**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

kuumetta, onnea tähän päivään :heart:

Vaahtokarkki, pidän peukkuja ja varpaita pystyssä, että teillä alkiot kiinnittyisivät ja kaikki menisi hienosti!
Meillä tosiaan kokeillaan ensin 2,5 kk hormonilääkitystä siittiöitä parantamaan ja sen jälkeen alkaa vasta hoitojen suunnittelu. Käsittääkseni lääkkeistä on apua vain harvoille miehille, mutta ne, joille niistä on apua, apu on merkittävä. Lääkärin arvion mukaan miehelleni lääkkeet voisivat hyvinkin tehota. Tuskin tässä huippuspermaa on mahdollista saada aikaan, mutta parempaa kuitenkin. Kyllähän sekin jo auttaisi hoidoissa onnistumista. Ennen joulua meillä on tiedossa lääkkeiden vaikutus. Sen jälkeen varaamme Väestöliittoon ajan hoitojen suunnitteluun. Meillä oli jo sinne ensikäyntiaika varattuna, mutta peruimme sen, kun julkisen lääkäri suositteli ensin hormonihoidon kokeilemista. Julkiselle puolelle on hoitojen suunnitteluun aika helmikuussa. Pitää vielä tiedustella kuinka pikät jonot suunnittelusta hoitoihin on (käsittääkseni 8kk), mutta koska emme enää aio odotella, niin varmasti siirrymme vuoden alusta yksityiselle puolelle.

Lumikeiju, kuulostaa siltä, että teillä on hyödynnetty ovisaika kunnolla =) Toivotaan, että se tuottaa toivotun tuloksen.
Meillä mies hoitaa tuon pakkoviettelyn oviksen aikaan. Hän kyselee aina etukäteen milloin on tärppipäivät ja pitää huolen siitä, että homma tulee hoidettua =)

Siiri, sinulla on kierto jo pitkällä. Oletko ajatellut testailla? Vai mitkä on tuntemukset?

Ellastiina, hyvä, että menkat oli sinulla siedettävät. Voimia sinulle siskosi tukemiseen.

Kaikille tsemppiä!! :heart:
 
Oli pakko tulla tarkistamaan kuumettan uutisia, joita varmaan kaikki kovasti odottelevat.

Merilinnulle kiitos, kun tulit tuonne odotuspuolelle moikkaamaan, eikö olekin kiva, kun käydään "vieraissa" kummaltakin puolelta :heart:

Lumikeijulle tsemppiä ovulaation jälkeiseen kuumeiluun :heart:

Vaahtokarkille vauvaliimaa roppakaupalla!

Ellastiinalle iso tsemppi :hug:

Ja ihan kaikille: vaikka uskonnollisuuteni onkin enemmän filosofista, niin ymmärrän lapsen kaipuun sen verran hyvin, että täältä lähtee rukous teidän kaikkien saamiseksi tuonne odotuspuolelle mahdollisimman pian. :heart:

Voimia, tsemppiä ja plussapuhureita +++++++ :whistle: :heart: :hug:
 
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :D
 
Mahtavaa!!! Onneksi olkoon!!! Mäkin olen rampannut koneella monta kertaa katsomassa ja olin jo varma, että taisi tulla nega, kun ei mitään kuulu! Muistin sua eilen iltarukouksessakin, joten olet ollut mielessä. Hienoa, että tulos oli positiivinen!!!
 
Mitämitämitä, minäkin pelkäsin jo hiljaisuuden tarkoittavan jotain muuta, mutta hui miten ihania uutisia sinulla kuumetta olikin :heart: VALTAVASTI ONNEA TEILLE :flower: Sait kyllä minut itkemään heti aamutuimaan täällä avokonttorissa, olen niin liikuttunut ja onnellinen sinun j teidän puolesta! Juu, nyt olen ihan sanaton, tämä oli kyllä niin upea uutinen =)
 
Perjantai 5.12.2008



Tuulia-76 32v..........kp?/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
Tirlittan-75 32v.......kp19/29.............yk17...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Lumikeiju 33v..........kp21/28-30............yk8.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp?/23...........yk5.............esikoinen
Heksu76 31v............kp?/28............yk4..............esikoinen
Ellastiina......................................pari vuotta.........esikoinen
superwoman...........kp24/24-27.......yk2.................esikoinen
Siiri S 38v................kp34/28-34.......yk9..................esikoinen



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08


Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen

Lokakuun 2008 plussat
Pulcina melkein30v........yk2...........esikoinen

Joulukuun 2008 plussat
Kuumetta 36v.............yk29............1. yhteinen

[/quote]

 
Aivan mahtavan suuren mielettömät onnittelut sulle ja miehellesi plussasta!!! :heart: :heart: :heart: Tulihan se sitten viimein! Kärsivällisyytesi todellakin palkittiin! Ihanaa! :flower: :flower: Onnea vielä kerran!
 
Täälähän ihania uutisia. Onnea Kuumetta.

Itse lähdin eilen yk:hon 10 eli tänään kp 2. Olen pettynyt, mutta ehkä alan olemaan jo niin turtunut, etten enää valahda ihan pohjille. Miehen kanssa juuri to iltana keskusteltiin aiheesta ja kun sanoin, että me on yritetty nyt 9 kiertoa eli meillä on ollut maksimissaan yhdeksän mahdollisuutta, niin oikeastaan totesimme yhteen ääneen ettei niitä niin kauheasti olekaan. Tammikuussa mennään kyllä tutkimuksiin katsomaan onko molemmilla pelit ja vehkeet kunnossa, kun tätä ikääkin jo alkaa oleen. Sellainen saunakeskustelu meillä.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.
 
Hei

Olen käynyt täällä lukemassa, mutta en ole vielä kyennyt laittamaan tuntojani sanoiksi. Kiitos kaikille teille ihanille onnitteluista! Tulen pikapuoliin kertoilemaan omaa napaa, kunhan löydän sanat jostain. Nyt oli pakko kommentoida sen verran, että oman nimen näkeminen tuolla plussanneet-otsikon alla sai kyynelet valumaan. Muuten en ole vielä tätä asiaa kunnolla itkenytkään. Nimen näkeminen Tirlittanin päivittämässä listassa sai asian tuntumaan todelta.

Voikaa hyvin, kaikki ihanat!
 
Maanantai 8.12.2008

[/quote]

Tuulia-76 32v..........kp?/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
Tirlittan-75 32v.......kp22/29.............yk17...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Lumikeiju 33v..........kp24/28-30............yk8.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp?/23...........yk5.............esikoinen
Heksu76 31v............kp?/28............yk4..............esikoinen
Ellastiina......................................pari vuotta.........esikoinen
superwoman...........kp27/24-27.......yk2.................esikoinen
Siiri S 38v................kp37/28-34.......yk9..................esikoinen



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08


Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen

Lokakuun 2008 plussat
Pulcina melkein30v........yk2...........esikoinen

Joulukuun 2008 plussat
Kuumetta 36v.............yk29............1. yhteinen

[/quote]



 
Hei

Kiitos onnitteluista, te kaikki ihanat ihmiset.

Olen ollut hämmentynyt, epäuskoinen, jännittynyt, iloinen ja maailman onnellisin. Asian tajuaminen on vienyt aikaa.

Ja nyt olen hirmuisen huolissani, sillä eilen alkoi näkyä vähän verta paperissa. Äsken ruskeaa vuotoa näkyi jo pöksyissäkin. Pelottaa!!! Itketti kauheasti ja rukoilin jo hätäpäissäni Jumalaakin. Soitin miehelle ja sen jälkeen Väestöliittoon. Kätilö rauhoitteli, että pieni tai melko runsaskin vuoto voi olla ihan normaalia ja raskaus voi silti jatkua normaalisti ja että jos tulee kunnon vuoto niin siitä muutaman päivän jälkeen voi käydä tarkistuttamassa verestä hormonipitoisuudet. Ja kuulemma itse ei voi mitään tehdä, edes lepo ei ole tarpeen, vaan kannattaa elää ihan normaalisti. Pelottaa, jos menetänkin Pienen Ihmeemme ennen kuin edes olen kunnolla ehtinyt iloita hänen tulostaan!

On ollut tosiaankin hiukan vaikea ymmärtää, että viimein olen raskaana. Olemme odottaneet sitä niin kauan! Kumpikaan ei ole uskaltanut vielä ihan täysin rinnoin iloita ja hehkuttaa. Voi, miten haluan pitää tämän Pienen!
 
Oikein isosti onnea, Kuumetta!!! :flower: :flower: :flower:
:flower: :flower: :flower: Ihanaa, että nyt viimein tärppäsi!


Tuo alkuraskauden vuoto on käsittääkseni varsin yleistä, joten yritä todella nyt keksiä muuta ajateltavaa sen sijaan. Huolehtisin itsekin kyllä varmasti tosi paljon, vaikka kuka mitä sanoisi, mutta silti: uskotaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin! Joillakinhan vuotoja jatkuu kuulema säännöllisesti normaalin kuukautiskierron mukaan koko raskausajan, eli silloin kuin olisi kp1 alkaa pieni tuhrutus. Tuli oikein kyynel silmäkulmaan tuosta viimeisestä lauseestasi - muistuu niin mieleen oma plussauksen jälkeinen tunnetila. Onnea onnea onnea, vielä kerran onnea ja runsaasti suojelusenkeleitä vauvataipaleellenne!
 
voi kuumetta miten rankalta kuulostaa :'( toivon sydämestäni että olisi väärä hälytys ja kuitenkin vielä alkuraskauden niin tyypillistä vuotoa. onhan se joskus reipastakin ja silti vauvalla voi olla kaikki hyvin. ja teidän Pieni taitaa taitaa tosiaan olla niin pieni vielä, ettei ultraankaan kannata mennä tilanteen selvittämiseksi. kovasti voimia ja :hug:
 

Yhteistyössä