<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

Moikka,
Kiva lukea teidän muiden kuulumisia, tuntuu että liian harvoin ehtii itse kommentoimaan...
Kääkkis, aika kivasti teillä tosiaan tuntuu yhteistä aikaa riittävän miehen kanssa :) Mulle kanssa tuo saunaan jääminen itsekseen on parhainta luksusta :) Meillä isovanhemmat ja sukulaiset asuu kaukana, joten otetaan sitten välillä maksullinen hoitaja jos halutaan vaikka jossakin keikalla käydä. Joskus myös isovanhemmat tulee sitten asioikseen hoitamaan jos meillä vaikka yön yli reissu, tai viedään mummolaan itse. Aika kiireistähän tämä elämä on kun työn-hoidon-harrastusten väliä ravaa. Olisi ihana jäädä taas kotiin...
Meillä tuplat on syntyneet toukokuussa ja juniori huhtikuussa. Olisi siis kiva saada syys-talvivauva :) Vaikka ihan nyt mikä tahansa kelpaa. Meillä ei kovin nopeaa ole vauvojen tulo koskaan ollut ja pari keskenmenoakin on, ensimmäinen raskaus ja myös seuraava tuplien jälkeen meni kesken. Nytkin on oltu kohta jo vuosi ilman ehkäisyä!
Salaa vähän toivon että ovis olisi ollut vasta sunnuntaina kun mies palasi, vaikka en oikein usko siihen. Tänään kuvittelin itselleni rintojen arkuutta, joopajoo... Noh, nähtäväksi jää.

Tsempit kaikille odotuksen odottajille :)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Minä se täälä taas kurkistelen mitä teille kuuluu :D ihanaa miten täälä on jänniä paikkoja...
kääkkiksellä kuulostaa siltä, että pian tapahtuu jotain ;) ettei vaan olisi enneunia ja noi tuntemuksetkin. Hui sehän olis mahtavaa, kun megakierto palkittais kahdella viivalla =)

Hyvä, että täälä on myös useammalla rintojen arkuutta jne. liikkeellä :D jopa menkkamaiset oireet voi päätyä kuitenkin siihen parhaimpaan, että testi näyttääkin kahta viivaa. Mulla oli ihan tunne ja oireita, että tädin tulo on lähellä, ei vaan sitten tullutkaan =)

Toivon teille kaikille pikaista plussaa ja tsemppiä!!!! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Omasta ajasta... ei sitä paljon ole.
Mies on päivät töissä ja illat koulussa. Lähtee aamulla 6-7.30 töihin ja tulee alkuviikon siellä ilta 8-10 aikaan kotiin VÄSYNEENÄ ja perjantaina kun ei ole koulua niin on sitten pitkä päivä töissä 6-17. Viikonloppusin käy aina välillä tekemässä kouluhommia kirjastossa tai minä lähden lasten kanssa muualle, että toinen saa rauhan.

Yksin hoidan siis arkirutiinit täysin kun lapset herää on isi poissa ja kun ne menee nukkumaan on isi poissa. En voi edes kuvitella mitä tää olis jos olisin vielä töissä...

Mun oma aika on käydä kerran viikossa lenkillä kaverin kanssa, siellä yömyöhään :) mulle se yksin saunassa ole on jotain taivaista tässä arjen pyörityksessä.

Viime vuonna me oltiin miehen kanssa yhden kerran leffassa ja syömässä kahdestaan ja yksi vuorokausi kotona kun lapset oli kaikki yökylässä HUISAA :rolleyes: Oltiin niin väsyneitä, että tehtiin vaan hyvää ruokaa ja katottiin leffoja.
Ai niin olihan sekin päivä kun käytiin keskenmeno toteamassa kun lapset oli hoidossa ja meidän piti olla jouluostoksilla :headwall:

Kun mies on kotona eikä tee koulutehtäviä niin viettää kyllä lasten kanssa aikaa. Tosin nyt kun vanhin alotti lätkän niin menee molemmista päivistä siellä harkoissa jo melkein 3 tuntia.
Mies on aika väsynyt viikonloppuisin, joten en siltä nyt pahemmin kotitöitä vaadi. Tää koulutus on kuitenkin tulevaisuuden kannalta tosi tärkee niin saa nyt paneutua siihen. Vietetään sitten omaa aikaa ja kahdenkeskistä aikaa kun koulut on käyty =) kyllähän tää raskasta väliin on ja välillä hakkaa päätä seinään ja ajattelee, että hullu kun vielä lisää haluaa mutta toisaalta mä tykkään on hulinaa ja tekemistä.

Molemmat isovanhemmat asuu kyllä lähellä, mutta hoitoapua on vaikea saada. Toiset kyllä kuskaa mutta eivät ota hoitoon. Toisille voi viedä hoitoon mutta kun mulla ei oo autoa :headwall: Viikonloppusin onnistuis mutta sillon me oltais miehen kanssa kuitenkin kotona tekemässä rästihommia.

Summasummarum...

Kuitenkin ihan tarpeeks mun mielestä ollaan keskenämme kun onhan meillä aina iltaisin pari tuntia aikaa vaihtaa kuulumisia ja töllöttää telkkua aivot narikassa :LOL: Kesäsin ollaan pitkiä aikoja sitten mökkeilemässä ja sillon omaa aikaa on ihan erilailla kun lapset nukahtaa aikasin ja Suomen kesäillat on pitkiä :)
Lapset sitä aikaa isin kanssa enemmän kaipaa ja tarviis.

O
Kauhee romaani taas :ashamed:
 
äippä 84: :hug: Toivottavasti tästä kierrosta tärppää. Olen päivitellyt tuonne ykkössivulle tietoja :)

Mäkin olen ihan kotiäitinä nyt, en tiedä miten sitä aikaa riittäisi jos olisi työt tai opiskelut : / Ei ole edes paikkaa mihin mennä takaisin töihin, koska työpaikka lakkautettiin kannattamattomana kun olin keskimmäisestä äitiyslomalla. Kaikki äitiyspäivärahat olen saanut kyllä niiden tulojen mukaan, onneksi, mutta tästä nelosesta en tiedä miten käypi.

orchid: Mua ei romaanit haittaa, kiva vaan lukea :) On sulla kyllä aika raskasta, mutta kyllähän se helpottaa kun tietää ettei se loputtomiin kestä.

Täällä munasarjat on tulessa |O Polttaa ihan tosissaan heti kun jää paikoilleen. Aamulla jo ehdin ajatella, että oireilu loppuu, mutta ei todellakaan. Samanlainen pallotunne ja lisäksi tämä kirvely molemmin puolin muniksia, huh huh. Taidan tehdä tänään taas testitilausta ja testaan viimeisen liuskan huomenna aamulla. Olisi ihan kiva, että jotain nyt tapahtuisi, ettei tämä kärsiminen ole ihan turhaa :whistle:

kääkkis kp 85
 
Viimeyönä oli taas plussaus-uni. Nyt viivat pärähtivät vahvoina :O Tein sitten aamusta heti ovis ja r-testin: Ovistesti oli vahvistunut, näytti melkein yhtä vahvaa testiviivaa, kuin kontrolli ja raskaustesti oli nega :D Tosin, olin näkevinäni siinä jotain, samoin kuin mies, mutta luulen, että ihan viivanpaikka oli ( ja on muuten ensimmäinen kerta, kun sofissa sellaisen näen). Kovin on tuo alakerta herkkänä, jomottaa ja tärähdykset tuntuvat inhottavilta, valkkaria lorahtelee, toiveet korkealla, että JOTAIN tapahtuu. Tilasin reilusti ovis ja raskaustestejä :D Täytyy testata heti taas r-testillä, kun tulevat, jos nämä oireeet vielä ovat, eikä menkkoja kuulu.

kääkkis kp 86
 
  • Tykkää
Reactions: Orchid x2 ja Delila
Aika vähäistä on kirjoittelu näin alkukierrosta kun ei paljo mitää tapahdu. Ovis on tulevalla viikolla, joten tärkeät hetket lähestyy. Toivon niiiin et tästä kierrosta tarttuis vauva matkaan:D

KÄÄKKIS onnea ovisplussasta!

Romanssi yk2 kp 10/28
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Kääkkis onnittelut ovisplussasta =) jospa se testiviiva ei päivien päästä lähdekään haalistumaankaan... ;) vaan antaa plussan toiseen testiin myös =)

äippä pahoittelut tädistä, tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

ON Eilen illalla pärähti digitestiin "raskaana +3" :heart: toivottavasti tämä nyt on sitä oikeaa =) testi ei edes miettinyt tulosta vaan heitti ruutuun samalla raskaana ja +3. Viimeks ei hcg noussut edes 700 ja nyt tuon digitestin mukaan ollaan jo 2000 paremmalla puolella :rolleyes:

Meillä on tännän juhlittu ekat synttärit ja hommaa on riittäny koko viikonlopuks, nyt kyllä väsyttää ihan sikana. Lapset onneks kuukahti nopeesti niin on rauhallinen ilta :p

Orchid ja 5+ jotain (pääsisköhän sitä neuvolan kautta tarkistuttamaan viikot)
 
Ihanaa kääkkis, onnea! :) Toivottavasti olisi onni myötä myös seuraavanlaisen testin kanssa :)
Viikonloppu meni reissussa, ei ole paljoa ehtinyt omaa tilannetta ajattelemaan, mutta ympärillä pyörii ihan pikkuisia vauvoja ja raskaana olevia ystäviä...
Omassa olossa ei ole mitään erikoista, harmi kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Kiitos :heart: Kyllä mä mielenkiinnolla tikuttelen mitä tästä vielä tulee ;) Näköjään noi unet pitää paikkansa, vaikka ajattelin että ihan turhaan tuollaisia taas näen :D On kyllä ihanaa olla nyt jännäilijä, ei siinä mennyt kun se 3 kuukautta yhtämenoa oireetonta oloa :LOL: Kyllä mä aamulla tärisin jännityksestä, kun se viiva tummui ja tummui vaan, katsotaan mitä tulee :heart:
 
Kääkkis Jihuu, ovisplussa:hug: vai voisiko sittenkin... hmm, eikö sanota että ovistesti vois näyttää joskus myös raskauden..? ja Kiitos päivittelystä!

Itsellä mennään kp4, tavallisen tylsää aikaa :LOL:

Vesirokko on edelleen meillä.. onneksi viimosta viedään, ja sitten on kaikki lapsukaiset sen sairastaneet. Olen ehtinyt töissä käydä viimeisen kahden viikon aikana 2 päivää.. ja taas pukkaa saikkua.. esimies on tyytyväinen :kieh: muutenkin teen vain 4- päiväistä viikkoa, ku olen osittaisella tosta meidän ekaluokkalaisesta.

Koitan puhkua plussia tähän meidänkin pinoon! taitaa jo hetki ollakkin edellisestä..
 
kääkkis oijoi hirmuisen mahtavaa :D :D :heart: on niin ihana tunne kaiken tuon sun ODOTTELUN jälkeen jotain! Ihanaa!!!!!!! Tosiaankin jännää katsella mitä se viiva tuo tullessaan....jospa se toinen viiva ei siitä koskaan haalistukkaan, tummuu tummumistaan :whistle: d b d b d b d b d b d b peukkuja peukkuja!!!!

orchid koska sulla on LA??? tuutko syyskuisiin vai meneekö lokakuulle?? =) ihanaa, että testi vahvasti näyttää raskaana!!!

coffeebreak, romanssi, äippä ja muut tsemppiä ja tärppionnea tähän kiertoon!!! d b!!!!!! Kovasti toivon plussia satelevan teille kaikille!!!!!!! :D

Mun on edelleen käytävä kurkkimas täälä miten teillä tilanteet edistyy ;) tää alkuraskaus on niin huomaamatonta ettei edes muista olevansa raskaana. Oireita on niin vähän......lieviä =)
Mitähän mahtaa äizikälle kuulua??? Miten se testaaminen päätyi??? Utelias en yhtään :D

Delila :heart: 7+0
 
Ovisviiva tänään yhtä vahva kuin eilen :O Hain kaupasta PC:n r.testin, jossa kai viivanpaikka...? Voi olla, että näen näkyjä :LOL: Mietin tuleekohan niihin sellainen herkästi? Sofit tulee varmaan vasta loppuviikosta, en usko, että huomenna vielä : / Teen ton toisen liuskan huomenna aamulla, kun tämä testi tuli päiväpissasta :) Ihmettelin vaan, kun vettä tulee suuhun, ettei vaan olisi jotain kuvotuksen esiastetta... tai sitten mulle tulee se vatsatauti :LOL: Kyllä mä ihmettelen noita ovisviivoja, että kuuluuko niiden olla noin vahvoja monta päivää? Miten muilla tikuttijilla on ne viivat menneet? Tänään on alavatsakivut hellittäneet, en tiedä paheneeko iltaan sitten, koska tähän asti niin on käynyt. Pientä kirvelyä on vaan taas ja pömpöttää :D

äippä 84: Kyllä olet varmaan poikki :O Kaikki lapset yhteen menoon kipeinä : / No, onneksi teillä on nyt sitten kaikki sen sairastaneet, niin ei pitäisi uudelleen tulla.

Mitähän Äizikkälle kuuluu tosiaan ? Ei pitkään aikaan ole kuulunut ja minuakin kiinnostaa onko tilanne muuttunut suuntaan tai toiseen :)

kääkkis kp 88

Muoks: Auuuu... Nyt ne "menkka"-säryt taas alkaa, viikko putkeen ollut tätä :O
 
Viimeksi muokattu:
Jospa siellä nyt kuitenkin olisi jotain jo kyydissä, kääkkis? :)
Mulla ei ole koskaan montaa päivää ovistesti näyttänyt vahvaa viivaa, itse asiassa melkeinpä jo saman vuorokauden aikana heikentynyt selkeästä plussasta. Aikanaan testailin kun edellisiä tehtiin, nyt en ole juurikaan testaillut mutta hankin äsken testejä seuraavia kiertoja varten :)
Tänään ollut vähän menkkaolo ja päänsärky (johtuu kyllä varmaan jumissa olevasta niskasta). Tissit ehkä vähän arat jos oikein kuvittelee... Hirveä närästys viikonlopusta asti. Mutta en kyllä raskauteen oikein jaksa uskoa, vaikka ei sitä voi olla toivomattakaan. Perjantaina olisi työpaikan iltameno, jos ei menkat sitä ennen ala niin testaan :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
coffeeBreak: Nyt peukut pystyyn että sulla on tärpännyt :) !! Mua jännittää jo valmiiksi huominen testaus... Laitoin jo raskaus sekä ovistestin valmiusasemiin tuonne kylppäriin :D Kovasti olen yrittänyt puuhailla kaikkea, silloin tuo jomotus pysyy kurissa eikä mieti niin paljon asiaa :) Kamala pelko iski, että mitä jos kaikki oireet katoaa ja ovistestikin "negaantuu" :O On tämä kuumeilu sitten yhdenlaista, vaikka kuinka yrittää olla stressaamatta :)
 
tervehdys :wave:

jaa tattadataa kp 49 (ei ole ikinä ollu näin pitkä kierto)!!!! jaa nega :headwall: raskaus oireita siltikin :headwall: ja siis nyt saatu pc testillä ties mitä viivanpaikkoja mutta ei plussaa (alan epäilemään että on susi testi kokonaan) :headwall::headwall: rassaava tilanne, tässä pari päivää hillittömästi limaa ja kipuja (tosin jos oli ovis, hyodynnetty sekin).. :D

mutta missä täti luuhaa :stick: kolme ihmistä tosissaan kyselly ootko raskaana, ja mieskin on epäluulonen asiasta..

mun hyvä kaveri oli taas sitä mieltä että mene veritestiin, sulla ei taida näkyä hormoni pissassa; mutta mutta ääh.. en oikein itsekkään tiedä mitä uskoa, on vahvat raskautumis oireet, mutta missä plussa ja jos ei plussaa missä täti???? rasittava tilanne.. :headwall: ja jotenkin arastelen neuvolaan soittoa, pelottaa että vaan tokastaan että odota kiltisti.. : / mä vaan siirrän soittoa neuvolaan, että jos ne vaan alkais, tai plussa tulis.. ihme sekoilua mun keholta, oon taitavasti vissiin valeraskaana, mut se on jännä että onnistun tätinkin pitää poisssa tahdonvoimalla.. ??? :D

isot onnittelut plussanneille :flower::flower:

äizikkä :heart:
 
Äizikkä: No jopas on :O Jos mulla oli ovisplussa kp 87-88, niin voihan se olla että sullakin oli se vasta nyt ;)

Mulla näytti tänään r.testi negaa ja ovistesti vaaleampaa plussaa :) Oletan siis että dpo 0 on tänään, testaan kuitenkin varuiksi vielä sofin r.testillä, kunhan saapuvat :) Nyt nähdään, että voiko lähemmäs kp 100 saada plussaa, jonnekin sinnehän se menee, jos tämä on sitä miltä vaikutti :D Testailen siihen saakka ovistestejä, niin on jotain jännättävää :) Mitään oireilua ei oikeastaan nyt ole, pientä nippailua vasemmalla puolella ja rinnat tuntuvat jotenkin raskaammilta. Seuraillaan tilannetta, jännittävää :D

kääkkis kp 89
 
Tsemppiä äizikkä piinailuun! Turhauttavaa puuhaa...
Kääkkis, jännät on paikat nyt, vahvastihan tuo ovulaatiolta vaikutti! :)
Äippä ja muut, tsemppiä kiertoon :)

Täällä ei juurikaan mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Muistin just, että aiemmissa raskauksissa mulla nännit tummeni selvästi ennen plussaa jo, nyt ei ole sellasta. Plaah. Odotellaan... Perjantainahan ne pitäisi menkat alkaa ja silloin aamulla varuiksi testaan jos ei heti näy, että saisiko sitä jättää illan viinitarjoilut väliin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
:wave: Uusi ilmottautuu taustalta mukaan, jos vain sopii.
Kuumetta podetaan ja kovasti :heart: Eikä näiden sivujen lukeminen sitä yhtään helpota.
Meillä on ennestään lapset tyttö 00, pojat 02 ja 06 ja nyt olisi tilauksessa se iltatähti, jos vain luoja suo.
Kaikki aijemmat raskaudet lähtenyt heti ensimmäisestä yrityksestä, mutta nyt näyttää, että ei vaan enää mene niin kuin ennen.
Tänään siis testattu nega kp 28. Tyhmää, mutta itku siinä tuli kun vain yhden viivan näin, hormoonit hyrrää pikkasen vissiin liikaa, kun en todellakaan ole mikään herkistelijä. toki olen tyyppiä, mulle heti kaikki nyt, mutta tämä asia ei olekkaan vain mun käsissä :headwall:
Menkat voisivat sitten alkaa, mutta ei minkäänlaista vuotoa ole. Menkkakipuja potenut kylläkin jo 2pv ja ollut aina vessassa käydessä varma, että nyt saa laittaa siteen. Rinnat arat, mutta siihen en tukeudu, koska ovat arat myös ennen menkkoja.
Mies on aivan täysillä mukana "projektissa" ja sanoikin aamulla, kun näki mut vetistelemässä, että nyt loppuu noi testailut ja tressi, et ensi kierrolla oot varmasti raskaana.:heart: Hih, saa nähdä. Pitäis vaan osata höllätä ja ottaa iisisti.

Ikä 32v.............kp 28/26-3...................yk 1 ..........lapset t 00, p 02, p 06

Pahoittelen sekavasta tekstistä
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Kertokaapa Sofi ovistestejä käyttäneet, millasia viivoja siihen tulee? Nyt kp 13/28 ja hyvin hyvin hailakka viiva näkyvissä. Toisen merkkisellä (joku apteekin) näytti jo kp 10 vahvempaa viivaa. Sit kp 11 otin sofit käyttöön ja koko ajan samanlainen olematon viiva.. Entäs pitäiskö testata kahdesti päivässä, miten te olette tehneet?
Oireiden perusteella olen jotenki ihan onneton oviksen bongaaja:/ täytyy luottaa et kierto edelleen säännöllinen ja sen mukaan yrittää.
 
Tervetuloa Änkiäinen :wave: Mukavaa saada uusia mukaan, kun tuntuu moni karkaavan tuonne odottajiin... :whistle:

Romanssi: Mä en osaa sanoa noista Sofin ovistesteistä vielä mitään : / Itse testasin pc:llä ja sain niillä kyllä heti hailukkaa viivaa kun kivut alkoivat ilmetä. Ihan odotin, että tänään olis tullut postissa ne mun testit mut ei... Jää huomisaamu tikuttelematta. Tostahan olis voinut sitten aamuisesta pc:stä samantien verrata viivoja että antaako saman vahvuista. Itse tein aina kerran päivässä, yhtenä päivänä tein 2 kun särki niin hirveesti ( ja seuraavana aamuna olikin ne räikeät viivat edessä :D ). Mulla alkuun heitti ne ajatkin, miten tikutin, mutta lopulta oli helpompi tehdä aamupissasta, niin tuli samaan aikaan ja muisti sen heti tehdäkin :)

Joo, tänään siis samanlainen viiva kuin eilen, eli testiviiva hiukan kontrollia vaaleampi. Ajoittain taas ollut teräviä juilimisia munaskuissa ja rinnat "kihelmöi". Olen siitä kyllä tosi iloinen, että noi jalkaterän vyöhykkeetkään ei ole enää yhtään arat :) Ollaan niitäkin tässä rassattu tunnollisesti joka ilta :D Kamala jurppiminen iski tänään, alkoi taas ärsyttää kaikki... Ehkä se tästä taas lähtee fiiilis paranemaan, varsinkin kun pääsen illalla taas hetkeksi tästä kotoa pois. Mies oli kipeenä, niin sain tehdä koko kodinhoidon paripäivää yksin ja taas mulla kipeyty toi perskuleen issiashermo |O

coffeeBreak: Jos sulla olisikin tässä raskaudessa eri oireet ;) Mulla vähän sama homma edessä. Jos huomenna tulee testit, niin teen r. testin varmaan vasta pe aamuna ihan varanvuoksi jos lähdetään miehen kanssa viettämään iltaa :) Voi sitten hyvällä omalla tunnolla ottaa olusen tai parikin, negaahan se erittäin todennäköisesti vielä näyttääkin siinävaiheessa.

kääkkis kp 90 ( seuraava on 100 :D )
 
No kylläpäs Äizikän kierto kummittelee... jospa kaveris on oikeessa :whistle:

Kääkkis sulla tais olla ihan megaovis kun monta päivää plussaa näytti ja jos siinä yhdessä raskaustestissäkin jotain haamuhti. Plussapuhureita nyt oikein voimalla =)

coffeeBreak toivotaan että saat jättää väliin :p

Änkiäinen tervetuloa joukkoon :wave: ja lyhyttä vierailua toivotan =)

Romanssi nimenomaisista testeistä en osaa sanoa, mutta sen tiedän että ainakin mulla aina ensin näyttää vahvempaa viivasta ja seuraavina päivinä haaleampaa kunnes lähtee taas nopeasti tummumaan 2 päivää ennen h-hetkeä. Tuli kokeiltua noita ovistestejä useammassa kierrossa 2008-2009.

ON Mä pikkasen jo kadun tätä koko projektia... no en =) mutta tää väsymys ja palelu on mulle jotain ihan uutta. Mä en löydä niin paljon vaatetta päälle etten palelis sisällä tahi ulkona ja voisin nukkua vaikka vuorokauden ympäri mä meinaan nukahtaa jopa ulos kun kävelen lasten kanssa, ruokapöydässä, ruokaa tehdessä tai telkkua katellessa. Oonhan mä siis palellu ja ollu väsynyt edellisissäkin raskauksissa, mutta en koskaan tässä mittakaavassa. Ja ihan uutena tää 24/7 ellotus tai palakurkussa tunnin välein saa olla jotain laittamassa suuhunsa. Vessassa saa ravata muutamankin kerran tunnissa, lasten kanssa kun yrittää kaks tuntia olla ulkona niin tekee jo tosi vaikeeta. Kait sitä on vaan tulossa vanhaks eikä kroppa kestä raskautta niin kuin ennen

Sorry kun purkaudun tänne noista oireista/vaivoista, mutta en uskalla vielä käydä kirjottomassa tonne odotus puolelle mitään. Jos nyt ensin sais sen neukantädin kiinni (tunnin soittoaika just sillon kun on ulkoilut ja esikoisen haku) ja sais varmuuden, että tuolla kasvaa joku oikeesti

Orchid ja joku-jossain-ehkä-toivottavasti 5+?
 
Änkiäinen, tervetuloa! Harmillista tosissaan kun ei nämä asiat ole ollenkaan omissa käsissä, huoh. Tsemppiä uuteen kiertoon :)

Orchid, minun korviin kuulostaa jo aika varmalta tapaukselta, toivottavasti on sitä! :flower:

Romanssi mulla on hatara muistikuva siitä, että aikanaan kun testailin, niin mulla saattoi aamulla olla hailakka viiva, illalla vahva plussa ja sitten taas vaaleni seur. aamuna eli ikäänkuin se hormonipiikki olisi ollut tosi nopea. Mä testailin silloin kahdesti päivässä. Mutta siitä nyt on tosiaan aikaa enkä tiedä miten nykyään, nyt alan testailemaan itsekin jos ei tässä kierrossa ole tärpännyt.

Kivasti sanottu kääkkis, "tässä raskaudessa" :) Voi kun olisikin niin. Laskeskelin että ovis kyllä on saattanut olla silloin sunnuntaina juuri kun mies palasi reissusta.. mutta mutta. En kyllä bongannut oireita mitenkään. Musta muutenkin tuntuu etten ovuloi läheskään joka kuukausi (PCO todettu 2006, nykyään sentään kierto säännöllinen). Ei kyllä ole raskaana oleva olo ollenkaan, ei kyllä hirveästi menkkaolokaan vielä. Hirveä piinapäivä. Mutta en kyllä vielä testaa...
 

Yhteistyössä