarkempi.

Liikkeitä tuntuu päivä päivältä enempi ja mikäs sen mukavampaa. Meidän mötkäle on selvästi iltaeläjä kun iltaisin käy monasti hirmuinen melskaus :D .

Selis ja "mötkäle" 19+1

Varanikille synttärionnittelut! :flower: Ja olipas kurjaa, kun oma äiti ei muistanu 30-vuotispäivänä :( :hug: Anteeks tyhmyyteni, mutta mitä tarkottaa IRL-ystävät? :ashamed: :D

tatomira onnittelut puoliväli poksuista!! :heart: Juu, nuo supistukset tulee monesti vasta sitten, kun alkaa lepäileen. Itellä ainakin on niin. Kurjia kiusankappaleita moiset tässä vaiheessa :hug:

Nimistä Mulla olis tytölle aivan ihania nimiä valmiina, mut miekkonen ei tosin oo vielä lämmenny asialle :D Pojille en nimiä löydä, mut tänään miekkonen heitti ilmaan yhden, jonka heti hyväksyin ja se jäi päähän soimaan. :heart:

Janskuliini Kiitos! ite oon toisaalta tyytyväinen tohon pieneen mahaan, ku töissä isompi tuottais ongelmia, mut eiköhän tuo vielä kasva :) Jos rangassa on nikamalukkoja, niin ne voi aiheuttaa sen, että epiduraalin kanssa on ongelmia ja sen laitto voi olla hankalaa. Näin sano yks kätilö, joka on käyny jotain kansan parannuskursseja. Oli mun yhelle kaverille sanonu, että sulla oli varmaan ongelmia epiduraalin kanssa, ku nikamavälit ei oo ihanteelliset. Hänelle oli jouduttu yrittämään sen laittoa useamman kerran. itse hieman myös jännitän tuota, mutta taidan sen kuitenkin haluta, koska pelkään niitä kipeitä supistuksia :D

Täällä 2 ensimmäistä bodya ostettu :heart: En vaan millään voinu ohittaa -70%:n tarjouksia. Toinen oli 56cm ja toinen 60cm :D Hintaa noille tuli yhteensä 6,50?. Toinen body oli vielä luomupuuvillaa.

Alisa täytyy vielä munkin kertoa, kun olen ensimmäiset poikavauvanvaatteet ostanut. Mä en tosin tyytynyt pariin bodyyn :ashamed: :D Ostin kuusi bodya, 3x 50cm ja 3x 56cm, velour-asun (takki+housut), toiset velour-housut ja yhden puseron. PLUS, että tein myös yli 60? tilauksen H&M:lle... taisin vähän innostua, mutta ompahan nyt noita vaatteita pojallekin kun tää kämppä on täynnä vaan tytön vaatetta =)

Varanikille onnittelut :flower: Kurja juttu, että äitis ei muistanut sua :hug:

Poksujille onnitteluja!

Alisa: Ihana masukuva! IRL= In real life, eli kaverit, ystävät joita näät kasvotusten. Eli ei nettikaverit, joita ei ole nähnyt kasvotusten.
Hih osasinko selittää ymmärrettävästi =)

Nyt on ruoka pysytelly sisällä, ja tänään sit sen kunniaks herkuteltiin pippuripihvillä :p sekä jälkkäriks tietty hedelmäsalaatti.
Ja nyt ku selvis massutaudista, niin nyt alaselkää jomottaa taas ihan kauhiasti.. Ens viikolla ois 3 työvuoroa vaan, mutta en tiiä uskallanko edes koettaa selvitä niistä, mutta toisaalta hävettää pyytää kokoaika sairaslomaa :ashamed: etenkin kun oon aina ollu kova tekee töitä, niin sit nyt hävettää soitella töihinkin, että joo taas sairaslomalla.. :/
Mutta pitäs kuitenkin ajatella tätä vauvaa ja sen parasta.. Ja pelottaa, että meen vaa tukkaputkella enkä huomaa missä vaiheessa pitäs oikeesti jarrutella..

Jaaha taitas olla uuden paratabs annoksen aika ja sänkyy makoilee..

Miikulainen ja rääpäle 21+4

Yhteistyössä