*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Milk@ Lämpimästi tervetuloa joukkoon parhaaseen :heart:

Kirpukkalle Hip Hurraa menkoista!! :D Niin se kroppa vaan alkaa normalisoitumaan. GREAT!! :D

Kiiltis Oi joi, erikoinen fiilis voi kyllä nyt lupailla plussaa, ja miks ei lupailis, onhan plussa kuu!! :heart:

zapata sulle pamahtaa plussa lauantaina.. Usko mua!! :heart: :D

Hiisi ihan hyvin siellä on voinu olla joku kestävyys uimari hyökkäys asemissa, tai sitten viime öiset kaiffarit oli just oikeessa paikassa oikeeseen aikaan :D

Voi jee sentään, tästä voi oikeesti tulla ihana Plussa kuu :heart:
Jänskätän täällä teijän kaikkien puolesta peukut kohti taivasta =)

(.) Täällä tänään kp 1/29-30 :)
 
Hyvä Kirpukka, ihanan positiivinen viesti! :D

ON: Voi piru vie, eipä mulla tässäkään kierrossa sitten ilmeisesti munasolu irronnut :( Ovistesti näytti plussaa ja oviskivut oli ihan selvät, mutta eipä ole lämmöt lähteneet nousuun. Ketuttaa kyllä ihan vietävästi. Ihan turha kierto taas ja kuinka pitkäksi lie taas venyy ennen kuin menkat alkaa. Surkeus :(
 
Koska Kiiltis testaa?? Testaa jo!!! Ja Zapata kans!!! :) Mä oon täällä jo ihan hermona... :) Pitää nyt jo saada tää plussakuun aalto nousuun!!!

Hiisi, älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :hug: Mulla ei koskaan lämmöt vaihtele ja todistetusti olen minäkin kerran sen plussan saanut :) Mä ainakin vielä pidän tosi kovin peukkuja sulle!!!

Omasta navasta sen verran taas, että hirvittävän ihanan runsaat menkat jatkuu :) Tuntuu jotenkin niin normaalilta. Toivottavasti tää oikeesti alkaa nyt normalisoitumaan. Mä uskon niin, kunnes toisin todistetaan :)
 
miss_piggy
Voi vitsi, vähän pelkään että jääkö tän kierron mahdollinen ovis hyödyntämättä, oon työharjottelussa nyt 2 vkoa, tää viikko ollu jo, ovista vois alkaa tikutteleen tuossa perjantaina kun on kp 10, mutta jos ens viikolla on samanlaisia työvuoroja ku tällä viikolla, niin kotiin pääsen vasta iltaisin aikaisintaan klo 22:00 :( Mies taas herää aamulla klo 07 kurssille ja on menossa jo nukkumaan ku minä tuun kotia, joten sitte ei tuu touhuiluista kyllä mitään! :mad: No täytyy nyt koittaa jotenki järkkäillä nää systeemit...sunnuntaina sitte ainaki peitot heilumaan koska maanantaina varmaan menee taas johonki 24 asti ennen ku pääse kotiin. Huoh...
Positiivista tässä on se, että muutama kilo painoa tippunu tässä alkuviikon aikana, ei oo tullu pahemmin syötyä mitään erikoisempaa klo 12 jälkeen muuta kun jotain omenaa, proteiinijuomaa ja patukkaa :D Jos tuo pco lähtis pois ku paino tippuis vähän.
 
Zapata, Kiiltis ja Hiisi jos te siellä malttamattomina odotatte testailu päiviä, niin arvatkaa ootanko mä teidän puolesta =)
Kohta alkaa plussia ropiseen :heart:

Kirpukka, kyllä toi ihan normaalilta kuulostaa ja sitä myöten sun pääsy joulukuun plussa listalle on taattu :D

Miss_piggy painon putoaminen on kyllä aina positiivinen juttu ja hienoa, että oot sitä jo saanut tippumaankin :) Toivottavasti keksitte jotain, että saatte tärppi päivät hyödynnettyä.. Itekin olen joskus soittanu töihin, että tulen vähän myöhemmin töihin, että ollaan ehditty miehen kanssa hyödyntää tärkeä päivä. Tosin, syytä en tietenkään kertonu mutta pienen valkoisen valheen sitten kerroin.
Ihan turhaan sillon kylläkin, kun tärppiä ei tullut mutta kun koskaan ei tiedä.. :D

No niin, täällä kp 3 ja täti jo lähtemässä vierailultaan. Huomenna sitten ne verikokeet, mistä selvii ne meijän kromosomi jutut ja sitten multa vielä niitä tukostaipumus kokeita yms. Tosiaan, huomenna mennään, kun ne tietyt kokeet pitää ottaa kierron 3-5 päivä.
Ja sitten, mieli on nyt meillä (nopeesti) muuttunu, eli ei me oteta seuraavaankaan kiertoon ehkäisyä käyttöön. Otetaan nyt kuitenkin se "riski" että plussa tulee ja mahdollinen km. JOS joulukuun plussa tulisi, niin se olisi sitten jo tiedossa ennen sitä 12. päivän suunnittelu käyntiä ja ajateltiin sitten siellä kysellä jatkosta.. :)
Ensin oli ihan ehdoton ei ja nyt taas tällanen whatta hell -asenne. Nyt taotaan, kun rauta on kuuma.. :D
 
Kummasti nää mielialat tässä matkan varrella muuttuu. Ku menkat alko viikko sitte, mä vaahtosin miehelle, että en todellakaan aio tehdä mitään ovistestejä, tulee vaan paha mieli sitte ku ei tärppää. Nyt, ku ovispäivät alkaa lähetä, on myös mieli alkanu muuttua... :D Kun niitä testitikkuja nyt on tossa, niin voisinhan mä kuitenkin kokeilla. Ja oon jopa alkanu mitata aamulämpöjä...

Miten tän vois oikein ottaa silleen, ettei edes ajattele asiaa?? Varsinkin, ku vielä löysin nää keskustelut, täällä on ihan pakko käydä joka päivä katselemassa ja lueskelemassa.. Poistin välillä jo nää sivut historiasta ja suosikeista, mutta laitoin ne sitte takasi. :D Taidan olla tulossa hulluksi.

Ja sitte luin jostain, että yli 30-vuotiailla voi ihan hyvin mennä vuosi ennenkuin raskaus onnistuu. Joten ei kai tässä nyt sitte voi kauheasti mitään odottaa hetkeen tapahtuvaksi, mulla kun toi 37-vuotispäivä lähestyy kovaa tahtia jo.

Yritän itselleni toitottaa, että ihan hyväki, jos en nyt tuu raskaaksi, kun oon vaihtamassa työpaikkaa tammikuussa. Toisin sanoen yritän siis selittää asian parhain päin itselleni, ettei tuntuis ihan niin pahalta jos tää yritys kestääkin pitkään...
 
Älähän Milk@ vielä huolestu... Kyllä jopa alle 3-kymppisillä voi hyvinkin mennä se vuosi, ennen kuin tärppää. Ja ikä tuo siihen tietty vielä oman lisänsä. Mulla tärppäs 10. kierrossa (meni tosin kesken) ja kyllä siinäkin ehti jo usko olla monesti koetuksella. Vaikka sitä miten luki muiden kokemuksista, että pitkänkin yrityksen jälkeen on tärpännyt, oli sitä vaikea uskoa omalle kohdalle, kun kuukaudet vaan kuluivat, eikä mitään tapahtunut. Mutta nyt mä veisaan itse sitä samaa virttä, että kyllä se tärppi sieltä tulee, vaikka aikaa kuluu ja turhautuminen varmasti nostaa jossain vaiheessa kovastikin päätään. Koita edetä rennoin mielin vaan ja ainakin vielä tässä vaiheessa olla stressaamatta asiasta. Joo-o, hohhoijaa, ihan ku en itse tietäis, ettei sen vaan oo noin helppoa!! :D :D Mutta kovasti tsemppiä sulle :heart: Kiva että täällä on meitä hiukan varttuneempiakin :D Itsellä kans tulee keväällä 37 mittariin.

Mulla täti on jo lähdössä... Tosi runsaat oli menkat, mutta sitten loppuivat kuin seinään. Mutta se on mulle ihan normaalia. Nyt on ovistestejä kaappi täynnä. Pari kiertoa (tai kunnes ovis on pari kertaa bongattu) ajattelin testailla ihan vaan sen takia, että tietäisin, tuleeko edes siihen tikkuun plussaa. Sen jälkeen jätän kaikki testailut. Kesälläkin tärppäs just siinä kierrossa, kun ensimmäistä kertaa pitkään aikaan en tikuttanut ovista :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Kirpukka :) Kiva todellakin tietää, etten ole ainoa tässä iässä ensimmäistä yrittävä. Mulla kai on vaan aina ollut vähän sellainen ongelma itseni kanssa, että jos joku asia ei heti onnistu, jätän sen sikseen.. tätä vaan ei voi jättää, kun sen pienokaisen niin kovasti haluaisimme.

Mäki ajattelin, että tikutan noi ovistestit mitä mulla on, ihan vaan nähdäkseni, tuleeko ovulaatio, mutta sitte ku ne loppuu, lopetan testaamisenkin. Täytyy yrittää pitää positiivinen asenne, eihän tästä muuten mitään tule.

Tsemppiä myös sulle, Kirpukka! Mä uskon, että meillä molemmilla tärppää vielä, ja meistä tulee ihan oikeasti äitejä :heart:
 
Tulin vain pikaisesti kertomaan, että kyllä ne mun "oireet" taisi olla sitä luulosairautta, tänään aamulla testattu puhdas nega :(
No, ensi viikolla saadaan tietää miehen testien tulokset ja mä pääsen kuukautiskierron kartoitukseen :)
 
Kiiltis pahoittelut negasta :hug:
Joulukuun plussa listalle otetaan ilmoittautumisi vastaan.. =) :heart:
Kiva, että saatte miehen testi tulokset ensi viikolla ja sä pääset sinne kartoitukseen.. Muistan ite, kuinka sillon jänskätettiin niitä miehen simppa tuloksia, mutta onneksi tulokset oli hyvät.
Ja sinne toivon kanssa hyviä simppa tuloksia ja eiköhän sieltä sellaisia tulekin =)

Me käytiin tänään siellä kokeissa ja nyt vaan odotellaan joulukuuta ja vähän jännitellään, (toistaiseksi vähän) että mitä sieltä kenties paljastuu... : / :)
 
Eipä tarvitse huomenna testata, kellontarkasti tänään kp 1/26 :'( Painun viikonlopuksi itsesääliin pillittämään ja palaan ensi viikolla (toivottavasti) taas toiveikkaana valmistautumaan joulukuun plussajengiin.
 
miss_piggy
Kyllä meidän nyt pitäis alkaa plussailemaan! Tässähän tuntee ittensä ihan vanhaks ja raihnaseks, ku noissa muissa ketjuissa 20 jotain vuotiaat hehkuttaa raskauksiaan ja menossa vasta tyyliin yk 1 tai jotain :x
 
Milk@, tervetuloa joukkoon! Toivon sinulle niinkuin kaikille muillekin lyhyttä vierailua täällä ja pikaista siirtymistä plussanneiden joukkoon. :)

Kiiltis-75, pahoittelut negasta. Nyt vain taas uuteen nousuun...

zapata, voi sitä tätiä, olisi nyt jättänyt tulematta! :stick: Rentouttavaa viikonloppua ja ensi viikolla taas uudella innolla. :)

miss_piggy, oon täysin samaa mieltä sun kanssa, plussia voisi ruveta tulemaan. Olo todellakin on vanha ja raihnainen.

).( Ikää on tullut taas lisää, 36v. on nyt mittarissa. Tänään oli folliultra ja siellä oli 3(!) hyvän kokoista follia, joista onneksi yksi osoittautui vähän isommaksi kuin muut. Limiskin oli reilun 8mm. Ei onneksi clomit ole sitä ohentaneet. Sunnuntaina illalla Pregnyl ja tiistai aamuna v i i m e i n k i n ensimmäinen inssi. Jos siitä ei tärppää niin tammikuulla mennäänkin sitten suoraan IVF:ään. Lääkärin mielestä ei kannata pitkittää hoitoja, kun tuota ikääkin jo on. Nopeasti on meidän tilanne edennyt tähän asti!!

Rentouttavaa viikonloppua arvon naiset. Nautitaan elosta ja olosta, hellitään itseämme. (Ja vähän niitä miehiäkin...) :heart:
 
Hei, hyvät naiset!! Eihän tässä nyt vielä olla vanhoja eikä raihnaisia, hyvin ehditään vielä! :) mun mummi oli 42-vuotias kun sai luomusti identtiset kaksoset, mun äidin ja tädin siis!! Joten ei luovuta toivosta... :)
 
Samaa mieltä Milk@n kanssa! Nyt ei vaivuta itsesääliin hyvät naiset!! Me ollaan ihan parhaassa iässä tähän vauva touhuun, eikä mitään raihnaisia vanhuksia. Ja täytyy ajatella niinkin, että kun meistä kukaan ei ole lapsia kaksikymppisenä saanut, niin varmaan meillä kaikilla on siihen jonkinlainen syy. Ja mulla se on ainakin se että parikymppisenä ei olis tullut mieleenikään alkaa vauva arkea elämään ja toiseksi, mun elämään tuli vasta pikkusen reilu 3-kybäsenä sellainen mies, jonka kanssa lapsia haluan :heart: :D
Sen takia, mua aina raivostuttaa kirjoitukset siitä, kun lapsia tehdään niin myöhään :kieh:
Jollain vuosien yritystä, toisilla sopiva kumppani löytynyt myöhemmin tai toisille se vauva kuume vaan saattaa puhjeta vähän kypsemmällä iällä yms.
Onhan noita hyviä syitä.. =)

Zapatalle rutistukset :hug:
Vielä on tätä vuotta jäljellä ja joulukuun plussa porukkaan isot mahikset :)

Onnea Avonlea synttärien johdosta :flower:
Niin, ja onnea hyvistä ultra kuulumisista, voi kun teillä nyt inssistä nappais kyytiläinen kiinni :heart:
Pidän peukkuja, että tie vie inssin kautta, joulukuun plussa listalle :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Mä olen omalta kohdaltani ajatellu, että onneks en edes alkanu lapsentekoon parikymppisenä - ne lapset olis kärsiny paljon jo tähän mennessä. Mun silloinen parisuhde ei olis todellakaan ollu turvallinen koti lapsille, olisin joutunu lasten kanssa juoksemaan karkuun väkivaltaista miestä... Ja kun siitä eroon pääsin, alkoi biletysvaihe, jolloin olin aina jossain muualla kuin kotona. Joten mielestäni olen kasvanut aikuiseksi vasta aikuisella iällä :) ja miehen tapasin puolitoista vuotta sitten, joten siinäkään mielessä ei lapsen yrittäminen olis ollu ajankohtaista aiemmin....

Joten vielä on toivoa. :)
 
Sunnuntai 18.11.2012

zapata................31v...........kp 3/28-33...................yk4
Dazzler...............36v...........kp 6/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Kirpukka..............36v..........kp 7/31........................yk12 (kkm 9/12
Milk@................ 36v...........kp 11/30........................yk2
miss_piggy..........31v...........kp 12/29........................yk7
Avonlea..............36v...........kp 13/26-28....................yv2
hiisi -78...............34v..........kp 20/25-26...................yk4 (km 8/12)
Haniböö83..........29v...........kp 25/35.......................yk11
Miisu78baby........34v...........kp 26/26-28...................yk14
Kiiltis-75..............36v..........kp 28/24-30..................yk11
Saippo................35v..........kp 29/32-50..................yk10
lady1979............33v..........kp 51/28-33...................yk8


Taustalla:
Pauge83, Regalo, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Viola77................34v.......yk6.... ..plussa 24.10
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5.......p lussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Hihkaiskaa jos jollain meni päivät väärin, silmät on ristissä työreissun jäljiltä.

Kiiltikselle ja zapatalle suuret pahoittelut negoista ja halaukset :hug: Teidän kuulumisianne tulin täältä innolla lueskelemaan, kurjaa että ei tärpännyt vielä :( Musta alkaa tuntua, että tää marraskuu on ihan hanurista, joulukuu kuulostaisi paljon lupaavammalta plussakuulta. Täytyy lueskella kuulumiset tarkemmin huomenna, nyt on pakko päästä nukkumaan. Plussatuulia kaikille!!
 
Voi Kiiltis ja Zapata, iso hali teille kummallekin! :hug: Mäkin niin kovin odotin teiltä iloisia uutisia, mutta vielä ei sit ollut sen aika... Mustakin on alkanut tuntua, että tää marraskuu on oikein pahan onnen kuukausi. Josko joulukuu olis sitten vastaavasti se ONNEN kuu!!! :)

Dazzlerilla onkin jännät ajat koittamassa. Toivottavasti saisitte kokeista hyviä uutisia!! :)

Avonlealle myöhäiset synttärionnittelut ja onnea myös hyvistä ultrakuulumisista!! Hienoa, että teillä asiat ovat lähteneet etenemään ripeää vauhtia! :) Tsemppiä!

Mulla oli loppujen lopuks kummalliset menkat. Itse vuoto kesti 3 päivää, mutta sen jälkeen onkin tuhruttanut jo 4 päivää. Jospa se nyt olis hiipumaan päin... Onneks huomenna on se terkkariaika. Yritän sitä kautta päästä kaikkiin mahdollisiin kokeisiin. Kyllä jotkut hormonit on vielä ihan sekaisin ja luulenpa, että mun plussakuu siintää jossain paljon kauempana tulevaisuudessa kuin teillä muilla. Mutta eipä tässä epätoivoon aiota vaipua :) Kyllä se plussa mullekin vielä napsahtaa, kunhan tää kroppa palautuis eka normaaliks taas.
 
Pelkkää omaa (.) vaan kun on nyt paljon kaikkea toimintaa elämässä. Tänään testatty tyylipuhdas nega :(, mutta onneksi on alkanut nämä lapsettomuushoidot. Nyt on juostu lääkärissä veri- ym. kokeissa ja Tammikuussa luultavasti tulee aika lapsettomuusklinikalle. Mennään nyt siis julkisen puolen hoitoihin, yksityiselle ei toistaiseksi ole varaa.

Minua helpottaisi jo tietokin, että joko jotain on vialla tai sitten ei. Mullahan ei ole koskaan ollut edes haamun haamua tai yhtään mitään, tuntuu aika toivottomalta.
 
Avonlealle onnea huomiseen inssiin!! :) Peukut pystyssä, että tästä jo heti tärppäisi! :heart:

Kirpukalle myös tehokasta terkkariaikaa, toivottavasti pääset kokeisiin ja saat selvyyttä ja varmuutta mahdollisimman moneen asiaan :) Ja toivottavasti se kroppakin jo kohta normalisoituu, kyllä tässä vaan kauan menee, puuh. Mutta ei vaivuta epätoivoon, toivottavasti se meidänkin plussakuu olis jo aika lähellä! :)

Miisulle pahoittelut negasta :( Mutta hienoa, että olette jo päässeet testeihin, toivottavasti asiat lähtisivät selviämään ja pian jo pääsisit katselemaan haamuja ja plussia testeistä :) Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Miisu78Baby
Avonlealle myöhästyneet synttärionnittelut ja peukut täällä pystyssä, että inssi on tuloksellinen :)

Miisu Pahoittelut negasta. Sun ajatukset kuulostaa kovin omilta. Mullakaan ei ole ikinä ollut haamunhaamua, mutta selvitykset siitä onko jotain vialla luo jonkinlaista helpotusta (oli tulos mikä tahansa).

Miehen testien tulokset tulee tänään, ja omat verikoeet aloitetaan parin päivän päästä, ja ensi viikolla aukiolotutkimus.

Mulle voisi päivittää: kp2 ja yk 12
 
Nopsaan tulin vaan käväseen...

Kaikille negan testanneille vielä kerran lujat ja lämpöset rutistukset :hug:
Ei ollu meijän kuu tää marraskuu mutta joulukuu onkin sitte asia erikseen..
Muutenkin, kun on lahjoja odotettavissa, niin josko meistä jokainen sais myös sen lahjoista parhaimman :heart: =)

Avonlealle hurjat tsempit tän päiväseen inssiin, NYT ONNISTUU!! :heart:

Ja kaikille muillekin, ketkä nyt on lähdössä ottamaan asioista selvää, ja hoito rumbaa aloitteleville.. Kovasti luomu plussaa toivon, mutta tuli se plussa sitten luomuna tai avustuksella, on se yhtä mahtava juttu joka tapauksessa :D

(.) Täällä kp 9 menossa ja viikonloppuun osuis mahdollinen ovis.. Touhuillaan, mutta ilman tikkuja. Rennosti vaan.. =)
 

Yhteistyössä