**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

sunni
Huomenta...eikun uuteen päivään taas...


Kippi on sulla ollu omalla tavallaan haasteellinen viikonloppu.. Uskon että on ollut rankkaa-kin :s Mutta uskoppas se hyvä nainen, sinun vuoro tulee vielä! Me kukaan täällä EI saada omaa kääröä tänä vuonna, mutta ensi vuonna meillä KAIKILLA voi olla oma vauva!!!
Eikös vaan :)

mie oon ihan down kun en saa testiin viivaa, joten oon varma tädin tulosta. Tissit kylläkin on nyt HYPERkipeät... Ja nimen omaan sivuilta ja alta... Mutta: uskon että tää miun kroppa taaas vaan vidduilee mulle... Ei auta kuin kärsivällisyyttä kilo tai kaks että jaksan oottaa alkaako ne menkat. Kyllähän sitä itsesuojeluvaistoa on jo sen verran tullut että itseään koittaa jo suojella ettei tipu niin korkealta.. Vaan arvatkaapas mitä.. Enpä oo tinnut elämässäni mitään tahtoa niin paljon kuin että raskautuisin.. No aika kovat toiveet oli pikkutyttönä omaan hevoseen, mutta uskoisin että tämä ajaa sen ohi jo ;)
Kävin kaverin kaa vklna shoppailemassa ja piti ostaa hänen kaverin vauvalle ensilahja......... Oli kovaa pala katsella ja hypistellä nuttuja ja pikkuruisia hattuja. Ihastuin jo ruskeavalkoiseen pikku myssyyn jossa oli korvaläpät ja kaikki... miusta tuntuu että käyn sen hatun ostamassa. Ei itku miten ihania bodyja ja kaikkeeeeeee siellä oli!!! Nyt miusta tuntuu että oisinko ihan seinähullu jos ostaisin jo jonkin nutun? ja sen myssyn? Vai kannattaisiko haudata koko hullu ajatus..huh huh...On tää vaan huisia :/
 
Huomenta naiset :heart:

Wandalle voimahalaus :hug:

Mahtava vloppu takana synttärijuhlimista ja paljon kavereita mukana. Eilen kun makailtiin ja katseltiin telkkaa niin juili mahassa menkkamaisesti aika kovaakin yhdessä vaiheessa, mutta loppupäivän ajan ja näköjään näin aamustakin sitten vähä vähemmin. Muita "oireita" ei sitten olekaan joten kassellaan kassellaan. Kännykkäsofta kertoisi että keskiarvoistettuna tällä viikolla pitäis menkat alkaa.

Voi ihanaa kun tulee huomenna taas lämmintä :heart: kyllä tämä sade ja pilvisyys taas riittääkin. Mukavaa uutta viikkoa ja tsempityksiä kaikille!
 
Kiitokset tsempeistä Sunni, Kippi, Sintti ja Mandala! Uumoilin tosiaan neljä päivää ennen menkkoja että ei tärpännyt. Tuli selkeät pms-oireet ahdistuksineen, juilimiseen ja tietenkin tiputteluvuotoineen. Tiedä sitten tuosta tiputteluvuodosta että onko se merkki mistään. Netistä lukemalla voisi päätellä että se on merkki keltarauhasen vajaatoiminnasta tai sitten se ei ole merkki mistään ja on ihan normaalia. Varasin tänään ajan gynekologille joten saa nähdä mitä selviää. Hölmöä kun ei siinä varaustilanteessa voi pyytää jo valmiiksi aikaa ultraan, toivottavasti suostuu sen tekemään tuolloin.
 
Maanantai 30.5.2011



Wanda_81........30v. .......kp2/28-42........yk9
Syksy2010.......30v. .......kp4/31-35........yk8
Sintti-79..........31v. .......kp6/23-30........yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp9/34-38.........yk5
Kippi...............30v. ......kp12/26-28........yk9
Tatja...............34v. ......kp14/18-29........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp17/24-29.......yk7
Ginger.............35v. ......kp18/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp22/23-28.......yk7
Mandala...........31v. ..... kp24/28-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp27/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp27/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp31/28-37........yk7....
Joku_raja.........29v. .......kp33/24-31........yk4... dpo17
Rumor..............34v. ......kp35/31............yk15
Cassis.............28v. .......kp53/31............yk6
Demuli.............31v. ......kp59/32-39........yk7
Scrat...............31v. ......kp70/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp86/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp105/?.............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Wandalle voimahali ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Mulla helpotti oloa heti kun kuukautiset alkoivat. Olin sitä ennen ollut monta päivää itkuinen ja kiukkunen. Toivottavasti tämän kierron loppuvaiheesta ei tule samanlaista. Yritän taas olla ajattelematta sen kummemmin koko asiaa. Nyt on paljon bileitä ja ohjelmaa, töitä ja Juhannus joten eiköhän se onnistu.

Plussaonnea kaikille!
 
Pahoittelut Wanda tädistä!

Mä oon ite paljon miettinyt näitä pettymyksiä ja jotenkin alottanyt syöttämään itselleni asennetta: "Pessimisti ei pety!" Enpä oo paljoa tännekään kirjoitellut, koska sitä jotenkin koittaa pitää sellasta matalaa profiilia yllä. Eilen juuri laskeskelin, että seuraavat mahdolliset menkat osuu alkamaan sinä päivänä, kun lähdemme 10 hengen kaveriporukalla Kroatiaan vuokraamaamme huvilaan lomalle. Enpä sitten tiiä, että kumpi on parempi vaihtoehto... Se, että ne menkat alkaa ja koitan siellä sitten menkkojeni kanssa lomailla vai se, että ois raskaana ja koko (tod. näk. kostean) loman ajan yrittäis vältellä, että miksi ei juo mitään jne. En kuitenkaan tuossa kohtaa vielä haluaisin mistään raskaana olostakaan puhua ja kertoa. Nyt ainakin tuntuu siltä. Tottakai toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa ja olisin kovin iloinen, jos raskautuisin, mutta ymmärtänette varmaan ristiriidan joka asian suhteen on olemassa. Sunnin tavoin ja sanoin toivon raskautumista sitä kyllä nyt enemmän kuin myöskin sitä omaa hevosta pikku tyttönä. Hevostoiveet kun oli aika epätodellisia tai tiesin jo itsekin, että ei se toive koskaan tulisi toteutumaan, mutta tämä kuitenkin on aika paljon toteutettavampi toive! :) Tosin oon ajatellut, että kiirettä ei oo, sillä syyskuuhun asti on sovittuja menoja, juhlia ja kaikkee, joten eipä haittais, vaikka ennen sitä en raskaaksi tulisikaan. Saas nähä oonko seuraavien menkkojen aikaan vielä samaa mieltä. Olo kun on välillä ollut aika ailahtelevainen.

Oon tässä kaksi kiertoa tikuttanut ovista. Ekassa tikutuskierrossa oli käytössä mammaksi-liuskat ja tässä kierrossa halpa testin-liuskat. En oikein osaa sanoa, että kumpi ois mun kohdalla ollut parempi merkki. Kummassakaan en oo saanut tasavahvaa viivaa liuskoihin. Olettaisin kuitenkin, että olen nyt suunnilleen ovulaation bongannut taasen. Viime kierrossa tuli yhden kerran sitä pienen pientä tuhruvuotoa juuri oviksen tikutuksen aikaan. Nyt eilen tuli samoin ja eilen sain liuskaan vahvimman viivan. Tänään oli viiva jo selvästi eilistä laimeampi ja hyvin haalea. Näyttäis siis mun mielestä siltä, että ovis ois bongattu, pitäis vaan enää hyödyntää se! ;)

Ulkona näyttää käyvän melkoinen puhuri! Toivotaan, että se tuo plussatuulia meille kaikille! :whistle:
 
En olekkaan vieraillu täällä hetkeen.
Omasta tilanteesta sen verran että kp 6 täällä jo menossa, jotenka ei tärpänny edellisessä(kään) kierrossa..:( No mutta, uutta matoa koukkuun vaan. Sen verran olen laskenu noi yk:t väärin että, nyt lähtee siis yk 14. Noh, kuukausi sinne tai tänne mutta kuitenkin:D Onneksi kohta alkaa kesäloma ja oviskin osuu just loma reissulle, josko sieltä olis jotain tuliaisia tuotavaksi...jos
se Lapin taika vaikka auttais...:LOL: Mä kun en ole niin aktiivinen kirjoittelija kuiteskaan, niin mut voi kyllä laittaa tohon taustalla porukkaankin...

Mä puhallan täältä nyt kaikille sellaset plussa tuulet, että heikompia hirvittää ja uskon että me kaikki ollaan ensi vuonna äitejä :heart:

Hauskaa ja Aurinkoista kesää kaikille! :flower:
 
Kylläpäs tylsiä jännäpäiviä täällä vietetään. Ei ole oireita sen eilisen vatsan juilinnan lisäksi ollenkaan. Noh ainakaan tässä tylsyydessä ei toiveet ainakaan pääse nousemaan, jos jotain positiivista pitää etsiä :D

Mitens sunni, Amanda ja Joku_raja ja muutkin?
 
Ihanan aurinkoista kesäpäivää kaikille! Harmi että tämäkin päivä hukkaantuu töissä...: / Tervetuloa uusille, jos en ole kerennyt toivotella :wave:. Wandalle uutta matoa koukkuun tässä kierrossa!

Täälläpä ei ihmeitä, parina päivänä oli vuotoa, eli voisi listalle päivittää kp 6/14-53 ja yk 8. Tosin tuhruilua oli aikaisemmin, sitten ei mitään, pari vuotopäivää, parina päivänä ei mitään ja nyt taas jotain tuhruilee. Otapa tuosta selvää, onko sitten menkat vai mitä. Joka tapauksessa yritys jatkuu tässä kierrossa kun siihen viimein pääsi. Ajattelin soittaa gynelle ja ruinata, saisinko ajan aikaisemmaksi, kun nyt voi jollain tavalla arvioida kiertoa. Jospa kesällä ei niin paljon olisi sielläkään ruuhkaa.

Noista juhlista. Mulla on sen puoleen helppo olla juomatta, kun en muutenkaan juo alkoholia. En ole absolutisti, mutta jossain vaiheessa vain jäi juomiset pois. Toki otan lasillisen jos joku joskus tarjoaa, mutta harvoin. Eipä kukaan ihmettele vaikka en ottaisikaan. Toisaalta taas on vaikeaa olla syömättä ruokia, joita ei suositella raskaana olevilla (vaikka en vielä olekaan:whistle:), kun ei olla kerrottu kellekään vielä yrityksestä. Äippäkin tuo aina jotain inkivääritablettia, joita sitten lojuu kaapeissa. Mieskin meinasi heti möläyttää kun näki tabletit, että et sinä voi noita syödä! Graavikalaa en kyllä söisi muutenkaan :x. Pitäisi varmaan ruveta miettimään myös mitkä ruoat ym. auttaisi tässä raskautumisessa, kuten se kuuluisa greippimehu.
 
Tiistai 31.5.2011



Nima...............30v. ......kp1/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp1/23-28.......yk8
Wanda_81........30v. .......kp3/28-42........yk9
Syksy2010.......30v. .......kp5/31-35........yk8
Rumor..............34v. ......kp6/31............yk14
Demuli.............31v. ......kp6/14-53........yk8
Sintti-79..........31v. .......kp7/23-30........yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp10/34-38.........yk5
Kippi...............30v. ......kp13/26-28........yk9
Tatja...............34v. ......kp15/18-29........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp18/24-29.......yk7
Ginger.............35v. ......kp19/??............yk17.... 1kkm
Mandala...........31v. ..... kp25/28-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp28/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp28/25-35........yk6
Joku_raja.........29v. .......kp34/24-31........yk4... dpo17
Cassis.............28v. .......kp54/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp71/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp87/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp106/?.............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut alkukiertolaisille. Toivotaan, että kesä ja loma-aika rentouttaa ja saamme siemenet itämään :)

Peukkuja jännääjille!

Täällä ovistesteissä ei plussaa näy. Ei myöskään seksiä :( Jatkan testailua. Miehelle sanoin viikonloppuna, että kannattaisi harrastaa seksiä urakalla, koska raskaus saattaisi alkaa ja spermanäytettä ei tarvita. Puolusteli olleensa viimeaikoina vajaakuntoinen. No toivon, että mieleen jäi itämään ajatus.

Olen harkinnut homeopatian käyttöönottoa tai itseasiassa jo varannut ajankin. Onko kellään kokemusta, että homeopatia olisi auttanut johonkin vaivaan? Homeopaattikin sanoi, että rationaalisesti ajattelevat ihmiset kritisoivat sitä usein. Sanoin, että minä en ajattele pelkästään rationaalisesti vaan uskon kehon ja mielen voimaan näissäkin asioissa.
 
Näinhän siinä taas kävi eli peesaan Demulia yk8:lle, tänään kp1 :( Luteaalivaihe jäi taas vain 10 päivään. No nyt pääsen sitten viimeiseen verikokeeseen ja parin viikon päästä kuulemaan tuomion lääkäriltä. Taisi olla ensimmäinen kerta, kun en edes itkenyt, niin kaukaiselta raskaus alkaa tuntua...

Kippi nostan sulle hattua, että jaksat odottaa vielä kesän yli. Olen kuullut, että Väestöliitto on kaikista nihkein eli pitävät kiinni siitä 1 vuoden yritysajasta. Minne tahansa muulle yksityiselle pääsisit jo varmasti...

Pahoittelut kaikille kohtalonsisarille!
 
sunni
YK 8 alkaa sitten minullakin, eli huomenna voi mulle päivittää kp2 :(
Pahoittelut muillekin pettyneille.

On tää vaan. Ajattelin josko laittaisin tauolle koko yrityksen kun mies on nyt kesä ja heinäkuun kiireistäkin kiireisempi, ei kuitenkaan ovikset satu. Näitten laskujen mukaan viimekskin ovis, jos sitä edes oli, on ollut vrk ENNEN kuin mies tuli yllätysvisiitille :( Niin vaan huono tuurikin jo vainoaa.

Tsemppiä ja onnea muille!!!!!


ps. Onneksi olette siellä olemassa :heart:


EDIT:

Aamun tuli vaan pari pisaraa ruskeaa ja hennon punaista, nyt sitten (tätä ette halua kuulla....) joku niin outo ja karmee hyytymä rillukka ,että sen täytyi olla sen alku josta viimeksi plussasin.....kun sitä vuotoahan ei koskaan kuulunut..Huokaus.
Kauken lisäksi täti toi tullessaaan kuumeen ja järkyttävimmistä järkyimmän kurkkukivun ja yskän :/ blääh.
Jos tässä hautaisi vuorokaudeksi itsensä peittojen alle.


Lämminkiitos Sara <3
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi Sunni, Äh ja ärsytys! Olisin niiiiiiiiiin toivonut sulle kahta viivaa, kertakaikkiaan! Pläääh.

Käyn edelleen tätä pinoa lukemassa ja niin toivomassa lisäää plussia Teille Jokaiselle. Tämä on huippu kiva pino ja te olette todella huippu tyyppejä :) Katselin myös hämmentyneenä plussanneet listaa ettei toukokuussa ole vielä yhtään. Eli teille joilla vielä toukokuussa jännitettävää on Todennäköistä että plussaa tulee, eikös niin ;) Ei yhtään kuuta ole kokonaan kylmäksi vielä jäänyt.

Tsemppipeukaloita ja pilkettä :hug:

Toivoo
Viena ja 11+1.... jalat täristen perjantaista np-ultraa jännitetään ja toivon etten sieltä taas tippuisi takaisin nollaan niin kuin kävi viime kerralla
 
*muokkasin päivän listan uusiksi*

Voi harmin paikka sunni ja nimakin!! :( :hug: mikään mitä tässä sanoisi ei varmasti asiaa paranna mutta tsempityksiä ja paljon positiivisia energioita täältä uuteen kiertoon joka tapauksessa :heart:

Ja tsemppiä viena :) sen jälkeen kun uskaltauduin tänne kirjoittamaan ei kukaan muu olekaan plussannut, joten sullekin toivon kaikkea hyvää, erityisesti sinne ultraan!
 
Anteeksi, luin huonosti sun viestin että vasta huomenna kp2, korjasin sen. On aina järkevämpää että kunkin päivän päivittäjä korjaa saman pvän aikana ilmenneet muutokset, joten nou hätä :)

Täällä kotona tylsyyspäissäni loikoilen kissojen kanssa sohvalla ja ammennan tietoa luteaalivaiheesta ja kaikesta mahdollisesta vaikka voisi kyllä varmasti keskittyä muuhunkin. Jotenkin taas vaan tänään pyörinyt ylipaljon kaikki mielessä kun merkkailin sinne iPeriod kännykkäsoftaan dpo:t ja tajusin että nyt on jo dpo7, aika menee nopeasti ja tylsästi varsinkin kun oireita niin vähän.
Menkkafiiliksiä ja pieniä pistelyitä jossain alavatsaseuduilla ja vasen rinta puristellessa kipeähkö (nännit ei yhtään tällä kertaa). Ainiin ja palelu myös tässä iltasella ilman pätevää syytä.
Tylsyyksissäni mittaillut tässä illan mittaan sitten myös lämpöjä (OMG enkö muka keksi parempaa tekemistä :D ) niin ensin oli pari kertaa 36.6 eli kutakuinkin normaali mutta palelu kun jatkui niin mitatessa nyt on ollut viimeiset pari kertaa 36.9 ja just äsken 37.0. Tuo 37.0 alkaa jo lähentelemään itselläni lämpötiloja joita mulla on kun olen kipeänä: yleensä just vähän päälle 37° kun harvoin olen kipeänä jos edes kuume nousee. Hmm
No onneksi mies tulee kohta kotio niin voisin alkaa ajattelemaan taas kuin normaali ihminen tsiisus :D
 
Heipähei taas kaikille!
Reissusta kotiuduttu eilen. Jälleen kerran kroppani tunsin eli mulle voi päivittää tänään kp6 ja yk5 lähti käyntiin. Clomikuuri taasen menossa ihanine kuumine aaltoineen. Positiivista oli se, että kierto pitkittyi ainakin yhdellä päivällä ja ovulaatio aikaistui yhdellä päivällä, joten luteaalivaihe oli vähän pidempi. Tuhruttelua tosin edelleen on ja sitä ei ole ollut aiemmin (liikaa yksityiskohtia, tiedän.) Meni kyllä alkuloma hieman pilalle, kun otin aika raskaasti menkkojen alun, kuten arvasinkin. Nyt taas alkaa uusi toiveikkuus nostaa päätään. Ehkä NYT on SE kierto. :whistle:

Tsemppiä muillekin alkukiertolaisille! Ja plussia vihdoin tähänkin ketjuun, jooko.
 
Heipä hei täältä!

Olen taustalla lueskellut juttuja viimeaikoina vähän harvemmin. Pahoittelut myös täältä tädin kohdanneille :hug:

Täällä jotenkin tämä vauva haave toisaalta taka-alalla ja toisaalta toiveissa. Sain työkuvioissa unelmieni mahdollisuuden ja päätin tarttua siihen. Vauvan tulo ei toki ole este, mutta uusi työ tarvitsee 100% panokseni seuraavan vuoden, sen jälkeen toki pystyn jäämään äitiyslomalle.

Toinen asia mikä vaivaa todella on kiertojen venyminen. Muutaman päivän päässä menee rikki kp 90. Tuntuu todella masentavalta kun muilla on oviksia vähän väliä ja mahdollisuus raskautua ja itsellä menossa vasta yk3 vaikka yritys on alkanut 25.11.10. Jos olisin normaali niin yk olisi jo 6 tai 7, tai olisin jo raskaana! Oviksen tikutteluun tympäännyin kp 60 tienoilla, enkä ole viitsinyt raskaustestejäkään tehdä kun ei ole oireen oiretta joka ennankoisi yhtään mitään.

Olen tässä ajatellut, ettei yksi ihminen voi saada kaikkea ja lapsi on nyt se mitä meille ei tule. Onhan minulla aivan ihan mies (menimme naimisiin juuri) ja nyt saan vielä unelmatyönikin.

Jättäydyn tässä taustalle pikku hiljaa. Yritystä ei meillä ole tarkoitus lopettaa tai mennään lähinnä tjot meiningillä. Ehkäisyynkää ei taida tässä taloudessa rahoja enää kannattaa haaskata. Loppuvuodesta sitten varmaan mietitään miehen kanssa lähdetäänkö tutkimuksiin ja hoitoihin. Yksityiselle en itse ole kovin halukas hakeutumaan, koska en haluan muutaman vuoden päästä todeta kaikkien rahojen menneen hukkaan.

Käyn varmasti jatkossakin lukemassa kuulumisianne ja toivon paljon plussia kesän kunniaksi! =)
 
Keskiviikko 1.6.2011



Nima...............30v. ......kp2/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp2/23-28.......yk8
Wanda_81........30v. .......kp4/28-42........yk9
Syksy2010.......30v. .......kp6/31-35........yk8
Joku_raja.........29v. .......kp7/24-31........yk5
Rumor..............34v. ......kp7/31............yk14
Demuli.............31v. ......kp7/14-53........yk8
Sintti-79..........31v. .......kp8/23-30........yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp11/34-38.........yk5
Kippi...............30v. ......kp14/26-28........yk9
Tatja...............34v. ......kp16/18-29........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp19/24-29.......yk7
Ginger.............35v. ......kp20/??............yk17.... 1kkm
Mandala...........31v. ..... kp26/28-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp29/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp29/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp55/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp72/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp88/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp107/?.............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Huomenta, ihanat naiset!

Kovasti voimia sunnille ja Nimalle :hug: Olisin kyllä suonut teille jo ne omat kääröt! Mutta yrittänyttä ei laiteta... Ehkäpä tämä on se kierto, jossa meillä kaikilla tärppää.

Olen lähdössä tänään lomalle Ranskaan, joten näemme seuraavan kerran puolentoista viikon kuluttua. Au revoir, ja aurinkoista kesäkuuta kaikille! :wave:
 
Omaa napaa tänään: Siis...öh? Huomasin limoja (suonette anteeksi) eilen ja tänään ihan huvikseni tikuttelin halpatestillä ovista. Ja kas kummaa, selkeä haamu tuli testiin. Siis nyt jo, vaikka menossa on vasta kp11. Edellisissä kierroissahan ovis on löytynyt vasta kp 20 tietämillä. Miten nyt jo voi tulla haamu? Ei kai mun kierto näin paljon ole lyhentynyt? Mielenkiintoista. Jotenkin omituinen olo ollut muutoinkin viime päivinä. Toisilla iskee hirmuinen pupuiluolo oviksen aikoihin, mulla ei ole sitä ollut havaittavissa ennen, mutta nyt tekis mieli kellistää ukko petiin jatkuvasti. Omituista :rolleyes: Onkohan mun vauvakuume yltynyt siihen pisteeseen, että niin korvien väli kuin kroppakin aikoo tahdonvoimalla saattaa mut raskaaksi? :D

No niin... se omasta navasta :ashamed:
Sintille hyvää matkaa ja muille ihanan aurinkoista hellepäivää!
 
Omaa napaa tänään: Siis...öh? Huomasin limoja (suonette anteeksi) eilen ja tänään ihan huvikseni tikuttelin halpatestillä ovista. Ja kas kummaa, selkeä haamu tuli testiin. Siis nyt jo, vaikka menossa on vasta kp11. Edellisissä kierroissahan ovis on löytynyt vasta kp 20 tietämillä. Miten nyt jo voi tulla haamu?
Mulla tulee pitkään haamu ennen sitä oikeaa plussaa ja kunnon viivaa. Aloitan testaamisen kp11 ja silloin on yleensä haamu. Ovisplussa kuitenkin antaa odottaa itseään kp15-17 asti. Mutta selkeästi suunta on kuitenkin se, että ovis tulee aiemmin kuin alussa. Suunta oli sama jo ennen clomien aloitusta. Ehkä sullakin alkaa ovis aikaistua. Itsellänikin on nyt outo tilanne, kun ovislimat on selkeät jo nyt kp7, vaikka clomikuuri on vielä menossakin. Ehkä tässä kierrossa ovis tulee vielä aiemmin, mikä olisi kyllä toivottavaakin.
 

Yhteistyössä