<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

No niin...nyt on pahin kiukutus tästä kierrosta ohi, niin jaksaa enemmän kirjoittaa.

Onnea ensinäkin kaikille plussanneille! Ajattelin, että ehkä tää on oikein hyvän onnen pino, kun tulee noin paljon plussia noin tiheään :)

bambina: kirjottelin kyllä siinä pinossa, mutta eri nikillä. Soittaako marta enemmän kelloja? tunnistin sut kyllä heti :) Jotkut vaan jää mieleen. Noista o-testeistä, niin kannattaa kyllä satsata cb:n testeihin. Itse käytän liuskoja alkuun ja kun viivat alkiaa tummentua, niin sitten varmista digillä. Koskaan en ole liuskoihin saanu tasavahvoja viivoja, vaikka digillä plussaa näyttääkin. Mulla menee 4-5 liuskaa kierrossa ja sit yksi cb.

Vitamiineista olette jutelleet. Me ollaan nyt miehen kanssa molemmat otettu päivittäin sellasta maca-jauhetta. Saa luontaistuotekaupasta ja esitteessä oli, että erityisesti lasten saatia avittaa. Pahaa on kuin mikä, mutta juissin kanssa saa juotua. Ja pitäisi sen auttaa väsymykseenkin, mikä olisi sekin ihan kiva.

Ilmottelen noi tiedot sitten, kun tämä kierto joskus loppuu. Viikonloppuna pitäisi menkkojen tulla eikä ole mitään syytä uskoa, ettei ne tulis. Ekasta raskaudesta rinnat paljasti jo ennen testiä plussan enkä mihinkään muihin ennakko oireisiin usko. Tiedän toki, että eihän toinen raskaus ole välttämättä samanlainen, mutta parempi näin kuin ajatella jokainen nipistys ja yökötys oireena (niitä nimittäin löytyy). Pessimisti ei pety (vaikka oikeasti pettyykin).

Tuota valkovuotoakin tuli aikoinaan seurattua, mutta en kyllä yhtään muista, miten päin se meni. Esikoista yrittäessä olin oikea hedelmöitys-asiantuntija, mutta aika on tehnyt tehtävänsä :)

Mukavaa iltaa kaikille :)
 
**********Keskiviikko 13.6.2012*********






Mukana:

NiQ..........................07/11............ kp3/32..................yk4
Aura08...................12/08................kp4/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp5/33-34............yk1
kiia81...............poika 05/11..............kp7/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp8/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp11/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp12/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp13/24-27...............yk2
bambina.........................................kp13/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp17/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp17/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp18/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp20/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp21/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp21/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp22/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp24/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp24/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp25/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp25/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp26/27...................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp26/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp28/28...................yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp31/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp38/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp42/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp47/?....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Nopsu dpo13, alley dpo8, Nöhvi dpo5, meliah dpo3

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Heippa pinoon! Kävin täällä kurkkimassa vanhoja kamuja ja nyt on kyllä niin herkullinen tilanne näiden 2010 heinäkuisten kanssa, että pakko tunnustaa kuuluvani itsekin samaan poppooseen. ;) Eli Haini & bambina. :wave: Kirjoittelin itse Olivia81 nikillä silloin, mutta vaihdoin, että kamut heti tunnistais.

Haini Sun kuulumisia onkin useampaan otteeseen pohdittu tuolla heinäkuiset 2010 fb-ryhmässä. Toivottavasti teillä on kaikki mukavasti! Bambinahan siellä ryhmässä onkin mukana. :)

Puhaltelen ISOT plussatuulet teille molemmille! Ja tietenkin kaikille muillekin pinossa. Meliah & Nöhvi, sovitaanko että nyt on ainakin teidän kuu? :)

Kesäterkuin, Lumi & murunen (24+ ja suuri kuin valas!)
 
Nöhvi
alley: juu, koiraihmisiä täälläkin :) Meillä on kaksi tuommoista karvaista jättiläistä, rotu on sen verran harvinainen että ehkä mä en kerro sitä tässä (kaikki tutut tunnistaa) ;) Teillä on sitten ihan eri tyyppiä koiruli, meillä on tuommoisia puupäisiä, vahtivia ja hivenen laiskoja yksilöitä :D Asutaan maalla ja noille riittää se että saavat riehua keskenään pihalla (aidattu piha onneksi), kyllä niitä kuskataan tuonne kylillekin nuuskuttelemaan hajuja. Mutta siis joo ei pelkoa siitä ylienergiasta :D Äänekkäitä ne taasen on... Ja sitten asiasta kukkaruukkuun, nuo sun oireet kuulostaa tosi hyviltä!!

meliah: ihana :D Kiva kuulla etten ole ainut "möläyttelijä"! Vähän turhan usein sitä tulee lauottua totuuksia ja sitten jälkikäteen miettii, että hups toivottavasti kukaan ei loukkaantunut. Mutta siis tottahan tuo on, hyvin epäilyttävää jos ei pidä koirista ;)

Pauki: Tuutko pesemään meidänkin ikkunat? Ei ole mun hommaa ja nuo yllä mainittujen koirien takia lasit on täynnä kuolavanoja (aina) :LOL:

Carriina: voi, jaksuja sinne! ja tietenkin pikaista paranemista! Ja peukutukset niille koirille :)

bambina: mulla ainakin kierron pituus on ihan oviksen paikasta kiinni, eli jos ovis on ollut myössä niin koko kierto venyy vastaavasti. Mä olen ymmärtänyt että luteaalivaihe on yleensä ihmisellä suht vakiomittainen (korjatkaa jos olen väärässä). Mulla esim. yk2 tuli ovisplussa vasta kp38 ja silti se luteaalivaihe oli ihan yhtä pitkä (tai no lyhyt) kuin aina ennenkin. Joten älä huoli :)

Taikamaailma: tai sitten se on limulinja ;)

Salliina: no voi vitsit, täytyypä tarkistaa osoite :) Kyllä niitä oireita ehtii tulla vielä vaikka kuinka!

Joelle: pikaista paranemista!

Nopsu: onnea :heart: :heart::heart: Kylläpä näitä plussia nyt ropisee :)

NiQ: Salille vaan, siitä tulee hyvä fiilis :) Mitenköhän itte saisi aikaiseksi....

Haini: kai se on joku itsesuojeluvaisto - pessimisti ei pety... mutta yllättyä voi toivottavasti positiivisesti!

Lumi: ihana kun tulit moikkaamaan :heart: Sullahan on viikkoja jo vaikka kuinka :O Tää on niin käsittämätöntä tämä ajan kuluminen, vastahan sinäkin plussasit! Ja mä voisin lähteä tuohon diiliin, meliah eiks plussatakkin tässä kuussa!!? Ja Lumi ihanaa masun kasvattelua :)

on: dpo4 ja luget jyrää... joka kierrossa erilaiset oireet joten paha sanoa mitään. Tai siis ei nyt vielä voi mitään oireita ollakaan, mutta joo luget jo nippailee. Odotellaan....
 
Carriina siinä se poika pyöri jaloissa ja söi just sitä imurin letkua ja johtoa kun pesin puolet ikkunoista. Niin ja kävi meillä onneks sitten hyvä tuu kun mies tulikin jo aiemmin töistä ja oli pojan kans niin sain loputkin lasit pestyä.:)

Salliina85 juu, ei sitä varmaankaan siihen uuteen raskauteen pysty niin uppoutua kun ekaan, se on totta.

Nöhvi tottakai minä kaveria jelppaan, laita vaan osote niin tullaan pesemään ne teidän ikkunat! :D ;) On se vaan kyllä niiiiin tympeää hommaa.

Omista oloista sen verran, että menkat kohta selätetty. :)
 
Haini: heh, kyllähän minä nyt sut muistan!!!! :D :heart: kuumeiltiin ensin esikoista samassa pinossa ja päädyttiin odotuspuolellekin samaan pinoon!! ja nyt täällä taas! ;) mahtavaa! :D

Lumi: haha, muitakin "tuttuja"! :D oliskohan munkin pitäny vaihtaa nimimerkkiä, kun kerran noin helposti tunnistetaan! ;) oikein hävettää kun en heiniksiin koskaan kirjottele, vaikka luen joka päivä... :ashamed: ja jotenkin kuumeilu siellä tuntuu hölmöltä, kun niin moni jo odottaa toista...meidän lähipiirissä on ollut niin paljon vaikeuksia toisen raskauden alkamisen suhteen, joten oletan että meilläkin tässä kestää vielä jokunen tovi. :( kuinkas moni siellä pinossa muuten tällä hetkellä oikein odottaa?? ku en oo siinä chatti-ryhmässä niin menee paljon juttuja ohi. :p

Nöhvi: toivotaan plussaa!!!!! :heart: vielä muutama päivä pitäis odotella...ootko ajatellu testailla koska?! ;) vai ootko jo maininnu aikasemmin...plaah, mä oon nyt niin huonosti seuraillu. :ashamed:

alley: niinhän monet sanoo, että kyllä sen sitten itse tietää... ;) pari päivää vielä odottelua!!

salliina: mitkäs sulla on dpo:t lauantaina?? :D saattaahan vaikka jo jotain näkyäkin... ;) mutta vaikkei näkyis niin voit silti olla raskaana! oon jotenkin niin varma. :kiss:

Taikamaailma: sulla on kierrot jo aika loppuvaiheessa..mitkäs on fiilikset??!! :D

ON: hieman tummempi viiva saatu tänään ovistestiin (oli viimeinen liuskamalli, loput cb:n testejä, ja niitä ei raaski ihan tuhlailla joka toinen tunti), just ja just testiajan sisällä tummeni... sori kun mä en nyt muuhun pysty kun tuijottamaan omaa napaani, tarkemmin ovistestejäni. :( niin, ja tää meidän jtp-taktiikkakin rikkoutui eilen, kun en kyennyt ajattelemaan mitään tähän liittyvää, kun se ovistesti oli niin puhdas nega. voihan masennus. pessimisti ei pety, mutta nyt kyllä pettyi. ootellaan vielä tämä päivä, ja katotaan sitten taas illalla fiiliksiä...
 
Bambina: :hug: Toivotaan, että se ovis sieltä ois tulossa. Se tässä yrittämisessä on turhauttavinta että aina joutuu jotain odottelemaan :)

Täällä olo on ollut ihan hyvä tänään, onneksi sentään tissit on vielä kipeät ettei ihan oireettomaksi mene :) Ja väsyttää. Tyttö näki yöllä pahaa unta ja siinä meni sitten 1,5h ennen kuin oltiin molemmat takasin unessa. Oli kyllä aika hellyyttävä, itki sängyssään ja sitten kun menin katsomaan huusi että mä haluun mun kylpytakin. Lohduttelin hetken ja pahamieli meni pois sillä että hain kylpytakin viereen oottaamaan aamua :) Toki sitten taas haettiin maitoa, käytiin pissalla ym ennen kuin uni tuli taas. Mutta aika hassua että toinen on nähnyt sellaista unta että ei ole jostain syystä saanut kylvyn jälkeen kylpytakkia päälleen :D
 
NiQ Noi siniset on täältä
tilattuja, en tiedä minkä merkkisiä ne on.

oon kiusannu itteeni ja lukenu netistä kemiallisesta raskaudesta ja nyt harmittaa että menin sellasia lukemaan :(
Sen jälkeen ny ollu pelko persiissä ja viime yö meni valvoessa :(
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
NiQ
Nopsu Kiitti linkistä, saatanpa seuraavan perhepakkauksellisen tilata tuolta :LOL: Ja hei, noi on taas niitä murheita jotka ei vaan parane miettimällä ja murehtimalla eikä lopputulokseen voi vaikuttaa, joten älä tuhlaa ajatuksiasi tuollaiseen! (kylläpä onkin helppo sanoa, mutta jos itse olisi samassa tilanteessa niin varmasti murehtisin yhtä paljon :p ). Ja onhan nuo sun viivaset ihan selkeästi vanhventunut, mun käsittääkseni kemiallinen ei vahvistu, kun hipaisee vaan seinämää ja sitten vuotaa pois, ihan selkeästi sulla siellä on kyytiläinen kasvamassa :hug: nauti tummenevista viivasista ja raskaana olosta! :)
 
Lisää plussia tullut, Onnea kaikille!!! =)
Täällä alkukierron tylsät päivät kohta selätetty, ovisaikoja odotellessa.. Josko sitä loppuviikosta alettaisiin taas "tahkoamaan" oikein urakalla :D Ilmeisesti pessimistisyys vallallaan jostain syystä täälläkin, ovistestejä jo seuraavaan kiertoon tossa kattelin. Varmaan puhkikulunut aihe mutten nyt etsiessäni löytänyt ainakaan täältä kokemuksia noista testeistä. Eli mitkä ovistestit ovat olleet käytössä hyviä, mitkä huonoja/vaikeasti tulkittavia? ei viittis perhepakkausta mitään huonoja ostella, enkä enää muista mitkä olivat käytössä esikkoa yrittäessä.
Aurinkoista päivää kaikille! :cool:
 
Nyt tulee täysin omanapa-päivitys - arvatkaas mitä mulle kävi : /

Mä kun tulin eilen juoksulenkiltä illalla, niin yhtäkkiä alkoi sattua alavatsaan ihan hurjasti ja reilun puolen tunnin päästä tärisin jo kivusta. Mies soitti ambulanssin ja rauhakseen mentiin sairaalaan. Mä olin ihan varma, et nyt siel on joku kohdunulkoinen tai jotain. No, tutkimuksissa sitten selvis, että siel oli puhjennut sellanen 5cm kysta omia aikojaan (se oli kai munasarjassa?) ja valuttanut verta rakkulan sisälle sekä vatsaonteloon... Jouduin sitten tarkkailuun yöksi. Aamulla pääsin kotia ja olo on nyt vähän parempi, vähän vielä vatsa aristaa. Mutta tuossa samalla sitten ultrailtiin ja tehtiin raskaustestit, niin nyt ainakin voin sanoa varmasti, ettei siellä ketään ole :'( Toisaalta, voipahan juhlia juhannusta. Tää ei estä/vaikeuta uuden raskauden yrittämistä ja kun mulla on sitten elokuussa kontrolli, niin lääkäri sanoi, että hän toivoo kovasti, että siitä tulis samalla mun alkuraskauden ultra :heart: Mut sitä odotellessa. Nyt odotellaan vaan menkkoja, että pääsis uuteen kiertoon... Ainiin, tää johtunee mun munasarjojen käynnistelyvaikeuksista, eli enpä tiedä onko siellä vielä näitten parin kierron aikana ovuloitukaan. Ja voi olla ette ovuloidakaan ennen kuin imetys loppuu. Ajattelin lopetella, kun poika on vuoden, eli lokakuussa vasta... Nyt odotellaan sitten ihmettä...
 
NiQ
Voi Salliina :hug: Sulla on ollut kova reissu! Toivottavasti paranet pian ja kun tommonen kysta-kiusankappalekin on nyt delettänyt itsensä niin josko olis paremmat mahikset pikkukakkoselle! Toivotaan elookuulle ar-ultraa! :)

mammaaa Tunget mukaan vaan ;) Niin me muutkin. Jos tahdot listoille niin kerro itsestäsi samaisia tietoja mitä llistalla kaipaillaan, niin joku ystävällinen päivittäjä lisää sinut :) tervetuloa kuumeilemaan!
 
alley Peukut pystyssä, vielä se voi hyvinkin negasta muuttua positiiviseksi :popcorn:

Nopsu Hienosti ovat viivat vahvistuneet :flower:

_Lumi_
Jestas että aika menee nopeasti, sinun raskaus on jo noin pitkällä, ihanata :heart:
Nautinnollista masun kasvattelua sinulle, ja tule uudestaankin kertomaan kuulumisia :wave:

Nöhvi Mää oon mukana, tämä diili on nytten sitten sovittu :D

bambina Tsemppiä o-bongaukseen :hug:

kiia81 Minä olen tilannut mammaksi.fi:stä joitain halpoja liuskatestejä, ja ne ovat pelittäneet hyvin.

salliina85
Hui kauheaa, on varmasti säikäyttänyt paljon : / Pikaista paranemista :hug:Ja toivotaan nyt että ovuloinnit lähtee käyntiin ennen lokakuuta.


Nyt on kaikki täällä pelissä, olen ruennut juomaan punkkuakin lasin illassa, jostain luin että se voisi auttaa kiinnittymiseen? No auttaa tai ei, nin hyvin uppoaa :LOL:
 
puhelinpäivityksiä taas... Salliina, olipas kamala juttu! Toisaalta onni että selvis näinkin ajoissa! Ja myös se ettei estä yritystä! Tsemppihalit! :hug: enkä taas pääse vaihtamaan riviä, mutta hymynaama saatu cb:n ovistestiin!!! :D jääköhän tuo luteaalivaihe nyt sit vaan kovin lyhyeksi... : / sori lyhyt omanapainen päivitys!
 
Nöhvi
**********Torstai 14.6.2012*********






Mukana:

NiQ..........................07/11............ kp4/32..................yk4
Aura08...................12/08................kp5/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp6/33-34............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp7/26-32.............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp8/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp9/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp12/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp13/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp14/24-27...............yk2
bambina.........................................kp14/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp18/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp18/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp19/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp21/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp22/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp22/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp23/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp25/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp25/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp26/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp26/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp27/27...................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp27/30-34..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp32/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp39/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp43/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp48/?....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
alley dpo9, Nöhvi dpo6, meliah dpo4, bambina dpo -1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Pauki: :D Ja jes, kaikki näyttää paljon valoisammalta kun menkat on ohi!

bambina: en ole miettinyt vielä ollenkaan koska testaisin :O Kaipa mä negoihin kyllästyneenä yritän venyttää mahdollisimman pitkälle? Jes, onnea ovisplussasta :D Kyllä mä vakaasti uskon että sulle tulee ihan normimittainen luteaalivaihe!

alley: koskas meinasit testailla uusiksi? Hassuja nuo yölliset/iltaiset päähänpistot lapsilla :D Meillä ei vielä pahemmin jutella, joten usein joutuu vähän arvailemaan mitä vailla neiti on...

Nopsu: koita ottaa vaan rennosti! Ja nauttia joka hetkestä :)

Kiia: mulla on halpa-testiltä tilattuja wondfon puikkomallisia ja tykkään. Pregchekit toimii ihan yhtä hyvin, mutta tykkään vaan puikkomallisista enemmän.

Salliina: voi apua mikä tilanne :O Varmasti pelästyit ja paljon! Tosi ikävä juttu. Toivotaan että se jälkitarkastus tosiaankin on alkuraskauden ultra!!!

Tervetuloa mammaa: :wave:

meliah: oi tuo sun uusin kikka kuulostaa mukavalta, mulle kyllä kelpais se punaviinilasi illassa :LOL: Pitäisköhän munkin siirtyä tuohon?

Tiudeliini: no plussahan tuo on :heart:

on: eipä vielä mitään... vielä on niin pienet dpot. Kohta se kärvistely taas alkaa kun luvut kasvaa :O Ja tajusin että kiertohan selviää juhannusviikolla... ihan mielellään olisin jussina selvinpäin :D
 
Hei, nyt minunkin on pakko tunnustaa.. Musta tais tulla holisti, siis testiholisti heti kertaheitolla. :LOL: :D Tilasin elämäni ensimmäisen kerran ovistestejä, en oo koskaan kokeillu, jos nyt kokeilis. Otin heti kalleinta plaatua (tai en mä tiiä löytyykö vielä kalliimpia kun en ole asiaan perehtynyt), niitä clearbluen digitaalisia niin ei oo ainakaan hankalaa tulkita näin ensikertalaisella. :) Täytyy nyt sit kattoa, et käytänkö ne heti tässä kierrossa vai vasta seuraavassa kun tästä kierrosta ei nyt ihan varmuutta oo miten se menee kun oli se rinkula. : /

Nii, semmosta tänne tänään. :D

Ja sit piti vielä sanoa, että ootte te ihania kun jaksatte kommentoida kaikkia.:) Musta ei siihen oo. En pysy kärryillä kuka on kuka jne. Mut kommentoin aina sillon tällön ketä ehdin jos sopii, tilanteen mukaan. Kyllä tää vertaistuki on mahtavaa!!! :heart:
 
ONNEA KAIKKI PLUSSANNEET!!!!

Täällä yritetty pitää hiljaiseloa ja pikaseen oon käyny teidän kirjotuksia lukemassa.
Mukava kyllä kun noita plussia tulee, ihanaa!
Täällä menkkoja odotellaan, ei siis ovisplussaa tässä kk ollenkaan :ashamed: ja uskon ettei muissakaan kierroissa oo ollut. Eli ihan turhaan tässä on koko ajan ollu haarat levällää... Ei vaan meillä on aina ollut vilkas seksielämä, synnytyksen jälkeen on varmaan ainoo viikon tauko ollut. Joten paikat on tottunut ;)
Mulla kierrot tosta 31 on tippunu jo 26 (??) mä en ymmärrä, ykskään kierto ei oo ollu sama. No onneks ei silleen oo harmissaan koska neidin ekan luokan alkuun on vielä aikaa.

Salliina Mulla kans on tullut kystia ihan teinistä asti ja kans lenkillä tai ratsastaessa (hevosella!) puhkee. Se on niin hirvee kipu :( Toivottavasti jää sulle ainoaksi kerraksi!

Pauki Mä tilasin kanssa ekan kerran ihan 14kpl kerralla, käytin niistä 1 kierron aikana 13kpl... mut mä tilasin vähän halvempaa, et sai enemmän :D

Nöhvi Toivotaan ettei uutta kiertoa enään tule!

Mut nyt tää lähtee valmistautumaan töihin lähtöön!!!
Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!
 
Pakko purkaa teille kun on niin paha mieli. Mulla on mummu, joka on hyvin voimakastahtoinen ja jämäkkä persoona. On aina välittänyt ja tukenut mua kyllä, mutta hänen mielipiteet on niin jyrkkiä ja sellasia "ainoita oikeita mielipiteitä" ...Ja lisäks hän puuttuu kaikkien läheisten elämään ja on kova arvostelemaan muita.
(vaikkei hänen oma menneisyys todellakaan ole mikään kovin puhtoinen ja pullantuoksuinen)

Oon monesti antanu mennä hänen sanomiset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mut olen jotenki hyvin järkyttyny miten hän voi niin paljon puuttua toisten elämään. Toisin sanoen mun elämään. Tänään sanoin hänelle varovasti että meillä on haaveissa toinen vauva, en siis todellakaan sanonut että oon itseasias jo plussannut ja raskaana ollaan mitä todennäkösemmin. Sanoin vaan että toinenkin lapsi olisi unelmien täyttymys. Ja sit alkoi kauhea paasaus!: " Ei vielä! Älkää ny herranjestas vielä tehkö toista, ikäeroa pitää olla ainakin 3 vuotta, ei ei ei... "
Tuli todella masentava olo. Miehelle en viitsi kertoa ollenkaa, hän on muutenki aina sanonut että mummu pitäköön mielipiteensä ominaan...

Nyt pelkään että kuitenkin tämä raskaus menee kesken, kun Suuri ja Ylväs mummukin on sitä mieltä ettei vielä toista.
:( :(
 
Kiitokset vastauksista Nöhvi ja Meliah! Nyt muistui mieleen että viimeksi itsekkin käytin noita puikkomalllisia ovistestejä. Jos nyt sitten liuskoja kokeilen kun näyttävät olevan halvempia. Muutamaan kiertoon jos ottais niin antaisi suuntaa että millon ovis on. Viimeksi lääkärikin niitä suositteli kun tuli puhetta meidän pitkästä yrityksestä. Vaan jospa se tärppäis jo tässä kierrossa niin jäisi tilailut tekemättä. Huoh, toivossa on hyvä elää..

Salliina85, hui kamala sentään. Varmasti säikäytti! Mutta ihanaa että ei ollut mitään tuhoa tehnyt, toivotaan että kontrollissa siellä jo joku asustaisi! =)

Yhdyn myös Paukin kirjoitukseen. Täältä kyllä saa vastauksia ja vertaistukea ihanasti! Kiitos siitä! :heart:

ON: viikonloppua ja vauvantekohommia odotellessa.. mieskin kuulema mielellään menossa mukana :D
 
Unohtui vielä kommentoida MyDream:lle. Meillä myös yksi mummoista on varsinainen kommentoija, mielipiteitä riittää joka asiaan.. eikä ne ole yleensä lainkaan mukavaa kuultavaa. Lähes kaikki me tehdään väärin, poika on ylpeä(!!!) yms. kun ei hänen sylissään vaan istu jne jne. Mä oon yrittänyt pistää kommentit vanhuuden "höperyyden" ja hänen oman elämänsä turhautumisen piikkiin. Joskus vaan riittää ja sillon olen kyllä antanut takaisin. Siihen tulee yleensä aina vastaus, no vitsillähän minä... :mad: Ja sitten vielä ihmetellään miksei me siellä koko ajan rumpata, sekä toki syyllistetään siitä. Voimia siis sinullekin, ymmärrän mistä puhut! =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä