**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Wanda, voi harmitus... :( Noi haamut on varmasti tosi inhottavia. Kun herää jo toive, mut sitten putoaakin taas. Oon samaa mieltä, että tuskin haamuja tulee ilman syytä. Ainakin Apteekin omaa on sanottu varmaks. Ikävä totuushan on, että kemiallisia raskauksia saattaa olla jopa puolet raskauksista. Mutta, älä lannistu!! Kun kierto toimii ja hedelmöityskin ehkä tapahtuu, niin on enää pienestä kiinni, että pian tarttuu jo kunnolla ja jatkuu loppuun saakka! :)

Marienna, täällä kaikki ihan ok. Välillä tietty harmittaa ja kiukututtaa ja oon malttamaton, milloin pääsis taas yrittämään. Mulla tuli tällä viikolla pari päivää taas vuotoa ja ihmettelin mistä se johtui. Kun leikkauksen jälkeen vuotoa tuli vaan pari päivää. Ehkäpä vikat "ylimääräiset" tuli nyt pois, koska menkatkaan tuskin olis 11 päivää leikkauksesta. =) Viikon päästä on lääkäri ja jälkitarkastus. Toivotaan, et kaikki on hyvin ja päästään taas yrittämään. Luulen, et nyt mennään heti suoraan piikityksiin, kun ne toimi viime kerralla. Pieni toive olis siitäkin, et ku-raskaus olis pistäny omiin muniksiin vauhtia ja vois tulla vaikka luomuovis. Mutta en liikaa elättele toiveita, vaan valmistaudun jo piikityssessioihin! Hassua, että sitä operaatiota voi odottaa oikein innolla! =) Olispa se heti tammikuussa...

Plussa-aaltoa kaikille!!!
 
Marienna, isot peukut! :heart: Täällähän on nyt tosi monta muutakin joilla jännäpäivät on käsillä... Plussaonnea!

ON: Tänään ajattelin tehdä elämäni ensimmäisen ovistestin. Laskujen mukaan ovis voisi olla ehkä sunnuntaina tai maanantaina, mutta saapa nähdä mitä sanoo testi!

Muoks. Wandalla olikin näköjään kp1 :( Uuteen kiertoon onnea ja plussatuulta :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hei ja anteeksi hiljaiselo täältä suunnalta.

Muuton vuoksi meillä ei ollut nettiä muutamaan päivään ja sitten alkoikin sellainen työstressi, että meinasin tulla hulluksi. Ehdin jo käväistä muutaman päivä työmatkallakin Pohjois-Afrikassa, joten vilskettä on ollut. Se on ollut tämän vauva stressaamisen kannalta oikein hyväksi; en ole laskenut kiertopäiviä, en ole käynyt netissä lukemassa aiheeseen liittyviä sivuja enkä ole kuunnellut omaa kehoani niin kuin aiemmin. Ovulaation merkit olivat ja petipuuhatkin on maittanut mukavasti. Rinnat tavalliseen tapaan kipeät, mutta en ole ottanut sitä ihme kyllä merkkinä raskaudesta. Muutenkin on ollut huomattavasti aiempaa levollinen olo asian suhteen. Ehkä mies oli siinä oikeassa, että hoitotauko tekee hyvää. Tuottaako se tulosta vaiko ei, sitä ei voi sanoa. Ystävä jonka piti tuoda ovulaatiotestit peruikin matkansa, joten ne jäi nyt saamatta. Olen kuitenkin ajatellut, että tekisin sopimuksen lähellä olevan apteekin kanssa ja tilaisimme testejä esim. Suomesta myyntiin. Uskon, että maan ainoana apteekkina menestys voisi olla taattua, hope so!

Onnittelut Zipulille plussauksesta!! Tulehan välillä kertomaan kuulumisia meillekin!

Marianna; Todellakin on kaikki peukut ja varpaat pystyssä täälläkin, että siellä nähtäisiin vahvat plussat!! Voi jännityksen jännitys. Hermoja ja vahvoja viivoja sinne!!

Wanda; Tiedän, että se menkkojen tuleminen on todella hanurista ja pettymys on suuri. Pahoittelen toveri. Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivottavasti sitten tärppää!!

Amanda77; Hienoa, että olet toipunut leikkauksesta ja suuntaat ajatukset jo tulevaan. Olet sinä vain aika uskomaton positiivipakkaus ja todella nostan hattua. Kiitos, että annat meille esimerkkiä siitä, että pettymyksistäkin noustaan katse kohti tulevaisuutta. Toivotaan, että kaikki menee jatkossa hyvin. :hug:

Mulla on saattanut joku mennä ohitse kun pikaisesti luin kaikki (tai ainakin kuvittelin lukevani) tekstit jotka jäänyt välistä, mutta kaikille erittäin paljon plussatuulia. Jos laihduttajilla on kevääksi kuntoon piirejä niin laitetaanpa me vaikka tavoite; viimeistään pääsiäisenä kaikilla pullat uunissa:)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos teille tsemppauksesta tytöt! Hyvä mieli tulee kun lukee kirjoituksianne! =)

Nyt on jo optimistinen olo että pian tärppää. Terveellinen ruokavalio on otettu käyttöön ja nyt koetan vielä enemmän tsempata. Yletön teenjuonti pitäisi kanssa jättää pois, siinä kyllä tekee vähän tiukkaa...

Yameliah haaste otettu vastaan ja tavoitteena pulla uunissa pääsiäisenä! :cool:
 
Kyllä niitä viivoja on nyt tullut Sofi One steppiin, Biocardiin, First signaliin ja jopa siihen predictoriin mikä ei ole herkkä, tuli tänään hailakka viiva. Eilen jo aika hienoja viivoja muihin. Voi että....Sattuu vaan niin samperisti tonne alakertaan, vuorotellen muniksiin ja kohtuun ja on kuin kovat menkkakivut+muniskipu samaan aikaan. Oliskohan se hyvä merkki?

Terv. Onnellinen, mutta pelokas Marienna, ja toivottavasti pötkö (nyt olis 4+2 jos pysyy kiinni)
 
Heippa taas pitkästä aikaa! On ollut muuta puuhaa, en ole käynyt täällä edes lueskelemassa moneen päivään. Eli kommentoin vähän myöhässä:

Tunafish, Amanda ja Ainomieli: ei mulla ole kyse hiivasta. Hiivalääkettä kyllä olen ottanut nyt "varmuuden vuoksi" tuon Dalacin-kuurin jälkeen, ettei vaan lisäänny. Labrakokeissa ei ole näkynyt muuta vikaa kuin lisääntynyt valkosolutaso, joka siis viittaa lievään ärsytystilaan. Bakteerilääkkeet on helpottanut oireita aina muutamaksi päiväksi, sitten ne palaavat. Nyt vuorossa Lactal kuuri, tai siis toinen kuuri ja muutaman päivän välein. (helpottaa muttei paranna) Seuraavaksi kokeillaan estrogeeni-kuuri, mitä ei siis voi käyttää raskauden aikana, eli kohta pääsen testailemaan... vaikka aika vähän on seksiä tässä kierrossa ollut. Lactal-kuuri on onneksi helpottanut oireita aika paljon, pystyn nukkumaan ja olemaan suht normaalisti, mutta aina vessakäynnin jälkeen alapäähän jää "kupla", tai jotain ylimäärästä siellä tuntuisi koko ajan olevan :( Maitohappobakteereita olen käyttänyt pitkään ravintolisänä, nykyään KarpaLact strongina ja nyt myös Omega7-kapseleita päivittäin. Luotan kyllä mun gyneen, mutta ihan hakuammuntaahan toi hoitaminen on ollut... "kokeile sit seuraavaksi tätä..." Eli ehkä gynen vaihto? Tai pyydän siltä lähetteen jonnekin tutkimuksiin mitkä oikeasti jotain kertoisivat... Mieskin haluaisin kovasti jo "tehdä" sitä lasta, mutta ei kauheasti seksi innosta, kun alapää vaivaa... :( Kiitos kommenteista, palataan taas asiaan kun seuraavan kerran valitan :D (Välillä olen tosi alamaissa tämän takia, nyt on onneksi ollut muutama hetki taas helpompaa. Auttaa tosi paljon, että saa jossain valittaa ja pohtia asioita, kiitos! :))

Mariennalle isot peukutukset ja vauvaliimat ja kaikki tsempitykset piinailuun!!!!!!! :hug: :heart: Hyvä siitä tulee ;) :)

Mä oon muuten aina limoista luullut bonganneeni oviksen, mutta en sit tiedäkään. Täytyy varmaan pian hankkia testejä ja alkaa tutkimaan, että tapahtuuko mitään. Helpottais tota seksitahtiakin kivasti ;) :D

Plussatuulia kaikille ja iloista viikonloppua! :)
 
Täällä kp 1 :| Mulle voi tohon pinoon laittaa sitte kp 1/26. Sanomattakin selvä, että pettymys on kova. Nyt vaan sitten toivomaan, että ovis tulisi tässäkin kuussa. Pelkään, että viime ovis oli joku sattuma ja meikä ovuloi muuraman kerran vuodessa. Heti aloitan nyt sitten greippimehut ja alkukiertoon femisoijaa+ maustamatonta soija"jugurttia". Soijarouheesta en jaksa väsätä mitään, kun ei oo kovin hyvää. Tarttis jaksaa hiilareita kytätä edelleen.

Mariennalle tarrasukkia!

Kovin on hiljaista täällä...mites piinailijat? Plussatuulosia ja jaksuja kaikille toiveilijoille!
 
En oo kauheasti ehtinyt kirjoitella, mutta ovista metsästellään... Viiva on vahvistumaan päin ja oireet (karmea panetus :p ja venyvä lima) antaisi aihetta uskoa muniksen irtoamiseen lähiaikoina.

Mariennalle onnea :heart: ja muille plussaonnea. Kohta tässä taas itsekin jännäillään... Tatjalle voimia uuteen kiertoon - plussaa vaan kehiin heti vuoden aluksi!
 
Tsemppiä Tatja ja onnea uuteen kiertoon!

Greipit on syönnissä ja ovulaatiota odotellaan. Tässä kierrossa meinaan aloittaa testailun kymmenennen päivän kohdalla jo ettei käy kuin viimeksi. Mulla on edellisiä liuskatestejä jäljellä seitsemän, pitäisi ostaa lisää. Minkä merkkisiä testejä te muut käytätte? Clearbluen testit on aivan järjettömän hintaisia, vaikka onhan niissä ihan selkeä se hymynaama, ei tarttiisi viivoja tulkita.
 
Sunnuntai 12.12.2010



Tatja............34v. .....kp2/26......yk6......terolut
Wanda_81.....29v. ....kp4/30-35......yk4......
Arminen.........31v. ....kp14/28..........yk3....
Scrat............30v. .....kp26/28-38.....yk10....3*terolut
Yameliah.......30v. .....kp27/28-30.....yk19.....
Sintti-79........31v. ....kp27/23-30.....yk17.....
Ginger..........35v. .....kp29/??..........yk9....... 1kkm
Tömpsis........31v. ....kp30/30-75......yk3.......
Ainomieli.......29v. .....kp30/28-32......yk4.......
Tunafish-78...32v. ....kp38/28-32.....yk0........
Popcorn78.....32v. ....kp46/30.........yk8.......3*inssi
Lusa.............31v. ....kp49/28-30....yk~1v......


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Marienna...........30v. ...yk7........plussa 8.12.
Zipuli................32v. ...yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe..34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79...........31v. ...yk7.........plussa 11.11.
Sannuli79..........31v. ...yk12.......plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö............32v. ...yk5........plussa 2.11.
Olivia-79...........31v. ...yk10......plussa 2.11.
Viu...................30v. ...yk12......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet...........34v. ...yk10......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.....................................plussa 30.8.
Talitintti80.........29v. ...yk6........plussa 25.7.
Linda32.............32v. ...yk1........plussa 20.7.
Siukuki..............29v. ...yk3........plussa 12.6.
Rae34...............34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi...................33v. ...yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli.........32v. ...yk~20....plussa 1.4.
 
Mä tein rohkean tempun ja siirsin itseni plussanneisiin. Merkkasin plussapäiväksi 8.12. vaikka kyllähän se ekä hailee tuli jo 7.12. mutta siitä se on vahvistunut sitten. Tänään digitestissä oli raskaana 1-2 viikkoa. Pelottaa...olis dpo 15 mun laskujen mukaan...olisko sen pitänyt olla jo 2-3 viikkoa...Toivottavasti ei tarkoita keskenmenoa. Ei ole tullut sellaista ihan vahvaa viivaa testeihin. Biocardin siihen 20tai25 -herkkään eilenkin ihan selvä viiva, mutta kontrolliviivaa heikompi kuitenkin. En tiedä nouseeko arvo tarpeeksi nopeesti? Voi tarkoittaa keskenmenoa tai kohdunulkoista jos ei nopeeta nouse. HUOH!

Mutta listaanpa tässä ne oireetkin :p
7.12. vaaleanpunainen pieni pieni haamu One Step-liuska 10
8.12. vaaleanpunainen vähän selvempi haamu One Step-liuska 10 ja One Step-puikko 10?
lämpöä, palelemista, väsymys
9.12. haalea, oikein selvä plussa sekä Biocard 20/25 ja First Signal 10
lämpöä, palelemista, tissiarkuutta, voimakasta juilintaa kohdussa ja muniksissa, väsymys
10.12. haalea plussa predictor 50?
lämpöä, palelemista, väsymystä, tissiarkuutta, tosi voimakasta juilintaa ja kipua kohdussa ja muniksissa
11.12. kontrolliviivaa haalempi oikein selvä plussa Biocard 20/25
juilintaa vasemmassa muniksessa, väsymystä, tissien arkuutta ja palelemista
12.12. CB digi raskaana 1-2
kipeänä flunssassa, tissit arat, vasenta munasarjaa nipistelee

Joku joskus jossain kirjoitti, että tissit on samalla lailla kipeenä kuin kuumeessa iho yleensä. Just tolta tuntuu. Nännit ei ole enää niin arat, mutta tissit on kuumeessa :D varsinkin sivulta ja alta - tulee sellainen myötätuntoinen olo niiden parkojen puolesta.

Toivotaan, että raskaus jatkuu ja on oikeassa paikassa! Vasta :whistle: 8 testiä mennyt....Miten niin hermostuttaa :saint: ?

Wanda mä olen tilannut kotitesti.fi (?) noita One Step -merkkisiä liuskoja ja mulla ovat kyllä toimineet, mun piti olla tarkkana, ettei kroppa huijaa, mutta siis kyllä ne oli oikein toimivia. Ja edullisia! Otin joskus parikin kertaa päivässä testin ja aina samaan aikaan ja astiasta siis. Täytyy antaa pissan ensin jäähtyä huoneenlämpöön, niin saa luotettavamman tuloksen. Niin aloitko sä ne vitamiinit kanssa - mä kyllä jotenkin kiitän niitä tästä raskaaksi tulosta. Mutta ei muuta kuin hyviä testailuja, pupuiluja ja plussailuja :xmas:.

Arminen ei muuta kuin lempimään =) sitten. Ja plussatuulta sinne!

Tatja :hug: joo pettymys on kova...eikä pelosta taida koskaan päästä irti. Mutta tsemppiä, jospas vuoden alussa saisi hyviä uutisia :).

Yameliah joko siellä jännäillään?? Mahtavaa toi sun oma-aloitteisuus: apteekkisopimus siis. Anna palaa, ajatushan on loistava!

Entä Tömpis, oliko sulla joku sellainen pikku siivun mahdollisuus, että olis voinut tärpätä alakerran remontista huolimatta?? Hali kuiteskin ja toivotaan, että joku gyne osais asialle jotain tehdä niin, että tepsisi.

Amanda :hug: mä niin toivon, että ihan just NYT sun ikierto palautuis ja pääsisitte uuteen yritykseen, minkä vielä kaiken kohtuuden nimessä pitäisi myös tuottaa pieni mykyrä sinne ihan oikeaan paikkaan :).

Toivotaan, että kaikilla menee kaikki hyvin! Kyllähän tää niin hermostuttavaa on...voikohan keskenmeno tulla jos on kipeenä, siis sen takia. Mulla oli paljon parempi mieli kun juili kunnolla, nyt on liian rauhallista (?) tuolla alakerrassa.
 
Onnea Marienna! :)

Wanda, mä olen käyttänyt halpa-testin liuskaovistestejä netistä. Tykkäsin niistä, nyt ne loppui ja kokeilin Prisman testejä (pregCheck vai mikä se oli) yhden enkä oikein osaa sanoa vielä sen perusteella.

Mulla on kp 30 eikä mitään oireita raskaudesta, ollut niin kiirettä etten ole testaamista edes miettinyt. Jos tiistaihin ei menkat ala, niin testaan sitten. Yksi apteekin oma testi mulla on tuolla laatikossa, voi olla että into tulee kokeilla.
Enpä ainakaan kuvittele turhia oireita, mutta tosiaan kun mitään ylimääräistä palelemista, väsymystä (ketäpä nyt ei näillä säillä ja valon määrällä vähän väsyttäisi tai palelisi?), yökötystä tai kipuja ole, niin ihan rauhassa olen saanut odoteltua.
Hyvä fiilis ollut kuitenkin. Plussatuulia muillekin, nyt onkin monta loppukiertolaista jännäämässä! :)
+++++++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Yameliah: no onpas mahottoman pieni paikka, jos ei ole kuin yksi apteekki :D :D Mutta hieno idea! :)

Marienna: juu, teoreettinen mahdollisuus on... Tänään kp 30 eli kohta vois testata... päänsärky on ollu ainoo "oire" eli en usko raskauteen, mutta toivon sitä niin kamalasti... Kyllä kaikki voi olla sulla hyvin, vaikka oireita ei olisikaan! :) :hug:

Mites Ainomieli jaksaa odottaa testausta? Mennään näköjään samoilla päivillä :)
 
Marienna juu vitamiinejä olen ottanut nyt noin kuukauden. En ihan raskausmultivitamiinejä ole vielä ottanut, ihan tavallisia joissa ei ole A-vitamiinia. Vertailin pitoisuuksia ja olivat tässä merkissä lähellä näitä raskausvitamiinejä. Puuttuvat korvaan ruokavaliolla, foolihappoa lisää esim. paprikasta ja pähkinöistä. Kalanmaksaöljyä otan e-epa + d-vitamiini -tabletteina.
Millä tavalla kroppasi huijaa noihin ovistesteihin liittyen?

Ainomieli taitaa olla halpa-testin ovisliuskoja joita mullakin on. Ainakin näyttivät toimivan viimeksi. Taidan tilata lisää niitä.
 
Varoitus: tämä teksti sisältää katkeroituneen ja synkistyneen ihmisen ajatuksia joita ei kannata ottaa kovin vakavasti…

Mun sisäinen rauha tästä vauva-asiasta sai aikamoisen kolauksen eilen illalla. Mieheni sisko joka meni naimisiin lokakuussa, on raskaana. En tiennyt, että voisin reagoida asiaan näin voimakkaasti, mutta sain ihan järkyttävän itkukohtauksen kun kuulin asiasta. Olin jo ennen heidän häitään pelännyt tätä ja toivonut niin kovasti, että me oltais oltu jonossa ennen heitä. Ehkä tässä on niin paljon muutakin (anopin lellikkilapsi) ja kaikki patoutuu nyt tähän. Tuntuu vain niin hemmetin epäreilulta, että me ollaan paljon vanhempia, oltu jo pitkään yhdessä ja sitten tää joka vasta meni naimisiin, tuleekin heti raskaaksi. He eivät siis olleet ennen avioliittoa edes koskeneet toisiinsa ja seurustelivatkin vain hetken. PERKELE!!

Pahoittelen tätä valitusta ja häpeän itseäni siitä, että koen asian näin. Eihän toisen onni ole minulta pois, mutta tässä sitä nähdään miten typerä ihminen voi olla. Se siis siitä rauhasta… En tiedä miten mä nyt saan taas itseni kerättyä siihen malliin, että jaksan tätä hoitotaukoa. Ehkä yksi syy siihen miksi reagoin niin voimakkaasti, on se, että olen yrittänyt väkisin tunkea nämä asiat mappiin Ö. Ei sitten onnistunut.

Tuntuu tyhmältä tämän tilityksen jälkeen onnitella sinua Marienna, mutta oikeasti nämä yllä olevat tunteet littyy vain tähän yhteen ja ainoaan tapaukseen, joten suuren suuret onnittelut teille!! Totisesti toivomme kaikki, että pieni on oikeassa paikassa ja kaikki menee hyvin. Joko olet varannut ajan alkuraskauden ultraan?

Tsemppilöitä täältä kaikille jännääjille ja petipuuhailijoille!!
 
Yameliah tottakai sun puheet pitää ottaa vakavasti. Kyllä sen tietää ittekkin, että jos jo yk7 on tällaiset fiilikset, niin miten oikeesti millään voisi olla aina yksi auringonsäde jos on yk 19 niin kuin sulla, ei voi millään edes kuvitella. Mä toivon ihan kamalasti, että teillä tärppäisi. Itsellä tuntuu, että voiko tää onni oikeasti kestää kun tuli lopulta näin helposti...nyt olen toiveikkaampi koska plussia on jo monta, aiemmin on menneet parin haamun jälkeen. Älä pahoittele, äläkä häpeä, sulla on ihan täysi oikeus tuntea niin kuin tunnet. Ja täällä ne tunteet voi paremmin ilmaistakin kun tuolla "ihmisten ilmoilla" :D.

Ainomieli ja Tömpsis, jossain oireketjussa joku taannoin kirjoitti, että ainoa oire oli oireettomuus :p. Kai niitä pms-oireita alkaa tässä iässä olemaan ja tulee sekoitettua toiveissaan niitä raskausoireisiin. Mäkään en ole varma johtuiko väsymys ja palelu siitä, että olin tulossa kipeäksi, vai olinko kipeä koska raskaudessa lämpö nousee puoli astetta/asteen. Ainakin sen huomasin, ettei turvotusta ollut yhtään ja paino on ennen menkkoja joskus noussut hurjastikin. Mulla oli silloin oviksen aikaan olo, että tärppää, taisin sen tännekin kirjoittaa, mutta muuten en olis kyllä osannut testata, jos ei olis tullut ovisplussaa silloin viime tiistaina. Testasin sitä ovista kun mulla on ollut niitä melkein-oviksia. Wandase kropan huijaaminen tarkoittaa, että yrittää irrottaa, mutta munis ei ole tarpeeksi iso irrotakseen, joten viivat häviää ja tulee viikon päästä uudelleen. Niin ni siksi piti tehdä varmuudeksi raskaustesti, että ties onko se ovis (joka oli viime kierrossa juuri kp27) vai raskaus.
 
Marienna aivan juu. Täysin uusia asioita mulle että kroppa voi tehdä tuollaistakin. Yllätys oli sekin kun gyne kertoi että vaikka bongaa ovistikuttamalla oviksen ei se tosiaan tarkoita että se munasolu välttämättä irtoaisi, tai pääsisi läpi munanjohtimesta.

Täytyy vain toivoa että meillä on kaikki kunnossa, jos lasta ei kuulu niin mies on suostunut vasta ensi vuoden syksyllä tutkimuksiin...
 


Sintti-79........31v. ....kp1/23-30.....yk18.....
Tatja.............34v. .....kp3/26...........yk6......terolut
Wanda_81....29v. ....kp5/30-35......yk4......
Arminen.........31v. ....kp15/28..........yk3....
Scrat............30v. .....kp27/28-38.....yk10....3*terolut
Yameliah.......30v. .....kp28/28-30.....yk19.....
Ginger..........35v. .....kp30/??..........yk9....... 1kkm
Tömpsis........31v. ....kp31/30-75......yk3.......
Ainomieli.......29v. .....kp31/28-32......yk4.......
Tunafish-78...32v. ....kp39/28-32.....yk0........
Popcorn78.....32v. ....kp47/30.........yk8.......3*inssi
Lusa..............31v. ....kp50/28-30....yk~1v......


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Marienna...........30v. ...yk7........plussa 8.12.
Zipuli................32v. ...yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe..34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79...........31v. ...yk7.........plussa 11.11.
Sannuli79..........31v. ...yk12.......plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö............32v. ...yk5........plussa 2.11.
Olivia-79...........31v. ...yk10......plussa 2.11.
Viu...................30v. ...yk12......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet...........34v. ...yk10......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.....................................plussa 30.8.
Talitintti80.........29v. ...yk6........plussa 25.7.
Linda32.............32v. ...yk1........plussa 20.7.
Siukuki..............29v. ...yk3........plussa 12.6.
Rae34...............34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi...................33v. ...yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli.........32v. ...yk~20....plussa 1.4.
 
Hei taas pitkästä aikaa. Olen ollut kiireinen viime aikoina, enkä juuri ehtinyt edes käydä kurkkimassa palstalla, mutta nyt oli pakko piipahtaa kommentoimassa kun huomasin Mariennan loistouutiset. Ihan mahtavaa!! Kahmalokaupalla onnea!!! :heart:
 
Yameliah, inhimillistä on. Mulla tuntui pieni ikävä pisto kanssa, kun ystäväni kertoi vähän aikaa sitten heillä tärpänneen ekasta kierrosta. Tän ystäväni kiinnostus vauva-aihepiiriä kohtaan tuntui alkaneen viime kesänä mun kerrottua meidän yrityksen aloittamisesta (siis joo, eihän se nyt ihan näin mene kun sopivassa iässä ollaan yms, mutta hän itse kertoi sen vauvakuumeen tarttuneen multa) ja tosi nolo olen ja häpeän, että en ole siitä niin iloinen ollut. Ja meillä sentään tosi lyhyt aika kun ollaan yritetty, ja silti mä olen niin typerä ja kateellinen.:ashamed: Melkein en kehtaa julkaista tätä kun tosiaan vasta neljäs yk lopuillaan, mutta ehkä julkaisen silti.

Marienna, äläs nyt innosta mua kuvittelemaan :D Oon pari kertaa mitannut lämmön, ja ihan normaalitasolla ollut. En mä vaan uskalla mitään kuvitella kun ei missään tunnu mitään, muuten itken huomenna kun testaan. Ellei sitten menkat ala, jaloissa tuntunut pari kertaa nyt vähän menkkakipua..

Kyllä on kylmä ulkona! Jos nyt raskautuisi, ensi kesän sitten kärvistelisi helteessä mahan kanssa. Eipä tarvisi ostaa jättikokoista talvitakkia! :D Kaikkea mäkin mietin.. :rolleyes:
 
Sintti, samoin kuin Yameliahin kanssa, kyllä olisi kanssa NIIIIIIIN kohtuullista, että saisit myös hyviä vauvauutisia omassa vessassa :hug:. Vaikka itselle tuli hyviä, toivottuja uutisia (joskin pitkä matka ja pelko edessä), silti miettii miksi ne nallekarkit ei mee tasan?? Varsinkin kaksinumeroisille, vaikka tietty muillekin, toivoo itse sitä tärppiä ja raskautta...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Yameliahille peukutan nyt oikein tosi tosi paljon, voi kun saisit ennakkojoululahjaksi p l u s s a n! :heart:

Sintille :hug: ja onnea uudelle kierrolle!

ON: Sain tänään oikein komean tuplaviivan ovistestiin kp 15/27-28! Jee! Ja vihlomiset on sitä luokkaa että kyllä tuolla jotain taitaa oikeasti tapahtua. Pupusteltu on viikonloppuna ja tänään olis vielä tarkoitus kun ukko palaa harrastuksista... Joten kohta taas pääsee keksimään oireita :D Mä epäilen että viime kierrossa en ovuloinut ehkä ollenkaan, koska tällaista juilintaa ja vihlontaa ei masussa tuntunut. Nyt kolmannella yk:lla siis otin ovistestit käyttöön ja olipa kyllä hyvä päätös!
 
Arminen, onnea ovisplussasta! :) Mulla kanssa kuukaudet "ei ole veljiä" oireiden puolesta, tiedä sitten josko laimeammilla oireilla ovulaatio ei kävis..

Jokohan huomenna uskaltaa testata vaikka oireita ei löydykään? Keksin jo "lohdutuksen", että jos näyttää negaa niin syön sitten graavi- ja kylmäsavulohta koko joulun. Ja niitä juustoja. Ja uutenavuotena kuoharia ja .. juu, mulla on nälkä :D

Toki paljon mieluummin otan sen jouluraskauden. Ja vaikka mun edellinen postaus paljasti musta ikäviä puolia, niin täällä oon aidosti iloinen jokaisen teidän plussasta, ja pitkään yrittäneille jotenkin sitä eniten toivon (vaikka kaikille kyllä). Onneksi tää ei sellainen arvonta olekaan, jossa voitto vähentää muiden mahdollisuuksia :D
 
Yameliah ymmärrän hyvin ja on itsellänikin ollut samanlaisia tuntemuksia. Eihän se mikään ihme ole että tuntee voimakkaasti asiasta joka on itsellemme hyvin tärkeä! Omituisempaa olisi jos ei olisi minkäänlaisia tunteita asiasta.

Sintti :hug: ja tsemppiä! Plussatuulia kaikille! +++:whistle:

Kummallista on erään ystäväni asenne tähän meidän vauvaprojektiimme. Hänen mielestään en saisi ollenkaan haikailla (surra) menetettyä mahdollisuutta eli viitaten haamuun jonka viime kierrossa sain. Hän sanoi vain että mitä ihmettä minä sitä stressaan ja murehdin, kyllä asiat omalla painollaan tapahtuu. En siis saisi ajatella asiaa ollenkaan ja kyllä se vauva sieltä sitten putkahtaisi. Onko siis niin että en saisi näyttää tunteitani asiasta jota olen hartaasti toivonut jo kaksi vuotta? Ja jos laskee siitä milloin annoimme vauvalle luvan tulla olisi nyt jo yk12. Alussa en vain kellon kanssa kiertoani tarkastellut ja siitä syystä nyt vasta listassa yk nro 4. Ystäväni sai kyllä minut tuntemaan itseni vialliseksi kun tämmöisellä asialla päätäni vaivaan ja murehdin "turhaan".
 

Yhteistyössä