<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Tervehdys taasen!

Tulin tuolta plussanneiden puolelta takaisin kolinalla. Vuoto alkoi 6+6 ja seuraavana päivänä kohtu todettiin tyhjäksi. HCGkin oli nätisti laskussa niin ei enään ole pelkoa kohdun ulkopuolisesta. Olo on tietty ihmeen surullinen, mutta ihmeen vähällä olen päässyt. Tämä olisi ollut huomattavan paljon raskaampaa jos olisi nähnyt pienen :heart: sykkimässä.

Mutta jos suonette, niin jatkan seurassanne, jotkut teistä näyttävätkin siirtyneet jo seuraavaan kiertoon.

Itselläni on nyt siis kp 12/40 ? ja nyt jo ovistuntemuksia ilmassa (?)! =) YK on 2 (Yk 1 siis päättyi keskenmenoon) jas kolmas lapsi on haaveissa. Olisikin ihanaa jos tärppäisi heti perään.. :ashamed:

Plussatuulia erityisesti teille jotka olette juuri testailemassa ja SUPER onnittelut kaikille plussanneille! :flower:

Terekuin P123
 
Liisa75
Helinä83 Oih, ihanaa! Onnea! :flower:

Niille, joille täti on tullut :hug:

ipaipa Munkaan mielestä et todellakaan vaikuta kohtuuttomalta. Kyllä lapsi on aina etusijalla. Eikä riitaa yhden viikonlopusta vietosta voi alkaa verrata naimisiinmenoon ja lapsen yrittämiseen. Tarkotan siis, ettei tollasilla asioilla kiristetä ja uhkailla vaan niistä keskustellaan ihan rauhassa.

ON: Ei mitään. Ei menkkoja, ei oireita oikein mistään, ei testiä. Jännittää ihan pirusti.
 
Osanotto P123.

Hulluna tikkuun pissaajana tein tänään tieteellisen kokeen: olen kuullut että ovistesti voi näyttää myös raskauden, ja ajauduin pissaamaan sellaiseen tänään päivällä. Tasavahvat viivat tuli... Nyt siis kp 22/28.

Onko teillä muilla kokemusta asiasta?

Hulluahan tämä on, mutta minkäs teet kun järki ei tässä vaiheessa kiertoa ole mukana enää ollenkaan... :headwall:
 
P123 Tosi isot pahoittelut :hug: Tervetuloa jokatapauksessa. Toivottavasti tärppää nopeasti uudelleen. :)
Liisa Koska meinasit testata? ipaipa Ihan oikein menettelit, vaikka esikoisesta vasta haaveillaan, en minäkään antais lasta puolitutulle hoitoon.

Jopas kummaa...tinkerbelle Voiskohan tosiaan näyttää jo... Koska sulla oli ovis?
 
onpas täällä ollu vipinää..

ensin pahoittelut P123 :hug: :hug:

Liisa75 varmaan jännittää ja kovasti!!!

).( aamulla tuli tuhrua, nyt ei mitään :eek: Turhia taidan elätellä. Testinkin sitten tein ja joku viivanpaikka siihen tuli ei muuta. No huomenna hanat aukee jos on näin ollakseen. Kamalaa ku joutuu piinailee viel tädin saavuttuakkin.
 
mä selvisin jo kahdesta päivästä,ku lähdettiinki jo tiistai iltana mun veljen luo ja tänää päivällä palattiin kotia,joten siis testit säästyny =) toistaiseksi,eipä kyllä mitää merkkejäkään mihkää suuntaa edelleenkään :|

Helinälle onnea :heart: perästä tullaan :D

P123 :hug: toivottavasti nyt tärppää nopeasti ja pysyy matkassa loppuun aasti.

ipa En minäkää ois tommosee paikkaan lapsiani laskenut,eli täysin aiheetta miehesi suuttui :/

Tinkerbelle toivotaan et tuo enteilis tulevaa plussaa :D
 
E-V-A Tottakai sitä piinailee... tuo sun tilanne vaikuttaa vielä varsin lupaavalta. Toivon, että täti pysyy poissa. Piinailinhan minäki ja tänään testasin, kun luulin sitä viimeviikkoista tuhrua kiinnittymisvuodoksi... ;) Mä elättelin ihan hulluja toiveita.
 
P123 suuret pahoitteluni :hug: Toivottavasti onnistuisi pian uudestaan ja paremmalla onnella tällä kertaa. :hug:

Ipa et kyllä ollut yhtään kohtuuton. On ihan ok haluta omaa kahdenkeskistä aikaa, mutta eihän lasta voi laittaa mihin hyvänsä "säilöön" siksi aikaa. Lapsi kokee mahdollisesti pelottavana vieraat ihmiset ja ihmettelee miksi hänet on "hylätty" näiden luokse. Oikein teit. Joka syyttä suuttuu se lahjatta leppyy.

Täällä on nyt monella jännät paikat, toivottavasti plussia satelee kaikille niitä odottaville!
 
Liisa75
P123 Todella ikävä uutinen. :hug: Voimia uuteen vuoteen ja uuteen yritykseen!

E-V-A ja Tinkerbelle Toivottavasti merkit viittaavat siihen, että se plussa tulee.

Oma napa: Apteekki on tänään auki. Jospa uskaltautuis vkonloppuna testaamaan. Tuo P123:n uutinen vaan muistutti siitä tosiasiasta, että ei se testitulos vielä kerro mitään varmaa siitä, tuleeko meille syksyllä vauva vai ei. Muutenkaan mun ei pitäis hätäillä, kun ei oo eka kerta, kun on menkat myöhässä. Saattavat tulla vielä vkonloppuna tai alkuviikosta.
 
:heart:PERJANTAI 2.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp33/30............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp29/28............yk6................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp11/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp13/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp2/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp6/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp29/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp9/30...............yk4................neljäs toiveissa
zeny...............kp29/28.............yk2.................toinen toiveissa
ipaipa............kp19/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri...........kp3/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria..kp26/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp10/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp25/27...............yk2...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp23/35................yk2.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp31/28...............yk2..............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp23/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle...kp23/28................yk7..............toinen toiveissa
Dreamer78....kp29/37...............yk9............3./1. yhteinen toiveissa
P123..............kp13/40..............yk2(km12/08).......kolmas toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

pe 2.1
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1kaz
ma 5.1Tinkerbelle, E-V-A
ti 6.1Niinuska05
ke 7.1
to 8.1
pe 9.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:

 
Kyllä se kuulkaa nyt on niin, että ei se täti viel tänne eksyny :eek: ).( Eilen aamulla vessareissulla tuli paperiin hieman tuhrua ja sen jälkeen ei mitään, vieläkään. Joko mulla ollu ovis myöhemmin ku yleensä(tai tiedä niistä sitten) Tai sitten mulla on jokin häiriö. Käyn tänään hakee testin ja teen sen maanantaina vasta. Kunpa tää nyt olis sitä itteään :heart:

Monella alkaa kp:t ylittyy tai on ihan käsillä just,, plussia kehiin :wave:
 
Täällähän on vielä monella jännät hetket käsillä :) Testailkaahan nyt niin tämä utelias saa tyydytettyä tiedonhalunsa :LOL:
).( mullakin tuli eilen aamulla vaan vähän tuhrua ja sitten loppui kuin seinään. Tänään sitten herätessä alkoi vuoto viimein kunnolla. Viime kerralla meni pidemmän aikaa vuodon alkamiseen ja olinkin sitten tosi kipeä ja vuosin paljon hyytymiä :|
 
Mulla on lämpöä 37,2 kun normaali 36,4 :eek:
Eikä oo mitään flunssanoireita eikä muutakaan, ja eilen illalla palelin hulluna kun katsoin telkkaria :D
Ja taas tää sekoominen alkaa, etsin väkisin oireta yms :D
Maanantaina meen ostaan testin jos ei tätiä kuulu ja tiistaina testaan :heart:
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

P123 Olen todella pahoillani :hug: Onnea uuteen yritykseen!
Helinä ja Millukka Onnea :hug: :flower:

Voi, onko täällä joku muukin joutunut uuteen kiertoon munkin jälkeen, pahoittelut tädistä :hug: Mutta nyt sit sitäkin tarmokkaammin karkoitetaan täti nurkista ettei enää perille löydä ;)

Kaikille Onnea testaukseen että kaksi viivaa saisitte, ihanan monella testiajat käsillä :heart:

Eilen sitten alkoikin tämä karu todellisuus, osa-aikaisuus töiden osalta loppui ja vanha besti alkoi ja heti 8 piti olla laskemassa inventaario jne. ja ihmetellä piti et miksi näyttää miinusta useampikin tuote ym.
Eilen ei tullut edes imetettyä kun neiti vielä nukkui kun lähdin ja illalla kun tulin niin ei vain tullut annettua :ashamed: Tänä aamuna lähdettiin punttisalille niin jouduin herättämään ja eikä ehditty sit imuttelee et oisiko tuo imetys nyt tuossa :'( :'( :'(
Neiti on kyllä jo 3kk yli 1v mut silti tuntuuu pahalta jos nyt lopetan mut kun tuntuu olevan esteenä raskautumiselle, ainakin vaikuttaa siltä :ashamed: vaikka moni tuntuu tulevan raskaaksi vaikka kuinka imettää ja pysyihän mulla tuolla imetyksellä menkatkin poissa tasan vuoden. Olenko kuitenkin liian itsekäs ja teen "hallaa" pikkuneidille :'( :'( :'( :ashamed:
 
Mä testasin aamulla niin negan kun vaan olla voi,et kai se täti on matkalla tännepäin,tosin mulla kyllä oli oviskin normaalia myöhemmin et voihan se olla et tää kiertokin venyy pitkäks :headwall: :kieh: mut nyt en testaa kyl ku vasta joskus sit ku oon varma et plussa tulee :whistle: niinhän mä taidan kyl uhota joka kierrossa :ashamed: minkäs sitä itellee voi ku on tällänen hätähousu ;)

Mutta tsemppiä muille testailijoille,toivottavasti muilla parempi onni :heart:
 
pööh...millään ei jaksaisi odottaa yli kahta viikkoa tulosta... |O miestäkin jännittää niin pirusti, että hulluksihan tässä tulee ennen kun kuu puolessa välissä... :eek:

Mahaa hiukka nippailee, mutten ei mitään oiretta ilmassa nyt dpo 7. Voih ja oih...tää odotus tosiaan raastaa ja varmasti ei tärppää kun näin jännään :'(

Jänniä päiviä elelevät muutkin, joten PLUSSATUULET puhaltakoot kaikille tasapuolisesti :)
 
P123: Pahoitteluni :hug:

Ja APUA: Nyt on taas kerrakseen pulmaa täällä päin... tikutin oviksen viime viikon perjantaina kp 16/35 ja se hyödynnettiin & oireista kyllä tasan huomasin myös ovuloivani seuraavan vuorokauden kuluessa. MUTTA nyt tänään: TAAS näytti lh-huippua ja nyt kp 23/35 :eek: :eek: :eek: ??? Mitääää ihmettä??? Huvikseni halusin katsoa mitä testi näyttää koska "liman tulo" ei ollut lakannut tähän päivään mennessä kunnolla ja en voinut uskoa silmiäni: taas "täysi sarvi"! Olen myös testannut ko. testillä puolikkaita sarvia eli ei lh-huippua eli tiedän testien toimivan. Käytän siis Clearbluen digit. testejä ja erehdys vaaraa ei juuri ole, ainakana tulkinnan kannalta! No kyllähän me nyt sitten tämäkin sarvi hyödynnettiin...mutta mietin täällä nyt herkeämättä, että mitä ihmettä mun kropassa oikein tapahtuu :| Nyt siis menossa dpo 7... toivottavasti joku osaa sanoa jotakin mieltä rauhoittavaa :p :heart:
 
Kiitos kaikille myötätunnosta :)

:hug: E-V-A. Oletko testiä jo tehnyt? Vai meinaatko katsoa yltyykö tuhruttelu vuodoksi?

Hugoliina - oletko mitannut lämpöjä? Ne kertoisi missä mennään. Toivottavasti plussasi siirtyy myös R-testiin :D


Onnea huomisille testaajille :D Kylläpä jännittää teidän puolesta!

).( Itsellä ovistestit tummenee, ei ihan ollut kontrolliviivan vahvuinen tänään. Tosi käytän eri merkkiä kun edellisessä kierrossa - ehkäpä en näillä tikuiilla tummemmaksi saakaan..? Pitää siis kellistää mies kaiken varalta jo tänään :D Ihmettelen vaan kun minulta tuli tänään tuhrua - en ole koskaan ennen tuhrutellut kesken kierron..ehkä se KM vielä häiritsee kiertoa..

Terkui P123
 
P123 En ole lämpöjä mittaillut ja en oikein tiedä kuinka niitä tulkitaankaan...ja kuumemittarikin jossain teillä tietämättömillä muuton jälkeen. Onkos se niin, että ovulaation aikana lämmöt korkealla vai kuinka? Hämmentävää tämä oman kropan toiminta kun vuosikaudet syönyt pillereitä...kaikki on niin uutta ja ihmeellistä :eek: =)

Mutta oli miten oli...varmuudeksi peittojen heilutus jatkuu...ja jatkuu... mies tykkää ainakin ;) :LOL:
 
Kyl se ihmismieli aina jaksaa uskoa parasta..
Tein tänään testin, oikein viimeisen päälle rahantuhlausta taisi olla. 2h ehti olla pissa rakossa, haaleaa vaaleaa oli, mut pakko oli tehdä, siinä tuskin hormoneja oli vaik niitä aamulla oliskin voinut olla.
Tikutin oviksen (ja oireet huomasin) 23.12 eli tärppi olis ollut siinä 24-25pv, eli vasta noin 8-10päivää sitten.
Puhdas nega tuli, oli apteekista joku herkkä testi.
Kertokaas montako päivää oviksen jälkee yleensä saadaan positiivinen jos on tullakseen?
 

Yhteistyössä