<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

Uusi täällä, tuntuu hurjalta mutta neljättä toivotaan! Eka yrityskierros menossa ja vielä mieli rauhallinen. Aina raskausajat olen kamala stressaaja et meneekö kaikki hyvin, onko lapsi terve jne. Mut itepä olen itseni tähän tilaan kuumeillut joten ei voi valittaa:D
Romanssi YK 1 kp 20/28.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Heips.

Täällä ei täti ole edelleenkään kurvannut paikalle ja toivottavasti ei tulekaan pitkään aikaan koska tänään tehtyyn pregcheckiin tuli kaksi viivaa (haalea viiva, mutta ihan näkyy ilman testin kääntelyä/vääntelyä ja silmien siristämistä).

Yritän pitää pään kylmänä, koska näin alussa nyt voi tapahtua ihan mitä vaan.

Ajattelin ensin testailla vasta lauantaina, mutta tänään kun koulussa kävin syömässä ja hernekeitto pisti nostamaan vatsahapot suuhun ja koko päivän on ollut niin "vatsaympäri" fiilis niin tuli vaan iltasella semmoinen olo, että pakko kiepsata kauppaan hakeen testi. Siihenhän se toinen viivakin piirtyi vaikka just ennen kauppareissua olin vessassakin käynyt.

Vähän "jännittää" kun mulla on tässä pari päivää ollut alaselkä kipeä ja iltaisin on kyllä ihan kunnon menkkasärkyjä. Mutta muistelisin että mulla on kyllä joka raskaudessa oll samanlaisia.

Siinä raskaudessa mikä meni kesken, alkoi vaan suoraan vuoto ja kivut tuli sitten myöhemmin.

Mutta siis näillä nyt mennään ja katsotaan mitä tapahtuu.



Kuvassa viiva muuten näyttää haaleammalta kun ihan livenä.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Mä en saa laitettua tänne kuvaa testistä, kun meillä kamera aika huonolaatuinen ja en löytänyt piuhaa millä siirtää koneelle kuva :D Ei auta kun jännäillä ja testailla perjantaina uusiks. Nyt on kyllä ihan ollu asenne et oonko tosiaan raskaana/voinko olla?? epäuskottava olo tän kaiken stressin jälkeen ja ei uskalla viel toivoa....parasta tietysti se ettei täti ole ilmaantunut paikalle.

ainomaija Toivotaan, että jomottelut jne. viittaa siihe, että on tärpännyt ;) mullakin on ollu välillä menkkajomottelua ihan oletetusta oviksesta lähtien. No mulla taitaa olla ollu ties mitä oireita, ehkä kuvittelusta johtuvaa tässä kierrossa :ashamed:

kääkkikselle Paranemista!! Ja mukavaa reissua!! :)

Romanssi Tervetuloa!!!!!=)

Jiina ONNEA ONNEA paljon!!!! Plussa se on, ihan selkeä :D :heart: aivan mahtavaa!!!!!!!!!!!!!!!

Oi sentään, olispa kiva, kun kaikki päästäs nyt muuttamaan tonne odotuspuolelle syyskuisiin :) olis aivan huippua!! Plussa-aalto oikein vetelis yli!!

Jatkanpa odottelua taas....:wave:
 
tervehdys uusille! :wave:

mä en myöskään jaksa etsiä kameran piuhaa, ja kännyn kuvat noh; ei niillä mitään tee.. : /testissä komeilee puolikas pinkki viiva (?) :headwall: testissä jotain vialla varmaan? kp/28/30 jatkuu odotuksen odotus.. täytynee testata viikonloppuna uusiks? :confused: tosin nyt on hyvä raskautuakkin, mies eilen sanoi mä haluisin vauvan.. :D

onnea Jiina!:flower:

äizikkä:heart:
 
Onnea Jiina!!! Ihan mahtavaa!

Sitten kun siltä tuntuu, niin tervetuloa odotuspuolelle neljättä odottaviin ja syyskuun suloisuuksiin :)

Ja tsemppiä kaikille piinailijoille, toivottavasti tekin pääsette siirtymään lähipäivinä odotuspuolelle!

Losa
 
JIINA:lle hurjasti Onnea :)

Ja piti vain kommentoida, että MIKÄLI sattuisi että olisi nyt tärppi käynyt, niin minä en ainakaan ehdi enää syyskuisiin, vaan lokakuulle laskureitten mukaan menisi la... mutta sitä kohti siis ;)
 
Täällä on jo muutaman päivän ollut menkkajomottelua alamahalla ja alaselässä. Kovin aikaista kun nyt vasta 21/28. Toki menkat tulee olemaan kivuliaammat kun nyt ilman ehkäisyä mennään..No toivon että jäävät kokonaan tulematta:) Outoa on myös että nyt kolmatta päivää nenä on aamulla herätessä ihan tukossa. Päivällä ja illalla ei mitään flunssaan viittaavaa.
Onnea plussanneille!
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa Romanssi sullakin hyvältä :)

Täällä ei mitään tuntemuksia, yskä valvotti yöllä, mutta mitään raskauteen/ menkkoihin viittaavaa ei ole havaittavissa. Silti teen huomenna taas testin, kun niitä nyt tuossa taas on. Väsyttää ihan hirmusti, taidan kohta ottaa pienet nokoset ja laittaa esikolle piirrettyjä, jotta saisi viimeyöstä vähän edes takaisin ( ellei ala taas yskittää) :)

äizikän uutta testausta odotellen... ;)

kääkkis kp 70
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84;27849280:
JIINA:lle hurjasti Onnea :)

Ja piti vain kommentoida, että MIKÄLI sattuisi että olisi nyt tärppi käynyt, niin minä en ainakaan ehdi enää syyskuisiin, vaan lokakuulle laskureitten mukaan menisi la... mutta sitä kohti siis ;)
Toivottavasti on tärppi käynyt, vaikket sitten samaan pinoon tulisikaan :D

Syyskuun pinossa taitaa tällä hetkellä olla myöhäisin LA 15.9...eli koko loppukuu on vielä tyhjää täynnä. Mutta riippuu tosiaan kierrosta, että meneekö LA sitten jo lokakuulle :)

Losa
 
Onnea Jiinalle! Ihana näky tuo :)
Äizikälle myös kovasti tsemppiä ja Delilalle myös :) sekä kaikille piinapäiviä viettäville.

Itsellä menkat loppui, mutta ovista on turha odotella kun mies on tässä pari viikkoa poissa. Tai sitten vois tulla sanomista jos tässä nyt raskaaksi pamahtais :D

coffeeBreak
 
ohops! viime viestiin kp väärin päin, eli nyt on 31/28! :D eli siis menkat pari päivää myöhässä, ja siis aamulla; liuskaan ihan selkeä haamu, tosin niin hailakka että en vieläkään sano mitään (tosin en noihin prisman pregcheck testeihin aiemmin mitään ole saanu, ellei tosi kyseessä!).. :heart: hymyilyttää vaan, mutta en sano vieläkään että olisin r----- vasta kun olen saanut selkeän viivan.. sitten iloisen.. :) jotenkin pyörii päässä kaikki mahdollinen liiasta mielikuvituksesta/kemiallisesta/en tiiä; tahdon testiin samanvärisen viivan kun se kontrolli, sitten iloisen vasta; ja kerron ukollekkin.. :D elikkä varmaan parin päivän päästä.. :)

tein vau:n laskurilla laskelman että jos (niin ainakin veikkaan) hedelmöittyminen oli uutena vuotena olis nyt 3+4 eli sama kun sain haamun pikku kolmosesta.. :)

ja siis oireita: päänsärky alkanu, viime yönä kävin kesken unen vessassa (sitä teen vaan raskausaikoina), maistuu kuollu rotta suussa koko ajan, "merisairas-olo", kipuillu yli viikon selkää ja ala masua, kaikki haisee, kissa nukkuu masun päällä (se tekee sitä kun olen ollu pienin päin), eilen tajusin että paitaan ilmesty märkä läntti; maitoa!.. :)

mutta silti olen edelleen täällä, kunnes saan "tarpeeks" vahvan viivan.. :) en siis halua edes "plussanneisiin" ennen kun olen saanut itselleni myös asian varmaksi.. :)

onnea kaikille muillekkin jännääjille! :flower:

äizikkä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
äizikkä :D oijoijoi....sulla NIIN selkeät oireet/tuntemukset ku ennenki ja haamu, wau...kerrassaan WAUTSI :heart: ehkä kuitenkin onnittelen sitten, kun olet varmasti sitä mieltä, vaikka olisin jo kovasti toivottelemas onnea ja tsemppiä matkaan!! Jännää!! :D

coffeeBreak Jos vois toivoa, että ovis myöhästyy ja tulis sinne parin viikon päähän :whistle: juu vois olla äkäinen mies, jos sillä välin tapahtuis :D

Mulle ei uutta...odottelen huomis aamuun,sitten taas teen testin =) vähän on samoja fiiliksiä, kuin äizikällä mutten uskalla iloita ennenku saan selkeän viivan! Pelkään jotenkin, että se testi oli jotenkin vialla tai mulla näössä vikaa, kun siinä haaleaa näkyi. Vaikka kyllä mun ajatukset on jo menneet sille tasolle, että ehkä täs tosiaan odotetaan :heart: lasken jo mahdollista äippäloman alkua ja sen semmoista, mut hiljakseen oltava toistaiseksi ;) Pelko jyystää takaraivossa ja stoppuuttelee, että rauhotu :D Mulle kelpaa sellainen selkeästi nähtävä viiva testiin, ei tarvi olla tumma, mut kuitenkin selkeästi erottuva ja mahdollisimman äkkiä siinä se viiva siihen kiitos;)

romanssilla myös jännän kuulosta ja kovasti peukuttelen, että noi on justiinsakkin sitä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
äizikkä :heart: tekisi niin mieli jo onnitella, hyvältä vaikuttaa!! :)

Delilan tilanne myös kutkuttava, kumpa huomenna saisit kunnon viivat näkyviin! :heart:

Jokos kääkkis testaili..?

Romanssilla myös mukavan kuuloisia oireita :) Peukutuksia sinne, että olisivat "sitä itteään"!!

kp 20, dpo 6 (?) Pääasiassa aika oireetonsta on. Eilen sentään nippaili oikealla alavatsalla yhtä kohtaa jonkin aikaa, myöhemminkin tuo kohta ilmoitteli itsestään. Tänään myös jotain tuntemusta samassa paikkaa. Mutta kovin hentoista oli. Kuvittelin myös rintoja kivistävän kevyesti muutamaan otteeseen. Ilmavaivoja on ollut myös vähän, mutta ne varmaan johtuvat ruokavaliosta.. Kaikkea sitä kumminkin koittaa keksiä, että olisi edes jotain "merkkejä". Aika onnettomia vaan nämä minun "merkkini"...

Postimies toi tilaamani testit tänään ja maanantaina teen ekan, vaikkei siinä mitään näykään.
 
ONNEA ÄIZIKKÄ :flower:

Nyt tuntuu, että kohta lopetan koko kuumeilun. Taas aivan selvä nega, ei merkkiäkään tulevista menkoista, ei nipistyksiä, jomotuksia, itkettää vaan :( Jos ne menkat sieltä jossainvälissä tulee, niin menee kyllä hilkulle jos tälläinen hehtaarikierto tulee uudelleen, kun toukokuussa on takaraja. On niin kurja olo, enkä kyllä tunne itseäni ihmeemmin naiseksikaan enää :'( Tänään on ollut kyllä rankka päivä, tää tautikin kaikenlisäksi syö voimia. Saisi alkaa se seuraava kierto vähän vikkelään |O

kp 71
 
Kääkkikselle jaksamisia! Megakierrot on tosi kurjia, ja se epätietoisuus minkä se aiheuttaa. Tsemppiä! :hug:

Täällä on nyt monta ihmistä jännän äärellä, plussa onnea! :flower:

.....

Kiitos kaikille!!!!



Taidan pikkuhiljaa siirtyä tonne odotuspuolelle. Viivakin näyttää vahvistuvan. :)

Neuvolaankin kerkesin jo soitella, kun piti kysellä mitä sanotaan raskaudesta ja mrsa-potilaiden hoitamisesta. Tuli sitten samalla saatua eka aika neuvolaan.

Mä pidän peukut ja varpaat pystyssä, että täällä alkaa kunnon plussa-aalto.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
kääkkis höh kylläpäs on nyt todella kurjaa toi kierto :'( voimia sinne!!! Toivottavasti täti kaasuttelis paikalle ja sais päivät nollille! Tai sitten ovis...hitsi soikoon miten rasittavaa!! En voi edes kuvitellakkaan miten ärsyttävää odottelua. :hug:

Jiinalla komeat viivat, tervemenoa odotuspuolelle =) Toivottavasti pääsen perässä ;)

ainomaija peukut pystyssä, että olis tärppi käynyt :) kyllä niitä nippailuja vaan tuijottaa/kuulostelee tarkasti, mutta kyllä ne myös niitä usein on :whistle: ei sentään kaikki tule mielikuvituksesta. Jännää pian säkin testailet!!

Jään odottelemaan huomisaamua, että saan kaivaa ton testin esiin ja ja ja......iiiiiiikkkk :D

Plussatuulia kaikille!!!!! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Kiitos kaikille tsempeistä :heart: Kyllä tää tästä alkaa taas pikkuhiljaa helpottaa :) Testauspäivä on aina paha, mutta nyt oli jostain syystä entistä rankempi henkisesti.

Delilan testausta odotellaan myös täällä :D Jännittää sun puolesta :)
 
Kyllä tää nyt näyttää olevan sitä, viivat tuli testiin :D :heart:
Hieman häkeltynyt olo....tai siis.....tän kaiken kiukuttelun, jännäilyn jne. jälkeen ihan hassu fiilis =)
Mut on tää kivaa taas pitkästä aikaa.....jännittää vieläkin miten kaikki menee ja meneekö hyvin.

Tsemppiä kaikille, pyörin täälä varmaan edelleen kuitenkin jännäilemäs teitä muita :D
 
  • Tykkää
Reactions: Losa ja kääkkis82
Delila Ihanaa, tuhannesti onnea!! :heart::heart::heart:

Itellä varma olo siitä, että EN ole raskaana. Ei vaan tunnu oikeanlaiselta :| Testailen kuitenkin ensi viikon, kun ostamani raskaustestit vanhenevat jo 2 kk:n päästä ja menisivät muuten ihan hukkaan.

Aamulla keskustelin miehen kanssa, että saa tästedes käyttää sitä kortsua ihan joka kerta, jos ei kerran vielä vauvaa halua. Mä en tahdo joka kuukausi kyttäillä mahdollisia olemattomia raskausoireita ja arvuutella, oisko vahinko tapahtunut. Sovimme, että otamme syksyllä vauva-asian uudestaan puheeksi ja ehkä sit silloin jätetään ehkäisy pois :)

Roikun nyt kumminkin tän kierron loppuun asti täällä ja palaan sitten syksyllä täyspainoisesti kuumeilemaan ja toivottavasti kukaan teistä ei tuolloin enää tässä ketjussa ole ;)

ainomaija kp 21, dpo 7 (?)
 

Yhteistyössä