*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Vautsivau Twinflower! Nyt peukut ja varpaat pystyyn sinunkin puolesta että lopputulos on positiivinen! :heart:

Juttelin tänään gynekologin kanssa niistä mun pois hiipuneista menkoista. Oikeastaan se vaan lisäsi mun rauhallisuutta vaikka ei se nyt kovin positiivisia asioita sanonut... Joku häiriö todennäköisesti hormonitoiminnassa on, kun kuukautiset ensin laastarin jälkeen alkoi normaalisti ja sittemmin ovat hävinneet. Eli aivolisäke ja munasarjat ei nyt oikein tajua muodostaa estrogeenia niin kuin niiden pitäisi tehdä. Ja koska vuotoa ei ole käytännössä ollenkaan niin oletettavasti myös kohdun limakalvo on aika onneton, vaikka vuodon määrä ei aina siihen korreloikaan. No, nyt ei auta muu kuin antaa ajan kulua ja odotella josko kropan toiminta tästä normalisoituisi. Kyllähän lääkäri sanoi että toki asiaa voitaisiin alkaa tutkia tarkemmin ja tietyissä tilanteissa voidaan laittaa jo hyvissä ajoin lähetettä lapsettomuuspolillekin mutta se ei nyt vielä ole missään tapauksessa tarpeellista. Kuitenkin on vasta 5 kk siitä kun jätin laastarin pois niin kyllä haluan vielä odotella jos jotain tapahtuisi ihan ilman apukeinoja. Eli sikäli aika rauhoittava keskustelu, että nyt tosiaan on aika keskittyä muihin elämän osa-alueisiin ja antaa tän vauvaprojektin edetä omalla painollaan, jos on edetäkseen. Liikaa ei kannata toiveita elätellä, koska tällä hetkellä edellytykset raskauden alkamiselle tuntuu olevan aika heikot. Kyllä mä täällä kuitenkin vielä haluan roikkua mukana jännäilemässä teidän tilanteita. Hyvällä fiiliksellä siis täällä joka tapauksessa olen. Asioilla on tapana järjestyä. :)

Anteeksi tämä omanapainen vuodatus. Voimia ja kärsivällisyyttä kaikille piinailuvaiheessa oleville ja tuloksellista kiertoa kaikille muillekin! =)
 
Ihanan monta inssi-naista meillä täällä piinailemassa :heart:
Mulla on peukut ja varpaat pystyssä, että saisitte positiivisen lopputuleman!

Ja ihana kuulla, myös nuo kommentit seesteisestä fiiliksestä, kun täällä eletään suorastaan hysteeristä aikaa :)
On kuulkaas tuo testaaminen lähtenyt ihan käsistä. Mä olen jotenkin niin epäuskoinen tuosta plussasta, että on joka päivä pakko tarkistaa, että antaako testi vieläkin plussaa. Kyllä se on edelleen plussaa näyttänyt ja ihan kivasti on viivat tummunut. Tänään pitäisi tulla postissa digitesti, jotta pääsen vielä testaamaan, että onko siinä viikot muuttuneet. Mikäli näyttää uusia lukemia, niin ehkä mä sitten uskalla siirtyä plussanneisiin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Säihkiss, hyvä että sait tietoa kadonneista kuukautisistasi! Nyt on ainakin tiedossa joku asia, jota voidaan alkaa tutkia, jos hormonitoiminta ei itsestään normalisoidu. Pidä tuo mahtava asenteesi, niin varmasti tuloksia tulee! :) Ja mistäpä sitä tietää, ehkä pian tuleva kevät saa hormonit heräämään ja pian kiertosi onkin jo normaali. Asioilla todellakin on tapana järjestyä! :)

Kiiltis, voin niin hyvin kuvitella tuon pakon jatkuvaan testaamiseen! :D Tule sitten heti kertomaan se digin tulos! Minkälainen olo sulla on muuten ollut? Joko jotain oireita on ilmaantunut? :popcorn:

ON: Täällä olo on kyllä sellainen, että huomaa, että jotain ainetta on pistetty elimistöön. Pregnylin pistoskohta on kipeä ja todella kosketusarka. Eilen illalla alavatsa oli myös turvonnut ja kipeä samalla tavalla, kun todella pahassa ummetuksessa ja kipuilu on jatkunut tänäänkin. Väsymys oli eilen myös ihan valtavaa ja nukuin kolmen tunnin päikkärit ja yöunille menin ihan normaaliin aikaan, eikä nukahtamisessa ollut mitään ongelmia. Töissä olin tänään myös vielä todella väsynyt ja loppupäivästä jo ihan pihalla. Toivotaan, että tämä turvotus, kipuilu ja väsymys tuottaa tulosta! ;) Tein tänään aamulla ovistestin, kun halusin tietää, miltä oikea ovisplussa, jossa testiviiva on kontrollia vahvempi, näyttää. Pregnylhän on hCG:tä ja antaa vääriä plussia niin raskaus- kun ovistesteihinkin. Aika jännää oli saada ovisplussa, jossa testiviiva todellakin oli tummempi kuin kontrolli! :D Huvinsa kaikilla... :D
 
Mulla kp 31 tänään. Ei oo menkkaoloja, mutta ovisplussan perusteella kuukautisten pitäiski tulla vasta lauantaina. Joten odotan. En halua nähdä negatiivista testiä, joten en ala testailla edelleenkään.

Tää nyt näin pikaisesti, täytyy lähteä fysioterapiaan. Jospa selkä tulis kuntoon vielä jonain päivänä... ;)
 
Onnea Kiiltikselle ja tsemppiä muille :popcorn:

Siirryn taustalle joksikin aikaa, yritän saada etäisyyttä tähän vauvaprojektiin. Meillä todettiin tutkimuksissa, että luomulapsia ei tässä suhteessa saada. Otimme miehen aikalisän, ja keskustelimme myös sijais- tai adoptiolasten vanhemmuudesta. En oikein tiedä miten pää kestäisi hoitoja. Näillä näkymin hoidot mahdollisesti aloitetaan aikaisintaan syksyllä, joten tässä on puoli vuotta aikaa miettiä mitä haluaa.

Mukavaa kevättä ja plussatuulia kaikille.
 
LilyAlice tervetuloa joukkoomme :wave: Toivottavasti teillä käy tärppi nopeasti!

Pinni82 toivottavasti löydätte pian rentouden takaisin makkaripuuhiin :) Niin ihanaa kuin kuumeilu ja yritys onkin, niin välillä vaan tulee epätoivon hetkiä ja paineet vie voiton. Pitäisi vaan yrittää nauttia yhdessäolosta ja siinä sivussa heilutella peittoja. Hienoa jos saisit apua vyöhyketerapiasta :heart:

Dazzler teidän saldo kuulosta ihan huippuhyvälle! Wautsiwau! :)

Lady1979 kuulostaa siltä, että teillä on kuin onkin ajoitus osunut kohdilleen :) Nyt vain sitten jännäillään lopputulosta :) Kunpa päivät kuluisi äkkiä!

Twinflower aivan mahtavaa, että pääsitte jo inssiin :heart: Vitsi sinullakin on jännät hetket meneillään! :)

Kiiltis-75 millaisia tuloksia digitesti antoi? :heart:

Milk@, sinun h-hetki alkaa olla kohta jo ihan käsillä. Kunpa niitä menkkoja ei koskaan kuuluisi :) jännää!!!

Voimia M11sulle! :hug: Kurjaa, että saitte tuollaisia uutisia :( Aikalisän ottaminen tekee varmasti hyvää.

ON jippiajei! Hymynaama bongattu vihdoinkin eilen :) Tulee taas pitkä kierto, koska ovis vasta kp 25. Huoh. Mutta positiivisilla mielin kun ovisplussa vihdoinkin bongattu ja tulipa eilen talleteltuakin ;) Limoista ounastelin oviksen lähestyvän jo pari pv sitten ja eilen ja tänään on vatsaakin melkoisesti nippaillut.
Kunpa tätä hyvää mieltä jatkuisi loppukierron ja saisi pidettyä hermot kurissa...

Jotenkin tuntuu, että mieskin on alkanut enemmän pohtia näitä asioita, koska on viime aikoina puhunut enemmän vauva-asioista. Taitaa paineita olla myöskin hänellä. Aiemmin hän ei oikein tuntunut ymmärtävän oikean ajoituksen merkitystä jne, mutta tässä kierrossa jo kovasti kyseli koska päästään tosi toimiin :heart: Tuli itsellekin jotenkin niin paljon parempi olo, kun ei ole aivan yksin ollut omien ajatusten kanssa :) Hänestä tulisi ihan maailman paras isä, joten voi kunpa tässä projektissa lykästäisi pian ja saisimme hyviä uutisia. Hornonit ne hyrrää tälläkin naisella :D :D

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia puhaltelen meille kaikille tasapuolisesti! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
(.) Täällä ensimmäisen tuoresiirron piinailu päättyi laihoihin tuloksiin.
Tänään pp 9 ja nyt eilisestä asti tuhruttanut ja tänään testattu puhtoinen nega. : /
Nyt katseet kohti 1.Passia ja sen suunittelua, toivottavasti saatais jo tässä kuussa uusi kamu matkaan mukaan. =)
Miehen kanssa on puhuttu, että jos tää pas ei tuo tulosta, niin sitten pidetään vähän taukoa.
Luomuillaan (rennosti, hyvin rennosti :heart:) sit vaikka pari kiertoa. :)
Ilmoittelen noita kiertoja vähän tarkemmin, kun lopetan nuo luget ja pääsee sitten kunnolla vuoto alkamaan.

Milk@n tilannetta jännitän kovasti ja peukalot sojottaa kohti taivasta, sen minkä ehtii. Plussa tuulosia sinne. :heart:

Bling tulihan se ovis sieltä, JIBBII!! :D Loppu kierrosta sit hyviä uutisia, jookosta?? :heart:

M11su :hug: Paljon tsemppiä uusiin suunnitelmiin ja haasteisiin, oli ne sitten mitä tahansa. Ihanaa kevättä teille molemmille. =)

Lady ja Twinflower molemmille lujat tsemppi hali rutistukset :hug: :heart:
Tuokaa te tän pinon ensimmäiset hoito plussat. Niiiin paljon teille plussia toivon. =)

LilyAlice Täällä sama homma. Kun hormooni myrsky alkaa lähestyyn, kannatta heikompien ottaa etäisyyttä. :LOL: Onhan se tosi kurjaa, mut mä en ainakaan pysty hillitsemään niitä myrskyjä yhtään. Onneksi ne ei kestä kauan, mutta sekin hetki voi vastapuolesta tuntua pitkältä.. ;) Ihanaa olla nainen :D
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice ja Milk@
M11sulle voimia, ikävä kuulla, että saitte huonoja uutisia. Toivottavasti asiat kuitenkin selkeytyy ja pääsette onnelliseen lopputulemaan jollain keinolla.

Milk@lle peukut pystyssä, että täti pysyy huitsin nevadassa loppuvuoden ;)

JEE! Bling, siitä se lähtee plussa kehittymään :)

Voi itku Dazzler :( Halit ja voimia jatkoon!

(.) Täällä digissä oli luvut muuttuneet 2-3:ksi, niin kuin pitääkin, joten ehkä mä nyt uskon olevani raskaana :rolleyes: Mut voi laittaa Plussanneisiin, plussa 2.3
 
  • Tykkää
Reactions: Tatja ja Milk@
Näin aluksi heti älyttömästi onnea Kiiltikselle! Aivan mahtavaa! :flower:
Kyllä se epäusko siitä kohta uskoksi muuttuu ;)

Dazzler, harmi ettei tuloksia tullut :(. Mutta tässä vaiheessa täytyy olla onnellinen siitä että teillä on kamuja vielä pakkasessa! Niihin täytyy nyt luottaa :heart:

LilyAlice, tervetuloa joukkoon!

Ladylle ja Twinflowerilla hurrrjasti plussatuulosia ja onnentoivotukset!! Mä niin odotan teiltä molemmilta hyviä uutisia :heart:

Pinni82, Meilläkin tais olla suunnilleen noilla samoilla yrityskerroilla suorituspaineita (oikeastaan molemmilla). Ja se on täysin luonnollista! Yritettiin liikaa ja liian useasti "tärppipäivinä" ja eihän siitä mitään tullut. Aikaa myöten homma vaan jotenkin rentoutui, ja homma alkoi taas maistumaan =). Ja olen myös huomannut sen, että kunhan sen ovulaation saa bongattua, niin ei ainakaan itseillä ole halujen kanssa ollut ongelmia :D.

On: Rinnat on sen verran kipeät että ei kannata odotella tuloksia tällä kierrolla :'(. Olen kyllä ollut niiiin älyttömän pahantuulinenkin että oksat pois! Siihen kyllä taitaa vaikuttaa uutiset joita ukkoni oli pimittänyt minulta. Ystävämme jotka aloittivat lapsentekoprojektinsa vuodenvaihteen tienoilla ovat jo onnellisesti kolmannella kuulla. Eli kerrasta natsasi. Eniten ärsyttää se, että multa pimitetään tällaista tietoa niinku vetäisin itseltäni ranteet auki jokaisesta raskausuutisesta. That´s life. Onhan noita uutisia tullut aiemminkin tämän oman projektimme aikana ja sen kanssa täytyy vain elää ja iloita toisten puolesta.
 
Torstai 7.3.2013




Pinni82...............31v...........kp 7/28-31...................yk6
Saippo................35v...........kp 8/32-50...................yk14
hiisi -78..............34v...........kp 10/28......................yk8 (km 8/12)
Twinflower..........33v...........kp 15/27-28.................yk18 (km 8/12)
lady1979.............33v...........kp 18/28-30.................ya 10/2011
ansarikukka.........33v...........kp 23/24-30.................yk2
Säihkiss..............33v...........kp 24/28......................yk4
Iris_Lorea...........31v...........kp 25/26-32..................yk31
Bling................. 30v...........kp 26/22-48..................yk11
Pauge83.............29v...........kp 26/24-27..................yv2,5
mm-79.............. 33v...........kp 27/27-29..................yk21
Dazzler...............36v...........kp 30/28-30..................yv3 (3km 1ku 1IVF)
Kirpukka.............36v...........kp 30/28-29..................yk15 (kkm 9/12)
Milk@................ 37v...........kp 31/29......................yk4
LilyAlice..............33v...........kp 35/25-29..................yk6
haave_ilija...........32v...........kp 53/28-38................. yk4
Emeliya...............30v...........kp 56/25-26..................yk12


Taustalla:
M11su, miss_piggy, Avonlea, Starhope, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Kiiltis-75..............37v............yk15..........plussa 2.3.2013
Essence...............33v............yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28..........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8.............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Milk@, jänniä päiviä elelet siellä :popcorn: Toivottavasti kerrot tosi hyviä uutisia lauantaina!:)

M11su, siirsin sut taustalle. Oikein aurinkoista kevättä ja onnea päätöksentekoon! :heart:

Bling, mahtavaa, että se ovis sieltä vihdoin tuli! :flower: Meilläkin miehellä kesti aikansa tajuta ajoituksen tärkeys ja nyt se jo aina kyselee, milloin pitää talletella enemmän ja välillä on kyllä naurussa pitelemistä, kun se kertailee ohjeita, joita esim. tuolta klinikalta saatiin inssin jälkeen. Kyllä ainakin meillä mies kuumeilee ihan yhtä paljon, kun minäkin ja pettyy joka kuukausi myös tosi paljon, vaikka pettymys sillä meneekin ohi hetkessä, kun minä sitten vajoan pariksi päiväksi suohon.

Voi Dazzler kuinka ikäviä uutisia! Mä olin niin varma, että just sulle se plussa tulee :| No, nyt sitten passiin ja sieltä hakemaan se plussa! :heart:

Kiiltis, siirsin sut plussanneisiin! Olipa kivaa! Onnea odotusaikaan! :)

mm-79, harmi, että menkat on alkamassa. Se on niin syvältä, kun kierto on lopuillaan ja vanhat ja liian tutut tuntemukset ilmaantuvat :( Toi kertomatta jättäminen on ihan vihonviimeistä! Mulla oli tuollainen samanlainen tilanne tossa loppusyksystä ja tuntui kyllä pahalta, kun mulle ei kerrottu raskaudesta samaan aikaan kun muille. Mutta kai ne jotenkin luulee suojelevansa, vaikkei asia todellakaan niin ole. Nyt vaan katse kohti uutta kiertoa! :heart:

Ai niin Pinni, tule sitten kertomaan kokemuksia vyöhyketerapiasta! Suorituspaineiden kanssa on täälläkin välillä painiskeltu, mutta nyt onneksi jo päästy siitä vaiheesta yli. Tsemppiä! :)

ON: Täällä ei kummempaa, nippailut ja pienet kipuilut jatkuu...väsymys on helpottanut onneksi.
 
miss_piggy
Tossa yhdessä toisessa ketjussa yksi oli sitä mieltä, että hän ei 3-kymppisenä alkais lapsia "vääntämään", että olis sääli lapsen kannalta jos vanhemmat ois jo mummoiässä kun lapsi on täysi-ikäinen, ja että ennemmin hän on nuori mummo, kuin äiti 4-kymppisenä :mad: Arvatkaa rupesko kyrpimään suomeks sanottuna! Niin sinisilmäistä olettaa, että elämä menee just niinku suunnittelee, ja musta äidiksi tulemisessa ei kyllä oo mitään "vanhuusrajaa" olemassa. Mua taas säälittää tuollasen asenteen omaavat alle 3-kymppiset jotka luulee tietävänsä elämästä jotain, mutta oikeasti ne ei tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Tatja
Hyvää naistenpäivää ystävät! :heart:

miss_piggy, mä kans luin sen ja teki mieli vastata jotain mutta maltoin mieleni. Jokaisella olkoon oikeus omiin mielipiteisiinsä... ;)

M11sulle voimia ja lämpimiä ajatuksia.

Dazzler voihan kökkö että nyt sitten lopputulos oli tuo. Mutta vielä tulee se posiitivinenkin kierto, aivan varmasti!

Milk@, jokos kertoisit meille plussauutisia...? :)

Iiris_lorea, voimia sinne myös ja kärsivällisyyttä vastoinkäymisten keskellä. Ja ennen kaikkea ihanaa viikonloppureissua! :)

ON: Voi elämä naiset, mä oon alkanut elätellä taas toiveita tiedätte-kyllä-mistä.. :ashamed: Kp 25/28 siis menossa ja alkaa vissiin unohtua puhelinkeskustelu jonka kävin gynen kanssa tiistaina. Tai oon kääntänyt sen mielessäni niin että eihän se nyt sentään mitään lopullista lapsettomuustuomiota mulle puhelimessa antanut. Eli että jospa sittenkin... Eipä nyt oikeastaan mitään suurempaa uutta mitä ei aiemmissakin kierroissa olis ollut, paitsi valkovuoto, jota ei ole ollut kuukausiin missään vaiheessa kiertoa mutta nyt tod. on. Testejä en aio tehdä ennen kuin joskus ensi viikon loppupuolella jos menkat on myöhässä, en vaikka kaapissa yksi onkin jemmassa viime kierrosta... :whistle:

Hyvää viikonloppua kaikille! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Dazzler
Säihkiss, mulla on kp 32/29 menossa, mutta ovis oli tässä kierrossa myöhemmin kuin tavallisesti. Ovisplussan bongauksesta mulla menee kuukautisten alkuun yleensä 16 päivää, joten en odota kuukautisia ennenkuin huomenna tai tarkemmin laskettuna siis sunnuntaina. Olisin tietysti voinu jo testata, mutta ku ei oo mitään oireita, ei siis mitään. Ei oo rinnat kipeet, ei pahoinvointia, ei turvotusta, ei väsytä, ei mitään. En vaan halua nähdä sitä negatiivista tulosta taas, joten mielummin odottelen tonne ens viikolle ja testaan sitte, jos kuukautiset ei tule ajallaan. Mutta sulla kuulostaa hyvältä, eikö toi runsas valkovuoto ole yks raskauden oire, josta ihmiset mainitsee...?! Pidän peukkuja! :)

miss_piggy, olen sun kanssa samaa mieltä siitä, että lapsia voi ihan hyvin alkaa yrittää vasta yli kolmekymppisenä. Ehkä ne alle kolmekymppiset on vielä siinä elämäntilanteessa, että niistä on kiva heitellä kaikenlaisia kommentteja, ja sitten katsoa, miten ihmiset reagoi... ;) Kiva kuulla, että sun vuoto on loppunu, toivon todellakin plussaonnea! :)
 
Säihkiss ja Milk@ tuo oireetomuus voi olla hyvä merkki =)
Mulla ei ollut mitään oireita ennen tuota mun plussaa. Rinnat kipeyty ihan samalla tavalla kuin ennenkin, eli pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ei ollut mitään tuntemuksia tai muutakaan merkkiä siitä, että nyt olisi asiat jotenkin toisin, mutta plussa sieltä sitten kuitenkin tuli.
Vieläkään ei ole oikein muuta oiretta kuin tuo alati kasvava tissikipu. Tai no olen yllättänyt itseni jo useamman kerran hyräilemästä biiseja, ja sitä en todellakaan ole aikaisemmin tehnyt :D
 
Kiiltis-75, kyllähän sitä tietysti toivoo, että noin se just olis. Että ku ei oo mitään oireita eikä tuntemuksia, oliskin onnistanut. Mutta pettymysten jälkeen nyt on sellainen asenne, että katsellaan... Joten tänään lähdetään ystävien kanssa ulos, ja ihanaa onkin päästä vähän tuulettumaan!! :) Hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
Kiiltis-75 ja Milk@, mä oon kans todennut, kuten varmasti niin moni muukin, että ei parane luulla tai odottaa mitään näiden oireiden tai oireettomuuksien kanssa. On tää semmoista salatiedettä tämä oman kropan tutkailu, että oksat pois. Mä iloitsen tällä hetkellä siitä, että kai ne hormonit jotenkin täällä jo hyrrää kun on tosiaan alakerta vähän kosteampi kuin aikoihin (huvinsa kullakin...). Tai oliskohan jotain vaikutusta alkukierron greippikuurilla... :rolleyes:

Olinko se tosiaan minä joka alkuviikosta kehui olevansa niin rauhallinen?!
 
ON Tuli eilen illalla nukkumaan mentäessä tunne, että testaanpa oviksen. Ja arvatkaas mitä? Kaksi todella selkeää viivaa, eli plussahan sieltä pärähti. Mä olin niin ihmeissäni, että tein uudestaan ja nyt aamulla vielä yhden. Plussa ja plussa ja erittäin vahvana. Ei muuta kuin soitto klinikalle, mies hommiin ja minä perässä. Ei se ovis ole voinut olla viime viikolla. OUTOA. Nyt oli selkeät merkit: kohdun limakalvo 10 mm ja munarakkula 18 mm. Viime viikolla limakalvo oli 10 mm ja munarakkula lyttäntynyt. Sain irrottautumispistoksen ja nyt sitten alkoi ne todelliset piinailut. Sanoin omalle lääkärilleni aamulla (hän oli lomalla viime viikon), että kait tässä on lääkärilläkin joku vastuu, kun en viikko sitten bongannut ovista ja silti inssi tehtiin. Lääkärini sanoi, että tottakai ja tämä kokonaisuus on teille nyt maksuton. Tuli hyvä mieli. Nyt vasta tuntuu, että kaikki meni kuten piti. Sain Pregnylin ja kaikki meni hyvin. Nyt lasillinen punkkua (eikö se olekin hyväksi ) ja illalla muutama lasillinen kuohuvaa, kun menemme ystävien kanssa dinnerille.

Mitä tästä opimme? Kuudenteen aistiin on luottaminen.

Twinflower Tsemppiä nyt vain ja paljonpaljon plussatuulia!

Dazzler Voi miten pahoillani olen <3. Tsemppiä uuteen kiertoon!

MissPiggy Nuoret ne jaksaa pauhata. Itse olen onnellinen etten esim. aikaisemmassa suhteessa edes harkinnut lasta. Nyt se lapsi olisi yh-lapsi tai ainakin uusperhelapsi. Ei siis niissäkään mitään pahaa ole, mutta tarkoitan sitä, että olen itse onnellinen nykyisen ihanan mieheni kanssa ja hänen kanssaan tahdon lapsia. Vessapytystä alas nuo keskustelut.

Bling Ovis, jeeee! Nyt vaan peittoja heiluttelemaan! :)

Pinni82 Tiedän itsekin, että välillä unohtuu se rentous sänkypuuhista. Silloin olen päättänyt ottaa rennosti ja laittanut kivaa musaa ja kynttilöitä. Pari lasia viiniä ja iisibiisisti vaan. Kyllä se on auttanut jonkinverran. Ja mieskin on tykännyt. Toivottavasti vyöhyketerapia auttaa!

Nyt mä alan heilumaan imurin kanssa ja otan lasillisen viiniä. Ah!
Ihanaa perjantaita kaikille ja hyvää mieltä!

Pus&hugs.
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Lady, olipa hyvä, että luotit omiin tuntemuksiisi ja saitte inssin tehtyä oikeaan aikaan! Nyt sitten todellakin piinaillaan samaan aikaan! Jee! :)

Mulle tuli muuten siitä Pregnylistä se pistoskohta todella kipeäksi ja eilen illalla huomasin, että navan molemmin puolin oli ihottumaa n. 10 cm:n matkalla. Soittelin sinne klinikalle aamulla ja sanoivat, että kannattaa seurailla ja ottaa sitten esim. zyrteciä, jos pahenee, kun yleensä punoitusta tulee (jos siis tulee lainkaan) pelkkään pistoskohtaan. Toivotaan nyt, ettei se tästä leviä enempää. Jos seuraavaan kierrokseen joudutaan, niin sitten saan jonkun toisenlaisen piikin (5xkalliimman, tietysti :whistle:), kun näköjään yliherkkyyttä löytyy. Toivottavasti sä selviät ilman ihottumia ja kipuiluja.

Kivaa iltaa Lady ja kaikki muutkin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
Omaa napaa tällä kertaa koska apua kaipailen!
Siis vuoto alkoi tänään ja neljän aikaan oli vain tuhrua paperilla mutta nyt illalla veskissä kasin aikaan käydessä tuli vuotoa jo kunnolla. Eli Clomit pitäisi aloittaa tähän kiertoon ja nyt mietin että laskenko tämän pvän olevan kp1 vai vasta huomisen? Jostain olen kuullut että jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen niin vasta seuraava pvä on kp1... Auttakee! Jotenki tuntuu nyt niin äärimmäisen tärkeeltä että ajoittaa edes tämän oikein.. Viikonloppua kaikille ja mahetsua naistenpäivää :flower:
 
mm-79, mulle hoitaja sanoi siellä meidän klinikalla, kun tuota samaa asiaa pohdin, että yleinen sääntö on, että jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen, niin kp 1 on vasta seuraavana päivänä. Kuitenkin, jos kuukautiset on tosi runsaat heti alkuillasta lähtien (niin kuin mulla) ja ekana yönäkin tulee vuotoa jo todella runsaasti (herään siis yölläkin vessaan vuodon takia), niin kp 1 on se päivä, kun menkat alkoivat. En tiedä kuinka usein tällaisia poikkeuksia tehdään, mutta näin mulle neuvottiin ja sen mukaan varailin verikokeet jne. jotka piti ottaa tiettyinä kiertopäivinä. Olikohan tästä nyt apua vai sekoitinko vain lisää? : /
 
Kiitos ovistsempityksistä kaikille :) Kyllä tällaisissa epäsäännöllisen säännöllisissä kierroissa ovisplussakin kummasti lämmittää mieltä! On vähän niin kuin kuivaharjoittelua varsinaista plussaa varten :D Saatiin ainakin yritys tässä kierrossa juuri kohdilleen, joten nyt ollaan taas sydän toivoa täynnä ja odotellaan tuloksia!

Dazzler voihan tuhru sentään :( Kurjaa, mäkin olin jo niin innoissani puolestasi. Mutta onneksi teillä on pakkasessa monta superkaveria odottelemassa tositoimia. Ihan varmasti vielä tärppää! Halaus!

Kiiltis onnea plussanneisiin siirtymisestä! Ihanaa! Toivottavasti meitä tulee monta kovaa vauhtia perässä!

iiris_lorea pidän peukkuja, että saatte vakuutusasiat pikaisesti kuntoon ja pääsette etenemään asioissa! Nuo on niin monimutkaisia juttuja ja vaatii yleensä useamman soiton, että asiat tulisi kuntoon. Hormonimylläkkä on tuttua mullekin. Välillä tulee sellainen olo, että onko ihan sekaisin kun pillittää ihan kummallisista jutuista. On kuitenkin niin lohduttavaa kuulla, että täällä monella on samanlaista. Itse ainakin suhtaudun niin tunteella moniin asioihin, että itkukin on välillä herkässä. Mutta ehkä se on tosiaan normaalia :) Oikein ihanaa ja rentouttavaa yllätysmatkaa teille! Nauttikaa toisistanne ja rentoutukaa!

miss_piggy, ymmärrän hyvin ärsytyksesi siitä yhdestä kirjoituksesta. Niinhän se tosiaan on, ettei kaikki aina mene niin kuin suunnittelee. Helppoa se toisten on arvostella muiden ratkaisuja. Itsekin kovasti aiemmin ajattelin, että en todellakaan halua olla 30 tai yli kun saan lapsen, mutta niin se vaan nyt tulee menemään. Ja kun ikää on tullut lisää, niin on tajunnut että eihän 30v ja risat ole vielä mikään ikäloppu. Paljon se on omasta asenteesta kiinni. Toki biologisen kellon tikittäminen mietityttää, mutta kaikkea ei voi suunnitella. Tässä vaiheessa ajattelen, että olen onnekas jos tulen lapsen ylipäätään saamaan. Ainakin itse olen sen verran rankkoja asioita elämässä kokenut, että ketuttaa lukea joidenkin lapsellisia mielipiteitä. Ikinä ei pitäisi sanoa että ei koskaan... Mäkin olen huomannut monen mielipiteeni muuttuneen iän myötä. Itse olen juuri tähän ryhmään kirjoitella sen vuoksi, että täällä käydään juuri sellaista keskustelua, jota itse kaipasin. Kaikki ovat aidosti kiinnostuneita toisista ja keskusteluissa näkyy tietty iän tuoma kokemus. Tästä ryhmästä on ainakin minulle tullut ihan korvaamaton. Kiitos siitä kaikille teille :heart:

Säihkiss kyllä väkisinkin mieli alkaa tehdä temppujaan loppukierrossa :) Peukut pystyssä, ettei menkkoja näy ja kuulu!

Milk@ tulehan sitten pian päivittämään mikä tilanteesi on :)

Lady1979 johan kummalliseksi meni :D hyvä, että päätit vielä testailla ja pääsitte uudestaan tositoimiin. Hih, nythän sitten vasta ne todelliset piinahetket alkavatkin. Pääsitte ainakin treenaamaan jo aiemmin :D Tottakai se on niin, että lekurit on päävastuussa ja hyvä että saitte tämän toimenpiteen veloituksetta!

mm79 tsemppiä clomikiertoon! Kyllä mä ainakin ajattelisin, että jos vuoto alkaa kunnolla, vaikkakin vasta klo 18 jälkeen niin laskisin sen olevan kp1. Toki jos vasta tuhrua, niin ehkä sit vasta seuraava pv olisi kp1.

Nyt lasi, tai pari, hyvää valkoviiniä pitämään rentoa mieltä yllä. Kivaa lauantai-iltaa teille kaikille!
 
Huomenta! Mä jään vielä hengailemaan tänne teidän kaikkien ihanien kanssa, tänään siis kp 1/29-33, yk 5.. Maha on kipeä enkä oikein saanut nukuttua kunnolla, mutta jännä juttu on vain se, että vaikka petyinkin tähän kuukautisten alkamiseen, ei ole ihan niin järisyttävän paha mieli. Mulle on tullu tässä menneiden kuukausien aikana sellainen tyyneys, että kaikki menee just niinkuin pitääkin. Jatkan siis häiden suunnittelua ja kodin sisustusta... :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä