<3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

Pahan ilman lintu paljon onnea prinssille ja koko perheelle!:heart::flower:

Natelle jaksamista loppurutistukseen, jännää=).

Ruttu lämpimästi tervetuloa minunkin puolestani ja onnea tyttölupauksesta!:heart:

kääkkis mulla ollut hedelmät himona joka raskaudessa ja tomaatit myös ja hedelmä/vihannesosastolle aina hirvee hinku ostoksille:D.

Cherrie tuo on niin tuttua, kyllä on useimmilla mielipiteensä sanottavanaan lapsiluvusta ja kotiäitiydestä. Mulle ei kukaan kyllä noin suoraan ole tullut sanomaan, paitsi sisko jonka kommentti satutti kun kerroin että olen raskaana hän hymähti ja sanoi että kyllä sun joskus on mentävä töihin. No tavallaan ymmärrän kun hän itse haluaisi lisää lapsia yhden lisäksi mutta ei vaan ole saanut. Toisaalta sitten taas kun on niin läheinen niin olisin toivunut tukea ja sitä että olisi ollut onnellinen mun puolesta. Meille tulee lapset helposti ja se tuntuu olevan monelle kova paikka.

(.) täällä olo ihan ok, sokeritkin asettuneet taas ihan aloilleen. Viikko vielä synnytystapa-arvioon, en muista koska olisin ollut näin malttamaton odottaessani ultraa:).
Ihanaa kun edessä pitkät pyhät ja mökille varmaan suunnataan.

Toivon kaikille paljon aurinkoa ja hyvää pääsiäistä ja parasta vointia!=)

unikettu ja tyttö poks 35:O:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Pitkästä aikaa jos tännekin muutaman sanan saisi kirjoitettua!

Onnea kovasti pahan ilman lintu!

Tsemppiä kaikille jotka sitä tarvitsevat!

Minulle ei ole kukaan tullut sanomaan lapsiluvusta yhtään mitään. Ainoastaan minun mummo kysyi että aiotaanko vielä tehdä lisää kun ikäkään ei ole vielä esteenä. Vastattiin vain että aika sen kertoo. Muita kommentteja ei ole tullut.

Alkaa niin kyllästyttää tämä olo. Saisi jokunen viikko mennä nopeasti ja poika tulla ulos!

Tiivi-Taavi & Hemuli 34+0
 
Kiva Cherrie_ jos laitat uuden pinon :)

Meille ei ole kyllä tullut ikäviä kommentteja vielä, anoppi vain mietti oliko ihan suunniteltu vauva, kun kolmosen jälkeen toitotettiin että lopetettiin jo :D Kolmanteen asti kyseltiin kyllä, että " no koskas teette vielä yhden", mutta kumma juttu, enää ei kysellä. Onnitteluja on tullut kyllä kaikilta ja aika matalaa profiilia olen asian kanssa vielä pitänyt.

Teitä on kyllä tosi monta jo loppumetreillä :O Toivottavasti saadaan kuumeilupuolelta lisää porukkaa, ettei pino hirveästi hiljene :rolleyes:

Mukavaa Pääsiäistä !!

kääkkis ja sisu 10+4 ( 10+2 )
 
Cherrie Uskomattoman ärsyttäviä kommentteja oot kuullut :kieh: tää aihe on kyllä sellainen joka saa keittämään yli...AINA ihmisillä on jotain valittamista jne. ikävää kommentoitavaa. Mä oon kans kuullut joskus kaupan kassalla, odotinkohan kolmatta ja mulla oli esikko kävellen ja toinen vaunuissa...mummo kysyi kumpi on vaunuissa ja sanoin poika, niin totes vaan, että "voi voi kyllä seuraavan täytyy olla jo tyttö!" |O
Enään en jaksa edes suuttua moisista, mielipiteensä kullakin. Mut suututtaa, kun kaikki ei vaan osa ilmaista asioita kauniisti...töksäytellään ja ei ajatella, että ne voi tuntua pahalta. Lapsiperheitä on helppo arvostella :whistle: toikin on inhottavaa, että raha/työura vedetään mukaan kuvioihin.... eiköhän jokaisen oma valinta millä uralla etenee....het ajatellaan, että kotiäidit on yhteiskunnan siivellä,äh ärsyttävää. antaa mennä toisesta korvastas isään ja toisesta ulos :LOL:

On tässä kyllä joutunut uusimaan suodattimet ja unohtamaan kokonaan muiden mielipiteet. Meillä mun isä ei suoraan mulle sanonut mitään, kun sanoin tästä neljännestä, mutta siskolle oli maininnut rahanmenosta ja miten työelämässä jää "jälkeen" kun on aina pois :( Tosi kivaa miten näköjään sukulaiset "iloitsee" asiasta.
Onneksi sisko ja ystävät on aidosti innoissaan, ei tarvi yksin hehkuttaa. Ja toki mies ja pojat odottaa vauvaa :D
Sehän se pääasia.

Kiitos muuten Cherrie jos laitat uuden pinon :) mä oon huono näissä....en oo kyllä kokeillutkaan, mut en uskalla luvata osaavani.


Hyvää pääsiäistä kaikille! Ja vointeja meheviä jokaiselle :heart:

Delila 15+4 :heart:
 
Mukavaa, että on tällainen neljättä odottavien palsta, tuntuu, että on niin harvinaista, että on yli 3 lasta :)

Mua ei edelleenkään näy tossa alun pinossa, mutta oon muutaman kerran laittanut omat tietoni tänne eli tässä vielä kerran:
Tambers, LA 11.11. K-PKS

Ens viikolla meen VU:aan, odotan jo innolla sitä!

Kohta alkaa viranhaku, enkä todellakaan aio haastattelussa sanoa olevani raskaana... muutenhan saa heittää hyvästit viransaamiselle! Oon vaan miettinyt sitä, että mitä jos joku haastattelija oikeasti kysyy suoraan, oonko raskaana, vaikka tiedän, että ne ei sais kysyä sitä. Mielestäni siinä tilanteessa ei kannata sanoa, että "eihän tuota saa kysyä", koska se kuulostaa siltä, että on raskaana. Oon miettinyt, että pitääkö siinä tilanteessa vaan valehdella, että en oo raskaana. Vai onko sekin jokin tuomittava teko? Miten te muut tekisitte, jos teiltä suoraan kysyttäisiin sitä haastattelussa ja siis olisitte raskaana, mutta se ei näkyisi vielä?

Eilen selvisi, että hyvä ystäväni on samaan aikaan raskaana, mikä oli todella kiva yllätys! Vertaistukea ei koskaan ole riittävästi, hyvä että tällainen palsta on olemassa.
 

Yhteistyössä