**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

sunni
Heh.. noo en kai sentään...:confused:
Ootan nyt seuraaviin menkkoihin ja jos nyt sattuisi käymään niinkin onnellisesti ettei niitä tuliskaan,niin sit käyn otattaa sen verikokeen.
On toi tän päivänen haamujen isoäiti vaiko peräti kummitus ite ehkä selvempi ku ensimmäinen jonka about kk sitten tein. Mutta eipä toi mitää meinaa jos ei ala väriä tulemaan.
tässäpä tää
Aijaa.com - 8095643.jpg

Millonkas se tuo Miimau onkaan plussannut??? Onnittelut hänelle <3

Ronjaliina kiitos allergia-astma kertomuksestasi, helpottaa kuulla. Itse lopetin maaliskuussa allergialääkkeet ja vielä farmaseutilta kysyin että eikö oo mitään mikä sopis kun yrittää raskautta, sanoi ettei ole, ei edes reseptillä.... hitto..
Pitäs soittaa tonne astmalekurille ja kysyy siitäki tulehduslääkkeestä, piipusta siis, kun sais aikaseks.. mie oon niin armottoman huono hoitaa omia terveysasioita... hitto :I
mulle sanoi muuten farmaseutti että allergialääkkeet vaikuttaa hedelmällisyyteenkin.. arvatkaa vaan lopetinko vikkelään... keksin sitten allergiaoireisiin erään toisen konstin..että saa nyt nähdä..
Mutta tuo astmapiippu pitänee kysyä. Toisaalta kallis lääke on juuri ostettu, niin ehkäpä toi ois syytä käyttää loppuun, maailmassa lienee montaa astmaatikkoa jotka vetelee piippua ja silti on terve lapsonen saatu maailmaan??
Mitä sinä Ronjaliina keksit sitten allergiaan syödä? Eivät jotain kortisonia antaneet? ;)

EDIT: Katsoinpa eilen omaa avaavaa astmalääkettäni, ja se on vaikuttavalta aineeltaa samaa kuin Ronjaliinalla :) Sitä AINAKIN siis uskallan käyttää aina kun tuntuu :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sunni jumaleissön kyllä siellä haamusen haamu on!!! todellakin kannattaa testata tulevina päivinä jos kerran jotain jo ilmestyy ja kroppasikin viestittelee kummia! jänskättää sun puolesta! Nyt toukoplussa NYT :heart: :D Onneks sul on nyt vähän halvempia r-testejä millä testata. Tulee vielä mieleen kun itse törsäsin 6 testiin 40 euroa tuossa viime kierrossa perhana :O nyt niistä on yksi herkkäpuikko ja pari digiä jäljellä eli jos näyttää oireilua tms ilmaantuvan niin täytyy itekin tilata liuskoja tai jotain netistä.
Mulla saa nyt ovistestailutkin jäädä 1krt/pvä tasolle kun one steppikin antoi haamun vartti sitten eli on se lh-huippu selvästi laskemassa. Meinasin alussa että koko kierron katson niin sen myös teen, sittepähän tiedän kierron lopussa että kuin mänt.

Kiitos ajatuksesta toki sunni että olisi voinut olla tärppi hehe :D

Ihanaa iltaa leidit!
 
sunni täällä jännätään sun puolesta! :popcorn:

Voi kun Vickania käy sääliksi, kohta vuosi häistä ja kaikki tarkkailee vatsanseutua :( Kate ei sentään ole vielä päässyt otsikoihin, mutta eiköhän hänenkin vatsan tarkkailu kohta ala. Vähän alkaa jo kesällä koittavat kaikenmaailman kissanristiäiset ja sukujuhlat ahdistaa, kun pelkään myös joutuvani tarkkailun alaiseksi. Ja kaukaiset sukulaiset saattavat kysyäkin suoraan, kun häistä on jo yli puoli vuotta aikaa : /

En ole viime aikoina oikein jaksanut kommentoida, tää vauvakuume on jäänyt vähän taka-alalle... Käyn kuitenkin lukemassa palstaa ja ilmoittelen kyllä menkoista ja/tai tutkimustuloksista.

Nyt tytöt niitä plussia kehiin! +++:whistle:
 
Torstai 26.5.2011



Sintti-79..........31v. .......kp2/23-30........yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp5/34-38.........yk5
Kippi...............30v. ......kp8/26-28.........yk9
Tatja...............34v. ......kp10/18-29.........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp13/24-29.......yk7
Ginger.............35v. ......kp14/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp18/23-28.......yk7
Mandala...........31v. ..... kp20/28-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp23/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp23/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp27/28-37........yk7....
Joku_raja.........29v. .......kp29/24-31........yk4... dpo13
Rumor..............34v. ......kp31/31............yk15
Wanda_81........30v. .......kp31/28-42........yk8
Syksy2010.......30v. .......kp35/31-35........yk7
Cassis.............28v. .......kp49/31............yk6
Demuli.............31v. ......kp55/32-39........yk7
Scrat...............31v. ......kp66/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp82/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp101/?.............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Kiitos Mandala, Amanda, Ronjaliina, Sunni ja Sintti tsempeistä. Olen kyllä menettänyt toivoni tältä kierrolta. Testit näyttää niin selkeitä negoja ettei niissä ole epäilemistä. Oireitakaan ei ole mitään muita kuin tuloillaan olevat menkat, veikkaan että viikonloppuna alkaa vuoto. Sanotaanhan sitä että aina on toivoa kun ei ole menkat alkaneet, mutta ei ole minulla. Samalla tavalla on muutkin kierrot menneet että ei poikkeusta tässäkään. Mutta on se perhana kun kuitenkin sitä pieni toivon peikko elää taustalla että mitä jos sittenkin... Ja sitten petyn entistä pahemmin. Ei ole kivaa kun monta päivää ennen menkkoja saa pettyä, ja toivoa, ja pettyä ja toivoa ja sitten pettyä todella pahasti kun menkat alkaa. Toivottavasti saisin gyneltä lääkityksen tähän tiputteluun, elämä olisi paljon helpompaa jos menkat alkaisivat vaan kertarysäyksellä eikä tarttiis pohtia että olisiko tuo sittenkin ollut kiinnittymisvuotoa tiputteluvuodon sijaan...

Tänään menen katsomaan mieheni kanssa tulevaa karva-vauvaamme, että se sentäs helpottaa pettymystä!

Ohhoh Sunni! Kyllä mä nään tuossa testissä toisen viivan! Hurjaa! :popcorn:
 
Sunnille pidän peukkuja ja wanda_81:lle annan myötätuntoani!

Minulla vähän sama tilanne kuin wanda_81:lla... tuli vähän vertaa sunnuntaina kp 31/31-35, pari tippaa ja tuli aika iso pettymys. Minua oikein alkoi itkettää, ensimmäistä kertaa. Mies ihmetteli.
Maanantaina käytin tampoonia urheillessani ja tampoonin yläosa oli hieman verinen kun otin pois. Mutta sen jälkeen verta ei tullut enää. Kuukautiset keskeytyivät. Minulla on aikaisemmin käynyt joskus niin, että oli 1-2 päivää taukoa tai tiputtelua ja sitten vasta alkanut kunnolla vuoto. Mutta nyt ei tunnu alkavan mitään, ei tiputtelekaan enää.

Yritän pitää toivoa mahdollisimman matalalla mutta kun päivät kuluu eikä mitään tapahdu niin väkisinkin toivo herää. Tekisi mieli käydä ostamassa testi mutta yritän pysyä rationaalisena.
Voisiko joku palauttaa minut maanpinnalle?
 
Syksy ymmärrän tuon tilanteesi ja nuo tuntemukset kyllä hyvin; ei halua toivoa ettei pety. Mulla oli menkat myöhässä 1,5vko (!!) viime kierrossa vaikka normaalisti kierrot olleet suht tasaisia, joten siinä tuli käytyä aikamoinen vuoristorata läpi, lähinnä oireita mukaellen. Aluksi oli tosi paljon kummallisia oireita jotka sitten hävisivät, joten odotinkin menkkoja mutta silti pikkaisen toivoin. Olin itse jo niin täynnä sitä vuoristorataa että periaatteessa oli sitten enää helpotus että menkat alkoi ja pääsi uuteen kiertoon. Vasta niiden menkkojen jälkeen tuntui että oli yksi ilta kun tuli tosi kova harmistus, onneksi vain illaksi.
Jos sulla menkat alkaa niin toivottelen vaan paljon positiivisia fiiliksiä uuteen kiertoon. Kuitenkin jos harmittaa niin on se varmasti hyvä että antaa harmistuksen tulla kunnolla kerran, eli saa sen "surtua pois" niin ei tarvitse välttämättä jäädä märehtimään. Menkatkin on aika nopeasti ohi ja uusi lehti kääntyy siinä samalla :)

Mulla nyt sitten kai ne jännäpäivät kun ovis oli ja erittäin hyvin muutenkin riittänyt pupuiluintoa, joten kattotaas miten ite pysyy maan pinnalla, taidan naulata kengät kiinni lattiaan :D

Aurinkoa ja mukavia energioita palstalle :heart:

edit: Nii piti taas höpöttää niistä lämpöjenmittauksista. Eli joka aamu muistan sen tasan tarkkaan liian myöhään mutta siltikin mulla on lähinnä alilämpöä aamuisin kuin mitään kohonnutta :O Ainakin jos olen kipeäkin niin kuume yleensä sen vähä koholla niin iltaisin. Tosin tuo taitaa enemmän liittyä nuha/flunssapöpöjen fysiologiaan kuin mihinkään muuhun.
Taidan unohtaa koko lämpöjen mittauksen yrityksen niin onpahan vähemmän hössötettävää :D
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Wanda murunen, älä nyt vielä heitä pyyhettä kehään! Mie pien peukkuja ja toivon kovasti että tää ois nyt sitä siulla <3

Samoin Syksy kuulostaapa lupaavalle.
Tiedän tuon tunteen ettei millään uskaltaisi testata. Itse vaan oon niin hemmetin paha hätä housu,etten tämmösissä asioissa sitten malta odottaa ja höösään jatkuvalla syötöllä : / Kanssaihmisten puolesta välillä ihan harmittaa :|
Onneks nyt kesällä ois tarkotus rempataa hivenen tätä taloa, niin saa sitten ajatuksiakin vähän muille urille ja kesä muutenkin ihanaa aikaa kun voi niin paljon puuhailla pihalla ja koissujen kaa ulkoilla metsässä ja uimassaa ym ym
Hpmph.. kohtahan se kasvimaan rikkaruohojen kitkentäki alkaa :I

Onnea Wanda karvanaaman kotiin tulosta <3 Ihanaa <3

Mites muuten JOKURAJA? Mikäs siellä tilanne??? Piinailut taitaisi olla käsillä :) Toivottavasti on tärpännyt :)

Mandala, et sinä niitä kenkiä pysty maahan naulaamaan :) hih, joten anna mennä vaan, saa intoilla, jänskätä, höyrytä ja purkaa mieltä tänne mielin määrin :)
Mullaki unohtu tossa jossain alkukierrossa mitata aamulämpöjä,niin nyt ei oikein osaa arvioida kokonaistilannetta, mutta reilusti yli 37 oli tänäki aamuna, että on se nyt ainaki kp2 katsottuna asteen koholla.

omaanapaa taas sen verran että viime yönä heräsin klo12 siihen et oksennan justiinsa. Sit se meni onneks ohi ja sainkin uudelleen unta palloon, kunnes heräsin kahdelta,et pissat tulee housuun, niin kovaa pissatti.. sit siinä ku heräsin,muistu mieleen et olin nähny unta et tein jonkin oudon testin jossa piirtyi hcg lukema näyttöön, siis pissasta tehtävä testi joka antoi digitaalisena numerot paljonko hcg:tä ja sitä oli reilusti yli 300 ja mie pompin onessani et ollaan raskaana :D muahhaa.
No sit se herätti taas neljän tienoilla vessaan, oikein koski mahaan kun niin pissatti, ja sillä kertaa olin nähny unta että olin eksynyt Kuopion moottoritielle... voi LOL :D
Tänään ei ookaan ollu mitään tuntemuksia missään osastolla. Enkä viiti testiäkään tehdä,eihän se mitään kerro. Mietin vaan koko päivän ,et jospa se testi oliki vaan viallinen eilen :I
damn.
Aurinko taita pilkahdella, olisipa mukava lähteä ongelle :) ..jos pääsis. Ainakin ajatuksena mukava :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mandala: 1,5 viikkoa?! Mähän tulen jo nyt hulluksi... ja olen vielä ihan raja-arvoni sisäpuolella. Huomenna sitten menkat olisivat virallisesti myöhässä. Vaikka siis ne alkoi sunnuntaina jo. Jotenkin.

En pysty keskittymään mihinkään kunnolla. Olisi kaikenlaista. Häätkin vielä tulossa ja kaikki järjestelyt edessä. Ehkä minulla on liikaa stressiä ja siksi menkat ovat sekaisin. Näin se taitaa olla.
Se selittäisi myös sen, miksi olen niin herkällä tuulella ja miehelle niin kiukkunen.

*psyykkaa itsensä*

Oho.




EDIT: tänään pe 27. kp1. Olin juuri tekemässä raskaustestin, pissasin kuppiin, ei merkkejä veresta. Sain revittyä testin muovin nurkan auki ja verenpaisumus alkoi.
Oikeastaan helpottaa. Uuteen kiertoon!

Plussatuulia.
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 27.5.2011



Sintti-79..........31v. .......kp3/23-30........yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp6/34-38.........yk5
Kippi...............30v. ......kp9/26-28.........yk9
Tatja...............34v. ......kp11/18-29.........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp14/24-29.......yk7
Ginger.............35v. ......kp15/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp19/23-28.......yk7
Mandala...........31v. ..... kp21/28-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp24/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp24/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp28/28-37........yk7....
Joku_raja.........29v. .......kp30/24-31........yk4... dpo13
Rumor..............34v. ......kp32/31............yk15
Wanda_81........30v. .......kp32/28-42........yk8
Syksy2010.......30v. .......kp36/31-35........yk7
Cassis.............28v. .......kp50/31............yk6
Demuli.............31v. ......kp56/32-39........yk7
Scrat...............31v. ......kp67/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp83/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp102/?.............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Perjantaihuomentaaaaah :heart:

Joo tosiaan pitää korjata tuota 1,5vko, se olikin oikeati 1vko koska muutin laskutapaa tässä kesken kierron. Mutta tosiaan jokainen päivä kävin tooodella monta kertaa vessassa vaan katsomassa että "joko????"

Syksy mitens siellä, onko alkanut jo? toivottavasti ei :)

Mukava viikonloppu tiedossa taas: tulee kavereita paikkakunnalle ketkä syystä tai toisesta ovat muualle muuttaneet. On miehen syntymäpäivät niin mennään syömään isolla porukalla ja sitten juhlistamaan lisää.
 
Kippi
Moikka täältäkin kaikille teille ihanille immeisille!

Tädin kohdanneille eli Wandalle, Syksylle, ja Sintille vertaisrepullinen voimia ja halauksia päälle, tiedätte että tarkoitan kun sanon että tiedän tunteen!! Koitetaan kestää ja pitää uskoa ja toivoa yllä. :hug: kaikille!!!

Minulla täällä itku herkässä voihan prkl. Mukava pitkä vkl tiedossa kera ystävien ja pienoisen juhlinnankin. Mutta seurueessa moni tullut hiljattain äidiksi ja varmasti saan kuulla paljonkin vauvajuttuja. Täytyy psyykata itsensä koska en missään nimessä halua paljastaa tilannettani kaikille, porukasta pari läheisempää on tietoisia meidän yrityksestä. Jotenkin niin v-ttaa nämä tilanteet joissa joutuu miettimään jo etukäteen mitä sitten sanon, jos joku kysyy että mites teillä... Mehän ei olla vielä naimisissa ja sitä hääbuumiakin on kaveripiirissä ollut joten enemmän ehkä meiltä odotetaan sen suhteen, oon aatellutkin että päästäisiin hauskasti yllättämään mahdollisilla vauva-uutisilla :) tosin kyllä kaveripiirissä varmasti vaistotaan ettei me mikään lapsikielteisin pariskunta olla... ;)

Mutta suru on puserossa täällä ei auta. Ovis osuu kuitenkin miehen reissun ajalle eikä päästä sitä hyödyntää :( Sovittiin että laitetaan viime hetken simpat matkaan ;) ennen reissuunsa lähtöä ja toivotaan että ne hoitais homman, mutta se on kyllä erittäin epätodennäköistä koska ovis tullee noin 4-5 päivän päästä siitä pupuilusta... mutta teoriassa on pieni mahis ja päätin etten turhaan stressaa itseäni tässä kierrossa ovistesteilläkään, voin sitten "leikkiä" toiveikasta kun en varmaksi tiedä koska ovis oli. Ja pettyä taas : / Oli muuten niin osuvasti kuvattu ne teidän kirjoittamat jutut ennen menkkoja tapahtuvasta "monta kertaa pettymisestä". Sitä todella toivois että täti tulis rytinällä ja eikun seuraavaan kiertoon, mutta sen pirulaisen pitää kolkutella ja vetäytyä moneen otteeseen ja sitä ehtii onneton vauvakuumeilija monet nousut ja laskut tunteissaan kokea... meikä taas innostuu täällä kielikuvien käyttöön :p

Harmi kun se Miimaukin lhti täältä, ONNEA vaan hänelle jos käy kurkkimassa :) mutta ei olla oikeen päästy iloitsee kenenkään puolesta kun kaikilla vaan negaa. Sunni olisiksie se joka tuo sen plussan?? PUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :whistle:

Sori tämä omanapailuni, nyt oli tarvetta purkautumiseen. Tähän loppuun kuitenkin niitä positiivisia asioita: päätin lähettää väestöliittoon meiliä meidän tilanteesta että kannattaisiko jo tulla tutkimuksiin kun mulla alkaa välillä usko loppua, vaikka sitä miehellä löytyykin. Sieltä hoitaja vastasi ihanasti että yrittäisitte vielä kesän yli kotikonstein eikä nähnyt meidän tilanteessa syytä vielä aloittaa tutkimuksia. Miehen kanssa sitten puhuttiin ja pitäydytään edelleen siinä vuoden maagisessa rajassa ;) jospa se vauveli ilmoittelisikin kesällä tulostaan! Seuraavan oviksen aikaan lomaillaan autuaasti ja vielä reissun päällä joten siellähän niitä vauvoja ois muksaa laitella alulle :)

Positiivista on myös se, että kuten muutkin on kirjoitelleet, myös minä oon nauttinut kesän tulosta, tuoksuista, kukista ja vihreydestä plus auringosta aina silloin kun sitä on ;) Partsille laittelin jo kukkia ja suunnittelen pienoista muutosta sinne muutenkin, muutenkin olen melkoinen sisustusintoilija ja laitan paljon energiaa kodin laittamiseen/somistamiseen koska saan siitä vaan niin paljon iloa :) Mieskin on mua siihen kannustanut kun on etenkin viime aikoina tajunnut, että se on mulle terapiaa :D

Lähden nyt vapaiden viettoon ja ensi viikollakin saan nauttia useammasta lomapäivästä joten voipi olla etten pääse koneellekaan kuin vasta viikon päästä, eli täällä saattaa olla niitä PLUSSIA sitten jo kovasti eiks vaan!!!! Rentoja ja iloisia hetkiä viikonloppuun teille jokaiselle ja vielä me jaetaan kokemuksia tuolla toisella puolella, I feel it!!!

Halein,
Kippi
 
sunni
Kippi oot ihana! 3 Toivon sulle oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!! Ja nuo siun puuhastelut kuullostaa niin mukaville :) JA todellaki älä stressaa siitä oviksesta :) Mullaki oli sillo viimeks yhen laskutavan mukaan 4 pvää ennen ovista se yks "talletus" ja siitä se saatto hipasta ne viimeks olleet haamut, joten TOIVOA sulla on :)




Hitto itellä ihan down olo. No okei, oireita on jotka puhuu puolesta, tissi MEGAkipeet, nännit ei, mut niissäki muutoksia. Autolla ajaessa äsken tuli paha olo, alko jo sylettää, samoin pvällä meinas lähtee jalat alta töissä ,pyörrytti kovin, vaikka olin syönyt hyvin ja juonut, mutta eipä tuohon testiin mitään tuu. Onhan se tosin "vain" 25 herkkä, ja ketuttaa kun nyt oon paikassa jossa lähimpään apteekkiin 50 km, joten ei mistään saa mitään, ei auta kuin koittaa olla hermoilematta, mutta kuten sanottu, miun luonteella se on liki mahdotonta.. mrr...

Kyl sieltä joku muu sen plussan tänne tuo ;)
Onhan tuolla listassa jo erittäinkin jännilläpäivillä muutama nainen ;)
Ilmotelkaahan itsestänne!!!
Mites esim. tuo Cassis??? Onko käynyt tärppi???
Ilmotelkaahan niin pääsis myötäelämään teidän onneanne!! (..tai jos huonoja uutisia niin surua)

Tjahhah... kai se pitäs lähtee ruokaa kokkailee.. kun keksis millä tään hullun päänsä täyttäis,etten koko ajan kelais vauvaa... On tää niin huimaa.. ja pelottavaa.. Vuos sitten ei ollu tämmösii fiilareita, vaan sitä edelleenkin mietti miten viettää viikonloppunsa ja missä bileet tms... Nyt ei paljon bileet kiinnosta..
Ooooo...miten mahtavaa ois päästä suunnittelee huonetta ja seinämaalausta vaaville... iiikkk... ihanaa ja pelottavaa, jossei sitä koskaan pääsiskään suunnittelee.. Damn

Hauskaa Viikonloppua ihanat!!
 
Kippi, sun kirjoitukset tuntia riipaisevan tutuilta…Välillä tuntee valtavaa surua ja pettymystä, kun taas välillä nauttii arjen pienistä iloista. Mutta älä luovuta tai vaivu epätoivoon – vaikka se ottaa nyt aikaa, lopulta odotus palkitaan. Oon aivan varma! :) Iso voimahali!

Sunni, kaikki on vielä mahdollista! Koita nyt vaan pitää pää kylmänä! :)

Mä lähden huomenna Italian lämpöön!!! Joten oon seuraavan kerran koneella vasta viikon päästä.

Sopiihan, että täällä on useita plussia kun palaan takaisin? ;)
 
Lauantai 28.5.2011



Syksy2010.......30v. .......kp2/31-35........yk8
Sintti-79..........31v. .......kp4/23-30........yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp7/34-38.........yk5
Kippi...............30v. ......kp10/26-28........yk9
Tatja...............34v. ......kp12/18-29........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp15/24-29.......yk7
Ginger.............35v. ......kp16/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp20/23-28.......yk7
Mandala...........31v. ..... kp22/28-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp25/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp25/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp29/28-37........yk7....
Joku_raja.........29v. .......kp31/24-31........yk4... dpo13
Rumor..............34v. ......kp33/31............yk15
Wanda_81........30v. .......kp33/28-42........yk8
Cassis.............28v. .......kp51/31............yk6
Demuli.............31v. ......kp57/32-39........yk7
Scrat...............31v. ......kp68/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp84/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp103/?.............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Pahoittelut tädistä Sintti ja Syksy!

Testit näyttää negaa joten eiköhän tässä huomenissa viimeistään liitytä kiertoa vaihtaneiden joukkoon. Tänään on kuitenkin sukulaisen hääjuhla edessä joten en murehdi moisesta! =)
 
sunni
Onpas täällä hiljasta...

Mukavaa lomasta Amandalle :) Ja toivottavasti Italiassa on lämmintä :)

Mikäs Wandalla tilanne? Tuliko se täti vai oliko tiputtelut jotain muuuuuuta..?

Ite kans ootan tätiä. Nyt en enää usko että tässä mitään muutakaan on odotettavissa :/
Kun vaan keksis jotain tekemistä, jolla sais nää masentavat ajatukset pois ja hetkeks nää vauva-ajatuksetkin taka-alalle.. Laskeskelin juuri että ens kierron tärppipäivät taitaa taaaaaaas kerran ajoittua niin että mies ei oo lähimaillakaan :kieh:
:(
Jospa tässä pukis ulkovaatetta päälle ja lähtis sessujen kans metsään. On tuo ilmakin ulkona niin synkkä, niikun miun mielikin..

~synkeä sunni~
 
Hitsi kun on synkkää täällä :| Silti aion vielä peukuttaa sunnille, kuitenkin oireita on ja näyttihän se haamulta siinä rtestissä. Älä luovuta vielä!

Itsellä on nämä alkukierron synkkyydet; välillä vauvakuume puskee ihan valtavasti ajatuksiin, välillä suututtaa koko touhu. Miksi mä en voi olla sellainen helposti raskautuva? Tekisi mieli kiukutella ja polkea jalkaa, mutta mitäpä se hyödyttää? Elämä on epäreilua, vaikka pakko myös ajatella, että hei, eipä tässä ole kuin viides kierros vasta menossa. Mutta silti. Oivoi. Vaan sallittakoon nämä ailahtelevat tunteet meille kaikille, ihmisiä vain ollaan. Todennäköisyys raskautumiseen kasvaa joka kierto, eikö? Jospa siis ajattelisi, että ollaan taas yksi kierto lähempänä plussaa, lohduttavaa.

Positiivisia sunnuntai-ajatuksia kaikille!
 
Sunnuntai 29.5.2011



Wanda_81........30v. .......kp1/28-42........yk9
Syksy2010.......30v. .......kp3/31-35........yk8
Sintti-79..........31v. .......kp5/23-30........yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp8/34-38.........yk5
Kippi...............30v. ......kp11/26-28........yk9
Tatja...............34v. ......kp13/18-29........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp16/24-29.......yk7
Ginger.............35v. ......kp17/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp21/23-28.......yk7
Mandala...........31v. ..... kp23/28-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp26/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp26/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp30/28-37........yk7....
Joku_raja.........29v. .......kp32/24-31........yk4... dpo16
Rumor..............34v. ......kp34/31............yk15
Cassis.............28v. .......kp52/31............yk6
Demuli.............31v. ......kp58/32-39........yk7
Scrat...............31v. ......kp69/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp85/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp104/?.............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Sara, tiedän niin hyvin mitä tarkoitat... Nyt taas kierron vaihtuessa on iskenyt päälle sellaisia suuttumuksen puuskia, tekisi tosiaan mieli kiukutella ja polkea jalkaa elämän epäoikeudenmukaisuudelle. Pahimpina päivinä ei ole pystynyt katsomaankaan tuonne plussanneiden puolelle, vaikka olen yleensä käynyt säännöllisesti kurkkimassa mitä meidän vanhoille palstailijoille kuuluu. Sitten taas kiukutus menee ohi ja tulee sellainen olo, että ehkä tässä kuitenkin joskus tullaan onnistumaan... Ja niin sitä sitten keikutaan toivon ja epätoivon välillä.

Hoitojen osalta meillä taitaa mennä nyt pari kiertoa hukkaan, koska olemme lähdössä parin päivän kuluttua matkoille emmekä ehdi takaisin Suomeen ennen kuin mun ovis on jo ohi - ja heinäkuussa klinikka on kiinni. :( No, ei voi mitään. Aion silti nauttia matkasta ja yrittää olla stressaamatta liikoja, kun ei tuolle asialle kuitenkaan mitään voi.

Kiitos kaikille tsempeistä ja voimahalit takaisin, olette ihania! :hug:

Ja Amandalle oikein ihanaa matkaa Italian lämpöön! :D

*MUOKS* Syksylle vielä osanottoni menkoista...! :hug: Toivottavasti tässä kierrossa on parempi tuuri!
 
Viimeksi muokattu:
Kippi
Wanda voimia! Minä jo aiemmin sua lohduttelin tädistä mutta olitkin vaan uumoillut sen tuloa ja nyt se paskiainen ;) sitten tuli. Päätetään että YK9 on meidän kierto jooko! :hug:

Amandalle sekä Sintille ihania lomamatkoja ja hetkiä oman kullan kanssa!! Mietin tässä viikonloppuna taas miten onnekkaita ollaan parisuhteistamme, monella ei ole edes sitä saati vauvaa. Ja mitkä parempia kuin kiireettömät ja rennot lomahetket pupuiluun ja ihmeiden alulle saattamiseen.. :)

Sunni lupaavalta kuulostaa, vaikket toiveikas olisikaan. Noi sun tunteet kuulostaa mulle tutuilta loppukierron olotiloilta, itsensä valmistamista pettymykseen. MUTTA siulla on oireita vaikka kuin, kaikki on mahdollista!!!!! :whistle:

Mulla oli mukava ja ihanakin vkl kivassa seurassa. Jossa oli sitten pari raskaanakin olevaa ja useampi äiti josta kerroinkin... Kyllä sitä tunsi kateutta ja kirpaisua raskaana olevien tilanteesta, kummallekaan ei ensimmäinen lapsi ja minä raukka mietin että saanko edes sitä ainokaista.... Toisaalta oli mukavakin kuunnella ja jutella vauvajuttuja ja tiedän toisesta raskaana olevastakin, että esikoista odottivat monta vuotta. Siinä mielessä voisi ajatella lohdullisesti että nyt on jo kolmas tulossa. Mutta silti. Miksi ei meillekin... Huoh.

Mä jatkan minilomailua ja laitan energiani kotiin ja itseeni, ulkoilen ja urheilen ja syön hyvin. Kiitos tuestanne Sunni ja Amanda :heart:
 

Yhteistyössä