Jospa sitä saisi otettua pään pois perseestä, lopetettua tämä "en raskaudu ikinä"-masistelu ja jatkettua uuteen kiertoon
Kiitos ihanaiset kun elitte mukana mun jännityksessä vaikka lopputulos ei ollutkaan ihan toivotun kaltainen. On tämä vertaistuki vaan kullanarvoista, ilman tätä olisin todella yksin tämän asian kanssa.
@Iltasatu Joko menkat alkoivat? Oletko testaillut vielä, jos näkyykin vasta myöhään?
Joko
@Infinity piinailee kovasti? Alkaa olla pian jännät ajat
Saitko
@Tiituu sen manflun? Voi kun olisi mennyt putkeen ja siellä saatu tikkuun plussat ja hyödynnettyä ovis! Vai onko plussaa tullut vielä? Ja sori toi romaani, meni vähän besserwisser-meiningiksi
Itse vaan niin elää jo tätä hoitokuviota koska sen tien kulkeminen on jo aloitettu. Pelottaa että joudutaan jatkamaan sitä matkaa tästäkin eteenpäin
Olen sen vuoksi ottanut aika paljon asioista selvää.
@Naadis Joko sun megavuoto on rauhoittunut? Mulla on vähän samaa vikaa nyt...
Meinasitko muuten tikuttaa ovista tässä kierrossa?
ON: Kp2 ja vuodan kuin seula. Mulla on aina ollut runsaat menkat mutta nyt menee jo vähän överiksi
Mulla on käynyt mielessä olisiko voinut olla mahdollista että olisi ollut tarttumisyritys ja sitten "mennyt kesken" koska menkat alkoi kaksi päivää liian aikaisin, vuodan runsaasti ja (ällövaroitus!!!) vuodon mukana tulee hyytymiä. Reilusti. Ei isoja mutta vessakeikoilla putoilee pyttyyn ja tulee tamponin mukana. Anteeksi kamala mielikuva mut ei tämä tällaista yleensä ole. Jotenkin ajattelisi ettei letrot saisi aikaan tuota. Noh, oli mitä oli, hyvä että tulee ulos. Huomenna päätän popsinko nappeja tässä kierrossa vai en, nyt on vielä ristiriitainen fiilis. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!