**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Kiitos peukuista, Ainomieli! Ja onnea ovisplussasta, toivottavasti hyödyntäminen näkyy parin viikon päästä oikein kunnon räikeänä tuplaviivana :) Näinhän se on, että yksi kaveri sinne munikseen vaan yleensä mahtuu :D Siltikin vaikea uskoa että kertalaakista voisi mitään tapahtua...
 
Arminen, ei mekään ennen ovisplussaa oikein puuhailtu, mulla kun oli se lääkekuuri.. Sen jälkeen kyllä, toivon tosiaan että niistä vähistä se yksi sankari löytää tiensä oikeaan paikkaan.

Meillä on muuten miehen kanssa nyt nettilakko, ei kotona olla koneella, mutta töissä toki voi selata vauvakuumejuttuja.. :D
 
Arminen, jännää..


ON: Saatiin kuin saatiinkin talteen hieman siemeniä tälle ovikselle, joka ovelasti tuli ja meni jo noin kp12 ilmeisesti ja meinasi ihan lipsahtaa ohi kun tilanne ei nyt sallinut enempää harrastusta.
Mutta viime tipassa onnistuin järjestämään "yhteistä aikaa" sillä seurauksella että mies myöhässä töistä ja mun aikataulut sekasin mut mitäs tuosta.....:D
Oli mies kyllä empiirisesti todennut jo että ovis taitaa olla tulossa, ja osallistui järjestelyyn. Vaikkei tuo niin spontaania tahi täysin stressitöntä nautiskelua ollutkaan näissä olosuhteissa. Että ei jäänyt epäselväksi mistä johtui tuo mun ylläyttävä päällekäynti vaikka toisen olisi pitänyt olla jo menossa:rolleyes:. Onneksi mies on yhtä täysillä mukana projektissa..ja muutenkin aivan ihana. Olisin toki halunnut säästää hänet ylimääräiseltä suorituspaineelta mut mut..

Kyllä nyt kelpaa taas pari viikkoa pyöriskellä siinä toivossa että joku nokkela ehti uida perille. Eli kuten Ainomieli ja Arminen sanoivatkin, yksi uimari riittää. On edes teoreettinen mahdollisuus, muuten olisin kyllä vähän surkeana. Ja sitten kun tämänkertaisen arvonnan tulos paljastuu niin ollaankin jo mukavasti lomamatkalla.
:wave:
Ginger
 
Amanda olen niin kamalan pahoillani...:hug::hug::hug:
Ihanaa, että pystyit kuitenkin tulemaan takaisin tänne, yritetään kaikki yhdessä, mutta tosiaan halihalihalihali...

ON: hienoja uutisia täältä: alkukierrosta oli ovistesteissä selkeää viivaa, en tiedä olisko ollut vaan jotain hormonia niin paljon vielä kierrossa, että näkyi siinä. Pelkäsin, että olis ollut tosi aikainen ovis. Tällä viikolla ma-to melkein valkoista testiä, mitä mulla ei oikein koskaan ole ollut. Ajattelin, että johtuu siitä kun testit tuli postilaatikkoon ja oli puoli päivää siellä pakkasessa :kieh: mistä jo annoin kotitestille palautetta!
MUTTA tänään melkein ovisplussa, jota nyt sitten odotan huomiseksi - IHANAA, toivottavasti tuli ja toivottavasti oikeasti irtoaisi jotain. Nyt vasta kp16 ja kolme vikaa kiertoa mennyt oviksen suhteen niin, että tullut plussa kp21, seuraavassa kierrossa ei ollenkaan ja viimeksi melkein tasavahva kp19 ja välissä olleen hailun jälkeen sitten plussa kp27. Tää on vasen munasarja ja limojakin pukkaa. Vasen tuntuis paremmin toimivan? Se oli asialla kolme kiertoa sitten ja nyt viimeksi gynen mukaan johtava oli oikealla, eihän sitä tiedä mikä sen kisan viikko myöhemmin sit voitti. Mutta MAHTAVAA!
 
hei vaan pitkästä aikaa.
on ollu melkosta vuoristorataa viimeset pari kuukautta. ensimmäinen ivf tuotti pettymyksen ja epätoivon tunteen, kun tulos oli negatiivinen. tunto jotenki tosi pahalta kun oli niin paljon kasannut odotuksia sen varaan.

tämä kuukausi on sitten mennyt 1. pas:in merkeissä. ensimmäisessä ultarassa joka oli siis ma 8.11. kp 13 löytyi 16 mm follikkeli ja limis oli 1 cm. lääkäri siinä ennusteli ovista tulevaksi kolmen-neljän päivän päähän ja totesi vielä että jos se sattuu huomiselle niin siirtoa ei voi tehdä, koska se pitäisi olla 4 pv oviksesta. no lähdin sit hyvillä mielin kotiin kun ovikset oli yleensä kp 16-20. seuraavana aamuna testiruutuun pärähti kuitenkin hymynaama ja tuntu että taas vietiin matto jalkojen alta, et ei voi olla totta…hyvästä uutisestakin joutui jo pettymään.
soitin klinikalle ja hoitaja heti sanoi että siirtoa ei kyllä pystytä tekeen ku osuu lauantaille. en muista kyllä mitä siinä sekavassa tilassa sain sanottua mutta lääkäri myöhemmin iltapäivällä soitti että tehdään siirto perjantai iltapäivänä. voi että miten kiitollinen olin siitä puhelusta. perjantaina sit jännitettiin selviääkö alkiot sulatuksesta. kaksi siis sulatettiin ja niistä toinen supersissi selvisi. :)

itse siirto sit meninkin ihan hyvin..paitsi etten muistanut mennä sinne rakko täynnä, mut onneks siirto onnistui kuitenkin ihan hyvin.

ja ei muutaku odottelemaan kiinnittymiskipuja. viikon päästä siirrosta olin jo vähän pettynyt kun mitään en ollut tuntenut ja olin siinä fiiliksillä että no joo eipä taida tämä(kään) kerta onnistua.
päivät meni ja kp 29 kohdalla toiveet taas heräsi. toissapäivänä lueskelin netistä että ovistesti voisi näyttää mahdollisen raskauden ja siinä tuskissani pyörin että uskaltaisinko tehdä sen. en sitten kuitenkaan uskaltanut vastakuin seuraavana aamuna, eli eilen. ja yllätyksekseni nostin pöydätä positiivisen ovistestin käteeni. käsi ja koko kroppa alko tärräämään että voisko se tarkottaa…ei se nyt varmaan…mitä tää nyt on.

sinnikkäästi päätin odottaa tätä päivää eli virallista testauspäivää. heräsin jo puol neljä aamuyöllä kattoon et joko nyt on aamu…voisko testin jo tehdä, uskallanko vai en. siinä meni pyöriessä vielä 3,5 tuntia ja sit uskaltauduin vessaan. jännitti..jännitti ja jännitti vielä enemmän….käsittämätön tunne oli huomata ruudulla se kauan kaivattu plus-merkki. 1.ivf:n ensimmäinen pas tuotti toivotun tuloksen. ei tätä kyllä voi oikein uskoa todeksi. tunne on mahtava, sanoinkuvaamaton….i´m sooooooooo happy!!

amanda77:lle tsemppirutistus ja superisti onnea uuteen yritykseen. mma ramotswe:lle onnea plussasta, varmasti mahtava tunne kaikkien noiden yk:en jälkeen! tervetuloa myös uusille minunkin puolesta.
 


Amanda.......33v. ...(km:n jälkeen yk:n odottelua)...yk8....... 1km
Scrat............30v. .....kp10/28-38.....yk10.........3*terolut
Yameliah......30v. .....kp11/28-30.....yk19.....
Sintti-79........31v. ....kp11/23-30.....yk17...
Tatja............34v. .....kp12/28-??......yk5...... terolut
Ginger..........35v. .....kp13/??..........yk9......... 1kkm
Tömpsis........31v. ....kp14/30-75......yk3......
Ainomieli.......29v. ....kp14/28-32......yk4.....
Marienna......30v. .....kp16/28-39......yk7....
Tunafish-78...32v. ....kp22/28-32.....yk0....
Wanda_81....29v. ....kp23/33-34......yk3....
Arminen........31v. ....kp25/28..........yk2....
Popcorn78.....32v. ....kp30/30.........yk8......3*inssi
Lusa..............31v. ....kp33/28-30....yk~1v......


Taustalla
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Tinka- ........plussa 30.8.
Durasel


plussanneet
Zipuli.............32v. .............yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe..34v. ........yk18......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79...........31v. ..........yk7........plussa 11.11.
Sannuli79.........31v. .........yk12.......plussa 4.11. ....(terolut)
aamuyö............32v. .........yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79...........31v. ..........yk10.......plussa 2.11.
Viu....................30v. ..........yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet...........34v. ..........yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Talitintti80.......29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32...........32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki............29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.............34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi..................33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli.......32v. ..........yk~20....plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Amanda, miten surullisia uutisia! :'( Tuntuu jotenkin erityisen kurjalta, kun olet jaksanut niin paljon kannustaa ja tukea meitä muita... Vaikka eihän sitä keskenmenoa tietysti toivo kenellekään. Mutta toivottavasti pääset pian takaisin tuonne plussanneiden pinoon! :hug: :hug:
 
Sen verran väsynyt olen, etten jaksa paljoa enempää kirjoitella, mutta pakko vielä lähettää zipulille onnittelut...! :D :flower: Sullakin on niin raskas tie takana, että on ihan mahtavaa että viimein tärppäsi. Oikein paljon onnea ja kaikkea hyvää odotusajalle. :heart:
 


Amanda.......33v. ...(km:n jälkeen yk:n odottelua)...yk8....... 1km
Scrat............30v. .....kp11/28-38.....yk10.........3*terolut
Yameliah......30v. .....kp12/28-30.....yk19.....
Sintti-79........31v. ....kp12/23-30.....yk17...
Tatja............34v. .....kp13/28-??......yk5...... terolut
Ginger..........35v. .....kp14/??..........yk9......... 1kkm
Tömpsis........31v. ....kp15/30-75......yk3......
Ainomieli.......29v. ....kp15/28-32......yk4.....
Marienna......30v. .....kp17/28-39......yk7....
Tunafish-78...32v. ....kp23/28-32.....yk0....
Wanda_81....29v. ....kp24/33-34......yk3....
Arminen........31v. ....kp26/28..........yk2....
Popcorn78.....32v. ....kp31/30.........yk8......3*inssi
Lusa..............31v. ....kp34/28-30....yk~1v......


Taustalla
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Tinka- ........plussa 30.8.
Durasel


plussanneet
Zipuli.............32v. .............yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe..34v. ........yk18......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79...........31v. ..........yk7........plussa 11.11.
Sannuli79.........31v. .........yk12.......plussa 4.11. ....(terolut)
aamuyö............32v. .........yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79...........31v. ..........yk10.......plussa 2.11.
Viu....................30v. ..........yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet...........34v. ..........yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Talitintti80.......29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32...........32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki............29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.............34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi..................33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli.......32v. ..........yk~20....plussa 1.4.
 
Onnea zipulille plussasta!!!!

Ja oikein paljon plussatuulia ++++++:whistle: kaikille kuumeilijoille!!! Etenkin kaikille isoilla yk:lla meneville!!! Vielä ehtii muutama plussa tulla ennen joulua!!! :D

Amandalle täytyy kyllä nostaa hattua että jaksat olla noin positiivinen!!!! Itse tiedän että jos tässä omassa käy huonosti niin en varmastikaan pysty tuohon!!!

Maanantain ekaa neuvolaa kuumeisesti odottava väsynyt ja pahoinvoiva Sannuli 7+5 :wave:
 
Heipsan kaikille!

Sinnalena: mä olen nyt kovasti lukenut tätä sivustoa: SUPERFOODIT
ja mietin, että jotain sieltä voisin ottaa ruokavaliooni. Ja tuo gingerin suklaaresepti houkuttaa niin kovin! :) Saakos noita raaka-aineita ihan tavallisesta luontaistuotekaupasta?

Zipulille oikein onnellista odotusaikaa!!!!! :heart:

Amanda: keskenmenosta toipumiseen voi mennä kauan. Itsellä ainakin on ollut rankkaa, monestakin syystä, mutta km jälkeen se tunnemyrsky oikein pelotti. Tuli niin yllätyksenä se raivoominen ja itkeminen ja kaikki. Mutta tosiaankin, täältä palstalta saa apua ja vertaistukea hyvin. Toivon sulle pian onnistunutta raskautta! :hug:

Täällä ei ole laitettu edes sitä yhtä ainoota siittiötä liikkeelle, sairastelu vaan jatkuu. Dalacin kuuri on ohi, nyt käytän Lactalia sitten viikon verran (ei vielä ainakaan merkittävää parannusta mihinkään...) ja sitten mietitään taas, että mitäs seuraavaksi kokeillaan. Ei siis uskalla seksiä ajatellakaan :( Tyhmä kysymys: lasketaankos seuraavaksi yrityskiertoja yksi enemmän vaikkei tämän kierron aikana yhtään yritettäisikään? Haluaisin kyllä niin kovin laittaa edes yhden teoreettisen mahdollisuuden tähän kiertoon, mutta kun ei voi niin ei voi :(

Kaikille muille plussatuulia ja siittiöille lämpimiä reissuja ;)
 
Zipuli, huh mikä jännitystarina ja onnellinen loppu, ihanaa :D Superisot onnittelut :heart:

Täällä jännäillään... Kp 26/28 ja pienen pientä tuhruilua ollut keskiviikosta asti. Mitään menkkoihin viittaavaa vuoto ei kuitenkaan ole, ja lieviä kuvotuksen aaltoja tulee ja menee. Eilen ja tänään on ollut hyvin vaimeaa menkkakipujen kaltaista jomottelua, mutta mulla sekin on varsinkin menkkojan alussa tosi paljon voimakkaampaa. Katotaan nyt onko tää SITÄ vai onko vaan kierto sekoamassa ja tiputteluvuoto alkamassa, kun pillereiden lopettamisesta on vasta 2 kk aikaa.
 
Zipuli, aivan mahtavaa!!!!!! ONNEA! :heart: Toivon hurjasti, että kaikki menee hyvin!

Kiitos kaikille ihanista sanoista ja kannustuksesta. Mulla tilanne muuttui hieman viime päivinä... Loppujen lopuks jouduin leikkaukseen, josta toivun parhaillaan. Sintti, laittaisitko mut tällä hetkellä taustalle, koska ihan hetkeen meillä ei valitettavasti voi olla yritystä päällä. Uskoisin, että paranen pian ja tulen takas tänne kuumeilemaan! =)

Tsemppiä kaikille!
 
Mulla olikin kohdunulkopuolinen raskaus ja se leikattiin. Leikannut lääkäri oli kyllä toiveikas jatkoa ajatellen ja sanoi, että jo parin kk päästä vois alkaa yrittää uudestaan. Hurja käänne ja olin tosi surullinen ensin, koska nyt on toinen munanjohdin pois pelistä. Toisaalta oli onneakin, että ku-raskaus löytyi näinkin ajoissa ja saatiin leikattua pois. Hetken olin jo peloissani, kun kauheella vauhdilla kiidätettiin leikkaukseen.

Sen verran tästä episodista oppi, että oon kiihkoillut hulluna lapsen saannista ja ollut todella malttamaton, vaikka pitäsi osata ottaa vähän iisimmin. Koska lopulta ei itse voi kaikkeen vaikuttaa. Oon miettiny pääni puhki, mitä kaikkea voisin tehdä tullakseni raskaaks, ja sitten käykin näin. Ja koko asia ottaa takapakkia urakalla. Nyt on pakko seisahtua ja pistää kaikki holdille. No, saa nähdä, ehkä sitten kun tulee taas aika yrittää, kiihkoilen täällä ihan entiseen malliin. =)

Plussapuhuria ja parempaa tuuria teille kaikille! =)
 
Arminen, Popcorn78, Lusa kovasti plussatsemppiä!!!

Ja zipuli HURRAAA!!! Onnea kahmalokaupalla!!! :flower::flower::flower:

Amanda...kamalaa...mitä toi kohdunulkoinen nyt sitten tarkoittaa? Tarkoitan, että kun johdin toiselta puolelta on pois, ja jos vuorotellen munasarjat sattuis ovuloimaan, niin sittenhän joka toinen menee hutiin? Saatteko jotain ultria, että vois varmistella mahdollisuuksia? Mutta kyllä sä vielä vauvan saat, ihan varmana, konstilla tai toisella :heart: . Me kaikki vielä kyllä jotenkin onnistutaan!

ON: eilen KOMEA ovisplussa kp 17 - jee! Ja pistelykipua kappas vaan oikeassa munasarjassa? Toissapäivänä juili huolella vasenta, ja nyt varmaan sit ovis kuitenkin oikeasta. Mahtavaa, jos siis ovis kp17-18 niin tästähän tulee 31-32 kierto. IHANAA! Toivottavasti kuitenkin sit tulis, eikä olis feikki niin kuin viime kierrossa se eka. Miehen kanssa tietenkin jatkamme harjoittelua ja minä jatkan sitä testaamista ainakin puolitoista viikkoa. EHKÄ voisi saada jouluraskauden ja pienen leijona- tai neitsyt-vauvan...:heart: Ehkä nää raskausmultivitamiinit toimii!
 
Heippa!
Jihuuuuuu! Sain ihka ensimmäisen ovulaatioplussan testiin tänään eli kp 14. Ei voi tietää tuliko poppaskonstien avulla vai kävikö ihme sattuma. Toki nyt mietin voiko testi näyttää väärää positiivista? Toisaalta ennen en ole saanut testeihin edes liki liippaavia, joten aijon iloita tästä täysillä. Tämä kyllä kannustaa jatkamaan hiilarien vähentämistä ja pillereiden popsimista. Ihana tietää, että nyt on käytännössä mahdollista raskautua. Peitto heilui hetki sitten eli nyt ihmettä odottamaan :whistle:

Nyt vaan mietin mitä teen terolutien kanssa. Onko jollain tietoa mitä kannattaisi tehdä? Huomenna pitäisi ottaa eka pilleri. En aloita niitä ainakaan vielä vaan odotan, että ovis varmasti ohi. Kannattaako niitä kuitenkin sitten syödä oviksen jälkeen?

Marienna Jeee ovulaatio-onnittelut!

Ginger Pidän peukkuja,että innokas siimahäntä olisi hoitanut tehtävänsä.

Plussapuhureita jännittäjille!
 


Scrat............30v. .....kp12/28-38.....yk10.........3*terolut
Yameliah......30v. .....kp13/28-30.....yk19.....
Sintti-79........31v. ....kp13/23-30.....yk17...
Tatja............34v. .....kp14/28-??......yk5...... terolut
Ginger..........35v. .....kp15/??..........yk9......... 1kkm
Tömpsis........31v. ....kp16/30-75......yk3......
Ainomieli.......29v. ....kp16/28-32......yk4.....
Marienna......30v. .....kp18/28-39......yk7....
Tunafish-78...32v. ....kp24/28-32.....yk0....
Wanda_81....29v. ....kp25/33-34......yk3....
Arminen........31v. ....kp27/28..........yk2....
Popcorn78.....32v. ....kp32/30.........yk8......3*inssi
Lusa..............31v. ....kp35/28-30....yk~1v......


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Zipuli.................32v. ...yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe.34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79............31v. ...yk7.........plussa 11.11.
Sannuli79..........31v. ...yk12.......plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö.............32v. ...yk5........plussa 2.11.
Olivia-79............31v. ...yk10......plussa 2.11.
Viu....................30v. ...yk12......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet............34v. ...yk10......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka- .....................................plussa 30.8.
Talitintti80.........29v. ...yk6........plussa 25.7.
Linda32.............32v. ...yk1........plussa 20.7.
Siukuki..............29v. ...yk3........plussa 12.6.
Rae34...............34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi...................33v. ...yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli.........32v. ...yk~20....plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Tatja ja Marienna, onnea ovisplussista! Nyt vaan hurjaa hyödyntämistä :whistle: Näillä säillä ei juuri tee mieli esim. ulkoilla, joten se käy mukavasta reippailusta :LOL:

ON: Tuhruilu loppui eilen - alkaakseen tänään entistä voimakkaampaana ja lähes menkkamaisena, kuitenkin ilman perinteisiä hirveitä menkkakipuja ja -kouristuksia. Testasin aamulla vitivalkean negan, joten eipä siitä sitten sen enempää. :kieh: Ärsyttää tämä ihmeellinen välivuotelu, toivottavasti jäi yhteen kertaan :stick: En nyt tiedä onko mulla jo menossa kp1 vai mikä, mutta ehkä mä seuraan vielä huomisen että mistä tämän kierron katkaisisi...
 
Tatja: jos olisin sinä niin ehdottomasti aloittaisin sen terolut kuurin huomenna, kun mullahan oli se viimeinen kierto terolutkierto jossa siis plussasin. Ja mun ovulaatio on ollut joko 14kp tai sit sen jälkeen ja mähän aloitin kans terolutit silloin kp15. Ne terolutithan saattaa myös auttaa kiinnittymisessä ja pitää mahdollisesti kiinnittyvän munasolun paremmin mukana!!! Eikä ne terolutit estä sua ovuloimasta esim huomenna tai ylihuomenna joten mä ainakin uskoisin lääkärin määräystä.
Nyt peukut pystyyn että tärppäsi!!!
 
Sannuli Minkä mittainen kierto sinulla oli ennen raskautumista? Olen myös jostain lukenut, että terot voisivat auttaa munasolun mukana pysymisessä. Oletko siis lääkäriltä varmistanut, että tässä vaiheessa otettu terolut ei enää estä ovulaatiota? Haluan nyt vaan olla ihan varma asiasta, joten siksi kysyn.
 
Marienna, juuri noin taitaa mennä kun kuvailit! Että sitten kun päästään taas yrittämään, joka toinen kk on vaan mahikset. Pitää vaan toivoa, että toinenkin munis toimii yhtä nopeasti ja hyvin kuin tuo toinen (joka nyt siis on pois pelistä). Ei päästä julkiselle puolelle, koska tulin raskaaksi - vaikkakin hoitojen kautta - yksityisellä. Eli 9 kk yritys "palautuu" takas nollaan ja nyt pitäis taas mennä vuosi ilman että raskaudun, jotta pääsisin julkiselle puolelle. On se vähän hullua!!

Joten kehottivat vaan jatkamaan yksityisellä ja sinne ollaan sit menossa, kun paranen!
 
Tatja mulla oli yli 30 päivää lyhimmät kierrot ja pisimmät 50 eli ovulaatiosta ei ollut minkäänlaista tietoa. Ja tänäänkin neuvolassa sanottiin että terolutit vahvistavat kohdun limakalvoa ja varmistavat että kiinnittyminen tapahtuu ja pysyy. Ne terolutit vahvistaa sun OMAA hormonitoimintaa, eli ei estä tai keskeytä raskautta tai ovulaatiota. Varsinkaan kun sun ovulaatio on ilmeisesti jo käynnistynyt koska sait eilen sen viivan testiin niin uskon että nyt aloitettu terolut kuuri voisi hyvinkin vahvistaa onnistumismahdollisuuksia.
 
Sannuli Jostain olen olen myös saanut käsityksen, että liian aikaisin otettu terolut voisi estää ovuloinnin. Tuskin siis ainakaan tässä mun tapauksessa sitä enää estämään pystyisi, jos siis missään tilanteessa sitä tekee. Mullekin gyne sanoi aikanaan, kun terot sain, että ne eivät ehkäise raskautta. Limis on ollu mulla ohut ultrissa, joten terot varmaan hyvä tosiaan ottaa. Kiitti sulle vastauksista :)
 

Yhteistyössä