<3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

Onnittelut kaikille vauva saaneille ja koitetaan me jotka vielä odotellaan,niin jaksaa :D Ens viikolla helpottaa tää miun koneettomuus,kun uuden koneen pitäisi saapua. :)

Täällä mennään nyt 36+2. Kyljet on taas tosi herkillä,mutta oon muuten nauttinut. Ollaan nyt miehen kanssa mei kotiseudulla ja maanantaina sit takas saloon :p Tiistaina on tän tyypin kääntämisaika,saa nähä että onnistuuko kääntäminen, vai onks edessä sektio.

Supistuksia on tullut jonkun verran,mutta ne eivät ole saaneet mitään aikaan, luultavasti just ton perätilan takia. No mutta katsellaan. Torstaina on sitten neuvola.

Haluisin jo tän mei pienen mei syliin<3
 
Paljon onnea kaikille vauvautuneille! :hug: ihana lukea noita synnytyskertomuksia =)

häpimamalle tosi paljon voimia ja jaksamista! Piti ihan googlata toi rds-oireyhtymä, ei kuulosta kivalta.. Mutta tosiaan, onneksi ootte hyvissä käsissä!

Täällä lenkkeilty kovasti ja jonkin verran alapäätä tuikkii ja vähän supisteluja tulee. Ei malttaisi enää odottaa! Mies on onneksi ihan yhtä malttamaton ja viikonlopulle onkin suunnitelmissa suursiivousta :)
Huomenna on hautajaiset päivällä, sen jälkeen sais vaikka heti alkaa tapahtua.

Dynamite ja pikku-Telle 37+1
 
Voi kun nyt tulee vauvautuneita, onnea kaikille :heart:

Ja häpimamalle jaksuja!


( . ) Mä olen nyt jotenkin niin leikisti katkera teidän jännitykseen ja supistusten odotteluun. Olen aivan varma, ettei tämä vauva oikeinpäin käänny ja sektioon mennään. Tuossa kun on vielä toi juhannus, niin voipi olla että ne ottaa meidät sisälle jo niin että pääsevät kotiuttamana juhannukseksi. Täällä kun menee juhannuksesta alkaen naistenosasto kiinni (=synnytysvuodeosasto täynnä), niin tokkopa suostuvat suunniteltuun sektioon juhannuksen jälkeisenä maanantaina. Etenkään kun mulla olis silloin jo 39+6. Voihan pläääh. Vauvakin on vielä sen verran pieni, että haluaisin kasvavan masussa mahd.pitkään.
Semmoista jupinaa täällä tänään :)

-iitu 36+2
 

Yhteistyössä