<3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

Cherrielle kovasti tsemppiä ja onnea matkaan!!! Johan sä saisit lähteä hakemaan nyyttiä :heart:
Ihanan jännittävää....oon lukemas käynyt välillä, mutta laiskasti kirjotellut. Nyt ryhdistäydyn ja pitihän mun kommentoida, kun täälä on niin jännät paikat menossa :D

kääkkis82 onnittelut poikalupauksesta :) teillähän menee sitten hyvin lapset jako tytöt ja pojat :D

Pe voimia sinne pojan kanssa :hug: toivottavasti kohtaukset pysyy kurissa. Ja tsempit viimeisille viikoille. Hui kun jännittävää, pian säkin pääset vauvaa hakemaan :D

Menen jo sekaisin laskuissa ketkäs kaikki täälä onkaan jo lähellä h-hetkeä :whistle: täytyy tarkemmin katsoa kaikkien viikot ja lukea ajatuksella. Käyn aina välillä kurkkimas uudet viestit täälä, mut sit on lapset ja muut hälisemässä, niin ei voi keskittyä kunnolla. Nyt on hiljainen hetki....pojat päiväkodissa ja esikoinen on leirillä. Itse alan valmistautua iltavuoroon töihin. Onneksi enään muutama hassu viikko töitä ja sitten alkaa kesäloma :D ja äippälomaa odottelen myös, aloitan siitä sitten suoraan senkin kesäloman jälkeen eli työt on pian tehty tällä erää =)

jaanino voimia väsymykseen! Se on kamalaa, kun voimat pois ja väsyttää. Mullakin ajoittain hetkiä, jollon iskee kamala väsymys, mut oon kyl vielä ollut aika pirteä ja onneksi ne on ohimeneviä väsykohtauksia. Mut tiedän tunteen, jaksuja sinne!! :hug:

Misu78 ihanaa loma häämöttää :D oikein ihanaa ja nautinnollista kesälomaa sulle =)

Helteistä oli puhetta ainakin..... mulla on mennyt niiden osalta hyvin. Tänään ei kyllä ole helteestä tietoakaan, kylmä :| mulla kun oli alkuraskaus ja koko kevät sitä palelua, niin mä oon kyllä oikeastaan nauttinut helteistä :) mulle ei oo vielä tullut liian kuuma, paitsi töissä on alkanut olla hiostavaa ja inhottavaa, kun 5min. töissä oltua on jo hiestä märkänä. yöks! Oon kyllä alkanut vähän himmaamaan tahtia, en juokse pää kolmantena kaiken aikaa....ehtii ne hommat tehdä rauhallisemmallakin tahdilla ja jonkun verran voin vedota tän raskauden piikkiin ettei työteho ole samanlainen kuin ennen :p

Muuten omaa napaa voisin vähän laittaa tulemaan, kun tuoreita neuvolakuulumisia ja ultrallakin katsottu :D elämäni ensimmäisen kerran sitten joudun aloittamaan sokeriseurannan ja joutuu sitten siihen raskausdiabetes seurantaan neuvolassa, kun mulla se paastoarvo oli just sen mitä se sai olla. Tarkkaa on touhu, mutta pääasia, että vauvan parhaaksi asiat tarkistetaan =) mietin täs että kannattaa luottaa omaan vaistoon....oon mä ajatellutkin, et hyvä se sokerirasitus, että saa tietää onko arvot ok ja jos ei niin seurataan. Ja näin pienestä kun kiinni jäin, niin en huolehdi, mutta tuleepahan jotain itsekuria ja tolkkua tähän herkutteluun :ashamed: mulla on niin paheena toi mässäily..... onkin hauska, kun luin et jaanino ainakin puhui ruokahaluttomuudesta ja ettei maistu mikään, niin täälä ei ole sitä ongelmaa :kieh: ihan ärsyttää, kun jätskiä tekis mieli koko ajan ja ruokakin maistuu kiitettävästi!!
Neuvolassa muuten kaikki hyvin ja ultran mukaan vauva voi hyvin :heart: salaperäinen kaveri on masus, ei taaskaan meinannut näyttää naamaa eikä puhettakaan, että vilauttais haaroväliä :D kyllähän mun uteliaisuuteni heräs, kun ultrattiin, mut ei osannut sanoa kumpi masus olis. Pääasia kuitenkin, että kaikki muuten näytti olevan hyvin. Liikkeitä tuntuu ja vauva myllää masus kovasti.SF- mittaki jo 24cm...kyllähän toi maha jo näkyy ja tuntuu reilusti :)
Vointi on kaikinpuolin hyvä. Tää aika menee ja viikot vierii. Kaikille mammoille paljon voimia masujen kans , koitetaan jaksella :wave:

Delila 26+1 :heart:
 
Käyrillä käyty synnärillä, käskivät tulla eilen näytille. Tänään oli aamulla äitipoli ja takaisin kotiin laittoivat. Jatketaanpa kypsyttelyjä perjantaihin, silloin on seuraava äitipoliaika... Toivoin kyllä käynnistystä, mutta lääkäri ei ollut samaa mieltä.

Cherrie_ 41+5
 
cherrie :hug: ultrasvatko? Sanoivatko vauvan koosta mitään? Tosi kurja et pitää venyttää kun tossa vaiheessa on io tosi tukala olla ! Mulle on menny toinen pojista kaikki 2 päivää yli :ashamed: ja silloin otin itkupotkuraivareita ja se oli vaan 2 päivää! Mut tsemppiä ja toivotaan etteivät enää perjantaina pistä sinuu kotiin.

Eilen syntyi lähisukuun pieni tyttö josta tulee meidän kummityttö :heart: ihanaa kohta pääsee tuoksuttelemaan vauvan tuoksua jos tää oma odotus menis nopeemmin näitä vauvoja hoidellessa :D mä oon niin malttamaton!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Cherrie: Ei ole totta :O Mä niin toivoin, että olisivat nyt käynnistäneet, kun mulla on itsellä mennyt 2 raskautta sen 2 viikkoa yli LA:n : /

Hauskasti kyllä meillä menee tämä sukupuolijakauma tosiaan :D Vähän niin aavistinkin, että toinen poikahan se siellä masussa köllii, kun tuntemukset on tismalleen samoja kuin ed. raskaudessa :)

Delila: Mulla on kanssa ton aamupaasto-arvon kanssa yhdenlaista vääntöä, vähän stressaa, kun on joka kerta yli 5, korkeimmillaan 5,4 : / Ylitystähän ei vielä ole tullut, mutta läheltä on tuon pari kertaa liipannut. Ruuan jälkeen ei ole tullut kuin yksi ylitys ja se oli kyllä oikeastaan aivan puhdas oma moka, mutta tulipahan kokeiltua :kieh:

kääkkis ja sisu 21+4
 
Huomenta!

Kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia, Delila :)

Mä en ole osannut tuntemuksista päätellä oikein mitään vauvan sukupuolesta. Kaksi edellistä raskautta oli oireiltaan aika samanlaisia, ja tyttö ja poika tuli. Vähän enempi tyttöolo, mutta vois se poikakin olla...? Äitikin sanoi, että nyt on vähän epämääräinen. On siis veikannut kaikki meidän vauvat oikein :)

Jaanino, juu yliaikaiskontrollissa katsotaan aika tarkkaan ultralla, että kaikki on ok. Kooksi arvioi 3600g, mutta mittojen ottaminen oli aika hankalaa, heittoa voi olla. Mutta jos maksimissaan 500g menee metsään, niin ei ole vielä paha. Kuopuskin oli reilu 4kg ja ponnistusvaihe oli tosi helppo.
Samoin napanuoran virtaukset katsottiin, otettiin ktg ja supistuskäyrä. Tulihan sinne monta supistusta, ne vaan ei saa taaskaan oikein mitään aikaan. Kohdunsuu oli auennut vasta sormelle, ja kanavaa 2cm jäljellä. Voi olla, että toikin vaikutti siihen, ettei lähdetty yrittämään käynnistystä. Pyöritteli aika ronskilla otteilla kalvoja irti ja supistukset on olleet siitä asti kipeitä. Jos ne nyt tekisi työnsä ennen huomisaamua.

Olen vähän muiltakin kuullut juttua, että Mikkelissä saatetaan seurata aika pitkään yliaikaisuutta, jos kaikki menee ok. Eivät taida ihan helposti käynnistää. Toisaalta olen kyllä ihan tyytyväinen, kun muutkin synnytykset on käynnistyneet spontaanisti. Jännitin eilen aamulla itseni puolikuoliaaksi odotustilassa istuskellessa, kun mietin ottavatko käynnistykseen :D

Ai teilläkin yliaikaisuutta ollut, kääkkis82. Eilen juttelin äidin ja siskon kanssa, meillä päin taitaa olla yleistä taipumusta tähän pitkään raskauteen. Äidillä on käynnistetty 2 synnytystä, siskolla 3. Ja yhdellä siskolla on lähtenyt synnytys käyntiin käynnistysaamua edeltävänä yönä. Mulla kans meni eka raskaus viikolle 42. Onko teillä ollut muilla pitkiä raskauden kestoja?

Onnea pienestä kummitytöstä, jaanino :heart:

Tänään tutustumaan tytön eskariin :) Eilen vasta tuli perille viime viikolla lähetetty kirje, missä oli tieto näistä tutustumispäivistä! Missä lie taas seikkaillut, oli kuitenkin postitettu 1. luokassa... Onneksi on kaikkea pientä ohjelmaa, niin ei tule niin paljoa tuskailtua yli menemisiä. Eilisen päivän oli kummityttö hoidossa :)

Cherrie_ 41+6
 
Voi Cherrie, tsemppiä odotukseen. Mahtaa olla jo tukala olo! Toivottavasti pääset pian tositoimiin :).
Itse en ole yliaikaisuutta joutunut kokemaan kun kaikki ovat syntyneet sektiolla vähän ennen laskettua aikaa. Pisin odotus taisi olla 39+5 kun odotin esikoista. Tämä neljäskin taitaa sitten synytä vähän ennen täysaikaa.

Misu78 ja poika rv 23+0 *poks*
 
Voi ei vieläkään Cherrie päässyt vauvan hakuun. Kovasti tsemppiä ja voimia odotteluun. Voin vain kuvitella tuon pitkän ajan 40+ jälkeen, kun jo 42 viikolla....huoh!
Mulla on kaikki syntynyt melko täsmällisesti lasketun ajan tienoihin; 40+4,39+6 ja 40+0 etten osaa/voi edes kuvitella miten pitkiltä noi päivät vaikuttaa. Vaikka juu raskauden kestohan on normaali sine 42 viikolle, mut silti ne päivät on varmasti toooooosi pitkiä! :hug:

Hui sentään jännittää miten tämä.....mä oon vielä niin hävettävän kärsimätön/malttamaton, että osaan ajatella noi tunteet, jos menee reippaasti LA:n yli. Sit vähän pelkään, jos tää vauva ei menekkään pää alaspäin ja joutuu kääntää tai ei käänny jne kaikkea pitää pelätä/miettiä : / no joo täytyy olla ajattelematta etukäteen ja turhat pelot pois ;)

kääkkis niin se tahtoo herkästi itse aiheutetusti nousta paastosokeri tai jos oikein mässää, niin eikai se ihme et hiukan arvot ylittää...:p mä en kyllä ole saanut vielä yhtäkään itse mitattua tulosta yli arvojen, päin vastoin ne on reilusti rajojen alapuolella.....mut tää syöminenki sais hiukan pysyä hallinnassa paremmin. Mun teki tänään mieli niin paljon karkkia ostaa, et sorruin ja ostin. Mut saahan sitä välillä syödä, ei liian tiukka tarvi olla, varsinkin niin kauan, kuin sokeriarvot ja muut pysyy hallinnassa :D

Mä en osaa yhtään arvata kumpi meille tulis.....kaikki puhuu tytöstä, mut en tiedä. Mullaki on välil tunne et on tyttö, mut sit taas tunne et poika =) sellainen ajatus, et mahdotonta saada neljäs lapsi eri sukupuolta.....heh ja menishän meidän 7 veljestä odotus sitten pieleen, jos tyttö tulee :LOL: ei sentään, pääasia et terve on. En osaa toivoa kumpaakaan, vauvaa vain ja terveys on etusijalla. Toki sairas lapsikin otetaan vastaan ja sekin on rakastettu ja haluttu :heart: ihania lapset ja vauvat!!
Mun ikuinen vauvakuume taas loistaa todella korkealla ja kovaa :D en halua ajatella et tää olis viimenen....mies on taas alottanut sanomaan, että nyt tulee viimeinen (niin se on joka kerta sanonut :LOL: ) mä taas en jaksa/halua uskoa tuohon. :D

Juu mut tämmöistä tänne. Toivottavasti huomenna kuullaan jo vauvauutisia Cherrieltä ;) kovasti tsemppiä kaikille odotukseen!!!!!! Ja synnyttämään lähteville extra tsempit :wave:

Delila 26+3
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Delila: Mulla on aivan sama mitä olen illalla syönyt, aamulla on silti sokerit korkeina. Ahdistaa : / Paras aamupaasto tuli muuten, kun otin illalla muutaman karkin, 5,0, ja jostain iltapalasalaatista aamupaasto oli 5,4. Noh, ainakin tietää, että on tehnyt parhaansa ja jos joutuu jotain insuliinia tms. ottamaan, niin se on sitten sen ajan murhe.

Cherrielle paljon tsempityksiä :heart:

kääkkis 21+5
 
Pe
Cherrie_ tsemppia kovasti!

Mä en osaisi veikata ollenkaan kumpi täältä tulee, joten luotan kovasti siihen poikalupaukseen :). Raskaudet menneet: 1. 40+1 2. 39+6 3. 40+6 ja tämä 4. toivon että mahd. pian, mutta se-ti ei saa syntyä kun mies matkoilla. Vyöhyketerapia oli mielenkiintoinen kokemus, varsinkin se "alkuhaastattelu", kyseli kaikkea mistä tykkään ja en tykkää, millainen ihminen olen, entä millainen vauva tulossa yms. Aiheutti vauvalle pitkään kestäneen rallin, mulle vihlonnat ja jomotukset. Ensi viikolla uusi aika. En ole koskaan oikein uskonut noihin vaihtoehtojuttuihin.
Onnea Jaanino kummitytöstä. Sulla on aikalailla sama la kun mun siskolla.

Pe 38+2
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Cherrien uutisia sitten odottelemaan :)

Pe: Kiva, että kuitenkin kokeilit, koska en usko noista luonnonjutuista paljon haittaakaan olevan, kun niillä ei voi pakottaa elimistöä toimimaan millään tietyllä tavalla :) Muistelen, että mullakin sattui jo käsittelyn aikana vaikka mihin, jalkapohjista lähti säteilyä pitkin kroppaa, aika herkkä olen noidenkin suhteen. Sain itsekin valmiiksi jo homeopaatteja, millä voin nopeuttaa leikkauksesta toipumista :) Kohta se onkin sun vuoro sitten lähteä hakemaan vauvaa :heart:

Huomenna onkin taas poksumispäivä tällä suunnalla :heart:

kääkkis ja sisu 21+6
 
Hei. :wave:

Eilen ultrassa nähty pienen pieni möykky kohdussa ja sydänkin siellä läpätti! :heart: Neljättä siis pukkais. :) Kovin pienet on vielä viikot, mutta jospa tässä loppuun asti päästäisiin.. :)

Te kaikki ootte jo niin kovin pitkällä menossa joten jos kohta ei tuolta neljättä kuumeilevista siirry tänne lisää plussanneita saan pian yksinään täällä härpättää. :LOL:

Cherrielle tsemppiä myös minulta! :heart:


Marilyn&neljäs pallero 6+6
 
Hei! Mulle vois päivittää listaan aikaisemmat lapset eli P98, P02 ja T09. Rakenneultra mulla on 2.7.

Neljättä tässä tosiaan odotellaan. Enpä olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut, että joskus odotan neljättä lasta, koska en ole aikaisemmin ajatellut haluavani niin monta lasta. Ihanaahan tämä on varsinkin nyt, kun eka kolmannes on takana. Mulla on nyt rv 18 +0. Perheen muut lapset eivät vielä tiedä, että sisarus on tulossa ja minä ja mieheni emme tiedä, kumpaa sukupuolta odotamme. Aion kuitenkin kysyä rakenneultrassa. Se on kiva, että valmiiksi on molempaa sukupuolta, niin sen vuoksi on ihan sama kumpiko nyt tulee.

Onkos täällä neljättä odottavissa ketään muita Keski-Pohjanmaalta? Tosin meille saattaa tulla muutto Tampereelle vuoden päästä...
 
Tervehdys pitkästä aikaa :wave: elossa ollaan vaikka hiljasta on pitänyt. Mä tein nettipimento lupauksen tossa toukokuussa ja se piti :D teki ihan hyvää kuukauden verran sulkea likipitäen netti ja keskittyä elämään ilman verkkoa. Ei nyt tainnut ihan kuukautta tulla täyteen mutta lähelle kuitenkin.

Me käytiin kontrolliultrassa kun rakenneultrassa ei saatu mittoja ja se istukan paikkakin jäi eoäselväksi. Erittäin vilkas lapsukainen vastasi täysin viikkoja ja vilautti jalkaväliäänkin... meille tulee lätkäjengiin vahvistusta vielä yhdellä pojalla :heart: :heart: ei tarvii mekko-ostoksille vieläkään lähteä :D

Täällä on tapahtunut... jos nyt jotain muistais tästä maratoonilukemisesta...

Raskauksien kestosta olitte kirjotelleen, täällä kanssa ei kokemusta yliajasta niinkään lapset on syntyneet 40+4, 40+2 ja 39+5 hyvin aina muutamalla päivällä lyhentynyt saa nähdä miten nyt käy... kaikki synnytykset on alkaneet itsekseen.

Kääkkis onnittelut poikalupauksesta ja hyvistä ultrakuulumisist

Marilyn tervetuloa joukkoon ja onnittelut plussasta sekä ultrakuulumista

Cherrie tsemppiä rutistukseen, vaikka saattaakin vauva olla sylissä tuhisemassa

Delila sulla samanlaiset ajatukset mulla enhän mä voi saada tyttöä :D no mä olen toistaiseksi vielä oikeassa... jännä seurata miten teillä :)
Mulla kaikki huuhaa -testithän veikkas tyttöä ja oireetkin on enemmän tytön puoleen... oma fiilis oli silti poika ja jälleen oikeessa =)

Nyt täytyy jatkaa pakkaamista, huomenna reissuun =) mökkilomaa tiedossa. Ihanaa kun pääsee vähän vaihtamaan maisemaa.

Kaikille oikein mukavaa Juhannuksen odotusta, olkoon viikko aurinkoinen =)

Jättimahainen Orchid ja väkkärä-karuselli 25+2 :heart:
 
Hienoa Orchid että uusinta ultrassa kaikki hyvin ja onnittelut pojasta :heart:

Onnea Marilyn myös hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Tambers: Mulle oli myös nyt ensimmäinen kerta, kun en toivonut jompaa kumpaa sukupuolta :) Kumpaakin on jo ennestään, niin alkuun ajattelin juurikin tuota poikaa, että olisi mukava kaveri tuolle meidän nuorimmalle ja niinhän siinä sitten kävikin :) Tyttökin olisi passannut kivasti, kun meillä on enää pelkkiä tyttöjen pikkuvaatteita tallella :D Niille nyt enää ei sitten tullutkaan käyttöä, joten kiertoon laitan.

Miten mustakin jo tuntuu tää vatsa aivan valtavalta :O Törmäilen sillä jokapaikkaan, se jää herkästi oven väliin jne. En "malta" odottaa sitä syksyä, en varmaan pysty kampeamaan edes maasta itseäni ylös. Luojan kiitos, silloin loppuajasta on viileämpää ja mun ei tällä kertaa tarvitse sinnitellä sitä yliaikaakaan :)

kääkkis ja sisu 22+2
 
  • Tykkää
Reactions: Delila
Ei uutisia Cherrieltä????

Tervetuloa uusille ja "vanhoille" onnea ultrakuulumisista!

Meillä valmistaudutaan nuorimman korvien putkitukseen, Juhannuksen jälkeen alamme sitten keskittyä Hilman odotteluun.... Lauantaina olin kaveriporukan mukana hippaamassa, kotiuduin klo 23 ja sitten pitikin mm. oksentaa lahjakkaasti. Sen jälkeen alkoi armoton närästys ja napakat supparit. Eipä siitä onneksi seurannut muuta kuin uneton yö. Vielä saa Hilma rauhassa kasvaa pari viikkoa ilman äipän hötkyilyjä. Ke on lääkärineuvola, ihan hauska nähdä mitä neidille kuuluu ja millä mallilla paikat on.

Hyvää Juhannusviikkoa mammoille!
Ruttu ja Hilma 35+4
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Meille syntyi 14.6. (42+0) klo 9.41 suloinen, pörröinen pieni peikkopoika :heart: Pojulla oli mittaa 4250g ja 54cm. Pipo 37cm.

Synnytys meni ihan hyvin, tosin ihan viime metreille mahtui vaikka mitä jännitystä. Kertoilen myöhemmin enemmän. Tänään kotiuduttiin pikku-ukkelin kanssa, on tosi rauhallinen vauva. Söpö tumma pörröpää :heart: Ja hurja maitovampyyri, nälkäinen suu hamuaa kaikkea ulottuville osuvaa :D

Päivittelen listaa paremmalla ajalla :)
Tervetuloa mukaan Marilyn1 :flower: ja onnea plussasta!
 
Onnea Onnea valtavat määrät Cherrielle ja koko perheelle pienestä pojasta!:heart:
Olihan poika hyvän kokoinen, mutta pieniä ne on aina....ihania vastasyntyneet :flower: kiva, että olette jo kotona ja kaikki hyvin.Innolla odotan lisää kuulumisia :)

Oih vauvauutiset on niin herkistyttävän suloisia :heart: :D

Marilyn tervetuloa joukkoon mukaan ja onnea odotukseen =)

Orchid wou teille sitten poikajengiin tulee lisää väkeä :) :heart: onnea poikalupauksesta! Mulla on jotenkin sama tunne, et samoilla mennään ;) mielenkiintoista kyllä saadaanko molemmat poikia vai miten tää meidän tulokas :whistle: ootteko muutenkertonut muille sukupuolta? siinä on ihmisilläkin päivittelemisen aihetta, ainakin meillä koko ajan KAIKKI hokee, että tyttö tulee/tulis :kieh:
Ihanaa janautinnollista mökkilomaa teille!!:)

kääkkis juu maha kasvaa kasvamistaan...kuulostaa niin samalta :D ja nahkaa kiristää,kun venyy ja paukkuu :LOL: onhan täs jo venytty ja paukuttu, mut silt tuntuu niin aralta toi navan ympärys ja vatsan seutu....

ruttu voi miten kurjan kuuloinen toi sun oksentelu/suppailu ilta/yö :'( voimia sinne viime viikoille. enään ei ole pitkä. Tsempit myös putkitukseen. Ihana kun sen jälkeen saa rauhottua vauvan tuloon ;)

Tänään on taas uusi viikko lähtenyt käyntiin ja eilen 3kk:tta laskettuun aikaan. Mihin tää aika on mennyt? Jotenkin äkkiä näin jälkeen päin ajateltuna, vaikka kyllähän täs jo odottaa pientä uutta perheenjäsentä :heart:
Pojatkin tykkää kokeilla mahaa ja liikkeet näkyy/tuntuu. 4v aina sanoo mahalle "hei vauva" ja ihana kun juttelee ja kokeilee mahaa :D 6 ja 7v myös tykkää kokeilla ja kyselee aina välillä onko vauvalla kaikki hyvin :heart:

Eipä jälleen muuta, kun juhannusviikkoa hyvää ja iloista kaikille :wave:

Delila 27+0
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrie_
Onnea Cherrie ja koko perhe pojan johdosta! Mukavan kokoinen jässikkä teille tuli, toivottavasti synnytys ei ollut paha kokemus. Tulehan kertomaan lisää sitten kun jaksat :flower:

Tervetuloa mukaan Marilyn!

Täällä on viimeinen työpäivä ennen lomaa menossa, jihuuu . Huomenna aamulla on neuvola, ja sen jälkeen suunnataan mökille! Eli taitaa tulla jonkinlainen palstatauko tässä välissä, vaikka kone onkin mukana mökillä. Mutta siellä on niin paljon tekemistä (työtä) ettei taida koneella ehtiä olla kovin usein. Yritän kuitenkin käydä lukemassa kuulumisia silloin tällöin.

Olo on melko hyvä tällä hetkellä, joskin väsymys vaivaa välillä jos on huonosti nukuttu yö takana. Liitoskipuja on jonkun verran ja välillä maha on hellänä. Närästystä esiintyy myös silloin tällöin, mut ei vielä päivittäin. Turvotusta on jaloissa jos olen pitänyt kengät jalassa kauan tai istunut liian kauan paikoillani. Suonenvetoa on jalanpohjissa ja pohkeissa ja sormet puutuvat kun meikkaan (turvotusta). Lonkat kipeytyvät öisin kun nukun liian kauan samalla kyljellä ja välillä oikein särkee. Muita vaivoja ei tällä hetkellä ole, mut kyllähän nuokin riittää ihan hyvin!

Eipäs tässä muuten sen kummempia. Toivotan kaikille oikein mukavaa juhannusta ja ihanan lämmintä kesää =).

Misu78 ja poika rv 23+5
 
Pe
Onnea Cherrie! Mäkin haluun jo...mies tulee työreissulta yöllä kotiin niin siitä voitais sitten lähteä suoraan sairaalaan, lottoriviäkään ei tarvitsis vaihtaa :D.. Jotenkin on semmoinen tunne että kyllä se vauva syntyy tässä viikon sisällä, tai sitten se on vaan toiveajattelua..
Meidän "vauva" täytti eilen 1 vuotta, nopeasti mennyt aika, vastahan poika syntyi ja nyt hänestä on tulossa jo isoveli..

Mihin on kesäiset säät kadonneet? Tuulee ja on kylmää. Pitäisi juhannuksen viettoakin miettiä, mutta hankalaa kun pitäisi pystyä lähtemään tarvittaessa sairaalaan. Miten muuten olette järestäneet muiden lapsien hoidon synnytyksen ajaksi? Meillä ei nuo isommat lapset ole "ongelma" vaan tämä 1v. Äidiltä kun kysyin että voiko soittaa vaikka yöllä ja että pystyykö hän olemaan töistä pois, niin vastaus oli hyvin epämääräinen ja totesi että toivottavasti ei synny sunnuntaina kun on tuplapalkka :O, sisko ei vastaa juurikaan puhelimeen kun ei pidä ääniä päällä (liian noloja kuulemma), soitin viimeksi viikko sitten ja ei ole sen jälkeen kuulunut mitään vaikka lupasi ilmoittaa ottaako pojan hetkeksi hoitoon, serkku lähti reilaamaan, isomummo ehkä voisi ottaa ja täti sanoi että yrittää ottaa pojan hoitoon, voi soittaa kuulemma koska tahansa. Kiva huomata miten vähän ihmiset on valmiita auttamaan toisiaan. :(
Sori tämä valitus taas, mutta kun v..uttaa ja paljon.
Pe 38+6
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Cherrielle onnea isosti pojan pallerosta <3

Kävin tänään vimpassa lääkärineuvolassa. Neidin painoarvio nyt 2244g eli emme odottele mitään isoa pötkylää....:)
Paikat myös vielä kiinni, joten ei lähipäivinä synnytystä odotettavissa. Mikä on ihan kiva juttu :)
Kuopuksen putkitus ja kitarisojen poisto onnistui eilen varsin mallikkaasti, tänään jo viipottaa kuin viimeistä päivää. Olen helpottunut. Toivotaan että korvakierre nyt taas helpottaisi.

Hyvää Juhannusta kaikille <3

Ruttu ja Hilma 35+6
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82

Yhteistyössä