*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Alkaa kyllä tässä lääkäriasiat pyörimään omassa mielessäkin kun en nyt oikeasti tajuu mitä hittoo. Tänään tuli pyyhkiessä jo vähän verta!! :O Eli normaalisti tästä huomenna voisi alkaa sitten menkat. Nyt taitaa jäädä pikkasen lyhkäseksi luteaalivaihe...!

Eilen oli kuitenkin vielä lämmöt 37, joten hyvin kummallista. Mieskin oli äimän käkenä kun eilen mainitsin, että mulla on alkanut jo tiputtelemaan vaikka vasta oli värjääntynyttä valkkaria. Vaikka hän ei ihan yhtä paljon näistä asioista tiedä niin kyllä sen verran tietää ainakin, että dpo6 ja tiputtelu = not OK :D

Eli jos näin on niin mä en edes jaksa yrittää kikkailla työterveysjuttujen kanssa vaan haluan pystyä puhumaan lääkärin kanssa tästä yrittämisestä.
 
Pahoittelut kaikille teille tädin kohdanneille!!! :hug:

Mandala, mitä jos kyseessä onkin kiinnittymisvuoto, kun noi dpo-päivät sopisi siihenkin....?:) Toivotaan ja uskotaan niin!

Tuna, hyödynnelty on gynen ohjeiden mukaan sekä ovisplussapäivänä sekä seuraavana. Pregnylin tosiaan pistin myös ystävänpäivän kunniaksi. Jotenkin sitä on vaan niin asennoitunut siihen, että ei se kuitenkaan nytkään tärppää, vaan inssiin tässä ollaan menoossa. Eipähän ainakaan sitten parin viikon päästä tipu korkealta. Eilen kyllä uskon tunteneeni sen oviksen, kun pienikin tärähdys tuntui repivän muniksia ja joutui hetken aikaan ihan kaksinkerroin kävelemään. :eek: Eipä tuollaistakaan ole aikasemmin ollut.
 
No niin, nyt on aukiolotutkimustehty. Ja ihan on voittajafiilis, kun se on ohi. Sen verran alkoi just ennen tutkimusta jännittämään. Kaikki oli hyvin; munasarjat sekä kohtu ok ja röörit auki. Ja gyne iloitsi nähdessään 16mm johtofollikkelin oikealla puolella. :) Eli ovista odotellen...

Itse tutkimus sujui ihan mukavasti, katetrin laitto ei tuntunut miltään, mutta sen pallukan täyttäminen tuntui ja sitten mä aloinkin jännittämään oikein kunnolla. Oikeanpuolen tutkimus sitten tuntuikin jonkin verran jännityksen vuoksi. Ehdin rentoutua ennen vasemman röörin tarkistusta hoitajan vaihteassa ruiskua ja se ei sitten tuntunutkaan. Mitään tukoksia siellä ei ollut, oikeallekin neste kuulemma hulahti iloisesti. Nyt on vain pieni hartiapistos.
Eli Syksy, rennosti vaan niin hyvin se menee, kun sen aika koittaa. :) Jos olisi tarvetta niin menisin kyllä uudelleen.

Nyt vain odotellaan miehen simppatuloksia, ne ei ehtinyt täksi päiväksi. Gyne soittelee, kun ne on valmiit.

Ihanaa päivänjatkoa naiset! Mulla on nyt niiiiiiin hyvä fiilis. :)
 
Hieno juttu Avonlea että aukkari sujui noin hienosti ja siellä vielä kelpo folli köllöttelee odottamassa!

Mandala! Oispa se sitä kiinnittymistä! Ihan hyvin vois olla tuohon ajankohtaan nähden! Toi kiinnittymisvuotohan voi olla melko runsastakin jos se just kaivautuu siellä jonku verisuonen kohdalta. Vähän nyt saadaan sun puolesta täällä intoilla kun omalla kohdalla ei mitään intoiltavaa :D

Mä herään huomenna klo.6 päivystämään joku_rajan testitulosta! Hui! Oliko sulla muuten jotain tukihoitoa vielä tähän loppukiertoon? Luget tms.?

Entäs Ronjaliina?!? Säkin kyllä voisit jo testata!

(.) Tänään kipaisin siellä ultrassa taasen pisteltyäni tuota Menopuria 6pv. Taas oikealla puolella köllötti folleja. Kaksi sellaista n.10 mm kokoista ja yksi n.8mm. Vasemmalla vain ihan pieniä. Lääkäri totesi että oon ovuloinut nämä kaikki 6 lääkekiertoa tuolta oikealta. Ilmeisesti siellä ollaan sitten herkempiä lääkkeelle. Muistaakseni se Femar kasvatti folleja molemmille puolille, mutta vaikutus vaan oli niin hidas että ne ei yhden kierron aikana ehtineet tarpeeksi suuriksi. Jostain oon lukenut että jos follin kasvu kestää yli 18 vrk niin sitten se on liian vanha enää hedelmöittymään vaikka irtoaisikin.
Ohjeena tuli jatkaa pistoksia ja tulla ensi maanantaina uudelleen ultraan. Lääkärin kanssa naureskeltiin mun miehelle, joka lähetti terveisiä että jos vaan mahdollista niin inssi sopisi työvuoroihin kivasti keskiviikkona. On vähän vaikea munasarjoja ajastaa toisen työvuoroihin, mutta lääkäri lupasi naureskellen yrittää parhaansa :D
Aamulla reippaana olin vesijumpassa ja sen päälle vielä ohjatussa vesijuoksussa, mutta syömisten suhteen tuli repsuiltua :ashamed: Söin lounaskeiton kanssa palaverista ylijääneen vehnäsämpylän. Eikä tässä vielä kaikki! Samaisesta palaverista oli harmillisesti jäänyt myös laskiaispullia (onneksi oli tosi pieniä) ja ahdoin vielä sellasen kitusiini. Eikä tässäkään vielä kaikki kun vauhtiin oli päästy! Nimittäin ikävästi iltapäivällä löysin pöytälaatikkoon kadonneen Fazerin sinisen suklaapatukan :headwall:
 
Mä herään huomenna klo.6 päivystämään joku_rajan testitulosta! Hui! Oliko sulla muuten jotain tukihoitoa vielä tähän loppukiertoon? Luget tms.?
Kyllä tuoresiirtoon ja passiin liittyy aina joku tukihoito. Mulla on ihan perinteisesti luget kolmen viikon kuurina. Mä olen aika pahassa flunssassa enkä taida päästä huomenna töihin, joten ihan aamukuudelta ei kannata herätä päivystämään. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mandala mulle tuli ainakin heti ekana mieleen kiinnittymisvuoto sun kohdalla, vaikka olenkin lukenut siitä vasta täällä palstalla. Jännittavää!

Niin hienoa, että Avonlealla oli kaikki paikat niinkuin pitääkin!

Testaajille pidän kovasti peukkuja!

Tuna etköhän sä oo tuolla tuplavesijumppailulla ansainnut sekä pienen laskiaispullan että suklaapatukan :). Jaksaiskohan ite viikonloppuna leipoa laskaisipullaa...nam.

).( Mulla ei sitten ole nyt enää minkäänlaisia tuntemuksia. Ovis on varmaan mennyt, toivottavasti ensin kuitenkin tullut. Nänneissä ei tunnu miltään, vatsaontelossa nada, alapäässä ei tapahdu mitään, olo on perusväsynyt, ruoka maistuu erittäin hyvin kuten aina. Hohhojaa. Huomenna on pakko kuitenkin testata, jotta voin launtaina hyvällä omatunnolla ottaa seurustelujuomaa. Tuloksesta en varmasti tule erikseen raportoimaan, koska se on varmasti (oletetun) dpo 4 mukaisesti erittäin negatiivinen.

Viikko onkin mennyt supernopeasti. Mukavaa, että tulee taas viikonloppu!
 
Plussahan sieltä tuli :heart: Testasin tänä aamuna ja nyt on pää sekaisin. Vaihdan tästä palstaa, mutta kiitos teille. En ole varmaan ainoa joka seuraa näitä juttuja aktiivisesti taustalta.

Tärppi tuli siis kuussa, jossa vaihdoin kaikki kevyttuotteet täysrasvaisiin ja samalla vähensin karkin ynnä herkkujen syöntiä. Samoin jätin ovistestailun pois + seksiä vaan silloin kun teki oikeasti mieli. Kyllä hirvitti kun hedelmällisimpään aikaan tuli taukoa jopa kaksi päivää ;) Vaikka tiesin et riittää 3 vrk:n välein, niin silti..

Oireina mulla tuli sen raskautumisen tunteen lisäksi, nännien arkuus, lisääntynyt valkovuoto koko ovis-plussatesti välin ajan, palelu, koko ajan nälkä ja väsymys. Oli ne oireet sit kuitenkin aika selkeät verrattuna niihin omiin kuviteltuihin oireisiin.

++++++++++:whistle: Hirveästi muille. Mullehan tuli yrityskerroiksi n. 8, eli että kyllä tähän aikaa (ja testejä :LOL:) kului.
 
Perjantai 17.2.2012



Tatja..............35v.......kp 3/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v......kp 3/28-41...........yk16
Wanda_81......30v.......kp 3/28-42...........yk17.....(3* clomi)
Demuli............32v......kp 9/29-32...........yk16
Avonlea..........35v.......kp 9/27-29...........yk8
Neitipippuri.......31v....kp 12/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....33v......kp 12/19-34...........yk11....(2. inssi)
Papsu.............30v......kp 13/24-33...........yk11
Tirpu..............33v......kp 14/27-31...........yk4
Mirtsu81..........30v.....kp 20/34...............yk2.....Dpo4
SL..................30v.....kp 20/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 21/28-47..........yk10.....Dpo2
Vissyliini..........30v.....kp 22/36...............yk2
Mandala..........32v......kp 24/23-35..........yk14.....Dpo8
Lila79.............32v......kp 56/28-30..........yk2
Sakara...........34v......kp 59/?................yk 7
NettA79..........32v......kp 71/30-36..........yk?
Ginger.............35v.....kp 74/??...............yk25.... (1kkm)




Taustalla:
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Kiiriminnalle hirmuisesti onnea! :heart: ja niitä tarrasukkia myös!

Mirtsu joo kyllä se negaa varmasti näyttää, koska kiinnittyminenkään ei välttämättä ole tapahtunut silloin vielä, kun siinäkin kai menee se lähemmäs viikko. Mutta toivotaan, ettei näytä negaa enää ensi viikolla :)

Kyllä täälläkin jänskätään Joku_rajan tuloksia!!!

Kyllä täällä on tän ihme vuotelun perusteella jo ajatukissa siirrytty seuraavaan kiertoon. On tässä tänäänkin pyyhitty laimean haaleaa punaruskeaa paperista vähän, joten en voi millään kuvitella oikein mitään muuta. Onhan mulla kierto ollut niinkin lyhyt kuin 24 päivää, mutta kyllä silloinkin luteaalivaihe on ollut kyllä pidempi.
Noh laitoin miehen foolihappo -ja sinkkikuurille varmuuden vuoksi, josko vaikka apukeinoja kokeilisi häneen seuraavaksi :D
 
Kirjotan täällä sormet sauhuten kun äsken tietokonepäivityksen seurauksena kone boottasi just itsensä kesken juttua :kieh:

Mutta tosiaan onnea kovasti Kiiriminna :heart: Aivan ihana perjantaiaamun aloitus! Hyviä vointeja sulle ja mukavaa masunkasvattelua! Ootko suunnitellut meneväsi varhaisultraan?

Täällä kans ootellaan joku_rajan heräämistä :D

Entäs Ronjaliina?

Oottelet Mandala vielä pari päivää niin haamulainen voisi alkaa näkyä testissä :D Täällä ainakin ollaan peukut pystyssä, että tuo sun vuotelun aiheuttaja olisi joku mukavampi sukulainen kuin täti!

Ja Mirtsu voi ihan rauhassa kumota muutaman lasillisen :D Näin aikaisilla päivillä ei tuosta ole mitään haittaa! Äidillä ja sikiöllä olla vasta sieltä 6. raskausviikolta alkaen yhteinen verenkierto!
 
Täällä näyttää tältä

ja tältä


Ja jotta kukaan ei ajattelisi, että olisin sitkeä sissi - jota en todellakaan ole vaan himotestaaja - niin tässä

löytyy himotestaajan koko suora viime lauantaista eiliseen.

Tuosta suorasta näkyy varsin hyvin testien erot. Sininen liuska on Sofi One Step 10-herkkä ja virheä on Pregcheck 25-herkkä. Kuitenkin jälkimmäinen antaa vahvempaa viivaa alusta lähtien. Toki viivat ovat tummuneet kuivuessaan, mutta ensimmäisestä lähtien oli selvä viiva havaittavissa.

En ole yksinkertaisesti uskaltanut kertoa tätä ennen virallista testipäivää. Mulla on viime viikonlopusta lähtien, kun menkkojen piti alkaa, ollut aivan kamalat menkkakivut päivittäin ja lähes tunneittain. Välillä pärjää ilman Panadolia, mutta aika usein on pakko ottaa. Olin aivan varma, että testit alkavat haaleta ennen virallista testipäivää tai tämä menee kesken, koska ei tällaiset kivut voi olla normaaleita. Vielä se kuitenkin sielä sinnittelee. Mutta jatkuvassa pelossa ja jännityksessä mennään, vaikka yritän olla optimistinen.

Onnittelut myös Kiiriminnalle!
 
Viimeksi muokattu:
Joku_raja mua jännitti ihan hurjasti klikata tää keskustelu auki kun näin että oot viimiseksi kirjottanut, mutta siis JES siellä se viiva on (vaikka en saa avattua pikkukuvia isommiksi) :heart: :heart:
Voin kyllä kuvitella kauhun tunteen, mutta yritä edes vähän nauttia, jooko? Ootko kysynyt lääkäriltä, että mistä nuo kivut voisi johtua? Olisiko se endo vai pitäisikö endon alkaa parantua/rauhottua heti kun raskaaksi tulee?

Kylläpäs on aivan mahtavaa!! Ja saanhan lisätä sut plussanneisiin? :)
 
Saa laittaa plussanneisiin, mutta roikun täällä teidän ilona vielä varhaisultraan asti. Kivut voi toki johtua endosta tai ehkä munasarjat on vielä kovilla ivf:n jälkeen. Kahta siellä ei oikein voi olla, kun yksi vain siirrettiin. Netistä olen googletellut, että joillakin vain on kovia menkkakipuja monta kuukautta alkuraskaudessa ja silti kaikki on hyvin. Mulla on onneksi punktion jälkitarkastus ensi viikolla, joten siellä ainakin näkyy, onko alkio oikeassa paikassa eivätkä kivut johtu kohdunulkoisesta. Sydänääniä ei todennäköisesti vielä kuulu, joten seuraavalla viikolla sitten uudestaan, jos edes alkio löytyy. Pitää siellä vielä kysyä. Minkäänlaista vuotoa ei ole, mutta pelkään, että luget pitävät sen poissa ja vuoto alkaa, kun ne loppuu. Mitään oireita mulla ei kipujen lisäksi ole. Rintojen kipu loppui pari päivää ennen menkkojen oletettua alkua, kuten yleensäkin.
 
Hirmuisesti onnea joku_raja :heart: Mulla oli jotenkin sellanen hyvä kutina että kyllä sieltä plussa tulee :D Toivotaan että siellä masussa on kaikki ihan kohdillaan ja sykekin löytyy tulevilla viikoilla! Oikein ihanaa masunkasvattelua näiden koettelemusten jälkeen!

Ihanat kaksi plussaa jo tälle päivälle :heart::heart: Tuotkos sä Ronjaliina meille vielä sen kolmannen?
 
  • Tykkää
Reactions: Ronjaliina
Aivan mahtavia uutisia Jokuraja ja Kiiriminna! Tuhannesti onnea! :flower:

Olikos se Papsu, joka kyseli hoidoissa käymisestä? Sain siis jo työterveyden kautta lähetteen julkiselle, mutta halusin käydä ekat kolme kuukautta kokeilemassa yksityisellä hoitoja, koska siellä aikataulut on paljon helpompi sopia töiden mukaan. Julkisella on pakko aina ottaa se aika, joka sieltä "määrätään". Lisäksi hoitoa saa vain joka toinen kuukausi (tätä en kyllä tiennyt vielä viime syksynä). Ja tietenkin voi olla mahdollista, että vaikka olisikin vuorossa "hoitokuukausi", niin aikaa ei kuulemma siltikään välttämättä saa.

Graviditakseen olen ollut ihan tyytyväinen. Hinnat ovat kai suunnilleen samoja kaikissa yksityisissä, mutta Felicitas on kuulemani mukaan kallein (en tiedä syytä). Julkisella lääkärit on vähän tylyjä, saa odotella ja on turha odottaa mitään henkilökohtaista palvelua. :D Mutta tällä hetkellä itselle on tärkeintä, että saa joka tapauksessa hoitoa, ja että säästäisi edes joka toinen kuukausi vähän rahaa. Lääkkeisiin (pistokset), kun tällä hetkellä kuluu jo ihan huimasti euroja. Nytkin on lääkkeisiin mennyt jo 200 euroa tässä kuussa, mutta hoitomaksut ovat toistaiseksi vain 2 x 27,50 euroa (ja maanantaina tulee kolmas). Yksityisellä siis viime kuussa pelkät lääkärikäynnit maksoivat n. 450 euroa, ja siihen päälle vielä pistokset n. 300 euroa. Silloin, kun käytin vain Femaria, pääsi toki halvemmalla. =)

Ja tietenkin julkisella on se ok puoli, että polku on sitten valmiiksi auki mahdollisia IVF-hoitoja varten, kun tuolla jo nyt käy (julkisella halutaan kai aina joka tapauksessa tehdä muutama inssi ennen kuin jonoon pääsee, ellei ole jotain selkeästi vakavaa, tms. Korjatkaa, jos olen väärässä).

(.) Täytyy kyllä taas muutamalla rivillä kehua ihanaa miestä. Se ihan itse ehdotti, että mehän voidaan pupuilla vielä maanantaiaamuna (sunnuntai-illan sijaa) ennen kuin hän lähtee työmatkalle. "Kun eikös se ole niin tunneista kiinni, joten siitäkin saa jo muutaman tunnin lisää". :heart: Silloin meillä jäisi pupuiluväliä ma-aamusta ke-iltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ihana mies sulla Neitipippuri :heart: Eiköhän teillä joku pupuilu osu ajoituksen kannalta ihan oikeaan!
Meillä asuu sellanen aamuäreä mörökölli, joka kommunikoi aamuisin vain murahtelemalla ja jota ei uskalla mennä metriä lähemmäs. Joten aamupupuilu on meillä ihan kertakaikkiaan poissa laskuista :LOL:

Papsu Mä joskus selailin vissiin tuota Fertinovan hinnastoa ja se vaikutti olevan oudon edullinen :O Verikokeet varsinkin vaikuttaa tosi edullisille. Voikohan näissä olla esim. inssipakettien sisällöt vähän erilaiset koska inssikin on n. 100€ halvempi kuin muualla? Kaveri kehui muuten sitä Niklas lääkäriä Fertinovalta kovasti.
 
joku_rajan tuloksia jännäiltiin täälläkin ja vautsi, onnea :)! Mahtavaa, että 1. ivf toimi! Noista tuntemuksista, ei mullakaan vielä plussapäivänä ollu oireita, alkoi tulla vasta muutaman päivän kuluttua. Lisäksi sillon kun menkkojen olisi pitäny alkaa oli perinteisiä endo-oireita, eli sellasta jännää suolen vihlontaa ja hartiasärkyä, tosin ei niin kovana tietenkään kuin menkkojen aikaan. Kuulin, että kroppa ei vielä niin nopeasti tajua lopullisesti, ettei menkkojen kuulu tulla, joten se vähän oireilee menkkatyyliin ja endolaisen se on tietty helpompi huomata.
Voin samastua myös huolen tunteeseen, mutta kyllä se sitten alkaa pikkuhiljaa helpottaa :) Onnea vielä!

Syrän 9+2
 
SL
Tervetuloa Vissyliini :wave:

ONNEA tuhannesti Jokurajalle ja Kiiriminnalle !!! :heart: Ihania uutisia!

Tuosta fb:ssä lapsistaan hehkuttavista voin myös yhtyä teihin muihin. TODELLA ärsyttävää!!! Ymmärrän kyllä, että ei kait heillä muuta elämää ole. Mutta luuleeko ne ihmiset oikeasti, että kaikkia kanssaihmisiä kiinnostaa hänen lapsensa tekemiset. Kyllä minua ainakin kiinnostaisi kovasti tietää mitä tälle ihmiselle itselleen kuuluu ja mitä hän ajattelee.. muutakin kuin lapsiaan/lastaan. Ja etenkin ne ihmiset ketkä kehtaavat tuolla valittaa kaikesta mitä lapsi tekee tai sairastaa tms. Täytyis vähän katsoa peiliin välillä! Profiilikuvassa ei välttämättä näy tätä ihmistä itseään vaan hänen lapsensa/lapset. Eikös tuo profiili ole henkilökohtainen? Ovatko he kysyneet lapseltaan/lapsiltaan, että saako äiti laittaa lapsensa kuvan fb:hen?
Toki ymmärrän, että ihminen väsyy pienten lasten kanssa, mutta täytyykö siitä valittaa joka ikinen päivä tuolla julkisesti? Eikö heillä ole tunnetta ollenkaan siitä, kuinka onnellisia heidän kuuluisi olla kun ovat saaneet elämäänsä tuollaisen/tuollaisia pieniä elämän ihmeitä? Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän ollenkaan mitä lapsen saaminen tuo tullessaan.
 
Kayn taalla valilla vilkuilemassa josko ketaan vanhan pinoni kuumeilijoita olisi plussannut...Jannasinkin tuossa juuri puolet yovuorosta Joku_Rajan testia...:D. Paljon onnea! Olipa hienoja uutisia! Olisin aiemmin kommentoinut mutta ei onnistunut puhelimesta...

Ja tietty samana paivana plussanneelle Kiiriminnalle myos onnea:) Kiva kun tupsahti kaksi plussaa samalle paivalle :). Toivotaan etta plussia alkaa sadella tiuhempaan! :)

Hyvaa viikonloppua kaikille!
Hansman 16+4
 

Yhteistyössä