*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Keskiviikko 24.4.2013



lady1979............33v...........kp 4/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 4/??......................yk 1
mutantti.............33v...........kp 8/28-29.................yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 10/28-34.................yk 6
Lise...................35v...........kp 11/30-34.................yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 13/26-32................yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 15/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 16/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 18/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 20/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 23/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 24/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 31/33-36.................yk 1
Bling.................30v...........kp 36/22-48.................yk 12
miss_piggy.........31v...........kp 60/?.......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Moikka kanssakulkijani.
Olen kirjoittanut pariakin blogia, mutta halusin laittaa ne jäähylle ja aloittaa tarinan tästä meidän matkastamme ja vauvahaaveistamme. Kirjoittelen jatkossa täällä ilmanmuuta, sillä tämä on todella henkireikä minulle välillä, mutta blogissa on kiva kirjoitella vähän muustakin. Pysyn anonyyminä ja jos valokuvia postaan, niin "katkaisen itseltäni pään"...hehhehhe.

Käykää tsekkaamassa kirjoituksiani osoitteessa Kultahippusia

Kirjoitan avoimesti niin hoidoista, fiiliksistä, vaihtoehtohoidoista, elämästä yleensä ja vähän tulee kirjoitettua sitä hömpänpömppääkin :)

Jos haluatte ettekä ärsyynny, niin voin laittaa tänne aina infon, kun uusi teksti on tavoittanut blogini.

Iloa päivään ja tsemppiä!

PS. toinen pistospäivä takana joten olen jo ammattilainen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Moi lady1979, blogi kiinnostaa kyllä! Pitää mennä heti tsekkaamaan. Musta ainakin on kivaa, jos vinkkaat päivityksistä täällä.

Itsellä ovis varmaan lähestyy - ja mies on lähdössä just huomenna kolmen yön reissuun, himputti!
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
lady1979, kiitos blogilinkistä! Laita ihmeessä meille tiedoksi aina kun tekstiä tulee lisää. :) Ja kiva kuulla, ettet aio silti meitäkään unohtaa. Hyvä, että pistäminen sujuu jo ammattimaisesti - mulla on aina ollut sellainen olo, että itseään ei olis kovin helppo pistää..

Bling, mullakin aina välillä ajatukset eksyy lapsien nimiin ja lastenvaatesivustoille, mutta yritän aina palauttaa itseni maan pinnalle mahdollisimman nopeasti. Ihan vain suojellakseni itseäni pettymyksiltä.. Ymmärrän tosi hyvin tota sun ajatusta. :)

Mun täytyy käydä verikokeissa perjantaina aamupäivällä, sitte ei olekaan muuta kuin jännittää, mitä meidän tulokset kertoo. Pari viikkoa enää.... :D
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
Torstai 25.4.2013



lady1979............33v...........kp 5/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 5/??......................yk 1
mutantti.............33v...........kp 9/28-29.................yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 11/28-34.................yk 6
Lise...................35v...........kp 12/30-34.................yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 14/26-32................yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 16/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 17/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 19/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 21/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 24/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 25/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 32/33-36.................yk 1
Bling.................30v...........kp 37/22-48.................yk 12
miss_piggy.........31v...........kp 61/?.......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Hei ystäväiseni pitkästä aikaa!

Tulin vain kertomaan, että käyn kyllä lukemassa kuulumisianne päivittäin ja elän kaikissa käänteissä hengessä mukana vaikka olenkin viettänyt itse hiljaiseloa =)

lady1979, kiva oli kuulla kuulumisiasi ja mielenkiinnolla luen blogiasi eli linkki vaan tänne aina kun tulee uutta tekstiä! :)

Nyt on niin monta joiden tilannetta jännäillään, että tästähän tulee ihan hurja tästä loppukuusta. Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että plussia tulisi suorastaan ropisemalla.

ON: Tein tänä aamuna elämäni ekan ovulaatiotestin. Tilasin tosiaan netistä niitä CB:n digitestejä ihan vaan mielenkiinnosta, jotta selvitän, kuvittelenko ovulaatio-oireet vai tarkoittaako ne ihan oikeasti jotakin.. Tänään tuli ihan tyhjä rinkula näyttöön, kuten arvelinkin mutta kyllä tuossa viikonloppuna luulisi jo alkavan hymynaamaa pukata, hoppas... :) Jotenkin tässä kierrossa on ollut ihanan rento ja luottavainen olo. On vaan vahvistunut se tunne, että meidän perheeseen tulee vielä se pikkuinen, ihan varmasti, sitten kun on hänen aikansa tulla.

Aurinkoisia kevätpäiviä, iloa ja valoa! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja miss_piggy
iiris_lorea Voivoivoi, iso halaus täältä ruudun toiseltapuolen! :hug:
Nyt vaan hyvillä mielin eteenpäin. IVF on auttanut todella monia pariskuntia ja uskon sen olevan myös teille oikea ratkaisu. Itse olen ollut todella tyytyväinen hoitoon tähän asti. Ja ihan turhaan kammoksuin tuota pistämistä. Kuten blogissa kirjoitin, kokonaisuushan se arveluttaa monesti enemmän kuin yksi parin viikon pistoshoito. Lopputulos se tässä on tärkein. Vauvapaketti kiitos tänne hetinyteihuomenna! :D
Isot tsempit nyt sinne ja positiivinen mieli.

Kirjoitan siitä akupunktiosessiostani huomenna. Ja huomennahan mulla on eka ultra, jaiks.

Milk@ Tietoa sitten verikokeiden tuloksista. Tsemppihalitus myös sinne :)

Dazzler Juhuuu? Miten menee?? :wave:

Kaikille Lähden tosiaan Amsterdamiin ja teen joitain päivityksiä sieltä. Olen ladannut blogiin muutamalle päivälle "kamaa", joten käykäähän kurkkaamassa. Kommentoin tänne myös.

Päätin, että kyllä mä muutamat kuoharit ja viinit ruoan kanssa otan, mutta muuten reissu menee kuivinsuin. On sen verran kallis paketti matkassa (konkreettisesti) etten halua vaarantaa tätä millään. Eipähän ole sitä normi Queensdayn krapulaa, jeeee! Ihan kuin ei siis muuten voisi olla ilman skumppaa... no eihän sitä voikaan :popcorn::D

Iloa ja aurinkoa kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Perjantai 26.4.2013



lady1979............33v...........kp 6/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 6/??......................yk 1
mutantti.............33v...........kp 10/28-29.................yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 12/28-34.................yk 6
Lise...................35v...........kp 13/30-34.................yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 15/26-32................yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 17/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 18/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 20/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 22/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 25/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 26/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 33/33-36.................yk 1
Bling.................30v...........kp 38/22-48.................yk 12
miss_piggy.........31v...........kp 62/?.......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
iiris_lorea, olen tosi pahoillani ikävistä uutisista. :hug: Mutta ainakin nyt tiedätte, mikä on vialla. Ja teillä kuitenkin on vielä mahdollisuus!! Paljon tsemppiä!

lady1979, oikein mukavaa reissua! Nauti skumpasta ja olosta muutenkin :)

Mä meen tänään verikokeisiin. Rinnat on kyllä pinkeät ja kipeät, niinkuin aina tähän aikaan kuusta, toivottavasti se tarkoittaa sitä, että hormonit hyrrää ihan oikein.. ;) Tuloksia joutuu odottamaan pari viikkoa, mutta kyllä sitten taas kerron, miten sujuu.

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:
 
iiris_lorea voi kurjuus ja pahoittelut! Jospa asiat lähtisi ratkeamaan kun syy on selvillä.

Bling, joo tuo eksyily kuulostaa tutulta =) ävin myös vakoilemassa tässä joku päivä sitten äitiyspakkausta. Olis ihan kivan näköstä juttua siellä nyt, ehtineeköhän tuota enää samaan.

Lady1979 kiitos blokivinkistä! ja mukavaa matkaa =)

Säihkiss mäkin eilen alotin oviksen testailun (suunnilleen kp9). Pregcheckejä ostelin vaan, ihan hailura viiva näkyi eilen ja tänään, ei siis ovista vielä. Oliko siinä cb:n ohjeessa mitään mainittu mihin vuorokauden aikaan testi tehdään? kun joissain on vissiin sanottu et päivällä pitäs, mutta pregcheckissä oli et millon tahansa. onkohan sillä joku merkitys monelta tekee.

Milk@, hormonien hyrräystä sinne ;)

niin, kävin eilen siellä kaikuluotauksessa. ei mitään kummallista näkynyt onneksi. toinen munasarja vähän alempana kun toinen, mutta ei se paikoitus kai millin tarkkaa ole =) Reilu 13mm follikkeli oli isoin. Saisi vielä se LH-piikki siis olla tulematta että ehtii kasvaa tarpeeksi, kun ei hyvin suuren suuri oo tuo vielä. Jos kasvu on kuulemma noin 2mm/päivä ja hyvä irtoamiskoko 24 mm (kai vähän pienempikin vielä ok), niin pitäs ovis olla optimaalisesti 30.4.-1.5. Tuo sattuis suunnilleen kp14-15. Näkeepähän osuuko yksiin koko ja ovis kun tikuttelen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Kiitos Iiris_lorea tsempityksistä! Mä olen niin pahoillani saamistanne huonoista uutisista :( Kunpa teidän huonot uutiset olisivat nyt sitten tässä ja pääsisitte menestyksellä etenemään IFV-hoitoihin. Iso halirutistus! :hug: Olette jo niin kauan vauvaa toivoneet, että vauvan teille jo soisi. :heart:

Tsempit Milk@lle verikokeisiin!

Mutantti mä ainakin olen ovista tikutellut aina aamusta heti herättyäni. Muutaman kerran olen sitten vielä illan suussa testannut jos viiva on näyttänyt melko vahvalta aamulla. Hyvä, että kaikki osaset oli kohdillaan kaikuluotauksessa :)

Mulla on tänään ollut sellainen ällötyspahaolo, joka on melkein aina ennen migreenin kyläilyä. Ja migreeni vuorostaan monesti tarkoittaa meikäläisellä menkkojen alkamista :( Laitoin nyt jo peruspessimistinä kuukupin kiehumaan, että on sitten ainakin valmiina tädin yllättäessä. Huomenna olisi kovin tärkeää ohjelmaa luvassa aamusta iltaan, joten kovasti toivon, ettei migreeni ilmaannu paikalle ja päivä mene pipariksi.
Huoh! Vitsi mä niin inhoan migreeniä. Pikkukersasta asti siitä kärsinyt.

Vielä kuitenkin toivoa elättelen ja huomenna uutta testiä kehiin :) Kunhan ainakin ennen vappua tapahtuisi jotain suuntaan tai toiseen, että tietää voiko nauttia kuplajuomaa :D :D

Kivaa alkavaa viikonloppua kaikille!
 
iiris_lorea pahoittelut ikävistä uutisista! :hug: Mutta toivohan ei ole vielä menetetty, kukas se sanoikaan, että ne siimahännät tarvii nyt vaan sen taksikyydin sinne lähimaastoon eli pientä apua vaan. Toivottavasti loput uutiset olisi positiivisimpia.

Säihkiss mulla on myös vähän samanlainen olo, siis hyvin varma, että kyllä se nyytti sieltä vielä tulee. Vaikka oon kyllä henkisesti varautunut pidemmän kaavan odotukseen. :)

Hyvää Amsterdamin reissua lady1979! Nautihan viimeisestä Queensdaysta ilman lastenhoitohuolia, eiks vaan ;) Kiitos myös blogivinkistä – täytyy alkaa kyllä seurailemaan.

Milk@ milloin teillä oli muuten niitä miehen testituloksia luvassa? Kyllähän nuo ”oireet” vaikuttaisi sille, että hormonit hyrräis, mutta hyvähän se on verikokein varmistaa.

Miten muuten teidän testeissä käyneiden miehet ovat tuohon näytteensä antamiseen ja ylipäätänsä koko ruljanssiin suhtautuneet?

mutantti mä myös mietin, että milloin sitä pitäisi alkaa tikuttamaan ja mihin aikaan päivästä… Luin jostain, että joku (vaikuttaa luotettavalta lähteeltä) on suositellut tikuttamaan pari kertaa päivässä, kuten Blingtuossa kertoikin. Mutta kai se riittäisi, jos kerran päivässä? Keskellä päivää duunissa en ainakaan kehtaisi… Ajattelin, että voisin tikutella aina aamulla herättyäni.

Täällä olisi vauvavierailuja luvassa viikonloppuna – ihanaa! :heart: Ja tunnustaudun myös melkoiseksi haaveilijaksi… Muutamien seuraamien blogien pitäjät ovat raskaana tai juuri saaneet vauvan ja kun siellä on esitelty erinäisiä vaatteita ja tarvikkeita, on jo muutaman kerran käynyt lähellä, että olisi jotakin pientä meille hankittu. Onneksi vielä kuitenkin olen malttanut mieleni :stick:

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua naikkoset! :flower:
 
Iiris_Lorealle pahoittelut multakin! Toisaalta hyvä tietää tarkalleen, missä mennään, jotta asiassa päästään myös eteenpäin! Tsemppiä tuleviin hoitoihin!

Lady1979, mä tiedän kolme ihmistä, jotka ovat raskautuneet akupunktion jälkeen, juurikin siellä Runeberginkadulla käytyään! Ainakin yhdellä oli tosi pitkä yritys ja monta epäonnistunutta ivf-hoitoa takana. Aion itsekin kyllä kokeilla sitä, kunhan tässä ehdin!

Mä olen juuri etsiskellyt tietoa, että koska noilla Davidin ovistesteillä pitäisi tikuttaa. Oliko kellään niistä kokemusta? Eivät vissiin ole maailman parhaita, mutta niitä tuli tilattua.

Oln aistivinani oireita: pientä kipua, valkkaria (aika vähän tosin) ja hirveet seksihalut! ;) ongelma vaan on se, että mies on sunnuntaihin asti reissussa. Toivon siis, etten vielä ovuloi!

Tuli mieleen vapusta ja vähän muustakin: miten vauvaprojekti on muuttanut teidän alkoholipolitiikkaanne? Itse olen kuullut gyneneuvon, että kohtuukäyttö (mitä se sit tarkalleen onkaan) olisi paras vaihtoehto - siis jos on ennenkin alkoholia käyttänyt, ei siis liian rajuja tarvitse tehdä. Toisaalta sanotaan, että pienikin määrä alkoholia nostaa naisella testosteronitasoa. Onkohan siitä haittaa esim. ovuloinnin tai hedelmöittymisen kannalta? Entäs onko teidän miehet vähentäneet alkoholin käyttöä, sehän vaikuttaa kai sperman laatuun?

Tänään aion nauttia kyllä skumppaa, kun näen vuoden tauon jälkeen hyviä ystäviä. Kuitenkin tulee taas ehkä vähän morkkis jälkikäteen tyyliin "entä jos se oli siitä kiinni".... Mutta liika stressauskaan ei ole hyväksi, joten tänään skumppa voittaa!
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
miss_piggy
Lise: Itse ennen kkm:ää sain oviksen juurikin davidin ovistesteillä. Toimii yhtä hyvin ku muutki. Eli kyllä ne sitte tummuu ku ihan oikeasti se ovis on :) Mulla vielä pco:ta ja silti sain niillä oviksen tikutettua joten omasta mielestäni ihan hyviä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lise
iiris_lorea pahoittelut :hug: Puhuiko lääkäri mitään uusintanäytteestä? Olen kuullut että jos uutiset ovat huonoja, otetaan usein uusintasimpat koska näissäkin voi olla tilapäisiä notkahduksia.

Lise kyllä nuo sun oireet kuulostaa vahvasti siltä että ovuloit! Harmi että isäntä on reissunpäällä..
Itse olen nyt tämän inssin vuoksi ollut ottamatta tipan tippaa pariin viikkoon ja aion olla ottamatta testipäivään asti (3.5.). Saa mennä vaput ja muut! Meillä meni n.500euroa tähän inseminaation niin en halua senkään vuoksi vaarantaa tätä projektia mitenkään :D. Mutta nauttikaa te jotka voitte :LOL:

Ovulaatiotesteistä sen verran että itselläni on ollut testit joita ei saa käyttää aamuvirtsaan. Voivat ilmeisesti antaa virheellisen plussan jos virtsa on liian "väkevää" tms. Mulla on tapana aloittaa testaus 13-14pvän tienoilla (kierto siis n.28pv). Kun testiviivat alkaa selkeästi tummumaan, testaan aamupäivällä ja toisen kerran illalla. Testeissä olevissa ohjeissa on yleensä mukana taulukko josta voi katsoa oman kiertonsa mukaan minä kiertopäivänä testaus tulee aloittaa.

Ladylle mukavaa ja rentouttavaa lomaa!

Mulla on niiiin malttamaton olo ja mietin jo että mikä pvä voisin tehdä ekan testin... Jänskättää!
 
Heippa kaikille!
Pikaviestin ajattelin kirjoittaa Amsterdamin hulinasta.
Eilinen ultra meni hyvin ja siellä ne munaskut kasvaa. Vasenpuoli on aktiivisempi, siellä oli muistaakseni 11 kasvamassa ja oikealla 4. Osa on suurempia ja osa pienempiä. Heti tietty kysyin, et " mitäh? Noin vähän, mä kin luulin et niitä tulee 20-30!";). Tässä vaiheessa hyvä saalis, osahan surkastuu ja osa ei hedelmöity.

Sunnuntaina aloitan Gonalin rinnalla jarrutuspiikin ja sitten keskiviikkona onkin se ultra. Lääkäri ei ollut nyt omani, mutta hän arveli että punktio on joko perjantaina tai maanantaina. Jännittää jo nyt, jaiks.
Pientä jomotusta on välillä, mutta ei mitään ultimatea, jonka kanssa ei pärjäisi. Kuuluu asiaan :)

Mä lähden nyt kaupungille suhaamaan. Jos vaikka löytäis jotain kivaa, sellaista mikä on "must have" ;)

Aurinkoa ja iloa!
 
Heippa ja aurinkoista viikonloppua tytsät =)

Tuntuu olevan taas viikonloppu täynnä menoa ja meininkiä, joten nopsa omanapainen (ihme! :ashamed: ) päivitys..

Suuret kiitokset taas tulevaan tsempanneille, ootte te kyl kaikki niin mahtavia tyyppejä. :heart:

Lady Tervetuloa nyt IVF hoitojen ihmeelliseen maailmaan :flower: ;) Kiva kuulla, että pistelyt on lähteny hienosti käyntiin ja muutenkin olet positiivisin mielin. Sylin täydeltä toivon sulle onnistumista hoidoissa. Tuo sun munisten määrä kuulostaa tosi hyvälle, mullahan sillon ultrassa näkyi oikeella 8 ja vasemmalla 4 ja punktiossa kypsiä löytyi 10, eli tosi hyvä määrä ja hyvin pitkälti näissä hoidoissa laatu korvaa määrän, eli jos onkin PALJON rakkuloita, niin kypsiä saattaakin olla minimaalisesti. Ja olotilakin säilyy paljon parempana, kun ei ole munasarjat tupaten tavaraa täynnä. :D Punktioon tsemppiä, välillä kirpasee mutta kaiken sen kivun kestää. Olenkin sanonut, et mulla papan otto on epämiellyttävämpi, kuin punktio.. :)
Sun blogiakin olen jo käynyt lueskelemassa ja kivalta vaikuttaa. Varmasti tulen sulle kommentoimaan sinnekin. =)

(.) Nyt talsitaan taas kyytiläinen matkassa. =) Eli eilen siirretty 1 viisipäiväinen blasto. Kaikki taas peukut pystyyn!! Testi päivä 10.5 =)
Ihan ilman takapakkeja ei kuitenkaan ollu sulatus mennyt, eli eka alkio mikä oli sulatettu, ei selvinnytkään niinkuin piti, eli ainoastaan alkion sisämassa oli selvinyt sulatuksesta mutta ulko solukko oli tuhoutunut täysin, jotenka alkio oli siirto kelvoton. Sitten sulattivat tämän siirretyn, joka lääkärin sanojen mukaan selvisi sulatuksesta täydellisesti. =) Sitä rupuseksi tuhoutunutta alkiota kuitenkin vielä jatko viljellään uudestaan ja katsotaan onko siitä vielä uudestaan pakastettavaksi. Lääkäri kuitenkin piti hyvin epätodennäköisenä, että viljely enään onnistuisi. Mutta ihanaa tietää, että kuitenkin kaikkensa yrittävät. Nyt sitten pakkasessa enään yksi 6 päiväinen blasto.
Mutta me jo miehen kanssa vakaasti päätettiin, että sitä ei tarvitse hakea kyytiin ainakaan seuraavaan kahteen vuoteen. :heart:

Dazzler ja pp 1
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Lauantai 27.4.2013



lady1979............33v...........kp 7/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 7/??......................yk 1
mutantti.............33v...........kp 11/28-29.................yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 13/28-34.................yk 6
Lise...................35v...........kp 14/30-34.................yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 16/26-32................yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 18/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 19/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 21/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 23/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 26/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 27/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 34/33-36.................yk 1
Bling.................30v...........kp 39/22-48.................yk 12
miss_piggy.........31v...........kp 63/?.......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
miss_piggy
Dpo 8. Mulla ei oo kyllä just sitte mitään oireita mihinkään raskauden suuntaan joten harakoille taitaa mennä. Nyt oon ruvennu joka päivä kirjaamaan ylös näitä dpo-oireita, ärsyttää ku en tajunnu sillon ekassa raskaudessa kirjata ylös, niin en yhtään muista oliko mulla jotain oireita näillä päivillä...Tais kyllä olla sillon joku kiinnittymisvuoto, ummetusta oli parina päivänä ja sitä närästystä. Nyt ei oo ees närästäny. Tosin en oo syöny mitään rasvasia ruokiakaan ja silloin söin. Tissejä koitan vatkata ja puristella, että oisko ne yhtään arat, mutta ei niissä mitään tunnu :D
 

Yhteistyössä