<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Varovaisia onnitteluja Hemmi!! Joko olet tehnyt uuden testin?

ON: lämmöt on matkalla etelään ja menkkajomotus on astunut kuvaan. Naamassakin näyttäis olevan jotain finnin tapaista. Tätiä odotellessa siis vaan. :(
 
Heippa!
Nopeesti tässä ennen töihin lähtöä..... Onpas täällä jannää.... Hemmihuomenaamunako teet uusintatestin, peukutukset ja kyllähän siihen jo silloin vahvempi plussa tulee :heart:

Itelläni pipo todella kiree, ainakin aamulla kaikki sai kuulla kunjansa, en muistakkaan koska olisin näin huutanut ja raivonnut ihan kaikille :ashamed: Haukuin äijänikin niin maan rakoon kuin olla ja voi, kaljamahainen sika jne.
Mua väsyttää,paleltaa, öisin en saa kunnolla nukuttuu, stressiä, työpaineita mut kaipa ne jossain vaihees helpottaa ja mahaa juilii, selkäkin yrittää ajoittain kipuilla vaikka tätin pitäis olla tulossa vasta viikonpääst viimesimpien kiertojen mukaan ja toivottavasti tulisikin koska laskin et la olisi jotain 9.12 ja mulla menny yli sen 8-´9 päivää niin just pääsis ehkä jouluks kotiin et senkin puolesta toivon et se täti oikeesti tulis :| Anteeks!! Tää taas siis sepustusta et jos menkat alkaa niin ei olisi niin kova pettymys kuin viimeeks et pakko löytää näitä selityksiä itselle vaik jos tosiaan ei alkaiskaan niin ihanaahan se olis jos matkaaja kyydissä vaik syntyisikin ihan jouluaattonakin ;) ;)

Työt siis kutsuu, mukavaa viikonloppua kaikille
:wave:
 
Heippa kaikille!En ole vielä uutta testiä tehny,huomen aamulla sitte,JÄNNITTÄÄ!tuhruakaan ei ole ollu nyt kahteen päivään Mies ei ollut eilen kotona ku sen testin tein ja kun tänä aamuna sitä sille näytin,niin eka se ei meinannu siinä mitään viiva edes nähdä,mutta ku sanoin että ottaa nyt silmää käteen ja oikein tihrustaa et kyllä siinä haamun haamun haamu pitäs näkyä,ja niinhän tuokin sen sitte löysi :LOL:
Latasin sen kuvan sinne aijaa.comiin,mut siitä kuvasta en sitte enää sitä viivaa löytänytkään,alkuperäisessä se kuiten näkyy,oisko sit ku se kuva kuiten sit sen verran pienempi ja sumeempi.No,koitan yrittää sen tänne lisätä,vaikka siinä ei kyl mitään näykkään :LOL:
 
YP mutta,mutta,siis ku toi kuvahan on otettu monta tuntia testin teon jälkeen,ja kuten tuolla aikasemmin kirjottelin että musta tuntuu et toi viiva selkeni tollaseksi testi ajan jälkeen,et voiko tuohon nyt sitte luottaa...mutta voi ku mä niin toivosin että toi nyt olis sitte se ihka oikea plussa....
 
:heart:SUNNUNTAI 29.3.2009 :heart:



kaz..................kp27/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp13/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp30/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp27/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp32/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp9/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp5/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp27/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT


Hemmi................kp33/28-31 :heart:

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Joopajoo,tein sitte sen testin,samanlainen haaleaakin vaaleampi viiva siihen tuli,siis samanlainen ku perjantaina illalla.Ja testi ajan jälkeen hieman vahvistu,niinku edelliselläki kerralla...Varmasti vain joku pahuksen viivan paikka!!! Mä en ala!!! :( :headwall:
 
Palaan vielä tähän testi asiaan,eli ku toi viiva on tosi vaalea ja ohut,mut kuitenki ainaki mä sen selvästi siinä nään,mutta ku se kuites vahvistu tollaseksi testiajan jälkeen,niinku perjantaina myös.Eli ei kai vissiin kovin luotettava?Ja miksi ei viiva ole vahvistunu ku tänään kuiten ihan oikea oppisesti ammupisusta testasin?!mä tuun hullux tän asian kans!!!
 
kaz, toivotaan kovasti, että se ei sinne löytäisi.! peukutukset sinne d;)b onkos jotain oireita.?

Hemmi, hmmm.. mistä lie johtuu.?! odota pari päivää ja testaa uudestaan, hermoja raastavaa, tiedän... tai sitten menet lääkäriin ja sanot haluavasi testattavan verestä.! :) en oikein muuten osaa nyt neuvoa/auttaa, mutta voimia ja jaksamisia sinne sekä kärsivällisyyttä :hug:
 
Kiitos YP.Ja itseasiassa mulla on lääkäriin huomenna ihan muiden asioiden tiimoilta,eli tosi hyvään saumaan pääsen sinne =) Mites toi verestä testaus?saako tuloksen sit heti?ja paljonki luotettavampi ku noi pisutestit?
 
Hemmi, no mutta sehän on hyvä homma.! sano lääkärille, mikä on tilanne ja pyydä, että voisivatko testata vereststä.!
verestähän saa varman tuloksen jo muistaakseni ihan muutama päivä kiinnittymisen jälkeen se näyttää oikean tuloksen.! jos en ihan väärin muista, niin mulla meni tunti tai vähän alle, että sain tietää mitä se sitten näytti.! eli kovasti vaan pidät pääs ja pyydät että veritesti tehdään.!!! :)
 
Täällä nähty punaista. Eli se niistä mun toiveista sitten vaan. Eilen jo tuli vahvasti fiilis, että pieleen meni, joten paluu maan pinnalle on ollu asteittaista, mutta siitä huolimatta ottaa niin päähän. Menkat alkaa varmaan vasta parin päivän päästä oikeasti, ilmottelen sitten kun voi päivittää kp ykkösen. harmittaa myös siksi niin vietävästi, kun nyt mun tiistainen lääkäriaikakin (jota odotin 7 vkoa) on varmaan yhtä tyhjän kanssa ja saan taas odottaa yhtä monta viikkoa seuraavaa tai vieläkin pidempään. Kyllä v.....aa! :( :( :(
 
Kiitos YP! Mä en kyllä usko omalla kohdallani mihinkään viattomaan tuhruun, koska aiemmilla kerroilla raskaana ollessa ei ollut vilaustakaan mistään punertavasta. Kyllä tää on vaan alkusoittoa alkaville menkoille. No, olihan tää tiedossa, mutta silti uskottelin itselleni, että kyllä niitä mahdollisuuksia on. Mutta niin kova pää mulla vaan on, että yritys loppuu vasta kun mulle sanotaan selvällä suomenkielellä ettei mahdollisuuksia ole. Sitä odotellessa jatkan samaan malliin. :headwall: =)
 

Yhteistyössä