<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

tulin ilmoilee itsestäni...plussa tuli äsken dpo 15 (suunilleen, en tehnyt ovistestejä) ja kp 26/25 (noin). Ihan selkeä mutta ei mikään tosi vahva. No en iloitse ennen kuin varhaisultrassa näkyy sykkeet. Pitäs huomenna soitella neuvolaan ja ruinata lähetettä (TM 07/2011 takana). Eli en siirry odotuspuolelle ennen sitä. En tiedä, pelonsekaista fiilistä. Tässä kierrossa oli apuna "stressittömyys" (vaik kylhän sitä välillä pakostakin mietti), mutta tikut jätin kaappiin ja aika rentoa peiton heilutusta oli. Greippimehua join tosi paljon :LOL: eli yk 4 nyt sitten tärppäsi tuon TM:n jälkeen.

Torstaille onnea! Ja samoin danulille!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Bubba!
Tänään tuli loraus valkovuotoa joka oli rusehtavaa, mitäs tuo nyt sitten on?? kiinnittymisvuotoa :O En nyt jaksaisi kyllä siihen vielä uskoa, että heti tärppäisi. Ehkä jotain kierukan jälkeisiä juttuja tai mitä lie..
MeaMinnis 16/29 yk 1
 
********Perjantai 4.11.2011************




Mukana:


Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp3/32..........yk2
UusiVauva82..................02/08........kp3/31-34.......yk3
Lumikide...................poika 03/10.....kp5/31..........yk2
zasmin.....................poika 11/09.....kp9/29...........yk 1
lupo............................10/10..........kp14/?..............yk1
murmis.........................................kp15/27-28.........yk1
Tyllerömamma............4/10............kp15/28-40.........yk7
MeaMinnis..................01/08...........kp16/29............yk 1
neito..........................05/10...........kp18/30............yk2
mihu........................../00...............kp18/28-31.......yk5
kattiina.......................12/09...........kp21/27-30.......yk1
BiBa...........................10/09...........kp22/32............yk4
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp23/28-32.......yk10
samaria.....................2/10.............kp24/28............yk 6
salamanteri85............poika 8/08.....kp24/30-90.......yk2
funny87....................poika 11/09.....kp26/35-48.......yk4
tiiru...........................poika 5/10.....kp27/32............yk5
Littlestar....................2010.............kp28/28?...........yk1
_TiNy_.......................poika1/05......kp28/26-28.......yk10
DsariaL......................2010.............kp29/28?...........yk1
misupai.....................tyttö 02/08.....kp35/28............yk5
Hipsu86....................poika11/10.....kp37/28............yk4
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp47/25-26.......yk2
santsu_82.................poika7/10.......kp51/29............yk4
Miraaz......................tyttö 10/10......kp54/28-48.......yk1
satuliina....................poika..............kp63/27-29.......yk2

TAUSTAILIJAT

Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ

Plussanneet 2011:



Marraskuu 2011:
Bubba

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille!:):heart:

Täällä ei mitään uutta, kp 14 menossa eikä mitään hajua että missä mennään oviksen tai minkään muunkaan suhteen. Mielenkiinnolla odottelen, jotta minkälaiseksi kierto vakiintuu ehkäisyn lopettamisen jälkeen, kierron kestosta ei siis ole tietoa. Olen saanut oltua stressaamatta(no joo yk 1 siis menossa...;)) tai ajattelematta koko yritystä ja toivonkin että näillä fiiliksillä mennään pitkään. Vaikka varmasti jos odotuksen odotus pitkittyy niin jossain vaiheessa meno muuttuu. Ovistestit saa toistaiseksi jäädä kauppaan. Ekan kohdalla niillä testailin muutamaan kertaan, mutta en saanut niitä oikein toimimaan ja esikoinen saikin alkunsa yllättäen sitten siitä kierrosta kun ei jaksanut stressata koko vauva-asiaa.

Mukavaa viikonloppua sisaret!!:wave:
 
Onnittelut kaikille plussanneille!!

Täällä odotellaan rauhallisin mielin, että tuleeko täti vai ei.. Odottavan aika on vain pitkä :D. Mutta yritetään mennä rennolla tunnelmalla.

Tuli vaan mieleen, että minulla on pikkujoulut tulossa ja periaatteessa tädin pitäisi tulla reilusti ennen niitä, jos on tullakseen, mutta entäs jos se ei oel tullut eikä testi näytä positiivista, niin mietin, että uskaltaakohan tuota ruoan kanssa nauttia viiniä lasillisen pari. Sitten tietty jos plussa tulee, niin ei todellakaan (että se siityä työkavereilta salaamisesta :D, onneksi ei ole kuin yksi työkaveri pikkujouluissa mukana, eikä hän kyllä kerro eteenpäin).

Mutta tietäähän sen, että jos loppuu kahvin juonti, et ota ruoan kanssa viiniä/siideriä, niin hetihän se on on utelu. Ja esikoinen täyttää vuoden päästä 3, niin johan sitä vahditaan, tehdäänkö toinen nyt :D.
 
Sannuli toi on niin kauheeta. mulla on aina ollu tosi runsaat menkat ja yöt on kauheeta vessassa ravaamista, kun joka käännöksessä tuntuu että jostain tulee yli. Toivottavasti ei tuu enää toista vuotoo tän raskauden aikana.

Bubba onnittelut :flower:

kattiina vaikka olisit raskaana ei lasillinen tai pari viiniä kyllä haittaa yhtään jos sen harvoin ottaa. mullakin on kyllä periaate, että raskaana en käytä alkoholia, kun en sitä muutenkaan käytä oikeastaan koskaan. Mutta en kyllä yhtään pahalla katso jos joku mamma maha pystyssä juo ravintolassa ruuan kanssa tilkan viiniä. Kahvia kyllä menee kupillinen silloin tällöin. esikoista odottaessa alkuraskauden kuvotuksen jälkeen töissä join kahvia melkein joka päivä sen maksimi määrän mitä suositeltiin :D

MeaMinnis kiinnittymisvuoto tulee yleensä viikko-kaks viikkoo hedelmöitymisen jälkeen, mutta joillakin tulee vähän välivuotoa joskus ovulaation aikoihin eli epäilisin että sulla oli sitä. Voihan se olla jotain ihan muutakin :D
 
Viimeksi muokattu:
Torstai Kiitos kommentista :). Edellisessa raskaudessa join lopu puolella tilkan siideriä tai häissä alkumaljan. Mietin vain, että oliko alkuraskaudessa jotain omia juttujaan. Mutta niin taidan tehdä, että tilkan juo ja eipähän kukaan vahdi onneksi montako juot, kieltäytyminen on ehkä se selvin merkki. Kunhan nyt sinne asti edes päästään.
 
Nöhvi
DsariaL: onko koirulin tilasta mitään uutta? Toivottavasti on paranemaan päin!

zasmin: tervetuloa :wave:

Bubba: onnea :flower:

kattiina: ihan samaa mieltä torstain kanssa, ei se lasi tai pari mitään haittaa. Itse ainakin ajattelin elää ihan normaalisti ennen kuin se plussa (toivottavasti) joskus pärähtää. Kyllä mä sen punaviinilasin taidan ottaa viikonlopun kunniaksi, vaikka en tiedä onko tärppi käynyt. En nyt siis ehkä ihan kaatokännejä vetäisi jos on mahdollisuus että on raskaana, mutta en pidä lasia paria pahana. Raskaana ollessa en itse halua ottaa tippaakaan... mutta sitä odotellessa.

On: kp47!!! Voi järkytys mihin lukuihin tässä mennään :O Tuntuu pikkasen pitkältä kun normikierto on 25 päivän kieppeillä. Oviksesta on nyt noin viikko, koska saa testata?? Ei meinaisi malttaa odottaa... olen ollut tuntevinani nippailuja mahassa ja kylmissänikin olen ollut, mutta se voi johtua ihan mistä vaan. Kun aloin odottamaan esikoista, niin just päivä pari ennen plussaa tuntui semmoinen "kouraiseva" kipu. Nyt sitä odottaa koko ajan, että voi kun tulisi samanlainen tunne! Vaikka eihän kaikki raskaudet mene samalla tavalla. Mutta mutta... no muutama päivä vielä. Luteaalivaihe on ollut siinä 10-11 päivän tienoilla, joten luulisi että jotain selvyyttä tilanteeseen tulee pian!
 
Oli pakko tulla sanomaan, että minulla myös tuntui 3 päivää ennen esikoisesta plussaamista kouraiseva menkkakipu jonka tulkitsin kiinnittymisestä johtuvaksi. Samalla lorahti kunnolla valkkaria pikkareihin. Nöhviä kompaten odottaisin samanlaista tunnetta toisellakin kerralla vaikka niinhän se on että jokainen raskaus on omanlaisensa.
 
Onnittelut Bubba!

Nöhvi, mä tiesin viimeksi ennen raskaustestin tekoa olevani raskaana kun pissan haju muuttui voimakkaaksi. Se oli sellainen muutos jota en voinut kuvitella. Nyt sitten on toiveet korkealla kun eilen alkoi pissan haju muuttua voimakkaaksi. :D Ei siis ole mitään tulehdusoireita ole. Tietty sitä odottaa samanlaisia oireita mitä on aiemmin kokenut. Nyt sit pelottaa että tää muutos johtuukin ihan muusta! Menossa on kp 19/30, nyt odotan 28 päivän kiertoa. Joten voi olla liian aikaista raskausoireille. :confused: On tää vaikeaa kun toive on niin kova pikkuisesta!!

Missä vaiheessa teidän muiden raskausoireet on alkaneet edellisessä raskaudessa? :)
 
Nöhvi: kiitos kysymästä. Koiran vointi on menny hieman parempaan päin! Koira sai katetrin ja tötterön päähän ja ilmeisesti se tötterö siinä pään ympärillä ärsyttää niin kovasti, että koira päätti alkaa tervehtymään... :D Eikun ihan tosissaan, on alkanu nyt pieniä hetkiä seisomaan ja kävelemään. Kovin pitkiä aikoja ei jaksa vielä reissata, mutta pääasia, että liikkuu. Pääasia, että ei nyt pitäisi olla hermoissa vikaa, vaikka kipeä vielä onkin.
Mie oon aikaisimman plussan saanu n. dpo10, että sitä ennen ei varmaan kannata ees testata.... Ja eikös joissain testeissä oo teksti, että voi näyttää plussaa 4 päivää ennen menkkojen alkua...??

Neito: esikoisen raskaudessa oireet alkoi tosi aikasin, mutta tässä keskenmenneessä vasta viikko-kaksi plussan jälkeen.

EI kerennykään nyt enempää... kiire tuli...
 
neito kyseli oireiden alkamisesta, minulla alkoivat oireet esikoisesta melkeinpä heti sen kiinnittymisen jälkeen. Ensioireina vilutus ja kipeä olo iltaa kohden sekä pieni lämpö, tissit ja nännit tulivat älyttömän kipeiksi, pissalla ravaaminen ja semmoinen "outo" olo mitä ei ollut ennen ollut, sellainen että tiesin olevani raskaana vaikka ensimmäinen kerta olikin. Pian positiivisen testin jälkeen (jonka siis sain 3 päivää oletetun kiinnittymisen jälkeen) alkoi armoton nälkä ja väsymys sekä vatsa oli sekaisin.

Nyt on kaikki ovistikut käytetty yhtä lukuunottamatta. Säästän sen ja käytän vasta sitten kun alkaa tuntua itsestä siltä, että ovis olis tuloillaan. Nyt ei tunnu vielä yhtikäs mitään. Epätoivo meinaa iskeä, olen aika varma että tämä kierto venyy jonnekin kauas hamaaseen tulevaisuuteen :/ No ei se auta, kaikella on tarkoituksensa. Nyt mennään kuitenkin joka toinen päivä peittoja heilutellen joten eiköhän siellä ole varuiksi aina muutama simppa uiskentelemassa valmiina.

DsariaL, mukava kuulla että koirulin vointi on kohentunut!
 
Bubba Paljon onnea! :flower:

On tää kuumeilu kyllä rasittavaa! En osaa ajatella enää mitään muuta kun vauvoja ja raskaaksi tulemista. Tää häiritsee mun työtä ja arkea muutenki :| Ja nyt menossa vasta yk 1. Mitenköhän hulluksi mä vielä tuun, jos ei tärppääkkään useampaan kiertoon?!?!? Onko muilla vastaavanlaisia fiiliksiä? Te jotka meette tjot meiningillä pystytte siihen? vinkkejä?

Nyt on ollut parina päivänä ilmeisesti ovislimoja, mutta luin, että limat tulevat ennen ovista ja loppuvat heti kun munasolu on irronnut. Tänään ollut vielä limoja, joten mitenhän pitkälle se ovis menee? Mulla kuitenkin tosi säännöllinen kierto, eli jääköhän luteaalivaihe liian lyhkäseks :'( Ens kierrossa otan kyllä tikut käyttöön for sure!
 
********Sunnuntai 6.11.2011************




Mukana:




misupai.....................tyttö 02/08.....kp3/34............yk6
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp5/32..........yk2
UusiVauva82..................02/08........kp5/31-34.......yk3
Lumikide...................poika 03/10.....kp7/31..........yk2
zasmin.....................poika 11/09.....kp11/29...........yk 1
nellinu...............tyttö 08/10............kp 14/27................yk3
lupo............................10/10.........kp16/?..............yk1
murmis.........................................kp17/27-28.........yk1
Tyllerömamma............4/10............kp17/28-40.........yk7
MeaMinnis..................01/08...........kp18/29............yk 1
neito..........................05/10...........kp20/30............yk2
mihu........................../00...............kp20/28-31.......yk5
kattiina.......................12/09...........kp23/27-30.......yk1
BiBa...........................10/09...........kp24/32............yk4
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp25/28-32.......yk10
samaria.....................2/10.............kp26/28............yk 6
salamanteri85............poika 8/08.....kp26/30-90.......yk2
funny87....................poika 11/09.....kp28/35-48.......yk4
tiiru...........................poika 5/10.....kp29/32............yk5
Littlestar....................2010.............kp30/28?...........yk1
_TiNy_.......................poika1/05......kp30/26-28.......yk10
DsariaL......................2010.............kp31/28?...........yk1
Hipsu86....................poika11/10.....kp39/28............yk4
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp49/25-26.......yk2
santsu_82.................poika7/10.......kp53/29............yk4
Miraaz......................tyttö 10/10......kp56/28-48.......yk1
satuliina....................poika..............kp65/27-29.......yk2

TAUSTAILIJAT

Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ

Plussanneet 2011:



Marraskuu 2011:
Bubba

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille!
Jaksuja tarvitseville :hug:

piinailijoille plussia!

Omaa... alaselkää särkee, tissejä kohelmöi,pissalla ravaan, lämmöt aamulla 35,9 tänään 36,3 iltaisin 36,8-37, töissä tulee palelu kohtauksia ja välillä hikoilu kohtauksia. Tiedä sitä onko normaalia pms vai jotain muuta :whistle: ;)
mutta odotellaan odotellaan.
 
tyttö 08/10 kp 14/27 ja yk 3
Sori olin unohtanu päivittää tilanteen :/

Torstaille ihan kasapäin onnitteluja! Ihanaa kun tollasiakin ihmeitä tapahtuu! :) Oon oikeesti tosi hyvilläni sun puolesta! Ja kuulosti hyvältä toi mitä meinaat kaverilles kertoa! Nyt kun oma kaverini on raskaana niin kieltämättä tuntuu aika pahalta kuunnella hänen raskausselityksiä KOKO ajan :( En tahtois olla tällänen ystävä, mut kieltämättä harmittaa kun tuntuu ettei kaveri välitä yhtään mun tunteista (tietää että yritetään). On esimerkiks lainannu kaikki mun äitiysvaatteet, eikä sanallakaan vihjannu et antaa ne takasin kyllä jos meillekin plussa tulee :(

..Vähän muutenkin mieli maassa. En jaksa ovista tikuttaa kun ei hyödyttäny viimekskään vaikka satavarmasti oviksen aikaan peittoja heiluteltiin.

Nyt lähden saunaan.

ps. Onnea plussanneille ja halit tädin kohdanneille :hug:
 
Voi kökö, teksti katosi. No kuitenkin, listaan voi päivittää kp 2/34 tänään ja 3/34 huomenna. Eli siis milloin nyt päivitetään niin laitoin nuo molemmat.

Olen enempi kirjoitellut tuolla ennen joulua plussaa toivovien kanssa, mutta nyt ajattelin että täytyypä täälläkin, kun ollaan kaikki samassa kakkosta toivovien veneessä!

Katsellaan kuinka tässä kierrossa käy, Multitabs Raskaus-vitamiinia ostin, jos auttaisi, tikkuja en aio ostaa nytkään. Toivottavasti tässä kierrossa ovis on kohdallaan ja ajattelin että sellainen parin päivän välein siemenet sisään voisi olla hyvä tahti. Olisi koko ajan roinaa sisällä odottamassa vastapuolta ;) Tyttötoiveita siis esikoisen taholta ;))

Viikonloppuja ja onnea plussanneille sekä haleja tädeistä!
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville!

ON: Voihan öklötys ja kipuilu. Ei ole ainakaan parissa viime kierrossa ollut ennen menkkoja kipuja, alkaneet tulvana. Esikoisesta oli pitkään menkkakipuiluja ja silloin
odottelinkin menkkoja alkavaksi, kunnes tajusin testin tehdä. Tänään on ruvennut öklöttämään, luulen, että johtuu kyllä täysin syömisistä, mutta toiveitakin on.

Vielähän tässä olisi viikko kuitenkin ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, joten en uskalla kyllä liian toiveikas olla.
 
Nöhvi
salamanteri: se oli kyllä jännä tunne! Toivottavasti koetaan sama uudestaan ja pian :)

neito: toivotaan että oire tarkoittaa plussakiertoa :) ja oireiden alkamisesta... no ainakin plussaa edeltävinä parina päivänä odottelin menkkoja alkavaksi, joten kai mulla jotain jomotuksia oli? Alussa oli lähinnä mahakipuja. Vitsit miten muistaa näin huonosti parin vuoden takaisia juttuja?

Dsarial: ihana kuulla että koira on osoittanut paranemisen merkkejä! Toivottavasti rassu paranee pian!

Murmis: meillä oli miehen kanssa alunperin tarkoitus mennä tjot meiningillä ja joo eihän siitä mitään tullut. Nyt mä olen ovistikkujen suurkuluttaja ja vähä vapaa-aika menee vauvajuttuja lukiessa netistä. Eli ihan täys överiksi meni taas tääkin :D Ja noista limoista... mä olen käsittänyt että se on tosi yksilöllistä, eli ei välttis lopu heti oviksen jälkeen.

Neiti näpsän äiti: oireet kuulostavat lupaavilta :) Koskas meinasit testata?

nellinu: jaksamista!

on: muakin on palellut ehkä tavallista enemmän. Ja lämpöä oli 37,3, mutta se oli päivällä Muuten ei kai ihmeempää. Tänään on dpo 8 tai 9. Hetki vielä pitäisi malttaa siis.
 
Voi kiitos nellinu! :heart: Ja harmittaa toi sun kaveris käyttäytyminen :( Ymmärrän että hän on innoissaan raskaudestaan mutta jossain siinäkin raja menee, mutta ihanasti tuet häntä lainaamalla vaatteita tilanteestas huolimatta.

oireista luulin ettei mulla ole mitään raskaus oireita, mutta kun luen teidän oireita niin onhan mulla ollut. noin viikko ennen plussaa tuli suolakurkku himo ja plussan jälkeen en oo pystyny ajatteleenkaan suolakurkkuja. En muista oliko ennen plussaa vai sen jälkeen toi että vessassa haisi mun mielestä usein tosi pistävä ja voimakas virtsa. Samoihin aikoihin selkäsärkyä, joka myös hävisi noin reilussa viikossa. Alle viikko plussan jälkeen alko kauhee palelu, joka on jo ehkä vähän lieventynyt. reilu viikko plussan jälkeen oli kauhee nälkä koko aika, ihan mahaa jotenkin särki ja tavallaan närästi, mutta mitään muuta ei tehnyt mieli kun oikeeta kunnon ruokaa. makee ja muu "pikku suolanen" kuvottaa. n. rv 6 alkaen usein kauhee pissahätä. Tulipas paljon oireita :D
 
Huoh...Luulin oviksen olevan silloin pari (?) viikkoa sitten, mutta viivat ei testissä ihan yhtä vahvat olleet ja eihän ne menkatkaan ole alkaneet. Eli kiertoni venyy taas järjettömiksi. Ennen ekaa raskautta ne oli jopa reilut 80 päivää. Yrityskertojen määrä vuodessa on aika minmaalinen tällä kierrolla. Mutta jospa sitä joskus taas raskautuisi.

Olen lukenut kuulumisianne tasaisesti. Nyt vaan muutenkin stressiä elämässä, niin ei aina jaksa kommentoida. Paljon tsemppiä kaikille!! Paljon plussatuulia!! :)
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä plussaa odottaville!:)

Mä kans aloin syödä noita raskaus monivitamiineja kun jätin pillerit pois,jos niistä olis jotai hyötyä.Ei niistä ainakaa haittaa oo :D Kaikkee täytyy yrittää:) Ovistikkuja en viimekskää käyttäny enkä aio nytkää,en varmaa ees osais käyttää niitä:p:saint:

Tämä on nyt vaan odottelua ja odottelua,tylsää,tylsää!: /
 
Lisä päivitykset tehty :)

omaa.. testaamista en ole vielä ajatellut, mutta voipi olla että tiistaina ehkä testailen :whistle:
mulla on ilmaantunut myös nännikipu riesaksi.
Ainiin aamulla testasin lämpöjä heti herätessä suusta joka näytti 36,4 ja sitten kainaloista toinen oli 37,4 :O ja toinen oli 37 luulen että lämpö johtui siitä kun on peiton alla ollut tai jotain. Noh sitten nousin ylös oluohneeseen ja siellä mittari näytti taasen 36.4, joten kyllähän tuossa olisi kumminkin lämmöissä jonkin moinen korotus. Mutta paha mennä n äin sanomaan kun en aina noita lämpöja jaksa mittailla niin en tiedä mitä ajatella. :)
Viime yönä nukuin vaivaiset 12 ja ½ yöunia, ja väsytti vielä sen jälkeenikin ja väsyttää vieläkin, aivastelukin on tullut kaveriksi.
Mutta siis mahdollisesti saatan jos jaksan ja haluan niin testailen tiistaina.

:)
 

Yhteistyössä