<3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

No tänään oli ultra! Ja kaikki oli oikein mainiosti, pikkuinen piti kovasti jumppatuokiota siellä :) huoh kyllä nyt vähän helpottaa jo. Töissäkin kerroin pomolle ja on paljon vapautuneempi fiilis. Niin ja sille alun vuodollekin löytyi selitys, istukan reunana alla on pieni hematooma. Se voi vielä jossakin vaiheessa vuotaa, hyvä tietää ettei ihan mahdotonta paniikkia saa jos niin käy. Mutta varmasti menen kyllä siinä tapauksessa taas tarkistukseen vaikka yksityiselle.

Marizella, harmillista että ultrassa tuli tuollainen löydös, tai hyvähän se että nyt tehdään se ylimääräinen seuranta mutta ymmärrän hyvin kuinka kaikki vähänkään poikkeava aiheuttaa huolta. En ole myöskään tuollaisesta ennen kuullut, mutta jaksamisia minäkin toivottelen :hug:
 
Marizelalle tsempiä tuohon epätietoisuuteen. Toivottavasti kaikki käy parhain päin.
(.)Poks 40...
Tässä odotellaan ja odotellaan. Mitään ei tapahdu.
Sunnuntai vaikutti lupaavalta, mutta sitte tyssäs supistukset. Päivittäin tulee ehkä yksi hieman tuntuvapi supistus.
Vintiö pyrkii lähinnä ulos vatanahan läpi :D
 
kiitos kaikille tsempeistä, kyllä tässä on kerennyt monen moista miettiä mutta onneksi arki pitää kiireisenä niin ei aivan pääse vaipumaan epätoivoon. Eniten huolettaa se vauvan kasvu kun edellinen poitsu oli yli neljäkiloa ja nyt jos vauva on synnyttyään paljon pienempi niin varmasti ajattelen heti että kasvanut ei ole. Luotan kovasti siihen että saan sen suunnitellun synnytyksen joka tapauksessa, silloin kaikki riskit ovat pienemmät.

kokkelille voimia viimeisiin päiviin, vaikka kuinka olen aina tiennyt että meillä kaikki menee yli lasketun ajan niin silti sitä niin toivoo saavansa jo vauvan syliin. Jospa vauva nyt ymmärtäisi tulla pian päivänvaloon.

coffeeBreak onnittelut hyvistä ultrakuulumisista,onneksi vuodolle löytyi syy niin ei tarvi olla niin huolestunut.
 
Kiitos paljon onnitteluista :heart:

Eilen kävi ystävä kylässä ja kun sanoin, että laittoivatkin klipsit, niin hän tuumasi, että hyvä, senhän saa sitten purettuakin ( !? ) :O Ööö... En kyllä ajatellut itse sitä ihan tuolta kantilta :D
Vähän kyllä kiirettä pitää, kun on nyt nuo 4 lapsukaista ja vauvan rytmi vaihtelee. Ihanan helppo on ollut tähän asti, nukkuu ja syö, hereilläkin on hyvin tyytyväinen ja välillä jaksaa killitellä monta tuntiakin putkeen. Vaunuttelut on aloitettu ja tuolla hän nytkin nukkuu parhaillaan vaunuissa :heart: Käsiparit eivät lopu hoitotoimenpiteissä :D

Marizella:lle paljon voimia tilanteeseen ja kyllä kovasti toivon, että hätää ei ole. Inhottavaa jättää kyllä tuollaiseen epätietoisuuteen, etteivät selitä asiaa kunnolla : /

Kokkeli: lle toivon pikaista jakautumista :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille ja käyn täällä välillä kurkistelemassa :)

kääkkis ja sisukas 1 vko 4 pvää
 
Hei, tulin vilkaisemaan, mitä tänne kuuluu! Pari kertaa ehdin itse tänne kirjoitella, joskus huhtikuun puolella..
Ensimmäisessä ultrassa, sain kuitenkin huonoja uutisia. Hoitaja huomasi heti jotain poikkeavaa sikiön pään muodossa ja kutsui vielä lääkärin paikalle. Itselle tuli outo olo. Onneksi sain heti seuraavalle päivälle ajan sikiötutkimusyksikköön naistenklinikalle, eikä tarvinnut sen kauempaa elää epätietoisuudessa.
Seuraavana päivänä sikiötutkimusyksikössä ultrattiin uudestaan ja todettiin, että kalloa sikiön aivojen ympärille ei ollut kehittynyt ja aivojen rakenteessa oli muutakin poikkeavaa. Sydän löi hienosti ja pikkuinen liikkui, mutta.. Lapselle, ei annettu juurikaan mahdollisuuksia selviytyä hengissä. Lääkärit diagnosoivat sikiölleni acranian ja päädyin keskeytykseen 25.5. rv 13.
Sain nähdä kämmenen kokoisen poikani pahvirasiassa. Niin täydellinen voi olla pieni jo varhaisessa vaiheessa. Täydelliset sormet ja varpaat, aivan isänsä näköinen. En unohda tätä koskaan. Minä, kun en koskaan uskonut, että minulle kävisi näin. Olisin niin mielelläni, ottanut tämän lapsen vastaan.
Onnea vielä odottaville ja lapsensa jo saaneille :flower:
 
kokkeli ONNEA vauvasta :heart: :flower:

leijona86 :hug: ei ole sanoja tuollaiseen kokemukseen :'( jaksamista ja voimia perheelle! Ihan itkettää ajatuskin ja kuulla aina pienen ihmisenalun elämän päättymisestä. Huh sentään. Haleja!!

Marilyn sinne stoppi supistuksille!

Kiva kuulla, että kääkkiksellä ihanaa vauva-arkea siellä. niinkuin varmasti kaikilla meillä ;)

Nyt mun pieni mies huutelee vaunuissa. Kierrettiin lenkki ja nukahtaa aina vaunuihin hyvin. Samaten autoon....ja tissille. Muu onki sitten ongelma miten saa nukkumaan. Kantoliinaan vielä myös nukahtaa.

Delila ja pieni mies jo 6viikkoa :heart:
 

Yhteistyössä