<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Huomenta!
Onpas täällä jännitystä ilmassa ;) Tästä taitaa tulla oikein ennätyskuukausi, kaikille jännäilijöille peukutukset =)

Äippäliini hirmuisesti Onnea :hug: Pienelle masumatkaajalle kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:

Hemmi :hug:

Täällä ei kummemmpia, erittäin tiukka työviikko tulee olemaan, ruokalistavaihdos perjantaina, tietää pidempää päivää jne. Pikkuneitikin joutuu olee hoidossa 4pvänä :ashamed: ihan harmittaa :( Huomenna on meidän ainoa viikon vapaa et mennään jumppaan ja perhekahvilaan. Ensviikolla meillä on 1,5v neuvolalääkäri jolloin ajattelin riippuen kuka nykyisin lääkärinä et kauanko meillä pitää olla yrittämistä et pääsis johonkin tutkimuksiin vaiko onko jo ikä esteenä kunnallisella puolella, mene ja tiedä.

Mut nyt mentävä tekemään ruoka loppuun illaksi että meidän nälkäisillä on jotain syötävää kun tulevat koulusta ja töistä :)
Plussatuulia puhallellen mukavaa päivää kaikille :whistle:
 
Kaz onnea ovisplussasta! Toivotaan, että tulosta syntyy ;)

Hemmi :hug:

äiti vm 70 Kuulostaapa sun viikko taas kiireiselle. Jaksuja! =)

).( En sitten vielä tänään testannu, kun alkaa epätoivo iskeä enkä halua nähdä vain sitä yhtä viivaa.... Haluan kaks! :D Epätoivo iski kun tissit ei tänään enää ytä kipeät ja menkkajuilinnat alkoi... Pelottaa! En halua että se typerä täti tulee! Sen pitää pysyä poissa! :kieh: Sattuisko kukaan osata mitään loitsuja, jolla täti pysyis poissa?! :LOL:
 
Vielä seuraavaa: Onko kukaan muu mittaillu myös iltalämpöjä? Eilen ihan huvikseni mittasin ja näytti 37,67! Tänään aamulla taas ihan samaa kun muinakin lämmönnousun jälkeen 36,9... Outoa miten se voi illan ja aamun välillä heittää noin paljon. :eek:
 
TIISTAI 24.3.2009 :heart:



kaz..................kp22/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp28/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp8/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp25/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp24/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp27/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp4/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp28/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp1/28-31 ....yk?.......................?
Filuuri.................kp22/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


LA 28.3..........delfis
TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
 
Hemmi :hug:

äippäliini, siirränkö sut jo plussanneisiin, vai haluatko vielä tehdä varmistus testejä.?! :) mun mielestä toi on jo selkeä plussa.!!! joten onnea :flower:

delfis, nyt sitä testiä kehiin d;)b

kaz, ihan mahtavaa.!! :) toivon todella nyt teille sitä plussaa :heart:

ON: eilen tein huvikseen ovistestin ja siihen tuli ihan hailakka viiva, joten kai se sieltä tekee tuloaan :) katsotaan ja ihmetellään, vahvistuuko viiva...
 
mulla kp3 huomena,kiitos =) vaikkaki edelleen vuotaa niin niukasti,että varmaan huomena sitte ois se kp1... :D Miten muuten te,millai laskette kp:t?heti ekasta vuotopäivästä,vaikka vain tuhruttelis vai sitte kunnon vuotopäivästä?
 
Hemmi Mulla aukeaa aina hanat kerralla, eli omalta kohdalta en osaa kommentoida, mutta olettaisin, että kunnon vuotopäivä on kp1. Kai se on vähän tulkinnanvaraista...

Oman navan säälimistä: Tytöööööt paniikki alkaa iskeä :'( Nyt illalla alkoi kovat menkkajuilinnat. Lämmöt mitatessa ei ainakaan vielä ole laskuun lähteny. Iltalämpö siis taas 37,64. Auttakee! On niin sekava olo, kun samaan aikaan pelkää ja varautuu itkutulvaan ja toisaalta niin varma olo, ettei oo ollu kuukausiin. Noissa lämmöissä on se erikoista, etten todellakaan oo kipeenä ja yleensä kipeenä mulle ei nouse edes kuume. Aina korkeintaan 37.2-3 :headwall:
Antakee anteeksi taas tämä seko purkaus.. :ashamed:
 
Hemmi, päivitän huomisen listaan.! en tajuu kuka puupää tota listaa päivittää :LOL:

delfis, huomen aamuna nyt sit sitä testiä kehiin.!!!! mä pidän täällä niin kaikki sormet ja varpaat pystyssä.. ja pyydän ukonkin hommaan mukaan.! :) ja koirat kans... siitä tulee jo monta sormea ja varvasta...
 
Enhän mie pöljänä tajunnut, että tämän viestiketjun nimi oli muuttunut, mutta nyt siis hoksasin. Sunnuntaina testasin puhtaan negan ja tänään alkoi hyvin niukka rusehtava vuoto, todennäköisesti kuukautiset, mutta en nyt vielä laita ekaksi kiertopäiväksi. Itku.
 
delfis mä olen ihan varma, että plussa sieltä testiin pläjähtää huomenna! Mulla oli ekassa raskaudessa pari päivää sellaista menkkajomotusta, että valitin kaverillekin kuinka me ei varmaan ikinä onnistuta ja silti plussasin siinä kierrossa.

kaz mulla on vähän sama ovistestin kanssa, siitä tää kuumeilu lähti uusiin sfääreihin kun ovis tuli suht ajoissa ja testiviiva ilmestyi heti ja tosi vahvana. =) Mun mahdollisuudet ei välttämättä ole häävit, mutta pidän peukkuja sulle! Meillä näyttää olevan saman verran kiertopäiviä alla, tiedätkö monesko dpo sulla on menossa? Mulla on tänään dpo 6.

Hemmi mulla oli viime kierrossa tiputtelua melkein viikko ennen kun kuukautiset alkoi, mutta lasken vasta ekasta kunnon vuotopäivästä.

).( mä olen niin säälittävä... Rupesin siis mittailemaan lämpöjä Fertility friendin avulla ja siinä on sellainen early pregnancy signs pisteytys ja mulla on nyt enemmän pisteitä moninkertaisesti kun viime kierrossa. Tiedän, että se johtuu vaan siitä kun olen merkannut tarkemmin kaikkia turvotuksia ja väsymyksiä, mutta silti mieli vaan tekee tepposet ja toiveet nousee samaan tahtiin pisteiden kanssa... Voi voi. :headwall:
 
KESKIVIIKKO 25.3.2009 :heart:



kaz..................kp23/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp9/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp26/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp25/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp28/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp5/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp1/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp3/28-31 ....yk?.......................?
Filuuri.................kp23/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
En voi uskoa tätä!!! Plussa tuli... ei mielestäni edes haamu!!! :heart:

Itken, nauran, itken.... En osaa kuvailla tätä oloa! Koitan saada tunnukset sinne aijaa.com:iin ja liittää kuvan vielä myöhemmin tänään!
 

Yhteistyössä