<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Elsiliini joko joko? :D

Nöhvi juu, katsellaan... Teen uuden testin huomenna. Meliah tuo onkin hyvä nimitys, roskisplussa! Mä lueskelin innoissani netistä miten Apteekin oma on luotettava eikä annan roskishaamuja ilman että hcg:tä olis. No asia selviää huomenna.

MyDream onnea hyvistä ultrakuulumisista! Nauti odotuksesta.:)

Haave2 tervetuloa!

Tärppäämisestä meillä esikoista tjottailtiin puoli vuotta, sinä aikana oli muistaakseni 4 kiertoa. Toivottavasti nyt ei menisi ainakaan kauheasti pidempään.
 
Plussaajille Onnittelut :flower:

Pikku-Saara Pidän peukut pystyssä sinulle :popcorn:

amante Oho, minulla ei ole kertaakaan tuollaisia kipuja ollut. Toivotaan
että ne tietää sinulle hyvää ;)

Tärppäämisestä Esikoista yritettiin vuosi, yrityskertoja en enää muista, mutta
kyllähän niitä kertyi |O Salaa sitten haaveilin, että tasapuolisuuden nimiin kakkosen
yrittäminen sujuisi nopeasti..

Menkkaoloja tulee ja menee, ja ne kyllä ovat aiemmissa kierroissa enteilleet menkkoja. Toisaalta esikoista yrittäessä plussakierrossa muistelen menkkatuntemuksia olleenkin, ja sen takia
tein testin vasta menkkojen ollessa viikon myöhässä, olin niin kyllästynyt negoihin. Ja tissit täällä on edelleen arkoina, mutta ne olivat viime kierrossakin. Huomenna meinasin kuitenkin testata, vaikka olen jo valmistautunut
lauantaina menkkojen alkuun. Saanpahan vähän juhlistaa juhannusta sitten hyvällä omallatunnolla :cool:
 
Negahan se yhä on, niinku epäilinkin. :( Harmittaa vaan erityisesti, että missä nuo kuukautiset viipyy. No yritän nyt unohtaa kaiken tämän,niin ehkä ne sieltä alkaa..Pääsisi uuteen kiertoon! Yritän ja aionkn nauttia juhannuksesta, on kuitenkin meidän pojan ensimmäinen :)

Hauskaa juhannusta kaikille tasapuolisesti! :)
 
Ta ta da daa! Plussa pärähti tikkuun!! :) Vähän tuli kiireessä tehtyä testi, enkä ole ihan varma että menikö pissaa sen nuolen pään yli. Sehän voi estää testin toimimisen... Testinä raskauskeijusta tilattu testi, herkkyys 20mIU/ml. Toinen viiva ei ilmestynyt ihan heti, mutta 5 minuutin sisällä kuitenkin. Tässä kuva.

Aijaa.com - 10404434

Ehkä oottelen viel pari päivää jos menkat alkaa ja testaan huolellisemmin uudestaan.

Niin ja hei amante, mullakin oli just pari päivää sitten kipua seksin aikana vasemmalla, vähän niinku munasarjoissa. Kipua kesti hetken vielä seksin jälkeen ja sitten se loppui.
 
Elsiliini: tuhannesti onnea plussasta!!! :heart: tässä kuussa on jotain ihan erityistä! :D kyllä oli todella hieno plussa. niin, ja jos pissaa on mennyt nuolen yli tms. niin ei tule edes sitä kontrolliviivaa, koska sehän kertoo myös sen, että testi on tehty oikein. joten nauti nyt vaan siitä plussasta! ;) :hug:
niin, ja jotenkin mä en usko, että tuo kipuilu liittyis mun kohdalla yhtään millään tavalla raskautumiseen... : /

Hjannah: pahoittelut negasta!!! :hug: :hug:

mama07: toivotaan että kesän stressittömyys tuo plussan tullessaan! :hug:

meliah: hattua nostan kun maltat olla testaamatta!!! :D ehkäpä tämä kesäkuun plussapuhuri on yltänyt sinne asti! ;) se on kyllä stressaavaa, kun se raskausfiilis ei välttämättä poikkea millään lailla menkkafiiliksistä...

diiselikissa: kiva kun käyt välillä kurkkimassa! =) sullakin viikkoja kertynyt oikein mukavasti! :O :D niin, ja jotenkin en jaksa uskoa tuohon "vanhanaikaseen"... :ashamed:

ON: edelleen nivuskipuilu jatkuu. ihan kun oisin raväyttäny sen, kun se tunne on koko ajan. mutta sitä ei ole voinut käydä, nimim. ei urheilua moneen kuukauteen! :LOL:
kun mä vaan tossa aloin miettimään, että voisko se eilinen seksi-/kohtukipuilu johtua meidän tavallista aktiivisemmasta käytöksestä makkarin puolella...jos alkaa paikat sanomaan, että riittää jo. ;) tosin, touhuilu loppu kun seinään oviksen jälkeen. :LOL: eli oli tässä jo se 5 pvää väliä, eli voisko olla siitä...?
no juu, pariksi tunniksi töihin ja sitten juhannuksen viettoon. :p
 
Viimeksi muokattu:
Salliina Mulla oli myös yhdessä kierrossa niin, että vuotoa tuli päivän verran (ei niin runsaasti kuin normaalisti) ja seuraavana päivänä ei tipan tippaa. Kolmantena päivänä sit taas alko vuotamaan, mut ei normaalisti sillonkaan. Ei tästä vastauksesta varmaan ollut mitään hyötyä, mutta ajattelin jakaa oman kokemukseni :)

haave Tervetuloa :)

Mulla tärppäsi esikoisesta yk4. Ei ihan heti sillonkaan, mut ei kovin kauankaan mennyt. Sillon mulla oli säännöllinen kierto ja miehen kanssa tuli harrastettua seksiä enemmän kuin nykyään. Nyt on menossa yk 7 ja kierto aika epäsäännöllinen ja pitkä, 8,5kk yritystä kuukausina takana.

Elsiliini Onnea!! :flower:

Mulla on jo toista päivää rinnat kipeänä. Tosin mun kohdalle se voi tarkottaa kaikkea mahdollista, eli toisin sanoen ei yhtään mitään :D Viime kierrossa mulla oli rinnat kipeänä oviksen aikaan. Ja kaikissa kierroissa ennen menkkoja, mutta myös silloin kun esikoisesta aikoinaan plussasin :D Hiiva vielä vähän vaivaa, joten eipä asialle mitään voi tehdä.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Onnea kaikille plussanneille, ihanaa :heart:Voi kun sais olla jo oikeesti mukana jännittämässä...

Mä söin pillereitä ennen esikoista monta vuotta, varmaan 8 vuotta ja nyt ei mitään hormonaalista ole ollut käytössä sen jälkeen. Korstu ollut ehkäisynä ja nyt siitäkin ollan lipsuttu :D Eli elokuuhun asti keskeytellään nautinnot :LOL: Mulla on aina ollut kierrot 28pvää ja tiennyt melkeen kellontarkkuudella millon menkat alkaa, mut silti viimeks ennen raskautta mä vaan niitä menkkoja odottelin monta päivää ennen ku testasin.. :D sitten tein 2 testiä, pussat molempiin, tuli nauru itku ja lopuks oksennus :LOL: pyöräilin lähimpään apteekkiin ja ostin 2 testiä lisää.. Siellä kylppärissä ne kaikki 4 neljä testiä sitten oli nätissä rivissä, kun mies tuli kotiin. Sanoin et sulle on yllätys vessassa ja kun se tuli sieltä ulos, ni sano et "minusta tulee tosiaan isä" :D
Sillon ekoilla viikoilla oli kyllä rinnat niin kipeet, että nukkuminenkin mahallaan sattu..

Mä en tiedä miks mä täällä esikoisen plussavaiheita sepustan, mut jotenkin on niin kova kaipuu kokea nämä taas uusiks..
toivottavasti joku jaksaa lukea :D

haave2
 
Superonnea plussalaisille!!:heart:

... ja isot halaukset negat saaneille:hug:

Täällä on minimiminiminimimini mahdollisuus, että huominen olisi muutenkin kuin sään puolesta plussan puolella (yk ½), mutta aion kuitenkin kiduttaa itseäni ja tehdä tuon testin huomenaamulla minkä tänään hain, JOTTA voin pojan nukkumaan mennessä lohkaista ison palan mansikkakakkua ja nauttia hieman Nvy- kuoharia :D Jos se plussa sattuisi tulemaan niin mä varmaan sekoisin päästäni. Sen verran kuumeisia ollaan, vaikka en edes saisi olla. Lääkäri kun sanoi, että mielellään vuosi jopa 2 väliä leikkauksen jälkeen, ennen kuin raskaaksi tulisin... mutta mä päätin omatohtorina että puoli vuotta kyllä riittää:whistle:

Olen muutenkin tänään päästäni jotenkin sekaisin, ihan hulluna siivonnut ja painanut menemään täällä. Johtunee siitä että poika nukkui 2,5 tunnin päikkärit tunti sen jälkeen kun oli 10 aikaan herätty. Kerennyt vaikka ja mitä. Ja nyt mä otan ton mötkön kainaloon ja halirutistan ku se tuolla nauraa mulle.

Hyvää keskikesän juhlaa kaikille! Nauttikaa tuulisen lämpimästä säästä kunnolla niin voidaan sit kaikki tulla heinäkuun alusta hehkuttamaan plussaa niin on juhannuslapsia pullollaan maaliskuu ;D
 
Onnittelut plussista :heart: ja pahoittelut negoista! :hug:

Tänään varasin ajan vyöhyketerapeutille, meni hermot ku vuotelu jatkuu edelleen. :mad: Sain ajan kyllä vasta parin viikon päähän, mut hyvä silti. Katotaan vaikuttaako asiaan, täytyy pitää peukkuja. :)

Uusille tervetuloa! :wave:

Meillä esikko tärppäs muistaakseni yk4. Saa ny nähä miten tää toinen sitte menee. Sitä ennen söin n. 10v pillereitä ja nyt tosiaan esikon jälkeen on ollu kortsu ja se yks ehkäsyrengas.

Nyt en ehdi muuta kommentoimaan, menen jatkamaan omien synttärien juhlintaa. :wave:
 
Nopponen
Hyvää Juhannusta kaikille! Itse vietän sen osittain työn merkeissä... :( Mut loma oon jo tosi lähellä. :)

Onnea kaikille plussanneille! Teitä on tullut niin iso liuta että huh huh! Itse teen testin tässä ens viikon lopulla ennen reissuun lähtöä ellei täti saavu... ilmoittelen kuinka käy! :)
 
En ehtinyt lueskella, mut tänään alko sitten kunnon vuoto. Eli korjauspäivitys tänne kp1/32 tänään torstaina :)

Hyvää juhannusta kaikille! Mulla on eka karpalolonkero menossa, esikoinen nukkuu :) Ja huomiselle siis oon varannut peräti kaksi siideriä ;)
 
Nöhvi
**********Perjantai 22.6.2012*********






Mukana:


Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp2/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp2/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp5/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp7/31......................yk6
NiQ..........................07/11............ kp12/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp13/31-37...............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp14/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp15/26-32...............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp16/26-27...............yk2
mama07..... .........tyttö 07...............kp18/28...................yk3
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp17/25-27...............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp20/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp21/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp22/24-27...............yk2
amante.........................................kp22/24-25................yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp26/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp26/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp27/30-38...............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp29/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp33/31-64...............yk3
Hjannah..............poika 7/11.............kp35/30-34...............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp40/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp51/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp56/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
meliah dpo12, Tiipula dpo8, amante dpo7

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5)





Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Elsiliini: onnea kovasti :heart: Juhannusplussa :)

Kulkuriina: joo tää odottamisen odottaminen on ihan yhtä odottamista koko ajan :O

Aura: voi ihmiset katsoa vähän kieroon kun esittää ajankohdat kp:nä :LOL:

meliah: Hui, mua alkoi jänskättämään :popcorn: Puhaltelen plussaa siihen testiin :)

Salliina: no voihan menkat :( Mennään sitten samoille kiertopäivilla, ja jussina todellakin saa ottaa sidukkaa :)

amante: luget on keltarauhashormonia... mulla on lyhyt luteaalivaihe (n.10päivää) ja nuo "pallerot" pidentää sitä. Olen nyt pidentänyt päivän tai pari kiertoa noilla. Eli ovat ajaneet asiansa, ainut vaan että oireet on samat kuin raskaudessa joten oireiden bongailusta tulee aika turhaa... On se hyvä käydä näyttäytymässä lekurissa, vaikka ihan oman mielenrauhan takia! Sullakin vaan dpot kasvaa humisten, jännitys tiivistyy :) Ja tuo sattuminenkin voi olla tosiaan merkki jostain mukavasta ;)

kiialla on siellä täysi tohina päällä :)

Tervetuloa Haave2 :wave:

Tärppäämisestä: eka tärppäsi yk3 ja nyt olisi menossa yk11 :( Tutulla taas eka tärppäsi seitsemännestä kierrosta ja kakkonen ekasta - että ei näistä voi tietää. Meillä ei kyllä tärppäämättömyydestä voi syyttää yrittämisen määrää tai ajoitusta, joku muu nyt mättää. Alussa varmasti pillerit vaikutti ja imetys (syksyllä hiljalleen lopettelin) yms yms. Mutta mutta...

diiselikissa: tuollaista tunteiden vuoristorataa se tosiaan taitaa usein olla :) Ainakin mulla se oli esikko odottaessa. Sulla alkaa viikot lähestyä kymppiä :)

Hjannah: voi nega :(

mama07: voi vitsi kun itsekin saisi jostain rentoutta hommaan :O

Carriina: sulla taitaa olla hyväuninen poika :D Tää kuume on vaarallista ;)

ON: Täällä lähdetään taas kohti uusia pettymyksiä.... oho, kuulostanpa mä pessimistiseltä :O No mitä muuta voi odottaa kp1:llä, huomenna jo positiivisemmalla mielellä. No jos nyt kierto tai pari puuhastellaan ja yritellään ja mennään sitten rouva tohtoria moikkaamaan.

Oikein mukavaa juhannusta kaikille!
 
Ihana-Nöhvi Kp1 on aina päivä joilloin saa luvan kanssa synkistellä :hug: Mää toivon sydämmeni pohjasta, ettet pääsekkään rouva tohtoria ainakaan näissä aikeissa tapaamaan, vaan sitten raskausjutuissa ainoastaan ;)

Elsiliini Onnea onnea, hieno plussa :heart:

Wau miten hienosti plussapuhuriaalto jatkuu, jotain taikaa tässä kesässäkin on oltava! Ainut että se jätti minut kyydistä... Tänään siis testattu nega.

Jokatapauksessa oikein riehakasta juhannusta ja plussailkaa ihanat :) Tää vetäytyy koloonsa haavoja nuolemaan loppuviikoksi
 
Onnea Elsiliini plussasta ja pahoittelut negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille!

Plussaamisesta Tyttösemme sai alkunsa aikanaan yk1 ja yhdestä ainoasta peittojen heiluttelusta. Mies oli tärppipäivinä auttamassa vanhempiaan metsätöissä ja silloin mulla ei ollut todellakaan uskoa et olisin voinut tulla raskaaksi mutta niimpä vain tulinkin!! Nyt menossa yk2 ja olishan se hassua että kakkonen sais alkunsa kakkoskierrosta :)

Sukupuoli toiveista Itse haaveilen toisesta tytön tylleröstä. Mua on lapsen kasvunmyötä harmittanut aina laittaa niitä ihunia vaatteita pois kun jäävät pieniksi, olisi ihana taas saada kaivaa vanhat suosikit esille! Miehelle kuulemma ihan sama kumpi tulisi kunhan tulokas olisi hieman kiinnostunut edes samoista asioista kuin mies ( kalastus, retkeily yms.). Meidän tyttöon sellanen prinsessa, ettei sitä metsään saa kun kammoaa ötököitä ja likaa :) Ei olla sen kummemmin yritetty sukupuoleen vaikuttaa kummankaan lapsen tekovaiheessa!

Hyvää juhannusta kaikille ja tehkäähän taikoja, jotta saadaan kaikille ne plussat!!!!!
 
Nöhvi
meliah-rakas: voi harmistuksien harmistus :( Mä niin toivoin sulle erilaista tulosta! Lähdetään me sitten siihen plussapuhurin toiseen aaltoon! Ja Pikku-Saara kanssa! Unohdetaan nyt huolet sekä murheet ja vietetään ratkiriemukas jussi!

Oikein mukavaa juhannusta kaikille!
 
Aurinkoiset juhannusterveiset kaikille! :heart: meliah: voihan ei! :hug: olisin toivonut että plussapuhuri olisi vienyt sinutkin mennessään!! nöhvi: toivottavasti tohtoristädille ei tarvitse mennä, korkeintaan varhaisulrtaan! ;) :heart: ON: selkeät menkkaolot! :( ei siinä sinänsä mitään, näin aavistelinkin, mutta se teitää sitä että taas kierto ja luteaalivaihe lyhenee! : / onneksi gyneaika varattu! Nyt kuitenkin nauttimaan auringosta, siideristä ja ihanasta seurasta! :heart: Pitäkää huoli itsestänne! =)
 
Tulin nyt tännekin tuttujen seuraan ahdistumaan, mutta eilen alkoi tuhruttaa ruskeaa ja on vähän alavatsajomoakin... :( Tää on ollu muutenkin se mun paniikkiviikko ja nyt tämä. Nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn ja juhannustaiat meitsille, et olis harmitonta!

Diiseli 9+0(toivottavasti)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Pitkästä aikaa ehdin ja jaksan kirjottaa :)

Onnea plussanneille :heart: ja pahoittelut negoille :hug: ja tervetuloa uusille :wave: Taas on paljon tapahtunut sillä aikaa kun täällä ei ole ehtinyt käydä :D

meillä peiton heiluttelu joka kesä vähenee.. :( vaikka molempien tekisi mieli, niin ei vaan huvita kun on muutenkin niin kuuma :stick:

sukupuolitoiveista olitte puhunut.. Mulle on ihan sama kumpi sieltä tulee. Toisaalta toinen poika olisi kiva (mun on jotenkin vaikea kuvitella itteeni tyttölapsen äitinä :LOL:), mutta toisaalta se tyttö olis kiva, niin olis kumpaakin sukupuolta yks :)

Montako lasta teillä on haaveissa? Mä haluisin monta lasta, mutta mies on sitä mieltä, että kaksi riittää.. :/ toisaalta kunhan saadaan edes se toinen aluilleen niin olisin tyytyväinen siihenkin.. :D

Hyvää juhannusta kaikille :)

diiselikissa toivottavasti vuoto on harmitonta ja pieni pysyy matkassa :heart:
 
diidelikissa: Koita ottaa iisisti, vaikka varmasti vuoto huolettaa :/ Pääsisitkö jussin jlk ultraan varmistamaan tilanteen? Ei tarttis sitten turhaa olla huolesta kippuralla. Esikosta vuosin muistaakseni vkolla 8 viikon verran, huoli oli kyllä kova silloin. Harmitonta se on sullakin, uskotaan niin! :)

Mukavaa juhannusta kaikille!
 
Nopponen
diiselikissa: Voi toivottavasti olis ihan harmitonta. Yritä päästä ultraan heti ku vaan mahdollista niin ei tarvitse stressata enempää. Peukut pystyssä sinulle ja pienelle! :)

ON: Oli pakko tulla vaan kirjoitteleen et ekat raskausoireet nostaa taas päätään vaikka olen päättänyt et en neuroottisesti tarkkaile omaa kehoani varsinkaan nyt kesällä ku on niin paljon muuta. Rinnat olleet ihmeellisen hellät jo useamman päivän...? Nyt jo kp28 mut testiä en aio uhrata ku ens viikon lopulla ku viime kiertokin oli 38 ja tämä(kin) oire voi aivan yhtälailla kertoilla alkavista menkoista. Joten nyt jäitä hattuun. :) Katsoin eilen yövuorossa juhannusjunaa ja siinäkin joku nainen sanoi et vuodessa paras aika tärppiin on kuulemma ennen juhannusta ja ennen joulua.... ??? Hymyilytti vähä... varsinki ku tissit on edes vähän oireilleet :) Ens viikko sit määrittää mun alkavan kesäloman luonteen... siiteri- vai vesi-linjalla! :)
 
Viimeksi muokattu:
Haave2 Tervetuloa mukaan! :flower:

diiselikissa, voimia varmasti stressaavaan tilanteeseen! toivottavasti kaikki olisi maha-asukilla hyvin!!! :hug:

Mulla on nyt ehkä dpo 2 , joten seuraavat pari viikkoa vietetään peukut ja varpaat pystyssä. Nyt juhannuspäivän tohinoihin, palataan taas! =)
 
**********Sunnuntai 24.6.2012*********






Mukana:


Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp4/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp4/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp7/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp9/31......................yk6
NiQ..........................07/11............ kp14/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp15/31-37...............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp16/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp17/26-32...............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp18/26-27...............yk2
mama07..... .........tyttö 07...............kp20/28...................yk3
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp19/25-27...............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp22/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp21/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp24/24-27...............yk2
amante.........................................kp24/24-25................yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp28/28-32...............yk4
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp29/30-38...............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp31/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp35/31-64...............yk3
Hjannah..............poika 7/11.............kp37/30-34...............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp42/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp53/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp58/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
Tiipula dpo8, amante dpo7, kiia81 dpo 3

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10)





Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 

Yhteistyössä