Hei vaan kaikille,
ja ainakin
Iida-Liinalla kovasti onnea ekasta inssita. Toivottavasti tärppää. Ei siihen aina tarvita oireita
Ketäs muita olikaan jännäilemässä, toivottavasti tätiä ei näy.
Merilintu, kurjaa, että menee kuukausi "hukkaan" Se on vaan niin turhauttavaa, kun joku pienikin asia muuttaa tätä rytmiä, jossa tuntuu vaan olevan niin vähän niitä mahdollisia päiviä muutenkin. Eikä sitä tiedä, miten se ovis heittelee. Mulla oli viime kuussa mies hukassa oviksen aikaan, mutta se ovispa päätti siirtää itseään 2-3 päivää! Eihän siitä tosin apua ollut, mutta silloin se tuntui lohduttavalta ajatukselta.
Itse olen myös pysytellyt vähän taustalla. Tuntuu, että kuukausia on mennyt kovan innostuksen vallassa. Nyt alkoi 6. yk eikä oikein mitään kertoiltavaa ole. TÄällä sitä ollaan ja möllötetään. Ei auta kuin odottaa niitä paria merkityksellistä päivää. Mutta kun ei ole mitään todistetusti vikana niin ei osaa oikein mitään itsessäänkään tarkkailla. Plääh.
Mutta vitamiineista piti sanomani. Haittaa niistä tuskin on ja tuon tunnetusti hyväksi havaitun foolihapon lisäksi ainakin e-vitamiinen pitäisi olla tärkeä hormonitoiminnan tasapainon kannalta. Ja sitä on just noissa helokkikapseleissa ainakin. LIsäksi sitä on luonnollisessa muodossa esim. pellavaöljyssä. Musta vitamiinien popsiminen on pieni vaiva siitä, että niistä on varmasti yleistäkin hyötyä elimistön kannalta. Ja itseni tuntien, vaikka yritän syödä pääsääntöisesti terveellisesti niin taatusti jää välillä leivän puputus ja roskaruokavaihe päälle. Sieltä ei paljon vitskuja heru.
Voi että, positiiviset uutiset olisi paikallaan, niistä saataisiin kaikki hyvää potkua. Tämä pimeä lumeton kausi kun on muutenkin ihan kamala. Töistä tullessa virta ihan lopussa, tekee vaan mieli nukkua talviunta.
Voimia pimeydestä huolimatta kaikille yritykseen. ITse tuskailen varmaan seuraavan kerran taas ovulaation aikaan, jonne tuntuu olevan vielä ikuisuus.