<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Upeeta, mahtava delfis :heart: Onnittelut :hug:

Ihana lukea tällaisia uutisia kun juuri itse huonosti nukutun yön jälkeen mieli maassa ja työstressi painaa. Mokomat työt kummittelee jo unessakin ja pikkuneiti itkeskeli pidemmän aikaan kolmen aikaan ennekuin nukahti uudestaan :/ Mieskin niin pahalla tuulella ja vali vali koko ajan jostain... Se ei joutunut kuin viemään meidän keskimmäisen vetää kerhoa mut sekin taas liikaa...
Mun piti ajella edestakas kun ensin pikkuneiti 18.30 hoidosta, sit keskimmäinen kerhoa vetämästä, sit takas kaupunkiin hakemaan esikko nyrkkeilyharkoista et aamulla kun lähdettiin 7.30 niin illalla oltiin kotona klo 20 ja ensimmäisenä mies paapattaa et toitko kaupasta mitään syötävää et kamala nälkä ja muillakin tuntui vielä näkää olevan niin ei muuta kuin ala ensimmäisenä puuron keiton lisäks tehdä iltapalaa eli broiskusalaattia :/ Sit kun 21 jälkeen mentiin pikkuneidin kans yläkertaan iltasadulle niin mies ja isot neidit riitelee telkkakanavasta kun klikat haluu kattoo OCta jne.
Myöhemmin kun mies tulee nukkuu niin valittaa et kun ei ole enää seksii :eek: ja aamulla valitti samaa et jätän tahallani pikkuneidin viereeni häntä potkimaan, ihan kun ei itse saisi neitiä siirrettyy pinnikseen :( Anteeeks tämä oman navan purkaus.... mut joskus vaan tuntuu et täs pitäis olla robotti :x
Kohta lähdetään viemään pikkuneidin kanssa isosiskot kouluun ja sit meillä onkin viimeinen jumppa tältä keväältä ja sen jälkeen mennään perhekahvilaan kattoo onko kamuja paikalla ;)
Mukavaa päivää kaikille ja lisää noita plussauutisia :heart:
 
:heart: Onnea Delfis!!! :heart:

Ootko kattonu koska sulla olis la? mulla olis 2.12... uskaltaisko perustaa pinon?? mä kävin vierailees jo marraskuisis... kyselees, koska mulla ei oo tissit yhtään kipeät ja esikoisesta se tais olla yks oire... mut nyt kipua ei oo... mut tänään viikkoja vasta 4+0 :snotty: joten voi olla että kipeytyy myöhemmin...
 
Onnea delfis!!!! Mä tiesin, että plussa sieltä tulee ja vielä selkeä sellainen näytti olevan! =) :flower: :flower:

).( kiukutti aamulla niin kaikki, että vaikuttaa melkein alkavilta pms-oireilta. Ei nyt ihan vielä tarttis alkaa, mutta ehkä tää on pehmeää laskua pilvilinnoista. Yhtenä hetkenä olen varma, että kyllä nyt plussataan ja seuraavana taas ihmettelen miten edes voin kuvitella sellaista. No, ainakin on jännitystä elämässä. =)
 
Kiitos paljon onnitteluista! On tää niin käsittämätöntä, että ei ymmärrys meinaa riittää.
Askartelin tulevalle iskälle kortin, jonka sitten sille illalla annan. =)
Tästä se vasta alkaakin se jännääminen, että meneekö kaikki hyvin...

äippäliini83 siinä joulukuun alussa olisi täälläkin la laskureiden mukaan 4.12.

Filuuri Toivon ja uskonkin että sullekkin se plussa sieltä pamahtaa.... vois tulla vaikka tässäkin kierrossa... Nimittäin tuosta kiukkuilusta: sain sunnuntaina oikein kunnon kilarit =) Samaa tuota joopas eipäs joopas-fiilistelyä mulla jatkui tähän aamuun saakka. Pidän sulle peukkuja! :heart:

äiti vm70 Jaksamisia!

Nyt tytöt tänne pinoon oikein kunnolla plussia!!!! Tuoreena plussanneena tämä ehkä tuo lisää ++++++++++++++ :whistle: Phuuuuuuh! :D
 
Hirmuisesti onnea delfis!!! Ihan mieletöntä!!! :hug: Olipa piristävä uutinen. Kyllä ne vaan kuukautiset alkoi täällä ei voi mitään, eli kp1 nyt sitten. Odotettavissa olikin, kun vasta eka yrityskierto keskenmenon jälkeen, mutta silti sitä vaan niin toivoo viimeiseen asti. Onneksi on tuo esikoinen kotiaurinkona, muuten ei tulis mitään.

Ja niitä plussia nyt lisää!!! =)
 
:heart:TORSTAI 26.3.2009 :heart:



kaz..................kp24/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp10/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp27/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp26/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp29/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp6/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp2/28-30....yk2(km12/2008)..........toinen toiveissa
Hemmi................kp4/28-31 ....yk?.......................?
Filuuri.................kp24/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Siis tää ei oo enää tosi,ei mitään merkkiäkään menkoista,ainoastaan toi tuhruilu maanantaista asti,tai voiko tuota edes tuhruksi sanoa,muttama pienen pieni tippa jotain ruskeeta kuukautiskupin pohjalla joka päivä ja yleensä yön aikana ei edes sitä....OMITUISTA sanon minä,mitäkän tämäki nyt sitte on...eli noi mun kp:t listalla ei todellakaan pidä paikkansa,ilmottelen sit ku voi päivittää sen kp1 ja en edes kyllä uskalla toivoa mitään raskautta,args...
 
Hemmi oletkos ajatellut testata? Musta toi kuullostaa ihan feikkimenkoilta... =)

ON: ei oletetusti kuulu mitään uutta. Kiukuttelu pahenee vaan, mieskin kysyi jo onko joku vikana. Pms, ei muuta. Vielä voi kuitenkin toivoa, että se oliskin jotain muuta... B)
 
:heart:PERJANTAI 27.3.2009 :heart:



kaz..................kp25/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp11/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp28/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp27/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp30/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp7/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp3/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp25/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT


Hemmi................kp33/28-31 :heart:

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Hemmi, laitoin nyt sulle tonne kysymysmerkin noitten päivien kohdalle.. kyllä mä suosittelen , että testaat.!! eihän noi mitkään oikeat kuukautiset ole.. testiä vaan siis kehiin d;)b

paimentyttö, voimia sinne :hug: itselläkin välillä tuntuu ihan toivottomalta tämä koko yritys, mutta aina sitä on vaan jatkettava.! ei se pienoinen sieltä ilman yrittämistäkään tule..

ON: ei mitään ihmeempiä.. ehkä pientä nippailua havaittavissa munisten kohdalla, mutta ei mitään kovin mainittavaa.! odotellaan siis :)

Rentouttavaa ja mukavaa viikonloppua kaikille.! :heart:

YP :wave:
 
Täällä ei tätiä näy vieläkään,jahuu...!!!kai mulla sit noi kp:t ois nyt 33/28-31,mut antaa nyt sitte olla kysymysmerkkinä ainaki toistaiseksi,ku ihan kysymysmerkkinä olen täällä itekkin :LOL: Kävin tänään ostaan kaks r-testiä,en vaan tiiä millon uskaltas testailla,apua!!! Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille sinne koti suomeen =)
 
En sitte malttanu olla testaamatta....sain joko viivanpaikan tai haamujen haamun.voi että ku pitiki olla malttamaton,ois pitäny odottaa suosiolla aamuun,pirhana.virtsa oli rakossa n.4h(kauempaa en pystyny pidättään )eli luulis sen antavan selkeemmän tuloksen,vai?siis tarkotan ihan selvän plussan jos sellanen olis tulossa...vai mitenkähän?nyt kyllä harmittaa Mitäköhän tuo tuhrutus sitte oli?!ja missä ne menkat??!! :headwall:
 
Hemmi eiköhän sieltä suulle aamulla plussa paukahda! =) Mä nimittäin tein tänään vielä varmistustestin ½tuntia rakossa olleesta virtsasta ja haalea plussaviiva siihen tuli. Eli saattaa sulla aamusta olla jo kunnon plussa! ;)

Onnea haamusta mamx2!

Eihän täältä malta pysyä poissa! =) Täällä alkanu kunnon pahoinvointi. Tänään on oksennettu pariin otteeseen ja useamman vuorokauden on nyt jatkunu "krapula" :x
sen lisänä päänsärky, turvotus ja ummetus. :D Siistiii!!!


++++++++++ puhurit tänne! :whistle:
 
siis apua,mitä ihmettä mä teen tuolla haamuilijoissa?!siis eikä,mun mielestä toi haaleetaki haaleempi viiva ei kyllä mua tuonne oikeuta.ja sitä testiiki pitää oikein käännellä ja väännellä valossa et siihen saa (kuviteltua)sen viivan....
 
:heart:LAUANTAI 28.3.2009 :heart:



kaz..................kp26/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp12/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp29/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp28/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp31/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp8/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp4/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp26/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT


Hemmi................kp33/28-31 :heart:

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Ihana YP ku jaksat olla noin kannustava :) mut siis oikeesti hei,toi ei mun mielestä ollu mikään plussa,ihan vaan joku haalea viivan paikka tai jotain.nyt otin kuvan siitä(useampi tunti testin teon jälkeen)niin aivan ku se ois muuttunu,niinku et sen erottas kuiten paremmin,mutta eihän se nyt enää oo luotettava ku tosiaan siitä niin monta tuntia ku tein sen...kyllä on hankalaa.Osaisko joku neuvoo miten lisään tänne kuvan,niin voitas sitä sitte pähkäillä??
 

Yhteistyössä