Uusille tervetuloa joukkoon :wave:
Plussanneille hurjasti onnea :heart:
Piinailijoille tsemppiä ja plussatuulosia =)
Kääkkis toivottavasti nyt tulis joku ratkaisu tuohon megakiertoon :hug: Ootteko muuten painellut myös sitä pohkeen alapuolella olevaa ns. kuukautispistettä ja kantapäiden sivuilta kohtu ja munasarja pisteitä. Mulle sillon joskus 2007 vyöhyketerapeutti sano, että ne on voimakkaampia kun jalkapohjan pisteet ja itse huomattavasti helpompi löytää. Tuli vaan mieleen kun luin, että jalkapohjia on mies käsitellyt.
En nyt muista mitä muuta piti kommentoida kun nää mun käynnit on aina näin pikasia :ashamed: isommat pelaa pöytälätkää ja pienin nukkuu niin kerkee edes hetken istua paikoillaan
ON: Mä en tykkää yhtään kun tässä kierrossa alkaa loppua kohden oireita syntymään vaikka ei edes ole mahdollisuutta raskauteen kun ehkä 0,5%.
Mä olen jo 3 yönä joutunut käymään pissalla
päivälläkin siellä saa ravata tunnin välein, aamulla pitää saada jotain suuhun ettei pahaolo yllätä, muutenkin ihme ellotusta pitkin päivää, tissit on ihan oudot - ei sellaset raskaana olevan tuntuset, mutta ei normaalitkaan, mä palelen ihan tolkuttomasti, mutta posket helottaa koko ajan, hammaspesulla tulee yökötys... ja hajut käy nenään. Kaikenlaisia nipsasuja ja jomotuksia on. Paaaaljoooon enemmän oireita kun tuossa edellisestä raskautuneesta kierrossa Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu kun tällasilla kiusaa
Jos nyt laskee, että ainut kerta minkä voi laskea on uutena vuotena (ma ilta) ja ovisplussa tuli lauantaina ja lämpöjen nousun huomasin vasta tiistaina niin ovis oli sit kai su-ma. Nyt on sitten DPO 7-9 ja menkkoja olen odottanut kun kuuta nousevaa viikonlopuksi tai alkuviikoksi =) mahdollisuudet siis raskauteen on aika olemattomat, mut mistä nää oireet tulee
:O
Hämmentynyt Orchid