*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Maanantai 31.10.2011

Ronjaliina.........30v......kp 2/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 4/27-29.........yk4
Tunafish-78......33v......kp 6/31-34..........yk7.......(menopur)
Hansman.........34v......kp 8/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 9/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v.....kp 14/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 15/27-29..........yk10.... (6*clom)...Dpo -1
Wanda_81.......30v......kp 20/28-42.........yk13
SL...................29v.....kp 20/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v......kp 21/??..............yk1
Punanuttu........32v......kp 21/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 21/24-35..........yk10.....dpo2
Demuli............31v......kp 25/14-53..........yk13
Nima..............31v......kp 27/28-31...........yk12..... dpo11 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 30/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 30/29.............(3*ivf) (1 tm) pp13
Syksy2010........30v.....kp 32/28-38.........yk12
Neitipippuri.......30v.....kp 33/31-49.........yk4
Ginger.............35v......kp 40/??...............yk22.... (1kkm)

Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.

Viimeksi muokattu:
Kovasti toivon että Sintulla tiputtelu olisi kuitenkin harmitonta ja tosiaan jäisi vaan tiputteluksi :hug:

Toivon sulle tasaisempaa viikkoa Ronjaliina! Ei enää tunteiden vuoristorataa vaan ennemminkin sellanen sunnuntaiajelu maaseudulla mummon kyydissä :D

Onnitellut ovisbongauksista joku_raja!

(.) Mulla oli aivan mahtava viikonloppu! Oltiin tyttöporukalla viikonloppureissulla ja yövyttiin hotellissa ja käytiin ihanalla illallisella ja vähän yökerhossakin. Paljon sain tsemppausta ja myötätuntoa. Eilen illalla sit palasin kotiin ja alottelin ne menopur-piikitykset. Tälle päivälle piti sitten piikit raahata mukaan kun työpäivä jatkuu iltapalaverin ja illallisen merkeissä varmaan tuonne lähemmäs puolta yötä.
Aika vaikeaa muuten tuon menopurin saatavuus :O Lääkäristä tullessa viime viikolla sain tuurilla viimeisen paketin keskustan Yliopiston Apteekista ja nyt sitten laitoin omalla paikkakunnalla toisen paketin tilaukseen. Saattaa ehtiä kuulemma huomiseksi. No torstaiksi mä sen vasta tarvitsen. Onkohan toi Pregnylin saatavuus yhtä kiven alla? Pitäsikö sekin tilata jo valmiiksi?

Sintu Täällä ainakin sormet ja varpaat pystyssä toivotaan sulle parasta. Jostain luin, että alkuraskaudesta jopa joka neljännellä jotain vuotoja. Mulla testi näytti plussaa vasta kp 35/28-32, sama pregcheck, mitä säkin kait oot käytellyt.
Ainakin sun oireet on olleet kovin lupaavia.

Ronjaliina:hug: Koita jaksaa.

Täällä dpo11 ja herkällä testillä testattu nega. Vikat primolutitkin meni eilen, joten tuhruttelua/vuotoa odotellessa...

Tunafish kiitos tiedosta, täytyykin mennä varaamaan menopuria jo apteekista, vaikka ehkä vasta lauantaina sitä tarvitsen. Pregnyliä sai ainakin viimeksi ihan helposti. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :hug:

Hellou!

Täällähän on kirjoteltu vaikka miten paljon. Sintulle peukkuja ja varpaita että se plussa sieltä vielä tulisi eikä täti! Jostain minäkin saanut sellaista tietoa että pieni vuoto olisi hyvinkin yleistä alkuraskaudessa.

Mandalalle myöhäiset onnittelut ovisplussasta ja samoin onnitteluja myös joku_raja. =)

Meikäläisellä ei tapahdu yhtikäs mitään mihinkään suuntaan ja odottelen tässä että vuoto alkaisi niin pääsisi sitten uuteen kiertoon ja jännäämään mahdollisesti tulisiko se ovisplussa sieltä.

Taas se on maanantai! Onneksi tämä on vain kerran viikossa... Mieli vähän matalalla allergian takia.

Tunafishin viikonloppu tyttöporukalla kuulosti oikein kivalle! Mukavia tuollaiset irtiotot arjesta.:)

Hansman Siellä rapakon takana juhlitaankin Halloweenia ihan eri sfääreissä kuin täällä. Oliko hyvät pippalot? :)

Ronjaliina :hug:

Mitäpä kuuluu Sintulle? Älä heitä vielä kirvestä kaivoon... :hug:

Plussia kaikille toivotellen,
Brita

Tiputteluvuoto on hieman lisääntynyt, muttei todellakaan ole niin runsasta kuin olen menkkavuodon tottunu olemaan.
En tiedä uskaltaako tässä enää toivoa... Eikö kuitenki yleensä lapsettomuushoidoissa tapahdu se alkion kiinnittyminen tietyn ajan sisällä?
Jos mietitään että mulla on ollu menkkamaista kipua viime viikon tiistaista saakka, niin voiko olettaa että kiinnittyminen olisi tapahtunut juuri tuolloin eli 7pv siirtopäivän jälkeen... onkohan tuo käytännössä edes mahdollista... siirretyt alkiot olivat 2 päivän ikäisiä... taitaa mennä jo haaveajattelun puolelle.

Kun tietäisikin kuinka pian kiinnittymisestä pitäisi testiin tulla "haamu"... jos oletetaan että kiinnittyminen olisi tapahtunut juurikin viime tiistaina, niin siitä tulee kuluneeksi huomenna viikko...

Ehkäpä kuitenkin vielä katson mihin suuntaan tuo vuoto on menossa ennenkuin heitän toivoni. :)
Ja siis virallinen Väestöliitosta annettu testipäivähän on vasta torstaina...

• Tykkää
Reactions: Brita
Tiistai 1.11.2011

Ronjaliina.........30v......kp 3/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 5/27-29.........yk4
Tunafish-78......33v......kp 7/31-34..........yk7.......(menopur)
Hansman.........34v......kp 9/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 10/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v.....kp 15/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 16/27-29..........yk10.... (6*clom)...Dpo 0
Wanda_81.......30v......kp 21/28-42.........yk13
SL...................29v.....kp 21/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v......kp 22/??..............yk1
Punanuttu........32v......kp 22/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 22/24-35..........yk10.....dpo3
Demuli............31v......kp 26/14-53..........yk13
Nima..............31v......kp 28/28-31...........yk12..... dpo12 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 31/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 31/29.............(3*ivf) (1 tm) pp14
Syksy2010........30v.....kp 33/28-38.........yk12
Neitipippuri.......30v.....kp 34/31-49.........yk4
Ginger.............35v......kp 41/??...............yk22.... (1kkm)

Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

-2010-
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)

Viimeksi muokattu:
Dubbidubbiduuu :whistle: miten voikin olla tylsää tää oviksen jälkeinen olo :D jotenkin levoton eikä pysty keskittymään mihinkään. Johtunee siitä ettei töissä ole mitään isompaa proggista mihin joutuis keskittymään 150 prosenttisesti vaan perusjuttuja hoidettavana niin tuntuu ettei jaksais keskittyä niihin ollenkaan kraaah :D pakko kai mennä salille puskemaan niin saa energiaa purettua!

Mites muilla?

Ronjaliina, tsemppiä! :hug:

Mandala, samat fiilikset täälläkin. Käyn tasaisin väliajoin lukemassa kaksplussaa, ihan kuin se saisi ajan kulumaan nopeammin ja toisi testaamisen ajankohdan lähemmäksi. Keskittymiskyky nolla. :p

Samanlaiset kärsimättömät fiilikset on täälläkin. Sitä odottaa, että huomenna saa ottaa vikat Terolutit, ja sitten että täti tulisi pian, jotta pääsisi verikokeisiin ja aloittamaan Femarit. Ja sitten, että vihdoin voisi olla ekaa kerta mahiksia bongata ovista... Itse mahdollisen plussan testailun odotamiseen tuntuu kyllä olevan aaaaiiiivaaaan liian pitkä aika. :mad:

Samaa kärsimättömyyttä ilmassa täälläkin ja työt ei oikein nappaa :headwall: Ilmeisesti primolut toimii, koska tuhrua ei vieläkään näy, mutta testit silti negaa...

Mandala hienosti muokattu lista! =)

Ai että muillakin on vaikeuksia keskittyä töihin :saint: Tämä toimistotyö on siitä huono, että kone napottaa tässä ja on koko ajan käytettävissä ---> jostain syystä eksyy tänne vähän väliä katsomaan, olisiko tullut uusia juttuja... Mulla myös töissä vähän hiljaisempaa, joten aikaa kyllä löytyy. Tämä iltapäivän alku on muutenkin pahinta aikaa, kun syömisen jälkeen alkaa kohta ihan hirrrrveästi nukuttamaan ;)
Muutoin ei ole tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ovis varmaankin ollut jossain viikonlopun tai edellisen viikon puolella. Sunnuntaina testasin yhden liuskan ja se näytti edelleen noin puolikasta testiviivasta. Voiskohan se kysta aiheuttaa jotain hormonijuttuja, että senkin takia näyttää noita haamuja? Tosin täälläkin on monella ovistestit näyttäneet haamuja ja niitä ei kai lasketa? Sen yhden tasavahvan tuloksen olen saanut, joten haamut saanee jättää omaan arvoonsa.
Kävin lukemassa tuolta odottajien puolelta juttuja ja siellä poksuvat täältä tutut kirjoittelijat, huoh, kun sitä itsekin sinne joskus...

Mä niin allekirjoitan nuo toimistotyön "huonot puolet" elikkä hiljaisena aikana liiallisen ajan kelailla juttuja ja mahdollisuuden googletella ja roikuskella palstalla :D Mulla tosin käynnissä projekti joka onneksi välillä työllistää niin paljon ettei moneen päivään tänne ehdi. Nyt pitää siis ottaa vahinko takaisin :LOL:

Aikani kuluksi siis tuossa selailin vanhoja ketjuja ja huomasin että mullahan alkaa tämä kaksplussa-palstailun eka vuosipäivä lähestyä! Ekan viestin tänne 3-kymppisten ketjuun olen väkertänyt 5.11.2010. Sen jälkeen täältä on plussannut 29 vauvakuumeilijaa ja meitä kohta yli vuoden täällä roikuskelleita täällä ei näyttänyt enää olevan itseni lisäksi kuin Ginger ja Tatja. Onneksi kuitenkin kokoajan saadaan uutta verta tänne keskusteluun!

Menopuria täällä vatsanahkaan tökitään ja toivotaan että perjantaina olisi toivotunlaiset tulokset! Ei ainakaan vielä ole kummempia tuntemuksia ollut munasarjoissa. Onneksi ei myöskään niitä ei-toivottuja -oireitakaan ole esiintynyt. Ainaista odottamista on tämä. Odotetaan ultraa, odotetaan ovista, odotetaan testipäivää tai kauhulla tädin vierailua. Odotuksen odottamista tosiaan :D

Tunafish, minä myös olen roikkunut täällä kohta vuoden. 10.11.2010 olen ensimmäisen viestin kirjoittanut. Olen myös seurannut plussanneiden listaa ja kuvittellut monasti omaa nimeäni seuraavaksi. Kerran näin myös aiheesta unta ja näin listalla Mandalan nimen ja ajattelin unessa että hienoa, tiesin että Mandala onnistuu pian. ;)
Tosin omaani en siinä unessa listalla edelleenkään nähnyt.

Hihih Wandalla aivan mahtava uni :D :heart:

Olen minäkin käynyt kurkkimassa odottajien puolella ja huurrrrrjan moni jo tosi pitkällä tutuista nimistä! miten aika voikin mennä näin nopeasti myös tällä kuumeilupuolella, en voi käsittää! Tämäkin sivu on aina melkein auki tuossa välilehdissä niinku uutissivu ampparit.com ja facebook :D tulee aina tiirattua kun on hetki aikaa hengähtää.

Noh kaikkia ihania vauvantuoksuisia ajatuksia kaikille tasapuolisesti, kyllä se jumankauta onnistuu vielä joskus meillä KAIKILLA! :D
Mä lähden puskee salille :D

Sintu: Voi paska :( :( (anteeksi kirosanat). Uskon etta harmittaa ihan mielettomasti... varsinkin kun oli tuo alkionsiirto ja kaikkea :hug:

Kaikille jannailijoille paljon malttia ja tsemppia! :) Itsella vielakin tylsaa aikaa kun oviksen aika ei ole ihan viela...mie tyomatkalla. Viikonloppuna oletan etta ovis olisi ja mieskin tulee kotiin.

Brita: Joo, onhan taalla nuo Halloweenhorhotykset aika kova sana:D. Potilaani bileet meni hienosti, jain pariksi tunniksi tyoajan jalkeen viela juhlimaan, paikalla oli oikein bandi ja kaikki olivat pukeutuneet tosi hienosti:). Itsekin pukeuduin hetki ennen tyoajan loppua.

Kaikille hyvaa viikon jatkoa:)

Viimeksi muokattu:
Hurjasti on tullut taas tekstiä. Aktiivisia naisia täällä. :) Ja lista on uudistunut, kiitos Mandala.

Itselle ihan hyvää, sain kilpparikokeiden tulokset ja kaikki on ok. Ja aloitin tänään vehnänalkioöljyn litkimisen hiusten lähtöä ajatellen. Mä olen ihan armottomalla karvanajolla... :O Muistelisin lukeneeni, että täällä jotkut tuota kyseistä öljyä käyttävät raskautumista auttaakseen, onko kokemuksia?

Tulevia synttäreitä odotellen mennään viikkoa eteenpäin, mies on luvannut jotain mukavaa ohjelmaa mulle. :)

Lunta ja pikkupakkasta odotellen, Avonlea

Pahoittelut Sintu :hug: Mä en nyt osaa oikein sanoa mitään muuta :( Lähetän monta voimahalausta sinne :hug:

No me ollaankin aloitettu Wandan kanssa jännäilyt sit melkein samaan aikaan! Toivottavasti tuo oli enneuni :D Kauheesti muuten helpottais tuskaa kun tietäis vaikka etukäteen että koska se plussa tulee. Ei se haittaa vaikka olis vuoden tai kahden päästä mutta kunhan tietäis että se edes joskus tulis!

(.) En kehdannut valokuvaa räpsiä (vaikka mieli teki), mutta täällä saatiin elämän ensimmäinen OVISPLUSSA tuossa pari tuntia sitten! Tein eka vahvan liuskatestin ja varmistin sen vielä onnistuneesti digillä. Ja sitten jahtasin miehen makuuhuoneeseen :D
Mulle voi siis kerrankin merkata niitä DPO-päiviäkin!
Ainoa hämmennys on nyt sitten noi pistokset! Jatkanko mä niitä? Täytyy varmaan soitella huomenna Kari-sedälle ja vähän kysellä...

HIRMUISESTI Kiitoksia Kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä! Olette piristäneet mieltäni ja on ollut mukava huomata, että olen ollut ajatuksissanne!

Pahoittelut Sintulle! :(

Joku_raja, Mandala ja Tunafish ONNEA ovisplussasta! Viime kierrossa myös itse ihanihan satavarmasti ekaa kertaa, mutta todnäk toista kertaa bongasin oviksen! On se vaan hieno tunne! Nyt onkin sitten testivarastot tyhjillään ja pitäis jostain jotakin testejä ostella! Kotona ei tosiaan olen yhden yhtä testiä enää. Sieltä Saksasta voisin tilata niitä digitestin sisuksia, mutta oisko jotain muita ihan "tavis"/halpistestejä, jotka joku ois todennu ihan kaikkein parhaimmaksi? Tää voi tietty olla vähä makukysymys, mutta ois kiva jos vastaisitte kuitenkin.

).( Nyt on ensimmäiset kunnon turhautumis-vollotan-silmät-päästäni -itkut sitten pariin otteeseen itketty! Ja ihme kyllä, olo helpottui niiden jälkeen! Tarpeen vaatiessa, voin siis suositella! On tää aika epäreilulta tuntunut tää tilanne täällä. Tuntuu, että vierellä raskaudutaan koko ajan, mutta mulle ei voida sitä suoda ja että mitä pahaa oon tehnyt kellekään ansaitakseni tätä! Keskiviikosta asti tuhrutteli, mutta kunnon vuotoa ei alkanut. Lauantaina kävin ostamassa jo apteekista raskaustestinkin, mutta se oli nega, kuten pari muutakin samalla viikolla jo oli olleet. Sunnuntaina illasta sitten täti saapui monen monta päivää normaalia myöhemmin. Aikansa tämä vei voimia koko ajan, odottaminen ja epävarmuus oli kaikkein raastavinta, mutta sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni. Olen urheillut kovasti tässä ja saanut sillä tavoin ajatuksia pois näistä tulva-menkoista! Maanantaina lenkillä laskeskelin, että ystävä-/tuttavapiirissä on 15 paria, jotka oottaa vauvaa tai on juuri n. puolen vuoden sisään synnyttäneet vauvan. Näistä puolet suunnilleen on ihan ihan lähipiiriä, joiden kanssa ollaan tekemisissä usein. Ainakin neljän parin tiedän raskautuneen vahingossa ja ainakin kaksi paria on raskautunut ekasta mahdollisesta kierrosta! Lisäksi yksi pari käy lapsettomuushoidoissa. Että tällasta faktaa täällä, ei kovin helpolla pysty oleen ajattelematta asiaa (kuten ehkä huomasitkin, kun kerran lenkilläkin pohdin näitä), koska ympärillä koko ajan joku on raskaaana, puhuu omista lapsistaan tai sitten on juuri synnyttänyt . Töissä on vaikea kuunnella tämän vahingossa raskautuneen juttuja siitä, että mitä hän oikein tekis, etä pitääkö hän lasta vai ei. Tai että miten hän niin toivois lapsetonta iltaa, että mihin hän vois ne lapsensa "tunkee" että pääsis jumppaan. Ei hän ehkä ymmärrä, miten syvissä vesissä uin, mutta en tiä kannattaako mun toisaalta sitä hänelle rautakangesta vääntämällä selittääkään! Saanko vain sääliä osakseni, jos näin tekisin.
Oma lukunsa on vielä mun äiti, joka kertoi viikonloppuna mun idiootti pettäjä-jättäjä ex-miehen saaneen uuden puolisonsa kanssa pojan (oli lukenut lehdestä). Sinänsä asia ei mua paljon liikuta, mutta sattuipa sopivaan saumaan. Lisäksi mun äiti kysyi siinä sitten, että mikäs meiän tilanne on, että joko mä sitten olen raskaana. Kun vastasin että en. Kysyi hän, että ollaanko harkittu asiaa, että saako hän tällasta kysyä. Vastasin, että palataan juttelemaan asiasta kun koen sen tarpeelliseksi, mutta nyt en juttele. En ole äidilleni kertonut yrityksestä mitään ja nyt sitten mietinkin, että pitäisikö kertoa vai ei. Mitä mieltä te muut olette? Oletteko kertoneet äidillenne/vanhemmillenne/appivanhemmillenne yrityksestä?

Kaikesta huolimatta, kyllä se aurinko ehkä tänne risukasaankin joskus löytää! Toivotaan! Mies ainakin on niin ihanan aurinkoinen ja optimistinen asian suhteen, että taidan imeä siitä energiaa, vaikka onkin nyt ulkomailla työreissussa!
ILOA JA VALOA JA PLUSSIA MEILLE KAIKILLE!!!

Keskiviikko 2.11.2011

Ronjaliina.........30v......kp 4/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 6/27-29.........yk4
Tunafish-78......33v......kp 8/31-34..........yk7.....(menopur)...Dpo 0
Hansman.........34v......kp 10/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 11/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v.....kp 16/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 17/27-29..........yk10.... (6*clom)...Dpo 1
Wanda_81.......30v......kp 22/28-42.........yk13
SL...................29v.....kp 22/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v......kp 23/??..............yk1
Punanuttu........32v......kp 23/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 23/24-35..........yk10.....dpo4
Demuli............31v......kp 27/14-53..........yk13
Nima..............31v......kp 29/28-31...........yk12..... dpo13 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 32/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 32/29.............(3*ivf) (1 tm) pp15
Syksy2010........30v.....kp 34/28-38.........yk12
Neitipippuri.......30v.....kp 35/31-49.........yk4
Ginger.............35v......kp 42/??...............yk22.... (1kkm)

Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
-2010-

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä