*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Sunni, liittyisin kyllä mielelläni sinne plussanneiden joukkoon, mutta aika hiljaista on... Nyt on kyllä vasta dpo 4, joten ei kai aina oireita oliskaan, mut kun viimeks oli, niin siihen peilaan. Perjantaina oli ovis, joten eikö se oo siis dpo 0? Oliko sulla Sunni oireita heti aluks, vai missä vaiheessa jotain merkkejä alkoi tulemaan. Mulla ei oo mitään tissi-/nännituntemuksia ja vatsa on aivan kuten aina ennenkin eikä flunssaa lukuunottamatta oo mitään. Joten pahoin pelkään, ettei tärpännyt. Ehdin jo sitä tänään surrakin - liian aikaisin tiedän, mutta sitä vaan pelkää pahinta.

++++++-puhuria kaikille! :)
 
Amanda, kyllä ne oireet vielä kerkiää tulla! Jos ajattelisi että oireettomuus on tässä vaiheessa hyvä asia, munasolu on vasta matkalla oikeaan paikkaan kohtuun! Lyhyempi matkahan munasolulla on kiinnittyä johtimeen ja oireetkin tuli aiemmin kuin kohtuun kiinnittyessä.
Plussaa toivon kovasti sinulle ja kaikille muillekin, peukut on pystyssä ja sormet ristissä!!! ++++++++:whistle:

Mulla oli taas tänään itkukohtaus lähellä. Kävin lenkkeilemässä ja törmäsin tähän läheiseeni joka on raskaana ja jonka ansiosta sain romahduksen kesällä. Iloisesti juteltiin kunnes kertoi että hyvä ystäväpariskuntamme odottaa myös vauvaa, laskettu aika samoihin aikoihin kuin tällä läheiselläni. En mahtanut itselleni mitään mutta aloin itkeä siinä paikassa. Pyysin anteeksi ja juteltiin pitkät tovit aiheesta. Onneksi hän ymmärsi kuitenkin, mutta jestas että osaan välillä pöljä!
 
wanda, kiitos ihanasta tsempistä! :heart: Toi sun teoria on loistava - pidän siitä kiinni, etten vielä luovuttaisi! :) Harmi, että koit tänään huonon kohtaamisen… Mut hienoa minusta, et näytit tunteesi etkä yrittäny esittää kovaa. Harva uskaltaa vaan mieluummin peittää kaiken. Hitto, kun noita vauvoja tulee joka tuutista. Miten niiltä osaiskin olla immuuni?? Meillä on yhden kekkerit tiedossa, johon tulee useampi hetki sitten naimisiin mennyt pariskunta. Ja eka mun ajatus illanvietosta oli se, et apua jos joku on raskaana… En vaan kestä niitä uutisia. Mä niin toivon, että meistä kaikki tuo niitä uutisia ennen ketään muuta!!!
 
sunni
Mulla oli tositosi vähän oireita. Ihan ekanan huomasin esim saunanlauteilla selin makuulla, et tissit on hivenen arat alta, tai jos koitti tehä vatsoja tossa vatsapenkissä, sit seuraavat oireet vissii oli vasta se itkusuus ja masentuneisuus ja tosi apea mieli, mut sekin vasta sillon ku menkat oli jo myöhässä.
On mulla kyllä jossain se kalenteri jonne kirjotin ihan kaikki tuntemusket, pitäs kaivaa se esiin ja kattoo. Mut miusta tuo oireettomuus on kaikkein lupaavinta!!!!!!








EDIT:

kävin piilosta kaivamassa tuon kirjan johon olin raapustellu kesäkuussa joka pvä jotain, ja kun en vieläkään tiedä milloin ovis oli, niin paha sanoa, mut laitan oireita päivinä ennen plussaa


ihan eka iltapalelu 8 päivää ennen plussaa, ja aamulämmöt oli pomsahtanu muutaman kymmenyksen (niitähän mittasin fanaattisesti joka aamu ennen kuin nousin sängystä)

5 pvää ennen plussaa muutama ihon alanen hormoni näppy poskessa ja leukaperissä, joita siis ei ollu ennen ollu.


3 päivää ennen plussaa heikotti, mahaa turvotti ja jatkuva pikkunälkä
tämä siis oli oletettu menkka päivä, ja laitoin nälän sen piikkiin et menkat alkaa



2 pvää ennnen plussaa olin saanut elivon testillä (apteekista) valkosen haamuviivan.

samana päivänä kun plussasin, alko se itkusuus ja apeus, vollotin seuraavat 4 päivää millon mistäkin.
sit on merkintä että unet ollu kateissa sen viikon.
siinäpä ne oireet oli. tisseistäkään en oo merkannu mitään, muistan vaan et ne oli vähä lievästi arat sillon muutama pvä ennen plussaa, mut tosiaan ihmetytti siinä kierrossa toi dpo päivien oireettomuus, ku muissa kierroissa oli vaikka sun mitä "oireita" :))
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos sunni oireraportista! :) Lohduttavaa kuulla, et ei oireettomuus ole selvä tuomio. Pidän siis pienen toivon kipinän yllä ens viikon loppuun saakka. Sitten sen näkee, joten turha murehtia ennakkoon (liekö pessimismi vain useiden pettymysten aikaan saamaa itsensä suojelua...). Miten oot sunni voinut? Mikä viikko onkaan menossa? Onnellista vatsankasvatusta ja pidän peukkuja pienen maha-asukin matkalle! :)
 
Sunni - kiva, kun olet pitänyt päiväkirjaa oireista! Ja onnellista odotusta!

Itse en oikein tiedä, mitä odottaa ja huomaan kuulostelevani koko ajan kehoani mahdollisten oireiden varalta. Vielä nyt ei pitäisi mitään tuntuakaan, mutta varmaan pian keksin joka "rasahdukselle" jonkun selityksen... ;-) Nostan kyllä hattua teille kaikille, jotka olette sinnikkäästi yrittäneet jo monta kertaa. Varmasti todella turhauttavaa aloittaa homma alusta aina uudestaan - ainakin oma vati voisi mennä aika helposti nurin. Tsemiä! :heart:
 
Amanda, toivon kyllä tosi hartaasti, että nyt tulisi teille plussa. Isosiskoni sanoi ivf:n jälkeen heti, ettei tärpännyt, kun ei ollut mitään tuntemuksia ja aina oli ennen ollut kaikenlaista ja kuitenkin menkat tulleet. Vaan niinpä niillä se ensimmäinen ivf tuotti tulosta, vaikkei raskausoireita ollut alussa minkäänlaisia.

wanda, lohtuhali :hug: Jokainen reagoi eri tavalla näihin vauvajuttuihin. Itse huomaan, etten mielelläni haluaisi tavata ketään, jolla on vauva tai joka on raskaana. Jotenkin ahdistaa niin suunnattomasti nähdä toisten onni, vaikka se typerää onkin. Toisaalta taas nyt kun vauvahoidot on aluillaan, huomaan, että tuli viikonloppuna juteltua asiasta miehen siskolle ja miehen veljen vaimollekin, vaikka muutoin ollaan oltu varsin hiljaa asiasta. Ilmeisesti jollain tapaa yritän kai helpottaa tätä oloa ja toisaalta selittää noille läheisille sitä, miksi vauvauutisia ei vain kuulu.

Omaa napaa sen verran, että täällä BONGAILLAAN ovista. Siis todella oikein metsästetään ja tulkitaan kaikenmaailman viivoja ovistestissä melkein suurennuslasin kera. Ja nyt alkaa tympäistä todella. Jotenkin turhauttavaa pissiä tikkuun joka helvetin aamu ja iltapäivä, ja saada se onneton haamu vain. Missä se lääkärin lupaama ovis viipyy? Tietysti on tullut luettua aivan liikaa netistä juttuja ja joidenkin kirjoitusten mukaan munasolu kasvaa 2 mm päivässä ja irtoaa kun se on noin 20 mm. No joo, hei, kun torstaina kävin lääkärissä, munasolu oli 16 mm, joten tolla vauhdillahan ovis olis pitänyt jo olla, eikö? Tai sitten ei. En mitenkään jaksa uskoa, että nuo luvut on vakioita kaikilla naisilla (jospa ne pätee vain säännöllisessä 28 päivän kierrossa tai jotain) ja kun vielä laskeskelen omia kiertoja, niin varhaisin ovis koskaan on mulle tullut kp 20. Eli sinne on vielä matkaa, joten no hätä. Sikäli vain vähän pelkään, että ovis tulee viikonloppuna ja mitäs sitten tehdään? En tiedä onko klinikka viikonloppuna päivystystilassa, että sen ultran voisi ottaa. Pitänee varmaan perjantaina soittaa sinne ja kysyä, että mitäs jos ovisplussa tulee viikonloppuna. Juu, että tästäkin sitten voi kehittää varsinaisen stressin itselleen. Vaan eipä tuo tikkuun pissiminen mikään nautinto sinällään ole ja tätä vauhtia se alkaa tympäistä todella. Olis edes raskaustesti, johon pissisi... : /
 
sunni
Amanda ,kiitos onnen toivotuksista, niitä tarvitaan aina ! Nyt on suurin stressin aihe,että saanko jäädä töistä pois erit.äippävapaalle, lääkärin laput ja kaikki on, mutta ensi viikon maanantaina tapaan pomon eka kertaa koko kesänä, en tiedä onko hän kuullut minun raskaudesta, todennäköisesti on,mutta pieni palaverin paikka siis, että järkkääkö muita töitä, vai jäänkö pois, se ainakin on selvää että nykyisessä toimenkuvassa en voi työskennellä,liian vaarallista sikiölle.
Olot on olleet muuten hyvät, mutta tää maatakaatava väsymys on aikamoista ja viime aikoina ei ole öitis unikaan ollut kovin laadukasta,, mutta ehkä se tästä vielä :))


En mahda itselleni mitään että joka päivä jos ennätän oon täällä käynyt teidän kuulumisia kattelemassa ja puhaltelemassa plussia ja toivonut ja jännännyt, että seuraisitte nyt pian perässä!


Sunni & Rusinapulla 11+1
 
Terve!

Olen epäsäännöllisen säännöllisesti käynyt lukemassa teidän juttuja mutta pysynyt itse hieman taustalla kun on ollut kaikkea muuta, hautajaiset ja hääjärjestelyjä ja ties mitä.
Onnea plussanneille ja plussatuulia meille kaikille muille!

Itse menen naimisiin tässä parin viikon päästä ja on aika jännät paikat, stressiä aika paljon ja nyt esim. päänahka kutiaa hirveesti ja on tullut hilsettä, jota mulla yleensä ei ole ollenkaan.
Onneksi pääsee pian häämatkalle rentoutumaan kun en käynyt missään koko kesän aikanakaan.
Olen polttanut pari savukettakin vaikka ollut polttamatta yli vuoden...

Tässä kierrossa saattaa olla jotain chänssejä raskautumisesta, vaikea sanoa kun on tullut niin epäsäännöllisiä kiertoja viime aikoina. Mutta ihan kuin jännitystä ei olisi riittävästi niin jännäpäivät ovat juuri häiden alla, saattavat kuukutiset alkaa juuri hääpäivänä, kuinka ihanaa! Tai sitten jäädä alkamatta? Niin tai näin se lisää varmasti draamaa suureen päivään :p Nyt vaan mietin, että kuinka paljon uskallan juoda polttareissa, uhmmmm.
 
Sara, hyvä kuulla, ettei oireita aina muillakaan tule. Eilen luin netistä tarkempaa tietoa ja luotettavilta saiteilta luin, et alkio kiinnittyy kohtuun siis n. dpo6-7, jonka jälkeen hcg:ta alkaa erittyä. Joten sitä ennen oireet lienee vain keltarauhashormonista johtuvia, jos oikein ymmärrän. Joten jäitä hattuun vaan meille kaikille piinapäiviin - ei sitä voi kummallisempia oireita edes odottaa. Tai no, tietty päivää paria ennen plussaa vois jotain tulla. Oviksesta sen verran, et mullahan oli munis 15,5 mm viime maanantaina ja ovisplussan sain torstaina. Mutta, kasvu on varmasti yksilöllistä ja oon lukenu et olis yleensä 1,5-2 mm/pv. Jos sulla on hitaammasta päästä, voishan se ovis olla vasta tuloillaan. Toisaalta ei kai testitkään ihan sataprosenttisia oo? Se tikkuun pissailu on kyllä turhauttavaa… Tsemppiä!! :)

Syksy, voimia hääjärkkäilyyn! Omat häät on niin ihanat - nauti täysin siemauksin! :) Sepä oliskin huikeeta, et plussaisit häämatkalla!!

Sunni, toivotaan et työt järkkääntyy! Hienoa, et kaikki sujuu hyvin ja pian on jo maagiset 12 rv täynnä. Koska sulla on np-ultra? Väsymys on varmasti ikävää, mut eikö se useimmilla helpota keskiraskauteen mennessä? Voimia! Ihanaa, et käyt täällä meitä tsemppaamassa. :) Se on tarpeen!
 
Ihanaa sunni että käyt meitä tsemppaamassa :heart: Me luonnollisesti omalta osalta tsempataan sua että kaikki menee hyvin. Ja sullahan on ihan juuri kohta ylittynyt se 12vko rajapyykki joten eiköhän tässä kaikki rullaa eteenpäin ihan omalla painollaan ja sullakin kohta hirrrrmu masu :)
Tietty tarkoituksena tulla täyttämään sankoin joukoin se ensikertalaisten kolmekymppisten pino siellä odottajien puolella ;)

Tsemppiä Syksy häihin hurjan paljon kuten myös jännäpäiviin! haluatko että siirretään sut taustalle vai haluatko päivittää kp-päivät yms?

Toivon hirmusti stressittömiä ja positiivisia fiiliksiä Saralle :hug: tärkeintä on että asiat etenee, ehkä kannattaa yrittää poistaa kaikki muut ajatukset päästä ja mennä eteenpäin kuin ravihevonen laput silmillä kohti tärppiä :heart:

Kyllä mä kai vielä taidan huomen aamulla testata varmuuden vuoksi, vaikka ärsyttää jo valmiiksi negan testaaminen. Mutta tuo tissien alapuolikipu painellessa yms ja pissalla ravaus nyt vaan tekee testaamisesta suht pakollisen vaikka pienet dpo:t oletetusti onkin huoh. Ett en tiedä sitten miten suhtautua negaan tässä vaiheessa, ei sitä oikein viittis välttämättä mitään meganollaustakaan vetää.
Noooooh eteenpäin sano mummo lumessa, pitää vaan keskittyä bileiden järkkäilyyn eikä ihmettelyyn :)

Edit: piti vielä lisätä, että olen kyllä samoilla linjoilla tuosta Amandan tilanteesta eli tässä vaiheessa dpo:ta ei pitäisikään olla mitään oireita vielä. Eli peukut pystyssä täällä ainakin!
 
Viimeksi muokattu:
Heip! Minäkin teitä seurailen.

Amanda vaikka olen osoittautumassa luonnonoikuksi ja hormonihirmuksi, niin oireita on ollut tosi vähän. Soittelin just terkkarille ja kysyin, että onko ylipäänsä mahdollista plussata viikko hedelmöittymisen jälkeen tavistestillä ja hän sanoi, että on mahdollista ja mulla on sitten vaan hormonitaso noussut tosi nopeesti.

Eli dpo 2 vessakäynnin yhteydessä ruskeaa tuhrua.
dpo 4 vessakäynnillä vähän verta ja tuhrua
dpo 5-6 vessakäynnillä ruskeaa tuhrua
dpo 6 myös nippailuja ja pahan olon aalto. Saattoi johtua auringosta / lämmöstä.
dpo 7 haalea plussa (tämä siis se hormonihirmu-osuus)
dpo 9 vahva plussa
dpo 12 rinnat alkoi olla kipeät sivuilta. Väsymys alkoi ennen tätä. Pahimmillaan rintoihin sattui vasta dpo 20 kieppeillä.
Ei ollut tuolla alkupuolella juurikaan mitään nippailuja eikä pahaa oloa. Ei vieläkään.
Eli pidetään toiveet korkealla, jooko!

Ja Mandalan testiä kovasti odotan. Onnea Syksy! Ja jaksamisia Wandalle ja muille! Plusplusplusplus
 
Keskiviikko 17.8.2011



Tunafish-78......33v. ....kp6/??............yk5 (terolut)
Anskilia...........32v. ....kp7/25-32........yk4
Neitipippuri......30v. ....kp7/31-46........yk3
Marjutan..........28v. ....kp11/25-30........yk4
Mansikkalime...31v......kp12/30.............yk2
Wanda_81.......30v. .....kp13/28-42........yk11...(lugesteron)
Demuli............31v. ....kp15/14-53.......yk11
ries79.............31v. .....kp15/??...........yk1
Taraolivia........30v. ....kp16/30...........yk1
Sara_78..........32v. ....kp16/33-39.......yk7
Ronjaliina........29v. ....kp18/24-29.......yk10
Amanda77.......34v. .....kp18/32-37......yk17
(7*ovulaation induktio) (1km)......... dpo5
Syksy2010.......30v. ....kp19/28-38........yk10
Neah...............34v. ....kp19/28............yk6
Sintu74............37v. ....kp?/?..........(3*ivf) (1 tm)
Sanja..............32v. .....kp22/27 ..........yk2
Mandala..........31v. .....kp24/25-35.......yk7
Joku_raja........29v. .....kp26/27-29.......yk7 .....(4*clom)........dpo10
Tatja..............35v. .....kp31/18-29.......yk12....(terolut)
Sissi_81..........30?v. ...kp35/28-30.......yk3
Ginger............35v. .....kp43/??...........yk19.... (1kkm)
Sakara............34v. ....kp63/?.............yk4
Rumor.............34v. ....kp84/31...........yk14
Jonesy............30v. .....kp96/25-35.......yk6




Taustalla:
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Killiäinen.............30v. .....yk27.....plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3.......plussa 25.7.
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Se ois Vickani nyt sitten raskaana!
Victoria on raskaana! - Ilta-Sanomat
Kaikella ilolla sen hänelle suon. Menin itse viikko Victorian ja Danielin jälkeen naimisiin ja siinä mielessä oon sitten seurannu ja oottanu millonkohan Vickani on raskaana. Tietysti vähän toivoin, että itsekin olisin raskaana kun kuulen, että Vickani oottaa, mutta aina ei voi voittaa.

ON: Ollaan pidetty pääasiassa joka toinen päivä tai viimeistään joka kolmas päivä puputtelutahtia tässä yllä. Toivotaan, että se tuottaa tulosta. Muutoin koitan olla liikaa pohtimatta ja laskeskelematta. Vaikka alitajuisesti teenkin sitä koko ajan.

PLussaustsempit Amandalle ja Mandalalle!!

Saralle ovis-onnea!!

Kivaa kun teitä plussanneita käy täällä kirjottelemassa vielä! Kiitos siitä Sunni ja Samirja!

Syksylle onnea hääjärjestelyihin ja onnea tulevan avioliiton johdosta!!

PLUSSAPUHURIT KAIKILLE!! :)
 
Kiitos tytöt! Ei tarvitse siirtää taustalle, olen häämatkalla vain 2 viikkoa ja elokuun loppuun asti käyn lueskelemassa ja päivittämässä kuitenkin täällä. Saattaa kuukautiset tulla vielä elokuun puolella.

Plussatuulia kaikille!
 
Torstai 18.8.2011



Tunafish-78......33v. ....kp7/??............yk5 (terolut)
Anskilia...........32v. ....kp8/25-32........yk4
Neitipippuri......30v. ....kp8/31-46........yk3
Marjutan..........28v. ....kp12/25-30........yk4
Mansikkalime...31v......kp13/30.............yk2
Wanda_81.......30v. .....kp14/28-42........yk11...(lugesteron)
Demuli............31v. ....kp16/14-53.......yk11
ries79.............31v. .....kp16/??...........yk1
Taraolivia........30v. ....kp17/30...........yk1
Sara_78..........32v. ....kp17/33-39.......yk7
Ronjaliina........29v. ....kp19/24-29.......yk10
Amanda77.......34v. .....kp19/32-37......yk17
(7*ovulaation induktio) (1km)......... dpo6
Syksy2010.......30v. ....kp20/28-38........yk10
Neah...............34v. ....kp20/28............yk6
Sintu74............37v. ....kp?/?..........(3*ivf) (1 tm)
Sanja..............32v. .....kp23/27 ..........yk2
Mandala..........31v. .....kp25/25-35.......yk7
Joku_raja........29v. .....kp27/27-29.......yk7 .....(4*clom)........dpo11
Tatja..............35v. .....kp32/18-29.......yk12....(terolut)
Sissi_81..........30?v. ...kp36/28-30.......yk3
Ginger............35v. .....kp44/??...........yk19.... (1kkm)
Sakara............34v. ....kp64/?.............yk4
Rumor.............34v. ....kp85/31...........yk14
Jonesy............30v. .....kp97/25-35.......yk6




Taustalla:
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Killiäinen.............30v. .....yk27.....plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3.......plussa 25.7.
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
No joo kyllä se vain niin negatiivinen on kuin testiliuska voi olla. Ostin eilen kaupasta Pregcheck liuskaparin eilen citymarketista kun en halunnu joutua käyttämään sitä digiä mikä on kaapissa ollut tallessa ja eipä sitä tarvitse edes tihrustaa nähdäkseen että se on totaalisen nega, ei edes mitään roskishaamuja/viivanpaikkoja. Ehkä ne menkat sieltä on alkamassa kun eilen ei illallakaan ollut lämmöt koholla ollenkaan enää. Jännä juttu toisaalta on, että vilutti välillä kovemminkin (loikoilin sohvalla oikein viltin alla) ja väsytti kuitenkin koko illan ja siltikään ei lämmöt koholla :O
Ei tietysti yhtään miellyttävämmäksi tätä dippailua tee se, että näin juuri ennen heräämistä unta että sain kunnon plussan testiin :p

Tsemppiä muille jännääjille ja loppukiertolaisille!
 
Mandala; no höh. Mutta voisko vielä kuitenkin olla toivoa..?

Mä kans olen jotenkin tosi onnellinen Vickanin puolesta, mahtoi sillä olla kovat paineet vauva-asian kanssa ja muutenkin vaikuttaa tosi sympaattiselta ihmiseltä. Sellaiselta tavalliselta, ei koppavalta kuninkaalliselta :)

Täällä ei mitään, ovista olen tikutellut ma-ti-ke tuolla Clearbluen digitaalisella mutta ei mitään.. tyhjää näyttää.
 
Eikös Mandala oo vielä ihan hyvin toivoa, jos kerran tätiä ei näy!! Pidän peukkuja!

Mä kävin tänään ystävän luona kylässä ja ylläriylläri, sieltähän tuli raskausuutinen! Yllättävän hyvin selviydyin tilanteesta, mutta jotenkin en ees tajunnut kai kunnolla onnitella. Kai mä jotain järkevää vastasin, toivottavasti. Oltiin koolla isommalla porukalla, joten muut ainakin vastaili järkeviä.

Mulla on menkkatuntemuksia ja jotenki vatsaa "kipristää" vähän väliä. On sellainen tunne, että vetäisin vatsaa sisäänpäin vaikka en vetäisi. En nyt kuitenkaan aio MITÄÄN toiveita herätellä. Koska aiemminkaan ei oo oireet tarkottanu yhtään mitään. Siispä jäämme ihan rauhassa oottelemaan.

Lisäksi vielä oisin halunnut kysyä tein mielipidettä, että miten kannattais toimia. Mulla tulee tuo 30-vee täyteen tässä ihan piakkoin syyskuussa. Oon saanut kutsun ikävuosi papa-tarkastukseen. Papereissa lukee, että jos on raskaana voidaan papa-testi tehdä vasta synnytyksen jälkitarkastuksessa. Mietin tässä, että voinko mä mennä sinne ja jos voin niin koska sinne sitten kannattais mennä. Jos papa-testi on vaarallista raskaana ollessa ni ei kai se kovin hyvä voi olla tässäkään vaiheessa kun ollaan edetty n. vajaa viikko oviksesta. En tiä saatteko nyt tästä selvää, mitä haen takaa. Mutta jos teillä ois fiksuja ajatuksia asiasta, niin lukisin mielelläni. Näin helpottuis ehkä oma päätöksen teko. Kiitos jo etukäteen!
 
Juu kyllä se nyt näyttää siltä että tuhruttelu alkaa nyt josta sitten myös menkat. Tuliskin nyt sitten nopeasti ja menis nopeasti niin pääsee uuteen kiertoon. Yritän jättää niin vähän kuin mahdollista tilaa ajatuksille siitä että mikä helvetti tässä nyt on kun ei onnistu. Ei auta poppakonstit, greipit tai baby aspiriinit, eikä näköjään oo mitään väliä tikuttaako ovista vai ei. Täytyy keskittää vain kaikki ajatukset uuteen kiertoon ja olla märehtimättä liikaa. Taidanpa tilata kasan ovisliuskoja vaikka näin alkajaisiksi ;)
 
Tsemppiä uuteen kiertoon Mandala :hug: Sulla on kyllä asenne kohdallaan! Täällä kans latkitaan greippimehua, napsitaan vitskuja ja minidisperiiniä ja vielä vehnänalkioöljyäkin sekoittelen aamujogurttiin. Mä haluan uskoa että kaikki tämä: pitkä odotus, vitamiinien nappailu ja tikkujen tiirailu on joka tapauksessa sitten sen arvoista ja vaiva palkitaan :heart:

Mulla olis tänään KP8 ja pikkuhiljaa vois alkaa itsekin kaivella niitä ovistikkusia kaapista. Meillä mies ottaa niistä niin kovat stressit ja paineet että salassa pitää tikutella että petipuuhista tulisi mitään ;) Meillä kaikeksi harmiksi jouduttiin siirtämään ensi viikon lekuriaikaa seuraavalle viikolle. Olin katsonut miehen työvuorot väärin kun varasin aikaa : / Ens viikolla mun laskelmien mukaan olis ollu ovis melkoisen jämptisti siinä lääkäripäivällä ja olis ollut kiva jos olis voinut ultrata ja katsastaa tilanteen. No mut eipä mahda mitään...

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Mandala, voi itku... :hug: Vai jatkuiko vuoto? Olispa vielä toivoa! Mut ihanaa et oot hyvällä tsemppifiikiksellä! :)

Tunafish harmi et lääkäriaika siirtyi. Toivotaan et ultrassa näkyis sitten et mahassa olis joku kasvamassa! :)

Täällä ei mitään uutta. Tai no heräsin aamulla viideltä siihen et oksetti ihan hirveästi. Mut aamulla ei mitään. Viikko siis vielä odottelua...
 
Mullakin eilen alkoi tuhrut ja oudot haamuviivat alkoivat katomaan, joten huomenna taitaa olla kp1. Katsotaan huomenna uudestaan. Kauheat kivut on ollut, ei ole tälläisiä ollut sitten nuoruusvuosien. Tissit tulivat kipeäksi muutaman päivän päästä ovulaatiosta eikä mulla ole koskaan rinnat kipeät. Pidin sitä raskausoireena. Mutta näin tässä taitaa taas käydä. Clomit tupla-annoksella alkaa sitten kp3. Pahoittelut muille samassa tilanteessa oleville.

Mun ei ole enää helppoa käytä täällä palstalla, se ahdistaa. :|
 
joku_raja, pahoittelut tädin saapumisesta... :hug: Saitko siis haamuviivoja kierron lopussa? Ikävää, jos toiveet ehtii nousta turhaan. Tsemppiä seuraavaan kiertoon - kyllä jokainen kierto on aina erilainen ja siks plussa voi tulla milloin vaan! :)

Ei sitten minkäänlaisia tuntemuksia... Lämmöt on koholla, mut niinhän niiden loppukierrosta kuuluu aina ollakin (ja flunssakin vielä vaivaa). Vatsa on oudon turvonnut ja väsyttää jonkin verran, mut sekin voi johtua mistä vaan. Tänään kai dpo 8, joten varhaistahan tietty on. Ja muutenkin tän flunssan takia on vaikea tuntea mitään muuta. Vielä on viikko aikaa haaveilla... :)
 

Yhteistyössä