<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

Tervetuloa coffeebreak ja Orchid :)

Jokos äizikkä on testaillut...? Entä Jiinan tilanne?

Itse taisin nuolaista ennen kuin tipahtaa. Niinhän se mies eilen sitten päätti vaihteeksi käyttää kumia ja otolliset hetket (kp 12) menivät ihan hukkaan :( Sanoi vaan, ettei vielä sitä vauvaa. No, onhan mulla pienet mahkut nyt kumminkin tässä kierrossa, kun viimeksi on puuhailtu kp 10 ja ovistuntemuksia mulla on ollut kp 11 lähtien. Tänään aamuyöllä jomotteli taas kunnolla.

Jos sopii, niin roikun täällä nyt kumminkin mukana ja jännään ainakin tän kierron loppuun. Eihän sitä tiedä, milloin tuo ukkeli taas muutta mielensä :rolleyes:

Mutta laittakaas niitä plussauutisia nyt ;)

ainomaija kp 13/28-30
 
tervehdys uusille! :wave: sankoin joukoin vaan mukaan, on kiva että on paljon mukana kuumeilemassa "isosta" perheestä".. :D

KP 25/28 hmm.. testattu, ja hmm.. siin on jotain.. :D (mut nyt en kyllä sano mitään mitä siin on, kun siis mielikuvittelen siihen haamun (mikä näkyy tietyssä kulmassa) mut onko se vaan viivanpaikka; niin sen saamme tietää parissa päivässä.. :) toisaalta mitä muuta voi olettaa kun noin ajoissa oli pakko pakko testata.. :ashamed:

olen saanut lisää "oireitakin" meidän kissakin haisee, ja mies, ja vessanraikastin tuntuu haisevan jopa toiseen huoneeseen (en olekkaan edes aikasemmin huomannut) :x taitavasti siis valeraskaana. :D (tulee kova tiputus vielä) tosin edelleen tyyneyskin jatkuu, ja pms raivoa ei näy.. :D

odotuksen odotusta..

äizikkä :heart:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)
Mukavaa kun on tällainen joukkio jonka kanssa kuumeilla. Teillä tosiaan soja on samanlainen jengi kuin meillä mutta pienempiä versioita vaan :D Paljon onnea "iltatähdestä"!

Toivottavasti muutama plussa tulee tänne pian ;)
Itseä harmittaa jo etukäteen että tämä yk menee hukkaan, kun mies lähtee pian parin viikon työmatkalle. Höh. Jännäilen sitten teitä muita :)
 
Mukavaa saada uusiakin kuumeilijoita tänne meidän jengiin, tervetuloa coffeebreak ja orchid
Ja tsempityksiä kaikille siinä vikojen kp päivien kanssa pyöriville. toivotaan toivotaan..;)
Itellä nyt kp 11, ja viimeksi aamusella "talletuksia tehty".. Piiiitkä on taas aika ennen ku sopis edes testailla.. Hitto, ku oon taas hätänen, mä haluan raskautua JUST nyt :LOL: Ja takana kun on 3 lähes oireetonta raskausaikaa, niin turha niitä "oireita" on kai alkaa kyttäämään..

Mukavaa lauantaita kaikille!!

-äippä
 
orchidonnea oviksesta! :)

kp 26/28odotuksen odotusta.. :kieh: ja haamun esiäitiä tuijottelen (tai ainakin niin haluan uskoa).. :stick: odotuksen odotus jatkuu.. :headwall: toiveet edelleen erittäin korkealla, kun aikasemmin kun olen saanut ollasen "varjon" testiin yleensä "ne" tullu heti seuraavana päivänä, nyt ei kyllä ole näkynyt; eli oikohan se sitä itteään.. :D (toiveissa/haaveissa hyvä elää)

oireita senkun sataa, itkettää telkkarinkin kattominen (eilen hyvä kun en ääneen parkunut avan mainosta; lastenklinikan lapsipotilaat).. kyyneleet valuu telkkaria katsoessa, jos tää nyt ei sitten ole sitä; pohdin olenkohan ihan terve?? :| ja siis voi luoja, ton kissan henki haisee; must tuntuu ettei se saa enään kohta tulla mun jalkoihin nukkumaan.. vessanraikastimen haistan toiseen huoneeseen, yök!

oon nätisti ja tyynesti, jooo o.. :headwall: odottelen odottelen..

äizikkä :heart:
 
äizikällä kyllä jännät paikat! Oireet kyllä kuulostaa niiiiin selviltä :) Meinaatko huomenna testailla taas? Täällä peukut pystyssä, että viiva alkaa selkiintyä :)

Orchid Ovisonnittelut!!

kp 14/28-30: Luulen oviksen olleen viimeistään eilen, jomotusten perusteella. Päätin alkaa laskea dpo:t nyt siitä, eli tänään olisi sitten dpo 1. Tuskastuttavaa odotella, että jotain tapahtuisi ja tapahtuuko mitään. Oireita olen loistava kehittelemään, nytkin on muka alaselässä särkyä, huimausta jne. Tiedän kyllä, ettei vielä mikään raskaus edes voi oireilla. Mun kp:t muuten saattaa olla päivän liian pienet, en muistanut laittaa tarkkaa alkupäivää silloin muistiin ja nyt oon miettiny, ettei mulla kyllä jouluaattona menkat alkaneet, vaan luultavasti jo silloin sunnuntaina. Eli oisko nyt kp 15 kuitenkin..? Mene ja tiedä.
 
Äizikkä: Jee, hyvältä vaikuttaa!!! Mulla nimenomaan se oli ihan ensimmäisiä oireita, että hajut vahvistui. Joulukuusikin muutti ulos jo 29.12, kun se haisi ihan hirveälle. Ja 31.12 tuli haaaalea plussa.

Joten peukut on pystyssä! :D

Ja Orchid tempaisi komean ovisplussan, onnea! :D
 
ainomaija, pysy ihmeessä mukana :) Kiva kun on porukkaa ja voihan sen miehen mieli muuttua ( ellei ole jo tärpännyt...) ;)

Päivittelin taas ajantasalle listaa, korjailkaa vaan mulle jos on kp:t väärin, olen vähän kankkusen jälkimainingeissa, niin ajatus ei oikein kulje :D Olin pitkästä aikaa ystävän kanssa viihteellä eilen, oli todella hauskaa, päkiät hellänä tanssimisesta :) En niin kovin usein korkoja pidä tuon selän takia.

Nyt Orchid peukut pystyyn sulle että tärppää b:)d ja myös äizikälle terveiset, että kihisen jännityksestä sun puolesta ;)

kääkkis kp 66
 
Testasin sitten HÄTÄISENÄ tänään päivällä kp 28 selkeän negan :kieh: Hah olihan se odotettavissa, kun ensinnäkin olin pissannut tunti sitten ja ennenkää oo näillä kiertopäivillä plussaa saanut....seli seli seli toivoa vielä täytyy olla ;) en suostu uskomaan etten ole raskaana :LOL: toki oon kyllä jo henkisesti alkanut valmistautua lokakuun vauvaan tai mikäli marraskuullekki menee . Ei voi tietää.

äizikkä sulla pikkasenko jännää =) en malta odottaa...sä varmaan saat plussan, jos siinä jo jotain näky :whistle: Mulla ei näkyny mitään, ei yhtään mitään! Oikeen kun tiirasin viel roskista niin ehkä mielikuvitteellisen viivanpaikan näin, mut ei todellakaan mitään.

Vaikka hieman pettynyt olo jne. niin jospa se täti sitten uskaltas pian tulla, nytkun on negakin testattu. Ei kauhea en oo ikinä ollut näin malttamaton hätähousu :ashamed: Ja eihän täs hätä ole, kun yk 1 vasta menossa....

Kaikille plussa-aaltoja kovin paljon!! Tulkaahan HETI kertomaan uutiset! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Täällä nyt jatkuva yskä riesana, tuntuu, että henkitorvikin on turvoksissa : /

Jouduin tekemään eilen vaikean päätöksen, mun on pakko luopua tuosta meidän isommasta koirasta :( Se yritti käydä mun äidin luona asuvan pikkukoiran päälle, aivan suoraan takaapäin lähti kaahaamaan sen enempää miettimättä ja se oli just sen oloista menoa, että se todella yritti vahingoittaa. Aiemmin se on käynyt meillä tuon pienen uroksen kimppuun, enää en voi odotella että joku kerta siellä on lapsi välissä :( Ottaa niin päähän, kamalasti on työstetty sitä ja muutosta tapahtunut, on todella haastava tapaus ja nuorikin vielä. Mulle saa vapaasti laittaa yv:tä , jos jotakuta kiinnostaa tai tietää jonkun joka on harkitsemassa koiraa. Rotu on lk hollanninpaimenkoira ja koira on kastroitu. Vaikea päätös, täällä on itketty silmät päästä jo useampaan kertaan :(
 
kääkkis voimia vaikeaan tilanteeseen. Ei ole helppoja päätöksiä :/ me jouduttiin tekemään myös samankaltainen raskas päätös jokunen vuosi sitten. Meidän koira nro.2 jouduttiin lopettamaan päivää ennen 1-vuotissynttäreitään. Se yksi vuosi tuon koiran kanssa oli niin hirmuisen rankka, ja lopulta sitten se oli tuttu eläinlääkäri joka meille "suositteli" lopettamispäätöstä.

----
pikaisesti tulin päivittämään omaa tilannetta:

tein viime lauantaina testin joka oli ihan puhdas nega. Täti ei ole edelleenkään saapunut, testailen ens lauantaina uudestaan jos on vielä aihetta.

ilmeisesti vaan pidempi kierto nyt sitten. Alkaa kyllä usko mennä siihe, että tässä raskaana oltaisiin.

eikä todennäköisesti ens kuussa tai maaliskuussakaan tarvi toiveilla. Mies lähtee taas työreissuilleen ja on pois aina sen parisen viikkoa kerrallaan. Aika minimaaliseksi noi mahdollisuudet menee...ja yksin on vähän hankala tämä "projekti".

toisaalta meillä ei mikään kiire oo. mutta olis se nyt kiva sit raskautua kuitenkin ennemmin kun myöhemmin (jos nyt näihin asioihin voi omia toiveitaan kiinni pistää).

että semmoista.

tsemppiä kaikille!
 
Äizikälle haamun vahvistumis tsemppejä :)

Kääkkis :hug: noi on vaikeita asioita. Ja tsempit että pitkään kiertoon tulisi jonkunlainen päätös.

Täällä tais olla piinailijoita, joille toivotan plussapuhureita!

Ite kävin tänään hakemassa vähän virtaa vyöhyketerapeutilta, kyllä teki hyvää. On se jännä kuinka ne löytää kropan viat tuolta radoista. Meinasin kyllä syöksyä ylös siitä pediltä kun paineli SI-nivelten kohtaa, en muistanut mainita välilevynpullistumasta niin kylläpä teki gutaa :D Kohdun ja munasarjojen pisteet kanssa aiheutti lievää naaman vääntelyä, mutta ei siellä kuulema mitään tukkeita ollut. Kuulema ovulaation aikaan ne saattaa hieman olla herkkiä. Jotkut ihomagneetit laittoi hartioihin kun ne on aivan "sarvilla" ja todella kipeet, saa nähdä auttaako.

Vaikka sain siihen ovulaatiotestiin hienot viivat niin kuitenkin epäilen, onko sitä ovista kuitenkaan tapahtunut vai vieläkö se olis tulossa. Vaihdoin testin merkkiä ja tuossa lukee 24-48 sisällä on ovulaatio, sitten se vois olla vielä tänä iltanakin, mutta jotenkin kropan merkit ei anna viitettä oviksesta. Eipä tuolla muuten väliä mutta siitä ovulaatiosta on niin helppo laskea koska menkat alkaa :) ei pääse yllättämään kun mulla ei vihjaa kroppa alkavasta vuodosta muuten kun lämpökäyrällä, joka ei meidän nykyisiin erittäin katkonaisiin öihin oikein sovi.

Tässä kierrossa kun ei sitä yritystä ole niin malttamattomana vaan odottaa menkkoja.

Kaikille tähän kiertoon kovasti plussa onnea :rolleyes:

Orchid
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
kääkkikselle voimia raskaaseen päätökseen koiran suhteen :hug:

Jiina höh sullekkin nega :( mut jos ei tätiä oo näkynyt niin eikös toivoa vielä ole? :D ainakin toivon niin. Ja tsemppiä odotukseen. Toi ei kyllä ole kivaa, kun mies työreissulla...sillon tosiaan vaikeaa tämä vauvaprojekti : /

Orchid toi vyöhyketerapia kuulostaa mukavalta =) jännä toi ovis, kun ei tiedä olisko testi vai oma kroppa luotettavampi :whistle: Tsemppiä kuitenkin, kiva kun joku jaksaa olla noin rauhassa ja odotella menkkoja ;)

Mä en jaksa todellakaan rauhas odotella menkkoja |O oon jo ihan uupunut tähän odotteluun, kun tuntuu välil et menkat alkaa justiinsa, mut sit niitä vaan ei näy :kieh: pahus kun menin sen testinki sillon haaskaamaan, nyt mulla ei ole testiä mitä hipelöidä ja ehkä käyttää. Tai no ehkä mulla huomenna on, jos posti tuo tilaamani testit :)
Jos ei edelleenkää täti ilmesty niin testaan huomenna ;)
On kyl aika lattea fiilis et olis raskaana. Liian korkeat oli odotukset ja jännitin jos tärppää het ekasta, mut kyl nyt on niin ajatus etten ole raskaana. Päätä särkee ja kiukuttaa :kieh: Tulis nyt se röyhkeä täti ja vois uskoa kropan olevan kunnossa.

Plussasateita kaikille teille !! Joko äizikkä on testannut?? :D
 
Muakin kiinnostaa äizikän tilanne :rolleyes: ?

Orchid: sullakin siis ongelmia selässä : / Munkin vyöhyketerapeutti kyseli useasti kun odotin keskimmäistä, että onko selkäkipuja ( oli ainut raskaus kun niitä ei ihmeemmin ollut), mutta tietenkin se näki just noista vyöhykkeistä että on se skolioosi, mikä paljastui paljon myöhemmin röntgenistä. On se ihanaa ja tehokasta :) Mullekin mies teki eilen jalkateriin taas käsittelyä ja nyt oli oikeasti varsinkin oikean jalan kohtu-vyöhyke arka. Toivottavasti alkaa menkat lähipäivinä :)

Jiina: :( Toivottavasti tärppää kuitenkin mahd. pian vaikka projekti vaikeutuu. Kamalan päätöksen te olette joutuneet tekemään koiran suhteen : / Kuitenkin täytyy muistaa, että koira on " vaan" koira, sen takia nostan nyt itsekin kädet ylös, että en kertakaikkiaan vaan jaksa :( En halua sitä eristääkkään, kun koirat on meille perheenjäseniä. Onneksi kasvattaja on tukena ja auttaa etsimään hyvän kodin.

Mulla on ihan kamala olo, yskittää ja kolottaa : / Lisäksi toi alavatsa tuntuu aika lupaavasti hellältä ja jomottaa, mutta en uskalla ajatella mitään. Toivon tietenkin, että vuoto alkaa :)

b:)d Delila testaukseen :heart: Jospa se vaikka onkin...sitä :heart:

kääkkis kp 68
 
Niin, ja kertokaas miten te muut neljättä haaveilevat taas asuittekaan? :attn:(osa on tainnut jo vanhemmassa ketjussa tätä asiaa selvittääkkin...) Kun mää oon jo valmiiksi kehitelly tästäkin aiheesta itelleni päänvaivaa.. Meillä kun on vaan n. 100 neliötä ja 3 makkaria.. Niin tuskailen nyt jo että mitenkä sitten oikein 4 lapsen kanssa tänne mahduttaisiin :headwall:
 
Tämän aamun lämpökäyrän mukaan (mikä viime yön perusteella on ihan luotettava kun ei kukaan herännyt kertaakaan =) ) ovulaatio on kuitenkin tapahtunut kun lämmöt hyppäs suoraan 0,6 astetta ylös =) koska se on tapahtunut niin ei voi tietenkään varmasti sanoa, mutta tästä nyt noin kaks viikkoo pitäs punasen ferrarin kaasutella paikalle :p
Onneks aika menee ku siivillä taas arjen alettua. Itsekseen kun pyörittää tätä huushollia 7-22 ma-to niin ei kerkee pahemmin päiviä laskeskella :p mies kun on kokopäivä duunin lisäks iltakoulussa niin lapset näkee isää viikonloppuna ja perjantai iltana. Rankkaa mutta tottunut jo tähän... ja sitten vielä me hullut halutaan tähän lisää lapsia... hullunahan meitä pidetään jos raskaus alulle saadaan ja pysymään.

Se mikä mua ihmetyttää on pienen pieni ruskea vuodon kaltainen näky :confused: mulla ei oo koskaan ennen ollut minkäänlaista ylimäärästä vuotoa ja nyt oon hieman pihalla tän kropan kanssa... toivottavasti ei nyt mitään tulehdusta kuitenkaan oo. Jos pidempään jatkuu niin täytynee jossain käydä.

Kääkkis joo kesällä kun pihatalkoiden jälkeen en meinannu päästä ylös sängystä kävin lekurilla ja magneettikuvasta löyty välilevynpullistuma pieni sellainen mutta myös lisäksi joku lievä spondyloosi ?? Kyllä sen jälkeen selvis miks mullakin on aina vyöhyketerapiassa tuo SI-nivelen kohta säväyttänyt jonkun verran.
Toivottavasti vyöhykepainelusta olisi apua sielläkin ja pääsisit uuteen kiertoon jos ei tämä kierto tulosta tuottanut =)

Delilalle testaukseen plussasäteitä :whistle:

Äizikän tilanne olis kyllä kiva kanssa tietää :rolleyes:

Orchid
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84;27841073:
Niin, ja kertokaas miten te muut neljättä haaveilevat taas asuittekaan? :attn:(osa on tainnut jo vanhemmassa ketjussa tätä asiaa selvittääkkin...) Kun mää oon jo valmiiksi kehitelly tästäkin aiheesta itelleni päänvaivaa.. Meillä kun on vaan n. 100 neliötä ja 3 makkaria.. Niin tuskailen nyt jo että mitenkä sitten oikein 4 lapsen kanssa tänne mahduttaisiin :headwall:
Nooo meillä on vajaa 90m2 ja VAAN kaksi makuuhuonetta ja toinen on pieni vielä. Kaikki 3 on tällähetkellä samassa huoneessa, tosin kuopus nukkuu matkasängyssä kun ei sinne vakituiseen mahdu 3 sänkyä. Meillä on ollu asunto/tontti etsinnässä jo reilun 2 vuotta mutta kun ei löydy niin ei löydy. Jos tässä vielä asutaan kun lisää tilaa tarvitaan niin sitten muutetaan ite tuonne olohuoneeseen missä tilaa on vaikka rakentaa uus huone.
 
odotusta.. kp 29/28 tänään taas joku varjo testiin (näkyy ihan helposti, ja testinä se prisman liuska pc).. :headwall: mut ei kyllä näy tätiäkään.. ;)

kait se vaan pitää odottaa, ja mietin tässä just että toisaalta jos se uuden vuoden kipuilu/pieni vuoto oli ovis, sillon olisikin vasta dpo 9?? :confused: en tiiä, pitää vaan ootella mitä tapahtuu.. eilen kipuili kovaa ja aattelin ok; täti tuli.. mut ei tullutkaan.. omituiset oireet jatkuu, mutta pohdinkin tuoko vauvakuume höyryt omia olojaan.. ??

rassaa odotuksen odotus.. :headwall:

äizikkä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Iiiik voiko tuo olla?? Testasin aamulla varhain ja ihan niinku jotain näkyis :whistle: vähän niinku äizikällä alkaa näyttää/tuntua :D mulla on ollut olo, että menkat alkaa justiinsa ja tissitkin OLI kipeät, muttei enään kovin. Äh tää on stressaavaa. Nytkun oon jo valmistautunut et uuteen kiertoon meni, niin ei näy täti tumpeloa ilmaantuvan paikalle. Tää mun kierto kyllä on epäselvä, onhan täs viel aikaa....mut mut mut....toi testi, ensin näytti negaa, mutta siinä oli et 5min. odottaa, joskus 3min. päästä siin näky jotain haaleaa....ja edelleen (vaikkei joo sais tulkita enää) niin siinä näkyy nyt selvästi haaleaa viivaa....MUTTA jos se on viivanpaikka tms. hämäävää näillä vauvahöyryisillä silmillä : / ei uskalla iloita....vaikkakin mietin voinko tosiaan olla raskaana :D :D heti alkaa toiveet herätä, kun siihen edellis testiin ei ilmestynyt yhtään mitään, mut nyt ilmesty.....no testi kyllä oli eri merkkinen.....olettekos testannut noilla Sofi ultimate testeillä????? näkyykö niis viivanpaikka helposti? Katsokaas kaikki keinot ja pähkäilyt taas käytän :ashamed:

Meillä asutaan ihan tilavasti, reilusti on tilaa ja mahtuu tänne viel vaikka toiset kolme lasta =) Osattiin sillon talon osto vaiheessa ajatella, että halutaan tilaa ja mulla ainakin ollut aina vahva tunne, että lisää lapsia haluan;)

Nyt täytyy yrittää keskittyä muihin juttuihin. Plussia kaikille:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Onpa teillä jännät paikat! Nyt vaan KUVIA kehiin niistä testeistä, niin päästään niitä varjojoa yhdessä ihmettelemään :D

Me asutaan neliössä, jossa 3 makkaria ja neliöitä 90. Ja meinataan mahtua tänne jatkossakin. Naapurissa asuu 2 + 4 (5) henkeä samanlaisessa asunnossa, joten jos he mahtuvat, niin mekin mahdutaan :)

Losa
 
kääkkis :hug: koiran vuoksi :( Tosi kurja juttu.

Delila ja äizikkä Iiks! Äkkiä uutta testiä kehiin :rolleyes: Peukut pystyssä täällä!

Jiinalle :hug: negasta. Ehkä kuitenkin vielä on toivoa..?

Me asutaan tilavassa ok-talossa, jossa toki kaikille ei omaa huonetta riitä, mutta hyvin mahdutaan silti :)

oma tilanne: kp 18, dpo 4 (?). Ajattelin ottaa kaiken irti tästä jännäilystä ja tilasin jo nyt raskaustestejä, jotka aion käyttää ensi viikolla, oli oireita tai ei. Koko ajan koitan kuulostella, olisiko jotain oloja johonkin suuntaan. Mutta eihän sitä nyt vielä näillä päivillä (jos siis dpo:t pitää paikkansa) mitään oikein voi ollakaan. Ja mikäli nyt edes ovuloin koko kierrossa. Oletetun oviksen jälkeen kun tuli muutaman päivän erikoista valkoista valkovuotoa (ei ovislimoja), ei siis "kuiva kausi". Myös menkkajomottelun tyyppistä on ollut.

Odottavan aika on pitkä :headwall:

Aurinkoisia talvipäiviä!
 
äizikkä ja Delila :heart: Nyt toivotaan vaan sitä viivan vahvistumista :)

Kiva kuulla, että on muitakin joilla ei niin hirmu suuri asunto ole :) Meillä omakotitalo, jossa asuinpinta-ala on 98 neliötä ja 2 makuuhuonetta löytyy. Kesän aikana tehdään isommasta huoneesta lastenhuone ja siirrytään itse tuonne pienempään "lastenhuoneeseen". Itsekin olen ajatellut, että siirrytään sitten tuonne olohuoneeseen vaikka nukkumaan, jos/ kun, tarve vaatii. Enemmän mietityttää minne saan kaikki vaatteet tungettua :confused: Säilytystilaa ei niin hirmusti ole, kesät kyllä menee, mutta nää talvet... Joka paikasta tursuaa tumppuja, hattuja jne.

Ihan kamala tää yskäpöpö :( Oksensin aamulla muutaman kerran, kun yskitti niin hirveästi : / En saa limaa ylös, niin refleksin omaisesti tulee sitten yrjöt kun tarpeeksi kakoo. Tänään ei onneksi enää ole sitä kamalaa hermosärkyä, vaikka muuten tuntuu että yskiminen katkaisee suonen päästä. Viluttaakin vähän väliä : /

Toivottavasti viikonlopuksi paranee olo ja muutenkin fiilikset, koska olen lähdössä reissuun :)

kääkkis kp 69
 

Yhteistyössä