<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Mulla aikoinaan tytöstä tuli samanlailla pyyhkimätuhrua, ja siitä kolme vkoa ja raskaana.. jos se olis ollu kiinnittymistä, niin eikössen pitäis jo näkyä...?? :whistle:
kuitenkin tunnustin et olen testannu joka pvä kun on niin outoa kun ne ei tule, aikaisemmin olen kuitenkin käyttänyt hormonaalista ehkäsyä ja ikinä ei oo kuitenkaan jääny menkat tulematta!
kohta vingun lääkäriltä ultran kun pelotteli jostan hormonien syönnistä et ne menkat alkas... ;)
Kiitos El-lli kun jaksat paneutua mun outouksiin :LOL:
 
el-li, mahtavan paljon onnea sinne teille.! :hug: :heart: testaan huomen aamuna tai vasta la aamuna.. vaikee uskoa että se mitään näyttäis ja tuo "puolittainen" täti hämää tuossa välissä.! jos en oo raskaana ni mätkähdän ja kovaa maahan näitten perhanan oireiden kans.!

E-V-A, niin kun ei oikeen osaa sanoa. kun tuo viime tädin vierailu oli perin outo.... ja oireet ovat kyllä niin vahvat. kaikki närästys ja kaikki mitä minulla ei koskaan ole.! inhottavinta varmasti on kyllä tuo paineen tuntu vatsassa.. se myös pelottaa, että jos en ole raskaana, niin mitä tämä on. :eek: :ashamed:

ON: ihan tajuttoman kipee olo, ei jaksais tehä mitään ja töihin pitää viel tänää raahautuu.! ja ketuttaa niin paljon ku ei oo veronpalautukset vieläkään tullu.!!!! viivästyy taas toi joululahjojen osto :ashamed:
 
Hei! Täällä on tutunoloista porukkaa, saanko liittyä mukaan? :wave:
Mulla on tänään menossa kp10/27-30. Lasken varmaan varman päälle pidemmän vaihtoehdon mukaan, ettei tule turhaan pettymyksiä. Eli 1.1.09 olis menkat myöhässä ja voisi testata. Kävin aamulla lekurissa joka sanoi, että ei kannata henkeä pidätellä raskautumista odotellessa kun on vielä limakalvo niin ohutta ja hormoonit sekaisin km jälkeen, mutta mikään ei estä yrittämästä. Ja näin tehdään! Odotan ovista su/alkuviikosta ja sitten vaan sitä hyödyntämään. =) Niin ja tämä on yk 2 ja toista toivotaan.
 
Heippa :wave: Saako liittyä joukkoon? Nyt olisi kp 4/27 ja testailupäivä olisi aikaisintaan 3.1 jolloin tädin pitäisi kurvata kylään. Olen 35v ja mieheni 40v ja toista yhteistä lasta yritellään neljättä kiertoa. Apuna vitamiinit ja vehnänalkioöljy ja ovistestit. Edellinen lapsi on nyt himpun päälle 2v, ihana uhmaikäinen tapaus =)
 
Kiitos onnitteluista tännekin :)

Minulla todellakin kävi niin että testasin plussan vasta dpo 22 - menkkojen jälkeen! dpo 17 (menkkojen jälkeen) tuli vielä negaa.

Tämä jäi nyt hieman lyhyeksi tämä minun vierailuni :ashamed: - pyörin täällä kyllä siihen saakka että raskaus oikeaksi todistetaan ultrassa 22.12.


Plussatuulia kaikille muillekin puuuuuh :whistle:

Toivottavasti ipaipa lukeudut sinäkin kohta meihin omituisesti raskautuneisiin. :D

Terkuin P123 5+2?
 
En malta pysyä pois :)

Eli ajattelin viime kierron jälkeen, että vedän tämän kierron täysin päiviä laskematta, ovulaatiota tunnustelematta ja netissä surffaamatta. Erityisesti ajattelin keskustelusivuja välttää. Sen seurauksena olenkin ehtinyt valita jo vauvalle vaunutkin "ei-keskustelu" -sivuilla surffaillessa :D No mutta eksyin nyt sitten kuitenkin tänne. :headwall: :headwall: Ja taas varmaan kasvatan itselleni kauheat toiveet :headwall: :headwall: Olikin tosi mukava lueskella sivuja, kun oli paljon luettavaa. Ja kuume taas nousi pari astetta lisää.

Alkukierron pysyinkin aika hyvin kurissa ja vasta nyt, kun on alkanut ovulaatiota tuntumaan olen alkanut kiertoa miettimään. Aivan kavalasti autoa ajaessani tajusin yhtäkkiä laskeneeni, että on kp 14 (se siis tapahtui eilen). Se siitä sitten ettei päiviä laske. Noh yritän pitää itseni kurissa myös loppukierron ja jättää surffaukset vähemmälle. Joulun siivellä on onneksi helppo keksiä muutakin ajateltavaa. Mutta siis kp 15 / 27-33 ja yk6. Kolmas pallero toiveissa. Ennestään on lapset 4 ja 6v ja iältämme 3-kympin molemmin puolin (minä nuorempi). Testille jos olisi tarvetta, testauspäivä olisi 31.12 niin voisi sitten valita illaksi lasiin tarvittaessa alkoholitonta.

Plussakin tänne oli jo saatu ja oviksia alkaa olemaan. Minullakin varmaan lähipäivinä, tuskin ihan vielä. Olisipa upea tapa aloittaa vuosi positiivisella raskaustestillä!
 
:heart:PERJANTAI 12.12 :heart:


E-V-A...............kp12/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp8/28............yk6.................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp16/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp16/32...........yk?.................kuudes toiveissa
Flora-79..........kp11/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp11/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp8/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp17/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp7/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp9/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp46/30............yk?.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp8/?.................yk3.................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp11/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp5/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp15/27-33........yk6................kolmas toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008Emmama
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:

 
tervetuloa taas uudet mukaan :heart: :wave: Ei täältä vaan pysty olemaan poissa :headwall:

).( Mulla noi päivät menee sen mukaan mikä päivä on oikeastikkin menossa, joten ihan en pysty olemaan ajttelematta missä kohtaa kiertoa mennään. Mutta olen kyllä mielestäni ottanut nyt rennommin ku nuo kaksi ekaa kiertoa. Tietty ekalla kierrolla aattelin että nyt tää tulee (ku aikasemmatkin tulleet heti). Tokalla kierrolla otin ovistikut käyttöön ja aattelin täsmäiskua (ei toiminut) Nyt yritän ottaa rennosti ja peittoja heilutetaan sillon kun siltä tuntuu, eikä sillon kun ehkä pitäis (juon kyllä greippimehua) joten tässäkään kierrossa en ihan ilman "apukeinoja" ole :LOL:
 
heippahei.! :wave:

ON: voi tätä itkun määrää... itken ja kiukuttelen. ja kiukuttelen ja itken.! voi mies parkaa :ashamed: tää vauva juttu stressaa nyt niin paljon että itkusta ei taho tulla loppua. ja nämä oireet ei paranna oloa ollenkaan.. tänään kävin aamusta moikkaamassa wc- ankkaa.. tosin saattoi johtua kovasta itkun määrästä tuo rupatteluhetki.! empä tiedä mitä tässä oikeen pitäisi tehdä..

mukavaa perjantaita kaikille :wave:

-itkuinen YP

 
Yöperhonen isoa isompiakin :hug:
Jospa ostaisit testin ja testaisit ihan varmuuden vuoksi, eihän sitä tiedä vaikka olisitkin raskaantunut viime kierrossa ;)

Täälä ei ovistuntemuksia, ei siis mitään :eek: Ihmeissäni olen ja turhankin kireellä tuo pipo välillä :headwall:

Mukavaa viikonloppua kaikille ja Joulun valmisteluita :xmas:

 
äiti vm70 sehän tässä juuri onkin kun niitä testejä on tehty, mutta kun ei niissä näy kun viivanpaikkaa....

ON: eilen illalla kun menin nukkumaan, niin mahassa tuntui ihan tajuttoman vahva paineen tuntu.... ihan kuin siellä olisi ollut joku pallon tapainen möykky joka ois liikkunu... nyt alan epäilee että mulla on joku kasvain :D
nyt sitten aamulla tein siis ovis ja raskaustestit.. ovistestissä samanlaista melkeen yhtä vahvaa viivaa kontrolli viivan kanssa kuin muinakin päivinä ja raskaustestissä viivanpaikkaa :ashamed: hitto vie ku alkaa menee hermo.!
taitaa tänään siis jäädä pikkujoulut väliin.!!!


mukavaa ja joulun odotuksen täyteistä lauantaita kaikille.! :)
YP
 
yöperhonen Et ole ainut joka saa viivan paikkoja :kieh:
saanu samaa viimesen kolmenviikon aikana... :headwall: näät varmaan mun kierron tuolla päivityksessä, eli pitkää tehdään... ikinä ei oo ollu tällästä tapahtunu, menkat tullu viim 10 pvän sisällä... jos olleet myöhässä.... :(
lääkäriinhän minä en mene....(ihan kuin miehet: ei tässä lääkäriä tartte)

ipa
 
ipa, hui, ompa kyllä pitkä kierto meneillää.! sulla ei siis koskaan ole ollut noin pitkiä kiertoja.? :eek: suosittelisin kyllä lääkärissä käyntiä, ihan vaikka vain siksi että jos raskaana oletkin, niin homma saadaan sitten rullaamaan eteenpäin, saat ultrat sun muut :) tai jos et raskaana ole (toivotaan toki että olet b:)) niin saat ainakin selvyyden pitiikn kiertoihisi.!

YP
 
Heipsan!
Anteeks yöperhonen enhän mä tajunnut et oletkin testaillut :ashamed: Toivottavasti asiat pian selkeytyisi, :hug: :hug:
samoin ipaipa :hug:

Tervetuloa uudet että "vanhat" omastanikin puolesta :) Meitähän alkaakin olemaan taas aikasta kivasti ja toivottavasti nyt sit plussattaisiin eikä taas tiputtais uuteen kiertoon :/ vaik puolessa välissähän vasta mennään et ovistahan tässä pitäis bongata yhden jos toisenkin mut ite en kyllä edelleenkään ole mitään huomannut ja kp.t kuitenkin tänään jo 19 :headwall:

Vielä pitäisi tehdä yksi piparitaikina, neidit leipo kyllä eilen satsin mut taidetaan jo taas ehtiä syömään ne ennen kuin on joulu :p Oishan se kiva et olis kahvipöytäänkin jos joku tulee ;)

Mut nyt mentävä aamutoimiin ja töihin :wave:
 
heipähei.! :)

äiti vm70, ei se mitään, ei kaikkea aina voi huomata eikä muistaa :) sattuuhan noita.

ON: ei oikeestaan mitään uutta. on taas pohjamuta fiilis, tuntuu että ei meille koskaan sitä pikkusta suoda.!! oireet kuitenkin ihan samat edelleen...
kummityttö oli yökylässä ja oli kyllä sellanen yö että huhhuh.. neiti kehittää itselleen hampaita ja valvottaa siksi... silti vauvakuume kasvaa ja kasvaa :heart:

mukavat sunnuntait kaikille :)

YP :wave:
 
jipiiiiiiiii.! ovistesti näytti vahvaakin vahvempaa plussaa just :p nyt alkaa isku tätiä vastaan, kunnon peitonheilutus talkoot.!! ;) otettiin eilen jo varaslähtö :whistle: jos en vielä oo raskaana niin kohta ainakin olen :D asenteella ainakin mennään nyt.!!

YP :wave:
 
nyt tulee omaa napaa anteeks.!!!!! :ashamed:
kävin siis päivystyksessä.. ihan ensinnäkin voi helv. mitä porukkaa.!! lääkäri oli niin m.ulkku ku olla ja voi.. määräs tietty kaiken maailman veritestit ja menin sitten uudelleen sen luokse kun testit valmistui... "et ole raskaana, sori vaan. vatsassa on tulehdus, joku virus. pitäis mennä parissa päivässä ohi. heihei" koitin sanoa että oireita on ollu vaikka kuinka pitkään.. sanoi vaan että ei voida tehdä mitään..! ja itkusta ei tule loppua nyt.! :'( :'( :'( mikä ihme mulla on, inhottaa kun ei voi edes tutkia kunnolla..?!! :ashamed:
 
yöperhonen :hug: jaksamista!
Mutkin ja mun toiveet on yleensä ohitettu aika hyvin, viimeks kaks vkoa sitten kävin kovan oikeen puolen alavatsakivusta lääkärissä, se vaan paineli ja lähetti kotiin ja sano, ota buranaa. ei mitään ihmeempiä muita juttuja ei tulehdusmahdollisuutta eikä muuta toimenpidettä joita olin toivonu.. ja mä kävin migreenin kanssa kymmenen vuotta sairaalassa 2 viikon välein kunnes omalääkäri tajus kun sanoin sille lukeneeni hormoni migreenistä!! 2 vkoa, ovis, 2 vkoa, menkat. aika simppeliä..

Nyt on väsy olo, alko jo pvällä.. ystävälläkin rankkoja asioita käy läpi, omat muistot pyrkii pintaan ohella.. :'( noh, väsynyttä juttua taas.. mäkin kirjotin oman aiheen tonne kun nuita menkkoja ei oo.. vauva olis nääs kiva saaha! :heart:
ipa*krooh pyyh*
 

Yhteistyössä