Huhhuh, mun pitäis vissiin olla vähän aktiivisempi, kun niin paljon tullu tekstiä viime käynnin jälkeen
ja niin paljon uusia,
tervetuloa kaikille
Vauvatoiveinen, tääl on peukut pystyssä, että kaikki ois hyvin <3 ja varmaan onkin, mutta varmasti on huoli kova...
Hironea, on teillä ollu aikamoinen lääkärikäynti
mutta positiivista tosiaan se, että teillä toivoa on kuitenkin. Ja muutamia sellaisia tarinoita on lähipiirissä ollut, että kun on ollut aika varattuna hoitoihin, onkin tärpännyt luomusti. Yks tuttu teki positiivisen raskaustestin sinä aamuna kun piti mennä johonki toimenpiteeseen
Lennis, mulle on kans tehty Loop-hoito. Ite luin netistä, että voi ohentaa kohdunsuuta, jolloin keskenmenon riski kasvais, mutta gyne sano just kun kävin, et ei oo merkitystä... Mulla edelleen kohdunsuulla näkyvissä se alue, mikä hoidettiin, niin siitä olin huolissani, et jos on arpeutunu, niin pääseeks sieltä muka joku läpi?
MamaBoo, liittyiskö sun maksalaatikkohimo lisääntyneeseen raudantarpeeseen?
mulla kun oli nuorempana tooooooodella runsaat menkat, niin aina muutamia päiviä ennen menkkoja tuli törkee maksis-himo. Mutta mä todella toivon, että sulla se himo johtuis jonku pikkutyypin raudantarpeesta
kun mä uskon, että ihmiskroppa ois sen verran fiksu, et se pyytää sitä mitä tarvii...
Vähä omiaki juttuja.. Nyt kp 17 ja tänää vasta tosi vahva viiva ovistikussa.. Mitäs tää nyt, kun oon luullu ettei terolutin aikana tuu ovulaatioo, jos ei oo ehtiny tulemaan ennen kuurin aloitusta (kp 15)... Ei mun ees tänään pitäny testailla, kun luulin että ei sitä ovista kuitenka tapahdu, mut ku tulin töistä ja oli kiire päivä eikä ollu ehtiny ees kunnolla vessas käymään, niin aattelin että nyt ois hyvät pissat rakossa ja tekasin testin
mies tietty reissussa, mutta en mä tässä kierrossa muutenka aatellu tulla raskaaks, kunhan nyt sais ton kierron normaalipituseks, tollanen 2 viikon välein vuotaminenki on aika syvältä...
Jotkut kyseli
vitamiineista ja poppaskonsteista, mä syöny jo vuosia gefilusta, omega3 ja magnesiumia, vasta lopetin c ja d vitamiinien syömisen, kun koin olevani siltikin kuolemanväsynyt ja vähän oon kyl piristynyt kun lopetin niiden syömisen.. Et ehkä mä ruuasta saan tarpeeksi..
lisäks syön foolihappoa...
Greippimehu käytössä (tropicana merkkistä, ei oo lisättyä sokeria) ja mä oon huomannu ainakin limojen lisääntymistä
mä kyllä juon sitä ihan kierron joka päivä, oviksen jälkeenki...
Gelee Royalet (luontaistuote) oli käytössä kaks kiertoa. Mulla ei kyllä mitään vaikutusta. Pitäis auttaa kierron tasaamisessa, ei auttanu. Himoja se kyllä lisäs, mies oli ihan helisemässä mun kanssa, kun olin aina sen kimpussa
nyt jätin geleet pois...
On kans nyt parit vauvauutiset pärähtäny facebookin etusivulla päin pläsiä ja ai että ku kirpas... Mutta silti (ehkä puoliväkisin) yritin iloita toisten puolesta ja painoin "tykkää" nappulaa
yritän aatella, että ei se multa oo pois
Hyvää viikonlopun jatkoja kaikille <3 ja myötätuulia kohti plussia <3