<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Sannuli Kiitos! Kyllä se mulle sopii. :)
Mulla kun työ nyt vie suuren osan elämästä että saattaa parikin päivää jäädä välistä kun ei ehdi/jaksa tulla koneelle. :)

Omaa.. Mies sitten eilen suostuikin sitten, vaikkei ole sitä suihkua :D
Toivottavasti ei ollut liian myöhäistä oviksen kannalta.
Ja toivottavasti nyt yksi kerta riitti(tai siis ainahan se yhden kerran vaatii :LOL: )
:)
 
uusivauva:mulla on vähän sama että sain tänään työtarjouksen ja tod.näköisesti otan paikan..mut vauvahaaveita en hylkää..tulee jos tulee. mut onhan se vähän inhottavaa jäädä pian pois uudesta työstä..se työ alkaisi vasta vuoden vaihteessa.

Tänään ovista tikutin ja tällä kertaa tikkuun ei tullu mitään viivoja! :D viallisiahan nuo osa on ollutkin...
 
Paljon onnea kaikille plussanneille :flower:

Neiti näpsän äidille kiitos, että olet jaksanut päivitellä kiireistä huolimatta!

DsariaL Onko sulla enemmänkin tietoa siitä miten noi kilpirauhasarvot vaikuttaa raskauteen ja raskautumiseen? Täällä pohdin sitä paljon, kun multa leikattiin syyskuussa puolet kilpirauhasesta pois hyvänlaatuisen kasvaimen takia. Saan ens viikolla tietää toimiiko kroppa enää oikein. Tosin mun tapauksessa häiriö olis tod.näk. vajaatoiminta.

On... Kohta alkaa olla ovis käsillä ja mies on kipeenä. Siitä ei taida olla peittojen heilutteluun :'( No, täytyy toivoa ihmeparantumista :D
 
Nöhvi
Neiti näpsän äiti: no tulihan se miehes järkiin =) Nyt vaan jännittämään, miten käy. Meillä onkin samoihin aikoihin jännityspäivät.

UusiVauva ja Sannuli: toivotaan että uusintatestit tuo halutun lopputuloksen :)

lumikide: pidetään peukut pystyssä! Miten ihmeessä maltat olla testaamatta? Mulla olisi kulunut jo aikas monta testiä :p

Murmis: toivotaan että miehesi parantuu ja pääsette hyödyntämään tärppiajan!

on: onkohan mulla nyt sitten kai dpo2? Kuluispa viikko nopsaan, tai edes muutama päivä niin voisi alkaa bongailemaan/kuvittelemaan oireita ;)
 
Viimeksi muokattu:
********Maanantai 31.10.2011************



Mukana:


lupo............................10/10..........kp 10/?..............yk1
murmis.........................................kp11/27-28.........yk1
Tyllerömamma............4/10............kp11/28-40.........yk7
MeaMinnis..................01/08...........kp13/29............yk 1
neito..........................05/10...........kp14/30............yk2
mihu........................../00...............kp14/28-31.......yk5
kattiina.......................12/09...........kp17/27-30.......yk1
BiBa...........................10/09...........kp18/32............yk4
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp19/28-32.......yk10
samaria.....................2/10.............kp20/28............yk 6
salamanteri85............poika 8/08.....kp20/30-90.......yk2
tiiru...........................poika 5/10.....kp23/32............yk5
torstai.......................11/10............kp23/33-42.......yk2
Littlestar....................2010.............kp24/28?...........yk1
_TiNy_.......................poika1/05......kp24/26-28.......yk10
DsariaL......................2010.............kp25/28?...........yk1
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp31/30-60?......yk1
misupai.....................tyttö 02/08.....kp31/28............yk5
Lumikide...................poika 03/10....kp 32/28...........yk1
Hipsu86....................poika11/10.....kp33/28............yk4
UusiVauva82..................02/08........kp35/31-33.......yk2
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp43/25-26.......yk2
santsu_82.................poika7/10.......kp47/29............yk4
Miraaz......................tyttö 10/10......kp50/28-48.......yk1
funny87....................poika 11/09.....kp54/35-48.......yk3
satuliina....................poika..............kp59/27-29.......yk2

TAUSTAILIJAT

Andreana
murgu
danuli79
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
Bubba
NiQ

Plussanneet 2011:



Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
No niin...tänä aamuna alko sitte pieni rusehtava vuoto..en tiä alkaako menkat vai mitä on.Voiskohan silti olla raskaana..?Mieli on maassa :( En tiä taitaa olla toivo menetetty tältä kierrolta:( Taaas piitkä aika odotella seuraavaa ovista,jos tämä nyt menkoiks muuttuu. Ekaa yk tässä vasta pillerien jälkeen menossaki,mutta silti se aina masentaa.Mä tiän että toisilla menee vuosiaki ja mä itken vasta yhen yk:n jälkeen,mutta ei voi mitää. Testiä mulla ei tää kotona oo että vois testailla,ihan tarkotuksella.
Nöhvi: Just sen takia en ookkaa ostanu ylimääräsiä testiä ku olsin ne testannu alta aikayksikön:D Ne ei oo kiusaamas mieltä:) Nyt ku ei oo testiä kotona ni ei ressaa se asia nii paljo:)
Katotaa ny jos huomenna kävis ostamas vaikka vähän useemman ni ei tarvii yhtenään ravata apteekis.Se vaara siinä sitte on että mä ne kaikki käytän turhaan ja liian aikasin:D
 
Nöhvi
lumikide: toivottavasti menkat pysyy kaukana poissa! Niin no tuo onkin ihan hyvä strategia - olla ostamatta niitä testejä kaappiin. Jotenkin tuntuu että jos niitä testejä on, niin ne suorastaan huutaa mun nimeä kaapissa :D Vaikka kuinka yrittää olla testailematta, niin ei auta - aina sitä vaan sortuu.... oi missä itsekuri :LOL:

On: ovis ihan selkeästi ohitse, dpo:t vielä aika vähän... jotain tuntemuksia masussa, lienee jotain oviksen jälkijuttuja... eikös 5päivää ole minimi, että kiinnittyminen aikaisintaan voi tapahtua? En tiedä miten tällainen megakierto vaikuttaa raskautumisen mahdollisuuksiin... ei varmaan ainakaan lisää mahiksia. Mutta ei se mitään, jännäilen silti :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia!

Murmis: Mielestäni niin vajaa-, kuin liikatoimintakin voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista, ja keskenmenon riski on suurempi. Varsinkin vajaatoiminnasta löytyy paljon keskustelua, kun kuuklettaa. Ilmeisesti jo pienikin heitto noissa arvoissa (varsinkin vajaatoiminnassa) voi hankaloittaa raskautumista. Toivottavasti siulla rauhanen toimii normaalisti puolikkaasta huolimatta. Onneksi kuitenkin vaiva on helppo hoitaa, mikäli sellainen ilmenee...

Nöhvi: Jos ovulaatio on tapahtunut, vaikka pidentyny kierto onkin, niin en usko, että pitkä kierto hankaloittaa raskautumista. Kaverilla oli melkein tuplakierto juuri siinä kierrossa, kun edellisestä lapsesta plussasi. Luulisi ainakin limakalvojen olevan nyt tarpeeksi paksut, kun niille on annettu runsaasti aikaa kasvaa! ;)

Lumikide: alkoiko menkat? Tsemppiä! :hug:

Tsemppiä kaikille piinailijoille!

ON: kun alkaa elämä potkia päähän, niin se taitaa kerralla potkia kunnolla. Jäi meidän koira eilen auton alle: takajalka on kahdesta kohtaa poikki, että huonomminkin olisi voinut käydä. Oltiin jo ihan varmoja, että on murtuma selässä, kun ei kumpaakaan takajalkaa käyttäny, mutta onneksi ei näin ollu ja vamma on nyt hoidettavissa leikkauksella. Nyt päivystän kotona, että lääkäri soittaisi, milloin leikataan. Toivottavasti jo tänään, niin pääsee koira kivuistaan. Raukka ihan kivuissaan, vaikka on kipulääkettä annettu... :(

-DsariaL-
 
ON: Eipä oo menkkoja näkyny ei, eikä ole kyllä tuntemuksiakaan, että alkais....huomenna aion testailla taas....toivon tietysti, että sinne se toinen viivakin ilmestyy Yhtään en muista miten ekasta olen testaillut..silloin mulla oli clomifen lääkitys PCO:n takia, kun menkat oli ihan mitä sattuu, mutta synnytyksen jälkeen (kohta 4 vuotta) menkat on tullu säännöllisesti. Että toivon todella, että tärppäis ihan näin ilman mitään lääkityksiä tämä toinen ja pysyis mukanakin loppuun saakka.
 
Nöhvi:Kiitos tsempeistä!:) Joo mutta tänään kyllä ostin testin tonne kaappiin odotteleen:D Se sais kyl olla siä niin kauan kunnes sillä on oikeesti käyttöä:) Täytyy varmaa piilottaa se itteltä hyvin :D
DsariaL: No menkat ei oo kunnolla alkanu,mitä ne yleensä on.Nyt sellasta tuhrua.En oo myöskää kipee niinku yleensä.Toki mulla menee niin et joka toinen kerta oon tosi kipee ja sit jokatoinen ei oo nii kipee.Mutta kai se pitää vaan alkaa uskoo että ei oo raskaana.Testiäkää en viitti varmuuden vuoks tehä,ku tuntuu että seki menee vaan turhaa haaskuun ku nega sieltä kumminki tulee.Ja pahoittelut teidän koirasta,paranemisia koissulle:hug:

Mun kierto on taas näämmä vähä pidempi,eli jos nää nyt olis menkat niin kp31 olis eileen ollu.Pillerien kans ollu toi 28. Viimeks kun pillerit jäi pois niin kp oli 31-33.Että nyt vaan seuraillaa tilannetta.Jos tämä ny jatkuu useemman päivän niin on nää sit menkat:headwall: Voi kun ärsyttävää!:headwall: Jos tästä ny jotai positiivista hakemalla hakee niin saampahan hampaan pois tällä viikolla ku viisuri pitäs poistaa:)

Plussatuulia muille!:)
 
DsariaL no jopas se epäonni ikävästi potkii päähän! Paranemisia teidän koiralle! Musta on aina niin kurjaa jos koirille tai lapsille sattuu jotain, ne on niin raasuja kipeinä! Nii ja tietty kissoille ja muillekkin eläimille, mutta kun koiraihminen olen.

torstai toivottavasti pian selviää toi sun tilanne! Tsemppiä ja toivotaan tylsän lääkärin puheista huolimatta että kaikki olisi hyvin!

UusiVauva ja muut piinailijat, tsemppiä piinailuun ja testailuun!

).( Mun oli pakko testaa lauantaina, kun oli ollut pari päivää menkkatuntemuksia, ilman tätiä. Lauantaina Davidin liuska anto haamun, sunnuntaina clearblue anto samantien plussan kuten apteekin testikin tänään, eli näyttäs siltä että raskaana ollaan:) Tuli kyllä vähän puskista, kun aattelin et imetyksen takia ei ois ovista, vaikka limoja olikin. Jotenkin vaan pelkään että on tuulimuna tai kohdunulkonen, kun ei oo juuri mitään oireita, noi menkkakivutkin meni jo ohi:| esikoisesta mulla oli paljonkin oireita. No saa nähdä, ei kai se auta kun ootella... Tää ois oikeestaan niinku yk 2, taustaillut olen, kun aattelin etten ovuloi. Se täytyy viel sanoo et aika hassu sattuma kävi, söin tässä kierrossa multivitan lisäksi erikseen e-vitaminia, kun joskus luin että se ois "raskauvitamini", viimeksi kun oon niitä kierron aikana syönnyt, oli vuonna 2010 ja siitä kierrosta esikoisen plussasin, että näköjään mulla tepsiivät, tai sitten oli vaan hassu sattuma;) mut siis suosittelen e-vitaminia, tuskin siitä mitään haittaakaan on. Nii ja pitää vielä mainita, että liekkö tosta vitaminista vai mistä *superällövarotus* niin limoja oli tosi paljon, et ku vessan pöntöllä istu, nii niit oikein roikku, ällötti jopa itteekin:x

Plussatuulia kovasti kaikille toivotan!
 
).( ei menkkoja, ei kahta viivaa, ei sitten yhtään mitään. :( ainakaan ovistestiin ei siis aamulla tullut kahta viivaa ei edes haamua niinkuin esikoisen kohdalla ovistesti näytti raskautumisen. Ainot tuntemukset on jäätävä flunssa ja kurkkukipu :( Toivottavasti noit mun kierrot ei taas veny sinne 60 päivään niinkuin ennen esikoista, sinänsä kyllä kumma jos ei menkat pian ala kun söin kuitenkin ne terolutit.

Onnea danulille plussasta! Miltäs torstain piinailu näyttää?
 
Mitäs meinaatte et kannattaisko varata aikaa lääkärille kun nyt jokaiset menkat mitkä tullu niin ei lopu ees 7 päivässä ja sit ovis tulee joskus kp 17-18 ja menkat alkaa jo kp 26-27.. Kun eihän tälläsellä kierrolla voi ees tulla raskaaksi vaikka mitä tekisi... Mut jotenki tuntuu et mitähän ne siellä lääkärissäkään sit osais tehä :/ Ja jotenkin muutenki tuntuis tyhmältä mennä lääkäriin tälläsen asian takia. Jotenkin nololta.. Nyt kuitenkin vasta yk3.. Mut nii.. äh, tää on ihan sanonko mistä!
 
********Tiistai 1.11.2011************






Mukana:




lupo............................10/10..........kp 11/?..............yk1
murmis.........................................kp12/27-28.........yk1
Tyllerömamma............4/10............kp12/28-40.........yk7
MeaMinnis..................01/08...........kp13/29............yk 1
neito..........................05/10...........kp15/30............yk2
mihu........................../00...............kp15/28-31.......yk5
kattiina.......................12/09...........kp18/27-30.......yk1
BiBa...........................10/09...........kp19/32............yk4
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp20/28-32.......yk10
samaria.....................2/10.............kp21/28............yk 6
salamanteri85............poika 8/08.....kp21/30-90.......yk2
tiiru...........................poika 5/10.....kp24/32............yk5
torstai.......................11/10............kp24/33-42.......yk2
Littlestar....................2010.............kp25/28?...........yk1
_TiNy_.......................poika1/05......kp25/26-28.......yk10
DsariaL......................2010.............kp26/28?...........yk1
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp32/30-60?......yk1
misupai.....................tyttö 02/08.....kp32/28............yk5
Lumikide...................poika 03/10....kp 33/28...........yk1
Hipsu86....................poika11/10.....kp34/28............yk4
UusiVauva82..................02/08........kp35/31-33.......yk2
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp44/25-26.......yk2
santsu_82.................poika7/10.......kp48/29............yk4
Miraaz......................tyttö 10/10......kp51/28-48.......yk1
funny87....................poika 11/09.....kp55/35-48.......yk3
satuliina....................poika..............kp60/27-29.......yk2

TAUSTAILIJAT

Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
Bubba
NiQ

Plussanneet 2011:



Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas, nyt en kerinnyt lukea kauhean tarkasti uusia tekstejä mutta ilmeisesti ei vielä lisää plussia ole sadellut??
Pikaisesti omaa napaan: nyt sen verran että täti vihdoin keräsi kimpsunsa ja päästiin eilen peiton heilutus puuhiin=) En ole tikutellut tai mitään, mutta alavatsaa on pari päivää nippaillut ja vihlonut aika kovasti ja kp 12/29 mennään, että kai nää nyt niitä ovulaatiokipuiluja sitten on:confused:
Noh, nyt sitten vaan säännöllisiä peitonheilutuksia niin näillä mennään eteepäin;)

MeaMinnis kp 12/29 yk 1 Ma listassa mun kp-päivät on siis yhden edelle, mutta ei sillä niin väliä :)
 
Viimeksi muokattu:
Nellinu Kipin kapin lääkäriin! Ei sulla ole mitään hävettävää.

Kiitos Neiti näpsän äidille taas päivittämisestä!

Täällä oottelen ovista. Tikut ei ole käytössä, mutta yleensä limoista oon tunnistanut. Limoja ei ole vielä näkynyt, mutta tänään heiluu peitot ihan varmuuden vuoksi :) Mieskin onneksi jo tervehtymässä. Tosin edelleen mietityttää kilpirauhasarvot ja tulehdus alakerrassa :( No ei auta kun toivoa ja keskiviikkona lekuriin.

Torstai eikö sullakin lekuri keskiviikkona? Onko tilanne selvinnyt yhtään? Täällä jännäillään sun puolesta!

DsariaL
Pahoittelut koirasta!Voimia toipumiseen koiralle ja ihmisille!

Tulee ihmeellisiä bouldauksia kun kirjotan puhelimella eikä täätaas wörki kunnolla :) Eli elkäähän välittäkö kummallisuuksista.
 
Mulla kp36/31-33.
Täällä testattu nega aamulla...siis mää en ymmärrä mitä tämä oikein on. Menkkoja ei kuulu, ei menkka oireitakaan. Eilen huomasin, että jouduin ravata pissillä vähän väliä ja alavatsalla outoa painon tunnetta.....en tiedä, onko tässä vielä toivoa. Hmmh...
 
Heipsansaa, täällä muutot hoideltu ja miestäkin kerkesin hoidella siinä sivussa ;) Oviksesta ei kylläkään ole mitään havaintoa vielä, ei oloja tai limoja eikä testeissä positiivista. Liekö sitten muuttostressillä osuutta asiaan sekä sillä, että ollaan pojan kanssa oltu nyt sunnuntaista asti kipeänä. Käyttelen nuo loput tikut ja jos ei tunnu oviksen oireita niin mietin sitten ostanko uutta pakettia. Voihan tämä nyt olla sitten taas semmoinen 2-3 kuukauden megakierto... toivotaan että se ovis kuitenkin sieltä kohta kolkuttelisi!

Danuli, onnittelut plussasta! UusiVauva82, toivotaan plussaa saapuvaksi! Ja torstai, täälläkin jännätään sun tilannetta! Ja DsariaL, toivottavasti koira toipuu pian :(
 
Kävin eilen sielä verikokeessa sitä hcg:n mittausta varten. tänään sitten soitin gyneltä tuloksia ja hcg oli yli 17000. Perhesuunnittelun sivuilta löysin taulukon jonka mukaan arvon pitäisi tällä viikolla olla 7650-229000.. eli arvo oli se mikä pitikin. Huomenna sitten mennään ultraan katsomaan mikä on tilanne. Gyne vaan kovasti ihmetteli ettei mulla ole oikeastaan mitään raskausoireita. Ei edes tissit ole yhtään kipeet. Toivottavasti näen huomenna pienen sydämen sykkivän, ennen sitä en uskalla yhtään iloita.

danulille paljon onnea plussasta. Sehän kävi äkkiä :)
 
Tsemppiä Torstai huomiselle, toivotaan, että siellä sydän sykkii :heart:

Täällä menee kyllä kohta hermot, jos ei ala jotain tapahtua, joko plussaa testiin tai sitten menkat kehiin!!!:mad: Huomenna aamulla kokeilen testailla sillä Clearbluen viikkonäytöllisellä testillä, vaikka en tiedä onko se kuinka luotettava, tai yhtään luotettavampi kuin davidin testitkään......ajattelin vaan, että josko sillä näkyis paremmin, onko raskaana vai ei....no jaa, sen näkee sitten aamulla. Pissattaa vaan koko ajan...
Lueskelin tuossa 4 vuoden takaisia raskausoireita, kovista menkkakivuista kärsin silloin, kun testasin plussan,pissatti useesti, sen jälkeen tuli kova väsymys ja etova olo...nyt ei ole oikeestaan mitään oireita, jos ei tuo pissatus sitten ole raskausoire ja painon tunne alavatsalla....tiedä näistä.
 
Torstai tuohan kuulostaa lupaavalta, toivotaan että kaikki olisi hyvin ja näkisit huomenna pienen sydämmen sykkivän :heart: Tsemppiä ja peukut on pystyssä huomiselle! Eikä mullakaan kyllä ole mitään raskausoireita...

Kiitokset onnitteluista! Pikkuhiljaa kurkin tuonne odottavien puolelle.... Plussatuulia tänne kovasti! Mä palailen sitten, jos vaan takas huolitte, jos tässä ei käy hyvin!
 
UusiVauva82 niin tuttu tunne.. täälläkään ei sitten yhtään mitään tapahdu!

kp32 eikä menkkoja eikä plussia. Tilasin vasta viikonloppuna lisää testejä joten nyt odottelen että ne tulee postissa ja testaan sitten varmaan loppuviikosti. :mad: Alkais jo uusi kierto niin pääsis tästä tuskasta!!!
Ei mullakaan kyllä mitään oireita ole, ei oo tissit kipeet eikä oikein muutakaan. Välillä ehkä vähän vihloo alavatsaa mut ei sen kummemmin. BLAAAAHHH!!! Odottavan aika on PIIIIIIITKÄÄÄ!!!

torstain arvot näyttää kyllä aika positiivisilta!!!

Yritin tuossa miettiä että mitä kaikkia poppaskonsteja sitä tuli ekan yrityksen aikana koitettua. No se greippimehu, foolihappo, monivitamiini tuli mieleen, mutta mitäs muuta vois vielä koittaa? VINKKEJÄ OTETAAN VASTAAN! :wave: Niin ja vähähiilarisella olin kans silloin ku tärppäs ja olen nytkin ollut jo kuukauden verrran. Raskauskilojen pudottaminen olis kans tavoitteena ennen joulua, sen ainakin pitäisi myös auttaa.
 
Danuli onnea plussasta!

Ja Torstai toivotaan että saat hyviä uutisia!

Sannuli79 ja UusiVauva82, tiedän tunteen. Viime kierrossa minulla oli sama tilanne, ei plussaa mut ei menkkojakaan. Täti tulikin vasta kp 35 (yleensä ollu 25-29 päivän kiertoja). Itsellä ilmeisesti antibioottikuurin takia kierto piteni. Toivottavasti tilanteenne selkeytyy pian, on inhottavaa elää epätietoisuudessa!

Mulla taitaa olla joko tänään ovispäivä tai sit oli eilen. En oikein tiedä kun en tikuta. Tänään on kp 15. Epäselvä tilanne siks kun ovislimat on loppu tänään mut vasta tänään on ollu vatsannippailuita. Eilen illalla (ällövaroitus!!) tuli ns. limatulpan tapainen pyyhkiessä, eikös se olis oviksen loppuhuipennus vai oonko ymmärtäny väärin?

kattiina taidetaan jännäillä samaan aikaan!! Paljon plussaonnea meille kaikille!! :D
 

Yhteistyössä