*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Bahama ja pienestä kii pahoittelut uudesta kierrosta, mutta kiva kuulla teistä pitkästä aikaa! Tietenkin plussauutiset olisivat olleet vielä mieluisampia, mutta niidenkin aika tulee pian.

Iitukka mä en usko ennustuksiin tai horoskooppeihin, ja oon muutenkin tylsä länsimaalaisen lääketieteen vankkumaton kannattaja. Sä olet tullut raskaaksi aiemminkin, joten se on ihan mahdollista uudestaankin! Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia :hug:
 
Iitukka, horoskoopeista: Vanhempi rouva, joka on kurssittanut itseään ahkerasti horoskooppien saralla, teki minusta kartan tietokoneohjelmallaan ja tulkitsi sen. Rouva ei tuntenut minua entuudestaan, joten kyllä siinä melkein itku pääsi, kun hän luetteli yksityiskohtaisia persoonallisuudenpiirteitäni, kuvaili ongelmallista suhdettani vanhempiini, tiesipä hän ennustaa pääsykokeisiin ja kouluun pääsemisetkin. Olen Ricardinan tapaan lujasti tieteellisesti todistettuun nojaava, mutta silti... joskus törmää vain sellaiseen, mitä ei voi järjellä selittää. Mies sanoi: saadaan lapsi jos Luoja suo, minä kerroin luottavani mieluummin lääketieteeseen, noin kärjistetysti.

Tekisi mieli kysellä Ricardinalta tarkemmin tuosta lääkityksestä (mainitsit pitkät ja ovulaatiottomat kierrot), mutta yritän olla jo etukäteen määräämättä itselleni jotain apuja. Eihän tässä ole vielä alkuunkaan päästy. Ja kiertoni ovat normit, jos ei tapahdu muuttoa/tenttisumaa/naimisiinmenoa/muuta järisyttävää. Minut pitäisi laittaa kuplaan ovuloimaan ja lisääntymään.

Uusi viikko ja uudet kujeet edessä siskot, rentouttavaa pyhäiltaa :heart:
 
Niin se kädestäennustaminen meni niin, että katsotaan vasemman käden pikkurillin alla olevia viivoja. Viivojen määrä kertoisi lapsien määrän, vahva viiva on poika ja hento viiva tyttö. Nämä viivat kertoisi myös keskenmenot. Minulla on siis yksi viiva ja tietysti ajattelin, että se on se km. Tietty piti mennä miehen kättä tutkimaan. Häneltä löytyi kaksi viivaa, vahva ja hailukka. Mä oon vähän semmonen rajatapaus, että en tiedä mihin uskoisin ja mihin en. Ennustajia pelkään :D joten en uskaltaisi sellaiselle mennä.
Voi Pienestä kii, harmi ettei se lomakaan tuonut plussaa. Sitä kun vielä aina kuulee plussaajista, jotka on raskautunut etelän matkalla ja lemmenlomalla. Uutta tsemppiä vaan.
 
Moi kaikki!

Mä voisin tulla tänne teidän kanssa jännittämään, tosin ensialkuun voisin olla täällä taustalla. (Niinkuin olen jo monta viikkoa ollut) :)

Pienen tauon jälkeen yritetään uudestaan, nyt tosin sillä meiningillä että tulee jos on tullakseen. Luulisin että stressasin liikaa kun yrittämällä yritin tota ovista löytää.

Tsemppiä kaikille teille yritykseen ja toivottavasti plussat ilmestyy testeihin! :hug:
 
Iitukka81: Mäkin periaatteessa pelkään ennustajia, mutta toisaalta, jos niille sanoo, ettei halua tietää muuta kuin vastaukset siihen mitä kysyy, niin sen mukaanhan ne toimii.. En kyllä usko, että hyviä ennustajia on niin montaa kuin netti sanoo :) Katselin myös noita viivoja vasemmasta kädestä ja mulla oli kolme, samoin kuin ennustaja ennusti, eikä siis nähnyt mua ollenkaan. Tää ennustaja ennusti/tiesi/kertoi asioista, joita ei pitäisi tietää. Sanoi esim. että minä saan pahan allergiakohtauksen lähiaikoina. En ollut saanut minkäänlaisia allergisia reaktioita mistään, mutta parin viikon päästä tästä jouduin juoksemaan ulos haukkomaan henkeä kun sain tosi pahan kohtauksen tädin kissasta. Mutta en mä kyllä noihin viivoihin menisi uskomaan. Täytyykin kysyä monta viivaa omalla äidillä on! Ja samoin, rajatapaus täälläkin.
 
Huaaah!!! Täällähän on ollut tapahtumia loman aikana!!
Jonnis Onnea plussasta!!! se oli pikainen piipahtaminen ;)

Täytyy ottaa ruokkiksella ajan kanssa lukien mitä kaikkea oletten ehtineet jutustella.

Omaa napaa sen verran, että ostin uusia ovistikkuja ja en sitten tarkemmin katsonnut paketteja... Aamusella kun aloitin ensimmäistä päivää tikuttamaan ovista niin tajusimpa sitten, että tämä testi pitäisi tehdä päivällä!?!? Enhän mä nyt täällä töissä voi alkaa pelleillä tikkujen kanssa. Pläääh!! Itsepäisesti sitten testasin kuitenkin aamulla ja sain hailakan viivan tikkuun. Nyt mietin, että vedänkö tän kierron ilman tikuttamista, koska en mää ehdi nyt tähän hätään uusiakaan mistään tilata?

Miekkosella oli eilen syntymäpäivät ja koko lauantain leikin leipuri pullaa ja väänsin baakkelsseja. Sunnuntaina sitten juoksi koko päivän sukua molemmin puolin kahvittelemassa ja naureskelemassa mun kivipullille ja tuunatuille kakuilleni. Sattui sitten isännän vanhemmat ja mun pikku siskoni samaan aikaan pitkästä aikaa paikalle. Katselin kuinka kaihoisasti anoppi silitteli siskoni 8kk poikavauvaa... Oikein siinä tuli itselle surullinen olo, kun tajusi miten toinen toivoisi lapsenlasta. Mieheni on heidän ainoa lapsensa ja heilläkin lapsen odotusta kesti tuolloin yli 12v. Alkuun varovaisesti meille vihjailivat naimisiin menosta ja jälkikasvusta, mutta epäilen että isäntä on asiasta jotain maininnut, koska enää eivät ole uskaltaneet minun aikanani vauvasta kysellä. Toisaalta hyvä niin, tahtoahan olisi, mutta se ei riitä...

Illalla sitten sängyssä mies otti asian puheeksi ja kovin yritti lohdutella kuinka musta varmasti tulee hyvä äiti jne. mutta jotenkaan se ei piristänny. Alko vaan tympiä ja ärsyttää ja harmittaa ihan kaikki. Plaah!
 
Maanantai 17.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Pienestä kii.......31v.........kp 2/28................yk8...........?
Matahari...........31v........kp 5/30-40............yk1............luomu
Hironea............35v.........kp 12/24-26..........yk2............luomu
Marjee.............30v.........kp 18/32-36..........yk 8...........t
Merope............29v.........kp 19/29-31..........yk7............luomu
Ricardina..........30v.........kp 21/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 23/30-31.........yk3...........luomu
Yritys10...........30v.........kp 25/27-30..........yk16..........c+l
Mariah33..........34v.........kp 25/27-30..........yk10..........luomu
Chiligail............35v.........kp 26/29...............yk18..........mp+pr+1.ins.+l
Kerttuli82.........31v.........kp 47/28-31...........yk 8..........luomu




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä
Ricardina...........4................28.3.
Marjee..............2.................28.3./31.3.






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss.................29v........yk3............14.3.


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Moiksis kaikille!
Ja heti alkuun sison isot onniteluhalaukset jonniksselle :hug:Lisäsin sut plussanneisiin - nyt vaan nautit ja fiilistelet... ihanaa, että maaliskuun plussaukset saatiin käyntiin :)

Mukava kuulla meidän taustailijoista, sekä saada uusia :) Pahoittelut tosin kaikille uuden kierron uurtajille... :/ Te sitten huolehditte niistä huhtikuun plussista, eiks niin? :)

Tää oli tämmönen pikaisa vierailu; pitää sitä varmaan töitäkin tehdä :LOL:
Ricardinan seuraksi livahdin jännäilijöihin. perjantaina ja lauantaina ovistikuissa tasavahvat viivat; ei kontrollia vahvemmat, mutta selkeesti vahvemmat kun aiempina päivinä ja sunnuntaina oli taas hentoinen viiva. Samoin ovislimaa oli perjantaina ja lauantaina illasta repäisykipuja, eli oletan oviksen tapahtuneen la-iltana. talleteltu tehokkaasti, joten nyt sitten vaan piinaillaan...Jännäpäivä on sitten perjantaina 28.3. tai maanantaina; viikonloppu menee reissussa eikä oikeen tsäännssiä testaamiseen. Tilanteen ja kärsivällisyyden mukaan :D

Ihanaa viikkoa kaikille! :heart:
 
Iitukka81: vielä.. ainakin nuo viivat menivät oikein omalla äidilläni ja anopilla. Mutta musta niitä on vähän hankala lukea. Mulla periaatteessa on kaks pitkää viivaa ja yks lyhyt. Mut luetaaks ne kaikki. Joku sanoi, että pitäisi ottaa kädestä valokopio, niin viivat näkyy paremmin/oikeammin.

Hironea: Tervetuloa takaisin lomalta! Ja ymmärrän tuon fiiliksen, kun katselee anoppia.. Itsellä anoppi hellyttelee koiraa (ei ole koiraihminen ollenkaan) ja on niin kovin innoissaan. Oma isäni on aina kehottanut lasten hankintaan ja hänellekin haluaisin lapsenlapsen antaa. Oli niin hurjan iloinen kun mieheni meni kertomaan, että nyt yritämme. Äitini on myös ollut tosi ihana. Hän tosin vihjailee koko ajan, että "sitten kun teilläkin on oma pieni, niin se voi leikkiä tällä lelulla, jonka ostin kotiin". Toisaalta se on tosi ihanaa, mutta jos se sattuu väärälle päivälle, tekee mieli huutaa, et "jos meillä koskaan on..". Ja niistä ovistesteistä, mä ainakin tein tuollaisilla "päivätesteillä" ja minulla ainakin toimi ihan aamuversiona.

Arvatkaa mikä on hassua? Sain ruoasta tänään vähän vatsanväänteitä ruoasta ja hieman oksettikin. Ainoa mitä ajattelin, oli se, että olisipa hauska/kiva voida pahoin vauvan takia. Just. Sitä siis melkein kaipaa huonoa oloa?!
 
Jee Marjee, onnea oviksesta! Onneksi tuli ajallaan. Aloitatko silti terot? Ja mä en kestä, team terolla on sama jännäpäivä! Kauheet paineet tuli nyt pitää meidän sopimus =) Merope on myös aikalailla samoilla kp:illä, onko oviksesta tietoa, tuutko piinailemaan meidän kanssa?

Hironea välillä sukulaisilta tulevat paineet voi olla aika musertavan tuntuisia, tiedän tunteen :hug: mun perhe on aika chilli tän asian suhteen, mutta tiedän, että anoppi todella toivoo jo lapsenlasta. Oon muutaman kerran tiuskaissut vastaukseksi ihmettelyihin siitä "ettekö te vieläkään, te olette jo niin vanhojakin" että kerrotaan sit ku on kerrottavaa, ei pelkoa et lähen synnärille sun tietämättä. Kyllä mä ymmärrän, että toive on kova, mutta niin se on meillä itsellämmekin.

Matahari kysyi mun lääkkeistä.. Tässä kierrossa aloitettiin ovulaation induktio clomeilla ja saatiin aikaan eka ovis, minkä takia siis hysterian partaalla testasin viime viikolla jokaisen löytämäni ovistikun... :ashamed: jos ens kierto alkaa niin lääkkeeksi vaihtuu letrozol. Molemmissa ideana alentaa estrogeenitasoa, mikä vuorostaan vaikuttaa aivolisäkkeeseen niin, että FSH:n eritys lisääntyy => follikkeli lähtee kypsymään. Noi molemmat vaatii jonkun verran omaa toimivaa estrogeenituotantoa, jos sitä ei ole niin sit ymmärtääkseni piikitetään suoraan FSH:ta. Clomit kertyy elimistöön (tarvitaan taukokiertoja) ja ohentavat kohdun limakalvoa, siksi mullekin vaihdetaan letrozol seuraavaksi, vaihdoin siis lääkäriä kesken ekan lääkekierron. Suosittelen lämpimästi tsekkauttamaan tilanteen kierron keskivaiheilla, jos kierrot kovin venyy tai ovista ei saa tikutettua, mun uusi lääkäri oli sitä mieltä et ehdottomasti olen oikeaan aikaan hoitoon hakeutumassa.

Tervetuloa, Orkidea! :wave:

).( täällä vietetään rentoiluviikkoa stressiviikon jälkeen. Pakostihan sitä vähän seurailee itseään, mutta mitään oiretta en oo huomannut, eikä näillä dpo:illa tietty pitäisikään oireita olla. Kohdunnapukka on tosi ylhäällä, mutta eikös se nouse sinne oviksen jälkeen joka tapauksessa ja tulee sit takas ennen menkkoja, jos on tullakseen.
 
Ricardina: joo, voisin liittyä jännäilijöihin. Kiitos huolenpidosta :) eli dpo 2 ja tädin pitäs kyläillä viikon päästä pe. Eli kaksi viikkoa jännää.. ihana toi "ei pelkoa et lähen synnärille sun tietämättä" :)
 
Tsemppiä jännäilijöille :popcorn:

Mä olin laskeskelevinani, että vahvin ovisviiva tikkuun olis tullu tänä aamuna, mutta eilisen suht vahvan viivan jälkeen onkin tänä aamuna käyny puff!! Tikku tyhjä! Hyvin hyvin hailakka haamuviiva enää eli onneksi tuli illalla tehtyä talletuksia ja tänä iltana pitää miestä vielä varmuudeksi härnätä.

Merope: Mä olen monestikkin ajatellu, että voi vitsi kun närästykset ja vaivat johtuiskin vauvasta niin ne kestäis moninkertaisesti mieluummin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Moikka kaikille! Ja kiitos onnitteluista! Tänne on sitten saatu ikävänlainen kuvotusolo, joka ei mene pois oikein millään :/ alkoi sunnuntaina ja jatkuu edelleen. Nyt on haettu b-vitamiineja ja foolihappoa ja toivotaan niistä apua. Neuvola-aika on 9.4., joten sitä ennen ei mitään jännittävää.

Tsemppiä kaikille jännäpäiviin! Tulen tänne lueskelemaan teidän kuulumisia ja jännäilen teidän kanssa! Toivotaan, että kaikki menee hyvin meillä kaikilla!
 
Kiitos Ricardina selvityksestäsi! Hyvä tietää, että keinoja löytyy tarvittaessa. Noihin kai se minun gynekin viittasi, kun kehotti tulemaan juttusille, jos ei puolen vuoden sisällä tärppää. Ens viikolla pääsen aloittamaan ovistikuttelun. Miten aika meneekin hitaasti, kun tälläisiä juttuja odottelee...

Jonniksen viestit nostattaa kyllä suupieliä. Here we go, perässä muutkin!
 
Hei kaikille!
Oliskohan tämä mun ketju :)
Olen siis uusi täällä palstalla. Ikää jo 35v. ja nyt vähän myöhäisheränneenä esikoinen haaveissa. Miehen kanssa yhteistä taivalta jo yli 8 vuotta, mutta jotenkin vuodet kuluneet keskittyen muihin juttuihin.

Pillerit jätin pois jo 9/13, mutta suhtautuminen oli silloin vielä "saa tulla jos tulee, ilman sen kummempaa paneutumista asiaan". Nyt kuitenkin heräsin tajuamaan että ei sitä tällä iällä voi enään suhtautua asiaan niin kevyesti, joten nyt sitten ollaan siirrytty "ajatuksesta tekoihin" :D

Eli tämä meneillään oleva kierto olisi nyt yk1, meneillään kp19/29-32. Ovulaatio testi näytti plussaa kp18 ja eilen illalla kropassa lieviä ovis tuntemuksia.

Kaikenlaisia vinkkejä otan avosylin vastaan, ja toivotan kaikille plussatuulia tälle vuodelle :)
 
Hironea onnea oviksesta! Kai se viivojen vahvuus on aika henkilökohtaista, joillain tulee melkein mustanpuhuva viiva ja toisilla tasavahva riittäää ovikseen. Ootko aiemmin saanut tummempia viivoja?

Tikru78 tervetuloa piinailemaan, toivottavasti jää tähän kertaan ennen kun siirryt plussanneisiin =)

Matahari joo aika tuntuu matelevan, täö on yhtä odotusta. Ensin ovista, sit plussaa ja lopulta toivottavasti vauvaa. Ei oo helppoa, ei..

Kiva kuulla jonniksesta =) niinkuin merope, mäkin mietin et raskauden aikana kaikki pahat olot varmaan kestää paremmin.

Täällä dpo6 ja kuten arvasin, kyttään jo kuviteltuja oireita :ashamed: ja siltikään en niitä löydä. Rinnat ei oo kipeet, ei oo kipuja tai vuotoa, ei mitään. Itseni tuntien en tule selviämään sinne aikomaani testipäivään, vaan testaan varmaan jo tiistaina 25.3. kun ois dpo12. Ehdinpähän sitten varmasti hakea ensi kierron lääkkeet apteekista ennen viikonloppua..

Mitäs muille?
 
Hei mä tarvitsisin nyt fiksumpien apua! Tilasin edelliset gynekertomukset ja mulla oli taaaas sytolyysi. Mahtaako vaikuttaa/miten saisi pois? Sanottiin myös että endometrium 2 mm. Mut englanninkielisiltä sivuilta ymmärsin et se on normaalia tietys kiertovaiheessa..
 
Sytolyysi mun piti googlata, siitä en osaa sanoa siis muuta kuin että tekstin mukaan yleisintä alku- ja loppukierrossa. Toi kohdun limakalvon paksuus 2mm on varmaan ihan normaali heti kuukautisten jälkeen, ennen kuin on ehtinyt lähteä paksuuntumaan. Kiinnittyminen taas vaatii ymmärtääkseni vähintään 7mm limiksen. Minä kiertopäivänä olit käynyt gynellä?
 
Kiva saada Tikru 78 sinut mukaan. Tervetuloa siis :)
Hironea, hyhä että saitte oviksen hyödynnettyä. Nyt alkaa sitten ne kauhet piinaviikot :D koita keksiä tekemistä, niin ei tunnu niin pitkältä.
Taitaa se aika madella kyllä Ricardinalla ja Mataharilla. Hyvää kanntraa odottaa, eli plussaa ;)
Mä pyysin työterveydestä lähetteen labraan kilpirauhaskokeisiin. Pienen valkoisen valheen lipsautin, kun sanoin et gyne pyysi. Vaikka se oikeesti vaan kysy, et onko niitä tutkittu. En vaan kehdannut sanoo, että oikeesti se vyöhyketerapeutti ehdotti kilpparikokeita. Jospa tässä tapauksessa tarkoitus pyhittäisi keinot :D Muuten täälläkin vaan odotellaan, ovista nimittäin. En ole vielä päättänyt, että otanko nyt testit käyttöön vai jättäisinkö "korkeimman" haltuun.
 
Ricardina: En tiedä kiertopäivää, gynekäynnistä on jo vuosi :ashamed:, mutta sytolyysi oli aiemmallakin kerralla löydös. Pitäis varmaan käydä taas röpelöitävänä. Sais edes mielenrauhan. Nyt yritän tulkita tuota gynen lappusta, mut enhän mä siitä oikein mitään ymmärrä..

Iitukka81: Hyvä sä! Ehdottomasti kannattaa käydä testauttamassa. Toiselle palstalle kävin juuri saarnaamassa, että täytyy muistaa, että ne viitearvot ovat sitten Suomessa korkeammat kuin muualla ja on myös mahdollista, että oireita ja siis vajavuutta toiminnassa on, vaikka kokeet ei niitä näytä. Siksi suosittelisin ainakin itse, ett kokeilee lääkitystä vaikka 3-6 kk ja kokeilee onko vaikutusta. Ei pitäisi olla haittavaikutuksia ja kukkaro ei siitä paljoa kevene. Mutta kilppariongelmaisena tiedän, että tämän taudin kanssa täytyy vaatia "oikeuksiansa" ja todella pitää puolensa. Näistä ei kaikki lääkärit Suomessa tiedä tarpeeksi ja jopa vähän vähättelevät asiaa. Onneksi minulla oli ihana lääkäri, joka löysi vajaatoiminnan vaikka olin hänen luonaan aivan muista syistä (jatkuva ripuli ja unettomuus. miten ihmeessä noista kehitteli vajaatoiminnan?!?).

Mä en mitenkään oo innokas palstailija :) Näitä tuntemuksia on niin ihana kuulla ja piinailla kaikkien mukana. Unohtaa hetkeksi oma jännitys kun odottaa muiden testituloksia!
 
Ricardina: Nää oli ensimmäinen erä näistä uusista testeistä, joten viivan vahvuus on vähän mysteeri. Aiemmissa liuskoissa sain ihan kyllä tasavahvat viivat, mutta tässä uudessa se juuri yllättikin kun viiva jäi hailakammaksi kun testiviiva. Sen takia ajattelinkin, että varsinainen vahva ovisviiva tulisikii seuraavana päivänä, mutta toisin kävi. Seuraavan aamun viiva oli lähestulkoon tyhjä. Aivan totaalisen himmeä haamu näkyi enää.

Miekii tahon piinailijoihin taas... dpo 2, jännäpäivä kivasti 31.3 Vai pitäiskö venyttää aprillipäivälle... sais hyvän aprillipilan aiheen :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Noi kilppariarvo tosiaan kannattaa tsekkaa jos vähänkään epäilyttää. Minä testautin kans viime syksynä kun oli outoa väsymystä, turvotusta, hiusten lähtöä ja yleistä vetämätöntä oloa. Silloin arvot oli normaalit ja oireiden aiheuttajaksi epäiltiin pillereitä (jotka oli vaihdettu keväällä). Lopetin pillerit ja oireet hävisi :)

Mulla on ihan sellainen tunne että tää kierto meni vähän harakoille. Peittoja heiluteltiin ovis plussapäivän aamuna (kp18), ovis taisi olla kp19 oireiden perusteella ja nyt mennään kp20. Vällyjen väliin ei päästy enään tuon plussapäivän jälkeen, joten katsellaan miten kävi... noh, ei muuta kun uutta matoa koukkuun ensi kuussa :D
 
Torstai 20.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Pienestä kii.......31v.........kp 5/28................yk8............luomu
Matahari...........31v........kp 8/30-40............yk1............luomu
Hironea............35v.........kp 15/24-26..........yk2...........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 20/29-32.........yk1............luomu
Marjee.............30v.........kp 21/32-36..........yk 8...........t
Merope............29v.........kp 22/29-31..........yk7............luomu
Ricardina..........30v.........kp 24/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 26/30-31.........yk3............luomu
Yritys10...........30v.........kp 28/27-30..........yk16..........c+l
Mariah33..........34v.........kp 28/27-30.........yk10..........luomu
Chiligail............35v.........kp 29/29..............yk18..........mp+pr+1.ins.+l
Kerttuli82.........31v.........kp 50/28-31..........yk 8..........luomu




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä

Hironea.................2................31.3
Marjee..................5................28.3./31.3.
Merope.................5................29.3.
Ricardina..............7................28.3.






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014
Jonniss.................29v........yk3............14.3.


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Moikka!
Taas päivitelty; tsekatkaa omat tiedot ja tarkastaa et mä laitoin ne oikein - oli nii mahottomasti lisäiltävää että en oo yhtään varma mun oikein luku- ja laskutaidosta :D

Tervetuloa Tikru-78 :hug: Mä toivon, että toi kerta olis SE tarvittava kerta, ja vielä sulle plussa saadaan... ja tervetuloa piinailemaan Hironea ja Merope! kaikki me piinailijat ollaan muuten plussaamassa maaliskuun puolella - jee! :D

Iitukalle peukutukset viisasta vedosta, eli kilppareitten tsekkaamisesta. ja toi oli ihana toi pieni valkoinen sepustus gynestä :D Mä myös syksyllä sain kilpparit tarkastukseen sanomalla että on meillä suvussa taipumusta... En tajuu miks on niin vaikee sanoo, et haluan vaan et ne tsekataan :D

Sori taas nopea visiitti; on harvinaisen hektistä mun työelämä tällä hetkellä, eikä illalla oikein jaksaa enää koneilla... kuitenkin joka päivä teitä täällä seurailen :)
Ihanaa alkavaa viikonloppua :heart:

Ricardina, mä oon niin monesti kuullu sen, et plussakierrossa ei ollu mitään oireita ja ainoo oire oli vahva tunne ettei oo raskaana - mä uskon et sä oot näitä oireettomia :hug:
Mä sen sijaan tunnen jos jonkinlaista mahakipua eilisaamusta asti, ja tänään pupustelu sattui alamahaan :/ Eli mieli on taas hyvässä vauhdissa täällä :D
 

Yhteistyössä