3-kymppiset toista lasta yrittävät

@anscu täällä jännätään myös sun puolestas, oliko sulla mitään fiiliksiä kumpaankaan suuntaan? Oireita?

Mä oon ihan super innoissaini! menkat alkoi vihdoinkin kkmn jälkeen!! Nyt pääsee taas tähän yritykseen kunnolla kiinni. Töissä vessassa käydessä huomasin ja karjasin suht kovaan ääneen "JES!!!" :ROFLMAO::ROFLMAO: sit muistin, että missä oon.. hups :whistle::whistle:

eli @Miljamaaria jaksatko jossainvaiheessa päivittää mulle kp 1/30 (vai merkattiinko niitä nyt enään sinne listaan! Mutta enihau, mä pääsen uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen, josko se kolmas kerta sitten tähän yritykseen olis meidän vuoro :ninja:
Vauvaunia nään jatkuvasti, viime yönä näin sellasta unta, että meidän "lähi"prisman vessaan oli joku hylännyt vauvan vaunuissa ja jättänyt tavarakoriin tuttipullon, korviketta ja maidon sakeuttajaa.. Siellä mä sitten ettin prismasta mikroa, että saisin lämmitettyä sille vauvalle maitoa :ROFLMAO::ROFLMAO: kaikkee sitä viittiikin kattella :LOL::LOL:
 


3-kymppiset toista lasta yrittävät

anscu
| 30v | yk2 | kp30/26-30 | esikoinen 4/16
Iltasatu | 33v | yk1 | kp??/26-29 | esikoinen 9/16
Infinity | 38v | yk2 | kp18/26-28 | esikoinen 8/16
Miljamaaria | 34v | yk7 | kp24/35 | PCO, Letrozol, Metformin, Pregnyl | esikoinen 3/14
Mertt1 | 32v | yk6 | rv7+1/28-30 | kem yk1, yk2 | Lugesteron | esikoinen 3/16
Mininen85 | 32v | yk10 | kp9/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk3 | kp5/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp3/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp6/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15

Piinapäiviä viettävät
Miljamaaria
dpo10
anscu dpo16

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
10.3.2017 (yk3)
tahuna 28.4.2017 (yk3)
Mertt1 14.5.2017 (yk6)
Miri81 1.6.2017 (yk2)
Marjee 2.6.2017 (yk4)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Peukkuja pidetään kovasti @Miljamaaria lle ja @anscu lle!(y) Ja @Naadis , onnea asioiden etenemisestä:)

Minä palaan nyt tänne. Iloiset uutiset kääntyivät viikonloppuna varhaiseksi keskenmenoksi :cry: Kivut olivat todella kovat, mutta nyt onneksi helpottaneet. Itkut on itketty ja nyt rohkeasti uuteen yritykseen! Mulla siis menossa kp3 ja yk3.
 
Viimeksi muokattu:
Huikeasti onnea @Naadis! :love: Lopultakin! (y) Kyllä mäkin olisin hihkunut ilosta, menkkojen odottaminen on rasittavaa. Nyt pääsette taas tositoimiin! (y)

Mäkin muuten näin tuossa viikonloppuna unta että tein positiivisen raakaustestin :ROFLMAO: Näin nämä toiveet tulee uniin. Silloin kun jätettiin ehkäisy pois, näin ihan sakeaa unta että olin synnyttänyt sektiolla mutta en tiennyt siitä itse mitään :LOL: Menin ilmeisesti synnytystapa-arvioon tai käynnistykseen sairaalalle ja siellä ukko ihan tohinassa vastassa ja viemään mua vauvaa katsomaan, mä huuli pyöreänä et hei missä mun kumpu ja miten mä olen synnyttänyt. Se selitti kaiken matkalla ja kun päästiin jenkkityyliselle lasille josta näki vauvojen osastolle, näin vauvan ja se oli ihan järkyn iso :eek: Sillä oli hillittömän kokoiset kämmenet ja jalkaterät ja painoi kuulemma yli kahdeksan kiloa :ROFLMAO::ROFLMAO:

Kiitos tsempeistä @Miri81 :love: Osanottoni menetykseesi ja toivon että paluu tänne on lyhytaikainen. Tosi hyvä asenne ja tsemppi sulla on, hattua nostan! Silti, vähän raskain sydämin lisäsin sut takaisin listalle :unsure:
 
@Miri81 paljon tsemppiä ja voimia varhaisen km takia :cry:

Piinailijoille plussatuulia myös kovasti ja mahtia et @Naadis pääsee tositoimiin! :)

Meidän kuulumiset: käytiin tänään ultrassa, syke näkyi, vastasi viikkoja, kaikki hyvin ❤ Mulla esikoisesta tuhrutteli ruskeaa vuotoa rv4-12, nytkin rv5 asti vuodellut, mitään syytä vuodolle ei löytynyt. Mutta kaikki muutoin niin hyvin ku voi olla joten luotetaan siihen, että vuoto nytkin harmitonta :)
 
@Mininen85 mäkin aion tässä kierrossa ovistestailla :). Mikä testailussa mietityttää? Onko sulla jotkut testit hankittuna? Mä oon testaillu yleensä alkaen kp8-10 (kierto nyt vaihdellut 27-30pv) ja kerran päivässä päiväpissasta aina samaan aikaan. Mulla on yleensä viiva vahvistunut ja häippässyt nopeasti ja se ei aina vahvistu kontrolliviivan kanssa samanvahvuiseksi vaan melkein. Johtuu sit joko siitä et ehkä on nopea lh huippu tai sitten mussa on joku häikkää tai sit se johtuu jostain muusta :LOL:. Mut oon sit sen vahvimman viivan tulkinnut plussaksi ja kuvitellut ovisoireiden sitten varmistavan asiaa. Nythän viime kierrossa kävin mittaamassa progesteronin veriikokeella että onko ovis tapahtunut mutta tuloksia en vieläkään tiedä. Soitan tänään lääkäriasemalle ja kysyn miten ne saan tietooni.
 
Noniin eli ne tulokset pysty katsomaan nettipalvelusta. Kilppariarvo oli 2.1 ja sen piti olla alle 3, eli hyvä. Ja progesteroni oli 36 ja muistaakseni sen piti olla yli 25 et ovulaatio on tapahtunut. Eli tässä valossa ovuloin viime kierrossa vaikka testit näyttikin vähän huonosti (jos muistatte) ja ovisoireetkin oli oudot.
 
  • Tykkää
Reactions: anscu
Heippa ihanaiset! :) kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä :love: vielä en oo testannut :whistle: mullahan viime kuussa alkoi menkat tänään eli kp29 ja vain yksi kierto on ollu että kp26 alkoi, monesti myös kp30, niin mä vielä venttailen vähä :X3: ihana kun ootte mukana tässä :love:

Ja hyvältä kuulostaa @Tiituu noi sun tulokset(y)
 
@Tiituu no sitä vaan ku ajattelen jotenki että se menee hysteeriseksi ku alkaa tikutteleen ja luulen tuntevani kroppani jne. Mutta ehkä se ei ole niin... Tilasin raskauskeijulta jotain liuskatestiä kasan =D
Ehkä alan tästä päivästä alkaen niitä tekemään. Luulen että miun ovis olisi tuossa pe-la huudeilla, mutta katsotaan. Miks muuten sitä ei aamupissasta suositella tekemään? Mietin sitäki et onko sillä väliä ku käyn kuitenki vähintään parin tunnin välein pissalla ja juon vettä paljon?
 
@Mininen85 en oo mikään expertti ovistestailussa, ehkä joku muu tietää tai muistaa syitä, mutta oon vaan menny ohjeen mukaan eli muistaakseni ei eka pissa ja pitäis kanssa runsasta juomista välttää ennen testiä. Se on kyllä mullakin ongelma et juon aika paljon mut yritän pari tuntia ennen testiä vähän rajoittaa :ROFLMAO:. Ehkä mun testiviivat ei siksi ihan tasavahvoiksi tule yleensä kun oon vähän höveli näissä. Mä oon aika vähän testaillut kun joskus koen siitä sit stressiä mut nyt on sellanen fiilis tähän kiertoon et haluun testata :geek:
 
@Mininen85 Oviksen tikuttaminen on simppeliä, Tiituu referoi hyvin koko homman eli ei muuta kuin dippailemaan (y) Aamun ekasta pissasta ei suositella otettavaksi koska jostain syystä yleensä kehon LH-pitoisuus on huipussaan aamupäivästä iltaan. Tulee plussa helpommin kun aamulla :p Älä ota stressiä vaikka saisit koko punaisen värikirjon lähipäivinä, LH ei mene tasaisesti ja mulla ainakin elää ihan omaa elämäänsä :LOL: Viime kierrossakin sain viikkoa liian aikaisin vahvenevaa viivaa ja parin päivän päästä taas blanco. Kyllä se plussa - tai ainakin lähes tasavahva - sieltä varmasti tulee. Tsemiä testailuun! (y)

Hyvät arvot @Tiituu! (y) Hyviä uutisia on aina kiva saada :) Pianhan sä saatkin jo alkaa tikuttaa!

@anscu Ei musta kyllä olisi odottamaan noin kauaa :LOL: Ajattelin torstaina dipata, onhan silloin "jo" dpo11 :ROFLMAO: Olen sen luontoinen että haluan mahdollisimman pian tietää myös negan niin voin sitten synkistellä homman selväksi jo ennen menkkoja.

Tänne ei mitään uutta. Kp23 ja dpo9. Edelleen on ihan satavarma olo ettei sitä tärppiä tullut tälläkään kertaa. Toivoohan sitä silti salaa :barefoot: Mutta sen verran vahva negafiilis että ei taida oikein isosti edes kirpaista kun tikkuun piirtyy vain yksi viiva. Enemmän painaa se että onko tämä nyt sitten oikeasti vuoden viimeinen yk. Noh, kp3 asti aikaa päättää! Nyt nautin lämmöstä ja auringosta :love:
 
@Miljamaaria joo kohta tikutellaan molemmat vähän eri asiaa ja plussat sit molemmille :love:. Onko ihan sun päätöksestä kiinni jatkuuko yritys? Vaikea paikka :(. Ei tarvitse vastata jos et halua. Mut toivotaan että sun fiilikset olis väärässä ja saisit plussan niin ei tarvitsisi päättää.
 
@Tiituu Ei se ihan yksin mun päätöksestä ole kiinni... saattaa kuulostaa typerältä mutta syypäänä tälle tulevalle taukoilulle on meidän ensi kesän häät. Ukko on sitä mieltä ettei hääpäivä ole pikkuvauva rinnalla niin täydellinen ja oikeassahan se on. Syyskuussa viimeistään alkaa joka tapauksessa tauko etten olisi yli puolenvälin raskaana h-hetkellä. PCO tekee lisäkiusaa raskauteenkin :cautious: Esikoisen raskauden loppuaika oli suoraan sanottuna aikamoista helvettiä ja synnytys käynnistettiinkin äiti-indikaatiolla koska olin niin huonossa hapessa. Silti, en haluaisi menettää ainuttakaan kiertoa tai pitkittää tätä yhtään. Olen miettinyt kaikkea, jopa häiden siirtoa. Vaikeita valintoja. Jos nyt olisin raskaana, ei ainakaan tarvitsisi enää vaivata päätään sillä mitä tehdä :LOL:
 
@Miljamaaria varmasti tosi ristiriitaiset tuntemukset :unsure:. Ihana asia jota odottaa, häät (Onnea :love:) . Ja sit toi ettei haluaisi hukata yhtään kiertoa. Toivottavasti teillä kuitenkin löytyy se parhaalta tuntuva ratkaisu miten teette ja kuinka pitkän tauon sitten pidätte. Tai jos tosiaan kävisi onni ettei tarvitsisi päättää vaan elämä päättäisi puolesta. En tiennytkään että pco vaikuttaa raskauteenkin, onpa viheliäinen vaiva :cautious:.
 
Mäkin haluan tietää mitä sulle @anscu kuuluu! :rolleyes: Kiva kun toinen on noin cool ja osaa asennoitua tähän noin hienosti ja mä jännään ihan tärinässä :LOL:

@Tiituu Joo pakkohan se on :ROFLMAO: En mä voi olla testaamatta, se on tässä se ainoa "ilo". Vaikka mä en plussaan uskokaan, pääsen edes testaamaan - jos päättäisin odottaa että menkat on päivän myöhässä, en saisi koskaan edes testata. Jos tässä kestäisi yhtä kauan kuin esikon kanssa, edessä olisi vielä reilusti yli vuoden taival :eek:

Juuh, ei oloja. Tai menkkaoloja joo muttei raskauteen viittaavaa. Huomenna pissin tikkuun, kerron sitten miten kävi. Odotan negaa sillä esikoisesta oli oireena krapulainen olo jo tässä vaiheessa, nyt ei niin mitään. Nada. Vähän tylsää on täälläkin kun pitää vaan odotella :LOL: Ja pitäisi tehdä päätös nappaanko ensi kierrossa ne letrot vai en! Uhraisinko unelmahäät vai lykkäänkö vauvahaavetta, kauhea päätös! :X3:
 
Hei ihanat ! Ekaks, voi harppi @Miljamaaria , mutta tosi aikaisessa vaiheessa testasit , että tuo ei musta kerro oikeestaan vielä mitään! ♡ voi hyvinkin olla plussa, vaikka nyt vielä negaa näyttikin ♡

Ja sitten oma tilanteeni, ihana kun ootte hengessä mukana:love: mä sain eilen ekan HAALEAN plussan ♡ tänään testasin myös ja haalea plussa sieltä tuli♡

Mä oon vielä tosi varovaisin mielin, en voi uskoa todeksi! Eilen piti vaan itelleni kelata, että oon raskaana ja miehelle myös sanoin. Mun pikkusiskohan on nyt täällä, niin ei me vielä ees kahdestaan oo voitu puhua kunnolla asiasta, ettei sisko kuule:ROFLMAO: ja töissäkin toki mies on ollut.

Oireista; mulla on tuntunut mahassa jänniä tuntemuksia, rinnat ollu välilläsken vähä hellinä(imetän vielä tätä meidän 1,2vuotiasta, niin imetys välillä sattunut )

Ja siitä aloin miettimään, että menkat ei taida alkaa, kun mua yleensä aina kuumottaa alaselkää ennen menkkoja, nyt sitä ei ollu. Ja viime viikolla suihkussa tuntui jännää nippailua alamahassa (mutta aattelin, että varmaan vaan kuvittelen :LOL:).
Ku viime kuussa kuvittelin kaikki mahdolliset oireet, niin nyt oon Ollu tosi skeptinen kaikkia oireitani kohtaan:X3:
Että tämmöset uutiset täältä, mutta vielä oon varovaisin mielin, katotaan nyt miten etenee:oops:
 

Yhteistyössä