<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Kiitos tervetulotoivotuksista!

Tähtitaimi: kurjaa jos täti tulee :( Mulla tuli mieleen tuosta edellisestä tekstistäsi, että olen just samallainen noiden testien suhteen. Tihrustan itsekin niitä tarkkaan heti valmistuttua ja vähänkin epäselvissä jälkikäteen. Kerran kaivoin päivällä tekemäni ovistestin roskiksesta uudelleen arvioitavaksi.. Miehen piti lopulta käydä heittämässä se roskapussi ulos, kun jahkailin että "melkein plussaovis se varmasti oli, tai ehkä ei sittenkään" . Ihme kun tuo mies vielä jaksaa mua!
 
********Sunnuntai 29.1.2012************




Mukana:


Nöhvi......................tyttö 7/10........kp3/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp3/n.28.......yk 10
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp5/30-34.....yk 4
hentunliisa.............07/09..............kp6/24-28..........yk2
Nopponen...............tyttö 6/08........kp9/34?........yk3
DsariaL.........................................kp10/23-30.....yk6
diiselikissa....................................kp12/36..........yk2
Meliah..........................................kp12/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11........kp14/31..........yk2
annis_.............poika8/07............kp17/28-30.........yk6
Vili-Jonkka....................02/09........kp18/?............yk1
anu84...................poika 07/11.......kp18/35..........yk1
Katariine.................11/2009.............kp19/?...........yk2
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp22/30-33....yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp23/28-48....yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp24/32........yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp27/28-32....yk4
Icicle .......................6/11...............kp28/?..........yk3
Haavemamma........tyttö8/10..........kp29/29(30)...yk2
murgu...................tyttö 3/10.........kp31/28-35.....yk2
toiveikas84..................04/10.........kp33/31-33.....yk6
tähtitaimi.....................06/10........ kp33/28-31.....yk
Taikamaailma........poika11/10.......kp34/28-32.....yk6
Nasutin83.....................................kp35/?............yk1
Lumpe...................5/11................kp40/28..........yk1
Mami2009..............02/09..............kp40/33-70.....yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp41/32..........yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp42/27..........yk2
samaria..................2/10...............kp53/28-30.....yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp58/26-30.....yk1
kendra....................8/10...............kp63/?............yk5
tiipula......................tyttö 5/11.................................
salasein.................tyttö 9/09...............kp?/? ..........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Hömpi

Plussanneet:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),Ranskis(yk1),BiBa(yk6),_lumi_(yk2),nellinu(yk5)



Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Isot halaukset niille, joilla täti ei vaan tajua pysyä poissa :(! Toivotan teille ens kiertoon sitten isoa plussa-aaltoa :D

katariine Tervetuloa, älä viihdy kauaa ;) :D

Icicle Mulla ihan sama juttu! Vaikka niin päätin että en oo raskaana ennen kun testit niin sanoo ja unohdan nyt koko asian ja sit vaan huomaisin et hups, menkkoja ei oo ollu aikoihin ja eikun testaan mutta ei! Koko ajan on muka sitä sun tätä oiretta "Närästää, oonkohan raskaana?!!" "Oksettaa, raskaana!". Ja koko ajan mietin että raaskinko mennä ostaan tetstin, mutta en tasan mene, meen sit jos kp:t venyy sinne 35 ja yli ni sit uskallan mennä.

ON: Tosiaan oireita on mutta en testaa en en.. Ja menkkamaisia kipujakin on jo... :(
 
Nöhvi
Hömpi: kiva että hommat selkiytyivät miehen kanssa :)

Anu: onnea ovisplussasta! Nyt vaan peitot pöllyämään ;)

Se on kumma vauvakuumeessa mihin urotekoihin pystyy. Viimeksi kun tuli ovisplussa, niin oltiin miehen kanssa molemmat umpiväsyneitä... silti niillä vihoviimeisillä voimilla piti mennä hyödyntämään sitä plussaa. Se jos mikä on siitosseksiä :LOL:

Meliah: onnea oviksen bongailuun!

Rusina: :hug:

Tähtitaimi: Voihan rättisitikka sentään :( Toivottavasti olis väärä hälyytys! Rättisitikka, tuo olikin uusi termi tähän hommaan :D

murgu: mistä ihmeestä sä löydät tuota tahdonvoimaa?

katariine: tervetuloa :wave:

ON: dpo10... Ostin ihan vahingossa paketin Pregchekin raskaustestejä (siteet oli siinä ihan testihyllyn vieressä, en mä muuten). Aamulla testailin, mutta negaa se oli :/ Testi oli aika omituinen, semmoinen suttuinen. Siihen jäi semmoinen vaaleanpunertava läntti (ei valitettavasti testiviivan kohdalle). Vatsalla on erilaisia tuntemuksia... aamulla käväisi menkkapolte, mutta se meni pois. Päivällä paleli, mutta toisaalta tuli semmoinen "kuuma aaltokin", mitä tulee ennen menkkoja. Olen taas siirtynyt piinan viime hetkillä tunteiden vuoristorataan. Tänään olen ollut aika varma että puihin meni (TAAS), välillä taas jostain tulee uutta toiva ja miettii että mitä jos sittenkin? No huomenna on luultavasti ratkaisujen päivä. Voi olla että joudun pissaamaan sen toisenkin Pregchekin testin. CB:tä en tuhlaa ennen kuin sinä kauniina päivänä kun menkat on myöhässä (täytyykin tarkistaa päiväykset)..
 
Nöhvi No koitan aina muistella sitä tunnetta kun tässä nyt on kierrukan poiston jälkeen ( siittä on se puoli vuotta aiankin aikaa) niin joka ikinen kuukausi ollut aina ennen menkkoja "raskausoireita" ja 4 negan testin jälkeen menkat tulee kuin ämpärissä olisi iso reikä :l Joten nyt koitan pitää pään kylmänä, ainakin nyt viikonlopun yli, en vaan taas halua pettyä, koitan ainakin nyt pysyä ihan rauhallisena..
 
Täällä yksi kärryiltä pudonnut kuumeilija taasen ilmottautuu! :wave: Ihan tietoista palstahiljaisuutta viettelen, teidän kuulumisia päivittäin kyllä luen, "orpo reimari" sai täälläkin hersyvän naurun osakseen, vaikka ikävä ilmestys olikin tikussa... :D Ekat menkat siis oli ja meni ihan normaalisti; nyt voisi uutta yrittää. Mutta kipuilen aika kovasti tällä hetkellä keskenmenoa ja panikoin uutta mahdollista raskautta, joten siksi vähän taka-alalla. Pelkään myös sellastakin, että jos nyt liikaa kuumeilen ja täällä innokkaana kirjailen, niin taas jtn ikävää tapahtuu...Mtn läheneviä ovistuntemuksia ei siis vielä ole(kp10 näköjään menossa, kiitos päivittäjälle!), en tiedä ovuloinko siis vielä tässäkään kierrossa. Ihan tjot- meiningillä toistaiseksi jatketaan, ja jos ei ovistuntemuksia tässä kierrossa tule, niin ehkä mielenkiinnosta tikutan seuraavan kierron. Tietääpähän sit täytyykö marssia lekurille, vai käynnistyykö kroppa itsekseen. Greippimehua ryystän kyllä, hyväksi havaittu ovislimoihin syksyn kierroissa, kun yritys aloitettiin.
Meillä myös parisuhde tarvitsisi pientä päivitystä syksyn rankan kokemuksen jäljiltä, miestä selvästi pelottaa ja jännittää kanssa mahdollinen uusi raskaus, joten hänenkään vuoksi en halua liikaa hehkua, vaan annetaan kaiken tapahtua omalla painollaan.

Tervetuloa uusille, pahoittelut tädin kohtaamille, tsemppiä piinailijoille ja oikein, oikein paljon plussatuulia tähän kevääseen!! Pyörin listalla edelleen ja kirjottelen, kun siltä tuntuu, eihän sitä koskaan tiedä milloin taasen innostun pää punaisena tähän hommaan! ;)
:hug: kaikille kuumeilijoille!!!
 
täällä yksi kuumeilija ilmottautuu!
oon käyny teiän juttuja pitkään aina aika ajoin lukemassa, mutta nyt tuli tarve oikein kirjoitella ja osallistua=)
elokuusta asti ollaan yritetty välillä hanakammin ja välillä ei niin hanakasti, vaan ei ole tärpännyt.. nyt eilen päätin selkeitten alavatsanippailujen takia tehdä ovistestin ja sain sen ENSIMMÄISEN selkeän ovisplussan! ja pupuilti on;) ihan on sellainen fiilis, että jos ei nyt niin ei koskaan. sittenpä tein vielä tänäänkin ovistestin (mitä kai ei saisi tehdä) ja sekin oli ihan yhtä selkeä plussa. mistä sitä nyt tietää millon se oikea hetki on?? vai oliko se jo, kun eilen tein sen ensimmäisen testin tälle kierrolle..
no näillä mennään, toiveikas olo=) ja tänään ehkä taas peiton heilutuksia, niinkuin varmuuden vuoksi nääs;)
 
Joo kyllä eilen vielä peitot heilu!!!! :) Ja hei naiset.... Ootteko te huomanneet yhtä mystistä asiaa oviksen tienoilla!!! Tavara katoo tonne uumeniin ihan erilailla kun ei oviksen aikaan!!! Mä oon pistäny tollasen merkille!!! :D Mutta kyllä nyt ainaki pitäis olla tavaraa tuolla ja nyt uskon et ovis on ohi, kun nippailut loppu yön aikana!! Hitto.. nyt sitte tätä hemmetin tylsää odottelua!!!!
 
Kauheesti oli tullut tekstiä, en enää edes muista kaikkea mutta onnea plussanneille:heart:
Mulla on nuo kiertopäivät hitusen edellä, tänään on vasta kp20 vaikka ei se niin vakavaa:D
Kauheeta oottamista tämä vaihe, luulen että ovis oli tuossa kp 12-13 tienoilla. En tiiä testaanko missään vaiheessa vai odotanko vaan menkkoja. Sais aika ihme olla jos heti ekasta kierrosta tulis plussa niin en ole kovin odottavalla kannalla... Mun kierto on aika pitkä, mutta oli myös esikoisen aikaan noin 32 ja kp30 sain vahvan plussan, eli haamu olis näkynyt jo paria päivää aikasemmin. Mulla ovis on yleensä kuitenki kai sen verran aikasemmin verrattuna tuohon kierron pituuteen.
Millä dpo:lla te muut yleensä testaatte?
Ja tervetuloa uusille=) Minkäs ikäisiä lapsia teillä on esikoiset?
 
tosiaan, ensimmäinen lapsi on syntynyt elokuussa 2007, iso poika siis jo. kiertopäivä voisi olla kutakuinkin 15/28-30. Ja yritystähän tässä on sitten ollut se 6 kuukautta. huoh.

tais se ovis tosiaan eilen olla ja mennä. tänään ei vatsalla juurikaan tuntemuksia ja olokin on eiliseen verrattuna kuiva kuin sahara.. sitten vaan odottelemaan!
 
Tervetuloa kaikille uusille! :)

Oon kyllä päivittäin lukenu teijän juttuja, mutta omat kirjottelut on jääny vähemmälle..
Edelleenkään ei menkkoja näy, eikä kyllä mitään oireitakaan ole. :/ Argh! Pitänee tässä viikonlopun aikaan vielä varmuuden vuoksi testailla, vaikken usko tuloksen siitä muuksi muuttuvan. Ihmettelen kyllä kovasti mikä tässä kierrossa nyt mättää, tähän asti kuitenkin ollut niiin säännöllinen...? Eikai sen hiivankaan pitäisi vaikuttaa?

Nyt muuten helmikuun alusta aijotaan rueta vierottamaan poitsua yötissistä, josko se jollainlailla parantas mahdollisuuksia raskautua. En tiedä. Toivottavasti ei mene montaa yötä tapellessa...
 
Nopponen
Täältä taas hetken hiljaiselon jälkeen palataan maisemiin. Täti selätetty ja pyntätty nyt niin kunnolla että toivottavasti ymmärtää nyt sit pysyä pois tämän kierron lopulla! :)

Nellinu: Ihanaa! Onnea oikein paljon plussauksesta! :heart:

Kiukuttelija:
Toivottavasti saisit viel plussan testiin kun ei kerta tätiä kuulu. :) Mulla itselläni kans ollu niin pitkiä kiertoja et meinaa turhauttaa!!!! Viimeksikin mielissään testasin, mut sit kp38 taas hanat aukes, taas pari päivää lisää kiertoon. :(

saraheinä:
Pidetään peukkuja että tärppi olisi käynyt. :) Mulla saattoi olla viime kierrossa ovis siinä kp22 vaikka luulin et ois pitäny olla paljo aikaisemmin. Hoksasin vaan jälkikäteen et silloin tuntu kipuilua ja 16 päivää sen jälkeen täti saapui... (Tietty ei heiluteltu peittoja silloin ku työt vähä esti yhteisen ajan)

anu84: Mä oon kans huomannu jotain saman suuntaista et ne tavarat ikäänkuin imuuntuu sinne ja syvälle oletetun oviksen aikaan... :) Kai siinä on luonnonlailla jotain tekemistä... ja sit musta tuntuu et mä oon paljo kiihkeämpi itsekin silloin jos ovis on käsillä... ;)

diisekissa: Hirveesti tsemppiä ja jaksamista sinne sinulle ja miehellesi... Varmasti on ristiriitaiset tunteet edelleen km jälkeen ja uuden mahdollisen raskauden kohdalla sitten pelottaa ettei sama toistuisi enää... :hug:

Nöhvi: Minullakkin kävi viime kierron lopulla juuri pregchekin testin kanssa et se alue oli kauttaaltaan vaalean punainen, kontrolliviiva näkyi normaalisti ja testiviivan kohdalle niin selvä viivan paikka että ei tarvinny yhtään tihrustaa... Noh, tein sit cb:n digin ja ei raskaana, täti saapui 2 päivän päästä... Mut nyt ekaa kertaa näin paljon puhutun viivan paikan mut näköjään se ei ainakaan mun kohdalla tarkoittanut mitään... Toivon tietenkin koko sydämelläni että sulla ois tärppi käynyt, ei ollut tarkoitus masentaa... :)

katariine ja annis_: Tervetuloa joukkoomme! :)


Itselläni kp 7, kauhee flunssa! Tänään sit antibioottikuuri päälle ku poskiontelontulehdushan sieltä löytyi... Onneksi nyt on monta päivää vapaata ni saa levähdellä... Kohtapa sitä sit saa alkaa peittoa säännöölisesti heiluttelemaan, pitää ottaa varman päälle ja aloittaa hyvissä ajoin vaikka viime ovis oli tod. näköisesti vasta myöhempään kun oletin. Tietääkö kukaan muuten onko doximycin-antibiootti kuurista mitään haittaa hedelmöittymiselle?? Aloin vaan miettiin et jos se heikentää mahiksia niin vähäkö ärsyttää taas yli kuukausi odotella uutta mahdollisuutta. Ohjeissa ei lukenu muuta siihen liittyvää kun et saattaa heikentää ehkäisypillereiden vaikutusta ja sekös ei mua haittaa ku en niitä syö tarkoitus nimen omaan ois pamahtaa paksuksi. :)

Tsemppiä taas kaikille näihin hiton pakkasiin!!!! Alkaa jo ärsyttää ku koko ajan on niin kylmä! Kesä, missä viivyt????? :mad:
 
Annis: Olen jostain kuullut, että ekan ovis-plussan jälkeen voi heti seuraavana päivänä olla kans ovisplussa. Kannattaa luottaa siihen ekaan. Miksi muuten tuota greippimehua? Foolihappoja? Paljonkos sitä juodaan pv? :) Hi-hii, täytyy vissiin ostaa!
 
Viimeksi muokattu:
katariine ja annis_ Tervetuloa mukaan! :) Toivottavasti visiittinne jää lyhyeksi.

katariine Mä olen ainakin ymmärtänyt että tuo greippimehu on monella vaikuttanut ovislimoihin lisääntyvissä määrin. On siis helppo sitenkin huomata mahdollinen ovulaatio. Eiköhän tuota ihan se n. 2dl päivässä riitä :) Itse ainakin olen lasillisen nauttinut silloin kun aina sitä intoudun ostamaan :D

nellinu Onnea plussauksesta! :) Toivottavasti pääsisin itse tulemaan nyt perässä sinne.

ON: Täällä nyt kp 31/31-33 ja en ole vielä uskaltaunut testaamaan uudestaan. Menkkoja ei tosiaan näy eikä tunnu. Nyt vaan ihmettelen että mitä ihmettä tää oikein on. (Ällövaroitus) Mulla on siis sekä eilen että edellispäivänä tullut päivällä pyyhittäessä oikein sellaista runsasta venyvää limaista kirkasta vuotoa :O Ei koskaan ennen ole moista tullut ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Iltaa kohti tuo on siis aina hiipunut. Eikä siis tosiaan haise pahalle taikka mitään. Hmm.. Tiistai-iltana mulle tuli sänkyyn mennessä oikein tosi huono ja etova olo. Eikä se mennyt ihan hetkessä ohi. Hitto kyl oireita taas alkaa esiintymään mutta pahoin pelkään et se täti kurvaa kylään vielä viikonlopun aikana ja petyn taas niin pahasti :( No jos ei kurvaile niin jospa sitten sunnuntaina taikka viimeistään maanantaina uskaltaisi taas testailla.
 
Nöhvi
murgu: niin no toi on totta, niiden negojen tuijottaminen on aika tympeetä :/ Pitäisi malttaa mielensä, mutta minkäs sitä itselleen voi. Ihan tarpeeksi on täälläkin tullut tuijoteltua negoja. Toivottavasti seuraava testi minkä teet on positiivinen - tsemppiä piinailuun!

Omppuf: :hug:

diiselkissa: tsemppiä ja jaksamista! Olette paljon joutuneet kestämään :hug:

Tervetuloa Annis: :wave:

Anu: jaksaa jaksaa :D Rankkaa hommaa tuo lisääntyminen...

saraheinä: plussatuulosia siihen suuntaan!

kiukuttelija: tsemppiä vieroitukseen! Meillä yöt parani aikanaan huimasti kun saatiin yötissi lopetettua. Me lopeteltiin imettäminen pikkuhiljaa ja viimeinenkin tissutus jäi pari kuukautta sitten. Jo oikeastaan kesällä aloitettiin vähentäminen.

nopponen: paramemista flunssaan! En juuri tuosta antibiootista tiedä? Mulla Kefexinia määrätty nyt virtsiksiin kun olen kertonut vauvaprojektista. Jostain syystä kirjoitti nyt varallle Trimetin-merkkistä ab:tä kuurin, mistä lääkärissä sanoi ettei suositella raskauden aikana (eri vaikuttava aine/aineryhmä tai jotain?). Ja en masennu sun Pregcheck-kokemuksita, vaan:

ON: dpo11 --> kp1/yk6 . Eli ihan saman mittainen luteaalivaihe ku viime kierrossa, melkein tunnilleen :( Onneksi on se lääkäri vajaan parin viikon päästä. Tietääkö kukaan onko ne Luget(?) nyt sitten tarkoitettu tämmöiseen? Kirjoitetaanko niitä helposti? Onko niillä sivuvaikutuksia?
 
Nöhvi joo hyvin jakso!!!! :D Ja vielä tänään kerta kiellonpäälle!! :D :D

Voi että mun kaveri kävi tänään meillä jolla on kesäkuus laskettu-aika... Ihana massu jo pömpötti!!! <3 Ja meillä koira kätevä (10 vuotias rotikka narttu) heti haistelemaan sen MAHAA!!! No mut niin se oli munkin raskausaikana että vähän väliä kävi nuuskimassa massua!!! Toivottavasti saa pian nuuskia mun mahaa taas!!!! ;)
 
Nopponen testasin kuitenkin jo tänään (en millään malttanu odottaa) ja negahan se oli :( Nyt siis meni viimeinenkin toivo tältä erää.. Täytyy vain odotella että se samperin täti suvaitsisi saapua, että pääsisi taas hommiin. ;) Ja tällä kertaa paremmalla menestyksellä! ps. täälläkin kovasti kaipaillaan jo kesää...!

Nöhvi kiitos! Meillä poitsu itse lopetti päivätissittelyt kokonaan 7kk:n ikäisenä, mutta öisin vielä herää tissille. Nyt se tosin on vähentänyt yösyöpöttelyä omasta tahdostaan, niin ajateltiin (yrittää) lopettaa kokonaan, tai ainakin vähentää max. kertaan yössä. Josko ne yötkin vähän rauhottuisi ja saisi nukuttua univelkojaan pois. :)
Ja kuitenkin poitsu on silloin tällöin nukkunut öitä heräämättä ja hyvin on pärjännyt, joten ei välttämättä tarvitse tissiä, se on vain jäänyt tavaksi..
 
Toiveikas84: Kiinnittymisvuotoa? Mulla tuli heti mieleen. Toivottavasti nyt olis tärpännyt!
Niin ja Kiitos greippimehuinfosta!

Nopponen: Tuosta Doximycin-antibioottista en osaa sanoa mitään : /

Meillä esikoinen on syntynyt 11/2009. Kovasti tykkää vauvoista ja leikkii nukeillaan.
 
Onpas tullut paljon tekstiä, kiva että palsta on aktiivinen :) !

nellinu Paljon onnea plussasta!! Ihanaa!!

Nöhville pahoittelut tädin saapumisesta :( . Lugeilla tuetaan juurikin luteaalivaihetta, ettei limakalvo vuoda ulos kesken kaiken vaan alkiolla on mahdollisuus kiinnittyä kunnolla.

kiukuttelija Onpa kurjaa että sait negan tädin poissaolosta huolimatta; ootko varma ettei toivoa enää ole...? :hug:

anu84 Olispa kätevä tuollanen "raskauskoira", ei tarvis tuhlata rahaa testeihin :D

Nopponen Pikaista paranemista!

Toiveikas84, Murgu ja saraheinä Pidän täysillä peukkuja että sieltä plussa tulee!

Omppuf Pahoittelut :( ja tsemppiä uuteen kiertoon!

ON: Erittäin kiukkuinen täti saapui yölennolla. Heräilin koko yön vuoroin hiessä kylpien, vuoroin vilusta täristen, ei paljon tullut nukuttua - taisi nukkumattikin pelätä äkäistä tätiä. Nyt on väynyt emäntä vähintään yhtä kiukkuinen! No, tästä kohti uutta yritystä!
 
Hei apua!!!!!!!! Jos nyt olis sattunu et olis tärpänny kun se ovis oli silloin muutamapäivä sitten, niin eihän todellakaan voi olla vielä MITÄÄN oireita??? Koko yön tuntu just siltä kun menkat olis alannu, paineentunnetta mahalla yms reisissä!!!Taitaa pikkusen mun mielikuvitus nyt tehdä kepposiaan, mutta se tunne oli oikeasti kun siihen heräsin!!
 
tähtitaimi Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

katariine ja annis tervetuloa :wave:

kiukuttelija :hug:

Nöhvi Pahoittelut tädin saapumisesta. Kiva kun lääkärikäynti luvassa piakkoin :)

Toiveikas84, murgu ja saraheinä Jännää jännää, pidetään peukkuja
ja toivotaan teille plussia :heart:

anu84 En kyllä osaa sanoa, miten pian oireet voisivat ilmaantua.
Voisiko tuo yöllinen sitten olla jotain mahdollista
kiinnittymistuntemusta? Tiedän kyllä mitä tarkoitat tuolla
kun mielikuvitus tekee tepposiaan, olen nimittäin ollut "tosi selkeästi raskaana"
useimmissa kierroissani :ashamed: Mutta tosiaan kun ihan heräsit tuntemuksiin, niin tuskimpa ne mielikuvitusta olivat. Jännää!

Nopponen
Pikaista paranemista flunssasta ja tsemppiä uuteen kiertoon :)

nellinu Ihanaa, onnea onnea! :heart:

Omppuf
Suurensuuri :hug:

Ovista mä metsästän, tahdon saada plussan... :LOL: Innokkaana tyttönä aloitin jo kp 8, tänään hailakka viiva, josko huomenna jo olisi selkeämpi. Ehkä "työmaa" aloitettava jo tänään, rankat illat taas edessä ;)

Plussapuhuria puhallellen :whistle:
 
meliah het se tunne oli kun menkat olis alannu, hirveä paineentunne tosiaan alamahalla ja reisis.. Mutta kun luin et kiinnittyminen tapahtuus viikko hedelmöittymisestä, että ei se aika kyllä paikkaansa pitäs.. Tiiä sitte.. Nyt vaan tuntuu että on ikuisuus siihen kun sais testailla... Kuitenkin nyt vasta kp 17...
 

Yhteistyössä