3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Kivaa että olette rentoutuneet matkaillessa! Toivottavasti palasitte salamatkustaja mukananne tuliaisena. ;) Ainakin oireet kuulostaa hyviltä!

Mä testailin sillon kierron puolessa välissä ovista, mutten taaskaan saanut mitään. Tosiaan kuun lopussa alkoi tulla finnejä otsaan, leukaan, rintaan ja yläselkään ja sitten tissit kipeytyivät pari päivää myöhemmin ja olivat arat melkein viikon. En siis yhtään tiedä, mitä kropassa on tekeillä, en osaa vastata mahiksiin, eikö aina oo mahiksia, kun on seksiä muutaman päivän välein? :D Toivon vaan niitä menkkoja niin kovasti pian alkaviksi, ettei tartte siirtää aikaa eteenpäin. Just ku jotain tapahtuis, nii tietysti kroppa TAAS pettää. :ROFLMAO: Siel aukkarissa näkee tietty jos on johtofollikin. :rolleyes:
Nuo sun oireet kuulostaa kyllä hyvältä jo ihan siihenkin mahikseen että saatat olla raskaana! :love:
 
Erittäin paljon onnea @Lallastiina ja tarrasukkia ja vauvaliimaa, että pikkuinen pysyy nyt mukana! :)

Mä oon käynyt taustalla kurkkimassa ja pitämässä peukkuja ryhmäläisille mutta erityisesti aina lämmittää, kun joku pitkään yrittänyt saa plussan. Plussan jälkeenhän aika tuntuu hidastuvan aivan järkyttävästi, jokainen päivän lisääminen laskelmiin kestää ikuisesti, 12 viikon rajapyykki tuntuu olevan joskus sitten. Kunnes sitten yhtäkkiä huomaa olevansa siinä tilanteessa missä me nyt, 21 + 0, eilen rakenneultrassa kaikki kunnossa. Tähän asti kun on koko ajan pelottanut, että jotain menee pieleen, niin nyt on sitten ihan malttamaton laittamaan kaiken vauvalle valmiiksi :love:

Toivon teille kaikille muillekin plussia ja mitä Lallastiina juuri totesi noista reissuista, niin mä voin kans suositella. Oma plussa tuli heti loman jälkeen ja oviksen aikoihin oltiin juuri tultu vaeltamasta karhunkierrosta :D
 
Jee! Aivan mahtavaa, @Lallastiina :love::love::love:
Onnittelut! Nyt peukut pystyssä ja toivotaan parasta. Teiän tilaustuliainen, syyskuussa saapuva!
Ihania tällaset uutiset välillä. :heart:

Tänään tullut ihan vähän tiputtelua, kunpa vaan hanat aukeis kunnolla, että kerkeis kierto siihen oikeeseen vaiheeseen ennen tiistaita. Huomenna ois ainoa soittoaika sinne tällä viikolla, en aio kyllä soittaa ja perua. Koska jos huomenna viimeistään alkaa, niin tiistaina on sitten jo 7.päivä ja sehän riittää. Virallisissa postissa tulleissa ohjeissa lukee "tehdään kierron 5.-10.päivä vuodon jälkeen, ennen ovulaatiota".
Mul on kyl niin paljon kaikkia tuntemuksia jatkuvasti tuolla alhaalla, niin voisin vaan jotenkin kuvitella, et huomaisin sen oviksen. Mut kohtahan sekin selviää!
 
Oi, @Lallastiina : lle todella paljon Onnea! Vauvalle super tarrasukat nyt matkaan. :love:

Mä käyn kans täällä, kurkkimassa, lueskelemassa ja toivomassa plussia. Ainut ketju mitä oon aktiivisesti plussaamisen jälkeen seurannut. Niin ja meilläkin siis plussa tuli häämatkan jälkeen- joten täältäkin vahva suositus matkailulle. Nyt menossa rv 14 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Täällä ovis tänään. Mies jaksoi talletella eilen ja toissa pv, mutta ei tänään :cautious:. Toiv riittää.
Entä tänään vielä? Nii ois ainaki tuplasti parempi!

Mulla aukesi yöllä hana oikein kunnolla! Ennen oli kivempaa ku menkat alkoi aina aamulla ja pikkuhiljaa vahvistuen, nyt tulee aina tulva rytinällä ja illalla tai yöllä.
Mites, päivittääkö @Lallastiina listaa vielä?
Kp1, yk7
 
Viimeksi muokattu:
@Lallastiina isosti onnea! Ihanaa lukea tällaisia uutisia, pidän peukkuja ja varpaita pystyssä että teillä menee kaikki hyvin :)

@atvk87 kiva että sulla tutkimukset etenee, varmaan helpottavaa että asiat jollain tavalla etenevät. Saanko kysyä, menettekö tutkimuksiin yksityiselle vai julkiselle? Kuinka kauan kesti, että pääsitte?

Omasta tilanteesta... Kuukautisten piti alkaa perjantaina, mutta eipä oo näkynyt. Kerran tuli vessakäynnin yhteydessä häivähdys jotain vaaleanpunaista, mutta sen jälkeen ei mitään. Eilen oli oikealla puolella munasarjojen kohdalla aika kovaa ja äkillistä ovismaista kipua, ja tänään samanlaista kipua on ollut pari kertaa vasemmalla. Mietin, onko ovis voinut myöhästyä näin pitkälle, mutta ei kai se perättäisinä päivinä nyt puolta vaihda sentään. Munasarjat, mitä ihmettä? o_O

Tein jo varmuuden vuoksi tänä aamuna raskaustestinkin, mutta tulos oli negatiivinen. Ehdin jo hetken miettiä että olisiko nyt tärpännyt.
 
@Lallastiina isosti onnea! Ihanaa lukea tällaisia uutisia, pidän peukkuja ja varpaita pystyssä että teillä menee kaikki hyvin :)

@atvk87 kiva että sulla tutkimukset etenee, varmaan helpottavaa että asiat jollain tavalla etenevät. Saanko kysyä, menettekö tutkimuksiin yksityiselle vai julkiselle? Kuinka kauan kesti, että pääsitte?

Omasta tilanteesta... Kuukautisten piti alkaa perjantaina, mutta eipä oo näkynyt. Kerran tuli vessakäynnin yhteydessä häivähdys jotain vaaleanpunaista, mutta sen jälkeen ei mitään. Eilen oli oikealla puolella munasarjojen kohdalla aika kovaa ja äkillistä ovismaista kipua, ja tänään samanlaista kipua on ollut pari kertaa vasemmalla. Mietin, onko ovis voinut myöhästyä näin pitkälle, mutta ei kai se perättäisinä päivinä nyt puolta vaihda sentään. Munasarjat, mitä ihmettä? o_O

Tein jo varmuuden vuoksi tänä aamuna raskaustestinkin, mutta tulos oli negatiivinen. Ehdin jo hetken miettiä että olisiko nyt tärpännyt.
Tee uus testi huomenna? Minkä vahvusia testejä sul on? Jos se oli kiinnittymisvuotoa? Uuh, jännää!

Julkiselle mennään ja puol vuotta on siel raja, et ne ottaa, jos on jotain selkeetä ongelmaa jo tiedossa. Me päästiin koska mulla on jotain häikkää ja spermassa häikkää. Labrat ja eka gynekäynti oli yksityisellä ja sieltä lähetti eteenpäin. Tutkimuksia julkisella sais vuoden yrityksen jälkeen.
Jännittää tosi paljo! Mut hyvällä tavalla, en pelkää kipua tms.
 
14.1.2018



***Jos haluat lisätä tietosi listaan tai muuttaa niitä, merkkaa tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Atvk87................30v.......kp 5/26................yk7..........luomu
Minji....................32v.......kp 28/25..............yk6..........luomu
Pocahontas-.......30v......kp 19/?................yk11.........pri
Abby87...............30v.......kp 9/26...............yk8..........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, hill4, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina, Genmaicha


Plussanneet 2017 ja plussauspäivät:
Sinikukkanen......34v..........yk18..........7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk17..........7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya01/16…......19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk2..............6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13...........10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk12...........14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8.........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk5.............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk7............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk3............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk6...........11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2...........18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10...........1.8. luomu
Suziella...............35v........yk1.............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9.............1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2............10.9. luomu
nenni26...............30v........yk3............5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina............36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Kiitokset onnitteluista, varovasti vielä iloitaan. Perjantaina tein vähemmän herkän testin ja selvä viiva siihenkin tuli :). Digitestiä en oo vielä saanut käsiini... Huomenna jos sais. Jatkan kyllä täällä kirjoittelua vielä ar-ultraan asti ja voin päivitellä listaa.

@atvk87 Harmi ettei tullut tärppiä, mutta hyvä että menkat ei liialti antaneet odotella itseään. Tsemppiä tutkimuksiin!

@Genmaicha Aika jännää! Mullakin oli ennen plussaa satunnaisia vihlaisuja munasarjojen paikkeilla, mutta toisaalta muistelen että vähän vastaavia on ollut muissakin kierroissa. Peukut pystyssä!
 
Mulla alkoi tänään kuukautiset. Päätettiin pitää taukoa yrittämisestä. Mut voisi siirtää taustailijoihin.
Palailen taas listoille, kun yrittäminen jatkuu. Vähän auki onko ihan vaan kuukauden tauko vai puolen vuoden tauko. Ja tähän ei liity mitään draamaa, kaikki täällä hyvin :)
 
Alkaa täällä keskustelu hiipua ja porukka käydä vähiin :LOL:
kp 9 menossa ja jännittyneenä odottelen huomista lääkärin soittoa sperma-analyysin tuloksista. Kamala jos sieltä tuleekin huonoja uutisia juuri ennen ovista... :unsure: Mut sillä ajatuksella lähetään että olis ok ja kestää vaan pidempään.
 
  • Tykkää
Reactions: Genmaicha ja atvk87
Alkaa täällä keskustelu hiipua ja porukka käydä vähiin :LOL:
kp 9 menossa ja jännittyneenä odottelen huomista lääkärin soittoa sperma-analyysin tuloksista. Kamala jos sieltä tuleekin huonoja uutisia juuri ennen ovista... :unsure: Mut sillä ajatuksella lähetään että olis ok ja kestää vaan pidempään.
Tuu sit heti kertoo!

Ja @Minji toivottavasti saatte ja löydätte muuta ajateltavaa ja hauskaa tekemistä! :) Kerro silti kuulumisia välillä.
 
Alkaa täällä keskustelu hiipua ja porukka käydä vähiin :LOL:
kp 9 menossa ja jännittyneenä odottelen huomista lääkärin soittoa sperma-analyysin tuloksista. Kamala jos sieltä tuleekin huonoja uutisia juuri ennen ovista... :unsure: Mut sillä ajatuksella lähetään että olis ok ja kestää vaan pidempään.
@Abby87 Väki vähenee, koitetaan pitää jotain keskustelua yllä täällä kumminkin, mäkin taustailijoissa mutta just tänään ajattelin että voisin kumminkin aktivoitua tällä palstalla kirjoittelussa :D Toivottavasti tulisi hyviä uutisia huomisella lääkärin soitolla teille!

@Minji hyvää taukoa ja taustailua, tervetuloa kertomaan kuulumisia välillä jos tuntuu siltä!

@atvk87 @Lallastiina Sehän olis kyllä aikamoista, jos tuo ihme tuhru olisikin ollut jotain kiinnittymisvuotoa, ja jos nuo munasarjaoireet oliskin jotain raskausoireita... Apua :eek:

Tekemäni testi oli RFSU:n ja sen herkkyys vissiinkin 25 mlU/ml. Teen kyllä aamulla vielä uuden testin, jos kuukautisia ei näy. Maha on kyllä ihan turvonnut ja menkkamaisia kipuja on, eli voi olla että yöllä hanat aukeaa. Yritän nyt odotella rauhassa vaan, järki sanoo että kyllä ne kuukautiset sieltä tulee, mutta jotenkin silti jännittää ja tekee mieli alkaa kuvitella jo kaikenlaista...
 
Terve kaikki! Olen 37-vuotias ensimmäistä lasta yrittävä nainen. Haluan mukaan tänne turisemaan aiheesta. Kiitos kaikille kokemusten jakamisesta sekä tuon kätevän listan ylläpitämisestä. Meillä on meneillään yrityskierto 2, kiertopäivä 13, luomuna vedetään ja aktiivisella otteella. Ovulaatiota tikuttelen ja odottelen, mutta luulen, että se saattoi tapahtua jo alkukierrosta. Kiertoni on vähän epäsäännöllistä sorttia, max 32 päivää. Meillä on sellainen meininki, että nyt tehdään lapsi ja jos se ei vähän äkkiä onnistu, mennään äkkiä lääkäriin pyytämään apua. Minulla ei ole ihan hirveästi aikaa tässä enää hillua :) Tsemppiä kaikille muille valtavasti!
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@kissaliikeri tervetuloa mukaan! :)

@atvk87 Mä tein uuden testin... Onko toi viiva? Jotain siinä näkyy. Mutta todella haaleana. Kuukautisia ei näy, mutta kivut jatkuu ja tuntuu, että kuukautiset olis hetkenä minä hyvänsä alkamassa.



Mukavaa päivää kaikille!

EDIT: Ähh, oon yrittänyt monta kertaa liittää kuvaa testistä tähän mutta en osaa :( Onkohan suorien linkkien postaaminen kielletty? Tässä olis linkki kuvaan, jos näin onnistuu: http://aijaa.com/OVj9uT
 
Viimeksi muokattu:
Me miehen kanssa aamulla pähkäiltiin tota testiä ja päädyttiin siihen, että toi on niin haalea että ei kai se voi olla positiivinen. Ja mietittiin että onpa huono testi kun on noin epäselvä :LOL: Mutta nyt kun itse katson tuota kuvaa tuossa ruudulla niin viivaltahan se näyttää. Ruudulla viiva näyttää kyllä tummemmalta kuin luonnossa. En voi uskoa tätä! Toivottavasti nyt olisi käynnistynyt tähän ketjuun plussa-aalto!
 

Yhteistyössä