*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Onnea kaikille plussanneille! :heart: en käy nyt luettelemaan teitä nimillä, kun sit kuitenkin joku unohtuu listasta, teitä on nyt yhtäkkiä niin monta! Ihanaa! :)

Itselläni ei oo tää vuosi alkanu ihan täysin hyvin: eka oli se kohtutulehdus, sitten tää mun perussairaus roihahti antibioottien ja huonon syömisen takia, ja mulla oli viikko ihan hirveitä vatsavaivoja ja ripulia. Ja kun siitä pääsin, sain virtsarakon tulehduksen, ärhäkän sellaisen. Joten nyt sitte taas antibiootteja.... Sen lisäks miehen työreissu venähtää nyt ainaki muutamalla viikolla, joten sen sijaan, että hän palais kotiin ens viikolla, voin odotella häntä kotiin aikaisintaan helmikuun lopussa/maaliskuun alussa...

Hassu juttu on vaan se, että kaikesta huolimatta mä tunnen olevani onnellinen ja onnekas, ja luotan siihen, että elämä kannattelee, tuli mitä tuli. Hyvät ja huonot ajat, ne vaihtelee, ja nyt on ollu sitte vastoinkäymisten vuoro. Nää menee ajallaan ohi, ja sitte taas on paremmin.

Ja onhan mulla kuitenkin maailman upein mies, ihana perhe ja ystävät tukena. Ei voi valittaa..

Tsemppiä kaikille, joilla on mieli maassa, stressiä tai muuta surua. Pimein hetki on juuri ennen aamunkoittoa... :)
 
Dazzlerille aivan hirmuisen paljon tsemppiä ekaan IVF:ään! Varmasti jännittää ja pelottaa ja vaikka mitä, mutta yritä pitää se itsevarmuus ja rohkeus. Peukut on pystyssä, että onnistuisitte ekalla yrityksellä!

Kirpukan ovistestiviiva kuulostaa kyllä hyvältä! Kyllä se sun plussausuni oli enne, olen ihan varma! :) Itse en ole nähnyt plussaus-, raskaus- tai vauvaunia sitten km:n. Km-unia näin alkusyksystä tosi usein ja nyt aina kiertojen loppuvaiheessa nään unia, että menkat alkaa ja yleensä ihan liian aikaisin, kun en ole mitenkään varautunut. Toissa yönä viimeksi.

Moikka Paugelle, tervetuloa takaisin :wave: ja onnea uudesta työpaikasta! Kyllä nyt olisi myös teidän vuoro saada se pieni nyytti kotiin! Ehkä tuo viikonlopun treffipäivä johtaa plussaan!

Essence, kuulostaa hyvältä sun oireet! :) Täytyy tosissaan tän kierron jälkeen varata se aika sinne akupunktioon, kun näyttää olevan hyviä kokemuksia monilla!

ON: Tänään taas testattu nega eli kyllä se nyt varmaan oli tässä...plääh. Olisi ollut niin kiva soittaa sinne klinikalle, ettei me tullakaan, kun sain plussan testiin. Täytyy nyt ottaa Milk@ susta mallia ja pitää tuollainen erinomainen asenne elämään eikä vaipua taas tuonne epätoivon ja itsesäälin suohon. Jännittää kyllä tämänpäiväinen tapaaminen sen lääkärin kanssa. Eniten pelkään sitä, että murrun siellä täysin ja alan itkeä siellä kaikkien edessä. Vähän herkillä taas mennään tänään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Essence ja Milk@
Pauge, kiva kuulla susta pitkästä aikaa ja tervetuloa takaisin! :) Ei tämä elämä tosiaan aina ihan reilulta tunnu... Mutta uskotaan kuitenkin, että kaikki tämä mielipaha, odotus ja epätoivo vielä palkitaan meidän kaikkien kohdalla. Mäkin olen ajatellut niin, että nyt yritän panostaa meidän parisuhteeseen ihan täysillä ja tehdään yhdessä kaikkea sellaista, mitä sit on hankalampi toteuttaa, jos meillä joskus se pieni nyytti on.

Akupuntiota olen minäkin harkinnut, samoin vyöhyketerapiaa. Mutta onkos se niin, että tehokkainta olis käydä hoidossa menkkojen ja oviksen välillä? Pitäis nyt ottaa itseä niskasta kiinni ja tilata aika jompaan kumpaan :)

Essencelle on täällä peukut tosi pystyssä, että plussa sieltä vielä ilmestyis :) Ihan lupaavalta kuulostaa oireiden perusteella. Mä uskon, että teillä on nyt kyllä tärpännyt! :)

Milk@, ihanaa että jaksat olla noin positiivinen!! :) Se luo itseenkin taas sitä kaivattua tsemppiä! Kunhan sä pääset kaikista kurjista vaivoista eroon ja saat miehen taas kainaloon, niin eiköhän siitä seuraa kohta hyviä uutisia :)

Twinflowerille valtavasti tsemppiä lääkäritapaamiseen! :) Jos itkettää, niin anna tulla vaan. Et takuulla ole ainoa, kun näiden asioiden edessä on murtunut :hug:
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä lyhyessä ajassa :) Miljoonasti onnea plussanneille :heart: Ihanaa, kun vihdoin alkaa noita plussia tulemaan oikein ropinalla tännekin!

Itseäni olen täällä keräillyt, ja nyt alkaa olemaan taas mieli korkeammalla. On se jännä miten isoa vuoristorataa sitä ihminen jaksaa näiden tunteidensa kanssa kulkea. Jostain sen toiveikkuuden aina saa haalittua, kun alkaa ovis lähestymään :)

Erityisesti mua lämmitti ja tsemppasi tuo Kipin kirjoitus :flower: Varmaan siksi, että meilläkään tutkimusten mukaan mitään vikaa ei ole löytynyt ja vähän reilu vuosi on nyt yritetty. Ehkä sitä toivoa on vielä, tai siis kyllä sitä on vielä!

Twinflowerille pahoittelut negasta ja Milk@lle myös pahoittelut kaikista alkuvuoden vastoinkäymisistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Miss_piggylle pakko kommentoida, että silloin kun itselläni oli vuotoa ja asiaa selvittelin, niin tulin siihen tulokseen, että vuoto alkuraskaudessa voi olla joko ihan normaalia tai sitten keskenmeno. Se voi merkitä keskenmenoa, mutta monella se ei tarkoita mitään sen kummempaa, kaikki on ihan kunnossa. Eli älä vielä panikoidu, toivotaan kovasti, että sun kohdalla sille on joku ihan vaaraton syy. Tsemppiä ja haleja sinne, tiedän kuinka stressaavaa toi on :hug:
 
Keskiviikko 23.1.2013


ansarikukka......... 33v......... kp 5/24-30..................yk1
M11su.................34v...........kp 7/28-31..................yk17
Pauge83..............29v...........kp 8/24-27..................yv 2,5
Iris_Lorea............31v...........kp 10/26-32..................yk30
Kiiltis-75..............37v...........kp 12/24-30..................yk14
Säihkiss...............33v..........kp 13/28.......................yk3
Kirpukka..............36v...........kp 16/28-29........dpo1.....yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 17/28-30...................yv3 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v...........kp 17/29........................yk4
Avonlea..............36v...........kp 21/26-28....................yv2
Essence..............33v..........kp 21/29-34...................yk6 (km1/13)
hiisi -78...............34v..........kp 24/31.......................yk6 (km 8/12)
Twinflower...........33v..........kp 27/27-28..............yk16 (km 8/12)
Saippo................35v...........kp 32/32-50..................yk12
rupeltaja.............30v..........kp 36/27-31.................yk?? (kkm 10/12)
haave_ilija...........32v..........kp 48/28-38................... yk3


Taustalla:
Starhope, Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Syksy2010.............31v...............yk28...........plussa 17.1.2013
miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Dazzler Kiitos! Ja palstailet&jutustelet silleen miten hyvälle tuntuu, ei stressiä!! Kovasti tsemppiä sinulle tulevaan…!! :hug:

Kirpukka; oi miten tuttua nuo aallonharjat ja –pohjat..! Sellaistahan se taitaa olla meillä kaikilla… Ja ehkä se on ihan hyvä, että toiveet ei ole niin korkealla! Itselläni joulukuiset menkat (joiden suhteen olin SATAVARMA, ettei niitä edes tule..) olivat kamala, romahduttava kokemus mutta nyt tämän kuukaudet yllätys oli todella yllätys, koska olin koko ajan tosi pessimistisellä asenteella ja oikein odotin menkkoja alkavaksi. Kovasti tsemppiä ja peukut pystyyn, että tähtien ja kuun asennot olisi sillä tavalla että sinulla siellä tärppäisi!! =) :hug:

Syksy 2010; sinua en ole tainnut edes onnitella? Anteeksi, ja ONNEA!! :heart: Ystäväni sanoi eilen, että minusta nyt ”huokuu rauha”, ihan eri tavalla kuin viime kerralla plussauksen jälkeen. Ei se varmaan mitään kerro tai mihinkään vaikuta, mutta mukava tunne tuli itselle. Toivotaan molemmille, että kaikki menee hyvin. (Oletko minnekään ryhmään odottaja-puolelle vielä mennyt?)

Pauge83 Tervetuloa takaisin, vaikka oletkin minulle ”uusi”. :) Tutun kuuloisia ajatuksia sinulla...juurikin tuosta katkeruudesta ynnä muusta. Onnittelut vakipestistä! Ja kovasti tsemppiä sinulle! :hug:

Essence; lupaavan kuuloista turvotusta siellä!!! Toivotaan, toivotaan.. =) :heart:

Milk@, tsemppiä sinulle kun kaikkea tylsää on ollut, mutta IHANA asenne sinulla! Jaat meihin muihinkin toivoa ja hyvää mieltä tuolla, kiitos!! :heart:

Twinflower; tsemppiä sinulle! Ja älä suotta itkua ”pelkää”, tunteet on hyvä antaa tulla pintaan sellaisina kuin ovat, se puhdistaa!! :'( =)

Kiiltis-75 TOIVOA ON AINA! :heart: :hug: =)

miss_piggy Huolta ei vuodoissa omasta mielestä saa pois millään, mutta yritä olla stressaamatta. :) Ystäväni (jolla nyt jo rakenneUÄ takana) kärsi raskauden alkuviikkoina miltei jatkuvasta vuodosta ja kertaalleen hänellä oli tullut lähes kananmunan kokoinen hyytymäkin housuihin!! Hän kävi pari kertaa tsekkauksessa ja kaikki oli aina hyvin… Vuoto voi johtua (okei, toki alkavasta keskenmenostakin) esim. hiivasta, kuivista limakalvoista, alkion kiinnittymiskohdasta sen kasvaessa, istukan kiinnittymiskohdasta sen kasvaessa… (Itselläni KM vuoto tuli yhtenä ”holauksena” wc-reissun yhteydessä ja loppui siihen…jotenkin ajattelisin pienten vuotojen olevan vaarattomampia mutta yksilöllistähän se aina on.) Tsemppiä, toivotaan että kaikki on ihan hyvin! :heart: :hug:
 
Miss Piggylle toivon minäkin rauhallista mieltä, vaikka se ei varmasti ole helppoa. Eiköhän nuo alkuraskauden pienet vuodot ole hyvinkin tavallisia ja usein vaarattomia. Mulla keskenmeno alkoi pienellä tuhrulla, jota sitten jatkui tyhejnnykseen asti. Se ei missään vaiheessa ollut runsasta eikä kipuja ollut, mutta sitä tuhruttelua tosiaan jatkui koko ajan. Jos tuo sinulla oli nyt vaan tuollainen hetkittäinen pieni vuoto, niin varmastikaan ei ole hätää. Ja voihan se vaaratonkin vuoto kestää pidempään ja olla melko runsastakin, ainakin näin olen käsittänyt. Eli varmasti kaikki on kunnossa ja pikkuinen kasvaa kohisten! Uskon kuitenkin, ettei ole helppoa olla ihan huoleti, mutta tsemppiä siihen joka tapauksessa! :heart:

Kiiltiksen tunteet kuulostaa niin tutuilta! Mieliala ja toiveikkuus kyllä vaihtelee kuukauden sisään ihan huikeesti. Välillä on tosi rauhallinen ja luottavainen olo ja toisena hetkenä tekis vaan mieli heittää hanskat naulaan. Parhaillaan mun olotilaa kuvaa pessimismi siitä, että nytkään olis tärpännyt, mut toisaalta on tosi luottavainen olo, että kyllä vielä joskus... Jossain vaiheessa sain toivoa siitä, kun sanotaan, että keskenmenon jälkeen usein raskautuu nopeesti uudestaan. Ei se sit mun kohdalla niin mennyt. Mutta jukopliut sentään, mä aion kyllä vielä tulla raskaaksi!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Miss Piggylle voimia ja positiivisia ajatuksia lähettelen! :hug:

Yhdyn Kiiltikseen ja Kirpukkaan noista vaihtelevista tunteista! Aikamoista vuoristorataa! Ensin raskaana, sitten keskenmeno ja nytten taas lapsenomainen innostus kaikista pienistäkin vinkeistä siitä, että oisin taas jo raskaana. Painontunne vatsalla, iltaisin megalomaaninen turvotus, pieni lämpö ja jatkuva kosteus alakerrassa on lupaavia merkkejä! Huomenaamulla ajattelin taas testata (viimeks ti tuli nega). Dpo:sta ei hajuukaan, joten mutu-tuntumalla mennään ja tuhlaillaan tikkuja :D

Nyt pakko jatkaa taas töitä, iloa päivään! :hug:
 
Tervetuloa takaisin Pauge83 ja kiitos! Toivottavasti seuraat pian odottajien puolelle (en tosin vieläkään uskaltanut mennä sinne mitään kirjoittelemaan). Et ole ainkaan yksin ajatustesi kanssa. Täällä moni käy läpi samoita asioita kuin sinä. Treffipäivän kuulostaa tosi hyvältä!
Gandul ottaa noin 40€/käynti. Joskus saa alennusta :)
Alussa me mentiin sinne mun miehen kanssa yhdessä ja saatiin molemmat hoitoa. Sittemmin olen käynyt siellä yksin.
Olen menossa sinne tiistaina-aamuna. Saan nyt sellaista hoitoa, joka pyrkii ylläpitämään raskautta. Viimeksi olin yksin. Ilta-ajat ovat luonnollisesti suositumpia ja samaan aikaan saattaa olla muitakin ihmisiä. Hoitopöytiä on yhteensä neljä. Lähde mukaan tiistaina? :)

Kiitos rupeltaja! Mun mies sen sijaan on hieman varpaillaan koska saatan räjähtää mitättömästäkin asiasta :D Nyt olen tosin jo rauhoittunut.
Mä en ole vielä aktivoitunut missään odottajapuolella. Oletko sinä?

Kiitos myös Essence! Kärsivällisyyttä piinapäiviin! :D

Mahtava asenne Milk@!

Kirpukka, joo, tehokkainta on aloittaa akupunktiohoidon ennen ovista.

Mikä miss_piggyn tilanne? :I Todella stressaava tilanne. Mullekin on sanottu, että vuoto voi olla ihan normaalia.

Mä testasin tiistaina enkä voi uskoa, että tänään on vasta torstaina eikä siis mulla oo mitään syytä testata uudestaan.
Enkä voi käsittää, että mun pitäisi jo pikku hiljaa jättää tämän palstaan! Iso kiitos vielä kerran kaikille! Tämä vertausryhmä on ollut minulle tosi tärkeä vaikka viime aikoina en aktiivisesti osallistunutkaan keskusteluihin. Se oli silti turvallinen paikka johon tulla ja jossa sai huomata, ettei ole yksin.
Vaikka ihania olette, toivottavasti en tänne enää palaa vaan te seuraatte kaikki odottajien puolelle!

++++++++++++++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja hiisi -78
miss_piggy
Tilanne on ohi :)

Onneks sitä vuotoa ei tullut kuin eilen sen yhden vessakäynnin yhteydessä. Hoitaja sanoikin puhelimessa, että se voi olla esim. sitä että kroppa koittaa saada kuukautiset aikaiseksi, tai limakalvot vuotaa, voi olla että kun kohtu kasvaa niin tulee vuotoa tai sitten istukka hinkkaa kohdun seinämään.

Eiköhän tässä luulis kaiken olevan kunnossa, mitään kipuja ei ollut ja se tosiaan oli vain se pieni vuoto paperiin. Kyllä säikähdin ihan jumalattomasti. Heti ekana tuli oli että no voi vittu, tässäkö tää nyt oli, oliski liian hyvää ollakseen totta.. Mutta rauhallisesti tässä nyt koitan kumminki olla, lepäillä mahdollisimman paljon jne. Ku se neuvola on ens keskiviikkona niin jos sitte tietäis paremmin että milloin on laskettu aika ja onko kaikki ok :)

Tänään ois sitte rv 7+0. Rinnat on arat, maha on ku potkupallo, tai koko aika semmonen tunne niinku ois syöny ittensä ihan ähkyyn! En tajua mistä tuo nyt johtuu. Eilenki tuntui että räjähdän. Söin koulussa klo 11 aikaan ja seuraavan kerran vasta joskus klo 17 jälkeen ku tuntu että maha on aivan täynnä. Yöllä heräsin taas mahakipuun, joita on ollu lähes joka yö, vissiin jotain kohdun kasvukipuja :D
 
  • Tykkää
Reactions: hiisi -78 ja Milk@
Hey kaikille,

Olen jo pitkään lueskellut teidän juttujanne ja nyt päätin ottaa härkää sarvista ja liittyä joukkoonne.

Vauvakuume on hurja ja yritystä on ollut päällä hieman vajaan vuoden verran. Tällä hetkellä meneillään yk10.

Teidän monien kirjoitukset tunteiden vuoristoradasta kuulostaa niin tutulle. Itsekin tullut käytyä läpi jos jonkinlaisia tuntemuksia menneiden kuukausien aikana. Välillä fiilikset on ollut korkealla ja toiveikas olo, ja sitten seuraavana hetkenä tekisi mieli hakata päätä seinään.

Pillerit jätin pois jo useampi vuosi sitten muista syistä, mutta yritys alkoi vasta viime keväänä, kun mieheni alkoi vähitellen lämmetä vauva-asialle. Olemme olleet yhdessä jo pitkään ja alusta asti olemme puhuneet haluavamme lapsia. Mieheni on kuitenkin hitaasti lämpeävää sorttia ja lopullinen uskallus ryhtyä yritykseen hänen osaltaan tapahtui vasta viime keväänä. Itse olisin ollut jo valmis paljon aiemmin ja olen vauvasta haaveillut todenteolla jo pidemmän aikaa. Sen vuoksi ehkä epätoivo onkin alkanut iskeä. Tunnustan myöskin olevani kaikkitässähetinyt- tyyppiä ja odottelu ei todellakaan ole vahvuuteni.

Kiertoni on kovin epäsäännöllinen ja ovista onkin tullut tikuteltua välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Tämän palstan plussa-aalto on onneksi valanut hiukan itseenkin uskoa. Onnea minunkin puolesta siis kaikille plussanneille! :)
 
Miss Piggy, onneksi kaikki on nyt hyvin! :heart:

Tervetuloa Bling! :wave: Toivotaan, että pääset pian plussa-aallon mukaan!

ON: Täällä kp 1. Odotetusti. En jaksa nyt enempää kirjoittaa. Vetäydyn vähän itkemään hetkeksi. Tänään en vielä jaksa keräillä sirpaleita ja kasata niistä taas sydäntä kokoon. Huomenna sitten.
 
Perjantai 25.1.2013


Twinflower...........33v..........kp 2/27-28..............yk17 (km 8/12)
ansarikukka......... 33v......... kp 7/24-30..................yk1
M11su.................34v...........kp 9/28-31..................yk17
Pauge83..............29v...........kp 10/24-27..................yv 2,5
Iris_Lorea............31v...........kp 12/26-32..................yk30
Kiiltis-75..............37v...........kp 14/24-30..................yk14
Säihkiss...............33v..........kp 15/28.......................yk3
Kirpukka..............36v...........kp 18/28-29........dpo3.....yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 19/28-30...................yv3 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v...........kp 19/29........................yk4
Avonlea..............36v...........kp 22/26-28....................yv2
Essence..............33v..........kp 22/29-34...................yk6 (km1/13)
hiisi -78...............34v..........kp 26/31.......................yk6 (km 8/12)
Saippo................35v...........kp 34/32-50..................yk12
haave_ilija...........32v..........kp 50/28-38................... yk3


Taustalla:
Starhope, Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

rupeltaja...............30v...............~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010.............31v............... yk28...........plussa 17.1.2013
miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Bling! :) Toivottavasti tämä plussa-aalto tarttuu pian sinnekin :)

Voi Twinflower :( Pahoittelut ja voimia :hug: Toivottavasti tämä oli viimeinen kerta kun joudut kierron alusta aloittamaan :hug:

Ja kurjuus Syksy, mutta samat tsempit sullekin kuin miss_piggylle, monella on vuotoa alkuraskaudesta eikä se läheskään kaikilla tarkoita mitään pahaa :hug: Toivotaan, että sullakin se on vaan jotain vaaratonta. Voimia :hug:

Oikein hyvää perjantaita kaikille!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Tervetuloa Bling ja Pauge!

Syksy sua en ole tainnut edes onnitella plussan johdosta, joten tässä hieman viiveellä tulevat onnittelut ja voimia sinne, todennäköisempää onneksi on, että pieni vuoto on ihan normaalia kuin että tarkoittaisi jotain ikävää.

Twinflower pahoittelut uuden kierron alkamisesta. Toivoin niin kovasti, että voisit perua vastaanottoajan ensi viikolta. Ja tosiaan sitä itkua ei tosiaankaan pidä pelätä. Itse viime syksynä murruin gynekologin vastaanotolla aivan täysin, toki eri asia oli kyseessä mutta lastenhankintaan liittyvä kuitenkin, ja siellä sitten niistettiin nenää ja pyyhittiin kyyneleitä yhdessä.. Lääkäri toi nenäliinaa ja halasi ja lohdutti. Näiden asioiden kanssa ollaan niin herkällä alueella, että ihmehän se olisi, jos ei tunteet olisi mukana myös siellä vastaanottotilanteessa. Tsemppiä sinne, olen ihan varma että pian sieltäkin kuuluu plussauutisia! :heart:

Essence, pidän peukkuja että nega on muuttunut plussaksi! :)

Täällä on ovista hyödynnetty ja tästä se jännääminen taas alkaa...

Kaikille yhteisesti voimia, positiivista mieltä ja ihanaa viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Kirpukka; ihana periksiantamaton asenne! OIKEIN! :D

Essence; testailitko? :) Itse en koskaan laskeskellut dpo-päiviä, koska en koskaan satavarmasti tiennyt varsinaista ovulaatiopäivää..mielestäni riittää se, että tietää missä kierron vaiheessa (KP) ollaan menossa – ja sit kun mennään yli sen, mitä normaalisti kierto enimmillään on niin sit testitikkua kehiin.. :) Mutta toki kukin tyylillään!

Syksy2010, en minäkään ole odotuspuolelle vielä itseäni ilmineerannut, hieman olen nuuskimassa käynyt…enemmän koen vielä olevani täällä. Ja joo, täällä kanssa mies on välillä ihan ihmeissään, kun räjähdän kuulemma ihan tyhjästä nollasta sataan… :D Ja vuototahra; itse odotan joka wc-reissulla näkeväni vuotoa ja varmastikin se säikäyttää aina, oli määrä mikä hyvänsä! (Itselläni taustalla KM). Toivotaan, että on ihan alkuraskauteen kuuluvaa ja harmitonta! :hug:

miss_piggy, hyvä että vuoto loppui! :hug:

Bling; tervetuloa! :wave:

Twinflower; Voi tylsyys!! :( Surkuttele rauhassa! :hug:

Säihkiss; toivotaan, että tärppää… :heart:

hiisi-78 Minut saa siirtää plussanneisiin mutta täältä en osaa vielä pois siirtyä. =) Plussa 21.1.2013 (Yrityskierrosta en tosin osaa sanoa.. YK 1 plussasin (syyskuussa). Lokakuussa KM ja tyhjennys vuotoineen.. marraskuussa oli ensimmäiset (odotetut) kuukautiset, jonka jälkeen alkoi aktiivinen yritys, menkat kuitenkin tulivat joulukuussa. Tammikuussa kuukautisia ei enää kuulunutkaan.. :heart: Eli kuukausia meni muutama "hukkaan" KM:n vuoksi.)

ON: Tänään digitestillä vielä varmistusta eli "raskaana 3+". Luulisin hcg:n nousevan siten, miten pitääkin. (Ja tosiaan täällä ajattelin vielä pyöriä ainakin tovin, jos ette pahastu...)

IHANAA TALVISTA VIIKONLOPPUA NAISET!! :heart:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Twinflower Ensimmäinen kiertopäivä on kaikkein pahin :( :hug:

Syksy ja miss_piggy, tuhruttelu saa varmasti heti varpailleen, mutta uskon että vuoto on kohdallanne täysin vaaratonta ja kaikkii sujuu hyvin. Nauttikaa vaan täysin rinnoin odotuksen alkutaipaleesta :heart:

Rupeltaja onnea digitesti tuloksesta! Tuo varmaan mukavaa varmuutta itselle. Onnea myöskin sinun odotukseesi :heart:

Säihkiss mukavia jännäyspäiviä!


Tietoni voisi myös lisätä listalle, eli Bling 30v, kp22/22-48 yk10

ON: Kuten ensimmäisessä viestissäni totesin, kovin on epäsäännölliset kierrot. Terolutin kanssa luulin ensin saaneeni kierron hallintaan. Kierto pysyi silloin noin 25 nurkilla, mutta lähti vähitellen siitä venymään. Gynen kanssa todettiin, ettei terolutit taida tuoda säännöllisyyttä kiertooni ja päätettiin kokeilla jonkin aikaa ilman. Nyt esim. viime kierto olikin sitten huimat 48, mutta kyllähän menkat sitten taas alkoi ja pettymys oli valtaisa. Itse olen jo vakavasti harkinnut lapsettomuushoitoihin hakeutumista kierron epäsäännöllisyyden vuoksi, mutta mieheni haluaisi kokeilla vielä luomuna. Jotenkin asiasta keskusteleminenkin on hänelle vaikeaa, vaikka muuten kovin avoimesti pystymmekin puhumaan kaikesta.

Tähän asti olen testannut ovista Clearbluen digillä ja lyhyissä kierroissa se toimikin hyvin. Ovis löytyi ja tikkuja ei mennyt kohtuuttomasti. Nyt kun kierrot ovat alkaneet venyä, ovista en esim viime kierrosta löytänyt lainkaan :( Nyt menossa kp 22 eikä hymynaama ole vieläkään näyttäytynyt. Ostin myös liuskatestejä niiden edullisuuden vuoksi, mutta jotenkin niitä on haastavaa tulkita.
Tikutatteko te muut ovista kerran vai kaksi päivässä? Itse olen tikuttanut vain aamuisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
miss_piggy
En oo enää pahemmin stressannu tuosta vuodosta, uskon että se oli täysin vaaratonta kun se oli vaan se hetkellinen pieni vuoto. Raskaustestejä ei enää oo kaapissa, pitäis varmaan käydä ostamassa ku jotenki sitä haluaa vieläki testailla :) Eka neuvolaki lähestyy, ensi keskiviikkona..jipii! Tänään olis nyt sitten rv 7+2 tai ON, kun kaikkihan on ihan varppina hyvin :D

Syksy: Miten sun vuodon kanssa kävi? Loppuiko?
 
Talvista lauantaita kaikille!

Bling, mä olen ehkä huonoin neuvomaan noissa ovistesti-jutuissa, kun usein saan epämääräisiä tuloksia. Testailen siis kerran päivässä aamulla, mutta ajattelin kokeilla tässä kierrossa kaksi kertaa päivässä, ainakin kolmena iltana, silloin kun viivat alkavat vahvistua.

Säihkiss, kiva, että saitte oviksen hyödynnettyä! Tsemppiä piinapäiviin! :)

Syksy, mitä kuuluu? Toivotaan, että vuoto oli jotain harmitonta ja kaikki on hyvin! :heart:

Kirpukka, mäkin sain ensimmäiset kuukaudet km:n jälkeen energiaa ja toivoa siitä, kun kaikki sanoivat, että km:n jälkeen raskautuu helposti. Ei käynyt niin minunkaan kohdallani. Mutta olen aivan samaa mieltä sun kanssa siitä, että luovuta en ja raskaaksi tulen! :D

Mitäs kaikille piinailijoille kuuluu? :popcorn:

ON: Täällä on toivuttu pahimmasta ja elämä näyttää taas valoisammalta! Kiitos kaikille lohdutuksista ja tsempeistä!

Keskiviikkona käytiin siis siellä tapaamisessa ja aloitettiin heti tutkimukset. Mieheltä otettiin verikokeet ja simppatesti ja minä menen verikokeisiin maanantaina. Viikon päästä on sitten aukiolotutkimus ja silloin pitäisi verikokeiden tulokset olla selvillä ja päästään suunnittelemaan mahdollisia hoitoja.

Olen tässä lueskellut paljon hedelmöityshoidoista ja myös noita pinoja täällä kaksplussalla, joissa hoidoista jutellaan. Henkinen valmistautuminen hoitoihin on siis alkanut ja ainakin nyt tuntuu ihan hyvältä. Eniten auttoi ehkä se, että kaikki tutkimukset lähti käyntiin vauhdilla eikä tarvitse odotella.

Ikäkriisi meinasi myös iskeä, kun olin ihan varma, että kaikki mun munasolut on jo ihan huonoja ja kelpaamattomia mihinkään : / Juttelin kuitenkin äidin kanssa tänään näistä hoitosuunnitelmista ja toivoa sain kyllä taas siitä, että sekä omat vanhempani että molemmat isovanhempani ovat olleet ”vanhoja” saadessaan lapsia (tämän olen toki aina tiennyt, mutta tänään se tuntui erityisen hyvältä :D). Äiti oli 34 ja isä 37, kun saivat minut. Äidinäiti 37 kun sai äidin ja isänäiti yli 40-vuotias, kun sai viimeisimmän lapsensa. Eli kai minäkin olen vaan tällainen ”myöhään herännyt”, kuten yksi äidin serkku omaa isäänsä kutsuu, joka oli myös reilusti yli 30-v, kun ensimmäinen lapsi syntyi. :D

Maanantaina siis verikokeet ja ajattelin myös soitella akupunktioaikoja...

Iloista viikonloppua teille kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussaneille, mahtavaa! :)

Tervetuloa uusille! :wave:

).( Inssin jälkeinen testipäivä oli eilen. Negaahan se näytti, ei tuon selkeämpää tulosta voi tulla. Täti ei ole vielä kurvannut paikalle, mutta eiköhän se sieltä tule. Kaikki merkit ainakin on ilmassa. Kohti kolmatta inssiä käy tämä tie...

Rentouttavaa lauantai-iltaa kaikille.
 
Tervetuloa Bling!

Kiitos Säihkiss, rupeltaja, hiisi-78 j amiss_piggy.

Hyvä Twinflower, että mieliala on jo paljon parempi ja että tutkimukset lähtivät mukavasti käyntiin!

Onnea Avonlea kolmanteen insiin!

Täällä tuhruttelu jatkuu :I Yritän kovasti ajatella, että se voi olla aivan vaaratonta. Silti aina pelottaa mennä vessaan. Joskus ei tuu mitään pyyhkiessä, joskus tulee edelleen sitä ruskeata. Eilen illalla tuli sellaisia pieniä venyviä palojakin, siis hyytynyttä verta. Ruskeita nekin. Ei kivaa.
Eli tunteiden vuoristorata jatkuu plussankin jälkeen. Välillä pystyn näkemään asiaa valoisalta puolelta ja välillä en. Yritän psyykata itseäni, että kaikki on hyvin ja samalla kuitenkin valmistaudun pahempaan. Ristiriitaista. Ultra on vasta reilu viikon päästä, katotaan, jaksanko odottaa siihen asti vai hakeudunko sitä ennen yksityiseen katsomaan, jatkuuko raskaus ja onko se oikeassa paikassa.

Plussatuulia ja tsempit kaikille!
 

Yhteistyössä