@Genmaicha Hyvä viiva tuo on, onnittelut ! Nyt kaikki muutkin perässä!
@kissaliikeri Tervetuloa joukkoon !
@kissaliikeri Tervetuloa joukkoon !
Voi ei @atvk87, olen pahoillani että teille tuli huonoja uutisia Tosi karua, että gyne oli antanut liian ruusuisen kuvan tilanteesta, voin vaan kuvitella, mikä järkytys tuon lapsettomuuspolin lääkärin viesti oli sen aiemman gynekäynnin jälkeen. Varmasti kova paikka sun miehelle myös. Toivottavasti teillä nyt etenis noi tutkimukset mahdollisimman hyvin ja joutuisasti!Joo, oltiin tänään lapsettomuuspolin ensikäynnillä ja mulle sanottiin puhelimessa, että tehdään aukiolotutkimus. Paikan päällä lääkäri sanoi, ettei sille olekaan tarvetta, koska siittiöissä on niin paljon sanomista, että me mennään suoraan ivf:ään, jolloin ei ole väliä, onko mulla endoa, tuubat auki tai edes ovulaatiota. Mies-parka joutuu kaikenmaailman verikokeisiin ja testeihin, joita ei edes voi ottaa samalla kertaa, vaan eri päivinä ja eri kellonaikoina.
Tän kuun lopussa meille soitetaan ivf-suunnittelukäynnin ajankohta ja jos kromosomeissa ei ole vikaa, niin sit aloitetaan seuraavaan tai sitä seuraavaan kiertoon ivf.
Harmittaa se yksityisen gynen sanominen spermasta, että on hiukan alentunut, mutta voidaan silti onnistua luomuna. Todellisuus oli ihan muuta, ei varmaan osannut lukea tuloksia.