*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Perjantai 24.5.2013



Lise...................36v...........kp 3/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 5/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 6/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 8/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 10/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 12/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 14/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 22/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 22/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 26/22-48...............yk 13
LilyAlice.............33v...........kp 45/25-38...............yk 8
Saippo...............35v...........kp 54/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
Nyt meinaa iskeä flunssa. Omaa tyhmyyttäni, annoin siskontyttären maistaa ruokaa mun haarukalla, ja hänellä oli just menossa sama tauti ohi... PMS nostaa päätään, mahaa vihloo tosi kipeästi ja rinnat on ihan turvoksissa. Onneks on tiedossa faktat, muuten voisin taas kerran luulla olevani raskaana :LOL:

Mulla on siivousurakka menossa, oon tällä viikolla pessy ikkunat, siivonnu komerot ja nyt sitten tänään vuorossa normaali viikkosiivous. Aika mukava fiilis, ku tulee siistimpää! Meillä meni nimittäin kolme kuukautta, ennenkuin viimeisetkin muuttolaatikot oli purettu... ;)

Mukavaa perjantaita kaikille!
 
Mayinka, yleensä derbyssä selviää ihan vaan mustelmilla, mut häntäluut ja nilkat taitaa olla yleisimmät vammat. =) Pikkupossut jonossa joo mennään.Joiku, voipi olla että jonojärjestys vaihtuu jos ovis myöhästelee mulla. Mutta yritys huippuun kaikilla ja rikotaan tuo parittoman kuun plussaustaika oikein rytinällä!

Milk@, melko kalliitahan nuo rohdot ja lääkärit osaa olla. Mutta niinkuin sanoitkin, on turhempiinkin rahoja laitettu. Toivon tosiaan että sulla onnistaa nyt! Se onkin jännä miten mieliala vaihtelee lapsiasian suhteen. Harmittaa kovin aina kierron alussa varsinkin, sit välillä kun on enempi puuhailua yms ,on sillein että ihan ok se on näinkin elämä.

Säihkiss, sama homma, tulee aina ajoittain mietittyy että en sit pysty sitä sun tätä tekee kohta. Kyllä se realismi tässä alkaa kuukausien kuluessa kasvaa tosiaan.

Lise, ootko tikutellu ovista, tiedätkö miten pitkä luteaali sulla on? Jos se luteaali on tarpeeksi pitkä (ennen tuhrua), ei siitä tuhruttelusta välttis oo haittaa. Sit jos on lyhyt luteaali ja myöhäinen ovis, voi pääsyy olla siinä oviksen myöhästymisessä ja siinä et alkaa limis jo rappeutuu liian aikasin, ei siis keltarauhasen takia. Mut ei kai se selviä oikein kun kattomalla kehittyykö munasolu oikein, ja verikokeilla. Köh, on tullu pikkasen guuglailtuu tätä aihetta. Rasittavaa kun on joku ylitarve tietää omat ruumiintoimintonsa tarkalleen, varmaan ositain opiskelutaustan syytä. Joskus vaan pitää paikkansa se sanonta että tieto lisää tuskaa.

Tänneppä ei mitään kummempia kuulu. Jos sunnuntaina alottas ovistikuttelun. Mahdollisesti ovis sattuu kun ollaan matkoilla, jos yhtään on aikataulussa tällä kertaa. Jospa niitä vauvoja saisi paremmin tehtyy ulkomailla. =)

Leppoisaa viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler ja Milk@
Heipparallaa =)

Mä olen nyt niiiin lomalla, että en ole tännekään saanut mitään kirjotettua. :ashamed:
Tuntuu olevan koko ajan jotain menoo johonkin suuntaan ja puhaa riittää kotonakin. =)
Mutta lukemassa käyn everyday! :D

Nopsaan vaan (.)
Tänään käyty seuranta ultrassa ja limakalvo oli hyvä 11,5 mm paksu eli siltä osin kaikki OK! =)
Mutta kun luottoa EI LÖYDY PÄTKÄÄKÄÄN!!
Mä en ole edes miettiny koko pas:ia, paitsi sillon, kun on lääkkeen aika ja
kun lääke on otettu, unohdan taas koko jutun. En ole mitenkään allapäin tai mitään mutta nyt ei vaan nappaa ja kiinnosta nää hoidot.
Siirto on ensi vkon torstaina (jos sulatus onnistuu) ja sitäkin kohtaan on sellanen mieli, että haetaan nyt pallero kyytiin, niin voi sitten taas 2 vkon päästä vuotaa sen ulos..
Onneksi lähetään reissuun saman päivän iltana, kun siirto on tehty, niin ei tarvii miettiä sitäkään yhtään..
Lääkäri oli kyllä taas yltiö positiivinen hoitojen suhteen ja mä perus pessimisti mököttäjä ja luovuttaja!! :LOL:
Mutta ei vaan voi nyt mitään, kun fiilikset tätä touhua kohtaan on, mitä on...
Mä suorastaan odotan hoitotaukoa ja sitä, että pääsee piiiitkästä aikaa tikuttaan ovista.. Pääsee ees sen testin kahta viivaa ihailemaan :D

Muksaa ja (toivottavasti) aurinkoista viikonloppua siskot :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 25.5.2013



Lise...................36v...........kp 4/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 6/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 7/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 9/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 10/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 11/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 13/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 15/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 23/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 23/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 27/22-48...............yk 13
Saippo...............35v...........kp 55/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Dazzler Nyt vaan häntä ylöspäin ja positiivista mieltä. Yeah, I know, helpommin sanottu kuin tehty : /. Muttamutta, haet reissusta hyvää mieltä ja rentoa fiilistä ja huuruheebo pysyy matkassa. Pidän isosti peukkuja ja lähetän virtuaalihaleja! :heart: :hug:

miss_piggy Pidän isosti peukkuja myös sulle, että tarraisi kiinni ja kunnolla! Toivottavasti nuha viittaisi johonkin muuhun :)

Milk@ Älä nyt tuu kipeeksi! :wave:

Mutantti Vauvat syntyy ulkomailla, pienessä hiprakassa! Näin mulle on sanottu. Ei sitten tullut tarpeeksi harjoiteltua noilla reissuilla, jos meikkiksen tarinaa muistelee.. :p. Mukavaa reissua!

Pikaviesti tällä kertaa... Pakko mennä syömään...taju lähtee ihan just...kops!

Iloa kaikille ja plussaaaaaa +++++++++++
 
Aurinkoista lauantaita leidit!

Päivät menneet niin lujaa vauhtia etten ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan ja lisäksi oli netin kanssa ongelmia viikon verran. Kännykällä olen seuraillut teidän kirjoituksia kuitenkin ja ollut täysillä hengessä mukana :)

Mutantti, mulla meni useampi vuosi pillerien lopetuksen jälkeen kierron pituuden selvittelyssä. Välillä muuttui lyhyemmäksi ja sitten taas pidemmäksi. Gynet aina vaan sanoi, että kyllä se voi välillä kestää ja odotellaan rauhassa. Hermot meinasi itsellä mennä. Olisi alusta asti pitänyt olla tiukempi ja vaatia, että asialle tehdään jotain muutakin kuin kokeillaan teroja. Syö melkoisesti hermoja, kun ikinä ei tiedä koska menkat alkaa ja varsinkin nyt raskauden yrityksen myötä ollut entistä hermoja raastavampaa ja monesti elätellyt turhia toiveita.
Toivottavasti sinun kierto ei kuitenkaan ala temppuilla samalla tavalla ja kierto asettuisi pian kohdilleen. Kateudella olen kuunnellut monen kaverin juttuja kellon tarkasta kierrosta. Olisi edes viikon tarkka, mutta kun ei aina edes kuukauden tarkka :stick: :D Toivon, että itsellä ainakin tämän ovulaation induktion myötä tähän tulisi joku tolkku.

Yllättävän monella tuntuu olevan ongelmia kierron kanssa. Välillä meitä naisia koetellaan mielestäni ihan liikaa!

Milk@ hurjan hintaisia lääkkeitä! Mä kauhistelin jo femarin hintaa, mutta ei se oo mitään noihin IVF hoitojen lääkkeisiin verrattuna. Mutta mitäpä sitä ei tekisi hyvän asian puolesta ja tottahan se on, että rahaa saa niin helposti kulumaan kaikkeen turhempaan. Tärpin myötähän se rahan meno vasta alkaa :D

Pahoittelut Liselle uuteen kiertoon joutumisesta. Mutta uusi kierto on aina uusi mahdollisuus! Toivottavasti tuhruttelut eivät ole tulleet jäädäkseen. Kesällä varsinkin se on enemmän kuin kurjaa. Mieluummin kärsisi kunnon lotinaa pari päivää, kuin ihme tuhruttelua useita päiviä, tai viikkoja.

Dazzler, mä niin tiedän tuon tunteen, kun usko on koetuksella. Onneksi lääkärisi pitää positiivista fiilistä yllä, niin ehkä se sinun toivon kipinä jälleen puhkeaa suurempaan liekkiin! Voihan se toisaalta olla hyväkin asia, ettet koko aika liikaa mieti ja stressaa hoitojen etenemistä. Olkoon tämä kierto viimeinen, kun sinun näitä asioita tarvitsee miettiä :heart:

Anteeksi, että nyt jää monen muun jutut kommentoimatta. Hengessä olen mukana sitäkin suuremmalla sydämellä! :heart: Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin!

ON
Usko on ollut koetuksella myöskin täällä. Kyllähän mä sen jo arvasin, etten millään pysy housuissani ja pysty odottamaan siihen viralliseen testipäivään eli maannataihin asti... Eilen ja tänään testaillut negaa. Voi itku ja hammasten kiristys sitä pettymyksen tunnetta.

Into piukalla olen miettinyt nukkumaan mennessä seuraavaa aamua ja testaamista.Ja voi sitä pettymyksen määrää, kun ei toista viivaa näy vaikka kuinka testiä kääntelisi, vääntelisi ja valossa tihrustaisi. Jos viivan saisi ilmestymään ajatuksen voimalla niin kyllä olisi niin tumman puhuvat viivat testiin jo ilmestyneet, mutta ei niin ei!!! Ei se maaginen toinen viiva vain testiin ilmesty tuijottamalla :(

Oviksesta taitaa nyt olla 14 pv, joten kyllä testissä olisi jotain jo näkynyt jos olisi näkyäkseen. Onneksi ulkona on ollut ihana aurinkoinen keli ja eilen ja tänään ollut paljon mukavaa ohjelmaa, etten ole täysin päässyt itsesääliin vajoamaan. Voisi menkat sitten jo kurvata paikalle niin pääsisi taas tästäkin piinasta ja kohti uutta yritystä.

Anteeksi vuodatukseni. Jotenkin sitä taas vaan toivoi niin kovasti onnistumista ja nyt mieli on maassa. Miten voikaan olla niin helppo tsempata muita ja itsestä ei meinaa löytää tsemppifiilistä kovasta yrityksestä huolimatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Olipas upea päivä tänään, toivottavasti aurinko hellii meitä huomennakin :heart:

Milk@ mulle voipi päivitellä iäksi 34v ja kp 10/25-38, kiitokset, ja toivottavasti et vaan tuu kipeeks :heart:

mutantti ja Lise mullakin on kierto heitellyt aika mojovasti tässä vajaan vuoden aikana..alkuun olikin melkein täsmällisesti 28-29 ja ovis melkolailla puolivälissä kiertoa, ja sitte alkoikin heittelemään 38-39 ja ovikset kp20 jne. Tai siis kiertohan pitkittyy ku ovis siirtyy. Stressi on ainakin yksi paholainen joka laittaa hormonitoimintaa sekaisin, ja kroppa keskittyy siitä selviämiseen, eikä toimi normaalisti.

Dazzler toivotaan, että tää ois kuin oiskin se ihmeiden kierto! Eihän sitä koskaan tiedä milloin tuo kroppa herää talviunesta ja tähdet on oikeilla paikoilla ja mars kohtaa venuksen ja ja... :D

Bling tsemppistä sinne, toi on niin ärsyttävä vaihe kun aluks tuntuu ettei päivät kulu ja sitten kun sitä viivaa ei ilmestykään, niin ei haluais että päiviä menis enää yhtään ja toivoo vaan että jos se plussa tulisikin myöhässä...halit sinne :heart:

ON: Sori, on vähän puhti poissa tästä kommentoinnista, luen kyllä ahkerasti teidän kuulumisia. Vuoto jatkui mulla yli viikon, ja hölmönä menin ratsastamaan tällä viikolla -teki aika kipeetä vielä.. Eilen aamulla tuntui "oudolta" ja tein ovistestin, johon tuli tosi vahvat viivat. :confused: en tajua, mullahan on ovis ollu viimesissä 3-4 kierrossa kp20 paikkeilla? Ei tästä kropasta ota kyllä mitään selkoa.. :stick: Soitin tällä viikolla gynelle ja kerroin parin aiemman kierron haamuiluista ja viime kierron plussauksesta ja epäonnesta ja gyne laittaa mulle nyt lähetteen julkiselle tutkimuksiin. Sano, että kohta on kuitenkin vuosi täynnä ja hyvä selvittää kilpirauhasarvot ja muut mahdolliset hormonihäröt. Hyvä homma, toivotaan että ihme tapahtuisi, mutta jos ei, niin saa ainakin selvyyttä asioihin.

Halit kaikille, onnea piinailijoille ja kiitos kun jaksatte kirjotella, on mukava aina lukea kuulumisia vaikkei itsellä olis jaksua kirjottaa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Sunnuntai 26.5.2013



Lise...................36v...........kp 5/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 7/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 8/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 10/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 11/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 12/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 14/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 16/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 24/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 24/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 28/22-48...............yk 13
Saippo...............35v...........kp 56/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
miss_piggy
Dpo 8, eilen illalla alkoi järjetön närästys joka kesti yöhön asti, mutta jotenki tiedän että en ole raskaana. Ja hätähousuna nega testattu tänään, kuten nyt saattoi oottaakkin.
 
Kyllä se Miss_piggy vielä voi positiiviseksi muuttua. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon ;) Monella ei näy dpo 8 yhtikäs mitään. Mä tietty olen paraskin sanomaan, kun itsellä alkaa toivo olla mennyt omaan yritykseen.

Ja sitten omaan ketutukseen taas, anteeksi. Mutta pakko tulla purnaamaan. Ekat tuhruttelut havaittavissa ja vatsaa sattuu niin paljon, että yk 14 taitaa pyörähtää käyntiin tänään :( Ei auta itku markkinoilla, mutta kyllä mun silti tekisi taas mieli itkeä :'(
Jos positiivisia asioita yrittää väkisin hakea niin ainakin nyt sitten kierron pituus oli järkevä, eikä tarvitse viikko tolkulla odottaa menkkoja alkavaksi. Mutta laiha lohtu sekin on. Mahtaakohan nämä napit kuitenkaan riittää raskauden alkamiseen vai tarvittaisiinko kuitenkin järeämpiä toimenpiteitä. Huoh. Eka yrityshän tämä vasta näillä oli, mutta usko on jossain todella hukassa... Väkisinkin miettii, että menee nämäkin 4-6 kiertoa hukkaan (sen verran femareilla kai olisi tarkoitus yrittää). Nyt ahdistaa vähän liikaa. Taidan lähteä ulos etsimään energiaa auringonpaisteesta.
 
Tulin moikkaamaan teitä tänne pitkästä aikaa!:wave:
Olen kyllä käynyt aina välillä vähän vilkuilemassa mitä tähän ketjuun oikein kuuluu.

Meillähän siis ehti yritystä olemaan reilu puolitoista vuotta ennen toivottua pysyvää plussaa, kaksi varhaista keskenmenoa. Neljännellä inseminaatiolla tämä raskaus sai alkunsa. Kyllä sitä vieläkin usei miettii, kuinka rankkaa vuoristorataa tuo yritysaika olikaan kaikkine tunteineen, toivoineen ja pettymyksineen.

Toivottavasti teistä jokainen mahdollisimman pian pääsee plussanneiden pinoon ja tänne ei jäisi enää ketään. Hyvää kesää ja plussatuulia kaikille!!!:heart:

Pipsa79 & toukka 34+5
 
miss_piggy
Bling :hug:
Kyllä se on vaan aina yhtä ärsyttävää jos alkaa joku tuhruttelu tai muu vuoto sillon ku sitä toivois että ei ala! Itelläki on vähän sellanen olo koko aika, että vaikka mulla oliki nyt ekassa clomikierrossa tosi mojova ovis, niin oliko se silti riittävä...ja ku vikahan on tosiaan nyt minussa, että jostain syystä vain en onnistu hedelmöittymään. Ei jaksais aina vaan yrittää uudelleen ja uudelleen...Kyllä se syö.
Tein huvikseni tänään myös o-testin ja siihen tuli 2 aika vahvaa viivaa näkyviin...en tiedä enteileekö sitten menkkoja vai jotain muuta. Tietysti toivoisin että jotain muuta. Nyt on kp 24 niin vielä ei kyllä minkään menkkavuodon tarttis alkaa! Siinä tapauksessa lutis jäis tosi lyhyeksi ja ensi kierrossa ottaisin sitte terolutit avuksi. Tuli vessassa jotain limojakin aika paljon, mutta katotaan miten tässä käy.
 
Moikka tylleröiset pitkästä aikaa! Olen pitkään ollut vaan taustalla ja käynyt lueskelemassa teidän juttuja mutta en ole jaksanut ite kommentoida mitään. Ensiksi täytyy toivotella suuren suuret onnittelut lady1979:lle! :flower: Mahtavaa ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka!

Kaikille muille tasapuolisesti tsemppiä vauvaprojekteihinne!

Mulla vierähti kivi tänään sydämeltä, kun pitkän tauon jälkeen juteltiin miehen kanssa lasten hankkimisesta. Oon tarkotuksella pitkään ollut puhumatta aiheesta, vaikka se on mua itteä painanut paljonkin ja vielä enemmän surettanut se että aiheesta ei puhuta, koska niin olin päättänyt. No tänään en sitten enää pystynyt vaan itkut tirautin kun mies kyseli että mikä vaivaa ja kerroin sitten kuinka tää asia mua painaa ja surettaa. Juteltiin aiheesta ja lopulta mies itse ehdotti että mitäs jos ensi kesänä alotettais tää hankintaprojekti. Siihen on vuosi aikaa ja olis molemmilla hyvin aikaa sisäistää asia ja valmistautua henkisesti, vaikka mä luulen että mies sen valmistautumisen lähinnä tarvii. Aikasemmin mies on aina sanonut että "sitten jossain vaiheessa", nyt vihdoin on jotain konkreettista! Ai että mä olen ilonen! =) Toisaalta vuosi menee tosi nopsaa ja voi keskittyä tekemään kaikkia sellasia mukavia asioita jotka sitten ehkä lapsen saamisen myötä jää tauolle tai vähemmälle, kun aika on kortilla. Mies vitsailikin et hän alkaa nyt sit juoksemaan baareissa ja rellestämään ennenku elämä loppuu :D

Tietysti pitää myös varautua siihen että projekti on pitkä, varsinkin kun ikääkin on ens kesänä jo 32v, mutta kyllä mä iloitsen nyt vaan siitä että vihdoin on jotain mitä odottaa! Pieni askel ihmiskunnalle, iso minulle :D
 
  • Tykkää
Reactions: mutantti ja Milk@
Bling, :hug: Eipä tämä mitään ruusuilla tanssimista aina ole, onhan toki tässä kuumeilussa positiiviset hetkensäkin mutta myös niin paljon odottamista, piinailua ja pettymyksiä että välillä haluaisi vaan unohtaa koko touhun. Tai siis, että eläisi vaan elämäänsä, ei tikuttelisi, testailisi tai muuta ennenkuin oireet ovat niin selvät ettei koko testiä edes tarvittaisi. Onpa sitä välillä käynyt mielessä sekin, että olisinkohan siltikään vielä raskaana vaikken olisi eläessäni syönyt ainuttakaan e-pilleriä kun 21 kuukaudessa ei tapahdu mitään vaikka lupa olisikin. Kyllä ne raskaustestin kaksi viivaa sitten aikanaan korvaa tämän kaiken :)

pipsa79, mukavaa lukea plussapuolen uutisia, antaa toivoa :) Hyvää kesää!

(.) Kp7 ja saisi alkaa tikutella ovulaatiota mutta perhana kun on kaamea kapula eikä vessata yhtään :D Kaikki mitä juo tärähtää kroppaan järkyttäväksi turvotukseksi eikä mitään tule ulos. Tietää kiertää vaa'an kaukaa huomenna... :D Vuoto on sentään loppunut joten ei tarvitse enää murehtia räteistä taas hetkeen, ihanaa! Kävipä tuossa mielessä sellainenkin ajatus että ehtiiköhän mulla kasvaa limakalvo kunnolla kun pari viime kiertoa on tullut ovuloitua aika ajoissa ja menkat kuitenkin kestää aika pitkään, nytkin kuusi päivää. Viime kierrossa ovis oli jo kp10 joten jos nyt kävisi samoin niin eihän tässä välissä olisi kuin 4 päivää. Noh, eikö nämäkin asiat selviä jahka saadaan vaan joskus se aika sinne lapsettomuustutkimuksiin.

Nyt puudelin kanssa ulos, ihanaa sunnuntaita!
 
Maanantai 27.5.2013



Lise...................36v...........kp 6/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 8/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 9/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 11/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 12/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 13/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 15/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 17/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 25/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 25/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 29/22-48...............yk 13
Saippo...............35v...........kp 57/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
Bling :hug: Toivon todella, että femarit, kesä ja kärpäset tuottavat tulosta! :flower:

Pienestä kii Hienoa, että teilläkin alkaa haaveen toteutus lähenemään! Ja toivotaan, että projektista tulee lyhyt! =)

Mayinka Ajattelin itsekin aloitella tikutushommia, olin viimeksi niiiiiin onnellinen siitä hymynaamasta. Tänään aamulla en kyllä muistanut koko asiaa, mutta jos sitä huomenna aloittais. :) Tikkuja näytti olevan vielä kymmenen jäljellä ja mietin tässä, että tilailisinko jo nyt lisää vai odottelenko ensin tämän kierroksen tuloksen... :rolleyes:

LilyAlice Tsemppiä ja toivottavasti tuo tilanne selkeytyy! Voisikohan sulla olla vielä hormooneja siitä plussasta johtuen? Joka tapauksessa hyvä juttu, että olet menossa tutkimuksiin :)

miss_piggyn testailuja on jännä täällä seurata :popcorn:

Heikosti on viime aikoina ehtinyt koneella, että voisi tänne kirjoitella, mutta kuten moni muukin - minäkin käyn päivittäin täällä kuulumiset lukemassa :) ON ei ihmeitä - ihmettelen vaan miten nopeesti aika oikein kuluu! Kohta ois taas tärppipäivät käsillä - Jipii! :D
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
miss_piggy
Mulla on ollu tässä nyt mukamas niin monenlaisia oireita, että ajattelinpa laittaa niitä vähän tänne:

- Välillä ollut joinakin päivinä kamala närästys
- valkovuotoa on tullut joinakin päivinä enemmän kuin yleensä
- eilen tuli ovistestiin (dpo8) suht vahvat viivat, tänään ei niinkään
- eilen oli aamulämpö jotain 35,5 ja tänään 36,5
- oikea tissi on jotenkin kipeä tuolta rinnan alta kun sitä näpelöi
- mahassa koko aika sellanen jännä tunne, vähän niin kuin ennen menkkoja

Kiva kehitellä kaikkia oireita, tai että muka hirveesti huomaa itessään kaikkea normaalista poikkeavaa ja sitte silti se nega sieltä taas pärähtää :LOL: Luulosairaus on ikävä tauti :headwall:
 
Tiistai 28.5.2013



Lise...................36v...........kp 7/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 9/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 10/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 12/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 13/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 14/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 16/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 18/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 26/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 26/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 30/22-48...............yk 13
Saippo...............35v...........kp 58/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
Mulla menkkojen alku lähestyy. Mahaa vihloo ja rinnat on kipeät, mutta ei läheskään niin paljon kuin parilla viimeisimmällä kerralla. Lieköhän syynä se, että oon harrastanu enemmän taas liikuntaa. Tää PMS on tähän asti menny tosi iisisti! :) Ehkä myös se vaikuttaa, ettei oo tarvinnu edes kuvitella olevansa raskaana.. :LOL:

Nyt ku vaan ne kuukautiset tulis, en malttais odottaa enää...
 
Keskiviikko 29.5.2013



Lise...................36v...........kp 8/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 10/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 11/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 13/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 14/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 15/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 17/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 19/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 27/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 27/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 31/22-48...............yk 13
Saippo...............35v...........kp 59/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
miss_piggy
Täällä on erikoiset oireet jatkunu ja dpo 11 edelleen nega. Nyt jos en raskaana oo, niin sitte tän täytyy johtua jostain clomeista :confused: Outoja mahakipuja vähän väliä, ja tuntuu ihan tuossa kohdussakin, ja viime yönä heräsin joskus puoli 1 kun mahassa taas kurisi kauheasti ja sitten iski närästys. No siinä samalla kävin pissalla, ja aamulla heräsin klo 6 töihin ja tein sen negatestin, tiedä sitten oliko virtsa ollu rakossa liian vähän aikaa...Mutta turvottaa ja jotenki tosi kummallinen olo.
 
Moikka pienen tauon jälkeen, olen lueskellut kuulumisianne, mutta jotenkin ei ole ollut sopivasti aikaa tai jaksua kirjoittaa... Masensi kyllä taas toi menkkojen alkaminen viime viikolla...

miss_piggy, toivotaan, että on alkuvaiheen vääriä negoja! Oireet kuulostaa ainakin lupaavilta! :)

Tsemppiä Bling, kohta on taas kivempi vaihe, kun pääset eroon menkoista ja kohti uutta (jos ne menkat nyt alkoi). Tiedän kyllä tuon tunteen :( sopivan mittaisesta kierrosta kannattaa kyllä olla iloinen!

LilyAlice, hyvä kun on nyt suunnitelma tutkimuksiin menosta, ja ihmehän voi tapahtua ennen sitä!


Mä oon miettinyt tätä omaa tilannettani: sain ovisplussan 1.5. ja menkat alkoi siis 22.5. -eli luteaalivaihe 21 päivää. Sitten aivan törkeät kivut ja mielialan heitellyt ja jonkin verran tavallista runsaammat menkat. Mitähän syitä noin pitkään luteaalivaiheeseen voi olla....

No, nyt kuitenkin odotan että pääsis taas tikuttelemaan ja toivon, että tästä kierrosta tulis normaalimpi.

Tsemppiä kaikille kanssasiskoille!!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku

Yhteistyössä