**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

sunni
Joku-raja
kuun asennossapa hyvinkin. sitä mieki mietin :D
Omaanapaa.. Finnejä pukannut yhen päivän aikana koko leukamus täyteen... wtf?! Ei mul ikinä tuu finnejä kuin menkkojen aikaan. Tosin viime kierrossa ja sitä edellisessä sekin jäi puuttumaan. Taitaa mun kroppa parka olla ihan sekaisin.
Sit tota aikasta ovis hommaa ihmettelin, se selittäiskin miks ei oo tärpännyt, tikutinhan ovista monen monta kiertoa ja kalenteriin merkannutkin ovisoireet ja tasavahvoja viivoja näköjään maaliskuusta asti, mutta sit on ne ovisoireet ja limat kyl ollu myöhemminkin,tosin ovisplussa puuttuneet ,mut oon oletanu et testit huijaaa, oireet kertoo totuuden. Huhtikuussa oli kp6 ovisplus, ja seuraavanana pvänä muru tuli himaan ja touhuiltiin ja sittenhän mulla jäikin menkat ja tuli ne plussat, et oisko se tärppi tullutkin sitten siitä ,eikä myöhemmin niinkuin kuvittelin.. hirmu spekulaatiota,mut auttaa itseä kun saa täällä ajatuksia kirjottaa.
Eihän tääkään selvii nytkin kuin tarkkailemalla kiertoa nyt ja kahtomlla oireita ja pitää nyt tikutella vielä. Sunnuntaina siis oli ovisplus, tai tasavahvat´viivat,sen tulkitsen jo plussaksi, la saattanut olla myös jotain joss olisin tikuttanut. su jälkeen on tullut vaan negaa, mikä oiskin hyvä,kun panettelut oli la.
huh hellettä, kävin just ruohot leikkaamassa, illalla ei kykene kun on niin kuuma. nyt sitten töihin...


Mukavaa päivää kaikille :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sara ja muut kilpirauhasta miettivät: Tuntuu olevan todella mielipidekysymys lääkärien keskuudessa että milloin lääkitään, ja vaikuttaako raskauteen. Ja niille erikoislääkäreille, jotka ovat aiheesta kirjoittaneet ja ottaneet potilaitten tuntemuksia vakavasti, on kuukausien jonot. Lääkäriasemilla on erikseen henkilöt jotka pitävät yllä jonotuslistaa heidän uusiksi potilaikseen haluavista... Kuulema syksyllä voi tulla tietoa jonon tilanteesta.

Mutta sain kuitenkin ajan yhdelle ei-niin erikoistuneelle parin viikon päähän, onhan tuo yli viiden s-tsh jo kaikkien viiterajojen ulkopuolella.

Ihanaa Viena että sulla kaikki hyvin.

Mandala: jos äidillä tai siskolla on kilppariongelmia, kannattaa varmaan jossain vaiheessa mittauttaa oma tilanne. Ehkä sellaisessa yhteydessä jos on jotakin ongelmia terveydessä.

Plussia kaikille!
 
Tosiaan noista kilpparijutuista näyttää olevan lääkärit montaa mieltä. Pakko kai uskoa tuota omaa lapsettomuuslääkäriä, sillä mikäpä mä olen totuuksia latelemaan ja hänen mielipidettään kyseenalaistamaan insinöörikoulutuksellani :D Tuo lääkäri kuitenkin tuntee mun tilanteen ja on lapsettomuuslääkärinä toiminut kymmeniä vuosia, joten ehkä sitten tässä voi huojentuneilla mielin edelleen raskautta yrittää. Onneksi kilppariarvot otetaan kuitenkin parin viikon päästä diabetesverikokeiden yhteydessä. Onhan arvot kuitenkin nousseet mulla aika paljon tammikuusta, vaan ilmeisesti normi-ihmisilläkin arvot saattaa vaihdella reilustikin ympäri vuoden.

Omaa napaa tältä aamulta sen verran, että nyt on ihan järkyt limat. Se, mikä on omituista, mulla on kohtu tai alavatsa jotenkin tosi turvoksissa, tuntuu sellaista painetta ja melkeinpä kipua. Kumpikaan munasarja ei ole kipeä, vaikka oikealta pitäisi tämä ovis tulla. Outo olo, ei ole tuntunut ennen tältä. Ehkä tuo eilinen aurinkomyrsky vaikuttaa meihin kaikkiin... :O

Jokatapauksessa aurinkoista päivää ja plussatuulia meille kaikille!
 
Kiitos neuvoista, pitääkin haastatella omaa mutsia niistä sen arvoista ja oireista niin tietää tarvittaessa mennä testiin itsekin.

Täällä malttamattomana odotan jo että menkat vihdoin loppuisi, halut sen mukaiset että pitäisi päästä tositoimiin :D Greipit tietty mukaan tässäkin kierrossa ja kai mä nuo ovistikut pois käytän kaapista lojumasta ;) Lakkaisi vaan tää turvotus prkl, toivonkin että johtuu tuosta antibiootista mistä tänään syön viimeisen annoksen, huoh.

Ollaan tässä kaveriporukalla puuhattu reissua Espanjaan, lennot ja kämppä hoidettu ja nyt vain odotellaan ajankohtaa tulevaksi. Tietyllä tapaa sitä miettii että voisi heinäkuun skipata yrityspuolella, koska hauskinta tuolla reissussa tuolla porukalla tulee ehdottomasti olemaan mikäli ei ole nautintopuolella rajoituksia :D mutta kun ei se tärppi sieltä näköjään mitenkään sormia napsauttamalla tapahdu niin ei huoli kyllä yhtään kuukautta skipata. Ja jos nyt onnellisesti kävisikin niin ei se hukkareissu tulisi siltikään olemaan :)

Aurinkoa ja mukavaa päivää kaikille :heart:
 
Mullahan oli ne kilppariarvot viitearvojen sisällä, mutta tsh korkeimmillaan 4,5. Mun mielestä se on liian korkea, ainakin mitä juttuja olen lueskellut. Edellisessä mittauksessa tais olla 3,5, ja oli sitten otettu myös ne vasta-aineet, joista yksi oli reilusti koholla. Terv.hoitajat eivät osanneet sanoa mitään siitä ja nyt joutuu odottelemaan, kunnes lääkäri katsoo. Netistä löydetyn tiedon mukaan se viittaisi kilpirauhasen autoimmuunitulehdukseen, mikä taas voi aiheuttaa vajista. Ja kun nyt jälkiviisaana mietin taaksepäin, niin oireitahan on ollut, löytyy melkeinpä kaikki mitä on vaan lueteltu. Sekin hiusten lähtö, josta aikoja sitten kirjoitin, voisi liittyä tuohon. Iho oli välillä myös kuin hiekkapaperia. Että kaikkea sitä tulee, jospa tämänkin olis tienny ajoissa, niin olis jo hoidossa jos tarvii. Tosin reumalekuri oli sitä mieltä, että herkästi lääkitään jos on arvot koholla. Eli odotellaan... Ja nyt kun viimein sain aikaiseksi tilattua ajan alapään tarkistukseen terkkariin, niin eilen alkoi tuhrutella, eli olis sitten kai kp2 tänään (kierto siis taas vain 14 pv, hieman epätasainen). Ihmettelinkin, kun joka asia ärsytti ja alavatsa on ihan ilmapallo.
Aika piti perua, tosin sain jo ensi viikolle uuden. Jotain outoa on limakalvoilla, ei onneks oireile paljon mitenkään. Ja netti kun on keksitty, niin sieltähän pompsahtaa ensimmäisenä kondylooma. Se tästä vielä puuttuisikin... Ei tosin oireet muuten viittaa siihen, mutta mistäs sen tietää. Omaanapaa taas tarpeeksi.
Mandala, lomalle tästä joutaisikin, mukavaa odotusta!
 
Torstai 9.6.2011



Demuli.............31v. ......kp2/14-53.......yk9
Amanda77........33v. ......kp5/32-37........yk15... 4*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp6/28-35........yk5
Nima...............30v. ......kp10/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp10/23-28........yk8
Wanda_81........30v. .......kp12/28-42......yk9
Syksy2010.......30v. .......kp14/31-35.......yk8
Joku_raja.........29v. .......kp15/24-31.......yk5
Rumor..............34v. ......kp15/31...........yk14
Sintti-79..........31v. .......kp16/23-30.......yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp19/34-38........yk5
Kippi...............30v. ......kp22/26-28........yk9
Tatja...............34v. ......kp24/18-29........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp27/24-29........yk7
Jonesy.............30v. ......kp27/25-35........yk6
Ginger.............35v. ......kp28/??.............yk17.... 1kkm
Cassis.............28v. .......kp63/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp80/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp96/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp115/?............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Demuli uudesta kierrosta! Sulla näyttää olevan aikas iso tuo kp-haarukka oletko ajatellut lääkkeitä hakea kiertoa normalisoimaan? Tuolla gynellä kun kävin näiden naistenvaivojen takia niin sanoi että on ihan normaalia että muutamalla päivällä heittelee mutta noin iso heitto varmaan voisi tarvita jotain lääkkeellistä tukea?
 
Kilppariaiheesta sen verran, et mulle gyne määräsi siis TSH 3,0 ja T4V 11 arvoilla pienen määrän tyroksiinia. Työterveyslääkäri sanoi, et arvot on normaalit, mut gyne sanoi, et jos on lapsihaaveita pidempään/hoitoja, TSH olis hyvä pitää alle 3. Mut eri lääkäreillä taitaa olla erilaiset näkemykset. Ja oireet tietty vaikuttaa myös. Ginger, sun arvoilla mun gyne olis siis määränny heti lääkityksen! Jos vaan mitenkään on taloudellisesti mahdollista, suosittelen et käväiset yksityisellä lapsettomuuslääkärillä. Jos vaik saisit lääkityksen heti?

Viena, ihana kuulla, et kaikki on hyvin! :) Tsemppiä loppuraskauteen! Me koitetaan peesata kovaa vauhtia! En oo uskaltanu käydä plussanneiden puolella (pelkuri…), vaik mietinkin, mitä mahtaa kuulua syksyn plussa-aallon porukalle? Nythän on jo pian h-hetket käsillä! Hurjaa ajatella, et jos kaikki olis itselläkin menny putkeen, olis ens kuussa jo vauva tulossa… Mut nyt pitää tähdätä sinne alkutalveen!

Demuli, pahoittelut tädistä… Tsemppiä uuteen yritykseen! :)

Wanda, eiköhän se kp 16 oo ihan passeli! Luulisin, että pco näkyy silloinkin, jos sitä on. Kun monirakkulaisissa munasarjoissa ovis kai usein jää pois johtuen siitä, et rakkuloita kasvaa monta, muttei yhtään riittävän isoa. Joten jos siellä näkyy johtofollikkeli tai siistit munasarjat muuten, niin sit kai tietää, ettei ainakaan pahaa pco:ta ole. Näin ainakin itse sen ymmärrän. Pidän hurjasti peukkuja, et saat hyviä uutisia!
 
Vielä tätä oman navan mietintää. Ovisviiva alkoi kuitenkin vahvistumaan (tosin vain Prisman testillä, ei Clearbluella). Arvelin, että ovisplus tulisi nyt illalla, mutta ei vielä tullut. Ehkä huomenna sitten. Jää vain luteaalivaihe taas lyhykäiseksi, jos huomenna vasta ovisplussa tulee. Kaikki ovisoireet edelleen hävöksissä. Päivällä oli todella hyvä ja optimistinen mieli. Nyt vain tuntuu, ettei meille ikinä lasta tule ja itkettää.

Wanda, mun käsittääkseni PCOS on havaittavissa mihin kierron aikaan tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 10.6.2011



Demuli.............31v. ......kp3/14-53.......yk9
Amanda77........33v. ......kp6/32-37........yk15... 4*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp7/28-35........yk5
Nima...............30v. ......kp11/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp11/23-28........yk8
Wanda_81........30v. .......kp13/28-42......yk9
Syksy2010.......30v. .......kp15/31-35.......yk8
Joku_raja.........29v. .......kp16/24-31.......yk5....dpo0
Rumor..............34v. ......kp16/31...........yk14
Sintti-79..........31v. .......kp17/23-30.......yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp20/34-38........yk5....dpo-1
Kippi...............30v. ......kp23/26-28........yk9
Tatja...............34v. ......kp25/18-29........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp28/24-29........yk7
Jonesy.............30v. ......kp28/25-35........yk6
Ginger.............35v. ......kp29/??.............yk17.... 1kkm
Cassis.............28v. .......kp64/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp81/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp97/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp116/?............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Mandala kun jaksat päivittää listaa ahkerasti! :flower:

Joku_raja ja Amanda, toivottavasti pco:ta ei näy ollenkaan ja olisi iso munasolu irtoamista vaille... Tavallaan sitä kuitenkin toivoisi jonkinmoista selkeätä syytä sille miksi vauvaa ei näy ei kuulu. Selkeille ongelmille kuitenkin voi tehdä jotain lääkityksillä yms. Ihailen kyllä mieheni vankkumatonta uskoa luomuraskauteen, hän ei ole ollenkaan huolissaan aiheesta, on vain sitä mieltä että vielä ei ole vain tärpännyt ja kyllä se pian. Itse murehdin hyvin paljon enemmän, ja sitten murehdin sitä että pilaanko raskauden mahdollisuuden murehtimalla. :rolleyes:
Toivotaan että lääkärikäynti rauhoittaa mieleni ainakin... Kiitos Amanda peukuista! =)
 
Mä toivottelen nyt kaikille yleisesti tsemppiä ja onnea loppukiertoon/oviksen bongaukseen ym kun en kuitenkaan muista kommentoida kaikkia erikseen. Aina tulee lukiessa kommentteja mieleen, mutta tässä kirjoitusvaiheessa unohtuvat...:ashamed: Eli kyllä tästä eteenpäin päästään, vaikka välillä tarvotaan suossa : /
Tänään soitti hoitsu niistä kilppariarvoista. Reumalekurin mukaan tsh erinomainen (???) 3,03 ja T4v 14,5, vasta-aine sopii immuunijuttuihin eli ei lääkityksen tarvetta:| Itse kyllä olisin sitä mieltä, että tyroksiinia kehiin. En osannut vielä puhelimessa kommentoida asiaa kun töissä yrittää vähän pienempää ääntä pitää. No, ensi viikolla olis työterv.lääkärille aika ja ajattelin kyllä kysäistä, mitä mieltä siellä oltaisiin. En kyllä haluaisi odotella elokuun gynekäynnille asti, jos nyt heti sais drugsit käyttöön. Menis taas pari kuukautta hukkaan, jos oliskin tästä kiinni.
Anyway, helteistä viikonloppua kaikille, nautitaan kun vielä keretään!! :cool:
 
joku_raja peukutan hirmuisesti, että se ovis sieltä tulisi!

Noi kilpparijutut on kyllä sellaisia omituisuuksia, että että... Kyllä nuo omat arvot edelleen mietityttävät, vaikka lapsettomuuslääkäri sanoikin, ettei syytä huoleen ja tsh 3,8 ei vaikuta raskautumiseen. Pitäisi uskoa siis, mutta silti kuitenkin vähän huolettaa, että josko tässä nyt pitkään sitten kilpparien vuoksi vauvaa yritetään... :|

Vaan ovis on kaiketi tulossa parin päivän sisällä. Eilen halpatestissä oli jo aika vahva viiva, joka sitten roskiksessa muuttui vahvaksi. Eli ilmeisesti tulolla on. Kiva, kiva. Viikonloppuna siis tietää mitä tekee ;)

Kaikille mukavaa ja aurinkoista viikonloppua!
 
kp3 täällä siis.
Joo olen varannut ajan sekä gynelle (gynekologisen endokrinologian lääkärille) lapsettomuusklonikalle että kilpirauhaseen erikoistuneelle endokrinologille lääkäriasemalle, ja pohdin kummalle mennä. Päädyn varmaan tuohon ei-gyneen, koska mulla on huonoja kokemuksia yksityisestä gynestä, pelkään että se tekee vaan sen perustutkimuksensa ja sanoo että kaikki ok.
Lääkärille vaan ei saanut aikoja ihan heti, koska ovat niin hiton suosittuja nuo kilpirauhaslääkärit, myös ne ei-niin-nimekkäät, enkä jaksaisi odottaa montaa viikkoa ensin aikaa, sitten uutta labralähettä, sitten tuloksia, sitten uutta aikaa ennen kuin lääkitystä pääsee testailemaan. HUO-KAUS!
Mut pääasia että asia etenee edes joskus tulevaisuudessa. Sillä välin kesä ja kuohuviiniä.

Sara: mä kanssa ajattelin jossain vaiheessa, että uskottava kai se on jos MONTA lääkäriä sanoo että ei huolta. En halunnut olla hankala ja oli keskityttävä vähän aikaa muuhun kun omaan terveyteen, koska ???? jotenkin ajattelin että hoidan nää muut asiat ensin.. Varmasti lapsia on tehty vaikka millä arvoilla ennenkin, mut jo yhden keskenmenon kokeneena ja lukuisia kauhutarinoita kuulleena olen taas ottanut tän asian pöydälle. Onhan se ihan järkyttävää jos joutuu alkaan jankuttamaan lääkärinsä kanssa että onko kilpirauhasella lapsettomuuden kanssa tekemistä vai ei. Tuntee ittensä vähitäänkin harhaiseksi, kun lääkäri väittää että ei vaikuta mitenkään, ja KAIKKI muut tahot taas päinvastaista.

Tsemppiä.
 
Mulle voi laittaa tälle päivälle dpo-1. Huikean vahva viiva tuli halpatestiin ja clearbluekin näytti aurinkoista hymynaamaa =) Näyttää siltä parin kierron perusteella, että mulla LH-huippu kestää lyhyen ajan ja se tuntuu sijoittuvan näin iltapäiviin. Viimeksikin huippu löytyi clearbluella samoihin aikoihin, vaikka aamulla ei clearblue näyttänyt hymynaamaa. Nyt on muutenkin vahvat oireet; alavatsaa turvottaa ihan tautisesti ja kohtua kipristelee melkein kipeästi. Jos merkit pitävät paikkansa enkä tästäkään kierrosta raskaudu, on kierto silti lyhentynyt jälleen päivän eli olisi enää 33 päivää. Täytyy olla iloinen, kun ajattelee, että lähdettiin siitä, että kierto oli puolen vuodenkin pituinen.

edit: En voi olla miettimättä, että jos nyt tärppäisi, niin juhannuksen aikoihin voisi saada plussan raskaustestiin. Olishan se aika kiva juhannus :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Noniin Sara ja Joku_raja nyt varpaat ja peukut pystyyn että muhkeat ovikset tuottaa tulosta :heart: jännittäviä aikoja :)
Katsotaan löydänkö itse tällä kertaa niin mahtavaa ovisplussaa kuin viime kierrossa. En tiedä olikohan sitten liikaa simppojen puolesta kun pupuiltiin kuin hullut citykanit tyyliin joka päivä ennen ja jälkeen oviksen aika pitkän aikaa vielä hoh :D Minkäs teet jos tekee mieli koko ajan :D

Ihaninta hellepäivää kaikille tasaisesti, mä lähden terassille nauttimaan kylmästä olusesta :)

Ai niin ihan kiva tuo että lisätään dpo-päivät tuohon rimpsun perään. Ajattelin sitä jo edellisessä omassa kierrossa mutt hyvä että joku tajusi sanoa siitä!
 
Mun mielestä myös nuo dpo-päivät on kiva lisä. Ei tarvitse itsekään koko ajan laskea, että moneskohan päivä oli menossa. Tosin viikko eteenpäin, niin muistaa itsekin hyvin tarkkaan ja koko ajan miettii, milloin voisi ekan kerran testata. ;)

Mandala, mulla on vasta huomenna dpo0 eli tänään dpo-1. Ajattelin, ettet enää tänään listaa päivitä.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 1. Eli kierto nyt sitten teroilla tällä kertaa näin lyhyt eli 24 päivää. Mä en enää tajua yhtään mitään. Salaa taas haaveilin että ois natsannu. Ei tässä auta muu kuin odottaa, että pääsee lääkärille ja saa kunnon avut. Alkaa jo ihan tosissaan usko loppua. Harmittaa...
 
Lauantai 11.6.2011



Tatja...............34v. ......kp2/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp3/24-29........yk8
Demuli.............31v. ......kp4/14-53.......yk9
Amanda77........33v. ......kp7/32-37........yk15... 4*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp8/28-35........yk5
Nima...............30v. ......kp12/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp12/23-28........yk8
Wanda_81........30v. .......kp14/28-42......yk9
Syksy2010.......30v. .......kp16/31-35.......yk8
Joku_raja.........29v. .......kp17/24-31.......yk5....dpo0
Rumor..............34v. ......kp17/31...........yk14
Sintti-79..........31v. .......kp18/23-30.......yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp21/34-38........yk5....dpo0
Kippi...............30v. ......kp24/26-28........yk9
Jonesy.............30v. ......kp29/25-35........yk6
Ginger.............35v. ......kp30/??.............yk17.... 1kkm
Cassis.............28v. .......kp65/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp82/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp98/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp117/?............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 21.6.2011



Tatja...............34v. ......kp3/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp4/24-29........yk8
Demuli.............31v. ......kp5/14-53.......yk9
Amanda77........33v. ......kp8/32-37........yk15... 4*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp9/28-35........yk5
Nima...............30v. ......kp13/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp13/23-28........yk8
Wanda_81........30v. .......kp15/28-42......yk9
Syksy2010.......30v. .......kp17/31-35.......yk8
Joku_raja.........29v. .......kp18/24-31.......yk5....dpo1
Rumor..............34v. ......kp18/31...........yk14
Sintti-79..........31v. .......kp19/23-30.......yk24.... (2*inssi)
Sara_78...........32v. ......kp22/34-38........yk5....dpo1
Kippi...............30v. ......kp25/26-28........yk9
Jonesy.............30v. ......kp30/25-35........yk6
Ginger.............35v. ......kp31/??.............yk17.... 1kkm
Cassis.............28v. .......kp66/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp83/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp99/?..............yk3
PauhaavaSydän..29v. ......kp118/?............yk7



Taustalla:
Annastiina79
Vadelma30
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Hiljasta pitelee täällä mutta ei ihmekään kun ulkona on noin upea ilma ollut koko viikonlopun. Mullakin tuli näkyviin ne loputkin pisamat kun koko päivän istui ulkona, ja niitä riittää :D
Tulee varmasti tänäänkin mentyä loikoilemaan ulos kyllä kun ensi viikolla viilenee kai rajustikin. Harmittaa vaan kun miehelläkin on illat vapaat ensi viikolla (tällä viikolla ei ollut) niin hyvät ilmatkin loppuu. Ei tietty paha kuitenkaan koska jää enemmän aikaa vällyjen välissä hedelmällisinä päivinä :D

Aurinkoa ja iloa kaikille :heart:
 
Kippi
Hei!

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. Minä jännään alkaako menkat vai ei, ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Haluaisin siirtyä taustalle toistaiseksi eli voi poistaa listalta. Kesälomat alkaa enkä ole koneen äärellä. Tulen kyllä kertomaan jos kerrottavaa on :) Tuntuu lisäksi toisinaan että kun muutama ystävä jo kyselee meidän tilanteesta, niin ei jaksa joka suuntaan "päivittää" yritykseen liittyviä fiiliksiä...nyt on vahvasti sellainen olo, että haluaa jakaa ainoastaan miehen kanssa näitä tunteita, ymmärtänette ehkä mitä tarkoitan.

Lempeitä kesäpäiviä ja plussia kaikille!
 
Tatja, pahoittelut tädistä… :hug: Epävarmuus ja epätietoisuus on pahinta. Mutta älä silti luovu toivosta! Ikävä tosiasia on vain se, et aika monilla raskaaks tuleminen kestää. Mut se ei tarkoita sitä, etteikö se pian onnistuisi!

Ronjaliina Pahoittelut sullekin kp 1:stä. :hug: Miten ihmeessä se plussa on täällä nyt kiven alla? Mut ihana asenne sulla - plussapuhuria uuteen kiertoon! :)

Kippi, ymmärrän täysin sun fiilikset. Itsekin ajattelin nyt kesällä olla täällä vähän vähemmän ja yrittää miettiä muita asioita. Nyt vielä hoitokierto mennään loppuun ja toivon plussaa enemmän kuin koskaan… Mut jos se ei onnistu, heinäkuussa on tauko hoidoissa. Toivotaan, että nähdään kesän loputtua plussanneissa! Iso hali ja aurinkoista kesää!

Täällä eilen viimeinen Femar vedetty naamaan ja tiistaina on ultra. Vähän harmittaa, etten oo jaksanu olla yhtään tarkka hiilareista, vaan on tullu syötyä niitä ihan liikaa... Viime kierron alussa olin tosi tarkka ja sillon tuli ovis. Jotenkin mulla on vähän apatiaa päällä ja jotenkin tulee syötyä makeaa myös harmitukseen. Ja heittäytyy välillä hällä väliä asenteelle. Mut nyt pitäis vaan saada itseään niskasta kiinni, ettei vois ainakaan jossitella mitään. Ehkä huomisesta alkaen... :)
 

Yhteistyössä