**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Jahas... KP40 menoillaan ja tätiä ei kuulu ei näy. Tosin ei näy plussaa missään testeissäkään : / Syytämme sekaisin olevaa ja uinailevaa hormonitoimintaa. Lähes kaikki luomukonstit hormonien buustaamiseen on jo käytössä eli raskausvitskuja, D-vitamiinia ja soijajogurttia vedetään täällä posket pullollaan. Viime viikolla aloitin vielä pienen painonpudotuspyrähdyksen, joka kuulemma antaa potkua ylipainoisen hormonitoiminnalle. Ajattelin tässä pudotella pikkuhiljaa painoa ja lisätä liikuntaa raskautumiseen asti. Liikunta jatkuu sittenkin mutta laihdutus luonnollisesti on lopetettava.
Mä muuten harkitsen tässä ajanvarausta vyöhyketerapiaan josta mun ystäväni sai apua raskautumiseensa. Itse oon koko ikäni kärsinyt näistä epäsäännöllisistä kierroista ja aiemminkin sain apua vyöhyketerapiasta tähän. Siellä vaan pitäisi käydä säännöllisesti joka mulle on jotenkin ihmeen vaikeaa...:ashamed: Jos pulla ei ennen helmikuuta ole ole uunissa niin sitten otan 5x hoitojakson vyöhyketerapiaa talvilomarahoilla :D Tavoite täälläkin on siellä pääsiäisessä!

Mulla ei vähään aikaan ole lähipiirissä tullut vauvauutisia joten vaikea sanoa miten suhtautuisin. Sanotaan että riippuu varmaan mistä uutiset tulisivat. Viime keväänä kyllä reagoin tosi vahvasti kun ystävä päätyi aborttiin vaikean elämäntilanteensa vuoksi. Tunsin aivan äärettömän suurta surua osittain ystäväni ja osittain sen pienen elämänalun puolesta.

Kerroin muuten äitiä piristääkseni eilen meidän vauvasuunnitelmista ja tulos oli aivan toivotunlainen. Mamma hymyili aivan hangonkeksinä koko loppuillan ja tänään varmaan on neulepuikot alkaneet jo viuhua :LOL: Pääasia että saisi jotain positiivistakin ajateltavaa niiden syöpäajatusten keskelle. Hyviä uutisia oli silläkin saralla nimittäin TT-kuvauksessa ei ollut löytynyt etäpesäkkeitä.

Olenkohan mä vielä ehtinyt onnitella Mariennaa plussasta? Joka tapauksessa suuret onnentoivotukset täältäkin :flower: Varmasti ihanaa saada plussauutisia juuri näin joulun alla :heart:

Jouluisia plussatuulia teille muillekin ++++++++++ :whistle:
 
Onnea Ainomieli :flower: Aivan ihania uutisia!!! Etkä itse uskonut ollenkaan tuohon plussaan! Sinne meni nyt sivusuun ne joulun graavilohet ja juustot, mutta masussa jotain paljon kivempaa tilalla :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ainomieli ONNNNEEEEEE!! Kaks yhtä vahvaa punaista tarkoittaa, että ollaan aikas samoilla päivillä sitten. Mä menin eilen tuonne odottajien puolelle kun piti kysellä kaikkea niiltä konkareilta. Sinne vaan!

Ja sit: +++++++++++:whistle: Nyt toistetaan loka-marraskuun vaihteen AALTO!!!
 
Ainomieli: IIIIIk onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart:

Ite oon jo kaks testiä tehny, eikä haamun haamua. Eilen oli outoa mahakipua, vähänniinku menkkakipua, mut paljon lievempää, ja tänään ois limailua :O onko tää nyt myöhänen ovis??? vitsit ku ei oo ovistestejä!!! :headwall: Onko nyt jo myöhästä tehä talletuksia?
 


Sintti-79........31v. ....kp3/23-30.....yk18.....
Tatja.............34v. .....kp5/26...........yk6......terolut
Wanda_81.....29v. ....kp7/30-35......yk4......
Arminen.........31v. ....kp17/28..........yk3....
Scrat............30v. .....kp29/28-38.....yk10....3*terolut
Yameliah.......30v. .....kp30/28-30.....yk19.....
Ginger..........35v. .....kp32/??..........yk9....... 1kkm
Tömpsis........31v. ....kp33/30-75......yk3.......
Tunafish-78...32v. ....kp41/28-32.....yk0........
Popcorn78.....32v. ....kp49/30.........yk8.......3*inssi
Lusa..............31v. ....kp52/28-30....yk~1v......


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Ainomieli............29v. ...yk4.......plussa 14.12.
Marienna...........30v. ...yk7........plussa 8.12.
Zipuli................32v. ...yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe..34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79...........31v. ...yk7.........plussa 11.11.
Sannuli79..........31v. ...yk12.......plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö............32v. ...yk5........plussa 2.11.
Olivia-79...........31v. ...yk10......plussa 2.11.
Viu...................30v. ...yk12......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet...........34v. ...yk10......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.....................................plussa 30.8.
Talitintti80.........29v. ...yk6........plussa 25.7.
Linda32.............32v. ...yk1........plussa 20.7.
Siukuki..............29v. ...yk3........plussa 12.6.
Rae34...............34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi...................33v. ...yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli.........32v. ...yk~20....plussa 1.4.
 
Iso kiitos toverit tsemppauksesta ja kannustuksesta. Kiva kuulla, että en ole ainut jolla on näitä katkeria fiiliksiä. Mä täällä repesin itkuun Marienna ja Arminen tuosta teidän plussatuulettelusta. Jotenkin tuntuu niin hyvältä, että saa tukea. KIITOS!

Wanda; en tiedä ystäväsi tilannetta, mutta pahasti näyttäisi siltä, että hän ei elä vauvakuumeen kanssa. Kyllä täytyy hattua nostaa jos vaikka vuodenkin yrittämisen jälkeen jaksaa tuolla asenteella mennä eteenpäin. silloin on kyllä kaverilla rautaiset hermot. Mun vinkki oli seuraava: toisesta sisään toisesta ulos…

Tunafish; Toivottavasti äitisi saa tosiaan uutta ajateltavaa tästä ja hänen vointinsa paranee. Sinulle plussatuulia ja äidillesi terveystuulia.

Ainomieli; MAHTAVA JUTTU! Onnittelut ja tarraliimaa sinne. Tee vaikka toinen testi, jos et muuten usko, mutta eihän niitä viivoja sinne muuten vain tule!!! Minullekin tuli heti mieleen, että nytpä jäit ilman graavilohta, mutta sait onneksi jotain ehdottomasti parempaa tilalle. Käykää kuitenkin vielä meitä täälläkin moikkaamassa Mariennan kanssa. Tunnustan, että mä olen teihin jo aikalailla tykästynyt!

Täällä kp 1 yk 20.
 
Kiitos onnitteluista! Mun täytyy myöntää että plussan saatuani menin ensimmäiseksi googleen katsomaan, voiko positiivinen tulos olla väärin. Ei vieläkään tunnu, että olisin raskaana. Yritän ehtiä tänään jotain raskausvitamiineja kuitenkin hankkia. :) Teen kyllä uuden testin vaikka viikon päästä.

Toivottavasti ette suutu, jos tässä kysyn, kun en vielä ole siirtynyt tuonne odotuspuolelle, ja täällä kai on vielä plussanneita? Kun joku mainitsi siitä varhaisultrasta, niin mulla on siis pari kk sitten huomattu munasarjan kysta ja tammikuun alussa on sen kontrolli, paikat siis ultrataan. Varmaankin voin mennä vaikka olisin raskaana ja kai se gyne vilkaisee myös kohdun, onko siellä ihan oikea ihminen ja oikeassa paikassa. Antaako se varsinainen varhaisultra jotain lisätietoa tähän nähden?

Tunafish ihanaa että äiti sai piristystä!

Yameliah :hug: ja kiitos, minä ainakin tulen käymään, en mä uskalla vielä vähään aikaan odotuspuolelle mennäkään.
Joulu on lemmen aikaa ja uusi vuosi humputtelun, pidän peukkuja kaikille! :)
 
Eilinen kp 1 olikin väärä hälytys. Ei ne menkat alkanutkaan vaan tuli ruskeaa tuhrua vessapaperiin päivällä (anteeksi varsin yksityiskohtainen selostus), joten oletin, että tässä sitä taas mennään. Mä en vaan kestä jos nyt tän kaiken lisäksi mulla on joku menkkahäiriö. Edellisetkin menkat olivat niin niukat ja kesti vain hetken, että jotain ongelmaa tässä selvästi on. Ihmeellistä kuitenkin, että ultran mukaan follikkelit kasvaa ihan normaalisti ja limakalvokin on kierron mukainen. Miksi niitä menkkoja ei siis tule? En kuitenkaan aio testata, sillä mun pää ei kestä enää yhtään negatiivista testiä. Tänään on siis listan mukaisesti kp 30 joten eiköhän ne sieltä tule viimeistään illalla vaikka mitään normaalia juilintaa ei olekaan ollut.

Ainomieli; Tottakai mun mielestä ainakin saa kysyä täälläkin vaikka olisikin plussannut. Jos mulle joskus se ihme tapahtuu, että plussaan niin roikun täällä varmaan siihen saakka, että alkaa kumpu kasvamaan kun en usko todeksi. Mutta tuosta ultrasta; mikä ettei sinne voisi mennä vaikka oletkin raskaana. Vai olisiko varsinainen varhaisraskauden ultra aiemmin? Uskon, että kumpainen vaan kyllä ne tutkivat kokonaisvaltaisesti, eikä vain tiettyä osaa. Näin siis ihan maalaisjärjellä ajateltuna.
 
Hui onpa lista nyt pullollaan kriittisillä päivillä olijoita :).
Kaikille hirveesti tsemppiä. Mua jotenkin kovasti lohdutti toi loka-marraskuun vaihteen pyörremyrsky, joka tänne plussien myötä hyökkäsi. En tiedä olisko se jotenkin valanut uskoa itseenkin. Tuntui jotenkin siltä, että kaikki on mahdollista. Mutta kun se huippumahtava oppikirjan mukainen ovis sieltä sitten tuli, ihan ajallaan kp17 niin jo se tuntui NIIN hienolta. Kai mä olin pelännyt, että se kierto vaan kokoajan pitenee, enkä voi tehdä sille mitään.

Yameliah peukut pystyssä, että tuhru olis ollut pikku kiinnittymisvuodon jämät. :heart: koko sydämestä sulle plussaa toivoen!!
Tömpsis voihan se olla myöhäinen ovis, mutta melkeimpä mitä tahansa muutakin. Kyllä tässä ainakin it on huomannu, että jotain kamaa tuolta alakerrasta tulee vähän väliä, väritöntä vuotoa. Noi testien negat ei oikeestaan kaikkea kerro...monella näkyy niissä raskaus vasta hurjan myöhään. Apteekin tätikin varoitteli asiasta, kun hänellä oli mennyt 3 vkoa ennen kuin näkyi, eli 5 vkoa oviksesta. Plussaan sentään voi luottaa :)
Tunafish hitsi kun tärppäiskin nyt, olisit ainoa plussannut "nolla"kierrosta. Ette ihan ens vuoteen malttannu :D. Näyttäis hyvältä tuolla listassa, se se vasta toivoa antais :p
Sintti ja Scrat teille kanssa täältä jouluplussa pakettiin :xmas:, mitä teille kuuluu?

ON: eilen taas kouri kohtua niin, että hirvitti, kuin pahat menkkakivut ilman selkäkipua. Ja rinnat on kyllä sivulta kovin arat. Sain maanantaiksi ajan labraan tsh ja tv4 otetaan niin saa tolkkua niistä kilppareista. Pelottaa, että kilpirauhanen kun on vähän laiska niin ei saa keltarauhasta pidettyä toiminnassa ja menee puihin tää homma. Mies sanoi eilen, että sillä on sellainen "isi-fiilis", kumpa siitä tuliskin isi ens elokuussa :heart:

Ja vaikka tuli noita pidempään yrittäneitä tuossa erityisesti muistettua, niin oikeesti tasapuolisesti kaikille plussatuulta!!
 
Viimeksi muokattu:
En ole käynyt täällä hetkeen kun on sellaista odottelua taas.. Mitään ei erityistä ei ole ollut :) Lisäksi olen yrittänyt saada vähän jouluvalmisteluita tehtyä joten koneaikakin on ollut vähissä :D.

Marienna MAHTAVAA! Joulupulla uunissa :heart: :hug: vihdoinkin onnitteluhalaus!!!!
Mä olen muuten monelta kuullut että on tullut flunssa ihan raskauden alussa, eikä siitä ole mitään seurannut. Sehän lasketaan monessa paikassa oireisiinkin :) Joten eiköhän sen puoleen ole kaikki ihan kunnossa :)

Ainomieli Suuret onnittelut teillekin! :heart: Täällä on kyllä aina mukavaa kuulla kun joku plussaa. Kyllä se tuo toivoa!! Ja ehdottomasti saa täällä hengata plussan jälkeenkin. Mä tykkään ainakin lukea fiiliksistä ja oireista ja kaikesta :D

Yameliah :hug: ikäviä tunteita tulee varmasti kaikille tämän (pitkän) tien aikan. Kyllä mulle on myöskin tullut ihan samanlaisi fiiliksiä. Ja mieto kateudenhäilähdys myöskin ystävien raskauksista. Mutta niistä on toki silti pystynyt aidosti iloitsemaankin. Ja niin kauan kun ei kierto vaihdu on toivoa :heart:

Tunafish mukava kuulla että uutiset piristivät äitiäsi! ja ettei etäpesäkkeitä ole löytynyt! Ja niinkuin marienna sanoi "nollakiertoplussa" olisi hieno :D

Sintti :hug:

Wanda minustakin kuulostaa siltä ettei ystäväsi oikein pysty myötäelämään tunnetta, koska ei ole itse kokenut vastavaa vahvaa toivetta. Tai ehkä hän yrittää lohduttaa, mutta hieman väärällä tavalla. Tottakait se koskettaa ja surettaa kun uusi elämä on hipaissut. :hug:

(.) neljäs terokuuri menossa. Viikon sisään odottelen menkkoj alkavaksi. Eikä oikeastan mitään tuntemuksia tällä kertaa. Vähäinen valo saa aikaan sen että minua väsyttää aivan mielettömästi. Pitäisi lähteä ulos reippailemaan mutta kun väsyttää ja on niin kylmäkin (=tekosyitä tekosyitä :LOL:)

Ovisplussaa en tässäkään kierrossa ole bongannut.. Tosin aloitin testaamisen melko myöhään enkä ole sylkitestiäkään käyttänyt. Teoreettinen mahdollisuus joulupullalle on vielä olemassa :LOL:

++ +++ ++ ++ :whistle: plussatuulia! Rauhallista ja onnellista joulunalusaikaa! :heart:
 
Wanda sain itse myös kuulla kaikenlaisia kommentteja ihan läheisiltäkin ihmisiltä jotka tiesivät vauvaprojektistamme ja ne ei todellakaan olleet aina asiallisia. Tottakai saat surra aiemmin tulleita haamuja yms. ne on kuitenkin vähän niinkuin melkein menetettyjä tärppejä. Lapsettomuutta ei oikeasit voi ymmärtää sellainen ihminen joka ei sitä ole kokenut, sitä mieltä ainakin minä olen!!!

Ainomieli onnea oikein paljon!!! :flower: Siitä ultrasta sen verran että varhais ultrassa vaan katsotaan että sydän lyö ja sitten mitataan se pää-perämitta joka määrittää sen lasketun ajan. Sitä en tiedä että otetaanko se kystaultra sisäkautta vai ulkokautta? Kun täällä ainakin otti sen varhaisultran sisäkautta kun se kai saadaan silloin tarkemmin. Mutta yleensä ottaen ultraan voi mennä koska tahansa kun siinä ei ole keskenmenon riskiä eikä vaaraa vauvalle.

Sintille :hug: ja voimia taas uuteen kiertoon!

Myös kaikille muille tasapuolisesti yhdessä ja erikseen voimia ja plussatuulia sekä oikein onnellista joulun odotusta!!!

(.) Paha olo on jo helpottanut, nyt vaan kiusana jäätävä flunssa :snotty: ! Niskapoimu ultra on 27.12. eli päätimme olla kertomatta vielä meidän kummankaan vanhemmille ennen kuin se on nähty. Nyt vaan odotan että tulisi pian joulu (tai siis paremminkin että menisi jo pian ohikin) että pääsisi vapaammin kertomaan tästä ihanasta uutisesta läheisille ja työmaalla.

Sannuli 10+2 :xmas:
 
Marienna; hyvä, että sait ajan ja toivottavasti kaikki on kunnossa. Tuleeko ne tulokset kuinka pian, että saat sitten hoitoa jos tarvetta on? Mä olen jostain lukenut, että vahvat oireet on merkki siitä, että kaikki on hyvin. Toivotaan siis, että rintojen arkuus enteilee hyvää. Lisää tarraliimaa sinne!!

Scrat; Toivotaan, että teoreettinen mahdollisuus muuttuu ihan todelliseksi pian ja se oireettomuus enteilisi hyvää. Plussatuulia sinne. Tulehan kertomaan tulokset sitten kun uskallaudut testaamaan!!

Sannuli79; Meinasin jo tulla sinne plussanneiden puolelle kurkistamaan mitä sinulle kuuluu, mutta en uskaltanut. Tuntuu, että ei pidä mennä sinne itseään turhaan kiusaamaan ja siksi onkin kiva kun te plussanneet käytte täällä kertomassa kuulumisia. Hienoa kuulla, että paha olo on helpottanut. Toivottavasti pääset pian flunssastakin eroon ja ultrassa kaikki on hyvin.

Täällä edelleen odotellaan menkkoja, mutta en uskalla testata. Toisaalta tämä on vähän niin kuin itsensä huijaamista. Kun en testaa annan itselleni mahdollisuuden toivoon ja siten menkat ei tule. Toisaalta tällä kertaa kroppa aloitti itse tämän pelin, sillä olin jo varma, että ne menkat alkoivat enkä viime kerrasta oppineena hehkuttanut mahdollisuutta valemenkoista. Ajattelin, että en kirjoita mitään oireista koska en halua itselleni tuoda oireilla liikaa toivoa. Mutta jotain erikoista tässä kuussa; rintojen arkuus loppui n. kp 25 kokonaan ja nyt arkuus on palautunut pikkuhiljaa. Välillä kun on kylmä rintoja vihloo tosi kipeästi. Tosin se saattaa liittyä flunssaan joka ei tiedä tulisiko vaiko eikö. Plääh… tulis nyt ne menkat tai sitten sellaiset oireet mitä ei voi selittää/kuvitella niin uskaltaisin testata.
 
Peukut jännääjille! Yameliah, sovitaan joku päivä johon mennessä viimeistään testaat jos menkat ei ala? :)

Mulla ei vieläkään oireita muutakuin hirvittävä väsymys (koska valvoin eilen puoli kahteen lukien raskausjuttuja netistä |O).. Niin ja palelee, ruoka maistuu puulta ja eilinen jumppa vei ihan kaikki mehut.
Nykyään ei taida olla mitään yleistä ohjetta nostelun tms välttämiseksi? Olen luvannut välipäivinä mennä muuttoavuksi, kyllä kai sen voi tehdä mun pikkuviikoilla.
 
Hei kaikki!
Uusi kuumeilija ilmoittautuu:wave:! Olen lueskellut näitä juttuja jo, mutta nyt ajattelin kirjautua itsekin kirjoittelemaan. Ikää kohta 31v. Emme ole kertoneet kellekään yrityksestä, joten tänne voisi tulla purkamaan ajatuksia. Pillerit jätin pois jo keväällä ja kierto on ollut koko ajan suht tasainen 32-36. Nyt olis menossa yk2, kun sain miehenkin innostumaan asiasta. Tosin outoja tapahtuu, menkat loppui reilu viikko sitten ja tänään olis taas kp1:confused:?? Aikaisemmin ei ole ollut tällaista. Tosin pillerien jälkeen kivut ja runsas vuoto jäi pois, sen jälkeen tulleet lähes huomaamatta. Tänään sitten tuli ihan oikeat ja kunnolliset, tosin ei kivuliaat. Mitä lie tapahtunut, onkohan yritys herätellyt kroppaa toimimaan... No katsotaan miten pitkään kestää. Kaikille tänne tsemppiä ja onnea yrityksiin!! Perästä tullaan plussaamaan!!
 


Demuli..........30v. .....kp1/32-36......yk2
Sintti-79........31v. ....kp5/23-30.....yk18.....
Tatja.............34v. .....kp7/26...........yk6......terolut
Wanda_81.....29v. ....kp9/30-35......yk4......
Arminen.........31v. ....kp19/28..........yk3....
Scrat............30v. .....kp31/28-38.....yk10....3*terolut
Yameliah.......30v. .....kp32/28-30.....yk19.....
Ginger..........35v. .....kp34/??..........yk9....... 1kkm
Tömpsis........31v. ....kp35/30-75......yk3.......
Tunafish-78...32v. ....kp43/28-32.....yk0........
Popcorn78.....32v. ....kp51/30.........yk8.......3*inssi
Lusa..............31v. ....kp54/28-30....yk~1v......


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Ainomieli............29v. ...yk4.......plussa 14.12.
Marienna...........30v. ...yk7........plussa 8.12.
Zipuli................32v. ...yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe..34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79...........31v. ...yk7.........plussa 11.11.
Sannuli79..........31v. ...yk12.......plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö............32v. ...yk5........plussa 2.11.
Olivia-79...........31v. ...yk10......plussa 2.11.
Viu...................30v. ...yk12......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet...........34v. ...yk10......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.....................................plussa 30.8.
Talitintti80.........29v. ...yk6........plussa 25.7.
Linda32.............32v. ...yk1........plussa 20.7.
Siukuki..............29v. ...yk3........plussa 12.6.
Rae34...............34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi...................33v. ...yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli.........32v. ...yk~20....plussa 1.4.
 
Kirjoitan toisella koneella kun yleensa joten jos ne perinteiset suomalaiset kirjaimet on poissa alkaa ihmetelko...

Mua itkettaa niin kauheasti ja en voi taalla missa olen (tuttujen luona) itkea joten ajattelin tulla purkamaan tanne. Kavin tanaan verikokeissa koska sain aamulla haamun kotitestissa. Verikoe naytti negaa ja se vissiin on 100 prosenttisen luotettava. Menkkoja ei edelleenkaan nay, mutta eilen yhdynnan jalkeen tuli taas tippa verta. Rinnat kipeytyy edelleen ja etenkin silloin kun on kylma rintoja vihloo.

Rehellisesti sanoen olen todella paskana etenkin siita, etta selvastikin nyt on kierto sekaisin ja sehan tarkoittaa sita, etta raskautuminen hankaloituu entisestaan. Ma en kasita miks tan pitaa olla nain vaikeaa? Miten voisi vain unohtaa sen, etta elamassa suurin asia olisi olla aiti, ja jatkaa elamaa ilman sita lasta? Nyt on pakko lopettaa tai kohta ma alan parkumaan.

Anteeksi taas tama purkaus ja kiitos kun olette olemassa.
 


Demuli...........30v. ......kp4/32-36.......yk2
Sintti-79........31v. …...kp8/23-30.......yk18.....
Tatja.............34v. .....kp10/26..........yk6......terolut
Wanda_81......29v. .....kp12/30-35......yk4......
Arminen.........31v. ......kp22/28..........yk3....
Scrat............30v. ......kp34/32-38.....yk10....3*terolut
Yameliah........30v. ......kp35/28-30.....yk19.....
Ginger...........35v. ......kp37/??..........yk9....... 1kkm
Tömpsis.........31v. ......kp38/30-75......yk3.......
Tunafish-78....32v. .....kp46/28-32......yk0........
Popcorn78......32v. .....kp54/30...........yk8.......3*inssi
Lusa..............31v. .....kp57/28-30......yk~1v......


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Ainomieli.............29v. ...yk4.......plussa 14.12.
Marienna............30v. ...yk7.......plussa 8.12.
Zipuli.................32v. ...yk8.......plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe...34v. ...yk18......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79............31v. ...yk7........plussa 11.11.
Sannuli79...........31v. ...yk12......plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö.............32v. ...yk5........plussa 2.11.
Olivia-79............31v. ...yk10......plussa 2.11.
Viu....................30v. ...yk12......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet............34v. ...yk10......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-......................................plussa 30.8.
Talitintti80..........29v. ...yk6........plussa 25.7.
Linda32..............32v. ...yk1........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3........plussa 12.6.
Rae34...............34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi...................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20.....plussa 1.4.
 
Koitin listan päivitystä. Toivottavasti se meni oikein. Kertokaa jos jotain pitää muuttaa.

demuli tervetuloa!

Yameliah :hug: Mitäs nyt kuuluu? Onko sulla aikaisemmin kierto temppuillut?
Kroppahan voi reagoida stressiinkin niin, että siirtää menkkoja. Tai sitten se haamu oli hipaisu / kemiallinen ja sen vuoksi kierto sekaisin. Oli mikä oli toivotaan että tulee pian vahva plussa testiin!!

Mitäs muille?

(.) odottelen menkkojen alkua. Jouluaattoon mennessä pitäisi alkaa.
Jos ei mitään tapahdu niin testaan varmaan torstaina. Ensimmäisiä menkkavihlisuja on ollut jo, joten eiköhän ne sieltä ilmesty.
 

Yhteistyössä