<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

enkelipoikien äiti :hug: Voimia sinulle!

ON: Täällä palattu kolmen sairasloma viikon jälkeen töihin ja oliskin kysymys raskaampaa fyysistä työtä tekeville tunnetteko liikkeitä työpäivän aikana? Itse en tunne ollenkaan koko kahdeksan tunnin aikana oikeastaan minkäänlaista liikehdintää...

Ei muuta ehdi, kirjottelen paremmin seuraavalla kerralla :|

Sandy85 19+5

enkelipoikien äiti Olipa hyvä, että pääsit tarkistukseen. Kurjaa, että joudut lepäilemään. Toivon kovasti, etät pikkuinen pysyisi matkassa vielä monen monta viikkoa :hug: Voimia!

Kaikille oikein paljon onnea hyvistä uä-kuulumisista!! :heart:

miikulainen oho, siellähän on sitten lunta tullu oikein urakalla, jos työmatkakin venyny noin :eek: Poksuonnittelut! :heart:

mouru tervetuloa mukaan!! :wave:

marjutti hui, kohta on äippäpakettikin kourassa :) kauankohan siinä menee? Ite kans oon aatellu tuota isyyspakkausta, mut en oo vielä uhrannu ajatusta sille :D

cebra kiitos siitä aloituksesta! :wave:

sandy Ite teen myös suht raskasta työtä, riippuu päivistä. Liikkeitä tunnen ehkä, ku istun koneelle kirjaamaan asioita. Enemmän kuitenkin liikkeitä tuntuu kotosalla.

Mää en voi uskoa tätä, vihdoin ja viimein on puoliväli saavutettu. Uskomaton fiilis! :heart:

ALISA & HIPPU, nyt jytiseee, 20+0 :heart: :D :D :LOL: Aivan mieletön fiilis =)

Enkelipoikien äidille jaksamista!

Täällä nyt rv22 täynnä. Kuluu se aika sittenkin jotenkin eteenpäin. Jännitys kyllä taas kasvaa, kun aletaan lähestyä aikaa, jolloin lapsen voi pelastaa jos jotain tapahtuu. Tuntuu että pitää olla aivan supertarkkana. Perjantaina menen psykiatrian polille keskustelemaan peloistani. Harkitsin kyllä varsinaista pelkopoliakin, mutta tuntuu kuitenkin paremmalta mennä juttelemaan samalle henkilölle jonka luona kävin viime keväänä/kesänä.

Minä teen istumatyötä, mutta tunnen silti töissä vähemmän liikkeitä kuin muulloin. Töissä poju intoutuu syönnin jälkeen. Ja sitten kun lähden töistä bussiin, alkaa mahdoton melskaus :)

Katsu ja Pömppis rv22+0

Alisa kelalla virkailija sano et 2-3 viikkoa käsitteluaika, mut kyllä mä jo ens viikolla alan sitä pakettia ootteleen :D tulis äkkiä, ihana päästä niitä tavaroita hypisteleen :heart:

tilasin mussukat.fi sivulta muutaman pikkujutun isyyspakkaukseen, kaupasta sit haalin lisää tavaraa, pitää kuitenki malttaa pysyä kohtuuden rajoissa et ei kauheen kallis paketti tuu :D on niin paljo ihania juttuja mitä vois siihen laittaa =)

huomasin eilen illalla et mun napa on ihan selkeesti madaltunut! :eek: pohja näkyy :LOL:

viime yönä heräsin ihan tosi koviin potkuihin tuohon navan korkeudelle ne tuli, jopa vähän yläpuolelle, oon huomannu et vauva köllöttelee pääalaspäin sillon ku minä makaan, mut kun lähen liikkelle niin kääntyy aika pian 'oikeenpäin' eli tässä tapauksessa jalat maata kohden.. :D

marjutti ja viikari 23+2, meniköhän ees oikeen..

emv
Loppiaista!

Alisalle onnittelut puolivälipoksuista! :heart:

marjutti: Mulla kans napa madaltunut, mut sen huomaa esim. napaa pestessä ettei sormi uppoo enää niin pitkälle. Jänskättää et pullahtaakohan se ulospäin. Vielä ei pysty veikkaa. Mulla kans pikkuinen jylläs 04 aikaan yöllä niin ettei tää mamma saanut nukuttua, mut ihmeellistä niin kovin on nuo liikkeet ja hellyyttäviä et sitä valvoo ihan mielellään niitä seurailemassa. Varsinkin kun tänään iltavuoro.

Katsu: Mä odottelen aikaa pelkopolille, en synnytyspelon vuoksi vaan yleisen toimenpide-, piikki ja lääkäripelon vuoksi. Ei ole vielä aikaa kuulunut vaikka lähete meni jo rv 12.

Alan vähitellen valmistautua töihin lähtöön. Rauta tekee yhä masun araks ja turvottaa masua muttei enää aiheuta vatsataudin oireita. Ehkä mun masu alkaa tottua. Hauskaa päivää kaikille!

-emv ja james jessenpoika 21+4

Alisa84: Hurjasti onnea isosta poksusta! :heart:

Muille myös hurjasti poksuonnitteluja !

sandy: Tuolla vanhuspuolella töissä tuntuu liikkeitä, mutta kunnolla tuntuu jos istahdan alas. Kaupalla tuntuu ku istuskelen ja seisoskelen siinä kassalla. Kotona kun on rauhassa niin tuntuu kuitenkin kovempi mylläys, kuin töissä.

Eilen tuli pari oikein napakkaa potkua kylkeen päin. Piti oikeen touhutessa pysähtyy hetkeks, vähän kirpas :whistle:

Marjutti: Täällä kans navan pohja näkyy jo :D

Tänään vihdoin ja viimein pitäs saada ne muuttolaatikot , alotan kyllä heti pakkaamisen.. Tietää ainakin miten loppuviikko menee, töissä ja pakkaillessa.. :D Kuun puolessavälissä ois sitten se muutto..

26.1 ois lääkärineuvola, ja täytyy pyytää lentolupa. Äitee ja isäpuoli olisivat mua viemässä teneriffalle tai madeiralle viikoks helmikuun ekan viikon tienoilla. Olis niin huippua päästä reissuun viel ennen lapsen tuloa :p
Onko kellään kokemusta raskaana matkustamisesta ulkomaille?

Miikulainen ja rääpäle 21+1 :heart:

Miikulainen Myöki lähetään tenskulle helmikuun ekalla viikolla, mun käsityksen mukaan sä et tartte lentolupaa vielä noilla viikoilla, ainakin finnmatkoilla sitä tarttee vasta +30 viikoilla. :)

Tänne ei mitään uutta, isäntä on töissä joten täällä mä möllötän itekseni..Pikkukammarin raivaamisen aloitusta vähän harkitsin, olis vissii helpompi laittaa sitä nyt kuntoon kun sit karmeen kokosen mahan kanssa..Saas nähä kuinka sitä innostuu.. :)

Maira ja mytty 18+1

Maira: No taidan silti pyytää sen lentoluvan varmuuden vuoksi, mun tuurilla viel vaativat sen :whistle: Meillä toi äitee ja isäpuoli tykkää noista äkkilähdöistä, ja aurinkomatkojen äkkäreil mennään sitten joko sinne tenelle tai madeiralle, kummassa onkaan sitten tammikuun lopus parempi tarjous :) Ootko käyny tenellä aiemmin ja ootteko mihin siel menos? Ite oon monen monta kertaa, ja rakastan sitä puerto de la cruzia, aivan ihana paikka.

Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Mutkin saisi lisätä listoille, eräpäivä olis 2.5. ja menossa nyt 23+3. Ensimmäinen tulossa joten kaikki on ihan uutta. Jonkin verran näitä keskusteluja oon seurannutkin, mutta nyt kun raskaus jo pidemmällä niin kaipailee jo enemmän vertaistukea kuin ihan alkuaikoina.

Kaikki mennyt ihan hyvin, edes pahoinvointia ei alkuraskaudessa ollut. Nyt maha on alkanut vähän painamaan, ja kun teen istumatyötä niin alkaa iltapäivästä olemaan välillä vähän tukalaa. Iltaa kohti muutenkin turvottaa vähän, ja välillä hengästyy tosi helposti ihan vaikka puhuessa kun maha painaa. Kävelylenkilläki alkaa jo pistämään kylkeen joten pitää koittaa jo ottaa vähän rauhallisemmin.

Rakenneultra oli joulukuun puolivälissä, ja kaikki näytti olevan kunnossa. Sukupuolta ei haluttu tietää, antaa tulla yllätyksenä. Täällä ultraan pääsee halutessaan melkein jokaisella neuvolakäynnillä ja lääkärilläki oon käyny muutaman kerran joten sen puolesta on ollut levollinen olo koko raskauden. Nyt alkuviikosta olin vähän huolissaan kun en potkuja juuri tuntenut, mutta nyt taas rummutetaan ihan normaalisti. Eihän nuo mitään hirveen kovia potkuja vielä ole, mutta sen verran kuitenkin että mieskin on ne päällepäin jo tuntenut.

Hankinnoista: nyt alkaa jo tuntumaan siltä että voisi jo hankkiakin jotain, ja kävin jo vähän kattelemassa turvakaukaloita. Tällä hetkellä todennäköisimmältä näyttää Brio Primo. Tuo malli vaan jotenki vaikutti sellaselta helposti käsiteltävältä. Ymmärsin että sen saisi helposti carenan matkarattaisiin mutta mulla jäi vielä selvittämättä miten, tietoa tästä otan mielellään vastaan kun en vastausta muista keskusteluista ole löytänyt. Vaunut taas saan ostaa kaverilta käytettynä, ja sänkyä katellaan sitten lähempänä.

Tuli nyt vähän pitkä sepustus, mutta ehkä seuraavalla kerralla ei ole yhtä paljon asiaa :)

Minttu ja mussukka 23+3

Alkuperäinen kirjoittaja Miikulainen89:
Maira: No taidan silti pyytää sen lentoluvan varmuuden vuoksi, mun tuurilla viel vaativat sen :whistle: Meillä toi äitee ja isäpuoli tykkää noista äkkilähdöistä, ja aurinkomatkojen äkkäreil mennään sitten joko sinne tenelle tai madeiralle, kummassa onkaan sitten tammikuun lopus parempi tarjous :) Ootko käyny tenellä aiemmin ja ootteko mihin siel menos? Ite oon monen monta kertaa, ja rakastan sitä puerto de la cruzia, aivan ihana paikka.
Kävin mä siellä pari vuotta sitten playa de las americas mestassa viikon olemassa ja se oli kyllä ihan hanurista, siellä ei oo muuta ku britti pubeja ja känniläisiä brittejä..Ei enää ikinä sinne...
Nyt ollaan menossa cruziin ja odotukset on aika korkeella sen suhteen kun niin moni on sitä kehunu. :) Meidän porukat lähtee samaan aikaa samaan paikkaan, sillä mekin nyt lähetään vaikka onkin olevinaan häämatka, helpompi mennä kun on tuttuja mukana, sen tietää et isäntä haluaa napostella olutta ja käydä kokeilee kaikkee hurjaa kun on ekaa kertaa lähdös etelään ja mä nyt en sit uskalla ja pysty kaikkee tekee, niin onpahan sitä seuraa puoli ja toisin..On meillä onneks eri hotellit.. :p

tervetuloa minttuxxx!

Nams. Oli pakko tulla kertoo, eilen teki kovasti mieli kaikkia "eksoottisia" hedelmiä, ostin sitten banaania, passionhedelmää, litsejä, appelsiineja ja meloonia. Äsken tein sitten välipalaks hedelmäsalaatin noista, ja kruunasin kermavaahdolla. Ja en ole muuten aikoihin syöny noin hyvää välipalaa :) Passionhedelmä ja litsi toi niinkun ihan uuden makuelämyksen normiin hedelmäsalaattiin. Ja mitä lueskelinkin eilen tuolta noista hedelmistä tietoa, niin ainakin litsissä ois runsaasti c- ja b vitamiinia :)

Taidan jatkossakin kehitellä noista jotain hyvää :p

Onko muilla jotain hyviä välipala ideoita ja makuelämyksiä? Itte niin kovasti tykkään kokeilla kaikkea, että ehdotuksia ja ideoita otan vastaan :)

MUOKS:

Maira Joo itse en pidä siitä eteläpuoliskosta ollenkaan, se on niille jotka pitää kovasta bilettämisestä.
Ja tenellä on yleisestikkin ottaen paljon britti ja saksalaisturisteja.

Cruz on rauhallisempi paikka, mihin hotelliin ootte menos jos saa udella?
Me lähetään joko 4.2 tai 6.2 päivän lähdöllä, jos tenestä parempi lähtötarjous ku Madeirasta.
Itte tykkään siitä La Paz:n alueesta. Cruzissa sataa todella usein, etenkin iltaisin kun ne pilvet kerääntyy sinne vuorille, mutta ite en lähde sinne koskaan "auringon" takia.
Suosittelen myös käymään siel saaren isossa ostoskeskuksessa, taksilla pääsee hyvin.
Ja mulla ehdoton jokaisen käynnin pakkovisiitti on se Loro Parque-papukaija puisto :whistle: sekä laavarannan rantaviivan kävely "keskustaan." Myös se Kasvitieteellinen puutarha (Jardín Botánico) on hieno nähtävyys.
Siinä Tullirakennuksen (Casa de la Aduana) lähellä on yks ravintola, en ny nimeä enään muista, mutta itse sain sieltä kalasta ruokamyrkytyksen. Enkä oo sen jälkeen siel uskaltanu syödä. Muuten ravintolat joissa oon käyny syömässä niin on ollu turvallisia syöntipaikkoja :D
Itte toivon jos tenelle mennään, että myös yks aurinkopäivä sattuis olee suht lämmin, et vois käydä merivesialtailla pulahtamassa :)
Sieltä La Paz:n alueelta lähtee tosi kiva kävelyreitti "portaat" alas kaupunkiin, ja useampaan kertaan päivän mittaan oon tykänny kävellä ne ylös ja alas :)
Itse viihtyisin vaikka yksinäni tuolla, tekemistä riittää kunhan uskaltaa vaan lähteä tutkimaan, eikä pelkää eksyvänsä ;) Hotellin osoite ja nimi kannattaa pitää mukana, niin kyllä siellä auttavat löytämään perille jos sattuisi eksymään. Paikalliset ovat siellä todella mukavia.
Toivottavasti et joudu pettymään paikan suhteen, tosin sekin riippuu paljon mitä odottaa ja haluaa lomamatkaltaan =)

:wave: heippa uusille! Tervetuloa mukaan!

enkelipoikien äiti :hug: :hug: :hug: . Kovasti jaksamisia sinne. Nyt vaan tarvii oikeesti ottaa rauhassa että pikkuinen pysyisi vielä matkassa hiukkasen pidempään.

Täällä ei liikkeet oo vielä tuntunu kun paikallaan ollessa. Mulla on kanssa aika fyysinen työ omalla tavalla ja raskaampia hommia en enään teekkään.
Nytkin on masussa kauhee mylläys päällä kun istuin alas. Mulla on kuitenkin viikkoja vielä sen verran vähän että oon aatellu ettei siks vielä liikkeet niin selkeesti ees tunnu kun ite on liikkeessä.

Huomenna ois neuvola ja viikon päästä rakenneultra. Jos nyt sais vihdoin tarkan selvyyden sille lasketulle ajalle! Aika kyllä on musta menny tosi nopsaan, vastahan se plussatesti tehtiin ja nyt suurin osa meistä on jo yli puolen välin. Ja nyt kun päivät pitenee niin kevätkin tulee nopsaan.

Viime aikoina oon niin täysillä nauttinut tästä raskaudesta! Mulla ei oo ollu mitään supistuksia tai nippailuja ollenkaan. Koiran kanssa oon tehnyt lyhyitä lenkkejä ja kävimpä lyhyellä hiihtolenkilläkin. Toivottavasti näin hyvä olo jatkuis pidempäänkin =) .

Selis ja "mötkäle" 18+5

miikulainen kuullostaa ihanalta salaatilta! itelläkin on tehny kauheena mieli hedelmiä, kirpsakkaa omenaa ja päärynää.. :p

emv ne liikkeet on kyl ihania :heart: eikä oikeen vieläkään usko et meijän vauva se siellä möyryää.. ;)

tänään ostin taas 2 bodyä ja yhet tutan supersöpöt 56cm pesukarhuhousut!
itelle löysin 3 kivaa puseroa/tunikaa.

jaksoin nyt laittaan koneelle masukuvia, eka viime viikolta ja toinen tältäpäivältä vähissä pukeissa:

alemmassa siis rv 23+2

Katsu onpas hyvä, että pääset juttelemaan peloistasi :hug:

marjutti ja emv kiitos onnitteluista :heart: On tää vaan niin uskomaton tunne..

marjutti täällä ollu napa madaltuneena jo jonkin aikaa, miekkonen sitä odotteleekin, etät millon se pomppaa ihan kokonaan esiin :LOL:

miikulainen Voi etttä, määki haluisin lähtee ulkomaille, vaikka olin keväällä 2 vkoa thaimaassa B) Kanariansaaret on tullu tutuiks ja oon päättäny, et nyt ne on nähty. Muutenkin nuo euroopan lomakohteet alkaa jo kyllästyttään, vaikka ihan innolla lähen, jos mahollisuus tulee. Nuo kaukomatkat houkuttelee enemmän :p

minttu tervetuloa porukkaan mukaan :wave:

marjutti kaunis masu :heart: Mää en saa millään aijaa.comia toimiin, että voisin lisätä oman masun tyngän tänne... :/

Millon vauvan voi tuntea tuosta masun päältä kopeloimalla?

Miikulainen Meidän hotelli oli las vegas, kuulemma ihan ok hotelli, eipä sillä, tuskin siellä tulee kauheemmin oltua.. :) Lento lähtee 02.02 tampereelta. Porukoitten hotelli on aika lähellä loro parque:ta joten siellä tulee varmasti käytyä, saa sit nähä mitä muuta pahaa keksii.. :D

Marjutti Aivan ihana maha sulla! :heart:

Onnea kaikille poksujille :flower:

Mä laitoin miehen hakee mulle hampurilaista.... :ashamed: Mut mut mut...Mä en voi tälle mitään... :LOL:

Minä lentelin toista odottaessani Hong Kongiin ja takaisin, tosin viikkoja silloin oli vasta 9. Matka oli muuten kiva, mutta lennot silkkaa kärsimystä. En yleensä voi koneessa huonosti enkä myöskään raskaana ollessa ole muuten voinut huonosti, mutta nyt jäi ateriat syömättä, enkä pysty vieläkään syömään itämaista ruokaa (tämä siis syksyllä 2008). Silloin päätin, että raskaana en lennä, en ikuna enää :)

mentii häämatkalle kreikkaan 2008 heinäkuussa ja sillo olin 23-24 viikol raskaana, lentomatka oli tuskaa vaikka lento ei kestäny ku sen 5h suunnilleen. Suosittelen pyytämään etukäteen paikkaa (esim exit-paikan luota) missä jaloille on tilaa, sillä normipenkissä ei pääse ojentelemaan jalkoi.. mulla oli perille päästyäni jalat niin turvoksissa että ei mahtunu sandaalit jalkaa, piti marssia suoraa kauppaan ostamaan koon 42 varvassandaalit (mulla kengän koko normisti 39)

emv
Pikakäynti yöllä...

vähänkö ärsyttää kun pääsi nukkumaan noin klo:01 ja sit heräsin 03.20 eikä ainakaan vielä toivettakaan saada uudelleen unta. :kieh: :kieh: Siis heräsin kun selkää ja alavatsaa niin särki ja jalkoja kihelmöi, eilinen ilta töissä oli kyllä tosi rankka ja olin paljon jalkojen päällä --> nyt tuntuu kuin ois patjat jalkapohjien alla kun niin turvottaa. Pah! Pientä avautumista.

Mäkin haluan aurinkoon! Ottakaa mut mukaan, maskotiks vaikka...lupaan etten niin paljon avaudu! Itte lensin viime marraskuun puolenvälin jälkeen, en muista paljonko silloin oli viikkoja. Lensin tosin vain Lontooseen ja neljän päivän jälkeen takas. Lennot ei aiheuttanut mitään tavallisesta poikkeavaa, vaikka takaisin tullessa oli alkava flunssa.

marjutti: sun masu! :heart:

Maira: mä kans hain töitten jälkeen hampparia eilen illalla...joskus tarvii, ei voi minkään.

Minttu: tervetuloa! Mukaan mahtuu! :D

Jeps, jospa kohta sais jo unen...onneks meen huomen vasta klo:12 töihin.

-emv ja james jessenpoika 21+5 :heart:

Huomenta!

Minttu Tervetuloa mukaan. Kyselit tosta turvakaukalon sopimisesta noihin carena rattaisiin. Meillä on tuo Brio Primo kaukalo ja emman matkarattaat ja hyvin kävi niihin ja pysyi hyvin paikallaan.

Meillä nous nuorimmaiselle keskiviikko/torstai välisenä yönä kova kuume mut sit eilen päivällä ei ollu kuumetta mut taas viime yönä oli kuumetta. Ja nyt ku äsken mittasin ni mittari näytti 37,8. Tiedä sit mistä toi jouhtuu :/ vähän on nuhainen ja yskäinen :snotty:

Täällä sataa taas lunta.

Huomenna olis sit se rakenneultra =)

Mä kans haluaisin lähtee etelään mut sit vasta ku vauveli on maailmassa.

Mut mukavaa päivän jatkoa mammat :wave:

baby dream ja masuasukki 20+4

Ihania masukuvia ootte laittaneet :) itsekin tossa vajaa viikko sitten räpsäsin, mut en nyt jaksa sitä alkaa tonne aijaahan laittamaan, katsotaan koska ehtis. Mulla vaan on ihan olematon maha noihin teidän masuihinne verrattuna.

Täällä ei mitään uutta. Eilen tuli muutama sellanen oikein kunnon kipukohtaus tonne alavatsaan ja harmittaa kun ei pysty liikkumaan, se jotenkin lamauttaa yhteen tiettyyn asentoon jossa saa sit hengitellä et helpottaa, huah. Noh, kait ne tosta.

baby dream toivottavasti teillä kuumeesta lapsi tokenee. Meilläkin tuntui kuopus eilen kuumalta ja mittasin kuumeen niin näytti 37,6 ja soitin miehelle, että voi töissä sanoa ettei oo tulossa.
Kävivät äskön lääkärissä ja lääkäri oli korvat katsonut kun tyttö niitä aristaa ja sanonut, että ei oo tulehdusta, mutta "jotain hämärää" hmm...?? mitä lie se "jokin hämärä" sitten on... ab kuurin se tohon sai, et katsotaan meneekö tuo "jokin" ohi vai pitääkö tarkemmin tutkailla.
Ei vaan jaksaisi kuopuksenkin korvien kanssa alkaa jotain ihmerumbaa kun esikoisen kanssa on juostu korvalääkärit läpi ja millon on laitettu putkia ja millon isompia putkia ja silti raukka ei vaan kuule ja mitään muuta ratkaisua ei lääkärit oo osanneet antaa :(

Matkajutuista: meillä on miehen kanssa kauhea matkakuume! Ollaan nyt muutama vuosi kerran vuodessa lähdetty etelän aurinkoon ja vauvan takia sit aateltiin jos ensi kesä jäisi väliin... mutta: matkakuume ei hellitä, se vaan jyllää entistä rajumpana ja hölmönä olenkin jo etsinyt ja tutkinut jos vaikka mitä matkoja ja pari ihan kohtuullisen hintaista ok paikkaa on löytynytkin, nyt vaan mietin, että millaista matkustaminen parin kuukauden ikäisen vauvan kanssa olisi... en mä tiiä, kait sitä sit katsoo et millanen vauva on ja lähtee äkkilähdöllä jos siltä tuntuu.

Ihania masukuvia oli ilmestyny. =)
Miulla on maailman rumin vauvamasu (hyvä kun läskin seasta erottuu...) vaan se sisältöhän se tärkein on. :heart:

Ei mulla mitään järjellistä asiaa ollu, kuhan tulin vaan poksumaan pakkaspäivän (-26) kunniaksi. :D

Adelade 23+0 B)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanse:
mentii häämatkalle kreikkaan 2008 heinäkuussa ja sillo olin 23-24 viikol raskaana, lentomatka oli tuskaa vaikka lento ei kestäny ku sen 5h suunnilleen. Suosittelen pyytämään etukäteen paikkaa (esim exit-paikan luota) missä jaloille on tilaa, sillä normipenkissä ei pääse ojentelemaan jalkoi.. mulla oli perille päästyäni jalat niin turvoksissa että ei mahtunu sandaalit jalkaa, piti marssia suoraa kauppaan ostamaan koon 42 varvassandaalit (mulla kengän koko normisti 39)
Tättärärää, niin meinasinkin tehä, kunnes törmäsin finnmatkojen sivuilla sellaiseen juttuun että raskaana olevat ei saa istua siina exit ovien luona..Että se siitä sitten taas...Ei siinä auta kun rukoilla et sais käytäväpaikan et pääsee seisoo välillä... :/

Mut mä lähen värkkää aamupalaa, heräsin vasta kun ensin sai puol yötä valvoo, musta on lienee tullu vähän herkkäuninen.. :whistle:
Isäntäkin jäi kotiin kun on turhan kovat pakkaset nytten, ei meinaa vehkeet toimia, joten meenpä repii senkin ylös.. :D

Maira ja mytty 18+2

Tervetuloa uudet mukaan :flower:

enkelipoikien äiti :hug: :hug:

Voi jesta miten pikkuinen säikäytteli tässä toissailtana. Onneksi tarinalla onnellinen loppu. En ollut koko päivänä oikein tuntenut liikkeitä, aamulla hyvin vaimeita. Edellisenä päivänä melskasi kirjaimellisesti 24/7, yöunet jäi vähiin ja koko päivä tuntu tosi voimakkaita potkuja. No, illalla sitten koitin kuulostella, söin vähän makeeta jne, eikä mitään. Voi luoja että pelotti, itkuparkuhan siitä tuli. Sitten viimein, n. tunnin odottelun jälkeen tumps tumps, huh helpotus. Tajusimpa vaan miten kamalan rakastunut sitä pieneen jo on :heart:

Täälläkin huonot unet vaivaa edelleen, ei ne taida siitä helpottaa ennen kun joskus 20v päästä :LOL:

Napa räjähtänyt käsiin myös, kohta samalla tasolla tuo pohja muun mahanahkan kanssa.. eikä näystä tee yhtään kauniimpaa vanha napakorun reikä/arpi..

Ihania masukuvia olittekin laitellut, mä kans purin kameraa mutta on liian tunnistettavia kuvia tänne laitettavaksi.. heh, ujous iskee.

Mitähän muuta, paljon asiaa taas ja tää tyhjäpää ei osaa kommentoida enempää :D Jaa niin, oletteko nimeä miettinyt? Meillä on ihan selvä mikä tytölle tulee, toivottavasti ultra ei valehdellut..

ALM ja kulta 23+3

Yhteistyössä