*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Mitäs Joku_rajalle kuuluu, onko testauksia tiedossa miten?

Entä Ronjaliina onko tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

Tuo PCO juttu on kyllä aika jännä. Itsekin tosiaan luullut, että se olisi syntymästä asti. Tiedä sitten vaikka itselläkin olisi, who knows.

Mulla taitaa tulla huti kierto taas. Nännit ei ole kipeytynyt yhtään, lämpöjä en ole edes mitannut. Harmittaa tietty jo etukäteen vähäsen, mutta etiäppäin sanoi mummo lumessa. Oishan se kiva tietää onko omat tuumailut oikein tämän ja sen toissa kierron oviksen suhteen, mutta uuden kierron vaihtuessa se taitaa jäädä vain mysteeriksi. Oispas jotain kotitestejä millä voisi keltarauhasta testailla :D

Mukavaa lauantai-iltaa!
 
Heissuliveissuli kaikille...30-v ensikertalainen ilmoittautuu... Taas elellään jänniä aikoja. On tuo kiertokin ollut sellaista sekamelskaa että.10 vuotta hormonaalista ehkäisyä takana ja jouluna jäi pois... Isikokelaan pyynnöstä oli kuulema paras joululahja... Noh eka luomukierto kesti 36 päivää.... No nyt toinen kierto menossa ja melko varmaan ovuloin jo kp13 illalla (8.2.) ja siementä tietty sisään heti aamusta. Tuosta ovuloinnin melkovarmuudesta kielii nyt vain yksi seikka: samanlainen juiliva kipu joka veti pers'silmään asti nyt tälläkertaa vasemmalla puolen alavatsaa kun edellis kierrossa oli oikealla puolella, mutta mokoma teki sen tempun edelliskierrossa kaksi kertaa viikon välein! ja molemmat kerrat oikealle puolelle. Silloin oli kiertopäivät 11 ja 18... Sittemmin "menkkakivut" kesti viikon eli kp.t 29-36, testasin silloin negan kp 34..

Nyt vaan tässä ootellaan lähipäivät mitä tapahtuu... Jos tuo ovis oli oikeasti kp13 niin siitä 14vrk eteenpäin enteilisi 27 päivän kiertoa...
 
Tervetuloa Vissyliini!

Mandala kysyi tuntemuksia. Tänään mies kysyi myös ruokapöydässä, että onko mulla sellainen olo, että olen raskaana. :) Mulla ei varsinaisesti oo kyllä mitään oireita. Oviksen jälkeen oli nännit kipeenä ja oviksen jälkeen kyllä oli kuten parissa edellisessäkin kierrossa lämmöt koholla. En ole mittaillut mitään, mutta samantien oviksen jälkeen tuli kuumeinen ja kipee olo. Aika outoa kyllä, että näinkin voimakkaasti lämpöilen. Mutta miehellekin sanoin tässä tänään, että en jaksa niin kovasti oireita miettiä, koska tähän asti on aina ollu jos jonkin näköistä oiretta ilman tavoiteltua lopputulosta. Tai toisaalta jos nyt ei oo oireita, niin just se saattas olla merkki raskaudesta. Ois kovasti kivaa olla raskaana just nyt, koska se tarkottais, että ei tarttis alkaa piikittää tai mennä inssiin. Lisäksi raskaus olisi töidenkin kannalta hyvä just nyt, sillä tässä kohtaa mulla on syksyn työkuviot ihan auki. Jos tietäis jo nyt, että on raskaana, olis helpompaa tehdä päätös syksyn suhteen. Vähän on tästä tullu ressiäkin jo otettua tästä työkuviosta. Mutta ei siis mitään tämän kummempaa täällä!
 
Kiitoksia kiitoksia... taitaa ne tiedot ihan niin oikein olla kuin tässä vaiheessa voi. Tuosta kierron pituudesta kun ei osaa sanoa, mihin se sitten asettuu.. Oishan se mukava että tärppäis ja sais testattua viim 29.2. Siinä kun se plussan täräyttäisi niin vois karkauspäivän kunniaksi parhaimmalla mahdollisella syyllä kosaista isäntää :p

Lämmön mittasin piruuttaan äsken 37,4!! Normaalisti 36,2-36,4. Ei tunnu kuitenkaan yhtään siltä että lämpö olisi noin korkealla.
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 12.2.2012




Avonlea..........35v......kp 4/27-29.........yk8
Neitipippuri.......31v....kp 7/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....33v......kp 7/19-34...........yk11....(2. inssi)
Papsu.............30v......kp 8/24-33...........yk11
Tirpu..............33v......kp 9/27-31...........yk4
Mirtsu81..........30v.....kp 15/34...............yk 2
SL..................30v.....kp 15/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 16/28-47..........yk10
Vissyliini..........30v......kp17/36...............yk2
Mandala..........32v.....kp 19/23-35..........yk14.....Dpo3
Ronjaliina.........30v....kp 21/24-32.........yk16.....(2*clomi)....Dpo7
Demuli............32v.....kp 27/29-32.........yk 15
Joku_raja........29v......kp 30/27-29.........yv2......1. IVF.....pp11
Wanda_81......30v.......kp 31/28-42.........yk16.....(2* clomi)....Dpo15
Syksy2010.......30v.....kp 33/28-41.........yk15
Lila79.............32v......kp 51/28-30..........yk2
Sakara...........34v......kp 54/?................yk 7
Tatja..............35v......kp 65/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v......kp 66/30-36..........yk?
Ginger.............35v.....kp 69/??...............yk25.... (1kkm)




Taustalla:
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Jo..................30v......yk11.........plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Voiskohan olla tosiaan mahdollista että oisin kuin oisinkin ovuloinut kp13 illalla tai silloin aamusta, kun illalla oli tosiaan sitä juilintaa vas munasarjan kohdilla (edelliskierrossa oikealla) ja edelleen lämpö 37,4, mutta ei ole kuumeinen olo. Ja nyt tyssäsi seksihalut kuin seinään.:saint: Vielä alkuviikosta ihan mahottomat himot ja unetkin oli sitä luokkaa että huh huh;)... Lisäksi tämän päivän aikana on tullut pientä kuplivaa tuntemusta alavatsalla. Eli jos tuo nyt tuohon sattui niin se olisi dpo3-4 nyt.. mitäs mieltä muut on "oireista"?
 
Ronjaliinalle tsemppiä, että oireettomuus olisikin JUST se juttu :heart: kyllähän sitä tosi usein kuulee. Ja kiitos listan päivityksestä :)

Vissyliini kyllähän tuo lupaavalta kuulostaa! toivotaan, että lämmöt pysyy koholla pitkään :)
 
Maanantai 13.2.2012




Avonlea..........35v......kp 5/27-29.........yk8
Neitipippuri.......31v....kp 8/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....33v......kp 8/19-34...........yk11....(2. inssi)
Papsu.............30v......kp 9/24-33...........yk11
Tirpu..............33v......kp 10/27-31...........yk4
Mirtsu81..........30v.....kp 16/34...............yk 2
SL..................30v.....kp 16/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 17/28-47..........yk10
Vissyliini..........30v....kp 18/36...............yk2
Mandala..........32v.....kp 20/23-35..........yk14.....Dpo4
Ronjaliina.........30v....kp 22/24-32.........yk16.....(2*clomi)....Dpo8
Demuli............32v.....kp 28/29-32.........yk 15
Joku_raja........29v......kp 31/27-29.........yv2......1. IVF.....pp12
Wanda_81......30v.......kp 32/28-42.........yk16.....(2* clomi)....Dpo16
Syksy2010.......30v.....kp 34/28-41.........yk15
Lila79.............32v......kp 52/28-30..........yk2
Sakara...........34v......kp 55/?................yk 7
Tatja..............35v......kp 66/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v......kp 67/30-36..........yk?
Ginger.............35v.....kp 70/??...............yk25.... (1kkm)




Taustalla:
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Jo..................30v......yk11.........plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Ronjaliina, joku_raja ja Wanda! Jänskään täällä teidän puolesta! Testaatko joku_raja kotona vai onko sulla veritesti?

Tervetuloa Vissyliini! Lupaaville kuulostaa sun ovisoireet! Toivotaan että vierailusi jää täällä kuumeilijoissa lyhyeksi ;)

(.) Ja maanantaiaamuun sopivasti naamakirjassa huomenet toivotti kuva vauvamasusta 30+4. Hohhoijakkaa... Muutkin päivitykset näytti koskevan lasten oksennustautia ja känkkäränkkäaamua. Mitähän tosi katkeraa lapsettomuusjuttua mä päivittäisin sinne? :D Pitäiskö laittaa että jouduttiin perumaan talven piristykseksi varattu etelänmatka, koska kaikki rahat menee lapsettomuushoitoihin, joiden toimivuudesta ei edes mitään takeita ole. Ja että antaisin mitä vaan edes yhdestä sellasesta oksennustautisesta känkkäränkästä! Näille valittajillehan niitä on suotu useampia.
Että tällänen aamu tänään... :stick:
 
Tuna joo mä en tajuu miks jengi valittaa pennuistaan facebookissa. Oikein välillä kiehahtaa kun niitä lueskelee. Oon miettinytkin, että onko ne penskat saatu aikaseksi 'liian helpolla' vai onks nää ihmiset vaan valittavaa sorttia. Mikä on ihan yhtä lailla ärsyttävää, siis lukea kun joku ihminen valittaa siellä jatkuvasti kaikesta.
Mutta kyllä mulla niskakarvat nousee kun saa lukea näistä unettomista öistä ja raivokohtauksista, tuttivierotuksista yms mitä niitä nyt on. Tai siis ylipäätään ärsyttää lukea niiltä samoilta naamoilta pelkästään lapsiinsa liittyviä päivityksiä "pikku petteri kakkasi pottaan tänään ensimmäistä kertaa" ja sitten tietty profiilissa pelkästään lapsien kuvia. Ja tietysti myös profiilin kuva-albumit täynnä kuvia lapsista.
Tulee vaan mieleen, että menettääkö jotkut ihmiset otteen omaan elämään kun lapsia tulee? että koko elämä pyörii vaan sen asian ympärillä vuodesta toiseen. Tottakai sen pitääkin tiettyyn pisteeseen asti, mutta liika on liikaa. Kyllä mä meinaan pyrkiä olemaan oma itseni ja pitää omat mielenkiinnon aiheet ja harrastukset lapsien saamisen jälkeenkin.

Kauhiaa avautumista taas heti aamusta :D mutta ei työmeilikään just nyt toimi niin ehtii taas paasata täällä :D On mulla facebookissa paljon sellaisiakin kavereita, että jos ei tietäisi heidän olevan raskaana niin facebookin perusteella sitä ei ainakaan saisi selville. Eli ei esim heti varhaisultrasta kuvia postailla vaan ehkä joku söpö statuspäivitys vyötärönympäryksen kasvamisesta puolessa välissä tms :)

Kyllä jotenkin kovin mietityttää sen oviksen suhteen, joten päätin että tänään töiden jälkeen pakko testata lämmöt. Kyllähän se siltä vaikuttaa ettei olisi koholla, mutta se selviää myöhemmin. Saapahan keskittyä taas treenaamisen tällä viikolla kun mieskin koko ajan ylitöissä.

Mukavaa tuoretta viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Ronjaliina
Mandala Joo mun tekee mieli kysyä välillä ihan kavereiltakin että "Hei, mitä sinulle kuuluu?" kun tähän kysymykseen yleensä vastauksena on se selostus Jani-Petterin pottatreeneistä tai korvatulehduskierteestä. Mä haluisin oikeesti tietää mitä se mun ystäväni ajattelee elämästä ja mitä sille kuuluu. Tottakai ne lapset ovat iso osa elämää mutta täytyyhän se oma persoonakin säilyttää eikä alkaa elää niiden lasten kautta. Toisaalta mua kiukuttaa kyllä sitten sellasetkin vanhemmat ketkä ei sitten viitsi panostaa lastensa kehitysvaiheiden tukemiseen ihan vaan viitsimättömyyttä kun ei voida ottaa selvää että millaista ärsykettä ja treeniä se lapsi kaipaa. Sit juostaan terapeutilta toiselle ja valitetaan. Lapset on 2 vuotta jäljessä kielellisestä kehityksestä ja muistakin taidoista ihan vaan vanhempien viitsimättömyyden takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Ronjaliina
Minä myös ärsyynnyn facebook-päivityksistä ihan hemmetin paljon. Olen miettinyt ihan samaa, että tekisi mieli heittää sinne joku kommentti, että antaisin mitä vaan, jos vieressä rääkyisi oma vauva. Myös ne itsestäänselvät viestit tyyliin, että jos sinulla on maailman ihanin lapsi ja rakastat häntä yli kaiken, kopioi omalle seinällesi. Tai marttyyriviestit, että äiti huolehtii,valvoo eikä ikinä nuku jne...mrrrr! Saiskohan paljon tykkäyksiä, kun heittäisi lapsettomuusviestin tyyliin: Jos sinulla on tyhjä syli ja suunnaton kaipuu lisää seinällesi. Me lapsettomat olemme vahvoja. Kerta toisensa jalkeen petymme ja kasaame itsemme uudelleen vain, jotta saamme aloittaa taas kaiken alusta, tietämättä loppuuko tämä milloinkaan. Huoh...
 
Mulla onneks on todella harvassa kaverit facebookissa, jotka laukois ärsyttäviä kommentteja niiden kullannupuista. Mutta tosiaan äärettömän ärsyttäviä ovat just noi kiertokirje-tyyppiset jutut, jossa äitiyden ihanuutta ja kamaluutta korostetaan.

Oon testaillut ovista gynen ohjeiden mukaan, mutta plussaa ei ole vielä näkynyt. Kroppa kyllä kovasti väittää oviksen olevan tulossa, joten mä en nyt kyllä ihan ymmärrä. Venyvää ovislimaa on selkeämmin kuin aiemmissa kierroissa eilisestä lähtien ja juilimista munasarjoissa löytyy jo useamman päivän ajalta. Halutkin on ihan kohdillaan sekä itkuherkkyyttä ihme asioista ilmassa. No, huomennahan tää mysteeri selviää, kun uä jälleen kutsuu. Varmuuden vuoksi talletuksia tehty lauantaina ja tarkoitus jatkaa tänään ;).
 
Joo mullakin menee hermot joskus fb-päivityksiä seuratessa. Täytyy myöntää että pari puolituttua on poistettu kavereista just sen takia et ne ei mitään muuta päivitelly kun niitten lapsijuttuja. Mulla kävi mielessä et mitä sitten kun ne lapset on vaikka 15-v tai aikuisia ja niitten joka pottajuttu löytyy netistä...:O

Mulla raskausoireet vaan vahvistuu :heart: Lämmöt koholla, rinnat kipeät ja limoja piisaa :x Testaan perjantaina, mutta kumma jos ei plussaa tule, on nää niin selvät oireet jo. Mulla tuli jo pupuilun aikana selkeä tunne, että nyt tärppäsi. Sitä on vaikea selittää, mutta sama raskauden tunne jatkuu edelleenkin. Sanoin miehelle (Joka on Innoissaan :xmas:) että nyt on ainakin yritystä kehossa, toivottavasti toivottavasti toivottavasti myös joskus on lapsi myös sylissä.

Plussatuulia muille, pitäkää mulle edelleenkin peukkuja.

Muoks* Ja nälkä, ihan koko ajan nälkä.
 
Viimeksi muokattu:
Kannan oman korteni kekoon myös näistä fb-päivityksistä! Mulle kävi nimittäin kerran tässä niin, että tiesin yhen kaverin, jonka kanssa harvoin nähdään (mein miehet on kavereita keskenään), oottavan vauvaa, enkä yhtään kuitenka tienny muuta kuin miten hankalaa on nukkua öisin ja odotus on kamalaa ja syntyis jo jne. Aattelin sitten kysyä fb-chatissa, että miten pitkällä hän on ja mitä muuten kuuluu. No sieltähän sitä sitten tuli piiiiiiiiiitkä selvitys kaikesta ja lopuksi hän teki sen viimisen virheen ja kysyi, että koskas meille tulee perhettä. Vastasin sitten, että en tiiä, katsotaan nyt. Hän veti tästä yksioikoisen johtopäätöksen, että "ai että tulee kun on tullakseen vai?" Siinä kohtaa kilahti, vastasin, että ei, vaan että en oikeasti tiedä, koska nämä asiat on sellaisia, että niihin ei aina voi itse vaikuttaa mitenkään. Tämän jälkeen hän vaihtoi puheenaihetta ja siihen loppuivat kuulkaa päivitykset odotuksen kamaluudesta jne. Käytiin sitten kerran heillä kylässä tässä ja ei kuulkaa sanallakaan kyselly enää mein perheen perustamisesta! Enpä sitten tiiä, että mitä on pienessä mielessään ajatellut mun tarkoittaneen, mutta oikeestaan ihan sama!

Mutta tämä vaan tällainen yks esimerkki facesta. Mutta ihan samoja aatoksia käy mielessä, että tekis mieli joskus räjäyttää pankki ja alkaa itekki siä avautua, mutta toistaiksi oon todennut, että parempi olla hiljaa. Parhaalla ystävälläni on torstaina eka äitiysloma päivä ja hänestä ei myöskään todellakaan tietäisi, että hän edes odottaa, jos olisi ystävä vain facebookin kautta.

).( Täällä alavatsaa turvottaa ja jotenkin on sellainen oireeton, mutta kuitenkin alavatsalta kipristelevä olo. En sitten tiiä, että onko tää taas ihan keksittyä kaikki. Senhän mä jo päätin, että yksiinkä oireisiin en enää luota, koska ei ne tarkoita mulla mitään. Mutta toivossa on silti hyvä elää (että välttäis piikit ja inssit), mutta pahoin pelkään, että viikonloppuna tiputaan korkeelta ja kovaa! Kiitos Tuna tsempityksistä!
 
Hengessä ollaan mukana joku_raja :hug: IVF:ssä panokset on niin kovat kun se plussamahis on niin paljon suurempi kuin muilla keinoilla, mutta niin myös sitten varmasti pettymyskin jos plussaa ei tule! Täällä kaikki peukuttaa sulle kovasti! Onko sulla keskiviikkona PP14 testipäivä?

(.) Kävimpäs tuossa äsken apteekissa vähän ostoksilla. Meni 400€ :O Ei paljon naurata vaikka sainkin oikein kangaskassin kaupanpäälle : /
 
Hengessä ollaan mukana joku_raja :hug: IVF:ssä panokset on niin kovat kun se plussamahis on niin paljon suurempi kuin muilla keinoilla, mutta niin myös sitten varmasti pettymyskin jos plussaa ei tule! Täällä kaikki peukuttaa sulle kovasti! Onko sulla keskiviikkona PP14 testipäivä?
Mulle jostain syystä sanottiin, että testipäivä on kaksi viikkoa ja kaksi päivää siirrosta eli vasta perjantaina. Olen jumiutunut sitten siihen päivään, vaikka varmasti näkyykin aikaisemmin.
 
Hui miten paljo Tuna sulla meni rahaa apteekkiin! Sä osaisit varmaan kertoo mulle paljon yhden kierron menopurit maksaa? Niin ja olihan täällä muitakin jotka sitä käyttää. Ois kiva tietää vähän etukäteen, ettei sitten järkyty siä apteekissa niin paljoo! Multa muuten jäi 10 tablettia Clomeja käyttämättä, oiskohan joku niistä kiinnostunut?

Kärsivällisyyttä muillekin loppukiertolaisille!
 
joku_raja Tsemppiä piinailuun! Aika sissi olet kyllä jos sinne perjantaihin asti oottelet :D

Ronjaliina No tuo Menopur 600iu maksaa 137,18€ kelakorvauksen jälkeen. Se Menopurin kalleus riippuu ihan hirveästi siitä pistettävästä annoksesta. Jos oot ihan normaalipainoinen niin sulla varmaan lähetään sillä 75iu annoksella. Saattaa olla että pärjäät jopa tuolla yhdellä pakkauksella/kierto!
Mä pistän tosi kauan ja tupla-annoksella joten mulla menee 2,5 pkt/kierto. Lisäksi joudun pistämään verenohennuslääkettä veritulppariskin vuoksi ja sekin maksaa 100€/kk.
No kohta on maksukatto tälle vuodelle täynnä ja loppuvuoden lääkkeet lähes ilmaiset ;)
 
Kiitos Tunafish briiffauksesta!

Mulla tiettekö itku miltei täällä tuli, ku satuin aukaseen telkun Satuhäiden aikaan. No jätin tv:n auki tässä nettiä selatessa ja hitto miten tuntuu taas epäreilulta (anteeksi, jos on jonkun sukulainen tai jotain toi pari)!! Miehellä oli ainaki jotain vankilataustaa, naisella lapsi edellisestä suhteesta ja se asui lastenkodissa. Hetki kihlautumisen jälkeen nainen "HUOMASI" olevansa raskaana! Edellisistä lapsista ei oo pystytty huolehtiin, mutta pari on lisää tullu sillai huomaamatta! PLAAH!
 

Yhteistyössä