ohops! viime viestiin kp väärin päin, eli nyt on 31/28!
eli siis menkat pari päivää myöhässä, ja siis aamulla; liuskaan ihan selkeä
haamu, tosin niin hailakka että en vieläkään sano mitään (tosin en noihin prisman pregcheck testeihin aiemmin mitään ole saanu, ellei tosi kyseessä!).. :heart: hymyilyttää vaan, mutta en sano vieläkään että olisin r----- vasta kun olen saanut selkeän viivan.. sitten iloisen..
jotenkin pyörii päässä kaikki mahdollinen liiasta mielikuvituksesta/kemiallisesta/en tiiä; tahdon testiin samanvärisen viivan kun se kontrolli, sitten iloisen vasta; ja kerron ukollekkin..
elikkä varmaan parin päivän päästä..
tein vau:n laskurilla laskelman että jos (niin ainakin veikkaan) hedelmöittyminen oli uutena vuotena olis nyt 3+4 eli sama kun sain haamun pikku kolmosesta..
ja siis oireita: päänsärky alkanu, viime yönä kävin kesken unen vessassa (sitä teen vaan raskausaikoina), maistuu kuollu rotta suussa koko ajan, "merisairas-olo", kipuillu yli viikon selkää ja ala masua, kaikki haisee, kissa nukkuu masun päällä (se tekee sitä kun olen ollu pienin päin), eilen tajusin että paitaan ilmesty märkä läntti; maitoa!..
mutta silti olen edelleen täällä, kunnes saan "tarpeeks" vahvan viivan..
en siis halua edes "plussanneisiin" ennen kun olen saanut itselleni myös asian varmaksi..
onnea kaikille muillekkin jännääjille! :flower:
äizikkä :heart: