tervetuloa minttuxxx!
Nams. Oli pakko tulla kertoo, eilen teki kovasti mieli kaikkia "eksoottisia" hedelmiä, ostin sitten banaania, passionhedelmää, litsejä, appelsiineja ja meloonia. Äsken tein sitten välipalaks hedelmäsalaatin noista, ja kruunasin kermavaahdolla. Ja en ole muuten aikoihin syöny noin hyvää välipalaa
Passionhedelmä ja litsi toi niinkun ihan uuden makuelämyksen normiin hedelmäsalaattiin. Ja mitä lueskelinkin eilen tuolta noista hedelmistä tietoa, niin ainakin litsissä ois runsaasti c- ja b vitamiinia
Taidan jatkossakin kehitellä noista jotain hyvää
Onko muilla jotain hyviä välipala ideoita ja makuelämyksiä? Itte niin kovasti tykkään kokeilla kaikkea, että ehdotuksia ja ideoita otan vastaan
MUOKS:
Maira Joo itse en pidä siitä eteläpuoliskosta ollenkaan, se on niille jotka pitää kovasta bilettämisestä.
Ja tenellä on yleisestikkin ottaen paljon britti ja saksalaisturisteja.
Cruz on rauhallisempi paikka, mihin hotelliin ootte menos jos saa udella?
Me lähetään joko 4.2 tai 6.2 päivän lähdöllä, jos tenestä parempi lähtötarjous ku Madeirasta.
Itte tykkään siitä La Paz:n alueesta. Cruzissa sataa todella usein, etenkin iltaisin kun ne pilvet kerääntyy sinne vuorille, mutta ite en lähde sinne koskaan "auringon" takia.
Suosittelen myös käymään siel saaren isossa ostoskeskuksessa, taksilla pääsee hyvin.
Ja mulla ehdoton jokaisen käynnin pakkovisiitti on se Loro Parque-papukaija puisto
sekä laavarannan rantaviivan kävely "keskustaan." Myös se Kasvitieteellinen puutarha (Jardín Botánico) on hieno nähtävyys.
Siinä Tullirakennuksen (Casa de la Aduana) lähellä on yks ravintola, en ny nimeä enään muista, mutta itse sain sieltä kalasta ruokamyrkytyksen. Enkä oo sen jälkeen siel uskaltanu syödä. Muuten ravintolat joissa oon käyny syömässä niin on ollu turvallisia syöntipaikkoja
Itte toivon jos tenelle mennään, että myös yks aurinkopäivä sattuis olee suht lämmin, et vois käydä merivesialtailla pulahtamassa
Sieltä La Paz:n alueelta lähtee tosi kiva kävelyreitti "portaat" alas kaupunkiin, ja useampaan kertaan päivän mittaan oon tykänny kävellä ne ylös ja alas
Itse viihtyisin vaikka yksinäni tuolla, tekemistä riittää kunhan uskaltaa vaan lähteä tutkimaan, eikä pelkää eksyvänsä
Hotellin osoite ja nimi kannattaa pitää mukana, niin kyllä siellä auttavat löytämään perille jos sattuisi eksymään. Paikalliset ovat siellä todella mukavia.
Toivottavasti et joudu pettymään paikan suhteen, tosin sekin riippuu paljon mitä odottaa ja haluaa lomamatkaltaan =)