Orchid ihana sun poika :heart: Mäkin olen kysellyt aina välillä noilta tyttösiltä, että olisiko pikkusisko tai pikkuveli kiva tuon kuopuksen lisäksi ja molemmat olivat sitä mieltä, että kyllä ja pikkusisko vielä mielummin
Varmaan kun heillä molemmilla se pikkuveli nyt sitten jo on
Toivon aivan mielettömästi että sulla raskaus sujuu nyt hyvin ja hyvältähän tuo kuulostaa kun on kunnon oireetkin :heart:
maaru: Teillähän on hyvä ajoitus ollut vauvojen teossa, mutta hienoa että pystyy jotain synttäreitä yhdistelemään, niin ei tarvitse järjestellä niin paljon
Eriasia sitten jos on sellainen ihminen, että tykkää järjestellä
Itse stressaan kaikista pippaloista mahdottomasti :snotty: Meiltä puuttuu se syysvauva, muille vuodenajoille on jo
Meillä on miehen kanssa aina perinteenä ollut juurikin helmikuussa yhteinen viikonloppuyö
Meillä on silloin vuosipäivä ja on käyty aina samassa hotellissa sitä juhlistamassa. Toinen samanlainen reissu on pidetty kesällä, kun meillä on hääpäivä
Viimevuonna yhdistimme yhdet festarit siihen ja mietin tässä jo valmiiksi, että miten jaksan sitten maha pystyssä ( toivottavasti
) tänä vuonna saman :O Ensi kuussa olisi sitten ollut hotelliyö tiedossa, mutta mies ilmoittikin että tällä kertaa hän aikoo viedä minut risteilylle ( !! ). Tätä olen pyytänyt jo monta vuotta ja juuri nyt hän haluaa minut viedä, kun mietin valmiiksi kauhulla mahdollista pahoinvointia ja sitä merenkäyntiä, olen nimittäin sitten todella sairas :$ Mulle riittää että se laiva kiikkaa vähänkään, niin oksu lentää ja olin laskenut sen varaan, että voin ottaa alkoa, jolloin en ehkä tunne merenkäyntiä niin voimakkaana, mutta jos olen raskaana niin...
Miehen kanssa on mun mielestä ihan kivasti yhteistä aikaa
Meillä on paha tapa valvoa aika myöhään yhdessä ja katsella telkkaria, herkutella ja jutella
Välillä on käyty leffassa ja/tai syömässä ja sitten kun on ollut koiran kanssa kisoja, niin on lähdetty kahdestaan reissuun. Pari kertaa on oltu anopin mökillä kahdestaan ja tarkoitus olisi tuokin uusia nyt lähiaikoina :heart: Mun äiti ja miehen vanhemmat asuvat lähellä, niin ollaan saatu hyvin lapsia hoitoon, en tiedä mikä mahtaa olla tilanne kun heitä on neljä
Itsellenikin on ihan kivasti aikaa. Käyn yleensä lenkeillä itsekseni ja lisäksi on koiraharkkoja ja ryhmäliikuntatunteja
Vaikka niissäkin on muita ihmisiä läsnä, niin on ihanaa lähteä ihan yksinään sinne, aivan " liian" helppoa. Mies on silloin lasten kanssa ja vastavuoroisesti hän saa lähteä jonnekin omiin juttuihin kun sitä haluaa :heart: Jään myös saunaan usein itsekseni, kun mies laittaa lapsia nukkumaan, se on aivan luksusta
Täällä on OIKEASTI tissit kipeät, en kuvitellut asiaa. Toi kylmyys ulkona teki molemmista arat, aivankun olisi maitoa paakkaantunut tuonne kainalon puolelle :O En nyt kyllä uskalla, enkä halua ajatella mitään, toivon vaan että jotain tapahtuu. En tiedä voiko ajatuksen voimalla saada paikat särkemään
Voi kun muistaisin oliko viimeksikin tälläistä, kun kierto venähti... Jotenkin on sellainen muistikuva, ettei ollut, mutta voihan tää olla oire ihan siitäkin.