*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Kiitos ihanat tsempeistä! :heart:

Ukolle tarjottiin tälle päivää kans lääkäriaikaa, mutta se ei pysty töistään noin vaan lähtemään, joten seuraava vapaa aika meni sitten heinäkuun lopulle. Harmi sinänsä, kun mä oisin tahtonnu nyt heti kaikki... Tietää, että sinne polille joutuu varmasti odottelemaan pitkäänkin niin tää 3 viikon "ylimääräinen" ventta vähän tökkii. Täytyy nyt vaan yrittää pitää pää kylmänä eikä alkaa hössöttää :D

Ihana kuulla Ricardinastakin pitkästä aikaa. Ai kauhee, mulla on niin totaalisympatiat sun puolella. Jotenkin toi itsensä piikittäminen aiheuttaa mussa jo ajatuksen tasolla fyysiset yököt ja väristykset. Toivon niiin koko sydämestäni ettei sunkaan tarvis rei'ittää itteäs kun tää yks kierto.

Mun oli alennuttava tänä aamuna syömään jopa aamupuuro pitkästä aikaa... jotenkin heikottaa ja pyörryttää kokoajan. Jos sitä vaikka kunnon aamiaisen turvin kestäis suurempia pökertymisiä välttämään... iik... enää 3h...
 
Ricardina:Hih, kiva kun tulit heti kertomaan kuulumisia. Mulla oli jo ikävä :kiss: Kiitos tsempeistä miehen viekotteluun, heikkoa on edelleen, joten tsempit on tarpeen! Tsemppiä sinne piikittelyyn! Millaista oli, sattuiko piikki/aine? Laitoitko itse vai auttoiko mies? Mihin piikki laitetaan? Kuin monta piikkiä päivässä? Utelias taas iskee..

Iitukka: Hih, kiva kun on ovissamis! Ja meillä siis molemmilla tuo miehenkaatoaikeet! Kerroppa sitten onnistuitko! Mä en ole vielä ainakaan onnistunut ja jos näillä fiiliksillä mennään, niin ei taida onnistuakaan.. Miehen mielestä mun tarttee pissiä tikkuun, että sitten voidaan sen kerran harrastella. Argh. Ja siis ihan tuhannesti tsemppiä sinne! Ja vähän onneakin matkaan!

Tikru:Täällä ihan sama, henkisesti olisi kyllä mukana, mutta ei sitten millään jaksa toteuttaa. Viime kierrossa oli kyllä aktiivinen, mutta nyt ei mitään.. Tsemppiä sinne!

Hironea: Voi kurja tuo lääkäriaika! Minä jos kuka tiedän, mitä tuo "kaikkitännejaheti"-fiilis aiheuttaa ja varsinkin näin isossa asiassa! Tuhannet tsempit piikityksiin! Tiedätkö koska teidän tulokset tulee? JänniäJänniä aikoja!

Mä sain taas vaihteeks raskautumisuutisia.. Henkilöltä, jonka luulin jättävän muksujenteot kokonaan. Onhan hän tuntenut miehenkin jo varmaan puoli vuotta. Mä sanoin, että kesäkuu on mun kuukausi ja niin se taisi olla. Heinäkuun alku on ollu taas tosi raskas. Eikä tuo ilmakaan piristä. No, eiköhän tää tästä jos sais ton miehenki pariin kertaan kumottua, niin mielikin paranis!
 
Viimeksi muokattu:
Ohi on... taas. Kaikki sujui hyvin. Pötköttelin ja juttelin äärimukavan labratädin kanssa kunnes se sano että saat nousta varoen ylös. :D Mä en ees huomannu sitä pistämistä!! Ensimmäisen kerran eläissäni voin sanoa etten oikeasti tuntenut piikkejä.

Sisätutkimuksissa se sitten "putsas" vähän reilummalla kädellä... tästä johtuen voi olla, että viimeinen näyte ei onnistunnu ku paikat alko vuotaa.

Lähtiessä sitten vielä huikkas, että nää testithän on tommosselle synnyttäneelle jo ihan rutiinia... Meni vähän vaikeaks, kun sanoin että en oo kyllä synnyttänny että ihan lapsettomuustutkimuksissa ollaan. Änkytti, että kun sulla noi paikat näyttää niin hyvältä ja sen asentoisilta. Tjooh... ottaako toi nyt sit kehuna vai ei?

Tuloksien saamisesta ei kukaan puhunnu mitään ja piikeistä häkeltyneenä unohdin oikeastaan edes kysyäkkään... Nyt sit ootellaan ukko kullan lääkäriaikaa ja katsotaan mitä sitten on edessä.
 
Kyl se sit nolona selitti, että hehän ei saa tietää miksi näitä kokeita otetaan. Potilaiden taustat jää heiltä aina tietämättä. Nyt kommentti oli vaan siksi, että mun alakerta näyttää synnyttäneen alakerralta... :D :D Mää rupsahan kait sit sisältä käsin... tai jospa se on ehtinny ulkoa jo sisällekki asti :D :D tiedä häntä.

Kerrassaan ystävällinen täti, joten annettakoon anteeksi hänen lapsus :D

Mul on muute toinen hippo menossa! :D pistin ukon hakemaan tänään töidensä jälkeen kiireesti mulle täytevanua, että saan ensimmäisen täytettyä ja tehtyä loppuun. Noihin jää niiiiin koukkuun! Pikkuserkun lapsella on pian synttärit ja asuuvat Espanjassa. Ajattelin, että yksi ihana hippolainen saattaa saada etelän lämmöstä uuden kodin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Saiskoos tänne linkitettyä hipon kuvan ku se on valmis? Ne on niin syötävän suloisia! Oot kyllä ollut ahkera! Mä yritin aloittaa sellaista ihanaa peittoa virkkaamalla, mutta kaatui jo siihen, etten ihan ymmärtänyt ohjetta :)

Mitä ihmettä tarkoittaa synnyttäneen alakerta? Vaikuttaako se esim. limakalvoihin? Njoo, ehkä hänelle annetaan anteeksi.. Mutta oli kyllä melkonen moka :)
 
Hyvähyvä Merope :D Katsotaampa miten tämän naisen käy.
Mietinpä tuossa, kun face ja lehdet pursuaa noita vartalokuva kollaaseja, joissa synnyttäneet naiset esittelee muotojaan. Et miksi se synnyttäneen naisen vartalo on kaunis pienine makkaroineen, riipputissineen tai arpineen. Voisin väittää, et jos mä riisuisin ja esittelisin tissini tai selluliittini, niin 90% kommenteista ois et hyi helv. Jos taas ottaisin samaan kuvaan pari lasta tai laittaisin kuvatekstiin, että 3 raskautta ja vaikeaa synnytystä, saisin kehuja ja kannustusta, olisin rohkea ja upea nainen.
 
Torstai 3.7.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 12/n.30...........yk 10.........kilppari
Hironea............35v.........kp 20/26.............yk 6...........luomu
Tikru-78..........35v..........kp 32/28-31........yk 4...........luomu
kaisaek............32v.........kp 33/25-28........yk 5...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Ricardina, Yritys10, Säihkiss

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5
Chiligail...............35v.........ya 2012......9.6
Kerttuli82..........................yk 10.........30.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Huaah!! mikä aamu!! tsiissus, kyl ihminen on typerä kun ei osaa sitten tota kelloa tai ylipäätään ajankäyttöä organisoida. Mä sitten viisaana päätin, että joo koirista on pitänny viedä virtsanäytteet tutkittavaks useampi päivä sitten. En vaan jaksannu alkaa niitä enää ymppäämään tohon omiin lekurikäynteihin. No eilen sitten päätin, että joo tää aamu olkoon nyt se aamu. 2 tuntia!!! meni kun mä konttasin tuolla sateessa pilttipurkki kourassa 3 piskin perässä perse pystyssä nokkospuskia pitkin. "tee pissa, mene nyt pissalle..." Vaarilta homma onnistu vallan sujuvasti. Se kun ei ollu moksiskaan vaikka mä sen värkin purkkiin työnsinkin. Pappa lorotti varmaan päästä asti kun oisin saanu vaikka pilttipurkin täydeltä sitä kusta. Nämä kaksi muuta sitten... ei vit... Mä jo hain saunakauhankin ja keittelin sitä aamulla, että sain sen puhtaaks ja yritin vaivihkaa sen avulla. Ne kyllä sujuvasti nosti jalkaa, mutku mä työnsin kauhan haaroihin niin ne vaan seiso jalka ylhäällä ja katteli taivaalle ja vihelteli muinamiehinä. EIKÄ TIRISTÄNEET TIPPAAKAAN KUSTA!! Lopulta hirveellä vaivalla ja huijaamisella sain sinne pilttipurkin pohjalle semmossen surkean tipan. Siis oikeasti vain tipan.

Sit elikot autoon ja kohti lekuria. Totesin, että tehkää jos saatte jos ette niin olkaa tekemättä, parempaa ei nyt tän aamun sirkuksella kyetty.

Merope Jes! loistavaa, että kellistys onnistui! Hiposta saattaa saada kuvan sit kun saan valmiiksi. Nyt ohjelmassa on täytevanun metsästys... Sinelleistä ja kangaskaupoista saa, mutta pieninä nyssäköinä ja hinta hipoo taivaita. Nyt kun näitä tuntuu pukkaavan kun sieniä sateella niin yritän ettiä paikan mistä sais isomman erän huokeammalla hintaa.

Iitukka Nyt onki paha, kun on vielä Suur-Hollola raviviikonloppu. Meillä mies ainaki linnottautuu aika tiukasti netin ääreen tuijottaan niitä ja vielä molempina päivinä.

Me illalla ukon kans pähkäiltiin, et mitä toi synnyttäneen alakerta mahto tarkottaa. Mulle ei tullu mitää mairittelevia mieleen. Löysä ja letkee :D tai väljä, kun Viljon housut tms. :D Kaiku vastaa huutaessa? jne. jne. ihan hyvät naurut siitä sai tuommoisessa sujuvassa ruokapöytäkeskustelussa :D
 
Hironea:*huutonaurua* ja sori. Mutta tuo tarina kyllä niin sai mut nauramaan ääneen. Mahtaa työkaverit ihmetellä, että mikä nyt niin hauskaa on!
Mä ostin täytevanun eurokankaasta. Iso pussi oli 5e. Siitä saa varmaan kymmenisen hippoa (älä usko tätä, voin valehdella ihan kamalasti).

Iitukka: Uuh, kiva jäädä kakkoseks ravihevosille. Mä jään kakkoseks aina formulalle.. Nyt jännittää vaan, että onnistuuko kaataminen vielä toiseen kertaan tässä mahdollisen ovulaation aikana. Ihme sotasuunnitelmia saa tehdä!
 
Hironea: Ok, kiitos! Ehkä mäkin sitten uskaltaudun. Ensin kyllä on pakko tehdä ne muutamat työt alta pois, joihin tilasin langatkin tällä viikolla!

Mun iski nyt taas sellainen kaipuu. Kävin katselemassa lasten vaatteita ja mun on pakko myöntää, että rakastan vanhanajan lastenvaatteita. Juuri sellaisia oransseja/ruskeita/vaaleita froteepukuja jollain ihanalla pupukuviolla. Niinku tällasia Mutturalla: Pupuja. Voi kunpa sitä osaisi ommella!
 
Jokohan mun viesti tulis. Koko päivän oon yrittäny kysyä, ettämites Tikru. Joko olet testannut?!
Miten Merope meinasit, tikutatko ovista? Mä en vielä oo päättänyt :D Toisaalta vois, toisaalta ei jaksais. Katotaan, miten viikonloppu menee. Ollaan reissussa, joten siellä nyt ei ainakaan viitsi.
Itse seuraan kyllä myös raveja, joten paha on tämä kesä :D Molemmat istuu tabletit kourassa toto- sivut auki :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea
Perjantai 4.7.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 13/n.30...........yk 10.........kilppari
Hironea............35v.........kp 21/26.............yk 6...........luomu
Tikru-78..........35v..........kp 33/28-31........yk 4...........luomu
kaisaek............32v.........kp 34/25-28........yk 5...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Ricardina, Yritys10, Säihkiss

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5
Chiligail...............35v.........ya 2012......9.6
Kerttuli82..........................yk 10.........30.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Norna: Oletkos siis jo käynyt esittäytymässä? Nimi ei ainakaan minulle palaudu. Koskas teillä alkaa nämä jännäilyt?

Iitukka:Mä en ajatellut testata, mutta mies on sitä mieltä, että testaan. Kun sitten osataan kuulemma ajoittaa ne vähäiset kerrat sen mukaan. Kai mä sit testaan. Meillä piti tosiaan olla koko viikonloppu yhteinen, mutta ollaan aiemminkin tehty niin, eikä se ole johtanut mihinkään.. Joten mä päätin lähteä hyvän ystäväni kanssa Helsinkipäivälle, mennään shoppailemaan ja syömään sellaiselle laivalle. Ihanaa päästä koko ajatuksesta vähäksi aikaa. Jos sitten mieskin illalla syttyisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea
Huomenta!
Omanapaista tilannepäivitystä; ei merkkiäkään menkoista, mutta ei myöskään viivat vahvistu. Negakierroissa mulla on testit näyttänyt aina ihan puhdasta negaa, ei minkäänlaisia viivanpaikkoja tms. joten ihmetyttää nuo hailurat :confused:
Tissit kipeet, lantion seutua polttelee. On tää kummallista!
 
Huuh, miten tämä onkin tällaista vuoristorataa. Nyt lueskelun alla on lapsettomuusblogit. Ja mikä kamalinta, niissä on edetty adoptioasteelle. Mun oikein sydän särkee niiden kirjoitusten takia.. Ja mitä jos.. Mitä jos itsekin joutuu tuolle tielle..

Onko muilla samoja ajatuksia tai onko tämä todellista vuoristorataa? Minulla on päiviä kun olen yltiöonnellinen, nautin vaan elämästä ja tosi pienistä asioista. Mikään ei vaivaa. Saan jopa lapsettomuuden käännettyä positiiviseksi. Ja välillä tuntuu, kuin seinät kaatuisi päälle. Pelko ja ahdistus siitä, etten koskaan saa lasta. Ja mikä kamalinta, pelkään, että vika on minussa ja mies hylkää minut sen takia..
 
Äijä käski pissimään tikkuun ja mä kiltisti tottelin. Mut siis mitäääh?!? Ekaa kertaa käytin oikein clearblueta ja hymynaamaa pukkas? NYT jo? Uh. Ny pitäs saada pissi aikaseks ja katon vielä toisella testillä.
 

Yhteistyössä