3.lapsi --haaveilijat--

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kijroittelin joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
haaveilija...kiva kun menkat alkoi...nyt vaan uutta yritystä päälle! =)
Täällä yökukutaan kun lapset ovat mummin ja papan luona yökylässä =) Äiti ja isi saavat vähän omaa aikaa...mahtavaa!!

kaikille hyvää viikonloppua! ja plussatuulia meille oikein kovasti!!

Haaveilija hyvä että kierto päättyi jos ei kerran plussa ollut tullakseen :) Uuteen kiertoon bd, kaikille muillekkin!

).( Minä pääsen kohta jännäilemään, viikon päästä pitäisi alkaa menkat. Yritys jäi tässä kierrossa aika laimeaksi mutta kyllähän se yksikin kerta riittää. Saapa nähdä. Tällä hetkellä tuntuu että tuskin on tärpännyt ja ajatus siitä ei edes masenna kovasti mutta saa nähdä miten sitten kp1:senä on asian laita. :)

Täällä pidetään peukkuja Minttu ja Gab0re :)

Pikkuisen näin jälkikäteen harmittaa ettei sittenkään tullut tärppiä (vaikka mahkut siihen olivatkin kehnot). Kaiken lisäksi kaverini plussasi pari viikkoa sitten, vauvakuume on tosiaan noussut huippulukemiin. Olisi niin kiva taas odottaa vatsan kasvamista, potkuja ja synnytystä :) Itselleni toistelen, eihän tässä mitään kiirettä...kun ei varsinaista yritystä edes päällä. Kohta kuitenkin ostelen jo ovistikkuja, heh :)

Kun vain vuoto loppuisi pääsisi varailemaan aikaa sinne papa-kokeeseen. Milloin te olette viimeksi käyneet? Mulla aikaa on varmaan jo 1,5 vuotta viime tarkastuksesta.

Gab0re samoissa mennään =) Viikon päästä pitäisi täälläkin menkat alkaa...nyt kp25/32. Tuntemuksia on ollu monenlaisia mutta koska ollu vasta yhdet menkat synnytyksen jälkeen niin enpä osaa mitään oireista sanoa. Onko niitä vai ei??

En usko että tärppiä saadaan...jo pelkästään sen vuoksi että kierto ei ole vielä ihan selvillä. Mutta jospa parin kuukauden sisään...se olisi mahtavaa =) Toki olisin onneni kukkuloilla jos plussa tärähtäisi mutta...yritän olla varovainen...ettei sitten tule älyttömän valtavaa pettymystä kun (jos) menkat alkaa. Mullakin ikävä masua sen kasvua...potkuja /liikkeitä ja synnytystä... =)

Mä olen käynyt viimeksi papassa tammikuussa 2006 eli vuoden vaihteen jälkeen pitäisi mennä uudelleen...eikö se suositus ole nykyään 2 -vuoden välein? Jos tulisi raskaaksi ennen tuota niin se varmaan otetaan sit neuvolassa.

nyt lepäilemään...kun saisi tuon esikoisen nukahtamaan...

Peukut Mintulle, olisipa hienoa jos kummatkin plussattaisiin (as if ;))
Minä kävin papassa viimeksi kevättalvella kun tuli kutsu, sitä ennen en ollutkaan käynyt kuin 2004 viimeksi. Eli olikin jo korkea aika. Ihan normaali tulos oli onneksi. :)
Täällä menossa nyt kp20. Odotellaan, odotellaan vuan.

Mulla oli jonkin aikaa papatulos lk II (viimeksi syksyllä 2004) jonka jälkeen kävin 6kk välein kontrollissa. Maaliskuussa -06 tulos oli lk 1 ja nyt pitää käydä joka vuosi tarkastuksessa ennen kuin siirryn siihen joka toinen vuosi -käytäntöön.

Molemmat lapset ovat räkätaudissa, ai kun kivaa...onneksi sentään ei ole kuumetta, jospa se siitä. Ilmatkin ovat mitä ovat, ei paljoa viitsi oleilla ulkona flunssaisten lasten kanssa. Esikoinen kuitenkin hyppii pitkin seiniä jos ei pääse "tuulettumaan"...niin kuin äitikin :)

Haaveilija meiläl myös lapset räkätaudissa, sekä mies, minullakin olo tuntuu vähän huterealta, eiköhän se kohta puhkea tauti minullekkin. Toivottavasti lapsilta menisi pian ohi, kuopus varsinkin on säälittävä kun yskii ja röhii ja pärskii eikä saa öisinkään oikein nukuttua. :S

Täälläkin nenä vähän nuhainen...sellaista aamunuhaa joka päivän mittaan häviää...??
Taitaa johtua syksystä. Parantumisia kaikille nuhaisille!

kp 28/32? menossa...ja varmaan voi pikkuhiljaa odotella menkkoja ja luulisin että viimeistään ensiviikolla alkaa jos on alkaakseen. Tuntemuksia ei ole mitään joten se puhuu menkkojen alkamisen puolesta. =/

Ulkona paistele arska ja on niin syksyisen näköistä...pitääpi varmaan lähteä lapsukaisten kanssa ulos. Jahas kuopus tyhjentää isänsä vaatekaappia eli taidanpa lähteä lasten perään ennenkuin koko kaapin sisältö on lattialla! =)

Kivaa torstaita kaikille!

Menkat siis alkoi kp 30 ja nyt siis kp 2.
Tulivat ihan yllätyksenä...ei yhtään mitään oireita edes niistä menkoista...

Olihan tämä enemmänkuin oletettavaa kun vasta toiset menkat synnytyksen jälkeen. Mutta kyllähän sitä tärppiä toivoi! =/ noh, uutta yritystä kohti vaan...iloisin mielin...!!

nyt mentävä lasten perään!!

Voi harmitus Minttu :( No sentään kierto on säännöllinen, jos jotain positiivista voi sanoa. Uuteen kiertoon uudella innolla, eikös joo :)

Entäs Gab0re, mikä on tilanne?

Lasten flunssat muuttui kuumeiluksi. Esikoinen on loikonut koko aamupäivän sohvalla piirrettyjä katsellen. Mittari näytti 38,0 eli tämä päivä pysytellään sisällä. Nuorimmalla ei enää ole onneksi lämpöä. Kunpa ei tarttuisi itseen tuo inhottava flunssa, ei ole kiva olla sängynpohjalla taju kankaalla :(

Voi harmi Minttu :/
Täällä eletään vielä samaa kiertoa mutta eiköhän se täälläkin kohta uudeksi vaihdu. Tein tänään negatiivisen raskaustestin, oli sellainen herkkä, joten olisi pitänyt jo jotain näkyä jos olisi näkyäkseen.
Vähäsen harmitti mutta ei kovasti, kyllä tässä vielä hyvin ehtii ja oikeastaan kiva kun saa taas yhden kuukauden lisää jännäillä :) Kun kolmas lapsi tulee olemaan viimeinen, on ihan kiva että kaikki siihen liittyvä on vasta edessäpäin, tulossa.

Pahoittelut Gab0relle negasta! Joko menkat alkoi?

Täällä menkat on jo väistymässä ja uutta yritystä kohti reippainmielin ollaan menossa! =)

Gab0re olen samaa mieltä kun näillä näkymin tämä kolmas on sit se viimeinen niin on jotenkin mukava keskittyä jokaiseen vaiheeseen oikein kunnolla...kuten nyt tähän yritykseen...ja toivotaan että se plussa jo parinkierron sisään saadaan kaikille!! =)

Pikkasen ollut väsymystä ja mielenapeutta ilmassa mulla ja mies eilen kyseli että miten sitten kun on kolme lasta, jaksanko? Sanoin sille että en usko tämän lapsista johtuvan...muuten vaan elämä vähän mietityttää enempi juuri nyt. Kyllä tämä tästä!!

Plussa tuulia meille kaikille...nyt mentävä!

Gab0re...pahoittelut sinnekkin tädistä!

Mutta kesävauvaa ei ole vielä menetetty...itseasiassa seuraavat kuukaudet ovat vasta ne tärkeimmät...ehkä lokakuun kierto...tulis se heinäkuunvauva...onko vähän turhan laskelmoitua miettiä näin...noh, haaveillahan saa! Eihän sitä ikinä tiedä miten käy.

Nyt mentävä...

Saahan sitä aina haaveilla :) Kesävauva olisi ihana. Mutta jos ei tärppää niin kyllä se syksyvauvakin kelpaisi. Tai talvivauvakin ;) Toivottavasti ei ihan kevääseen asti menisi :D (mutta jos menee niin ottaisin toki sen kevätvauvankin) :D

Gab0relle pahoittelut tädistä :(

Täällä alkaa flunssat jo helpottaa. Itselläni on aamusta alkaen ollut aivan älytön päänsärky. Migreeniä ei ole, siitäkin on kokemuksia mutta tähän ei edes särkylääke auta. Kunpa ei tulisi vuorostaan minulle flunssaa...miehellä paljon töitä viikonloppuna, ei voi olla lasten kanssa jos minä kipeänä. Huokaus...

Nyt kp15 ja välillä on juilinut menkkamaisesti alavatsaa. Onko tämä mahdollinen ovisoire? Oletteko tunteneet mitään oireita ovulaation aikoihin? Muistan joskus ennen viimeistä plussaa bonganneeni niitä "kuuluisia limoja", mutta ainakaan nyt en ole niitä huomannut, muuta kuin alavatsan tuntemukset.

Mies on ehkä vielä enemmän innoissaan tästä mahdollisesta kolmannesta vauvasta (toivon mukaan sellainen vielä meille suodaan) että kyselee kaikenlaista esim. mikä olisi mahdollisimman tehokas asento jotta simpat menisi "maaliin" tai mitä tuntemuksia tänään on...koeta siinä sitten olla ajattelematta raskautumismahdollisuuksia tai kiertopäiviä :DD Eli meillä kuumeillaan jo kesävauvaa, hih...

Pikaisesti täällä...

Toivotaan että flunssa ei iske sinuun haaveilija_
Tuo juiliminen voi tarkoittaa juuri sitä ovista...kannattaa nyt yrittää hyödyntää!! ;)
Mä en voi varmana sanoa että erotanko oviskipuja koskaan...viimeksi luulin niin mutta ovis olikin jo ollut.tokaa yrittäessä muistan kipuja kp 18 (aika myöhään joo...) ja ajattelin että tämä on nyt sitä ja yritin houkutella miestä mukaan vaan ei...noh olin sit varma että siitä kierrosta ei mitään tapahdu...vaan kuinkas ollakkaan silloin se plussa tuli ja ilm. ovis oli ollut kp14 ja kierto norm 28pv. (ainakin la mukaan, siis ultran mukaan)
Mitään limoja en ole koskaan osannut edes ajatella...tai seurata mitenkään... =D

haaveilija_ kivasti teillä tuo puoliso mukana...meilläkin nyt ihan eritavalla kuin kakkosta yrittäessä...taisin olla silloin aika rasittava sen asian kanssa. Nyt sovittiin jo etukäteen ettei oteta stressiä vaan tulee jos on tullakseen...viimeksi taisi olla aikalailla paineita. =) Eli täällä yritetään ottaa rennosti tämä asian kanssa.

Gab0re, kyllä meillekkin kelpaa yhtälailla syys,talvi kuin kevätvauvakin...toivoisi vaan ettei sinne asti tarvitsisi odottaa... =)

Nyt viikonlopun viettoon...kaikille hyvää viikonloppua!!

Jokos laitetaan uusi ketju pystyyn, onhan tällä jo pituutta :)

Mahdollinen ovis on yritetty hyödyntää. Viikonlopun aikana rinnat tulivat kipeiksi, ihmeellisesti jo nyt...viime kierrossa ne tulivat aroiksi vasta myöhemmin. No tämähän ei tunnetustikaan tarkoita mitään, vaikka viime tärppikierrossa rinnat kipeytyivät jo heti oviksen jälkeen (tämän muistan siitä kun pidin "kuukautiskirjaa" jota nyt vähän aikaa sitten selailin). Tänään siis kp19.

Ei tainnut flunssa onneksi iskeä meikäläiseen. Kuopus on ilmeisesti tekemässä hampaita lisää, aivan älytön kuolalammikko ilmestyy missä tyttö vain liikkuukin...ja body on koko ajan märkänä leuan alta :)

Piti ihan käydä katsomassa olohuoneeseen mitä esikoinen puuhaa kun on ollut jo jonkin aikaa ihan hiljaista. No se nukkuu :D Eipä tosin ihme, koko porukka nousi ylös jo klo 7. Onhan se jo päikkäriaika...

Joo, uuden ketjun voisi aloittaa... =)

Jännät paikat haaveilija_ hih hih...hyviä oireita sinulla...jospa saatais tästä kierrosta plussat kaikille! =)

Täällä ovis luultavimmin viikonloppuna joten olen jo miehelle ilmoittanut että silloin häntä "tarvitaan" =D ja mielellään pe-su...toivotaan kovasti että ovis olisi nyt otollinen ja tärppi kävisi...vaikka ei ole vasta kuin toiset menkat synnytyksen jälkeen...koetan olla luottavainen ettei tuo kierto ihan kamalasti hypi. Senpä näkee myöhemmin. =/

Meillä molemmat lapset nyt flunssassa. Miehellä alkoi ensin sitten lapset...mä toistaiseksi vielä terveenä...ja toivotaan että saan ollakkin!

Täälläkin lapset nyt päikkäreillä...saa äiti vähän hengähtää!!

Haaveilija_, 26v. tytöt 4/05 ja 11/06, yritys alkaa 01/08
Gab0re, 24v. tyttö 4/04 ja poika 11/06, TJOT
Pallero, 27v. tyttö 03/05 ja poika 07/06, yritys alkaa keväällä 2008
Milja81, 26v. pojat 05/05 ja 01/07, yritys alkaavuonna 2008 (ellen saa miehen päätä käännettyä aiemmin...)
Caro78, 29v, pojat 12/04 ja 10/06, Tärppiä odotellessa =)
J&J, 23v, poika 09/04 ja tyttö 05/07, yritys päällä=TJOT
kayla78, 28v, tyttö 1/01 ja poika 3/04, yritys alkaa 8-9/07
Babywishes, 28v, poika 6/04 ja tyttö 8/06, yritys alkaa 8/07[/quote]
Emppu81, 26v, tyttö 06/01 ja poika 06/05 ja yritys alkaa 09/07