<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)



Lauantai 9.2.2013

nimim. (ikä)...................kp............. ....yk........lapset

maaru78 (34v).............3/24-31.........yk 4........-99(p), -05(p)-09(p)
coffeeBreak (33)..........9/28............yk 12........T&P -07, P -09
Änkiäinen(32v).............10/26-30.........yk 2 ..........lapset t 00, p 02, p 06
äippä 84 (28v).............16/29.............yk 3......tytöt 09/03, 01/05 ja 05/08
Romanssi.....................23/28 ...........yk 2........
ninetsu (29v)...............54/24-28.........yk 5..........P-03,T-05,T-08
Äizikkä (26.v.)..............60/28.............yk 1......-05 (p) -10(p) -11(t)
peetutee......................?.................?..............

:heart: Plussanneet: :heart:
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
 
Viimeksi muokattu:
No niin, aloin nyt sitten näköjään päivittelemään meidän juttuja :D Korjailkaa vaan reilusti sitten, jos tulee jotain kämmejä, olen nimittäin aika onneton koneenkäyttäjä :saint:

Jospa tämä toisi nyt hyvää onnea ja tapahtuisi jotain tämän tulevan hehtaarikierron suhteen :)

kääkkis kp 61
 
:heart:
Jees hienoa kääkkis :D Kiitoksia valtavasti, kun alotit uuden pinon :) !!! Toivotaan, että päivitysonnea olis taas matkassa Losan tapaan :D ;)

äizikkä Joo aika samoilla mennään....tosin mun kierrosta ei ole mitään hajua onko normaali 28-30 mitä joskus ollut. Hui jännää....oot sitten joskus saanut kivan aikasin haalean plussan. :D Mä taas en koskaan ole kovin aikasi saanut....pitää odottaa rauhassa, että päivät olis sen 30. Ens viikolla vois testata mikäli tätiä ei näy.

Tänään mulla on tunne etten ole raskaana :'( Jotenkin niin uskomattomalta tuntuis et olis tärpännyt. Olo on vähän niinku tätiä ootellessa ja finnikin naamalla loistaa |O Vaikka eihän tää ole mitään selvää, muistan kun esikoista odottaessa mulla oli ihan menkkafillikset pitkään, mut ei vaan alkaneetkaan koskaan. Noh ei taas auta kun odotella vaan......pitkästyttävää!

:wave:
 
kiitoksia uudesta pinosta Kääkkis! toivottavasti sullakin tilanne selkiytyis jotenkin, noi mega kierrot on ihan syvältä.. :$

delila, mä eilen tuolta kaivelin käyttäjätiliä; ja kyllä olin ekan haamun saanu jo 3+2 (tosin sitten myöhemmin ultrassa la siirrettiin kolmella päivällä) silloin siis ollu 3+5.. :) ja siis silloin olin kans sitä mieltä etten ole raskaana ollenkaan (toisin kun aikasemmat kolme kiertoa), ja sitten plussa tulikin; ja on nyt 1.½.v. :D ja siis olin sitä mieltä että en ole raskaana, mut testasin kun piti lähteä kavereiden kanssa mökille.. :)

kp. 22/28odotuksen odotusta.. :whistle: olen nätisti ja odotan.. :) testata vois hmm... sunnuntaina jos vähän rapistelis testiä (ois kp.26/28)? :D

äizikkä :heart:
 
Kiitos uuden vuoden pinosta Kääkkis!! =)

Täällä ei oo täti punainen kurvannut paikalle. Tietysti sitten sitä alkaa miettimään, että josko ne ei alakaan jajaja. Enkä kyllä nyt aio testaillakaan, jos yrittäis odottaa vaikka ainakin tonne lauantaille (katsotaan vaan saako pidettyä näppejä irti noista testeistä).

Mitään menkkaoireita ei oo, ainakaan samoja mitä oli viime kierrossa. Tosin eipä kyllä sitten oo mitään raskaustuntemuksiakaan....mitä nyt rinnat on aikas kipeät (mutta sekin nyt voi olla ihan vaan menkkaoireita).

Mutta jotenkin niin erilainen olo mitä viime kierrossa oli (ja siis kp1 oli näillä päivillä jo.) tosi kovat kuukautiskivut alko jo viikkoa ennen tädin ilmaantumista ja olin niiiiin kiukkuinen ja "räjähdysaltis" ja nyt ei mitään noista oo ollut.

Plaah.
 
mä kans just tajusin että missäs pms-oireet?? :O ei kiukuta.. eikä turvota.. :confused: mä oon vaan sellasella kummallisen tyynellä tuulella (harvinaista).. :confused:

(ainiin ja mulla muuten uutena vuotena tuli yksi tippa verta?)

(olen taitavasti muka raskaana..) :D
kaikenlaisia "oireita" vauvakuume aiheuttaakin.. :D

Ja siis tottakai kaikki plussataan tässä kierrossa.. :p

äizikkä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: soja
Mun on niin kovin vaikea pysyä täältä poissa. Tänne kotiutui niin hyvin. Haluan kyllä tiukasti pysyä syyskuisissa, mutta teidän kuulumisenne kiinnostaa edelleen, vaikka itse sain sen plussan :)

Ja johan kuulostaakin hyvälle. Jospa äizikällä oli kiinnittyminen uutenavuonna? Siitähän voi sen tipan-kahden verran tulla verta. Ja Jiinankin tilanne kuulostaa oikein hyvälle :)

Myös mä olen ollut yllättävän tyyni. Kun mies on menettänyt hermonsa rasavillien lasten kanssa, niin mä olen tyynnytellyt tilannetta. Yleensä se olen kyllä minä, jonka hermo pettää. Muistankin miettineeni, että onkohan tämä tällainen herkistyminen ja pinnan pitkittyminen oire mahdollisesta raskaudesta. Näemmä oli. Ja nyt toivon, että se oire pysyy päällä vielä pitkään. Tosin jos vanhat merkit paikkaansa pitävät, niin ei pysy :D
 
Monella kuulostaa tosi lupaavalta, toivottavasti saadaan lisää plussia :heart:

Losa: Saat roikkua täällä mun puolesta ihan vapaasti, kivaa että on porukkaa mukana :)

Täällä ei mitään tuntemuksia, perus-ailahtelua lukuunottamatta :LOL:

kääkkis kp 62
 
Ette kyllä usko, mutta testasin selkeän plussan uudenvuoden aattona kp 25!!! Siis tämän kierron yrityksillä :eek: jotenkin ihan käsittämäntöntä!!!

Mulla oli ihmeellistä suun kuivuutta ollut jo 4 päivää (ekassa raskaudessa samankailtaista oiretta) ja sen vuoksi päätin testata, enemmänkin vitsillä testasin kun kiertokin oli vasta kp25, ja kyllä leuka loksahti auki!!!

edellisestä raskaudesta testasin kp 26 hailakan plussan, joten kyllä nyt ihmetyttää aikaiset oireet ja vahva plussa....

Onnea kaikille yritykseen, toivotaan, että saan itse siirtyä ja jatkaa tuonne syyskuisiin (la 13.9?)

MimSe 3+6 yk 2
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
ninetsu (29v).........kp17/24-28........yk5..........P-03,T-05,T-08

Joulu meni ja uusi vuosi ihan hurahtamalla ohi. Työt loppu ja nyt sitten alotettiin uusi vuosi ihan puhtaalta pöydältä.
Onnea plussanneille ja halit pettyneille ja tervetuloa uusille.
En tiiä miten tässä kierrossa käy, huomasin tuossa herätessä, että toinen nänni on ihan hirmu kipeä, ei kärsi ollenkaan koskea..... Todennäkösesti enteilee menkkoja... On vain niin ristiriitaset tuntemukset tässä kierrossa. Toisena päivänä harkitsen koko haaveen hylkäämistä ja toisena päivänä taas on kuume niin korkealla.... Ja meillä ei todellakaan kukaan tiedä näistä haaveista, paitsi te....

Hyvää uutta vuotta kaikille ja toivottavasti uusi vuosi tuo paljon plussia tullessaan!
 
Onnea paljon MimSe!!!!!:heart: :D Ihana yllätys!!!!

Losa Kiva kun käyt täälä meitä moikkaamassa :) oot niin oikeassa, tänne on kotiutunut todella hyvin ja joka päivä pakko tulla käväsemään. Ootte jäänyt kaikki mieleen ja ehkä tää tilanne on niin jännä :whistle:

Ei malta yhtään pysyä poissa täältä.....aina jännityksellä odotan onko tullut plussauutisia ja mitä teille kuuluu!! =)
ninetsu Jospa toi kipuilu viittaa raskauteen ;) Mulla ei oomitään selkeitä oireita mihkään suuntaan. Ristiriitaiset tuntemukset oireiden suhteen ja tän mun pääni, kun mielikuvitus tuo kaikenlaista tullessaan. Oli päiviä jollon mulla tuntu jos jonkinmoista ja nyt taas on sellanen olo ettei varmana ole tärpännyt.
Plääh tää on niin piinaavaa!!!! Mä kun en osaa olla ajattelematta ja rauhoittua.

äizikkä oot sä sitten aikasin haamun saanut =) eikö yhtään houkuttele pian testata?:whistle: sun oireet kyllä kuulostaa lupaavilta!!! huih jännää!!!!

Jiinalla myös kuulostaa aikas jännältä! =)

Musta jotenkin tuntuu, että mä tuun kääkkis sun perässä pitkään kiertoon. Äh sentään! Oon varmaan stressannut itseni sairaaksi ja tätikään ei uskalla tulla kylään. Toivottavasti sulla kierto selkenis....eihän sitä tiedä koska plussaat. Kaikki on mahdollista ;)

Plussaisia aaltoja kaikille :wave:
 
MimSelle isosti onnea!! :flower::flower: (tavataan syyskuisissa!) ;)

kp 23/28 vielä odottelen kiltisti (en ole testannu).. :) vielä-- :D yritän vaan mieleni potkia pois siitä, tosin jotenkin kummasti vaan mieli kehittää oireita toisensa jälkeen.. :D jännä tila on vauvakuume, jokaisen oikun tahtois olevan sitä ittessään.. :D tosissaan kumma tyyneys jatkuu, pms kiukkua ei näy vieläkään.. :) ainiin ja "tissituntemukset" (kiinnostaa kaikkia varmasti) jotenkin jännän oloset ja isommat kun yleensä ja "pehmeät"; eilen tuntu kun alkais tulemaan maitoa.. :D

jos sitä tänään kävis kaupassa itsekseen, ja ostais jonkun testin (en vielä tahdo miestä pelästyttää, siksi aattelin "salaa" testata).. :D jos huomenna vähän testais tai yli huomenna.. :) tai myöhemmin.. :) sinällään jännättää mitä tulokseks tulee, kun toiveet korkeella kuitenkin.. (vaikka siis vastakin eka kierto) :ashamed:

haaveillessa syysvauvasta äizikkä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
mimselle onnittelut plussasta!!!

....

Mua kyllä nyt vähän jännittää (eli sitten tiputaan korkealta ja kovaa, jos/kun täti tulee).

Mulla on kyllä tissit nyt ihan tosi kipeät (kyllä ne ennen menkkojakin aristaa, mutta tää ei kyllä mee siihen kategoriaan). Yökin meni ihan harakoille, kun rintoja särki niin paljon :O nää on nyt muutenkin jotenkin tosi oudon tuntuiset...

Niistäessä vihlaisi tonne oikealle alavatsalle tosi ilkeästi.

Ja siis sitä tätiä ei näy. Eikä ne menkkasäryt oo edelleenkään alkaneet.

Mieskin jo eilen kysyi että joko oot testannut. Kyllä vähän mieli tekis, mutta jos sitten lauantaina...

Mulla ei oo aikaisemminkaan näkyneet noi plussat niin kovin aikaisin.

On tää vaan jännää tää odotuksen odotus ;)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82 ja Losa
ONNEA MimSe :flower: :heart: Aivan ihana uutinen :) :heart:

ninetsu: Täällä aivan samoja fiiliksiä : / Mietin jopa, että osaanko sitten iloita kun se plussa tulee kun oikeesti tekis mieli heittää kirves kaivoon :( Toisaalta haluaa ja toisaalta miettii onko tässä mitään järkeä. Mies tsemppaa, sen avulla jaksan :heart: Hän on ainakin mukana kovasti tjottailussa :)

jiina: Muakin alkoi jännittää sun puolesta :D Miten jaksat malttaa mielesi, mä olisin testannut jo :whistle:

kääkkis kp 63
 
Heippa kaikki! En oikein vielä tiedä, voinko varsinaisesti liittyä listalle täältä taustailemasta. Olen siis se "varmojen päivien" ehkäisyä käyttänyt vauvakuumeilija, jonka mies on tahtonut lykätä vauvahaaveita tuonnemmas. Jostain syystä rakas mieheni ei tässä kierrossa olekaan ollut enää niin kiinnostunut tuosta ehkäisypuolesta, eli ollaan puuhailtu viimeksi kp 10 ilman ehkäisyä. Luultavasti siis tämä on jotain tjot-tyyppistä toimintaa :confused:

Jos huolitte joukkoonne höpisemään, tässä rivini:

ainomaija (33v.)...................11/28-30.................tjot(1)........P-05, P-06, T-09


Jiinalla onkin lupaavia oireita! Samoin äizikällä :) Mulla on noi tissituntemukset, joita kuvailit, olleet aina "the oire".

Mimselle paljon onnea plussasta :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82 ja Losa
Heippa taas :)

Päätettiin jatkaa yritystä vielä, joten takaisin listoille voisin tulla. Kierrosta ei oo mitään hajua ku eihän tosta keskenmenostakaan ole ku 16päivää. Itse keskenmeno meni nopeesti ohi ja 10 päivää vuodon alkamisesta oli hcg alle 50 ja siitä pari päivää myöhemmin ei raskaustestiin tullu haamulaistakaan :)

Aikaahan meillä ei liiemmin ole kun kuopus täyttää 3 joulukuussa ja sitä ennen pitäs LA olla. Jos nyt kierto alkas niin vois olla 3 kiertoa mahdollisuus yrittää mutta mutta mutta... odotellaan nyt jotain merkkiä kropan toiminnasta :)

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :rolleyes:

Orchid.... ? / 28-30....... yk1 (tm:n jälkeen) ......... P06, EP07, P09 ja P10

Ei onnistu fontin värin muutos padillä, joten toivottavasti kääkkis huomaat :D

Orchid
 
  • Tykkää
Reactions: Losa ja kääkkis82
orchid tervetuloa mukaan!! :flower: toivotaan että kierto lähtis nopeesti normalisoitumaan (toisaalta tiedän useita ketä ois raskautunu jo seuraavastakin kierrosta km jälkeen).. ja iso :hug:

ainomaijatervetuloa myös! :)

kp 24/28en ole vielä testannu (en eilen käyny kaupassa) tänään pakko käydä kaupassa.. pakko pakko testata.. :D (hulluks alan tulemaan vissiin) :confused: toisaalta tulee kova pudotus, jos ei mitään olekkaan näkyvissä; mutta jotenkin "oireita" löytyy.. :D

eilen tein ruokaa, mikä mun mielestä haisi ihan kamalalle; ja maistu viel pahemmalle (tosin kaikki muut tykkäs ja hyvää kuulemma oli), ja mä otin pari haarukkaa ja tajusin yök; ei tätä voi syödä.. :x kummallista kyllä ennen toi on maistunu.. :confused: pissatus alkanu myös.. oon ihan selkeesti hyvin luulo raskaana.. :) tänään pitää kyllä vähän dibbailla testiä.. :)

odotuksen odotus on kyllä ihan kauhean kivaa, mut jos sitä pääsis tositoimiinkin keho.. :) tosin saas nähdä kuinka käy.. :)

äizikkä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Moi,
Mahtuisikohan tänne mukaan? :)

coffeeBreak (33)...................kp 1/28............. ....yk11........T&P -07, P -09

Neljäs olisi meilläkin haaveissa, ei vaan tunnu kuuluvan. Hormonikierukka multa poistettiin viime vuoden helmikuussa, joten yk on jo ties vaikka ja mitä (11?). Viime kierrossa tunnistin selvästi oviksen ja päästiin oikeaan aikaan puuhiin mutta niin vaan alkoi taas menkat tänään :(
Ei auta kun jatkaa yrittämistä ja toivomista (helpompaa olis kyllä osata olla ajattelematta koko asiaa, mutta...).

Plussia tänne itse kullekin toivottaen,
coffeeBreak
 
Orchid tervetuloa takaisin, toivotaan että kierto palautuu nopeasti!! :flower:

Coffeebreak tervetuloa! :flower:

Äizikällä on kyllä nyt niin hyvältä kuulostavia oireita, toivotaan että testiin tulee kaksi viivaa =)

Rupesin tossa laskemaan, että oon kyllä tainnut laskeskella yhdellä päivällä pieleen...siis tänään on mulla "vasta" kp26. Mutta eipä sillä niin väliä.

Ei mitään punaista tai edes punertavaa havaittavissa. Mutta en kyllä testaa vielä huomennakaan vaan sunnuntaina vasta (en halua nähdä sitä negaa ;) )...sunnuntaina olis sit kp28 joka on mulla se "keskiarvo" kierron pituudelle.

Alaselkää särkee, eilen teki seisoessa inhaa. Pientä jomotteluakin on alavatsalla en saa oiken selvää onko se menkkajomottelua vai mitä.

Jos yrittäis keskittyä ihan muihin asioihin kun oireiden tarkkailuun (ihan niinkun se sitten onnistuisi). Jos sunnuntaille asti pääsen niin testaan kyllä sit tolla pregchegillä. Mulla on tuolla kaapissa davidin herkkiä testejä....mutta sillä sain tosiaan ihan selkeän negan. Mutta nyt sitten oon törmännyt netissä useampaankin keskusteluun jossa oli davidin herkkiä haukuttu (on kuulemma apteekin ei herkkä testi näyttänyt ihan selvää plussaa kun davidin testi antanut vielä selkeän negan?!)

Jaahas, pitäisiköhän sitä alkaa raivaamaan keittiötä, mun rakkaat poikaset järjesti aamulla yllätyksen ja oli kattaneet aamupalapöydän ja keittäneet kahvia ja oli pöytä niin koreana. Kyllä tuli vähän tippa linssiin. ( ja " vähän" jäi sit äidille tiskejä siivottavaksi aamupalan jäljiltä, ihania poikasia ovat)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Tervetuloa coffeeBreak :flower:

Kuulostaa kyllä äizikän ja Jiinan tilanteet tällähetkellä aivan älyttömän jännittäviltä :)
Ihanan yllätyksen olivat lapset sulle Jiina tehneet :heart: Meidän "yllärit" on tällähetkellä sitä luokkaa, että vessanpönttöön on työnnetty jotain tavaraa, kaminasta kaivettu tuhkaa tai akvaariokalat on yliruokittuna omatoimisesti :LOL: Toi vajaa 2 vuotias "torpedo" ehtii tekemään vaikka mitä, ei ole tytöt noin vilkkaita olleet ( ja itsepäisiä :O ).

Negahan sillä liuskassa taas töllötti tänä aamuna :kieh: Olipa yllättävää.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

kääkkis kp 64
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan :wave:
On se kiva, että tulee lisää porukkaa, kun kuulostaa aivan siltä, että pian täältä vähenee taas porukka....
Plussauutisia odotellessa ;) Lupaavia oireita ainakin löytyy äizikällä ja Jiinalla....kelläs vielä? Joka tapauksessa jännää :p

Tänne ei kuulu mitään uutta. Odottelen kärsimättömänä, että päivät etenee.....kovin houkuttelis testata, mut en halua saada sitä negaa. Mielummin vaikka sitten törmään tätiin, kun petyn tuijottamaan yhtä viivaa :kieh: Vaikka kyllä se tätikin tuo tullessaan v*tutuksen jne. Mut ei auta. Oon jo alkanut valmistautua odottamaan lokakuun vauvaa....tai vaikka marraskuun. On tää pääki, kun pitää kaiken aikaa miettiä "oonenoonenoonen!..." Ei osaa olla ku hetken ettei mieti. Parasta tässä kuitenkin on, että saa jännätä yhdes teidän kans :D Nytki jo aivan hihkuen tänne tulin ja jotenkin sellanen tunne, et joku on plussannu :whistle: Kuka?????? :D
 

Yhteistyössä