*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Moikkelis kaikki ihanat tyypit ja mukavaa perjantaita :D

Paljon olette kirjoitelleet ja joka päivä (useampaan kertaan) käyn lueskelemassa, mutta omat kirjoittelut on taas jääny vähemmälle... :ashamed:

Milk@ Kovasti onnitteluja onnistuneesta ensikäynnistä ja hyvistä uutisista. =)
Toivon sulle pikaista siirtymistä plussa pinoon. :heart: :D

mm-79 Paljon tsemppiä ja onnea inssiin. :heart: Pääset viettäämään todellisia piiniksiä. =)

(.) Tänään oli se seuranta ultra ja kaikki oli niin hienosti kun vaan voi olla. Zumenon toiminut just niinkun pitääkin ja limakalvo oli lääkärin sanojen mukaan hieno ja 13mm paksu. :D Perjantaina on sitten siirto, jos sulatuksesta huuruvarvas selviää. Torstainakin olisi jo päässyt mutta perjantai sopii meille paremmin ja voipahan sitten ottaa rauhallisesti viikonlopun ilman työ hulinoita ja keskittyä piinailuun 100% pari päivää. =)

P.S Iiris_Lorea Et saa nyt luovuttaa!! :hug: Kovasti tsemppiä tulevaan sulle ja miehellesi. Itselle ainakin tuo oma mies on niin mahtava tuki ja turva näissä(kin) lapsettomuus asioissa, että hänen vuokseen ja kanssaan, voisin kohdata mitään vaan, että saadaan meidän vauva haave toteutumaan. Ja kun homma pyörähtää käyntiin, sitä ikäänkuin vaan elää hetkessä, elää ja menee vaihe kerrallaan kohti sitä suuren unelman toteutumista.. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@
miss_piggy
Eikös menkkojen pitäis alkaa periaatteessa 14 päivää ovulaatiosta? Onko se aina vakio? Ku huomenna ois periaatteessa sitte tuo päivä 14, mutta menkkaoloja ei oo mihinkään suuntaan. Kaiken lisäks mua on närästäny tänään melkeen koko päivän, munasarjoja nippailee ja jomoo sekä viiltelee muttei silleen menkkemaisesti. Ja valkkaria tulee. Silti r-testi nega.
Mietin, että voisko olla jotta se näkyiskin vasta myöhemmillä dpo:illa vai kuvittelenko vaan jotain oireita? No tää närästys on kyllä oikea oire, ihmettelen vaan että mistä se johtuu ku oon dieetillä niin en oo ees syöny mitään rasvasta :D Tai jos se sitte enteiliski menkkoja :) No, meen yöks töihin niin täytyy aamulla vielä koittaa tikutella tai huomenna päivällä ku on heränny, jos menkat ei oo tullu yön aikana.
 
Lauantai 20.4.2013



mutantti.............33v..........kp 3/28-29.................yk 4
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 9/26-32................yk 33
Säihkiss.............33v...........kp 6/28-34.................yk 6
Lise...................35v...........kp 7/30-34.................yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 11/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 12/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 14/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 16/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 19/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 20/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 27/33-36.................yk 1
lady1979............33v...........kp 31/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 32/22-48.................yk 12
miss_piggy.........31v...........kp 56/?.......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, Joiku, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Iiris_lorealle erityistsempit multakin! Älä luovuta, äläkä vaivu masennukseen! Et ole yksin tuossa tilanteessa. Ja asiat voivat muuttua tosi nopeasti.

Miss_piggy: toivottavasti asiat selkiintyy pian suuntaan tai toiseen. Uskon, että on hermot koetuksella.

Mulle kävi äsken jotain, mitä ei ole koskaan sattunut: livahti valtavasti vetistä mutta hieman punertavaa valkkaria pöksyihin. Luulin, että pissat tuli housuun! Alkuviikosta oli normaalit niukat menkat ja mitään oireita tai tuntemuksia ei ole, jotka saisi epäilemään raskautta. Kaipa tollasta voi sattua ihan ilman syytäkin... Mutta totta kai heti heräsi ajatus: mitä jos... Outoa.

No, maanantaina menen gynelle, koska haluan tietää, onko mun munasarjat normaalit puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen.
 
miss_piggy
Nyt tarvisin apuja, ja limavaroitus! :D

Tänään on laskujen mukaan dpo 14. Kävin vessassa, ja hirveet valkkarit tuli, oikein sellasta venyvää kananmunalimaa. Ja ovistesti näytti tältä:



Voiko mulla olla NYT vasta kunnon ovis ja se 5.4 ei ollukkaan, vai onko mulla 2 ovista? Onneks mies tulee tänään reissusta, mutta ihmettelen vaan :D Ja mites sitten sellainen juttu, että kun mulla olis sille lapsettomuuslääkärille se aika 30.4 niin uskallanko mennä, jos se tekee jotain tutkimuksia, niin voiko se vaikuttaa haitallisesti esim. kiinnittymiseen? Nyt oon ihan ulalla. Eilen tein ovistestin ku nippaili niin oli vielä nega. R-testi nega.
 
Oman osani heitän vitamiini yms keskusteluun. Eli itsekin syön jotakin monivitamiineja (nimeä en nyt saa päähäni), mutta muista hömpötyksistä olen ainakin vielä toistaiseksi pysynyt erossa. Vitsi joku tekee miljoonia kaiken maailman pillereillä, vitamiineilla ja muilla hömpötyksillä :D Kyllähän se niin on, että nainen on valmis tekemään ja kokeilemaan melkein mitä vain, kun jotain oikein kovasti haluaa :) Kovasti vaan kaikesta on väitteitä ja mielipiteitä puolesta ja vastaan, joten otapa siitä sitten maallikkona selvää mistä oikeasti on hyötyä ja mikä on vaan rahanhukkaa.

Hienoa Milk@, että nyt on ensikäynti onnellisesti takana ja voi keskittyä tulevaan :heart: Toivottavasti kaikki jatkuu yhtä mallikkaasti! Kiva kun kerroit tarkemmin tuosta aukiolotutkimuksesta. Mullahan on se myöskin seuraavassa kierrossa edessä. Hiukan jänskättää. Normisti en mikään kauhean kipuherkkä ihminen ole. Jotenkin kun ei yhtään tiedä millaista kipua tuosta voi aiheutua, niin jänskättää. Kiitos myös mm-79 oman kokemuksen jakamisesta. Hurjaa! IIK!

Voi iiris_lorea! Iso halirutistus sinulle :hug: Yritä jaksaa. Vaikka nyt olet epätoivon syövereissä, niin ehkä tutkimusten edettyä saat vielä toivon takaisin. :heart: Tule kertomaan kuulumisia, kun testit ovat edenneet!

Mutantti pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Onnea ja menestystä tälle alkaneelle kierrolle :)

mm-79 aivan huippua, että hymynaama tuli kuin tilauksesta perjantaina!!! Toivottavasti inssi sujui mallikkaasti! :heart:

Hienoa Dazzler ! Toivottavasti jatkokin menee suunnitelmien mukaan ja saat kyytiläisen matkaan mukaan ensi viikolla! :)

Miss_piggy mulla ei ainakaan omien laskujen mukaan päde tuo, että menkat alkaisi aina 14pv oviksesta :( Mutta mun kierrot nyt heittelee muutenkin aivan miten sattuu eikä mene millään tavalla oppikirjojen mukaan. Kunpa saisit pian selvyyden mitä kropassasi tapahtuu. Kummallinen tuo ovistestin tulos. Hassua jos ovis olisi kaksi kertaa!?!

ON
Päivät kuluu kovin hitaasti, kun melkein jokainen minuutti ajatuksissa pyörii nämä jutut. Kovasti odottelen, että pääsisin jo testailemaan. Millään ei malttaisi odottaa, vaikka järki sanoo testauksen olevan turhaa näin varhaisessa vaiheessa :D Miten te muut laskette DPO:t? Onko hymynaaman jälkeinen pv jo DPO1 vai ei? Kun periaatteessahan oviksen ei vielä silloin ovisplussapäivänä pitäisi tapahtua.

En oikein tiedä onko tässä sen enempää mitään oireitakaan ollut. Tuntuu, että olen niin vainoharhainen mahdollisten oireiden suhteen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
miss_piggy
Kyllä tuo eilinen oli ovis, digitestikin sen näytti ja siihenki tuli tosi tumma testiviiva :D Se mitä luulin ovikseksi silloin 5.4 ei ilmeisesti sitten ollutkaan kunnon ovulaatio, ilmeisesti joku yritelmä tai mikä lie.. Jostain syystä testit vaan havaitsi jonkun LH-piikin silloin.
Ilmeisesti ei oo kuitenkaan mitenkään epänormaalia, että ovulaatio voi olla 2 kertaa kierrossakin, näin ainakin luin :p Mutta tää nyt kyllä on sitä itteensä, vieläki nippailee, ja eilen oli kyllä sellasta mahaoloa, että oon 100% varma ovulaatiosta :) Samat olot oli siinä oviksessa silloin mistä plussasin ennen keskenmenoa. Toivotaan parasta, jännäpäivät alkakoot.
 
  • Tykkää
Reactions: Lise
Maanantai 22.4.2013



Joiku................. 32v..........kp 2/??......................yk 1
mutantti.............33v...........kp 6/28-29.................yk 4
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 11/26-32................yk 33
Säihkiss.............33v...........kp 8/28-34.................yk 6
Lise...................35v...........kp 9/30-34.................yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 13/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 14/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 16/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 18/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 21/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 22/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 29/33-36.................yk 1
lady1979............33v...........kp 33/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 34/22-48.................yk 12
miss_piggy.........31v...........kp 58/?.......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Bling, mä olen ymmärtänyt, että ovisplussapäivä on dpo -1, plussan jälkeinen päivä siis dpo 0 jne.. Tällä tavalla mä olen aina laskenut.. :)

miss_piggy, toivotaan, että sulla olis plussa muussakin kuin ovulaatiotestissä parin viikon päästä!

En ole tikuttanut ovista ollenkaan tässä kuussa, koska lääkäri kertoi, että se on juuri tuloillaan. Ja luulenpa kyllä, että se todella tapahtui, sillä ekan kerran elämässäni multa tuli ovulaatiovuoto! Oli kyllä omituinen tunne.. ;) Mutta joka tapauksessa tällä viikolla verikokeet ja parin viikon päästä sitten tiedetään...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: mutantti
Joiku, toivottavasti sulla on joku muu kuin venttiilivika. =) pidetään peukkuja!

miss_piggy, on kyllä oudohko tuo sun kierto nnyt. Testailitko välissä että vähiskö se sun ovisplussa jossain välissä? Siis kun etkö teskaillu ovistestiä r-testinä myös ja se näytti plussaa?

iiris_lorea tsempiä myös täältä!!!

mm-79 ja Dazzler, toivottavasti tarttuu matkalaiset teille matkaan!

Bling, eikös se ovisplussan jälkeinen päivä olis niinkun dpo 0. niin mä oletan sen laskettavan ja aion laskee kun testailen tästä kierrosta.

jep, mäkin varasin sitten "kaikuluotausajan" tälle viikolle, kun oli hieman hämäävä tuo viimekierron esitys. Näkeepähän sitten ainakin suunnilleen onko kaikki osaset olemassa, omilla palikoillaan ja ettei ole mitään epätoivottuja lisäosia olemassa. Kyllä kai ne kierrot voipi joskus sekoillakin, mut sepä vaan mietityttää kun nippaili oudosti sillon dpo 8 et yrittikö joku matkaan mukaan. Oman mielenrauhan vuoksi käytäköön gynellä siis. =)

voip muuten ollakin että tänään on kp 6 eikä 5. Mut kai sen ei väliä, jos löytäs ovisajankohdan vaikka ja elelis sen mukaan sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ja suurkiitokset tsemppauksista :heart:
Bling just muutama pvä sitten puhuttiin ukkoseni kanssa siitä että kyllä tässä ihmisten epätoivolla rahastetaan niiin älyttömästi. Ja niinhän se on, että tässä vaiheessa tuntuu että kaikki pitää kokeilla :D.

Oon ollu jotenki aivan älyttömän hyväntuulinen ja touhuillu orastavasta flunssasta huolimatta aivan hullunlailla kaikkea maan ja taivaan välillä. Inssin jälkeen "lääkärin määräyksestä" heiluteltiin vielä peittoja lauantaina ja toiveet on jotenki ihan älyttömän korkeella! Prosentuaalisesti ajateltuna onnistumista ei kait kannattaisi juuri odotella, mutta minkäs teet :D. Unohtui varmaan aiemmin mainita että vain yksi palleroinen oli jatkanut kehittymistä ensimmäisen ultran jälkeen mutta sehän riittää meille :heart:

Viimeaikoina olen miettinyt tätä perheenkasvatusoperaation jatkoa. Olen aina ajatellut että teen vähintään kaksi lasta. Mitä jos tässä kestääkin vuosia? Onko enää mahdollista ajatellakaan toista lasta?
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku
Aurinkoista viikonalkua ladies!

iiris_lorealle kovasti tsemppiä! Turhautuminen tähän touhuun on varmasti vähintääkin ymmärrettävää, mutta kyllä se siitä! Valoisa vuodenaika voi taas tehdä ihmeitä. :heart:

Dazzler, mm-79 ja Milk@ mua jo vähän jänskättää teitin puolesta! Kyllä tulee täältä sellainen aalto tammikuisia jotta... :D Lääkärin määräys petipuuhiin kuulostaa kyllä aika sopivalle reseptille!

Mutanttille onnea kaikuluotaukseen :) Kaikki on varmasti kunnossa. Mun tutulle muuten kävi niin, että hän lähes vuoden yrityksen jälkeen raskautui siitä kierrosta, jossa otettiin papa. Pääteltiin siis, että pikku ronkkiminen voi olla hyväksi :LOL:

ON: Täällä taisi olla nyt niin, että venttiili hieman tuossa sprakaili ennen kuin losahti kokonaan... Eli voisin hypätä mukaan listoille Joiku, 32 v, kp 2/??, yk1. Tästä se kuulkaa lähtee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Heipähei ihanaiset naiset ja pahoitteluni hiljaiselosta! Ollut sellaista haipakkaa suuntaan jos toiseen. Olen kyllä lukenut tekstejänne, mutta omat kommenttini ovat jääneet, sorry. :ashamed:. Monelle on tapahtunut yhtä sun toista ja hyvä niin. Asiat menevät eteenpäin ja positiivisia juttuja tapahtuu vaikkei sitä parasta positiivista vielä. =)

Käytiin klinikalla viime torstaina ja täytyy sanoa etten ole odottanut menkkoja näin paljoa koskaan! Koska nythän niiden alkaminen tarkoittaa myös lääkityksen alkamista. Eli huomenna alkaa piikitykset ja perjantaina on ultra ja myös lähtö Amsterdamiin Queens Dayksi. Sitten vappupäivänä (kyllä vaan, lääkäri pyysi soittamaan kentältä ja sieltä kodin kautta hänen luokseen) ultra ja punktio sitten joko perjantaina, viikonloppuna tai sitten maanantaina. Ups. Nopeeta touhua, hyvä niin. Onneksi mulla on pari ystävää, jotka ovat käyneet tämän rumban läpi. Toinen pariskunta kävi kolme kierrosta ennenkuin tärppäsi, mutta heillä oli kaikkea muutakin ongelmaa matkassa.

Jännittää, mutta ei niinkään pistokset vaan tämä koko prosessi. Pyrin pitämään pään kylmänä, mutta tottakai sitä toivoo että tuoresiirrosta tärppäisi. Lääkäri sanoi, että moneen asiaan voi vaikuttaa koeputkihedelmöityksellä, mutta siihen kiinnittymiseen ei pysty vaikuttamaan, joten se on luojan käsissä. Viittaan tällä tuonne edellisiin keskusteluihin, missä joku kommentoikin että kyllä tällä asialla saa tietyt tahot rahastettua mukavasti. Eli päätin etten lue ja vaikka lukisinkin en usko näihin "ota sitä ja tee siten, niin munasolu kiinnittyy" -keskusteluihin. Toivotaan parasta, mutta toivoa ei menetetä vaikkei heti tärppäiskään. Pääasia olisi, että munasoluja hedelmöittyisi mahdollisimman monta :)

Mukava lähteä reissuun, sillä silloin ei ehkä jatkuvasti ajattele tätä asiaa. Kait... ;)

Iloa kaikille ja positiivista mieltä! Aurinko paistaa ja kesä tulee! Jihuuu!

:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Tsemppiä lady1979 - kiinnostavaa kuulla sitten, miten hoidot etenevät.

Kävin tänään gynellä perustsekkauksessa. Kaikki on ookoo, tosin kierron vaihe on niin aikainen, ettei tulevaa ovulaatiota pystynyt kunnolla arvioimaan. Munasarjat on gynen mukaan "pco miinus miinus" eli hyvin lievää taipumusta siihen suuntaan. Ei pitäisi olla mikään este välttämättä. Kehotti tulemaan syksyllä tutkimuksiin, jos ei ole tärpännyt.

Siitä tuli ihan rauhallinen olo. Lääkäri kehotti välttämään ovulaatiotestejä, kun on säännöllinen kierto, ettei tule stressiä. En kehdannut myöntää, että niitä on tullut kasa hankittua... Kuulemma yhdyntä joka toinen päivä kierron päivinä 10-20 riittää hyvin

Nyt sitten vain yrittelyä...
 
Ja arvatkaas mitä!! Sain tänään naikkarilta tervetulokirjeen lapsettomuusklinikalle. Wtf, näin nopeesti....??! Onhan se nyt soitettava huomenna ja kyseltävä eteneekö nopeesti vai verkkaiseen. Olen kuullut ja lukenut et vaikka yksityisellä oltais tehty inssejä tuloksetta, naikkarilla ne inssit tehdään anyway ja aikaa kuluu. Kävin hakee lääkkeetkin jo äsken, joten jospa nyt tämä nyt kuitenki n sitten hoidetaan yksityisellä. Mulla on niin ihana lääkäri eikä tosiaan ole liukuhihnafiilis, toisin olen kuullut naikkarista. Vaikka hyvää palvelua sielläkin on. Mutta jos sitten ihan vain hintaa katsoo, niin onhan tuo 200-300 egee hieman eri kuin 2500-3000 egee. Noh, kuten viisas miespuolinen ystäväni sanoi( hän siis ollut vaimoineen hoidoissa julkkarilla)' että tuo muutama tonni ei tässä lapsenkasvatusbudjettikonkurssissa tunnu enää missään. Hahahaha :D.

No anyways, soiitan naikkarille huomenna ja selvitän asiaa.

Onko teillä tietoa näistä jonotus- ja hoitoajoista?

Nyt sohvalle ja naistenlehtien pariin. Kivaa iltaa kaikille!
 
Tiistai 23.4.2013



lady1979............33v...........kp 3/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 3/??......................yk 1
mutantti.............33v...........kp 7/28-29.................yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 9/28-34.................yk 6
Lise...................35v...........kp 10/30-34.................yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 12/26-32................yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 14/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 15/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 17/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 19/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 22/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 23/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 30/33-36.................yk 1
Bling.................30v...........kp 35/22-48.................yk 12
miss_piggy.........31v...........kp 59/?.......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
lady79 toivotaanpa sullekin tärppiä samoin tein! Sait kyllä nopeasti kutsun naikkarillekin, ehkä kannattaa nyt ainakin eka kerta mennä yksityisellä? Mukava lääkäri merkkaa kyllä paljon, jota itse kyllä arvostan näissä asioissa korkealle (varmaan niin korkealle, että siitä voi jo maksaakin). Ystäväsi on kyllä varmasti oikeassa, ettei tuolla muutamalla tonnilla ole tuossa lapsikonkurssissa mitään merkitystä… Välillä tuntuu samalle jo pelkästään näiden sukulaiskakaroiden kanssa

Kyllä on nyt monella jännät ajat tiedossa! :popcorn:

Lisellähän oli hyvä tsekkauskäynti, nyt vaan lääkärin ohjetta noudattamaan ;)

mm-79, mä oon kyllä myöskin aina ajatellut, että vähintäänkin kaksi lasta pitäisi olla… Mutta sitä kun ei vaan voi tietää miten elämä heittelee ja sekin on käynyt kyllä selväksi, ettei niitä lapsia mitenkään tehdä, kyllähän ne saadaan, jos lykky käy. :)

ON: Täällä oli siis muutama päivänä ennen niagaraa ihan pikkuriikkisen tiputtelua ja sitten tosissaan kaksi kunnollista vuotopäivää ja tänä aamuna herätessä ei mitään eli kahden päivän jälkeen loppui kuin seinään. Kyllä en tykkää tällaisesta yhtään. :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Lise ja lady1979
Kiitos dpo tiedonannosta Milk@ ja mutantti :)

Tsemppiä mutantti kaikuluotaukseen :D

mm-79 toivotaan, että sun hyvät fiilarit enteilee hyvää :heart: Samoja asioita myös olen pohtinut lapsiluvusta. Haaveissa olisi ainakin kaksi, mutta mielellään kolme lasta, mutta mutta... Täytyy vaan pitää pää kylmänä ja toivoa, että ainakin sen yhden saisi :)

Tervetuloa Joiku listoille. Kuumeilu siis alkakoon aivan täysillä ja virallisesti! :)

Voi Lady mua alkoi jänskättää sun puolesta :) aivan mahtavaa, että etenette ryminällä!

Lise Hyvä, että perustsekkaus gynellä tehty. Toivotaan, että seuraava gyne reissusi onkin sitten neuvolan suuntaan tärpin merkeissä :)

ON

Tänään viettänyt oikein kunnon hömppöpömppä-vapaapäivää :) Shoppailua yms kivaa :)

Mua vaan jännittää koko ajan ihan hirmuisesti tuleeko tärppiä vai ei. Oviksesta kierron loppuun aika tuntuu taas matelevan. Tässä kierrossa olen ollut jotenkin ihan äärettömän malttamaton.

Vauvakuume alkaa olla niin huipussaan. Eilen jotenkin kummallisesti ajauduin lueskelemaan mahdollisia vauvan nimiä, äitiyspakkauksen sisältöä jne. :ashamed: Voi luoja! Miksi ihmeessä sitä käy niin ylikierroksilla ja kiusaa itseään!?! Toisaalta tuollaisia on ihana lueskella. Toisaalta sitten tulee niin ahdistava olo, kun alkaa miettiä entä jos sitä vauvaa ei koskaan tulekaan... Tavallaan tuollaisten lukeminen saa kuitenkin olon pysymään toiveikkaana ja on pettymys ihan järjettömän suuri aina menkkojen alettua, vaikka olisi yrittänyt nämä jutut pitää totaalisen takaa-alalla.
 

Yhteistyössä